راهنمای انتخاب ژنراتور

نحوه انتخاب ژنراتور

به خاطر داشته باشید که با مدیریت صحیح می توان از یک ژنراتور کوچک برای انجام هر کار بزرگی استفاده کرد. زیرا هرگز تمامی ابزارآلات و مصرف کننده های برقی در یک زمان کار نمی کنند. هنگام محاسبه توان بایستی آمپر مورد نیاز برای استارت اولیه را مد نظر قرار داد و سپس وسایل دیگر را اضافه نمود.

نحوه انتخاب ژنراتور

قانون اهم:

  • وات= ولتاژ * آمپر
  • آمپر= ولتاژ / وات

برای تعیین دقیق ولتاژ لازم، معمولا باید با کارشناس برق مشورت کرد. کارشناس برق با ارزیابی محیط کاری و بررسی بارهای مختلف تاسیسات یا عملیات مورد نیاز و با در نظر گرفتن ولتاژ لازم برای ساختمان، حداکثر شدت جریان برق، برق خروجی از موتور و غیره، دیزل ژنراتور مناسب را برای نیاز شما انتخاب می کند.

  • اولین فاکتور، قبل از انتخاب دیزل ژنراتور، مشخص کردن نوع کاربرد دیزل ژنراتور است. برای این کار باید پیش از انتخاب، لیستی از موارد و اقلامی که به دیزل ژنراتور و برق تولیدی از مولد برق نیاز دارند، تهیه شود.
  • دومين فاکتور، تعیین میزان توان شروع به کار دستگاه و همچنین مقدار آن در حین کار است. برای این کار باید بر اساس کاربرد مورد نیاز، توان لازم را بر حسب KVA از روی جداول مربوطه استخراج و مشخص کرد.
  • فاکتور سوم هم در نظر گرفتن طول عمر مورد نیاز دستگاه است.

نحوه انتخاب ژنراتور


موارد کلیدی در تعیین ولتاژ صحیح برای راه اندازی دیزل ژنراتور:

  • ولتاژ مورد احتیاج برای تاسیسات و یا برای استفاده توان در مبدل های برق
  • در آمریکا و قسمتی از آسیا فرکانس مورد استفاده در برق 60 هرتز و در بقیه نقاط جهان 50هرتز است. بیشتر کشتی های بزرگ و هواپیماها از فرکانس 400 هرتز استفاده می کنند. برای تغییر توان برق به فرکانس های دیگر، می توان از مبدل فرکانس استفاده کرد اما باید عوامل دیگر نیز در نظر گرفته شود. در بیشتر ژنراتورها فرکانس تغییر می یابد. ولی در بعضی از ژنراتورها بعد از تغییر فرکانس، عملکرد دچار مشکل شده و یا احتیاج به اضافه کردن قطعات و تغییرات لازم دارد. برای جزئیات بیشتر باید با شرکت سازنده ژنراتور مشورت کرد.
  • اگر حداکثر شدت جریان لازم برای کارکرد تجهیزات را ندارید، با استفاده از آمپرهای آلترناتور توان لازم را بدست آورده و دیزل ژنراتور مناسب را انتخاب کنید.
  • شدت جریان برق در راه اندازی موتورهای صنعتی نیز باید درنظر گرفته شود. بیشتر موتورها با توان ثابتی کار می کنند، ولی در حالت راه اندازی توان بیشتری لازم دارند. برای مثال، شما شاید در حالت راه اندازی تاسیسات صنعتی 200 کیلو وات لازم داشته باشید در حالیکه در حالت عادی فقط 90 کیلووات لازم دارد. موتورهای جدید به تازگی، در حال ورود به بازار هستند که شروع نرمتری دارند و باعث کنترل شتاب ولتاژ می شوند. برخی از موتورهای صنعتی تمامی اطلاعات مربوطه را در تگ اطلاعاتی ارائه می کنند.


یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای انتخاب ژنراتور نوع کاربرد آن می باشد که در ذیل به شرایط آن پرداخته می شود.

امروزه با توسعه علوم مهندسی در زمینه های مختلف بخصوص برق و مکانیک، تولید دیزل ژنراتور در سطح وسیعی پیشرفت و در اندازه های متنوع و با کاربردهای مختلفی در دسترس می باشند. لازم بذکر است، دیزل ژنراتور با ظرفیت 5KW الی 50KW در بازار برای مصارف خانگی، به راحتی در دسترس می باشد. در حالی که دیزل ژنراتور صنعتی از 50KW تا 3MW بصورت ثابت یا قابل حمل (نصب شده بر روی شاسی چرخ دار) نیز وجود دارد. از این رو، دیزل ژنراتورهای صنعتی، اکثرا در مراکز بیمارستانی، ساختمان سازی، راهسازی، کشاورزی، مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین در استخراج معادن استفاده می شوند انتخاب نوع و توان و محدوده توان ديزل ژنراتور نياز به بررسي نوع مصرف و ديگر فاکتورهاي موثر دارد.

پيش بيني و طرح مساله:

نوع کاربرد ديزل ژنراتور از نظر اضطراري بودن يا نوع برق موقت مشخص می گردد؟

این سوال به منظور شناسایی میزان قدرت دیزل ژنراتور می باشد.

چه ميزان به ديزل ژنراتور نياز داريم؟

نوع دیزل ژنراتور باید با توجه به شرایط کاری آن تعریف شود، به عبارتی آیا از دیزل ژنراتور به عنوان برق اضطراری ( Standby ) استفاده می شود یا به عنوان یک مولد برق دایم ( Prime Power Source).

محاسبه ميزان بار بر حسب KW یا KVA می باشد و در حالت اضطراري مي بايست توسط ديزل ژنراتور تامين گردد. ديزل ژنراتور اضطراري الزاما نباید بطور كامل جانشين برق شبكه شود و مي تواند تنها بخش هاي ضروري و انتخابي را برق رساني نمايد.

