نحوه انتخاب پمپ مناسب

امروزه اکثر افراد در ساختمان های مرتفع زندگی می کنند که ممکن است با کمبود فشار آب مواجه شده باشند و برای رفع این مشکل نیاز به خرید پمپ داشته باشند، پمپ ها دارای انواع مختلفی از نظر کیفیت ساخت، میزان آبدهی و برند های بسیار متنوعی می باشند که ممکن است خریدار را خیل عظیمی از پمپ مواجه کند به همین منظور در این مقاله به روش های انتخاب پمپ مناسب با توجه به نوع پمپ و کاربری آن مانند کشاورزی، خانگی، سانتریفیوژ و شناور پرداخته شده است با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب پمپ

معیار عمومی انتخاب پمپ ها به آن دسته از عواملی اطلاق می گردد که پیشنهاد دهنده را قادر سازد تا بر مبنا و با استناد آن عوامل، پمپ مورد نظر را به صورت های صحیح و با برخورداری از بالاترین کارایی و طولانی ترین مدت بهره برداری انتخاب و معرفی نماید.

نحوه انتخاب پمپ

پمپ ها مدل ها و برندهای مختلفی دارند. آنچه از پمپ ها انتظار می رود این است که سیال را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهد در این رابطه بین فشار و دبی پمپ رابطه معکوس وجود دارد. بدین مفهوم که پمپ هایی که دبی زیادی را انتقال می دهند فشار کمتری تولید می کنند و برعکس آن نیز صادق است، یعنی پمپ هایی که فشار زیادی تولید می کنند دبی کمتری ایجاد می کنند. برای انتخاب یک پمپ اولین موضوع مقدار دبی و میزان فشار لازم است.

از مهم ترین مشخصه های عمومی گزینش پمپ ها، باید به موارد ذیل اشاره داشت:

  • نوع، ماهیت و مشخصات شیمیایی مایع قابل انتقال نظیر آب آشامیدنی، آب کشاورزی، فاضلاب شهری، فاضلاب صنعتی، مواد شیمیایی، مواد سوختنی، پساب های صنعتی (اسیدی و بازی) و غیره
  • مشخصات فیزیکی مایع قابل انتقال نظیر دمای کاری و محدوده درجه حرارت، میزان گرانروی یا ویسکوزیته، میزان املاح و ذرات جامد، ظرفیت و مقدار آبدهی، هد یا ارتفاع آبدهی

انتخاب نوع پمپ از روی منحنی پمپ ها

انتخاب صحیح نوع پمپ از روی منحنی پمپ ها که از طریق کاتالوگ منتشر شده توسط سازنده آورده می شود، امکان پذیر است. در منحنی مشخصه کارکردی پمپ های آب، شاخص عمودی به ارتفاع آبدهی یا هد (Head) پمپ اختصاص داده شود که در پمپ های صنعتی و کشاورزی با واحد متر (m) بیان می شود. شاخص محور افقی در منحنی های مربوط به پمپ های آب به ظرفیت آبدهی (دبی) پمپ اختصاص داده می شود که ظرفیت آبدهی معمولا به صورت های متر مکعب در ساعت یا لیتر در ثانیه یا دقیقه نمایش داده می شود.

منحنی آبدهی پمپ آب

چند نکته برای محاسبه مقدار آبدهی در پمپ ها

ممکن است، درخواست کننده یا خریدار پمپ، مقدار آبدهی پمپ مورد تقاضا را در قالب لیتر در دقیقه یا متر مکعب درساعت سفارش دهد.

  • هرگاه سفارش دهنده یا خریدار مقدار آبدهی پمپ را برحسب لیتر در دقیقه سفارش داد به صورت زیر محاسبه می گردد:

مقدار آبدهی پمپ برحسب لیتر در دقیقه

  • هرگاه مقدار آبدهی پمپ مورد درخواست بر حسب متر مکعب در ساعت باشد به صورت زیر محاسبه می گردد:

مقدار آبدهی پمپ برحسب متر مکعب در ساعت

  • هرگاه مقدار آبدهی پمپ به صورت لیتر در ثانیه اعلام گردید در چنین مواردی به صورت زیر عمل می کنیم:

مقدار آبدهی پمپ برحسب لیتر در ثانیه

  • برای تبدیل متر مکعب در ساعت به لیتر در ثانیه از رابطه زیر استفاده می گردد:

تبدیل متر مکعب در ساعت به لیتر در ثانیه

هر کدام از پمپ ها دارای منحنی آبدهی، هد منحصر به فرد خود است که با منحنی (Q-H) شناخته می شود.

بررسی هر کدام از پمپ ها از سوی شرکت سازنده نشان می دهد که منحنی هر کدام پمپ ها با منحنی های پمپ کوچک تر و بزرگ تر از خود تداخل دارند.

نحوه انتخاب پمپ آب خانگی

از پمپ های خانگی برای افزایش فشار آب آپارتمان، ویلا و ساختمان های مسکونی استفاده می شود. آسان ترین راه برای انتخاب یک پمپ آب خانگی مراجعه به جداول و منحنی های مشخصه در کاتالوگ پمپ ها با توجه به داشتن ارتفاع و میزان آبدهی مورد نیاز می باشد. این منحنی ها کلیه مشخصات پمپ آب اعم از ارتفاع (هد)، توان و راندمان را در سرعت دوران مورد نظر به ازای آبدهی های (دبی) مختلف نمایش می دهند تا استفاده عملی از آن راحت تر گردد. برای اطلاعات کامل تر می توانید به مقاله راهنمای انتخاب و خرید پمپ آب خانگی مراجعه نمایید.

نحوه انتخاب پمپ آب کشاورزی

انتخاب پمپ آب کشاورزی به عوامل مختلف همچون منبع آب، نوع پمپ، هد و دبی بستگی دارد که با در نظر گرفتن آنها می توان بهترین پمپ را برای مصارف کشاورزی انتخاب و خریداری نمود. جهت خرید بهترین پمپ کشاورزی توصیه می شود از متخصصین در این حوزه کمک بگیرید.

  • توجه به منبع آب

باید به منبع آبی که قرار است آب موجود در آن منتقل گردد توجه نمایید زیرا فاصله آن تا محل مورد نظر، میزان آلودگی آب و غیره می تواند بر عملکرد پمپ تاثیر گذار باشد. در ایران منابع آب برای کشاورزی شامل آب های زیر زمینی (چاه و چشمه) و آب های سطحی (استخر، دریاچه، رودخانه، آب های تصفیه شده) می باشد.

  • نوع پمپ

نوع پمپ یکی از مهمترین نکاتی است که باید در هنگام انتخاب پمپ کشاورزی به آن توجه نمایید زیرا این پمپ ها جهت آبیاری مزارع و باغ ها استفاده می شوند و باید عملکرد درستی داشته باشند برای مثال اگر قصد انتقال آب از منابع سطحی را دارید پمپ های سانتیریفیوژ به شما پیشنهاد می گردد اما برای انتقال آب از منابع زیر زمینی مانند چاه توصیه می شود از پمپ های شناور و کفکش استفاده شود. همچنین اگر دسترسی به برق محدود یا میسر نیست بهتر است از پمپ هایی مانند پمپ های بنزینی یا دیزلی استفاده نمایید.

  • دبی و هد مورد نیاز

دبی و هد دینامیکی مورد نیاز برای پمپ های کشاورزی باید براساس شرایطی خاص تعیین گردد مثلا دبی باید براساس مساحت زمین و حق آب یا همان حقابه که از منابع مشترک گرفته می شود محاسبه شود و برای محاسبه هد دینامیکی پمپ هم باید مواردی مانند فاصله هد منبع تا زمین، طول و تلفات انرژی لوله کشی را در نظر بگیرید. پس از محاسبه هد و دبی می توانید اعداد بدست آمده را با منحنی مشخصه پمپ تطبیق دهید تا از درست بودن انتخاب خود مطمئن شوید.

جدول انتخاب پمپ آب کشاورزی

با توجه به منبع آبی که برای انتقال آب به مزارع یا باغ خود در نظر گرفته اید می توانید نوع پمپ مناسب خود را انتخاب نمایید و با کمک گرفتن از کارشناسان هایپر صنعت فامکو میزان هد و دبی را تعیین نموده تا بهترین خرید را داشته باشید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر به مقاله انواع پمپ آب کشاورزی کدامند؟ مراجعه کنید.

جدول انتخاب پمپ آب کشاورزی
نوع سیال آب تمیز پمپ شناور، کفکش، سرچاهی، فشار قوی
آب همراه با شن و ماسه قطر کم پمپ شناور
آب شور پمپ کفکش یا شناور با متریال استیل 304، 316 یا استیل-برنز
سیال غلیظ با مواد عاری از خورندگی پمپ غلیظ کش چدنی، آلومینیومی یا استیل
سیال غلیظ حاوی مواد خورنده پمپ لجن کش استیل 316
سیال اسیدی پمپ پلیمری، پمپ مگنتی

نحوه انتخاب پمپ سانتریفیوژ

برای انتخاب پمپ سانتریفیوژ لازم است به دو مشخصه هد و دبی و نقطه بهینه کاری پمپ که براساس هد و دبی تعیین می گردد، دقت نمایید. نقطه بهینه کاری پمپ دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و نباید با راندمان و پاسخگویی پمپ مقایسه شود. برای محاسبات پمپ سانتیریفیوژ پیشنهاد می گردد مطابق با روند زیر و با مشورت کارشناسان مجرب این حوزه اقدام نمایید.

  • بررسی افت های مختلف سیستم مانند افت های مسیر محاسبه و هد استاتیک
  • بررسی و تحلیل منحنی های پمپ سانتریفیوژ
  • محاسبه نقطه عملکرد پمپ سانتریفیوژ

همچنین برای انتخاب پمپ سانتریفیوژ توصیه می شود موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید.

  • مشخصه های فنی پمپ مانند هد، دبی، توان مورد نیاز، نوع و دمای سیال، دور موتور و غیره
  • تعیین فضای نصب و محل قرارگیری پمپ
  • نوع کارکرد در نحوه انتخاب پمپ گریز از مرکز دارای اهمیت زیادی می باشد زیرا نمونه های صنعتی این نوع پمپ ها امکانات و توان بیشتری دارند.
  • اگر از پمپ های سانتیریفیوژ در محل بسته استفاده می کنید بهتر است از نمونه های کم صدا آن انتخاب نمایید.

نحوه انتخاب پمپ شناور

وظیفه یک پمپ شناور یا کمر چاهی این است، که بتواند مقدار حجم مشخصی از آب را از یک عمق مشخصی که منبع مکش نامیده می شود به یک ارتفاع مشخصی که منبع رانش نامیده می شود انتقال دهد.

  • منبع مکش

منبع مکش می تواند آب دریاها، آب چاه ها، آب مخازن طبیعی و یا مصنوعی زیر زمینی و آب رودخانه ها می تواند باشد.

  • منبع رانش

منبع رانش می تواند آبیاری یک مزرعه، زمین کشاورزی، پرکردن یک استخر، تامین آب پمپ خانه شهرک یا یک مجتمع ساختمانی و تامین آب مخازن تصفیه خانه یک شبکه آبرسانی شهری باشد.

  • مقدار آبدهی (دبی)

به مقدار حجم آبی که توسط یک پمپ در واحد زمان انتقال داده می شود گفته می شود و مقدار واحد آن معمولا l/s، l/min، m3.min اعلام شود.

  • ارتفاع آبرسانی (هد)

به ارتفاعی که یک پمپ می تواند سیال را پمپاژ کند، هد می گویند و در پروژه های آبیاری صنعتی، شهری و کشاورزی هد را به صورت متر بیان می شود.

نحوه انتخاب پمپ شناور

در مورد پمپ های شناور ابتدا باید به موارد زیر اشاره شود:

  • انتخاب پمپ شناور مناسب
  • انتخاب الکترو موتور مناسب
  • انتخاب کابل برق مناسب

روش انتخاب پمپ شناور مورد نیاز به همراه نمونه ای از پمپ:

  • استفاده از منحنی های همپوشانی پمپ های شناور
  • مقدار آبدهی 180 متر مکعب در ساعت را از محور آبدهی انتخاب و خط عمودی دیاگرام را انتخاب می کنیم.
  • ارتفاع آبدهی 55 متر را از محور ارتفاع (Head) انتخاب و خط افقی را ترسیم می کنیم.
  • تقاطع دو خط افقی و عمودی نشانگر پمپ مناسب برای خواسته تعریف شده می باشد و به این ترتیب پمپ مورد نظر مشخص می گردد.

روش های انتخاب پمپ آب

افت سوپاپ

حاصل جمع افت اصطکاک هایی که از منشا باز و بسته شدن سوپاپ ها و مقاومت های اصطکاکی داخل پمپ ها ایجاد می شود با عنوان افت سوپاپ آورده می شود. نیروی معادل برای غلبه بر افت سوپاپ، در قالب (ارتفاع آب) در داخل سیستم آورده می شود. برای استخراج نیروی معادل افت سوپاپ، در قالب (ارتفاع آب) به منحنی مربوطه که از سوی شرکت سازنده پمپ منتشر می گردد مراجعه می شود.

نحوه انتخاب پمپ آب

همانند منحنی های قبلی پمپ های آب، در این منحنی هم شاخص محور افقی، ظرفیت آبدهی پمپ را نشان می دهد. با توجه به اینکه حجم آبدهی پمپ مورد بحث ۱۸۰ متر مکعب در ساعت است، مقدار آن را در محور افقی انتخاب کرده و خطی را استخراج می کنیم که منحنی را قطع نماید. از نقطه تقاطع خط استخراجی با منحنی، خطی را به صورت افقی ترسیم می کنیم تا محور عمودی منحنی را قطع کند. میزان افت سوپاپ برای ارتفاع آبدهی ۱۸۰ مترمکعب، مقدار یک و نیم متر استخراج می شود. همین مقدار را به ارتفاع آبدهی اضافه می کنیم.

55+1.5=56.5 M

تعیین تعداد طبقات

بر مبنای داده های شرکت سازنده مشخصات هیدرولیکی پمپ شناور به صورت ذیل می باشد.

راهنمای انتخاب پمپ آب

  • مقدار آبدهی ۱۸۰ متر مکعب در ساعت را از محور آبدهی انتخاب و خط قائم را رسم می کنیم.
  • تقاطع خط قائم با تراش پروانه استاندارد ∅ ۱۷۸ /۱۷۰ mm مشخص می کنیم.
  • خط افقی را ترسیم می کنیم تا محور عمودی را قطع کند.
  • مقدار بدست آمده (۳۲ متر) ارتفاع پمپاژ پمپ یک طبقه در آبدهی ۱۸۰ متر مکعب در ساعت می باشد.
  • در محاسبات قبل گفته شد که با احتساب میزان افت سوپاپ برای ارتفاع ۵۵ متر برای آبدهی ۱۸۰ مترمکعب لازم است که مقدار ارتفاع را باندازه یک و نیم متر اضافه تر در نظر بگیریم.

55+1.5=56.5M

  • حال همین مقدار را به میزان ارتفاع پمپاژ پمپ یک طبقه یعنی ۳۲ تقسیم می کنیم.

56.5/ 32 = 1.7 ≈ 2

  • مقدار حاصل تعداد طبقات از نظر ریاضی به اندازه 1.7 بدست می آید.
  • با توجه به اینکه در عمل چنین تعداد طبقه نمی تواند وجود داشته باشد این مقدار را به صورت تقریب اضافی یعنی ۲ طبقه در نظر می گیریم.
  • بنابراین تعداد طبقات پمپ مورد نظر، دو طبقه خواهد بود که با اطمینان، نیاز اعلام شده را پاسخگو می باشد.
  • با تقسیم عدد ۵۶٫۵ به تعداد طبقات یعنی عدد ۲ به حدود ۲۸ دست می یابیم که در محاسبات بعدی آن را به مثابه ارتفاع پمپاژ پمپ یک طبقه ملاحظه قرار خواهیم داد.

56.5/2 ≈28

  • مجددا به مشخصات هیدرولیکی پمپ شناور مورد نظر مراجعه می کنیم.

انتخاب پمپ آب مناسب

عمده موارد استفاده از پمپ ها شامل انتقال آب به تصفیه خانه ها برای مصارف شهری و صنعتی، استخراج آب برای آبیاری باغات و مزارع کشاورزی، انتقال آب سرد در تاسیسات گرمایش و سرمایش و غیره می باشد. نخستین گام در گزینش صحیح یک پمپ گریز از مرکز، ضرورتا با مشخص کردن شرایط کارکردن مورد انتظار آغاز می گردد. همچنین شرایط کارکردی مورد انتظار از پمپ می تواند در قالب:

  • کارکرد آبدهی به صورت های مداوم و مستمر
  • کارکرد آبدهی در فواصل زمانی مقطعی

میزان آبدهی و خروجی پمپ گریز از مرکز

پمپ های گریز از مرکز را می توان با موتورهای الکتریکی 1450 دور در دقیقه یا 3000 دور در دقیقه به صورت کوپل شده استفاده نمود.

  • میزان اندازه و قطر پروانه
  • تعداد پره های پروانه
  • تعداد دور چرخشی پروانه
  • قطر دهانه ورودی و خروجی

برای کاهش استهلاک در پمپ ها در دورهای بالا

  • برای استفاده مداوم و مستمر از الکتروموتورهای 1450 دور در دقیقه استفاده گردد.
  • برای کارکرد در فواصل مقطعی از الکتروموتورهای 3000 دور در دقیقه استفاده گردد.

