مقالات

نفوذ دهنده نساجی چیست؟
در این بخش به بررسی خصوصیات و ویژگی های نفوذدهنده صنعت نساجی پرداخته می شود و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن و کاربردهای آن در صنعت نساجی مورد بحث قرار می گیرد. در پایان این مقاله شما به راحتی با اطلاعاتی کامل و دقیق می توانید جهت خرید آن اقدام نمایید. نفوذ دهنده ها در واقع همان مواد فعال سطحی هستند که با کاهش کشش سطحی آب باعث می شوند که آب به راحتی در به الیاف نفوذ کند.. استفاده از این مواد در صنعت نساجی می تواند کمک شایانی به افزایش کیفیت رنگرزی داشته باشد.
کریر نساجی چیست؟
استفاده از کریر CK-80 در صنعت نساجی جهت رنگرزی پارچه های پلی استر می باشد. این مقاله حاوی اطلاعات مفید و جامعی در مورد این ماده است که می تواند به شما در شناسایی این ماده تعاونی نساجی کمک کند. از آنجایی که رنگرزی پارچه های پلی استر به راحتی در دمای پایین انجام نمی شود به همین دلیل استفاده از کریر یک امر اجتناب ناپذیر می باشد و می تواند به بهبود رنگرزی در دمای پایین کمک کند که در این مورد انتخاب نوع حامل بسیار مهم است و دقت به این نکته می تواند در بهبود کیفیت رنگرزی مفید باشد.
مزیت های دوربین مداربسته تحت شبکه
این دوربین های مداربسته دیجیتال به واسطه آی پی مستقلی که دارند به اینترنت وصل می شوند. از این رو داده های حاصل از رصد دوربین بر روی نمایشگر دستگاه قابل مشاهده است و در کمترین فاصله زمانی دیتاها دراختیار کاربر قرار می گیرد که این امر در دوربین های مداربسته آنالوگ امکانپذیر نمی باشد. بدون محدودیت زمانی و مکانی به راحتی می توان به داده های دوربین مداربسته تحت شبکه دسترسی داشت که این قضیه بزرگ ترین مزیت این دوربین ها تلقی می شود.
سدیم آلژینات چیست؟
در این بخش با ساختار و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده آشنا شده و همچنین به بررسی فرایند تولید و کاربردهای آن پرداخته شده است. سدیم آلژینات از آنجایی که از جلبک های دریایی و به صورت طبیعی در دسترس است با داشتن ویژگی هایی چون عدم سمیت و زیست تخریب پذیر بودن و هزینه دستیابی به صرفه به عنوان یک ماده با ارزش در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد این ماده جهت مصرف در صنایع غذایی و دارویی دارای تاییدیه جهانی از سازمان غذا و دارو (FDA) می باشد.
مقایسه درب ضد سرقت با حفاظ آکاردئونی
امروزه شاهد استفاده از کرکره های برقی در فروشگاه ها هستیم و دیگر مغازه ها نیز از حفاظ های قدیمی استفاده نمی کنند زیرا این حفاظ های آکاردئونی به راحتی با دیلم و اهرم باز می شوند و با پیشرفت تجهیزاتی که سارقین از آنها استفاده می کنند بهتر است ما نیز هوشیار باشیم و از درب های ضد سرقت و انواع قفل درب ضد سرقت برای افزایش امنیت استفاده کنیم. بنابراین خرید درب ضد سرقت از ملزومات هر محیطی می باشد.
کولر گازی اینورتر چیست؟
کولر گازی اینورتردار با استفاده از اینورتر دور موتور را با تغییرات فرکانس یونیت خارجی هماهنگ می کند که این امر موجب می شود کولر گازی در شروع کار خود با دور متناسب کار کند و بعد از آن به اوج برسد. کولرهای گازی اسپلیت مدل اینورتر بین 40 تا 60 درصد کم مصرف تر می باشند. اینورتر یا مبدل به معنای وارونه گردان یا معکوس کننده می باشد و در سیستم های کمپرسوری به معنای دور متغییر است.
بهترین برند کولر گازی
همه ما با نزدیک شدن فصل گرما به فکر تجهیزات خنک کننده برای محل کار یا منزل هستیم. برخی از افراد برای تهویه و خنک کردن فضای مورد نظر خرید کولر گازی را در نظر دارند که با گشتی ساده در بازار متوجه تعدا زیادی شرکت تولید کننده کولر گازی شده اند. شرکت های مختلفی با در نظر گرفتن استقبال مردم در جهت خرید انواع کولر گازی اقدام به تولید این محصول در مدل های مختلف دو تکه و یک تکه کرده اند که به همین منظور در این مقاله بهترین برند خارجی و ایرانی کولر گازی را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.
پمپ آب خانگی بی صدا
پمپ آب خانگی بی صدا گزینه ای مناسب برای خرید و استفاده در آپارتمان های چند طبقه و احتمالا با فشار آب پایین در طبقات بالا می باشد تا موجب آزار و اذیت ساکنین ساختمان نشود و به طوری نامحسوس عمل کند.
اسپلیت چیست؟
در ابتدا به تعریف کوتاهی از اسپلیت می پردازیم، اسپلیت نسل پیشرفته کولر گازی می باشد که بیشتر برای سرمایش استفاده می شود. اسپلیت در لغت به معنای دو تکه می باشد که در واقع نمایانگر ساختار این محصول است. اسپلیت ها تفاوت هایی با کولر گازی دارند که می توانید برای اطلاع بیشتر به مقاله تفاوت کولر گازی و اسپلیت مراجعه نمایید. به دلیل استفاده از کمپرسورهای پیشرفته در این نوع کولر گازی می توان انتظار بازدهی و ظرفیت بالایی از این دستگاه داشت.
نحوه نصب پکیج دیواری چگونه است؟
امروزه پکیج ها برای گرمایش محیط و آب گرم مصرفی در مقایسه با سیستم هایی مثل آبگرمکن های دیواری به دلیل کارایی بهتر محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند. راه اندازی پکیج ها نیازمند تجربه و تخصص مرتبط با نصب پکیج می باشد. در این مقاله درباره چگونگی نصب صفر تا صد یک پکیج اطالعات مفیدی را در اخیتارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.
دوربین مداربسته مناسب فضای باز
بهترین انتخاب برای دوربین های مداربسته فضای باز، دوربینی است که دارای مقاومت مطلوب در شرایط آب و هوایی نامساعد از جمله بارش باران، برف، وزش باد و یا کاهش و افزایش دما را داشته باشد. همچنین برخی از مدل های این دوربین ها با داشتن وای فای تصاویر را مستقیما به گوشی تلفن همراه منتقل می کنند تا کاربر یا اپراتور به راحتی به دیتاهای مد نظر در لحظه دسترسی داشته باشد.
بهترین محل نصب دوربین مداربسته
یکی از سوالات رایج بعد از خرید دوربین مداربسته، انتخاب مکان مناسب نصب دوربین است و پیدا کردن مکان مناسب، در بازدهی دوربین، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین و عوامل دیگر اثر گذار است. به منظور یافتن محل مناسب نصب دوربین ابتدا باید بدانید که هدف شما از نصب دوربین مداربسته چیست و قصد دارید برای چه کاری از دوربین و تصاویر قابل ارائه توسط این سیستم نظارتی استفاده نمایید.

مقالات گروه صنعتی فامکو