نوع بار (موتوري، سلفي. .. )، تغييرات ميزان بار، رله هاي حفاظتي موجود در سيستم و نيازهاي خاص (كاركرد پارالل، راه اندازي بسيار سريع،... ) مي بايست مورد توجه قرار گيرند و ظرفيت و تجهيزات اصلي و جانبي مناسب در طراحي لحاظ گردند. در انتخاب دیزل ژنراتور باید به نوع مصرف آن از جمله مصارف روشنایی یا جوشکاری توجه شود.

پيش بيني توسعه احتمالي آينده كه مي تواند سبب افزايش مصرف در حالات اضطراري شود و افزودن يك مولد جديد در آينده بسيار پرهزينه تر از اضافه كردن ظرفيت مولد(هاي) اوليه است. درجه امنيت، تعيين كننده تعداد و ظرفيت مولدهاست. جهت تامين امنيت بيشتر مي توان به جاي يك مولد بزرگ از دو مولد كوچكتر استفاده كرد. در اين صورت احتمال عدم امكان بهره برداري، به دليل بروز نقض فني مولدها كاهش مي يابد و امكان سرويس و تعمير يكي از مولدها و بهره برداري همزمان از مولد ديگر فراهم مي شود.

ظرفيت ديزل ها مطابق استاندارد در سه ردیف بهره برداري تعريف شده اند.

ظرفيت اضطراري (standby):

500 ساعت بهره برداري در سال بدون امكان اضافه بار.

ظرفيت قدرت اولیه (prime power):

بدون محدوديت ساعت هاي بهره برداري، با ميانگين كاركرد 60 الي 800 درصد ظرفيت نامي و با امكان اضافه بار 10% به مدت يك ساعت، در هر 12 ساعت كار.

ظرفيت دائم کار (Continuous Base Load):

بدون محدوديت ساعت بهره برداري، بدون محدوديت بارگذاري و با امكان اضافه بار 10% براي يك ساعت کار در هر 12 ساعت می باشد و حدود 10% ظرفيت بار اضافی برای موقعیت های ضروری در آن وجود دارد.

نوع سوخت انتخابي در مصرف ديزل ژنراتور

انتخاب نوع سوخت، نياز به بررسي شرايط محل نصب و ارزان بودن و در دسترس بودن سوخت مورد نظر دارد.

فضاي پيش بيني شده جهت نصب چگونه است؟

یکی از سوالات بسیار مهم، محل نصب دیزل ژنراتور است. باید به مواردی از جمله میزان فضای اشغال شده از سوی دیزل ژنراتور، تهویه هوا، میزان صدا تولید شده آن و غیره توجه کرد.

محفوظ نمودن ارتفاع از سطح دريا و درجه حرارت محيط نصب ديزل ژنراتور نیز بسیار حائز اهمیت است چرا که ديزل ژنراتور به هر دو عامل حساس است. ظرفيت ديزل با توجه به شرايط محل نصب در نقاط مختلف ايران مي تواند تا 65% ظرفيت نامي در شرايط ISO كاهش يابد.

انواع دیزل ژنراتور

نحوه انتخاب باتری شارژر دیزل ژنراتور:

با توجه به مشخصه آمپر ساعت باتری دیزل ژنراتور چه باتری شارژری، با چه خروجی و جریانی باید انتخاب کرد؟ به عنوان مثال آیا یک باتری شارژر 5 آمپر برای باتری 120 آمپر ساعت مناسب است؟

یکی از دلایل استفاده از باتری شارژر در مواقعی است که دیزل برای مدت طولانی روشن نمی شود و باتری به دلیل فعل و انفعالات شیمیایی داخلی باعث تخلیه با دشارژ شدن آن نشود و باتری شارژر با تزریق جریانی جرئی باتری را شارژر نگه دارد. باتری که کاملا دشارژ شده است، برای شارژ شدن جریان اولیه حدود 5% ظرفیت باتری را نیازدارد، به این معنی که برای باتری 120 آمپر ساعت، حدود 6 آمپر جریان شارژ اولیه نیاز است که شارژ با خروجی 10 آمپر برای این کار مناسب می باشد. نکته مهم اینجاست که باتری هایی که عمر مفید آنها تمام شده و یا به هر دلیلی آسیب دیده اند، هنگام اتصال باتری شارژر، جریان بالایی را از نزدیک به اتصال کوتاه طلب می کنند و این جریان باعث آسیب دیدن شارژر می شود.

چگونگی سایز کردن ژنراتور:

برای سایز کردن دیزل ژنراتور دانستن بارهای مصرفی در هر سایت الزامی است. لذا گروه مهندسین فرآیند و یا مکانیک در هر پروژه بایستی بارهای موتوری و غیر موتوری مورد نیاز در فرآیند هر پروژه را تحت عنوان مدرکی بنام Power Consumption list ارائه دهند. اطلاعات مورد نیاز در این مدرک شامل موارد ذیل می باشد.

مشخصه توصیفی هر بار و تگ آنها اولین آیتم در این مدرک می باشد. سپس تعداد مورد نیاز برای هر تیپ بار را مشخص می کنند. به طور مثال، P-100A. B. C injection pump نشاندهنده سه عدد پمپ می باشد.

مشخصه بعدی نوع بار از نظر اهمیت آنها می باشد که شامل بارهای نرمال normal emergency و بارهای ویتال vital می باشد که بایستی در این مدرک مشخص شوند.

مشخصه دیگر مدت کارکرد هر بار می باشد که به سه دسته دائم کار continues ، متناوب کار intermittent و حاضر به کار standby تقسیم می شوند و تعیین آنها از لحاظ فرآیندی تاثیر بسزایی در سایز نمودن ابعاد ژنراتور دارد.

تعیین ضریب برای بارهای متناوب کار و همچنین مشخص نمودن ساعت کاری در شبانه روز که ضریب آن برای بارهای دائم کار 100% و برای بارهای متناوب کار بین 0% تا 100% و برای بارهای حاضر به کار حدود 0% تا 20% در نظر گرفته شده است.