نتیجه گیری:

همانطور که در این مقاله بیان شد برای انتخاب انواع پمپ ها، برای مصارف متفاوت باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید تا بهترین خرید را داشته باشید. همچنین اگر برای انتخاب پمپ آب نیاز به کمک دارید می توانید از طریق کامنت همین صفحه سوالات خود را ارسال نمایید.

همچنین بخوانید
​​​​​​​از تفاوت یا قرق پمپ های کف کش می توان به این مورد اشاره کرد که پمپ های کف کش برای انتقال آب تمیز با آلوده حاوی ذرات ریز می باشند ولی پمپ های لجن کش در کنار انتقال آب های تمیز برای جابجایی آب هایی با ذرات درشت مثل شن و ماسه و برای جابجایی پساب یا فاضلاب نیز استفاده می کنند.
پمپ های آب خانگی در مکان های مختلفی نصب می شوند و مکان نصب پمپ آب خانگی با توجه به شرایط مصرف کننده می تواند متفاوت انتخاب شود تا کاربر بتواند بهترین بهره وری را از پمپ انتخابی خود ببرد، برای تعیین بهترین مکان باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. قرار دادن پمپ آب برای کارایی بالا، عملکرد و سهولت نگهداری آن بسیار مهم است. مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود زیرا توصیه می شود در اولین گام به مطالعه مطالب ارائه شده در این زمینه پرداخته و در گام نهایی می توانید سوالات خود را مطرح نمایید.
از پمپ آبگرمکن و پمپ پکیج در سیستم های گرمایشی واحدهای ساختمانی استفاده می شود. امروزه به منظور عملکرد بهتر این دو سیستم از پمپ هایی مخصوص افزایش فشار و میزان آبدهی آب گرم استفاده می شود. در این مقاله به بررسی پمپ های مخصوص آبگرمکن و پکیج و تفاوت های آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
پمپ مناسب تخلیه چاه عمیق، پمپ آب شناور یا پمپ خودمکش آب است که در مناطق روستایی، شهری و کاربری های کشاورزی قابل استفاده است، پمپ های سانتریفیوژ با بهره مندی از خصوصیاتی مانند خودمکش بودن و همچنین انتقال آب از چاه تا ارتفاعات بالا، گزینه ای مناسب به منظور آبرسانی به مصرف کنندگان آب از چاه های عمیق و نیمه عمیق و کم عمق در مناطق مختلف هستند. هر منطقه ای که کاربر به آب چاه دسترسی داشته باشد نیازمند یک عامل محرک برای انتقال آب از چاه می باشد که امروزه این نیاز توسط پمپ ها برآورده می شود.
یکی از مسائلی که ساکنین یک مجتمع مسکونی ممکن است با آن روبرو شوند، صدای زیاد پمپ است. برای حل این مشکل، ابتدا به ساکن می بایست علت صدای زیاد پمپ را جستجو کرد تا راه حل های کارا و مفید در جهت بهبود این مشکل، اتخاذ و به مرحله انجام برسند. در این مقاله به بررسی روش های کاهش صدای پمپ خواهیم پرداخت. لطفا با ما همراه باشید.
پمپ کمر چاهی از سری پمپ های زمینی خود مکش است که به منظور استخراج آب از چاه‌ های نیمه عمیق و کم عمق از آن استفاده می ‌شود. این پمپ ‌ها به منظور تأمین آب برای مصارف مختلفی مانند آبیاری و یا تامین آب شرب خانگی از چاه، مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد پمپ کمر چاهی به عمق چاه، نوع خاک و نوع آب بستگی دارد. در این مقاله سعی داریم به انواع پمپ های کمرچاهی و کاربرد آنها بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.
در سیستم آبیاری تحت فشار، پمپ هایی مثل پمپ های طبقاتی افقی و عمودی برای تامین آب در فشار بالا، پمپ های شناور برای انتقال آب از چاه های عمیق و نیمه عمق و موتور پمپ در دو نوع دیزلی و بنزینی استفاده می شود.
سیستم پکیج امروزه به عنوان یک سیستم جایگزین برای آبگرمکن در نظر گرفته شده و استفاده می گردد. از دلایل این امر می توان به کارایی بالاتر پکیج، اشغال فضای کمتر، صدا و لرزش کمتر، نصب و نگهداری آسان و در نهایت دارا بودن امکانات بیشتری همانند كنترل هوشمند، تایمر، تنظیم دقیق دما و غیره، نسبت به آبگرمکن اشاره نمود. در این مقاله می خواهیم به تاثیر وجود پمپ پکیج در فشار آب، بپردازیم.
پمپ ها ممکن است بعد از مدت زمان نامشخصی که مورد استفاده قرار می گیرند، با مشکلاتی مواجه شوند که کشف و حل آنها بسیار ضروری است. یکی از مشکلات رایج در پمپ ها نشتی آنها می باشد. در این مقاله سعی داریم به دلایل بروز نشتی در پمپ و ارائه راه حل های کاربردی در جهت رفع این مشکل بپردازیم، با ما همراه باشید.
پلاک پمپ مانند شناسنامه پمپ می باشد و حاوی اطلاعات مختلفی شامل راهنمای نصب، شرایط استفاده و نگهداری پمپ، مشخصات فنی پمپ مانند نوع و مدل (برند) پمپ، شرکت سازنده و کشور، حداکثر فشار و دبی، توان الکتریکی، ولتاژ و فرکانس، جریان الکتریکی و همچنین دمای مجاز محصول می باشد. پلاک در پمپ های مختلف متفاوت است و هر نوع پمپ، پلاک مختص به خود را دارد. در این مقاله به چگونگی و نحوه صحیح پلاک خوانی انواع پمپ آب خواهیم پرداخت.
تفاوت پمپ های تک پروانه، دو پروانه و چند پروانه از نظر آبدهی (دبی) یا توان موتور آنان می باشد که هرچه کاربران به سطح آبدهی و ارتفاع بالایی نیاز داشته باشند می توانند از پمپ های چند پروانه استفاده کرد.
پمپ هایی که می توانند برای آب کشاورزی استفاده شوند شامل: پمپ های شناور، پمپ طبقاتی عمودی و افقی، پمپ کفکش، بوستر پمپ، پمپ جتی، پمپ پیستونی سمپاش از انواع پمپ های کشاورزی می باشند که این پمپ ها کشاورزی می باشند که این نوع پمپ ها نیز می بایست از نظر ارتفاع مکش، نوع سیستم آبیاری، سایز دهانه خروجی و ورودی، میزان آبدهی و سایر عوامل بسیار اهمیت دارد.
پمپ های کفکش اصولا برای چاه های کم عمق و کوچک به کار می روند، این درحالی است که پمپ های شناور برای چاه های نیمه عمیق و عمیق نیز مناسب می باشند. پمپ شناور با توجه به تعداد پروانه بالایی که دارد امکان پمپاژ آب به ارتفاعات بالاتر، با توان مصرفی کم تر را دارد. مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود زیرا توصیه می شود در اولین گام به مطالعه مطالب ارائه شده در این زمینه پرداخته و در گام نهایی پس از دریافت مشاوره از کارشناسان این حوزه اقدام به خرید پمپ کفکش یا شناور برای چاهی نمایید.
بهترین پمپ آب خانگی کدام است؟ معرفی کم صداترین، قویترین و بهترین پمپ آب خانگی و کشاورزی در ایران، در این مقاله به تفصیه به این مضوع پرداخته و بهترین پمپ ها را همچنین بر اساس نوع و توان معرفی می کنیم.
این مقاله به عنوان یک مرجع راهنمایی مصرف کنندگان پمپ روغن داغ، اطلاعات زیر را در اختیار آنها قرار می دهد. دستورالعمل های نصب، تعمیر و نگهداری پمپ روغن داغ پمپیران روش های راه اندازی، بهره برداری و توقف پمپ روغن داغ پمپیران این مطلب همواره باید جهت بهره برداری در دسترس پرسنل تعمیر و نگهداری قرار گیرد تا بهره برداری و نصب و نگهداری از پمپ روغن داغ پمپیران، صحیح باشد.
هایپر صنعت فامکو به عنوان تولید کننده و نمایندگی فروش انواع بوستر پمپ، مفتخر است شما همراهان گرامی را در انتخاب و خرید بوستر پمپ آتش نشانی مناسب راهنمایی و مشاوره نماید. توصیه می شود قبل از نصب بوستر پمپ آتش نشانی، این مطلب را به دقت مطالعه فرمائید. نصب و کارکرد می بایست دقیقا مطابق با قوانین کشوری باشد که در آنجا محصول نصب می گردد. تخطی از این مقررات نه تنها موجب بروز صدمات فردی و آسیب رسیدن به تجهیزات می گردد، بلکه موجب صلب موارد مندرج در گارانتی می شود.
منبع تحت فشار با نام های دیگری اعم از مخزن دیافراگمی یا منبع تحت فشار نیز شناخته می شود. چگونه باید این محصول را انتخاب نماییم؟ در زمان استفاده از این محصول چه نکاتی حیاتی می باشند؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حمزه مرادی
ارسال شده در : دوشنبه 20 فروردین 1403

سلام، وقت بخیر. خانه ویلایی 200 متر دارم با لوله کشی یک دوم پمپ نیم اسب استفاده می کنیم ولی فشار آب خیلی کمه جوری که آب گرم به شدت ضعیفه چه نوع پمپی لازم هست از آب شهری استفاده می شود؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 27 فروردین 1403

با سلام و احترام، حتما بایستی از پمپ یک اسب استفاده کنید.

داریوش مهدوی
ارسال شده در : شنبه 18 فروردین 1403

عرض ادب و احترام. من یک باغچه 250 متری دارم که توش یه چاه آب به ارتفاع 15 متری زدم که از تقریبا 9-8 متریش آب می ده و لوله 12 استفاده کردم. اونجا برق نیست. من یک پمپی می خوام که از برق باتری ماشین تغذیه بشه برای آبیاری حدود 20 تا درخت چی پیشنهاد می کنین با توجه به قطر لوله چاه و ارتفاع آب چاه تا سطح زمین؟ ممنون می شم پاسخ بدین تا هرچه زودتر خریداری انجام بشه. سپاس.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 27 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، کفکش 12 ولت دی سی با ارتفاع آبرسانی 30 متر تهیه کنید.

شهاب احمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 فروردین 1403

درود بر شما جناب مهندس. برای بالا آوردن آب چاه از عمق 8 تا 10 متری و انتقال به ویلای دو طبقه در گیلان چه پمپ ایرانی یا خارجی پیشنهاد می فرمایید؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، سال نو مبارک. پمپ خودمکش پنتاکس ایتالیا مدل ap 200 تهیه نمایید.

قاسمی
ارسال شده در : جمعه 03 فروردین 1403

سلام‌، سال نو‌ مبارک. چاه آبی دارم به عمق 180 متری‌‌ توربین 14 طبقه‌‌ 5 اینچ لوله‌‌ 4 اینچ‌‌‌ با برق 63. آیا‌ موتور 50 اسب جواب می ده؟ پیشنهاد‌ شما چیه؟ ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 27 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، برای راهنمایی بهتر می بایست مدل پمپ را دقیق تر بیان کنید.

عباس مرادی
ارسال شده در : یکشنبه 27 اسفند 1402

با سلام، برای 4 طبقه مسکونی تک واحدی به متراژ 140 متر برای هر واحد و انتخاب محل پمپ و مخزن در طبقه یک (پارکینگ) لطفا مشخصات پمپ و منبع تحت فشار لازم رو بفرمایید. ممنون از راهنمایی شما.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، سال نو مبارک. پمپ 1.5 اسب بخار دو پروانه به همراه منبع تحت فشار 60 لیتری تهیه کنید.

احسان باقری
ارسال شده در : پنجشنبه 24 اسفند 1402

سلام، ممنون بابت زحمات و اطلاعاتتون. می خواستم بپرسم فشار آب ما کم هست ما برای 7 طبقه 27 واحدی 100 متری چه نوع پمپی و با چه توانی باید استفاده کنیم؟ آتش نشانی جداگانه پمپ دارد.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 26 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، بوستر پمپ 2 خط آبرسانی دور متغیر با الکتروپمپ 5.5 اسب دو پروانه تهیه کنید.

امیر آزادی
ارسال شده در : دوشنبه 21 اسفند 1402

با سلام، ساختمان اینجانب پنج طبقه تجاری-اداری است. دارای چهار واحد اداری 50 تا 60 متری دو خواب و یک تجاری در دو طبقه و یک زیر زمین خدماتی است که زیرزمین دارای مخزن و پمپ آب مصرفی جداگانه می باشد. ساختمان دارای سیستم آتش‌ نشانی و همچنین سیستم اطفای حریق می باشد. باید از چه نوع پمپی برای آبرسانی و آتش‌ نشانی و سیستم اسپرینکلر استفاده نمایم؟ با تشکر از راهنمایی شما.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، برای آبرسانی 2 اسب دو پروانه و برای آتش نشانی 4 اسب دو پروانه تهیه بفرمایید.

سید آیت جاوید
ارسال شده در : پنجشنبه 17 اسفند 1402

با سلام، به ازای هر ده متر شیب دار چند متر لحاظ می شود برای پمپ؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، سال نو مبارک. به عواملی همانند درصد شیب، جنس لوله، سایز لوله، نوع سیال و غیره بستگی دارد.

روزبه
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 اسفند 1402

با سلام. برای پمپاژ آب از منبعی که در ارتفاع نیم متری زمین قرار داره به داخل ساختمان دوطبقه تک واحدی پمپ یک اسب بشقابی مناسبه؟ هرواحد 70 متر هست

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 19 اسفند 1402

سلام، حتما پمپ یک اسب بشقابی انتخاب ایده آلی است.

حمید فیروزی
ارسال شده در : پنجشنبه 10 اسفند 1402

باسلام، ممنون از توضیحات مفید و کاربردی شما. برای آبیاری قطره ای هفت هکتار زمین چه نوع پمپ و الکتروموتوری نیاز هست و شامل چه مراحلی می شود؟ با توجه به اینکه کنار زمین یک استخر مناسب درست شده. ممنون می شم لطف کنید و راهنمایی بفرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 12 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، پمپ شناور برند ابارا برای کاربری شما انتخاب مناسبی می باشد.

جواد عدالت
ارسال شده در : جمعه 04 اسفند 1402

سلام، چاهی داریم به عمق 25 متر که قصد داریم از آن بیرون کشیده و در کف زمین به طول 50 متر دور تر از پمپ آب را هدایت کنیم به پمپ با چه مشخصاتی نیاز داریم؟ با تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 05 اسفند 1402

سلامو عرض ادب، برای پاسخ دقیق تر باید چند اینچ بودن پمپ و نوع برق را مشخص نمایید اما با این مشخصات، پمپ 50 متری 2 اینچ ایده آلی محسوب می شود.

ربیع اله وفائی
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام، باغی حدود 2.5 هکتار دادم فاصله استخر تا ابتدا باغ 180 متر است که به وسیله لوله 125 پلی اتیلن آب به ابتدا باغ منتقل و از اونجا به وسیله لوله 90 وارد شبکه می شود، طول باغ حدود 480 متر است، ارتفاع استخر تا اول باغ حدود 5.5 متر است و انتهای باغ به 11 متر می رسد (آبیاری ثقلی انجام می شود) وقتی آب استخر کم می شود فشار کم و مدت آبدهی طولانی می شود، از چه موتور پمپی برای تقویت پرتاب آب و فشار بیشتر و سریع در آب دهی استفاده کنم؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

با درود، می توانید از موتور پمپ 2 یا 3 اینچ بنزینی یا دیزلی استفاده کنید.

محمد برارنیا
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام، وقت بخیر. اگر بخواهیم از رودخانه آب رو به مسافت 250 متر به سمت بالا انتقال بدهیم (طول مسیر به صورت سربالا و شیب 80 درصد می باشد) و خروجی آب حداقل به اندازه لوله 2 اینچ باشد، از چه نوع پمپ یا موتور بنزینی دیزلی باید استفاده کنیم؟ برق هم در دسترس نیست. با تشکر. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود موتورپمپ 2 اینچ 75 متری دیزلی skn چین تهیه نمایید.

احمد دلدار
ارسال شده در : شنبه 21 بهمن 1402

با سلام، برای اداره قراره منبع ذخیره آب و پمپ خریداری بشه متراژ ساختمان همه تقریبا بین 500 تا 700 متره ولی تعداد نفرات کارمند بین 5 تا 35 نفره و تعداد طبقه 2 طبقه است. چه نوع پمپ و منبع ذخیره استفاده کنیم؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بهترین گزینه استفاده از پمپ یک اسب بشقابی به همراه متعلقات است.

قدوسی
ارسال شده در : شنبه 14 بهمن 1402

با سلام و درود. یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی و یک طبقه پارکینگ با متراز هرواحد 130 متر دچار مشکل کمبود فشار آب شده است. کنتور آب مشترک می باشد. راهنمایی بفرمایید چه پمپ آب، کنترل ست و منبع انبساطی مورد نیاز است؟ امکان اینکه به دلیل کمبود جا منبع انبساط نصب نکنیم وجود دارد؟ سپاسگزارم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلامو عرض ادب، بهترین انتخاب پمپ 2 اسب دو پروانه با منبع تحت فشار 100 لیتری است.