مشخص شدن اطلاعات ساعت کاری در شبانه روز برای بارهای متناوب کار در پروژه های بزرگ اهمیت بسزایی دراد که در اکثر پروژ ها به آن پرداخته نمی شود. بهینه بودن سایز تجهیزات باعث دانستن صحیح پیک کاری هر ترانس گشته و باعث صرفه جویی اقتصادی خواهد شد.

مشخصه دیگر، توان جذبی مکانیکی بارها (BHP) می باشد که در جدول موجود بوده و توانی است که گروه مهندسین فرآیند با توجه به پارامترهای فرآیندی از جمله ارتفاع، دبی، حرارت و غیره محاسبه و در اختیار گروه برق قرار می دهند.

اطلاعات توان برای بارهای دیگر از جمله روشنایی، HVAC و ... که خارج از بحث فرآیندی است توسط گروه برق مشخص خواهند شد.

توان بدست آمده برای BHP را در ستونی مجزا قرار می دهیم و سپس باید ضرایب API را بر روی این توان ها اعمال نموده و در ستونی دیگر قرار می دهیم.

ضریب API برابر است:

  • برای موتورهای کوچک تر از 5. 22 کیلووات برابر با 25. 1
  • برای موتورهای کوچک تر از 55 کیلووات برابر با 15. 1
  • برای موتورهای بزرگ تر و مساوی 55 کیلووات برابر با 1. 1

این ضرایب توسط استاندارد API اعلام گردیده و به نوعی ضرایب الکتریکال می باشند که باید لحاظ شوند.

از آنجا که موتورها، بخصوص موتورهای ولتاژ پایین بصورت تیپ های استاندارد ساخته می شوند، باید استاندارد سازی شده و نزدیکترین تیپ استاندارد در ستون دیگر قرار داده شود.

لازم به ذکر است، خرید نهایی این موتورها توسط بخش مکانیک انجام می پذیرد و در انتها بایستی اطلاعات دقیق تر در مدرک لیست بارهای الکتریکی قرار بگیرد.

توان بدست آمده در این مرحله توان P2 یا توان خروجی و یا توان مکانیکی می باشد که بایستی تلفات موتور به آن اضافه شود تا توان ورودی به موتور محاسبه گردد و بتوان کیلو وات مصرفی موتور را بدست آورد و در سایز ژنراتور از آن استفاده نمود. با استفاده از راندمان و رابطه ذیل براحتی می توان به توان P1 یا توان ورودی دست پیدا کرد.

ژنراتور چیست


مشخصه دیگر که در لیست بارها استفاده می گردد، نسبت توان جذب شده به توان استاندارد شده می باشد. اختلاف زیاد بین این توان ها در تعداد زیاد بارها مورد قبول نیست چرا که باعث بالا رفتن توان راکتیو نسبت به توان اکتیو می شود. تعیین نوع بار از لحاظ فیدری و موتوری نیز بایستی در ستون جداگانه مشخص گردد.

قدرت دیزل ژنراتور بدست آمده در شرایط متعارف 20 درجه سانتیگراد و ارتفاع از سطح دریا 300 متر و با رطوبت 60 درصد داده می شود. بنابراین در صورت تغییر شرایط بایستی قدرت آن derate گردد. لازم بذکر است دما، ارتفاع و سایر اطلاعات در برگه هایی که به سازنده داده می شود موجود بوده دارد و سازنده موظف است مقدار توان مورد نیاز را با ضرایب تعدیل سازد. جهت محاسبه قدرت ژنراتور پس از اعمال ضرایب derate از رابطه زیر استفاده می گردد:

ژنراتور چیست

فرمول ژنراتور


عواملی که کیفیت کوپله دیزل ژنراتور را مشخص می کنند

همانطور که اشاره شد موتور دیزل و ژنراتور برای تمام پکیجرها در تمام نقاط دنیا یکسان است. آنچه به طور کلی کیفیت کوپله دیزل ژنراتور را متمایز می کند، در ابتدا دقت اسمبل کردن دیزل و ژنراتور، سپس لوازم جانبی مصرفی به کار رفته در کوپله و تابلو کنترل دیزل ژنراتور است.

از جمله نکات واقعی تمایز کوپله دیزل ژنراتور شرکتهای مختلف می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. کیفیت قطعات استفاده شده در تابلو کنترل (چینی بودن قطعات به شدت بر روی کیفیت نهایی و قیمت دیزل ژنراتور موثر است).
  2. نوع رنگ قطعات فلزی شامل شاسی، فریم تابلو، کوپله دیزل ژنراتور (استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک یا رنگهای متفرقه).
  3. نوع و ضخامت ورق به کار رفته در شاسی متناسب با وزن دیزل ژنراتور.
  4. استفاده از گلندهای مقاوم به نفوذ آب و گردو غبار جهت تابلو و ژنراتور (قسمتهای الکتریکی).
  5. استفاده از چهارچوب Structure مناسب جهت رادیاتور در کوپله دیزل ژنراتور جهت تحمل وزن و جابجا نشدن آن در طول عمر دیزل ژنراتور.

موارد فوق فاکتورهایی هستند که مجموع آنها کیفیت و عمر کوپله دیزل ژنراتور شما را تعیین می کند.

ژنراتور چیست

فرمول های محاسبات توان دیزل ژنراتور:

فرمول های زیر برای تبدیل واحدهای مختلف مربوط به دیزل ژنراتورها بکاربرده می شوند.

۱KW= 1. 341÷ HP

۱HP = 1. 341* KW

۱KVA = 0. 8 ÷ KW

۱KW= 0. 8 * KVA

۱KVA = 1. 44 ÷ A

۱A = 1. 44 * KVA


محاسبات ژنراتور

.

همچنین بخوانید
امروزه دریل شارژی یا پیچ گوشتی شارژی به دلیل راحتی استفاده و حمل و نقل ساده توانسته اند کارایی های بسیاری در مصارف صنعتی و خانگی داشته باشند. در ادامه مطالب شما را با بهترین برند های ایرانی و خارجی پیچ گوشتی های شارژی آشنا خواهیم کرد.
ترکمتر یا گشتاورسنج دریل که با نام حلقه تنظیم گشتاور یا Clutch نیز شناخته می شود. به قابلیتی برای باز و بسته کردن پیچ و مهره ها در ابزارآلاتی چون دریل، بکس و پیچ گوشتی ها مرتبط است که تعیین کننده سرعت گشتاوری و عملکرد دستگاه است و برای کاربری های مختلف قابل تنظیم می باشد. با استفاده از اعداد بر روی بدنه دریل می توان میزان گشتاوری دستگاه را تنظیم نمود. از این رو میزان نیروی مود نیاز برای ورود به سطح موردنظر از طریق این بخش قابل تنظیم است.
اگر بخواهیم تفاوت بتن کن و چکش تخریب را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که چکش های تخریب برای تخریب اجسام سخت مانند سنگ، بتن و آسفالت استفاده می شوند اما بتن کن ها معمولا برای تاسیسات، تخریب های ظریف و نصب مورد استفاده قرار می گیرند البته در بررسی تفاوت چکش تخریب و بتن کن باید به فاکتورهایی مانند قدرت، چرخش، نحوه استفاده و در نهایت قیمت توجه کنیم که در ادامه به صورت کامل به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.
جامدی کریستالی با رنگ سفید تا زرد روشن که نوعی نمک محلول در آب می باشد این ترکیب همچنین توانایی حل شدن در الکل هاو اتر ها رانیز دارا می باشد دارای فرمول شیمیایی NaHS بوده و یک ماده بسیار کارآمد در بخش تولید کاغذ و نساجی می باشد.هیدرو سولفیت سدیم همچنین با نام سدیم دی تیونیت نیز شناخته می شود. اگر شما هم قصد خرید هیدروسولفیت سدیم را دارید اولین قدم آشنایی با این ماده است، برای آشنایی با هیدروسولفیت سدیم و شناخت آن با توجه به نوع کاربری به صفحه هایپر صنعت فامکو مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عارف رستمی
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام، من دستگاه پرس کارتن دارم موتوراش 30 اسب هست برقی شهری سه فاز داشتم با توان 15 آمپر از طرف اداره برق قطع و جریمه کردن گفتن شما تا 32 آمپر برق مصرف کردید. حالا می خوام ژنراتور بخرم چی نوع و با چی توانی بخرم؟ جوابگو برای 5 ساعت کار در روز هست؟ ممنون می شم جواب بدید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام جناب رستمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی آقایی
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

سلام خدمت شما. می خواستم بدونم برای استفاده از ژنراتور 8.5 کیلووات جهت جوشکاری می توان از موتور هندا 150 سی سی استفاده نمود؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 02 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، از موتور برق 8.5 کیلووات برای جوشکاری تا الکترود 4 می توانید استفاده کنید.

اسماعیل صمدی
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

سلام، من یک چاه آب 30 متری با موتور 10 اسب دارم می خوام شناور 3 اینج استفاده کنم از الکتروموتور چند کاوا و چند اسب استفاده کنم؟ همراه شناور هم می خوام از چهار لامپ 10 وات برای روشنایی استفاده کنم. با تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، لطفا نوع موتور برق خود را مشخص نمایید.

الازمنی
ارسال شده در : جمعه 29 دی 1402

با عرض سلام و خسته نباشید. برای چاه کشاورزی دو تا کفکش دارم هر دو کفکش ها 2.2 کیلووات تک فاز هر کدام مصرف آمپرش فرق می کنه یکی 16 آمپر و دیگری 11 آمپر چه نوع موتوری و چند اسب تهیه کنم؟ چه نوع ژنراتوری چند کیلووات لازم دارم؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 04 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، به طور کلی برای هر کدام از پمپ ها به صورت تفکیکی یک عدد موتور برق 8.5 تا 10 کیلووات پیشنهاد می گردد.

علی موحدی منس
ارسال شده در : یکشنبه 10 دی 1402

سلام، می خوام 2 عدد ژنراتور برای کارگاه بخرم که روشنایی و برق رسانی 10 عدد کانکس 6 متری با کولر اسپلیت برای کنگان و عسلویه با 50 درجه هوا داشته باشد. با کیفیت مناسب و قیمت خوب. چه ژنراتوری بخرم؟ قیمت را هم بفرمایید متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 دی 1402

سلام دوست عزیز، لطفا نوع و آمپر دستگاه هایی که ژنراتور باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید.

فلاح
ارسال شده در : پنجشنبه 23 آذر 1402

سلام، خیلی عالی.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 آذر 1402

سلام دوست عزیز، ممنون از نظر شما.

زینلی
ارسال شده در : دوشنبه 13 آذر 1402

سلام، وقت بخیر. برای راه اندازی همزمان 16 تا الکتروموتور کوچک 300 وات 220 ولت چه ژنراتوری نیاز دارم؟ منظورم آمپر اولیه هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 آذر 1402

سلام و عرض ادب، موتور برق 15 کیلووات لازم است.

علی
ارسال شده در : شنبه 04 آذر 1402

سلام، می خواستم بدونم ژنراتور 50 کیلووات موتور رومانی جواب می دهد یا نه؟ کوپل مستقیم کنم می شه یا نه؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 آذر 1402

سلام دوست عزیز، برای ژنراتور 50 کاوا موتور 70 اسب مناسب برای کوپل می باشد که باید زیر نظر مکانیک متخصص انجام شود.

دهقانی
ارسال شده در : یکشنبه 21 آبان 1402

سلام، وقت بخیر. یک ژنراتور 7.5 کیلووات 1500 دور استریم دارم و می خوام باهاش 2 عدد کف کش 2 اینچ 16 متری روشن کنم. آیا نیاز به تابلو برق و نوسان گیر داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 آبان 1402

سلام دوست عزیز، بله، نیاز دارد، زیرا ژنراتورهای استریم فاقد AVR هستند.