وادیزاده
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام، خسته نباشید. برای یک واحد 60 متری در ساختمان چهار طبقه. طبقه چهارم چه پمپی برای داخل واحد توصیه می کنید؟ در ضمن در طبقه سوم همین ساختمان پمپ دیگری داخل واحد موجود در حال کارکردن هست. با این تفاسیر مشکلی برای پمپ دیگر و کار گذاشتن در واحد بنده نمی باشد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بوستر پمپ نیم اسب خودمکش شیمجه چین مدلpz370 برای کاربری شما مناسب می باشد.

ابراهیم صفائی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 بهمن 1402

باسلام و احترام و عرض خسته نباشید. همانگونه که مستحضر می باشید پمپ 1 اسب عملا 3 بار فشار (ماکسیمم هد 33 تا 36 متر) بیشتر تولید نمی کند، آیا با این فشار 3 باری که پمپ یک اسب تولید می کند؟ می توان منبع انبساط 50 یا 60 لیتری که حداقل به 4 بار فشار اولیه نیاز دارد، نصب کرد. یا اینکه با پمپ یک اسب فقط می توان از منبع تحت فشار 24 لیتری که فشار اولیه آن 2.5 بار است نصب و استفاده کرد. حتی روی برچسب برخی منابع تحت فشار مثل تفسان نوشته شده چنانچه فشار اولیه کمتر از 3.5 بار باشد منبع مشکل داشته و منبع را به فروشنده عودت دهید. پیشاپیش از پاسخ جنابعالی سپاسگزار و قدردانم. باتشکر و تجدید احترام.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، همراه با پمپ یک اسب بخار منبع تحت فشار بیشتر از 28 لیتر توصیه نمی شود.

محسنی
ارسال شده در : شنبه 30 دی 1402

با سلام و خسته نباشید. برای یک آرایشگاه زنانه به مساحت 15 مترمربع که فقط از آب شهر استفاده می شود و آبگرمکن (حتی بافشار کم اب نصب است) و مشکل اصلی نداشتن آبگرمکن است، باید چکار کنم که هزینه زیادی هم نداشته باشه. لطفا راهنماییم کنید؟ آیا نیاز به پمپ بهمراه منبع دارد یا راه حل دیگه ایی هم دارد؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، در محیط های کاری و اداری حتما توصیه می شود از پمپ بی صدا استفاده نمایید. بهترین گزینه استفاده از بوستر پمپ بی صدا خودمکش شیمجه چین مدلpz370 می باشد.

سعید محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 25 دی 1402

سلام، برای یک ساختمان 3 طبقه که دارای 9 واحد مسکونی (6 واحد 85 متری و 3 واحد 65 متری) که تمامی واحدها مجهز به پکیج هستند و سیستم آبرسانی به صورتی است که منبع آب 2000 لیتری در زیر زمین تهیه شده است چه نوع سیتمی پمپاژی رو پیشنهاد می کنید؟ بهتر نیست هر واحد پمپ جداگانه داشته باشد؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 27 دی 1402

سلام و عرض ادب، پمپ 1.5 اسب دو پروانه کافی است. در صورتی می توان به صورت مجزا برای هر واحد پمپ گذاشت که هر واحد کنتور جداگانه داشته باشد.

مهدی آذرنیا
ارسال شده در : دوشنبه 25 دی 1402

سلام، می خوام از چاه مستقیم آب ببرم واسه 4 واحد تو دو طبقه. آب چاه تو 4 متری عمق هست که نیمه عمیق زدم و با یه پمپ نیم اسب چند ساله به یکی از واحدها تو طبقه بالا دارم آب می دم که هیچ مشکلی نداره. ولی الان می خوام به 4 واحد آب برسونم. آیا احتیاجی به مخزن دارم یا اینکه مستقیم از چاه می تونم آب بکشم با تعویض پمپ و اینکه شما چه پمپی پیشنهاد می دین؟ آیا تو تابستون اگه مخزن نزارم به مشکل نمی خورم؟ منزل تو بندرانزلی هست که پر بارش هست. مرسی.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 27 دی 1402

سلام و عرض ادب، وجود منبع ذخیره برای کاربری شما بسیار توصیه می شود. می توانید پمپ یک اسب بخار جتی تهیه کنید.

مسعود بیگی
ارسال شده در : یکشنبه 24 دی 1402

سلام، بنده می خوام برای یک ساختمان 7 طبقه که 20 واحد 100 متری هستش پمپ ببندم به بنده پمپ 3 اسب دو پروانه با منبع 120 لیتری توصیه شده و لوله 40. آیا لوله 40 جواب منو می ده یا به مشکل می خورم؟ در ضمن کلکتور از طبقه همکف برای هر واحد جدا به قطر لوله 25 می باشد؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 30 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود پمپ 4 اسب دو پروانه پنتاکس ایتالیا یا ابارا تهیه نمایید. برای منبع تحت فشار نیز، گنجایش 150 لیتری گزینه مناسبی می باشد.

جواد رسولپور
ارسال شده در : شنبه 23 دی 1402

سلام، ضمن خسته نباشید. کل واحدمسکونی 5 طبقه است، با احتساب 1 طبقه پارکینگ و 1 طبقه زیر پارکینگ، قرار شده آب ورودی پمپ را از زیر زمین بکشم. اگر بخواهم آب به کولر در پشت بام برسد، لطفا راهنمایی بفرمایید پمپ چند اسب با مخزن تحت فشار یا هدست خریداری کنم؟ ممنونم از سایت راهگشاتون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 27 دی 1402

سلام و عرض ادب، می توانید پمپ 2 اسب دو پروانه با مخزن 100 لیتری و هدست یا کلید کنترل هوشمند تهیه کنید.

محسن لطفی
ارسال شده در : جمعه 22 دی 1402

سلام، برای مغازه 15 متری چه پمپی پیشنهاد می دید؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 دی 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری شما پمپ نیم اسب بخار دیزل ساز ایران پیشنهاد می شود.

آقایی
ارسال شده در : پنجشنبه 21 دی 1402

درود بر شما. در طبقه پنجم از ساختمان 5 طبقه 10 واحدی هستم (متراژ واحد 50 متر) مدتی است فشار آب کم شده به طوری که در طول روز آب طبقه ما قطع می شود ولی ساعت 12 شب تا 6 صبح فشار خوب است. در صورتی که قبلا فشار آب خوبی داشتم. با توجه به اینکه 10 تا کنتور آب اصلی داریم با لوله کشی مجزا تا پشت بام. در پارکینگ فضا برای گذاشتن پمپ وجود ندارد مگر اینکه زمین کنده شود (بغل کنتور) اگر در واحد خودم یا در پشت بام پمپ بزارم، شدنی هست؟ پیشنهاد شما چیست؟ چه پمپی است؟ لطفا راهنمایی فرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود بوستر پمپ بی صدا خودمکش شیمجه تهیه نمایید.

علی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 دی 1402

سلام، منزل ما 3 طبقه تک واحدی هست، یک پمپ 1 اسب با ست کنترل مکانیکی و منبع انبساط 24 لیتری با تانکر 500 لیتری نصب کردیم. فشار آب در طبقه سوم قابل قبوله ولی به محض اینکه طبقه دوم آب باز می شه،آب طبقه سوم کلا قطع می شه. لطفا راهنمایی کنید که مشکل کجاست؟ تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 25 دی 1402

سلام و عرض ادب، لطفا مدل پمپ را ذکر کنید.

بهرام شریفی
ارسال شده در : دوشنبه 18 دی 1402

سلام، وقت بخیر. برای ساختمان 5 طبقه 10 واحد (دو طبقه پارکینگ که ورودی آب ساختمان در داخل موتورخانه قرار دارد) از چه روشی (ست کنترل یا منبع انبساط) و پمپ با چه مشخصاتی استفاده کنیم؟ با تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 20 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود از پمپ 2 اسب بخار دو پروانه با منبع تحت فشار 100 لیتری به همراه متعلقات آن استفاده نمایید.

مهدی زاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 دی 1402

با سلام، وقت بخیر. من در یک آپارتمان 5 طبقه 10 واحدی با متراژ هر واحد 130 متر ساکن هستم. برای جبران فشار آب یک پمپ آب در ورودی لوله آب ساختمان تعبیه کرده اما ایراد گرفته شده که بین پمپ و لوله ورودی آب باید مخزن آب قرار داشته باشد. لطفا راهنمایی نمایيد. نحوه محاسبه حجم این مخزن چگونه است؟ سپاسگزارم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 17 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود منبع ذخیره حداقل 2000 لیتری تهیه کنید.

عباس باجلان
ارسال شده در : دوشنبه 11 دی 1402

با سلام، خسته نباشید. ما یه ساختمان 7 طبقه با پارکینگ داریم و 11 واحد و الان پمپ آب 1 اسب جتی پنتاکس هستش و یه مخزن تحت فشار 60 لیتری، می خوام پمپ رو عوض کنم شما چه پیشنهادی می کنید؟ ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 13 دی 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری شما توصیه می شود پمپ دو اسب دو پروانه تهیه کنید.

محمد نظری
ارسال شده در : جمعه 01 دی 1402

با عرض سلام، خسته نباشید. یک ساختمان 3 طبقه اداری 8 واحد و 2 مغازه از کنتور لوله آب به پشت بام کشیده شده و به پایین واحدها انشعاب داده شده، برای فشار آب در پشت بام مبع و پمپ بگذاریم یا پمپ خالی؟ چه نوع پمپ و منبعی خوبه؟ سپاسگزارم از راهنماییتان.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود پمپ 1.5 اسب دوپروانه به همراه ست کنترل تهیه نمایید.

حامد نقوی
ارسال شده در : چهارشنبه 29 آذر 1402

سلام، وقتتون بخیر. می شه لطفا راهنمایی بفرمایین که برای یک ساختمان 9 طبقه با 37 واحد، پمپ دوپروانه تخت 5.5 اسب به بالا مناسب تره یا پمپ طبقاتی (سانتریفیوژ)؟ کلا پمپ سانتریفیوژ مناسب آبرسانی ساختمان مسکونی هست؟ ما دو پمپ سائر 5.5 داشتیم که پروانه هاش خورده شده و مجبوریم عوضشون کنیم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام جناب نقوی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ 5.5 اسب ابارا ایران مدل cda55ot می باشد.

حسین قنبری
ارسال شده در : دوشنبه 27 آذر 1402

سلام، برای سیستم اطفاء آتش نشانی برای سه جعبه فایرباکس با حداقل 1 شاخه لوله سایز 5 پمپ چند اسب و بوستر مناسب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 آذر 1402

سلام جناب قنبری عزیز، پمپ 3 اسب بخار دوپروانه گزینه مناسبی است.

محمد عزیزی
ارسال شده در : شنبه 18 آذر 1402

سلام، وقت بخیر. من یه پمپ برای ویلا می خواستم به مساحت 550 مترمربع که یک واحد همکف به مساحت 110 مترمربع داخلش هست. برای مصرف خانگی و آبیاری درختان تقریبا 30 تا درخت داره و اینکه هم حجم آب و هم فشار آب در تابستان خیلی کم هست. ممنون می شم راهنمایی کنید چه پمپی با چه مشخصاتی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 آذر 1402

سلام و عرض ادب، پمپ آب جتی بهترین گزینه برای شما است.

احمد شریعتی
ارسال شده در : پنجشنبه 16 آذر 1402

سلام، وقت بخیر. یه واحد یک طبقه 130 متری داریم، فشار آب خیلی کمه، یک سالی می شه که پکیچ کردم و بازم فشار آب کمتر هم شده به طوری که حموم خیلی فشار آبش کمه. شما چه پمپی رو پیشنهاد می دید که هم فشار آب قابل قبولی رو تامین کنه هم به پکیچ آسیب نزنه؟ ممنون می شم راهنمایی کنید و تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 19 آذر 1402

سلام جناب شریعتی عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار توصیه می شود.

بشیر خلیلی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 آذر 1402

با سلام و تشکر از مطالب مفیدتان، در ساختمان 6 طبقه ای زندگی می کنیم (با احتساب یک طبقه منفی) که حدود 17 سال عمر دارد. برخی اوقات فشار آب به حدی کم می شود که جریان آب در طبقه +5 قطع می گردد. ساختمان دو ورودی مجزا دارد اما موتورخانه مشترک است و در طبقه -1 قرار دارد. در طبقه همکف هر ورودی یک واحد 125 متری و یک واحد 96 متری و در طبقات مثبت هر ورودی یک واحد 122 متری، یک واحد 96 متری و یک واحد 84 متری بنا شده است. روی بام هم 6 دستگاه کولر آبی 6000 برای واحد‌های طبقه پنجم نصب گردیده. کولر سایر واحدها در طبقات مربوطه قرار دارد. پیشنهاد شما جهت تأمین فشار آب قابل قبول برای این ساختمان چیست؟ در صورت امکان برآورد هزینه آن را اعلام نمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 آذر 1402

سلام جناب خلیلی عزیز، یک پمپ 3 اسب بخار دوپروانه به همراه متعلقات (منبع تحت فشار 100 لیتری، کلید اتوماتیک، پنج راهی و درجه) تهیه بفرمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی خاتمی
ارسال شده در : چهارشنبه 01 آذر 1402

با سلام، برای مزار روستا می خواهیم لوله کشی کنیم، فاصله 1000 متر لوله 2 یا 3 اینچی می خواهیم بگذاریم. البته مسیر سر بالایی هم دارد و هفته یه بار استفاده خواهد شد. لطفا راهنمایی کنید چه پمپ آبی بگیریم جواب میده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 آذر 1402

سلام جناب خاتمی عزیز، به دلیل نیاز به ارائه توضیحات کامل و طولانی برای پرسش حضرتعالی، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را به تفصیل راهنمایی می کنند.

یاسینی
ارسال شده در : شنبه 27 آبان 1402

سلام، من یه پمپ 10 اینچی فشار قوی دارم. لطفا راهنمایی کنید چه متوری روش سوار کنم؟ چند کیلووات باشه تا هم 10 اینچ واقعی بهم آب بده و هم به موتور فشار نیاد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 آبان 1402

سلام دوست عزیز، برای انتخاب موتور مناسب نیاز به تصویر پلاک پمپ شما داریم. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

زیلان
ارسال شده در : جمعه 26 آبان 1402

سلام، دیگ بخار 7 بار با 750000 لیتر داریم، پمپ Leo1-10 خریدیم. آیا مشکل پیش میاد این پمپ رو استفاده کنیم یا حتما باید ضعیف تر بگذاریم؟ ممنون از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 آبان 1402

سلام دوست عزیز، لازم است به پلاک محصول (دیگ بخار) مراجعه نمایید و فشار و آبدهی مورد نیاز را با پمپی که تهیه فرمودید مقایسه کنید.

علیرضا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آبان 1402

با عرض سلام و ادب، مخزن آب 500 لیتری در ارتفاع 6 متری نصب شده است و قرار است آب از مخزن به سطح زمین منتقل شده و همچنین 70 متر در سطح زمین منتقل گردد. مجددا به مخزن در ارتفاع 7 متری برسد لوله مورد استفاده سایز 16 میلیمتر پنج لایه می باشد. لطفا محبت فرمایید اعلام فرمایید چه پمپی باید استفاده شود؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 آبان 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار 1 اینچ مناسب است.

احمدیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آبان 1402

سلام، برای آبیاری بارانی زمین کشاورزی به طول 1000 متر و اختلاف ارتفاع ابتدا تا انتها 6 متر و مجوز برداشت 4 لیتر بر ثانیه با لوله آبده 4 اینچ و 6 عدد آب پاش پلیمری 1 اینچ با پرتاب نزدیک به 20 متر برای چاه به عمق 60 متر و دارای جدار 12 اینچ، ممنون می شم راهنمایی بفرمایید چه پمپی بخرم؟ ترانسم هم 25 کاوا هستش.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 آبان 1402

سلام دوست عزیز، پمپ شناور 233/11 پمپیران با توان 18.5 کیلووات مناسب است.

حمید
ارسال شده در : دوشنبه 22 آبان 1402

با سلام جناب آقای مهندس، پیرو سوال قبل که فرمودین حتما بایستی از موتور 250 کیلووات برای پمپ WKL 150/5 استفاده شود اما در دیتا شیت پمپ یکی دیگر از انتخاب های این پمپ الکتروموتور 315 کیلووات است یعنی نمی شود از این پمپ استفاده کرد؟ در ضمن در خصوص NPSH می شه توضیح بیشتری بفرمایید؟ چون ما می خواهیم به جای 3 عدد پمپ 250 کیلووات موازی از 2 عدد پمپ 315 کیلووات موازی استفاده کنیم، این امکان وجود دارد یا خیر؟ ممنون می شم که به تمام قسمت های سوالم پاسخ دهید. سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 آبان 1402

سلام دوست عزیز، توان پمپ فوق در صورت تراش پروانه باید حداقل 250 کیلووات باشد. اگر بدون تراش باشد، توان باید 315 کیلووات باشد. به بیان ساده، NPSH معادل حداقل فشار لازم سیال در دهانه مکش پمپ، جهت جلوگیری از بخار شدن (پدیده کاویتاسیون) می باشد. حداکثر میزان NPSH این پمپ 6 متر است. امکان استفاده موازی بیش از 2 عدد پمپ سانتریفیوژ در صورت اجرای درست کلکتور مکش وجود دارد.