محمد پورمند
ارسال شده در : دوشنبه 08 آبان 1402

سلام، خستە نباشید. بندە ژنراتور 12.5 کیلووات با موتور چینی 22 اسب دارم و می خوام شناور 7.5 کیلووات 10 اسب استفادە کنم، آیا جوابگو هست یا نە؟ ممنون از پاسخگویی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آبان 1402

سلام جناب پورمند عزیز، خیر، ژنراتور انتخابی شما قابل استفاده برای پمپ با توان ذکر شده نمی باشد. زیرا پمپ ها در زمان استارت سه برابر جریان اولیه آمپر می کشند و استفاده از یک موتور 35 اسب برای زمان استارت مناسب پمپ شما می باشد.

علی
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مهر 1402

سلام، بنده می خوام یک نیروگاه کوچک 100 کیلوواتی بر روی رودخانه روستامون احداث کنم، شما کدام آلترناتور دائم کار پیشنهاد می کنید؟ آیا چنین کاری شدنی هست یا خیر؟ اگه می شه راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 03 آبان 1402

سلام دوست عزیز، برای احداث نیروگاه هر چند کوچک نیاز به مشاوره و بازدید تخصصی حضوری می باشد. به طور کلی هر گونه نیروی خارجی اعلم از آبی یا بادی که بتواند ژنراتور را به دور نامی 1500 برساند می تواند خروجی داشته باشد. همچنین در حال حاضر برندهای با کیفیت موجود در بازار ایران به ترتیب استمفورد، مکالته، لینر یا لروی سامر می باشند.

علیرضا قاسمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مهر 1402

سلام، ممنون از مقاله عالیتون. ما برای زمین کشاورزیمون می خواییم دیزل ژنراتور بگیریم، توی جایی خوندم مدل های مطرح این دستگاه ولوو و کامینز هستن، خواستم بدونم کدومشون برای زمین 15 هکتاری مناسب تره؟ به نظرتون به چندتا دستگاه نیاز داریم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 مهر 1402

سلام جناب قاسمی عزیز، لطفا اطلاعات دستگاه هایی که قرار است به دیزل ژنراتور وصل شوند و خروجی برق داشته باشید را ذکر بفرمایید.

هادی
ارسال شده در : دوشنبه 30 مرداد 1402

با درود و سلام، جسارتا بنده یه موتور میتسوبیشی 18 اسب قدیمی را با یه ژنراتور اوهاتسو ژاپنی که نزدیک به 60 یا 70 کیلو وزن دارد و نوشته هاش از بین رفته و معلوم نیست که چند کیلووات یا چند کاوا یا چند آمپر هستش، کوپل کرده ام ولی نمی دانم چرا به اندازه یه موتور چینی 3000 برق نمی دهد، نمی دونم که آیا دور موتور با ژنراتور نمی خونه یا مشکل چیست؟ اگر ممکنه راهنماییم کنید و اگر خواستین عکس می تونم بفرستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، ما برای شناسایی مشکل بوجود آمده به اطلاعاتی مانند دور موتور دیزل شما و دور استاندارد ژنراتور، نیاز داریم زیرا این نکته در فرکانس خروجی کاملا موثر می باشد.

اسکندری
ارسال شده در : یکشنبه 29 مرداد 1402

سلام و خسته نباشید. ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار کاربران قرار می دهید. برای 3 عدد کانکس که همه کانکس ها کولر، یخچال و روشنایی دارند، ژنراتور با چه توانی پیشنهاد می دهید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، لطفا نوع و ظرفیت کولر و ظرفیت یخچال (فوت) را ذکر نمایید.

رمضانی
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران، برای یک آپارتمان مسکونی 4 واحده، آسانسور 7.5 کیلووات است. آبرسانی به واحدها توسط بوستر پمپ انجام می شه. برای مواقع اضطراری که برق ساختمان قطع می شه، چه موتور برق یا ژنراتوری پیشنهاد می کنید که جوابگوی استفاده ساختمان باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور برق با توان حداقل 20 کیلووات توصیه می شود.

قاسم قاسمی
ارسال شده در : دوشنبه 02 مرداد 1402

با عرض سلام و خسته نباشید. جهت احداث نیروگاه 10 مگاولت آمپر نیاز به مشاوره دارم. در صورت امکان تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 مرداد 1402

سلام جناب قاسمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

آرش حیدری
ارسال شده در : دوشنبه 12 تیر 1402

سلام، برای پمپ کردن آب از عمق 200 متری چه ژنراتوری باید استفاده کنم؟ چند کاوا باید باشه؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 تیر 1402

سلام جناب حیدری عزیز، با توجه به سایز دهانه خروجی پمپ، قدرت موتور آن مشخص می شود. لطفا سایز دهانه خروجی پمپ را ذکر نمایید.

مجید ترابی
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام مهندس جان، در زمان استفاده از دیزل ژنراتور 2000 کاوا حداقل بار مجاز از ژنراتور چقدر می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام جناب ترابی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجید ترابی
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

با سلام و خسته نباشید. تشکر می کنم از اطلاعات مفید و همچنین پاسخگویی دقیقتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 05 تیر 1402

سلام جناب ترابی عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

امین حمیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 31 خرداد 1402

عرض سلام و خسته نباشید، جهت تامین برق اضطراری یک مجتمع صنعتی با توان مورد نیاز 100 کیلووات و دمای محیطی 45 تا 50 درجه سانتیگراد، دیزل ژنراتور چند کاوا مناسب می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام جناب حمیدی عزیز، با توجه به صنعتی بودن کاربری مورد نظرتان توصیه می شود از برندهای اروپایی استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حمید رضایی
ارسال شده در : یکشنبه 28 خرداد 1402

سلام، وقت بخیر. مهندس جان یه ژنراتور سه فاز 7.5 کیلووات ۱۵۰۰ دور داریم. برای راه اندازی به چه موتوری نیاز داریم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 28 خرداد 1402

سلام جناب رضایی عزیز، استفاده از موتور 10 کاوا برای شما توصیه می شود.