اکبر عبدالهی
ارسال شده در : یکشنبه 21 آبان 1402

سلام، خوب بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 آبان 1402

سلام جناب عبدالهی عزیز، ممنون از نظر شما.

حمید
ارسال شده در : دوشنبه 15 آبان 1402

سلام، از دو عدد پمپ WKL150/5 با دبی 280 متر مکعب در ساعت، 1450 دور در دقیقه، توان 315 کیلووات و ارتفاع 216 متر استفاده می کنیم. آمپر زیادی کشیده می شود، ماکزیمم آمپر. برای تامین دبی بیشتر، قطر پره تراش داده شده که من فکر می کنم این کار هد و دبی را کاهش می دهد و نه افزایش. با این وجود باز هم آمپر زیادی می کشد. علت چیست؟ شیر یکطرفه مشکلی ندارد. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 آبان 1402

سلام دوست عزیز، با تراش پروانه فقط فشار کاهش می یابد. برای پمپ WKL150/5 حتما لازم است موتور 250 کیلووات استفاده شود. احتمالا در مسیر مکش مشکل وجود دارد، قطر کابل استاندارد استفاده نشده یا NPSH مکش پمپ زیاد است. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حسینی نژاد
ارسال شده در : یکشنبه 14 آبان 1402

سلام، برای آبیاری 5000 متر باغ قطره ای که با مسافت 300 متر لوله 75 چه پمپی خریداری شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 آبان 1402

سلام دوست عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق را ذکر نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

مرادی
ارسال شده در : پنجشنبه 11 آبان 1402

سلام، برای آبیاری 3 هکتار زمین به صورت قطره ای مکش از استخر 8 متری چی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آبان 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 200-50 با ورودی 2.5 و خروجی 2 اینچ به همراه الکتروموتور 11 کیلووات 3000 دور مناسب است.

مجید
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آبان 1402

سلام، یک روستا دارم با 30 خانوار جمعیت، ارتفاع پمپاژ و طول خط هم زیاده (150 متر ارتفاع به طول 5500 متر) و مجبورم در یک مرحله پمپاژ انجام بدم. چه نوع پمپی انتخاب کنم؟ یه مشکل دیگه هم هست اونم صعب العبور بودن منطقه برای رفت و آمد آبداره و نمی تونه روزی 2 بار بره پمپ رو خاموش روشن کنه. لطفا راهنمایی فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آبان 1402

سلام دوست عزیز، شما بایستی در مقصد یک منبع ذخیره بگذارید و پمپ را در مبدا برای پر کردن مخزن استفاده‌ کنید.

امید احمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آبان 1402

سلام، آیا امکان داره با 6.6 اسب بخار معادل کیلووات از چاه کشاورزی 33 متری 3 اینچ آب برای 7 هکتار آب کشید؟ اگر از موتور 6.6 اسب بخار استفاده کنیم آیا توان تولید 5 کیلووات رو داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آبان 1402

سلام جناب احمدی عزیز، خیر، لازم است از کف کش 3 اینچ راد پمپ به همراه موتور برق تکفاز 6 کیلووات و بیشتر استفاده کنید.

بهمن مرادی
ارسال شده در : یکشنبه 07 آبان 1402

سلام، وقتتون بخیر. یه چاه به عمق 10 متر که 3 متر اون آب هستش و می خوام آب رو به مسافت 2 کیلومتر و به ارتفاع 120 متر از سطح چاه انتقال بدم با لوله پلی اتلین 4 اینچ 10 بار، چه نوع موتور دیزلی و پمپی لازم دارم؟ سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 08 آبان 1402

سلام جناب مرادی عزیز، استفاده از مدل پمپ WKL100/8 با توان موتور دیزل 350 اسب و بیشتر توصیه می شود.

حسین نعمتی
ارسال شده در : یکشنبه 30 مهر 1402

سلام، با یک موتور لیستر 8 اسب و پمپ آب 4 اینچ می شه از رودخانه به ارتفاع 10 متر و مسیر 150 متر طول با شیب 5 درجه آب انتقال داد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام جناب نعمتی عزیز، پمپ های زمینی حداکثر 8 متر مکش منفی دارند.

محمدرضا پارسا
ارسال شده در : جمعه 28 مهر 1402

سلام، وقت بخیر. از اینکه مصدع اوقات شدم پوزش می طلبم لطفا راهنمایی بفرمایید چاه آب موجود با عمق 50 متر قطر آبدهی 2 اینچ برق 25 آمپر و تک فاز از چه نوع و مشخصات پمپ استفاده کنم که در آینده مشکل خاصی بوجود نیایید؟ تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 مهر 1402

سلام جناب پارسا عزیز، توصیه ما استفاده از کف کش 74 متری 2 اینچ تکفاز راد پمپ می باشد.

فریبا ایرانی
ارسال شده در : شنبه 22 مهر 1402

با سلام و احترام، یه چاهی داریم به عمق 10 متر که می خواهیم آب رو به مسافت 2500 متر از چاه به زمین کشاورزی انتقال بدیم، بعد ارتفاع نقطه مبدا (چاه) تا مقصد (زمین کشاورزی) بدون احتساب عمق چاه که 10 متر است، 130 متر می باشد. برق ما هم تکفاز هست، چه شناوری جواب می دهد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 مهر 1402

سلام دوست عزیز، ارتفاعی که پمپ باید پمپاژ کند با تجمیع موارد ذکر شده حداقل 400 متر باید باشد، بالاترین ارتفاع پمپاژ شناور تکفاز مدل s4a-50 داب ایتالیا است و با توجه به محدودیت برق، توصیه می شود بین راه یک ایستگاه جمع آوری آب یا استخر بزنید و سپس آب را از آن نقطه به مقصد پمپاژ کنید.

مسعود جعفری
ارسال شده در : جمعه 21 مهر 1402

سلام، وقت بخیر. برای انتقال آب از استخری به استخر دیگر که اختلاف ارتفاع 40 متر، فاصله 200 متر و برق تک فاز دارد، 2 یا 3 اینچ مد نظر هست از چه پمپی می تونم استفاده کنم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 مهر 1402

سلام جناب جعفری عزیز، پیشنهاد ما استفاده از کف کش 72 متری 2 اینچ راد پمپ مدل 9ss07 است.

حسین ربیعی
ارسال شده در : چهارشنبه 19 مهر 1402

سلام مهندس جان، آقا 800 متر فاصله از منبع اصلی آب دارم با اختلاف ارتفاع 40 متر، می خوام آب ببرم برای استخر داخل باغ. برقم 50 آمپر سه فازه ولی پیش استخره داخل باغه و در محل منبع برق ندارم، آیا پمپی داریم ک بتونه برای این فاصله مکنده باشه؟ اگر هست لطفا راهنمایی کنید چون امنیت زیادی اونجا نداره. اگر نه و مجبور باشم کابل برق بکشم تا منبع چه کف کش یا الکتروموتوری پیشنهاد می کنید؟ کف کش باشه خیلی بهتره لوله کشی هم هنوز نشده 1 اینچم کارمو راه می ندازه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مهر 1402

سلام جناب ربیعی عزیز، با توجه به ارتفاع و طول مسیر مورد نظرتان پمپ خودمکش مناسب استفاده نمی باشد. دو راه برای انتقال آب برای شما وجود دارد، یک استفاده از موتور پمپ بنزینی ارتفاع بالا 2 اینچ لئو چین و دومین راه استفاده از شناور 1 اینچ با ارتفاع حداقل 120 متر است.

عباس
ارسال شده در : شنبه 15 مهر 1402

با سلام، یه دینام و خنزیره می خواستم تا بتونم آب رو از چاه 20 متری برام پمپاژ کنه، چی پیشنهاد می دین؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 20 مهر 1402

سلام دوست عزیز، قطر دهانه خروجی پمپ (اینچ)، نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) و طول مسیر بعد از چاه (متر) را ذکر نمایید.

محمد تقی
ارسال شده در : چهارشنبه 12 مهر 1402

با سلام، انتقال آب توسط لوله سیاه پلی اتیلن 2 اینچ از یک استخر به استخر یا تانکر دیگر با اختلاف ارتفاع دو استخر که 30 متر می باشد و فاصله طولی دو استخر 2000 متر می باشد. برق سه فاز موجود می باشد. لطفا راهنمایی بفرمایید چه پمپ یا شناور یا کف کشی مورد نیاز می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 20 مهر 1402

سلام دوست عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ کف کش 2 اینچ سه فاز 90 متری است.

محمدعلی پور مهراب
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مهر 1402

سلام دوست عزیز، خسته نباشید. من یه موتور پرکنز سه سیلندر دارم 45 اسب است. یک هکتار زمین که برای آبیاری بارانی از رودخانه تا زمین مورد نظر 450 متر مسافت دارم با ارتفاع 40 متر و لوله 3 اینچ، بنظر شما چه پمپی باید بخرم؟ از جایی که موتور گذاشته می شه تا داخل رود خانه 4 متر ارتفاع دارم. ممنون می شم اگه راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 مهر 1402

سلام جناب پور مهراب عزیز، پمپ پیشنهادی ما WKL80/5 است.

مهدی غلامی
ارسال شده در : شنبه 08 مهر 1402

سلام، وقت بخیر. چاه 60 متری با جدار 12 و ترانس برق 25 سه فاز، عمق آب در پر آبی 40 متر و کم آبی 30 متر، فاصله چاه تا انتهای زمین ها با لوله 5 اینچ 1000 متر هستش. چه پمپ و شناوری خوبه؟ در ضمن بارانی هم جواب بده.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 12 مهر 1402

سلام جناب غلامی عزیز، با توجه به طول مسیر و عمق چاه ذکر شده و درخواست پمپ 5 اینچ، مدل پیشنهادی 384/9 است که توان موتور 73 کیلووات دارد که امکان راه اندازی این پمپ با برق 25 آمپر وجود ندارد.

محمد‌ چنانی
ارسال شده در : یکشنبه 02 مهر 1402

سلام برادر‌ عزیز‌، زمین 40 هکتار دارم و مساحت رودخانه تا زمین 5 کیلومتر هست دینام 90 کیلووات و پمپ آب 200-40 گذاشتم ولی آب لوله 10 اینچ پر‌ و شتاب نداره. ممنون راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 05 مهر 1402

سلام دوست عزیز، توصیه می شود سایز پمپ را بزرگتر (مثلا 200-65 یا 200-80) کنید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

مسعود نصیری
ارسال شده در : شنبه 01 مهر 1402

عرض ادب و احترام خدمت شما و تشکر از سایت خوبتان. یک مخزن آب 20000 لیتری داریم در عمق 3 متر زیر سطح زمین، می خوایم واسه یه شرکت برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی و چند عدد شیر آب در چند نقطه از سایت پمپ 2 اینچ تکفاز بگذاریم با کلید اتوماتیک و بالن، لطفا راهنمایی بفرمایید از چه نوع پمپی و چند اسب و چند پروانه ای استفاده کنیم؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مهر 1402

سلام جناب نصیری عزیز، پمپ را لازم است هم سطح یا پایین تر از منبع جانمایی کنید. توصیه ما استفاده از پمپ 3 اسب تکفاز دو پروانه ابارا ایران به همراه منبع تحت فشار 100 لیتری با متعلقات (کلید اتوماتیک، پنج راهی و درجه) می باشد.

محمد قریشی
ارسال شده در : جمعه 31 شهریور 1402

سلام، با تشکر از سایت خوبتون. استخر آب به ابعاد 17*16 متر و عمق 2.5 متر دارم، این مخزن 3 روز یکبار پر می شه، لبه استخر هم سطح زمین کشاورزیه که مجهز به سیستم آبیاری بارانی است. زمین کاملا مسطحه و 64 عدد رایز دارم، دسترسی به برق ندارم. به نظرتون چه الکتروپمپ دیزلی بگذارم؟ سایز هدر اصلیم 90 و انشعابات مربوط به رایزرها 63 هست. ممنون می شم برام توضیح بدین که الکتروپمپ دیزلی بهتره یا ترکیب دیزل ژنراتور و کف کشسه فاز؟ لطفا توان دیزل و کف کش هم بفرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مهر 1402

سلام جناب قریشی عزیز، لطفا مساحت زمین (متر) و فاصله دورترین نازل تا استخر (متر) را ذکر نمایید و همچنین بفرمایید نازل ها چند اینچ هستند.

نایبی
ارسال شده در : شنبه 25 شهریور 1402

سلام، وقتتون بخیر. برای فاصله 300 متری با زاویه 45 درجه چه نوع پمپی مناسبه؟ لازم به ذکر که از تراکتور برای نیروی محرکه پمپ قرار استفاده بشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، لطفا قطر دهانه خروجی (اینچ) پمپ مورد نظرتان را ذکر نمایید.

احمد خلیلی
ارسال شده در : شنبه 25 شهریور 1402

سلام، خسته نباشید خدمت شما. استخر دارم که 3 متر عمق آب و ابعاد 10*4 متر است که از استخر تا سر زمین 400 متر فاصله داره با ارتفاع 4 متر، چه پمپی نیاز هست؟ ممنون می شم اگه راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402

سلام جناب خلیلی عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) را ذکر نمایید.

مجتبی
ارسال شده در : چهارشنبه 22 شهریور 1402

با سلام، یه مخزن 60 مترمکعبی در باغ داریم که حد فاصل مخزن تا خط اصلی آب 160 متر طول داره و لوله انشعاب هم 2 اینچ است. 25 متر اختلاف ارتفاع مخزن تا خط اصلی آب هست. ممنون می شم راهنمایی کنین.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ سانتریفیوژ زمینی 2 اینچ 3 اسب بخار تکفاز مدل ch310 پنتاکس ایتالیا توصیه می شود.

حامد مفتوحی
ارسال شده در : پنجشنبه 16 شهریور 1402

سلام، خسته نباشید. اگر به شناور 1 اینچی لوله ¾ وصل شود حجم آب خروجی کم می شود یا فرق نمی کند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام جناب مفتوحی عزیز، در این صورت حجم آب کم و فشار آن زیاد و به الکتروموتور نیز فشاری بیش از حد نرمال و استاندارد، وارد خواهد شد.

عزیزی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 شهریور 1402

سلام و وقت بخیر، با سپاس از راهنمایی های فوق العاده شما. من داخل حیاط منزل یک حلقه چاه دستی کول گذاری شده دارم با ارتفاع 10 متر که 3 متر کف چاه آب داره. لوله خروجی تعبیه شده ¾ اینچ هست با 2 متر فاصله افقی از دهانه چاه و 1 متر ارتفاع از دهانه چاه، برای مصرف روزانه در حیاط منزل نصب پمپ بهتر است یا کف کش؟ در صورت امکان برای هر کدام یک انتخاب مناسب معرفی بفرمایید. بسیار ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، توصیه ما استفاده از کف کش 1 اینچ 25 متری فلوتردار آنشی می باشد.

محمودی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 شهریور 1402

سلام جناب، خیلی ممنون از صفحه‌ خوبتون. ببخشید من یک موتور دیزلی 10 اسب دارم که می خوام تبدیلش کنم‌ به موتور آب، برای آبیاری می خواستم بدانم برروی آن چند رایزر (آبپاش بارانی) می تواند به عمل آورد؟ طول مسیر مستقیم‌ تقریبا 100 تا 150 متر و ارتفاع آن از رودخانه 3 تا 4 متر می باشد. پمپ 2 اینچ‌ برایش وصل کنم یا 3 اینچ بهتر است؟ اگر راهنماییم‌کنید ممنون می شوم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، برای انتخاب پمپ مناسب لازم است از مشخصات موتور شما اطلاع داشته باشیم. همکاران واحد مشاوره فنی برای دریافت تصویر پلاک موتور با شما در ارتباط خواهند بود.

سامان ملکی
ارسال شده در : جمعه 03 شهریور 1402

سلام، من یه موتور دیزلی 10 اسب دارم با لوله 3 اینچ که از کنار رودخونه تا سر زمین 200 متر آب می بره. از سیستم آبیاری قطره ای استفاده کردم با لوله 2 اینچ، خواستم بدونم لوله 2 اینچ به موتور فشار نمیاره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام جناب ملکی عزیز، بهتر است از لوله هم سایز با دهانه خروجی پمپ برای انتقال آب استفاده نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

محمد حسینی
ارسال شده در : پنجشنبه 02 شهریور 1402

سلام و عرض ادب، یه مخزن آب دارم می خوام آب رو انتقال بدم به 100 متر طول با شیب 45 درجه به ارتفاع 40 متر، ممنون می شم بفرمایید چه پمپی تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام جناب حسینی عزیز، لطفا حجم مخزن و وضعیت دسترسی به برق را ذکر کنید. همچنین بفرمایید آیا لوله کشی انجام شده است یا خیر.

صلاح رمضانی
ارسال شده در : چهارشنبه 01 شهریور 1402

با سلام و خسته نباشید، چاه آب کشاورزی با عمیق 30 متر و انتقال آن به حدود 300 تا استخر و البته در طی این مسیر اتفاع تا 30 از سطح چاه بالاتر میره. در واقع 60 متر ارتفاع و 300 متر انتقال هست. آب چاه در حال حاضر 1 اینچ هستش ولی در فصل بهار بیشتر هست. راهنمایی بفرمایید از چه نوع شناوری استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام جناب رمضانی عزیز، استفاده از پمپ شناور 1 اینچ 95 متری تکفاز چینی توصیه می شود.

وحید قبادی
ارسال شده در : چهارشنبه 01 شهریور 1402

سلام و عرض خدا قوت، قصد خرید یک پمپ خودمکش پرتابل را دارم که با کمترین هزینه، آب راکد داخل لوله آبیاری را به مخزن خانه انتقال بده. طول لوله 2 اینچی مسیر 100 متر و در انتها یک ارتفاع تقریبا 5 متری تا مخزن پشت بام است، در ضمن قطر لوله در مسیر 2 اینچ است. هدف استفاده از باقی مانده آب داخل لوله اصلی، آبیاری و پر کردن مخزن است، فقط هزینه مهم است. البته یه نگرانی برای اینکه اکثر پمپ های خودمکش با قیمت مناسب، 1 اینچ است هم دارم که اگر لوله انتقال 2 اینچ باشه به موتور فشار بیاد و بسوزه. لطفا راهنمایی بفرمایید و تشکر از سایت خوبتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 شهریور 1402

سلام جناب قبادی عزیز، همانطور که اشاره فرمودید الکتروپمپ های خودمکش، 1 اینچ هستند و امکان استفاده از آنها وجود ندارد.

محمدرضا اسدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

با سلام و احترام. ممنون از سایت خیلی خوب و مفیدتون. برای انتقال 2 اینچ آب که عمق چاه 8 متر و فاصله چاه تا استخر 180 متر با ارتفاع 40 متر و موتور لیستر 8 اسب و لوله گذاری 63 انجام شده از چه پمپی باید استفاده کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 شهریور 1402

سلام جناب اسدی عزیز، موتور دیزلی مورد نظرتان مناسب انجام این کار نیست. توصیه ما استفاده از موتور پمپ 3 اینچ دیزلی سان پاور چین با ارتفاع آبرسانی 75 متر مدل هندلی یا استارتی است.

اصغر سبزی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

با سلام، یک ساختمان 5 طبقه با 10 واحد آپارتمان هست که پمپ 2 اسب بشقابی به همراه منبع تحت فشار 80 لیتری نصب شده، همه چیز عالیه ولی تا طبقات 5 تا فشار زیر 2 بار نرسه پمپ استارت نمی شه. هر چی دیف پرشر سوئیچ بالا می بریم، فشار تا زیر 2 بار نیاد استارت نمی شه. ایراد از کجاست؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 شهریور 1402

سلام جناب سبزی عزیز، توصیه می شود فشار باد منبع را زیادتر کنید.

محمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 شهریور 1402

سلام، دیف پرشر سوئیچ رو باید پایین بیارین نه بالا، این مورد رو هم در نظر بگیرین که در صورت پایین آوردن دیف پرشر سوئیچ، مشکل شما حل می شه اما موتور به دفعات بیشتری روشن خاموش می شه.

علی اکبر غیبی
ارسال شده در : دوشنبه 30 مرداد 1402

با سلام و عرض ادب دوستان و مشاوران عزیز، خدمت شما عرض دارم که آپارتمانی است در اهواز، 10 طبقه و 2 طبقه منفی از پایین که پمپ 2 اسب با خروجی 1 اینچ و لوله 1 اینچ 2 مخزن را پر می کند اما وقتی که مخزن ها خالی می شوند، پمپ اتوماتیک تو مدار نمی آید، چکار کنم؟ از راهنمایی شما ممنون می شم که مشکل من را حل نمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

سلام جناب غیبی عزیز، لازم است قبل از منبع ذخیره، از یک پمپ خودمکش به عنوان پمپ پرکننده منبع استفاده کنید. بدین صورت هم منبع ذخیره شارژ آب دارد و هم پمپ اصلی بدون مشکل وارد مدار می شود.

فتحی
ارسال شده در : یکشنبه 29 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. یه خانه ویلایی 300 مترمربعی داریم از شاه لوله تا جایی که می خواهیم پمپ بگذاریم لوله ½ کشیدیم به طول 30 متر و می خواهیم پمپ بگذاریم. فشار آب خیلی ضعیفه یا قطع می شه، چه پمپی بگذاریم که آب با فشار و زیاد بیاد؟ ممنونم که راهنمایی می کنید. چه نوع و مدل پمپی و چند اسب مناسب ماست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، بهترین گزینه برای رفع مشکل فشار ضعیف آب استفاده از پمپ خودمکش جتی است. استفاده از پمپ ابارا 1 اسب به شما توصیه می شود.

غفوریان
ارسال شده در : یکشنبه 29 مرداد 1402

سلام و احترام، برای یک ساختمان 5 طبقه 140 مترمربعی روی پارکینگ و محل پمپ در پارکینگ اگر رادپمپ بخواهیم استفاده کنیم، 1.2، 1.5 یا 2 اسب پیشنهاد می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ 1.5 اسب بی صدا راد پمپ مدل 5ss05 توصیه می شود.

حمید احمدی
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام، عرض ادب و خسته نباشید. در نظر داریم از چاه آب 10 متری در گیلان شناور 2 اینچ تکفاز تهیه کنیم که تا 200 متر آب رو با فشار مناسب منتقل کند. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

محمد رضایی
ارسال شده در : جمعه 27 مرداد 1402

سلام و درود، بنده می خوام از رودخانه با ارتفاع 110 متر آب رو به زمین کشاورزی با مسافت 4 کیلومتر انتقال بدم. قطر لوله 4 اینچ باشه. می خوام آب فول داشته باشه. برق سه فاز است. چه پمپ شناوری بگذارم خوبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب رضایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهزاد داورپناه
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1402

سلام، برای یک استخر رو باز با حجم 40 مترمکعب می خوام جارو به همراه فیلتر کارتیریجی درست کنم. می شه لطفا راهنمایی بفرمایید چه پمپ و چه فیلتری استفاده کنم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 مرداد 1402

سلام جناب داورپناه عزیز، سایز فیلتر کارتریجی به لوله کشی مورد نظر شما بستگی دارد. برای جارو استخری هم پمپ 2 اینچ 2 اسب تکفاز پنتاکس سری ch210 توصیه می شود.

رضا سروستانی
ارسال شده در : دوشنبه 23 مرداد 1402

سلام، ممنون از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1402

سلام جناب سروستانی عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

ارتونیان
ارسال شده در : دوشنبه 23 مرداد 1402

با سلام، برای انتقال آب از لوله ½ اینچ که یک روز در میان داخل لوله ها آب پمپاژ می کنند می خوام از پمپی استفاده کنم که یه مسیر به طول 30 متر را به صورت مستقیم آب رو انتقال بده به آب انبارم از چه پمپی باید استفاده کنم؟ یعنی آب در داخل لوله های شبکه یک روز در میان پمپاژ می شود و به هر باغ یه لوله ½ اینچ انشعاب دادن که پمپ باید اونجا قرار بدم جهت انتقال آب به آب انبار که ارتفاع نداره و فقط طول مسیر 30 متر کار و باید طی کنه. می خوام فشارم خوب باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، پمپ های معمول انتقال آب با حداقل سایز دهانه ورودی و خروجی 1 اینچ تولید می شوند. توصیه ما پمپ نیم اسب بخار برای کاربری شما است.

فریس آبادی
ارسال شده در : شنبه 21 مرداد 1402

با سلام، مطالب خوبی ارائه کردید. جوابای خوبی هم به کاربران دادید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

مهدی ملکیان
ارسال شده در : جمعه 20 مرداد 1402

سلام، آیا پمپ دو منظوره وجود دارد که مه پاش باشد و بتوان از آن برای شستشو و غیره استفاده کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام جناب ملکیان عزیز، بله، پمپ پیستونی جوابگو خواهد بود و با توجه به تعداد نازل مه پاش، مدل پمپ پیستونی انتخاب می شود و از همین پمپ هم می توان برای شستشو استفاده کرد.

سهیل
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید در خصوص انتقال آب با اقتصادی ترین حالت ممکن. فاصله استخر ذخیره آب با زمین کشاورزی 2 کیلومتر هستش. کف استخر با عمق 2 متر از سطح زمین کشاورزی 5 متر پایین تر است و در طول 2 کیلومتر تا زمین کشاورزی شیب منفی دارد. دبی مناسب و قطر حداقل 3 اینچ ملاک هست. با احترام.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از شناور مدل 233/13 پمپیران توصیه می شود.

محمد بدرود
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 مرداد 1402

سلام و عرض ارادت و تشکر بخاطر مطالب بسیار خوبتون. چاه کشاورزی هست به عمق 80 متر. ارتفاع آب 45 متر است. برای استحصال 12 لیتر در ثانیه با لوله 3 اینچ چه نوع پمپی پیشنهاد می فرمایید؟ ضمنا برق سه فاز 15 کیلووات در اختیار داریم. آیا ارتفاع آب روی پمپ تأثیری برآبدهی پمپ داره یا خیر؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 مرداد 1402

سلام جناب بدرود عزیز، با توجه به دبی مورد نظرتان لازم است از پمپ 4 اینچ 92 متری فدک استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

امینن
ارسال شده در : یکشنبه 15 مرداد 1402

سلام، بنده در طبقه 6 زندگی می کنم و فقط می خواهم برای واحد خودم پمپ آب بگذارم. پمپ چند اسب برای من لازم است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، در صورتی که پمپ را طبقه همکف می خواهید بگذارید پمپ 1 اسب بخار و در صورت نصب در داخل واحد پمپ نیم اسب بخار مناسب است.

داود اخورده
ارسال شده در : شنبه 14 مرداد 1402

سلام، خسته نباشید. می خواستم راهنمایی کنید برای انتخاب پمپ آب برای یه مجتمع 4 طبقه 12 واحدی به متراژ 100 مترمربع برای هر واحد که محل استقرار پمپ در طبقه همکف می باشد. تشکر از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب اخورده عزیز، پمپ 2 اسب بخار دو پروانه گزینه ایده آلی برای شما است.

مرتضی مصطفی زاده
ارسال شده در : شنبه 14 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. زمین 50*50 متر حدود 200 اصله درخت از چه پمپی واسه آبیاری قطره ای از استخر به عمق 2 متر استفاده کنم؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب مصطفی زاده عزیز، استفاده از پمپ 3 اسب 2 اینچ پنتاکس مدل ch310 توصیه می شود.

مرتضی شهبازی
ارسال شده در : جمعه 13 مرداد 1402

با سلام و احترام، ما در ساختمانی با تعداد 6 طبقه که البته با احتساب دو پارکینگ 8 طبقه می شود، زندگی می کنیم. در حال حاضر پمپ ها از نوع 3 اسب سه فاز، تک پروانه و از برند پنتاکس ایتالیا هستند. فشار آب در طبقات بالا کم می باشد. ساختمان 15 سال ساخت هست، آیا باید پمپ رو عوض کنیم یا همین فعلی مشکلی نداره؟ البته مسیر لوله ها که از سمت پمپ و مخزن به سمت کنتورها میره لوله گالوانیزه و بسیار زنگ زده هست که تصمیم به نوسازی و جایگزینی یا لوله پلی اتیلن دارم. ممنون می شم راهنمایی فرمایید. تعمیرکار پمپ پیشنهاد 4 اسب دو پروانه داده است. آیا شما تایید می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب شهبازی عزیز، تعداد واحدها، متراژ واحدها و تعداد و نوع کولر آبی در پشت بام را ذکر نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

رضا فیاضی
ارسال شده در : جمعه 13 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. برای انتقال آب از مخزن ذخیره به طول مسیر 1200 متر و لوله ساز 5 اینچ پلی اتیلن با شیب 10 درصد چه پمپی را پیشنهاد می کنید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب فیاضی عزیز، پمپ 200-125 با موتور 75 کیلووات 3000 دور برای شما مناسب است.

علی علیکاهی
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

با عرض سلام خدمت شما جناب مهندس. زمین کشاورزی به مساحت 2 هکتار دارم که طول زمین 300 متر و عرض آن 38 متر که در طول 300 متر 1 متر شیب دارد. برای انتقال آب جهت کشت قطره ای از استخر به عمق 3 متر از بالای زمین، بفرمایید از چه پمپ و لوله چند اینچ و چه موتور برقی استفاده کنم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب علیکاهی عزیز، موتور پمپ 4 اینچ دیزلی استارتی سان پاور چین مدل sph100de مناسب است.

مهدی نظری
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مهندسین عزیز. بنده می خواهم از رودخانه با مکش 4 یا 4 متر و رانش 150 تا 200 متر با شیب 10 درصد آب رو برای آبیاری باغ به مساحت نیم هکتار انتقال بدم. در ضمن منطقه فاقد برق می باشد. لطف بفرمایید از چه نوع پمپی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام جناب نظری عزیز، موتور پمپ 4 اینچ دیزلی استارتی سان پاور چین برای شما مناسب است.

حسینی
ارسال شده در : چهارشنبه 11 مرداد 1402

سلام و خسته نباشید. بابت مطالب کاربردی تون ممنون. یک باغچه 1000 مترمربعی دارم. ورودی آب که بهمون می دهند 1 اینچ هست. فشار نداره. خواستم ببینم چه پمپی بگذارم سر راهش که آب رو به داخل منبع هوایی با به ارتفاع 5 متری بریزه؟ ورودی آب 1 اینچ هست و ورودی منبع هوایی هم 1 اینچ هست و برق تک فاز داریم. ممنون می شم جواب بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب جتی ابارا ایران مدل aga 100 توصیه می شود.

رضا ماندنی
ارسال شده در : دوشنبه 09 مرداد 1402

با سلام، می خوام از چشمه آب ببرم داخل باغ. فاصله از چشمه تا باغ حدود 800 متر است که حدود 300 متر آن شیب دار و مقداری مرتفع هست. می خوام با لوله 25 پلی اتیلن لوله کشی کنم. با چه پمپ کف کشی می تونم استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 11 مرداد 1402

سلام جناب ماندنی عزیز، استفاده از پمپ کف کش 110 متری رادپمپ لوله 4 با تابلو برق محافظ پمپ، پمپ کف کش 94 متری رادپمپ لوله 4 با تابلو برق محافظ پمپ یا پمپ کف کش 94 متری رادپمپ لوله 4 بدون تابلو محافظ مناسب می باشند. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

راسم
ارسال شده در : شنبه 07 مرداد 1402

سلام، خسته نباشید. من می خوام از رودخونه پایین باغم به استخر باغم آب بکشم. از کجا بدونم چند متر هست یا از چه موتوری استفاده کنم؟ برق نیست. ارتفاع هم داره. طول (مسافت) هم داره؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 08 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، لطفا طول و ارتفاع مسیر را ذکر بفرمایید تا به شما در انتخاب پمپ مناسب کمک کنیم.

علی مرگان
ارسال شده در : پنجشنبه 05 مرداد 1402

سلام، خسته نباشی. وقت بخیر. یک زمین کشاورزی دارم، می خوام آب از یک رودخانه ببرم سر زمین. لوله ای که می خوام کار بگذارم 63 هستش. اختلاف ارتفاع 150 متر و فاصله رود خانه تا زمین 1000 متر هستش. الکتروموتور می خوام که از تراکتور فرگوسن چهار سیلندر استفاده بکنم چی پمپی می تونم استفاده بکنم؟ ممنون می شم راهنمایی بکنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 مرداد 1402

سلام جناب مرگان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 04 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. برای انتقال آب چاه به استخر 2 متری چه پمپی نیازه؟ سایز لوله چقدر باشه که فشار انتقال آب هم خوب باشه؟ مسافت چاه تا استخر 700 متر هست. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، کف کش 74 متری 2 اینچ راد پمپ مدل 10ss07 مناسب است.

قاسم عبادی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. می گم پمپ آب نیم اسب دارم برای خانه 100 مترمربعی خوبه ولی انگار فشارش کمه. می شه از بشاره باشه یا همون پروانه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 مرداد 1402

سلام جناب عبادی عزیز، احتمالا مشکل برقی یا مکانیکی دارد. همکاران واحد تعمیرات برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

پوریا احمدی
ارسال شده در : دوشنبه 02 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. چاه آب دارم با عمق 5 متر که برای آبیاری 14 هکتار زمین کشاورزی با سیستم تحت فشار ازش اسفتاده می کنم. ارتفاع چاه آب تا آخرین نقطه زمین بین 4 تا 5 متره، طول خط لوله 5 اینج هم 500 متری می شه. از پمپ شناور 22 کیلووات سه طبقه استفاده می کنم. اما چند باره که پمپ می سوزه. تعمیرکارا می گن ارتفاعت کمه، پمپ شناور تخت فشار نمی ره می سوزه. باید از پمپ شناور با ظرفیت کوچیک تر استفاده کنی که متاسفانه اگه عوض کنم کوچیک تر اون وقت آبپاش کمتری می تونم کار بگذارم و عملا زمینی که با 4 یا 5 روز آبیاری می کنم می شه 7 یا 8 روز. گفتم ببینم حرف این تعمیرکارا درسته؟ اگه درسته راحلش چه پمپ شناوری که من بتونم استفاده کنم؟ ممنونم از وقتی که می گذارین برای پاسخگویی.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 مرداد 1402

سلام جناب احمدی عزیز، لطفا مدل پمپتان را بفرمایید.