سالار مکری
ارسال شده در : چهارشنبه 24 خرداد 1402

سلام، خیلی عالی بود مطالبتتون و خیلی با حوصله جواب مخاطب هاتون رو داده بودید. به نوبه خودم تشکر می کنم. خیلی سایت خوبی با محتوای آموزنده ای هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

محمد غلامی
ارسال شده در : پنجشنبه 11 خرداد 1402

سلام مهندس، وقت بخیر. برای جوشکاری تیر آهن 2 انبر جوش همزمان چه ژنراتوری جواب می دهد؟ توانش چند باشه؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام جناب غلامی عزیز، ژنراتور با توان 8.5 کیلووات تهیه بفرمایید.

طاقتی
ارسال شده در : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402

سلام، در حال مطالعه برای خرید ژنراتور برای واحد صنعتی هستم. حدود 300 آمپر یا 200 کاوا لطفا راهنمایی کنید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجید صارمی
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام، برای یک مجتمع مسکونی 35 واحدی که برق عمومی آن 150 آمپر سه فاز هست، چه ژنراتور دیزلی را پیشنهاد می فرمایید؟ ممنون از توضیحات خوب سایتتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 31 فروردین 1402

سلام جناب صارمی عزیز، استفاده از ژنراتور بادوین 110 کاوا برای شما توصیه می شود.

یعقوب وفادار
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 فروردین 1402

سلام، مرسی از راهنماییتون. من یک موتور دیزلی 10 اسب کاما دارم، می خواستم به یک ژنراتور کوپله بکنم و برای برق مصرفی اضطراری باغ استفاده بکنم. حالا با این موتور چه ژنراتور با چه کیلوواتی نیاز هست؟ مرسی.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

سلام جناب وفادار عزیز، استفاده از یک ژنراتور 7.5 کیلووات توصیه می شود. در صورتی که دور موتور 3000 باشد، لازم است از ژنراتورهای 3000 دور استفاده بفرمایید.

سعید اجی
ارسال شده در : یکشنبه 18 دی 1401

سلام، یک مجموعه صنعتی که دارای چندین نوع مصرف کننده می باشد، تک فاز، سه فاز، سلفی و خازنی و هر فاز حدود 160، 170 و 190 آمپر مصرف می کند. چگونه توان کل رو به دست بیارم؟ یعنی هم اکتیو هم راکتیو که بتونیم ژنراتور مورد نیاز رو تهیه کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نصیری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 دی 1401

سلام، ضریب افت توان برای یک مولد گاز سوز 1 مگاواتی برای تاییدیه فنی چند بزنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 دی 1401

سلام دوست عزیز، ضریب افت توان حدود 0.8 می باشد. اما برای محاسبه دقیق این ضریب نیاز به بررسی های بیشتر است. لطفا با کارشناس مربوطه با شماره 02148000049 (داخلی 310، 330، 340 و 335) تماس بگیرید.

پندار
ارسال شده در : شنبه 28 آبان 1401

سلام، برای یک مرغداری گوشتی 20000 قطعه ای، حدودا به چه نوع ترانسی نیاز داریم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 آبان 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسن مولود پناه
ارسال شده در : جمعه 27 آبان 1401

سلام، من می خواستم بپرسم یک ژنراتور 30 کیلووات که گفته شده 54 آمپر جریان خروجی داره، این خروجی برای کل 3 عدد فاز نوشته شده یا برای تک تک فاز ها این جریان خروجی رو داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 آبان 1401

سلام جناب مولود پناه عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سیفی
ارسال شده در : شنبه 14 آبان 1401

سلام، وقت بخیر. ژنراتور دور پایین هم در مجموعه شما موجود هست؟ مثلا 750 دور 8 قطب 100 کاوا چطور؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 آبان 1401

سلام دوست عزیز، خیر، ژنراتور های موجود در بازار 1500 و 3000 دور هستند.

رضا چشمه سلاطین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 مهر 1401

سلام، برای شروع به کار یخ ساز مجموعه به 90 آمپر برق دایم نیاز دارم. چه دیزل ژنراتوری را باید تهیه کنم؟ ممنون از راهنماییتون. استعلام قیمت هم می خواستم بگیرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 16 مهر 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از یک دیزل ژنراتور با توان 50 کیلووات توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

غلامرضا اسلامی
ارسال شده در : جمعه 11 شهریور 1401

سلام، مهندس جان برای توربین آبی دایم کار چه ژنراتوری پیشنهاد می دید؟ حدود 15 کیلووات باشه، چند دور بر دقیقه سرعت با چه گشتاوری نیاز داریم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 شهریور 1401

سلام جناب اسلامی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود خزایی
ارسال شده در : پنجشنبه 06 مرداد 1401

سلام و ارادت. مهندس جان موتوره ولوو پنتا دریایی tamd41p که به Penta41 معروفند با قدرت اسمی 200 اسب و سرعت 3800 دور داریم و نیاز به ژنراتور سه فاز داریم. لطف می کنید ژنراتور معرفی کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 مرداد 1401

سلام جناب خزایی عزیز، در حال حاضر ژنراتور های قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو 1500 دور می باشند. شما می توانید با پایین آوردن دور موتور خود از طریق سیستم سوخت رسانی و تنظیم آن روی 1500 دور، از ژنراتور های ما استفاده نمایید.

غلامرضا ناصری مجد
ارسال شده در : پنجشنبه 30 تیر 1401

سلام، خیلی عالی بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مرداد 1401

سلام جناب ناصری مجد عزیز، ممنون از نظر شما.

روح اله زارعی
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام مهندس جان خسته نباشید. یک موتور بنز 10 تن با یک ژنراتور 100 کاوا دارم که یک کف کش 52 در عمق 90 متری و یک شناور کف کش 30 درون استخر دارم ولی جواب نمی دهد. خواستم راهنمایی کنید. با تشکر از زحمات شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام جناب زارعی عزیز، پیش بینی می شود ضریب اولیه استارت پمپ و کف کش محاسبه نشده است. لطفا توان هر دو موتور (اسب بخار) را ذکر بفرمایید.

مجید رضایی
ارسال شده در : یکشنبه 12 تیر 1401

سلام مهندس، ژنراتور بالای 60 کیلووات رو با خرمن کوب تراکتور می شه راه اندازی و برق تولید کرد؟ برای شناور چاه کشاورزی می خوام که 23 کیلووات برق مصرف می کنه (3 فاز).

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 13 تیر 1401

سلام جناب رضایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی اکبرزاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 خرداد 1401

سلام، وقت بخیر. یک ژنراتور دیزلی می خواهیم تهیه کنیم برای ساختمان آتش نشانی برای مواقع بحرانی. ساختمان آتش نشانی 2 طبقه که هر طبقه 5 اتاق دارد. روشنایی کامل و زیاد و کل مجموعه دارای 8 عدد کولر اسپلیت 27000 می باشد. در ضمن می خواهیم این ژنراتور در مواقع ضروری حداقل 70 تا 100 چادر موقت رو هم پوشش بده. چادرها داری روشنایی و گرمایش الکتریکی (بخاری برقی) می باشند.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 خرداد 1401

سلام جناب اکبرزاده عزیز، نوع روشنایی، نوع اسپلیت ها (اینورتری بودن یا نبودن) و آمپر مصرفی هر یک از بخاری های برقی را ذکر بفرمایید.

حیدری
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام، وقت بخیر. می خواستم بپرسم برای رسیدن به دور نهایی (حداکثر برق دهی) 1 ژنراتور 10 کیلووات چند اسب لازمه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 خرداد 1401

سلام جناب حیدری عزیز، دور نهایی به دور ژنراتور (1500 یا 3000 دور) بستگی دارد. لطفا دور ژنراتور را ذکر بفرمایید.

سید محسن عبداله نیا
ارسال شده در : پنجشنبه 19 خرداد 1401

سلام، وقتتون بخیر. مطالبتون واقعا کمک کننده بود. یک سوال دارم. برای یک کارخانه با دیماند قرار دادی 800 کیلووات و مصرفی میانگین 600 کیلووات، چه ژنراتور دوگانه ای با چه ظرفیت (kva) پیشنهاد می دید؟ سپاس از لطفتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام دوست عزیز، هیچ ژنراتور دوگانه سوزی در توان مورد نیاز شما وجود ندارد. یک ژنراتور دیزلی (800 کیلووات معادل 1000 کاوا و 600 کیلووات معادل 750 کاوا) می تواند مناسب باشد.

شهرام دارابی
ارسال شده در : دوشنبه 16 خرداد 1401

سلام، جناب مهندس برای موتور دیزل 38 کیلووات، چه ژنراتور سه فازی کوپله کنیم؟ با چه ظرفیتی؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 خرداد 1401

سلام جناب دارابی عزیز، بفرمایید 38 کیلووات حداکثر توان موتور می باشد یا خیر؟ توان ژنراتور مورد نیاز برابر حداکثر توان موتور خواهد بود.

ضیایی
ارسال شده در : یکشنبه 01 خرداد 1401

سلام، خسته نباشید. واقعا مطالب کمک کننده بود. می خواستم بدونم اگه نیروی خارجی با گشتاور برای مثال 100 نیوتن متر داشته باشیم، چه سیم پیچی برای استفاده بهینه و تولید برق از این توان باید تهیه شود؟ فرمول آن چیست؟ با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 خرداد 1401

سلام جناب ضیایی عزیز، (توان * 9550) / دور خورجی = گشتاور، توان بر حسب کیلووات (Kw) بوده و گشتاور خروجی بر حسب نیوتن متر (Nm). از فرمول فوق می توانید برای محاسبه توان سیم پیچ مد نظرتان استفاده نمایید.

محمد محمد نژاد
ارسال شده در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

سلام، من از خوزستان مزاحم می شم، برای مصرف یک خانه با تمام وسایل به صورت دائم کار از جمله کولر گازی، ژنراتور چند کیلوواتی سفارش می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

سلام، لطفا مصرف ریز لوازم را ذکر بفرمایید. همچنین مشخص نمایید که کولر گازی اینورتری می باشد یا خیر و اینکه چه ظرفیتی دارد. علاوه بر این موارد، موتور برق نمی تواند دائم کار باشد، مگر اینکه 3 یا 4 موتور برق تهیه بفرمایید و هر 3 ساعت، یک موتور برق را وارد مدار نمایید.

مصطفی اخلاقی
ارسال شده در : دوشنبه 01 فروردین 1401

سلام، برای 45 آمپر برق سه فاز چه موتور برقی لازم دارم؟ لطفا بگید چند اسب یا چند کاوا باشه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام جناب اخلاقی عزیز، یک ژنراتور سه فاز 31 کاوا (معادل 25 کیلووات) برای شما مناسب خواهد بود.

احسان سلیمانی
ارسال شده در : یکشنبه 01 اسفند 1400

سلام، لطفا راهنمایی بفرمایید برای روشن کردن یک کف کش با قدرت 12.5 اسب بخار و 18 آمپر کدام ژنراتور مناسب می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 02 اسفند 1400

سلام، یک موتور برق 12 کیلووات تک فاز به شما توصیه می شود.