محمدرضا حیدرهایی
ارسال شده در : جمعه 30 تیر 1402

سلام، وقت بخیر. یک چاه داریم به عمق 60 متر که 15 متر آب داره از اونجا آب رو پمپ می کنیم به یک استخر که 200 متر فاصله داره با دهنه چاه و شیب این 200 متر 4 درصد هستش. چه پمپی می تونیم استفاده کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 تیر 1402

سلام جناب حیدرهایی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ کف کش 1¼ اینچ 110 متری راد پمپ مدل 3ps12k به همراه کنتاکتور و کنترل حرارتی می باشد.

مجتبی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 تیر 1402

سلام، 2 تا مخزن آب 8000 لیتری به هم متصل کردیم و پمپ 2 اسب الکتروژن با ورودی 1¼ و خروجی 1 اینچ نصب کردیم که آب بفرسته داخل استخر باغ. از کف محل نصب پمپ تا لبه استخر ارتفاع 5 متر است ولی آمپر نامی روی پلاک پمپ 9 هست ولی 14 آمپر می کشه. ولتاژ برق ورودی 218 و آمپر 64 سیم پمپ 2.5 هست ولی دلیل آمپر کشیدن رو نمی دونم. لطفا راهنماییم کنید. خیلی گیر افتادم. با این هزینه های زیاد ممنون می شم کمکم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد تعمیرات با شما تماس خواهند گرفت.

رضا امیدی
ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

جناب مهندس سلام، یه استخر آب کشاورزی داریم که می خواییم آب رو از توی این استخر پمپاژ کنیم به نقطه ای 600 متر دورتر. عمق استخر 3 متر، اختلاف ارتفاع از مبدا (جایی که پمپ قرار می گیره) تا نقطه مقصد +1 متر هستش. دهانه خروج 4 اینچ برق سه فاز و تک فاز و گازوئیل هم پای استخر موجود هستش. شما چه پمپی رو پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام جناب امیدی عزیز، در حال حاضر پمپ کف کش یا زمینی 4 اینچ تکفاز تولید نمی شود. توصیه ما استفاده از کف کش 4 اینچ سه فاز 90 متری فدک یا محک پمپ می باشد. با توجه به اختلاف ارتفاع زیاد موجود امکان استفاده از موتور پمپ گازوئیلی وجود ندارد.

آقچه لی
ارسال شده در : یکشنبه 25 تیر 1402

سلام، 1500 متر سطح صاف با ارتفاع 20 متر آب از استخر به زمین کشاورزی برای پشت تراکتور 75 اسب بخار چه پمپ فشار قوی لازمه؟ ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ستوده
ارسال شده در : شنبه 24 تیر 1402

سلام، روز شما بخیر. برای سیستم آبیاری قطره ای با 600 متر طول شیلنگ 1.6 متر و به صورت افقی چه پمپی مناسب است؟ با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 تیر 1402

سلام دوست عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) را ذکر نمایید.

سیروس ملایی
ارسال شده در : دوشنبه 19 تیر 1402

سلام و وقت بخیر. می خواستم در ارتفاع 100 متر باغی را از رودخانه آبیاری کنم، چه نوع پمپی مورد نیاز است؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام جناب ملایی عزیز، لطفا قطر دهانه خروجی پمپ (اینچ) مورد نظرتان و نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) را ذکر نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

شاه بیک
ارسال شده در : جمعه 16 تیر 1402

سلام، یک چاه 9 متری داریم، می خواهیم آب را به مسافت 2 کیلومتر انتقال بدهیم، بدون شیب که لوله ما پلی اتیلن 1.5 اینچ می باشد. از چه پمپی باید استفاده کنیم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 18 تیر 1402

سلام دوست عزیز، پمپ شناور 2 اینچ 90 متری واکسون چین تکفاز برای شما مناسب است.

فرهاد سلطانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 تیر 1402

سلام، خسته نباشید. با تشکر از پاسخگویی خوبتون. یه سوال داشتم من یه موتور آب بنزینی 3 اینچی دارم. آیا می شه آن را در فاصله 20 متری از آب گذاشت و باهاش آب کشید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 تیر 1402

سلام جناب سلطانی عزیز، پمپ های زمینی حداکثر عمق مکش 8 متر دارند. لازم است امتحان کنید، 50 درصد احتمال موفقیت وجود دارد. البته هواگیری را فراموش نکنید.

علی
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام، برای انتقال آب چاه به باغ پمپ کشاورزی جواب می ده؟ اندازه لوله چقدر باید باشه؟ لوله ¾ اینچ پلی اتیلن 16 بار جواب میده؟ مسافت چاه تا باغ 700 متر هست. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 تیر 1402

سلام دوست عزیز، لطفا مساحت باغ (متر)، قطر دهانه خروجی پمپ (اینچ) و منظورتان از پمپ کشاورزی را ذکر نمایید. بنده متوجه نشدم شما پمپ دارید یا خیر؟ با توجه به قطر دهانه خروجی پمپ، لازم است لوله مناسب را تهیه نمایید.

مهدی
ارسال شده در : جمعه 09 تیر 1402

سلام دوست عزیز، برای انتقال آب از رودخانه با ارتفاع 8 متر و قطر لوله 8 اینچی بعد از ارتفاع 8 متر یک مسیر افقی 20 متری از لاین لوله تا محل برداشت از چه پمپی باید استفاده کرد تا سوپاپ رو باز کرده و مکش برای ما انجام شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ زمینی با عمق مکش 8 متر ریسک بالایی دارد. بهتر است از پمپ شناور استفاده کنید.

علی عباسی
ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

با عرض سلام خدمت خدمت شما دوست گرامی، من چاه 70 متری دارم. الان پمپ 2 اینچ گذاشتم اما آبدهی چاه 1 اینچ بیشتر نیست. لوله گذاری شده با لوله 2 اینچ هست. اگر سر استخر تبدیل 2 اینچ به 1 اینچ بگذارم برای پمپ مشکلی ندارد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام جناب عباسی عزیز، 2 راه برای حل این موضوع وجود دارد. روش اول انجام کاری که شما فرمودید است که مشکل زیادی برای پمپ ایجاد نمی کند. راه دوم تهیه پمپ 1 اینچ می باشد.

حسین منفرد
ارسال شده در : دوشنبه 05 تیر 1402

سلام، یک ساختمان مجموعا با زیر زمین و پارکینگ 5 طبقه است که مجموع بنای آن 1200 مترمربع است. ساختمان در هر طبقه یک واحد 240 مترمربعی مسکونی دارد. مجموعا کل ساختمان 12 دوش، 8 سینک ظرفشویی، 5 ماشین لباسشویی، 5 ماشین ظرفشویی، 12 روشویی و 12 فلاش تانک می باشد. ارتقاع ساختمان از کف زیرزمین تا سقف پشت بام 18 مترمربع می باشد. در زیر زمین 2 مخزن عمودی 2000 و 1500 لیتری برای آتش نشانی و آب مصرفی قرار داده شده است. لذا پمپ استاندارد مناسب و جوابگوی مناسب برای ساختمان فوق را اعلام فرمایید. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام جناب منفرد عزیز، مناسب ترین گزینه برای شما استفاده از پمپ 1.5 اسب دو پروانه است.

علی رستمی
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

با عرض سلام و خسته نباشید. برای باغی با 120 عدد درخت پرتقال 25 ساله با سیستم آبیاری قطره ای و دارای فیلتر 7 مرحله ای در مسیر خروجی پمپ با برق تکفاز و چاه 25 متری است. کف کش فلوتردار یا چه نوع پمپی با 2 اینچ خروجی پیشنهاد می کنید؟ جنس چینی قبلا خریداری شد ولی کیفیت ندارد و جوابگوی کل مسیر نمی باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 05 تیر 1402

سلام جناب رستمی عزیز، لطفا مساحت زمین (مترمربع)، میزان شیب زمین، تعداد خط آبیاری، قطر لوله اصلی آبیاری (اینچ) و نوع آبیاری خطوط آبیاری (همزمان آبیاری کنند یا تک به تک) را ذکر نمایید.

محمدرسول حسن بیگی
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

با سلام خدمت شما، ما اگه بخواهیم یک خط لوله به مسافت 11 کیلومتر از تصفیه خانه تا کارخانه بکشیم، از چه پمپی باید استفاده بشه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

سلام جناب حسن بیگی عزیز، لطفا قطر خط لوله (اینچ) را ذکر نمایید.

فرید احمد وطندوست
ارسال شده در : پنجشنبه 01 تیر 1402

سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما و همکاران شما. ممنون از مطالب مفید سایت شما. هد یک پمپ شناور که در کاتالوگ شرکت سازنده پمپ ذکر شده به چی معنی است؟ آیا برابر به (Total Dynamic Head) است یا خیر؟ مثلا سطح دینامیکی آب یک چاه 30 متر است و ما پمپ را به عمق 50 متری داخل چاه نصب می کنیم. هد پمپ با توجه به عمق 30 متری در نظر گرفته می شود یا 50 متری؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

سلام دوست عزیز، هنگامی که پمپ در عمق ۵۰ متری نصب شود، هد پمپ باید حداقل ۵۰ متر باشد.

تقی رحیمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 خرداد 1402

سلام، بسیار سپاسگزارم اگر فرمول کلی و روش محاسبه توان الکتروموتور متناسب با یک پمپ با دبی و فشار (H,Q) مشخص و راندمان و سیال و نوع کوپلینگ مشخص را بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 31 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، به دلیل نیاز به ارائه توضیحات کامل و طولانی برای پرسش حضرتعالی، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را به تفصیل راهنمایی می کنند.

موسوی
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام، جهت انتقال آب از چاه به حوض از چه نوع پمپ برقی باید استفاده کنم؟ ارتفاع چاه 18 متر و روی زمین تا حوض حدود 25 متر با شیب ملایم است.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 31 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ کف کش 30 متری 1 اینچ توصیه می شود.

رضا تولایی
ارسال شده در : جمعه 26 خرداد 1402

سلام، برای انتقال آب به منبع آب در ارتفاع 40 متری در مجتمع مسکونی، از چه پمپی استفاده بشه؟ ضمنا برق سه فاز و تک فاز هم در دسترس هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

الهام ابراهیمی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 خرداد 1402

سلام، خیلی ممنون از راهنمایی و توجهتون. من برای انتقال آب از یک منبع 6000 لیتری به ارتفاع حدود 1.5 متر از سطح زمین و به فاصله 40 متر از واحد همکف 70 متری نیاز به پمپ دارم. خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام سرکار خانم ابراهیمی عزیز، پمپ آب نیم اسب بخار برای شما مناسب است.

هادی پایدار
ارسال شده در : دوشنبه 22 خرداد 1402

سلام، اگر بخواهیم در مکانی که برق نیست فشار آب تانکر رو زیاد کنیم، از چه روشی می شه فشار آب رو زیاد کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 خرداد 1402

سلام جناب پایدار عزیز، با استفاده از موتور پمپ های احتراقی بنزینی یا گازوئیلی می توانید بدون نیاز به برق، فشار آب را زیاد کنید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

مهدی باقری
ارسال شده در : پنجشنبه 18 خرداد 1402

سلام، وقت شما بخیر. ممنون از مطالب کاربردی و مفید سایتتون. یک سوال داشتم. می خواستم ببینم برای انتقال آب ا ز دهانه قنات داخل رودخانه به مسافت 100 متر که 50 متر آن شیب دار با ارتفاع 30 متر و 50 متر آن بدون شیب می باشد. با لوله 63 میلیمتر برای انتقال 5000 لیتر آب در ساعت از چه پمپ کف کشی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 خرداد 1402

سلام جناب باقری عزیز، پمپ کف کش 2 اینچ 75 متری تکفاز توان تک گزینه ایده آلی برای شما است.

جعفری
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام، برای برداشت آب از استخر به عمق 2 متر و آبیاری باغ به فاصله 600 متر با لوله 1.5 اینچ، چه موتور پمپی می شه انتخاب کرد؟ برق نداریم، موتور پمپ دیزلی باید انتخاب کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مصطفی مرادی
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام، وقت بخیر. من می خوام از استخر آب ببرم، 1300 متر طول لوله ها هستش و 40 متر هم ارتفاع، چه پمپی بخرم که 5 اینچ بهم آب بده؟ می خوام به تراکتور وصل بشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 خرداد 1402

سلام جناب مرادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

الهام ابراهیمی
ارسال شده در : دوشنبه 15 خرداد 1402

سلام، وقت بخیر. ببخشید برای آبیاری گل ها و شستن حیاط با آب استخری به عمق 1.70 متر و مسافت حدود 40 متر و برق تکفاز چه پمپی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام سرکار خانم ابراهیمی عزیز، استفاده از کف کش 12 متری 1 اینچ آنشی چین توصیه می شود.

مهران نعمتی
ارسال شده در : یکشنبه 14 خرداد 1402

سلام، یک آبنما با ارتفاع 3 متر که متصل به رودخانه مصنوعی به طول حدود 14 متر می باشد، نیاز به یک پمپ سیر کوله برای حرکت آب در مسیر ذکر شده دارم. به نظر شما چه پمپی جوابگو هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام جناب نعمتی عزیز، پمپ نیم اسب زمینی برای کاربری مورد نظرتان جوابگو است.

نیاز خالی زاده
ارسال شده در : جمعه 12 خرداد 1402

سلام، چاه آب دارم با عمق 40 متری و 200 متر لوله کف زمین با موتور دیرل 4 سیلندر 75 اسب بخار، برای استیصال 5 اینچ آب، ژنراتور چند وات نیاز است؟ همچنین از چه شناوری یا کف کشی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از ژنراتور 60 کاوا مناسب است مشروط بر استاندارد بودن میل لنگ موتور شما مناسب است. کف کش پیشنهادی ما 4 اینچ 90 متری با توان موتور 12 کیلووات می باشد.

طباطبایی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

با سلام و درود، برای ساختمان با 36 واحد در 9 طبقه، چه پمپی مناسبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، بهترین گزینه برای شما استفاده از بوستر پمپ است. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

محمد احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام، ممنونم که وقت گذاشتین. برق موجود سه فاز خانگی می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1402

سلام جناب احمدی عزیز، استفاده از کف کش 2 اینچ 54 متری سه فاز توصیه می شود.

محمد احمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 خرداد 1402

سلام، نخلستانی دارم 1 هکتار، منبع آب استخر کشاورزی می باشد با عمق 2.20 متر با حجم 220 متر مکعب، چه پمپی برای آبیاری قطره ای نیاز هست؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام جناب احمدی عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) را ذکر نمایید.

حسینی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 خرداد 1402

سلام، خسته نباشید. عمق چاه ما 45 متر است. یک موتور 6 سیلندر با ژنراتور 74 وات روشه که داخل چاه یک شناور 22 کیلووات با پمپ سه طبق 4 اینچ گذاشتیم ولی زیر بار که می ره موتور توانش رو از دست می دهد و می خواد خاموش کنه. علتش چی می تونه باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، الکتروموتور زمان روشن شدن حدود 3 برابر آمپر می کشد که ژنراتور شما امکان تامین این میزان آمپر را ندارد. برای رفع مشکل، یک خازن قوی در مسیر الکتروموتور نصب کرده یا الکتروموتور را به صورت دو ضرب راه اندازی نمایید.

امیر حسین رستمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 خرداد 1402

سلام، چاه کشاورزی داریم با 72 متر عمق کامل و تقریبا 16 متر آب، پمپی که بیشتر دبی آب رو تو ارتفاع بده چیه؟ پیشاپیش ازتون ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام جناب رستمی عزیز، پمپ کف کش 90 متری 4 اینچ گزینه ایده آلی برای کاربری شماست.

علی آزاد
ارسال شده در : یکشنبه 07 خرداد 1402

سلام و ممنون بابت مطالب مفیدتون. بنده یک باغ 1500 متری دارم. برق تک فاز و منبع ذخیره 5000 لیتری برای آبیاری قطره ای درختان و چمن و همچنین تامین آب ساختمان چه پمپی پیشنهاد می دید؟ خروجی مخزن لوله 50 است.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام جناب آزاد عزیز، استفاده از پمپ آب 1.5 اسب دو پروانه توصیه می شود.

هادی کارگر
ارسال شده در : یکشنبه 07 خرداد 1402

سلام، خسته نباشید. فاصله استخر تا باغ 210 متر هست با شیب خوب، لوله پلی اتیلن 4 اینچ و برق هم تک فاز است. برای قطره ای کردن 500 درخت، پمپ می خوام ولی برق سر زمین دارم. باید پمپ را در فاصله 210 متری بگذارم تا مکش کند، آیا پمپی که جوابگو باشد گیرم می آید؟ البته آب تا پشت پمپ بدون فشار می آید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام جناب کارگر عزیز، در حال حاضر پمپ مورد نظرتان در بازار موجود نمی باشد.

سید حجت الله موسوی
ارسال شده در : یکشنبه 07 خرداد 1402

سلام، وقتتون بخیر. برای برداشت آب از رودخانه که ارتفاع 68 متر و طول خط 600 متر می باشد و خط لوله کشیده شد 3 اینچ می باشد و برق سه فاز محل پمپ هست، چه نوع پمپ با چه قدرتی تهیه کنم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام جناب موسوی عزیز، پمپ 3 اینچ 180 متری مناسب است.

افضلی
ارسال شده در : چهارشنبه 03 خرداد 1402

سلام، وقت عالی بخیر. برای چاه با عمق 180 متر، ترانس برق 100، دهانه آب ریز 160 اینچ، 30 لیتر آب در ثانیه از چه شناوری استفاده کنیم؟ کابل برق چطور؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، لطفا طول مسیر برای تخلیه آب را ذکر نمایید.

مهدی رحیمی
ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

سلام، برای پمپاژ آب از رودخانه به میزان 35 متر مکعب با ارتفاع 40 متر با موتور دیزل دو سیلندر 24 اسب بخار، چه پمپی خوبه استفاده بشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 خرداد 1402

سلام جناب رحیمی عزیز، استفاده از پمپ 2 اینچ مدل 250-50 برای شما توصه می شود.

محمود فاتحی
ارسال شده در : جمعه 29 اردیبهشت 1402

سلام، من یک خانه ویلایی دارم که فاصله آن تا کف رودخانه حدود 120 متر با شیب حدود 20 درجه می باشد، آیا به نظر شما می توانم پمپ برقی را در داخل ویلا نصب کنم و با لوله آب رو از کف رودخانه به داخل ویلا پمپاژ کنم و اگر می شود شما چه نوع پمپی رو پیشنهاد می دید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

سلام جناب فاتحی عزیز، خیر، پمپ های زمینی حداکثر 8 متر مکش منفی دارند. بنابراین لازم است از پمپ برقی یا بنزینی استفاده نمایید و آن را نزدیک به سطح آب نصب بفرمایید.

مهدی صالحی
ارسال شده در : جمعه 29 اردیبهشت 1402

سلام، چاهی با دبی 30 لیتر بر دقیقه و ارتفاع 25 متر دارم که بنا هست برای آبیاری باغ و کمی هم تامین آب ویلا استفاده شود. با توجه به اینکه برای آب شهری منبع در موتورخانه دارم، حداکثر ارتفاع کف چاه تا منبع می شود 30 متر، چه پمپ کف کشی برای اینجا مناسب است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

سلام جناب صالحی عزیز، استفاده از کف کش 1 اینچ 38 متری تکفاز مناسب است.

صمصام یاری
ارسال شده در : جمعه 29 اردیبهشت 1402

سلام و عرض ادب. از آب رودخانه به میزان 2 اینچ آب می خوام برداشت کنم و دنبال پمپی هستم که پمپ رو حدودا 15 متر بالاتر از رودخونه (منبع آب) تعبیه کنم. دیگران که راهنمایی کردند گفتند که چنین چیزی امکانش نیست و باید پمپ رو در فاصله نهایتا 2 متری از رودخونه قرار بدیند. لطفا راهنمایی کنید برق سه فاز جنب رودخونه موجود هستش.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، پمپ های زمینی دارای حداکثر عمق مکش 8 متر می باشند.

محمود زارع
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 اردیبهشت 1402

سلام، ممنون از شما. برای انتقال آب از کنتور تا مخزن 110 متر طول و 50 متر ارتفاع وجود دارد، چه پمپی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402

سلام جناب زارع عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) را ذکر نمایید.

رمضانی
ارسال شده در : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402

سلام، خسته نباشید. من یک چاه با ارتفاع 45 متر و دهانه چاه 12 اینچ دارم و خروجی آب 4 اینچ با برق تک فاز است. چه پمپی پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، در حال حاضر حداکثر پمپ کف کش تکفازی که تولید می شود با دهانه 3 اینچ می باشد.

حسین احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402

سلام، وقت بخیر. بنده منزل ویلایی (حیاط دار و صرفا همکف) دارم با متراژ 55 متر در شهر رشت که آب مصرفی از طریق چاه حفر شده در حیاط منزل تامین می شه و فاصله چاه تا پمپ کمتر از 5 متر است. فعلا در حال حاضر یک پمپ نیم اسب در حیاط نصب شده ولی فشار آب داخل ساختمان با فاصله حدودی 30 متر جوابگوی مصرف نیست، پیشنهاد شما چه پمپی برای تامین آب مصرفیمون می تونه باشه؟ ممنون از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

سلام جناب احمدی عزیز، بهترین انتخاب برای شما استفاده از پمپ خودمکش جتی در انواع برندهای ایرانی و اروپایی می باشد.

خادمی
ارسال شده در : شنبه 16 اردیبهشت 1402

سلام، ممنون. بسیار مفید بود. با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

سید مجید حسینی
ارسال شده در : شنبه 16 اردیبهشت 1402

سلام، ما منبع آب 1500 لیتری کف حیاط داریم و برای ساختمان 3 طبقه ی 2 واحدی، نصاب پمپ جتی 1 اسب گذاشت که در اثر داغ کردن پمپ خاموش می شد. تحقیق کردم پمپ بشقابی 1.5 اسب یک یا دو پره باید نصب می شد. ممنون می شوم از پیشنهاد جنابعالی.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402

سلام جناب حسینی عزیز، حتما بایستی از پمپ 1.5 اسب استفاده بفرمایید.

حسن کلامی
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

سلام، ممنون از شما. برای انتقال آب از کنتور تا منبع 6 متر طول و 3 متر ارتفاع چه پمپی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402

سلام جناب کلامی عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار برای شما توصیه می شود.

نجفیان
ارسال شده در : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402

سلام، ارتفاع زمینم 20 متره و مسیرش هم 400 متر، من باید از چه پمپی استفاده بکنم که آبدهیش خوب باشه؟ لوله هم 4 اینچ هستش.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کامیار کوثری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 اردیبهشت 1402

سلام، برای آبیاری باغ حدود 1000 مترمربع از چاه با عمق 12 متر عمق و برق تکفاز، چه پمپ محیطی، جتی یا بشقابی و چه برندی در هوای شمال که رطوبت بالاست توصیه می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

سلام جناب کوثری عزیز، مناسب ترین انتخاب برای شما پمپ جتی می باشد. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

حمید
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 اردیبهشت 1402

سلام، وقت بخیر. پمپ 65-200 یعنی چی؟ چه مشخصاتی تعریف می کنه؟ سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، 65 به معنای قطر دهانه خروجی پمپ که می شود 2.5 اینچ و 200 نیز قطر پروانه است که 200 میلیمتر می باشد.

مریم سالارعشایری
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام، ممنون می شم بفرمایید برای دبی 12 متر مکعب در ساعت و هد 46 متر از چه پمپ دیزلی می شه استفاده کرد؟ متاسفانه فاصله آخرین تیر برق با زمین کشاورزی زیاد هست و هزینه بر می داره. مجبور به استفاده از پمپ دیزلی هستیم. پمپ دیزلی 7.5 اسب بخار جوابگو هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

سلام سرکار خانم سالارعشایری عزیز، از موتور پمپ دیزلی ارتفاع بالا 2 اینچ مدل 50cbz30 می توانید استفاده نمایید که 55 متر ارتفاع را ساپورت می کند. اما با توجه به ارتفاع ذکر شده، بهتر است از موتور پمپ با ارتفاع بالاتری استفاده نمایید که توصیه ما موتور پمپ 2 اینچ 75 متری بنزینی مدل qgz50-12-50 می باشد.

حسین فضلی
ارسال شده در : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402

سلام، برای یک چاه با عمق 15 متر داخل باغ برای آبیاری چه پمپی تهیه کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام جناب فضلی عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) و مساحت باغ (مترمربع) را ذکر نمایید.

محمد رشیدی
ارسال شده در : شنبه 09 اردیبهشت 1402

با سلام و عرض احترام، امکانش هست از یک پمپ برای دو کار استفاده کنم؟ اول از یک استخر، یک تانکر 3000 لیتری رو پر کنم. فاصله استخر تا تانکر 4 متر و ارتفاع تانکر از استخر هم 3 متر است. دوم از تانکر آب رو پمپاژ کنم به 100 متر و حداکثر ارتفاع 1 متر. ممنون می شم راهنمایی کنید از چه پمپی استفاده کنم؟ برق هم تک فاز هست. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام جناب رشیدی عزیز، به دلیل نیاز به ارائه توضیحات کامل و طولانی برای پرسش حضرتعالی، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را به تفصیل راهنمایی می کنند.

علی رضایی
ارسال شده در : پنجشنبه 07 اردیبهشت 1402

سلام و خسته نباشید. بابت مطالب زیباتون ممنون. یک باغچه 2000 مترمربعی دارم. ورودی آب که بهمون می دهند 1 اینچ هست. فشار نداره. خواستم ببینم چه پمپی بگذارم سر راهش که آب رو به داخل منبع هوایی به ارتفاع 10 متری بریزه؟ ورودی آب 1 اینچ هست اما ورودی منبع هوایی 2 اینچ هست و برق هم نداریم. ممنون می شم جواب بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام جناب رضایی عزیز، استفاده از موتور پمپ بنزینی 1 اینچ برای شما توصیه می شود.

امین ابادیان
ارسال شده در : پنجشنبه 07 اردیبهشت 1402

سلام، وقت بخیر. 2 تا کمپ داریم که هر کمپ 8 حموم دستشویی داره، بفرمایید برای این حجم از مصرف، ما منبع با چه ظرفیتی بگذاریم؟ چه پمپی بگذاریم با توجه به اینکه کارگرا تو یک ساعت مشخص از حموم استفاده می کنند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، به دلیل نیاز به ارائه توضیحات کامل و طولانی برای پرسش حضرتعالی، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را به تفصیل راهنمایی می کنند.

هدایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402

سلام، زمینی دارم به مساحت 50 هکتار که بدون برق است. برای انتقال آب از رودخانه از چه ژنراتور و الکتروموتور یا موتور پمپ استفاده کنم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد اکرمی
ارسال شده در : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402

سلام و وقت بخیر. برای تامین فشار آب یک دستگاه آپارتمان به مساحت 155 مترمربع در طبقه دهم بالای محل نصب پمپ، چه نوع موتور پمپی مناسب می باشد؟ با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام جناب اکرمی عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب بخار 1 اینچ مدل pra100 برای شما توصیه می شود.

رامین خالدیان
ارسال شده در : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402

سلام، وقت بخیر. شناور 55 کیلووات سه فاز برای عمق چاه 140 متر دارم. قدرت قرار دادی با شرکت توزیع، 55 کیلووات دارم ولی مدتی است کنتور توان 58 کیلووات را نشون می دهد و شرکت توزیع هم بابت این قضیه مکرر پیام می دهد که در صورت عدم رفع مشکل بابت قدرت اضافی 3 کیلووات جریمه می شید. مشکل از چی می تونه باشه؟ ممنونم اگه راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام جناب خالدیان عزیز، لطفا مدل دقیق پمپ را ذکر نمایید.

محمد حسین چربگو
ارسال شده در : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402

سلام، ممنون از سایت خوبتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

اسماعیل خالدی
ارسال شده در : پنجشنبه 31 فروردین 1402

سلام، می خوام به زمین کشاورزیم آب انتقال بدم از رودخانه، مبدا تا مقصدم 2 کیلومتر هستش. اختلاف ارتفاع هم حدودا 100 متر است. چه پمپی لازم هستش؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

سلام جناب خالدی عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق را ذکر نمایید.

علی ابراهیمی
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام، جناب موتور رو عوض کردم و موتور دو سیلندر 16 اسب بخار و ژنراتور 7.5 کیلووات تک فاز خریدم. عمق چاهم 20 متر و بعد از چاه، مسیرم 400 متر و آب 3 اینچ دارم که تابستون 2 اینچ می شه. لطف کنید بفرمایید چه نوع کف کشی بخرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

سلام جناب ابراهیمی عزیز، حداکثر ارتفاع آبرسانی کف کش های تکفاز، 40 متر است که با توجه به عمق چاه و طول مسیر شما، استفاده از این پمپ توصیه نمی شود. پیشنهاد ما استفاده از پمپ 2 اینچ 74 متری رادپمپ مدل 9ss07 است.

بهنام محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام، برای پمپاژ آب به اختلاف ارتفاع 400 متر با میزان خروجی 20 مترمکعب بر ساعت، چه پمپی و چه لوله ای لازم است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسینی
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام، وقت بخیر. برای انتقال آب از یک مخزن با ارتفاع 3 متر بالاتر ولی به صورتی که خروجی از مخزن از سطح بالای مخزن باشد و نیاز به مکش داشته باشیم و همچنین انتقال به 300 متر آن طرف تر و گرفتن دبی 1000 لیتر در دقیقه چه پمپ و الکتروموتوری پاسخگوی کارمون هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 200-50 با موتور 11 کیلووات مناسب خواهد بود.

حامد احمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 فروردین 1402

سلام، مسیر خط انتقال من لوله پلی اتیلن 6 اینچ به طول 1600 متر هست. شیب زمین هم صفر می باشد، چه پمپی بخرم تا بتونم همین 6 اینچ آب رو همونجا سر مزرعه داشته باشم؟ ممنون از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام جناب احمدی عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق را ذکر نمایید.

گیلانی زاده
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام و عرض ادب، یک قطعه زمین 14 هکتاری داریم که برای سیستم بارانی کار شده است با لوله مادر 6 اینچ، 37 کیلووات برق داریم و می خواهیم آب رودخانه را که داخل استخر جمع می شود رو پمپاژ کنیم به سیستم آبیاری که طبیعتا آب رودخانه مانند آب چاه صاف نیست. در کنار استخر یک چاه 12 اینچی کار کرده ایم. برای پمپاژ چه پمپ شناوری پیشنهاد می دهید که بیشترین تعداد آبپاش رو بتوانیم استفاده کنیم؟ عمق استخر 7 متر است و 8000 مترمکعب ظرفیت دارد.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عباس حسین زاده
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام، وقت بخیر. ممنون از مطالب مفید و راهنمایی هایی که می کنید. زمینی دارم به طول 120 متر با شیب 50 درجه و بدون برق، برای انتقال آب از مخزن اول به مخزن دوم برای آبیاری از چه پمپی می تونم استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام جناب حسین زاده عزیز، موتور پمپ 2 اینچ بنزینی ارتفاع بالا (75 متری) ساخت شرکت ویما چین مدل QGZ50-12-50 بهترین انتخاب برای شما است.

علی اصلانی
ارسال شده در : جمعه 25 فروردین 1402

سلام، خسته نباشید. آقا ما زمینی به متراژ 1 هکتار با موتور برق سه فاز 15 کیلووات داریم. چاهمون لوله 10 اینچی هست و آب مورد نیازمون 50 مترمکعب هست. عمق چاه 20 متر است. چه نوع پمپی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام جناب اصلانی عزیز، در حال حاضر کف کش های سه فاز، دارای قطر بدنه 10 اینچ هستند و قطر چاه باید 12 اینچ باشد تا بتوانید از آن استفاده نمایید. با قطر جداره چاه مورد نظر شما توصیه می شود از شناور تنه باریک اسپیکو so-3-4-st با خروجی 3 اینچ و آبدهی 21 مترمکعب بر ساعت استفاده نمایید.

محسن
ارسال شده در : پنجشنبه 24 فروردین 1402

سلام، برای واحد خودم در طبقه 4 ساختمانی که پیلوت هم دارد، یک پمپ جتی 1 اسب با ست کنترل نصب کردم. اما فشار آب خیلی بالا است. شاید به این دلیل که تنها یک واحد از پمپ استفاده می کند، فشار آب خیلی زیاد هست. آیا امکان داره پمپی را معرفی بفرمایید که فشار متناسبی داشته باشه؟ با این وضعیت، ممکنه لوله ها بترکند. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، لطفا محل نصب پمپ (داخل واحد یا همکف) را ذکر نمایید.

صفری
ارسال شده در : پنجشنبه 24 فروردین 1402

سلام، خسته نباشید. می خوام از استخر 5 یا 6 اینچ آب انتقال بدم. طول مسیر 200 متر، شیب مبدأ تا مقصد 1.5 متر و منبع برق، موتور دیزل سه فاز است. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از کف کش 50 متری 6 اینچ یا 54 متری 4 اینچ توصیه می شود.

باقر محمودی
ارسال شده در : پنجشنبه 24 فروردین 1402

با عرض سلام و خسته نباشید. از موتور برق 220 ولت تک فاز از چاه 120 متری با چه پمپ می شه آب کشید؟ موتور برق و پمپ تک فاز پیشنهادی دارید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام جناب محمودی عزیز، پمپ شناور 160 متری 1¼ اینچ تکفاز به همراه موتور برق 8 کیلووات تکفاز تهیه نمایید.

سید جواد هاشمی
ارسال شده در : چهارشنبه 23 فروردین 1402

سلام، من می خوام از رودخانه آب رسانی کنم برای زمینم. طول مسیری که دارم 300 متر و البته سر بالایی هست. برق دارم اما بخاطر مشکلی که دارم نمی تونم برم هر دفعه قطع و وصل برق انجام بدم. چه پمپی استفاده کنم که جوابگو باشه؟ چه راه حلی هست که با باز کردن شیر آب پمپ کار کنه و با بستنش قطع شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام جناب هاشمی عزیز، به درستی متوجه منظور شما نشدیم. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهمن عالمی
ارسال شده در : یکشنبه 20 فروردین 1402

سلام، خسته نباشید. من یک کف کش می خوام 6 اینچ 60 متر ارتفاع و بعد هم 200 متر کفی داره، چه کف کشی خوبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

سلام جناب عالمی عزیز، کف کش های تولیدی داخلی 6 اینچ با ارتفاع حداکثری 50 متری هستند. توصیه می شود از کف کش 4 اینچ 120 متری یا شناور 6 اینچ 120 متری استفاده نمایید.