مرتضی نصیری
ارسال شده در : شنبه 06 آذر 1400

سلام، من تو مغازه یه موتور ۷.۵ کیلووات 10 اسب برای پمپ باد دارم با یه دستگاه ۲.۵ کیلووات. برای قطعی چند ساعته برق چه ژنراتوری بگیرم کارم رو راه بندازه؟ تشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آذر 1400

سلام جناب نصیری عزیز، در این شرایط آمپر مصرفی شما خیلی بالا خواهد بود. در صورت امکان توصیه می شود هنگام قطعی برق، دستگاه هایی را که برای استفاده از برق اضطراری در نظر دارید وارد مدار بفرمایید، تا نیاز به صرف هزینه کمتری باشد. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

محمد احمدی
ارسال شده در : شنبه 15 آبان 1400

سلام، خسته نباشید. من تعدادی شمع ٢٠٣٢ ام وی ام دارم. الان جای شخصی هست برای فروشش؟ ممنون می شم معرفی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 15 آبان 1400

سلام جناب احمدی عزیز، در حال حاضر هایپر صنعت فامکو در زمینه قطعات خودرو فعالیتی ندارد. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

محمد رضا نراقی
ارسال شده در : پنجشنبه 18 شهریور 1400

سلام، برای ساختمان مسکونی که انشعاب عمومی آن ۳ فاز ۳۲ آمپر یعنی ۱۹.۲ کیلو وات است، با توجه به قطعی های مکرر برق مقرر شده که ژنراتور بذاریم. اگر امکان دارد راجع به قیمت ژنراتور گازی سایلنت و نصب چنج اور که به صورت اتومات ژنراتور استارت خورده و به شبکه وصل شود توضیح دهید. با سپاس. من کارمند اداره برق هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 شهریور 1400

سلام جناب نراقی عزیز، یک ژنراتور استریم GF3_25 با توان 25 کیلووات مناسب می باشد.

مهدی مختوم
ارسال شده در : چهارشنبه 27 مرداد 1400

سلام، من یه موتور 22 اسب چینی دارم. می خوام براش ژنراتور ببندم تا برام برق دو تا کف کش رو فراهم کنه. یک کف کش سه فاز 100 متری دارم با یه کف کش 40 متری. چه نوع ژنراتوری خریداری کنم؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام جناب مختوم عزیز، موتور شما می بایست با یک ژنراتور 16 کیلووات کوپله شود. لطفا توان کف کش های فوق را نیز ذکر نمایید.

کیوان
ارسال شده در : شنبه 09 مرداد 1400

سلام، خسته نباشید. برای اداره با مصرف 50 آمپر سه فاز، از چه ژنراتوری استفاده کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 09 مرداد 1400

سلام، یک موتور برق 27 کیلووات (معادل 33 کاوا) مناسب حضرتعالی خواهد بود.

منصور کریمدادی
ارسال شده در : یکشنبه 20 تیر 1400

با سلام، قدرت دیزل یک دستگاه دیزل ژنراتور بر چه مبنا تعیین می شود؟ و آیا اگر در یک دیزل ژنراتور، قدرت دیزل کمتر از ژنراتور باشد، این دستگاه استاندارد هست یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 20 تیر 1400

سلام، توان ژنراتور بر مبنای کاوا (کیلو ولت آمپر) بیان می شود، که از تقسیم توان بر حسب کیلووات به عدد 0.8 بدست می آید. به طور کل توان موتور بالاتر از ژنراتور می باشد.

ابراهیم سجادی زند
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام و وقت بخیر. لطفا بفرمایید برای یک موتوری که به صورت ستاره مثلث راه اندازی می شود، ژنراتور انتخابی را چگونه محاسبه می کنیم. ممنون از لطف شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام، سوال شما مبهم می باشد. لطفا سوال خود را جزئی تر مرقوم بفرمایید.

مجتبی شهسواری
ارسال شده در : شنبه 25 اردیبهشت 1400

سلام و عرض ادب خدمت گروه محترم فامكو. با احترام جدول مندرج برای سایز نمودن ژنراتور ها در بخش سه فاز به نظر صحیح نمی رسد و یا حداقل در واقعیت و عمل چنین نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

سلام جناب شهسواری عزیز، با عرض پوزش به درستی متوجه منظور حضرتعالی نشدیم.

حسنی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 اردیبهشت 1400

سلام، منظور از ژنراتور fast start چیست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 اردیبهشت 1400

سلام جناب جسنی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جعفری
ارسال شده در : پنجشنبه 12 فروردین 1400

سلام وقت بخیر، جناب سوالی داشتم، ژنراتوری 129 کاوا داریم، ظرفیت تولیدی انرژی الکتریکی 100 کیلو واته، می تونم از تمام ظرفیت دیزل ژنراتور استفاده کنیم؟ اگر از تموم ظرفیت استفاده بشه، ممکنه زیر بار بخوابه؟ محیطی که استفاده میشه از دیزل ژنراتور در جای گرمسیری هست. ممنون میشم لطفا پاسخ بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 فروردین 1400

سلام، لطفا جهت ارائه پاسخ دقیق به سوال شما، لطفا مدل ژنراتور خود را اعلام نمایید.

فرشید رستمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 فروردین 1400

با سلام، در یک واحد صنعتی الکترومورهای با ظرفیت زیر موجود می باشد که همزمان در مدار هستن می خواستم ببینم دیزل چه ظرفیتی انتخاب کنم؟ الکترمورهای ۳۰ و ۲۲ و ۱۵ و ۵۵ و ۷.۵ و ۲۲ و ۱۵ و ۱۸.۵ و ۲۰ کیلوات

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 11 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

صبوری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 بهمن 1399

سلام. برای راه اندازی سیستم 50 کاربر در محیط اداره به چه ژنراتوری نیاز داریم؟ و چه لوازم جانبی دیگری لازم است؟ لطفا برآورد هزینه بفرمایید.

user1@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 08 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسن
ارسال شده در : چهارشنبه 01 بهمن 1399

بسیار عالی! برای من خیلی مفید بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 02 بهمن 1399

خواهش می کنم، ممنون از شما...