سعید سلامی
ارسال شده در : شنبه 19 فروردین 1402

سلام، خسته نباشید و ممنون از توجهتون. یک باغ داریم با شیب زمین 40 تا 50 درجه که کنارش یک جوی آب هست با فاصله 200 تا 300 متر که برق هم نداریم. خواستم بدونم از چه پمپ آبی استفاده کنم؟ ممنون می شم اگه کمک کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

سلام جناب سلامی عزیز، استفاده از موتور پمپ 2 اینچ ارتفاع بالا بنزینی مدل LGP20-2H یا مدل 50CBZ30 توصیه می شود.

محمدرضا فلاح
ارسال شده در : پنجشنبه 17 فروردین 1402

سلام، من یک باغچه مستطیل دارم. منبع 5000 لیتری گذاشتم. برای دور باغچه شمشاد ترون کاشتم به طول 88 متر و به صورت مستطیل و یک حمام و دستشویی هم دارم ت باغچه، خواستم پمپ آب 1 اسب بگیرم که هم کار آبیاری قطره ای رو انجام بده برام و هم کار سرویس بهداشتی رو راه بندازه اما فروشنده پمپ گفت چون خروجی پمپ رو به شیلنگ آبیاری می زنیم و آب با حجم کم به صورت قطره ای از لوله خارج می شه به پمپ فشار می آید و همش داغ می کنه و خاموش می شه. شما چه پمپ و روش آبیاری رو پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

سلام جناب فلاح عزیز، توصیه می شود از پمپ، 2 خروجی گرفته شود، یکی برای باغچه و برای کاربری مورد نظرتان و خروجی دیگر را مجدد به منبع ذخیره برگردانید. با این روش، پمپ دیر داغ نمی شود.

مهدی احتشام
ارسال شده در : پنجشنبه 17 فروردین 1402

سلام، برای انتقال آب از چاه به ارتفاع 35 متر و طول مسیر 40 متر با شیب ملایم (برق تکفاز داریم) جهت پر کردن استخر یا آبیاری قطره ای درختان ازش استفاده کنیم، چه پمپی برای لوله 4 نیاز داریم؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

سلام جناب احتشام عزیز، استفاده از کف کش 65 متری لوله 4 توان تک توصیه می شود.

نوروزی
ارسال شده در : پنجشنبه 17 فروردین 1402

سلام، ممنون بخاطر وقتی که می گذارید. برای انتقال آب از استخر با ارتفاع 3 متر و خروجی حدود 60 لیتر بر ثانیه، چه پمپی پیشنهاد شما است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، کف کش 18 متری لوله 4 تکفاز توان تک برای کاربری مورد نظر شما مناسب خواهد بود.

محمد منصوری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 فروردین 1402

سلام، سال نو مبارک. چاه به عمق 192 متر با لوله جدار 12 اینچ و لوله آب 3 اینچ دارم. طول زمین کشاورزی 500 متر است که می خوام شناور و پمپ ایرانی پمپیران استفاده کنم، چه پمپی باید استفاده کنم؟ در ضمن آب باید بیاد داخل سیستم قطره ای تحت فشار. ممنون می شم راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

سلام جناب منصوری عزیز، ضمن تبریک سال نو، استفاده از پمپ 293/16 با خروجی 3 اینچ و قطر 10 اینچ با توان موتور 62 کیلووات توصیه می شود.

محمد صادقپور
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام، ممنون بابت مطالب آموزنده ولی متاسفانه یکم در مورد بخش خانگی پیچیده بود و خواستم یک راهنمایی از شما بگیرم. برای انتقال از منبع آب به طبقه سوم (کف تا کف 10 متر) برای تک واحد 200 مترمربعی و البته کم صدا، چه نوع پمپی رو باید تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

سلام جناب صادقپور عزیز، در حال حاضر کم صداترین پمپ موجود در بازار، رادپمپ می باشد که مدل پیشنهادی ما برای شما 5PS04 است.

رضا جهان آرا
ارسال شده در : یکشنبه 13 فروردین 1402

سلام و درود فراوان، عذر خواهم برای انتقال آب از چاه با عمق 5 متر به زمین کشاورزی که حدودا 400 متر فاصله دارد، چه موتور پمپی پیشنهاد می کنید؟ دسترسی به برق ندارم. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام جناب جهان آرا عزیز، موتور پمپ 2 اینچ بنزینی ارتفاع بالای لئو چین مدل LGP20-2H انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

سعید دریانوردی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 فروردین 1402

سلام، می خواستم‌ پمپ آب نیم اسب رو در فاصله 15 متری آب انبار به ارتفاع 3 متر نصب کنم که آب رو‌ به ارتفاع 3 متر بفرسته داخل ساختمان، آیا فاصله افقی 15 متر برای پمپ و فشار آب، مشکلی بوجود می آورد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام جناب دریانوردی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

زهرا بابایی
ارسال شده در : یکشنبه 06 فروردین 1402

با عرض سلام، منزل ما ویلایی قدیمی است حدود 40 سال ساخت. اگر پمپ را در حیاط خانه کار بگذاریم در صورتی که فاصله پمپ تا مثلا آشپزخانه یا دستشویی حدود 24 الی 30 متر باشد، چه پمپی مناسب است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام سرکار خانم بابایی عزیز، شما می توانید از پمپ نیم اسب زمینی در انواع برندهای ایرانی، اروپایی و چینی استفاده کنید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

علی ابراهیمی
ارسال شده در : شنبه 05 فروردین 1402

با سلام و درود و خسته نباشید. بنده یک چاه 20 متری دارم و 500 متر هم بعد از چاه مسیرم هست. کمی و اندازه آب هم 3 اینچ هستش. موتور برقی که دارم دو سیلندر با ژنراتور 5 کیلووات استریم تکفاز هست. خواستم بدونم چه کف کشی و چه متراژی بخرم که مشکلمو حل کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام جناب ابراهیمی عزیز، توصیه می شود از پمپ کف کش 1¼ اینچ 40 متری تکفاز راد پمپ استفاده نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

محمد رضایی
ارسال شده در : جمعه 04 فروردین 1402

سلام، جهت انتقال آب از داخل دبه و در روی سطح زمین به تانکری به ارتفاع 15 متر از چه پمپی استفاده کنم؟ زمان انتقال مهم نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام جناب رضایی عزیز، استفاده از پمپ خودمکش شیمجه چین مدل pw370 توصیه می گردد.

سعید رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 02 فروردین 1402

سلام، دمتون گرم. جالب و مفید، استفاده کردم. چاه آب 45 متری با دهانه 10 اینچ، دبی آب 2.5 اینچ، دارای برق سه فاز، می خوام آب چاه را به زمین دیگری به طول مسیر 1500 متر جابه جا کنم. با سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام جناب رضایی عزیز، پمپ کف کش 3 اینچ 180 متری سه فاز گزینه ایده آلی برای شما است.

هراتی جوان
ارسال شده در : یکشنبه 21 اسفند 1401

سلام و عرض ارادت و خسته نباشید. آقا من یک استخر 20*20 متر با عمق 2.5 متر دارم که لوله اصلی من 6 اینچ پی 100 فشار 6 و خط های فرعی اون 125 است و قرار هست وصل بشه به تیپ، چه نوع پمپی می تونم تهیه کنم که حداقل 40 لیتر آبدهی برام داشته باشه و ضربه به لوله ها هم نزنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) را ذکر نمایید.

مجید محمدی
ارسال شده در : شنبه 20 اسفند 1401

سلام، وقت بخیر. ممنون از راهنمایی ها و سایت خوبتون. استخری داریم با عمق 2.5 متر که 400 متر تا زمین کشاورزی فاصله داریم. یک کف کش سه فاز 75 متری 2 اینچ هم وصله، آیا می تونیم یک کف کش دیگه 2 اینچ وصل کنیم که به صورت مه پاش آبیاری کنیم و بین 3 تا 4 اینچ آب داشته باشیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 اسفند 1401

سلام جناب محمدی عزیز، شما می توانید از پمپ 3 یا 4 اینچ 92 متری فدک پمپ استفاده نمایید.

مهدی
ارسال شده در : شنبه 20 اسفند 1401

سلام، چاه آب به ارتفاع 30 متر از سطح زمین و فاصله افقی چاه تا استخر 50 متر با لوله سایز 4 اینچ و در قسمت ورودی چاه سایز 2 اینچ می باشد، چه نوع پمپی را پیشنهاد می کنید؟ همچنین در مورد بدنه پمپ یا کف کش پیشنهادی، استیل، چدن یا آلومینیوم پیشنهاد می کنید؟ آب تا حدودی اسیدی است.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، در صورتی که لوله چاه 2 اینچ هست، استفاده از پمپ کف کش تمام استیل دوجداره راد پمپ 68 متری توصیه می شود.

بیابانی
ارسال شده در : جمعه 19 اسفند 1401

سلام، برای آبرسانی آب از رودخانه تا ابندان حدود 300 متر فاصله می باشد. دارای برق سه فاز و لوله 25 دفن شده است، برای این کار از چه پمپ و الکتروموتوری استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، به درستی متوجه منظور شما نشدیم. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسن ولیزاده
ارسال شده در : جمعه 19 اسفند 1401

سلام مهندس، یک شناور می خوام از چاه عمیق مستقیم 3 کیلومتر ببره.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 اسفند 1401

سلام جناب ولیزاده عزیز، لطفا قطر دهانه ورودی چاه (اینچ) و نوع دسترسی به برق (تک یا سه فاز) را ذکر نمایید.

مهدی نژندی
ارسال شده در : چهارشنبه 17 اسفند 1401

سلام، خدا قوت. می خواستم برای پمپاژ آب از رودخانه با طول 400 متر شیب تند و ارتفاع 200 متری ازچه نوع پمپ و دینامی استفاده کنم؟ کابل و ترانس سه فاز هم دارم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 اسفند 1401

سلام جناب نژندی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجید حیدری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 اسفند 1401

سلام، برای ارتفاع 8 متر به طول 10 متر انتقال آب، برق تک فاز دارم، چه پمپ کف کشی تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 اسفند 1401

سلام جناب حیدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هانی کهزادی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 اسفند 1401

سلام، وقت بخیر. با سپاس از درج مطلب آموزنده شما. من تو خونه روستایی می خوام آب رو از حوض پایین خونه که حدود 45 متر فاصله افقی و 17 متر تفاوت ارتفاع با محل سرریز داره بفرستم جهت درست کردن آبشار و جوی آب، بنظرتون چه کف کشی مناسب هست؟ آیا لوله 2 اینچ مناسب این کار هست؟ حجم حوض باید چه میزان باشه که نه حوض خشک بشه نه آبشار و مسیر بی آب بمونه؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از کف کش 34 متری 1¼ اینچ یا 1 اینچ 38 متری توصیه می شود.

رضائی
ارسال شده در : یکشنبه 14 اسفند 1401

سلام، می خوام از استخر عمق 1.5 متری آب برای آبیاری با لوله 32 انتقال بدم به طول 150 متر سر زمین، از پمپ آب استفاده کنم بهتره یا کف کش؟ اگر از پمپ استفاده کنم چه نوعی باشه که سر زمین لوله 32 خروجی قوی داشته باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ کف کش 1 اینچ 1.5 اسب توصیه می شود.

علی نقدی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 اسفند 1401

سلام و خسته نباشید. من طبقه هشتم یک مجتمع مسکونی می شینم که برای هر واحد به صورت مجزا پمپ 2.2 کیلوواتی گذاشتند که فشار آب مصرفی ما خیلی کم هست. چطور می تونم فشار پمپ رو بیشتر کنم؟ باید پمپ رو تعویض کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 اسفند 1401

سلام جناب نقدی عزیز، قبل از هر کاری لازم است با کمک یک کارشناس نصب ماهر، مشکل سیستم پمپاژ یا لوله کشی را بررسی نمایید.

محمد لطفی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 اسفند 1401

سلام، برای یک آپارتمان 6 طبقه 24 واحدی می خواهیم یک آبرسانی اوکی معمولی نصب کنیم. لطفا راهنمایی به بنده بدید لطف کردید که چند تا پمپ آب کافیه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 اسفند 1401

سلام جناب لطفی عزیز، بهتر است از بوستر پمپ استفاده کنید. در صورت عدم تامین بوستر پمپ، می توانید از پمپ تک 4 اسب بخار دو پروانه استفاده نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

ابوالحسن پردال
ارسال شده در : جمعه 05 اسفند 1401

سلام، آیا نوع پمپی وجود دارد که در مبدا و با برق باشد که از رودخانه به ارتفاع 150 متر آب انتقال دهد برای یک ساختمان و به خاطر سرقت در جلوی ساختمان باشد و فقط لوله تا رودخانه باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، در حال حاضر پمپ مورد نظر شما در بازار موجود نمی باشد.

احسان اسدی
ارسال شده در : پنجشنبه 04 اسفند 1401

سلام، ممنون از سایت بسیار خوبتون و راهنمایی هاتون. برای ساختمان 3 طبقه تک واحدی (هر واحد 60 مترمربع) چه پمپی نیاز هست؟ آیا منبع هم نیاز هست؟ در ضمن در پارکینگ نصب می شود و حدودا ارتفاع ساختمان 12 متر است. هر واحد یک حمام و یک سرویس دارند. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 اسفند 1401

سلام جناب اسدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رحمت اللە فیضی
ارسال شده در : چهارشنبه 03 اسفند 1401

سلام جناب، بنده آب ذخیره شده در استخر رو که 8 متر عمق داره، می خوام پمپاژ کنم در طول لوله 300 متر و درخت ها رو آب بدم. چە پمپی استفادە کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 اسفند 1401

سلام جناب فیضی عزیز، در صورت دسترسی به برق استفاده از پمپ کف کش با ارتفاع آبرسانی 50 متری و در صورت عدم دسترسی به برق، موتور پمپ بنزینی 2 اینچ توصیه می شود.

اکبر آسترکی
ارسال شده در : دوشنبه 24 بهمن 1401

درود و خدا قوت، برای انتقال آب رودخانه به فاصله 6 کیلومتر در سطح ارتفاع 20 متر به قطر لوله 8 اینچ و آبی حدود 100 لیتر در ثانیه، چه پمپ و الکتروموتوری نیاز است؟ قیمت آن چقدر است؟ با سپاس و احترام.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 04 اسفند 1401

سلام جناب آسترکی عزیز، لطفا نوع پمپ مورد نظرتان (زمینی یا شناور) را ذکر نمایید.

عبدالله عبدالملکی
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام، الان پمپ 3 اسب دو پروانه لئو گذاشتم ولی جواب کار ما رو نمی دهد. استفاده کننده می گوید فشار آب کم هستش. محل کار کارگاهی هست. می خوان شات بزنند. دستگاه تزریق دوغ آب سیمان به بدنه دیوار گود برداری 300 متر لوله 1 اینچ و 3 تا انشعاب ¾، یک مقدار فشار آب لازم دارند. نظر شما چیه؟ ممنون از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 04 اسفند 1401

سلام جناب عبدالملکی عزیز، گرفتن سه انشعاب از لوله 1 اینچ استاندارد نمی باشد. همچنین ما نیاز به اطلاعاتی همچون مبداء آبگیری و طول مسیر داریم. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

عبدالله عبدالملکی
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام، برای آبرسانی با فشار بالا حداقل 3 انشعاب ¾ با استفاده همزمان کارگاهی با فاصله 300 متر افقی و مخزن ایستاده از چه پمپی استفاده کنیم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام جناب عبدالملکی عزیز، استفاده از پمپ 1.5 اسب بخار دو پروانه توصیه می شود.

اله یار جهانگیری
ارسال شده در : شنبه 22 بهمن 1401

سلام، متشکرم از زحمات و راهنمایی های کارشناسان محترم که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های مصرف کننده و مشتری می شود.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام جناب جهانگیری عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

باقریان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 بهمن 1401

سلام، خیلی ممنونم بابت مطالب خیلی خوبتون. می خواستم در مورد یک پروژه پر کردن مخرن از شما مشاوره بگیرم. ممنون می شم کمکم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عباس خانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 بهمن 1401

سلام و روز بخیر. برای انتقال آب به 550 متر لوله کشی با سه انشعاب و با لوله 1 اینچ با حداکثر ارتفاع 2 متر چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ برق سه فاز هم داریم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام جناب خانی عزیز، استفاده از پمپ 3 اسب دو پروانه تکفاز و سه فاز برای شما مناسب است.

علی
ارسال شده در : جمعه 14 بهمن 1401

سلام، برای چاه با عمق 15 متر چه پمپی می توان در بیرون چاه استفاده کرد؟ میزان آبدهی کم است.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 16 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، پمپ خودمکش سری DP داب مدل های DP151 یا DP251 مناسب خواهند بود.

سجاد نوروزی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 بهمن 1401

سلام، وقت بخیر. برای یک ساختمان با زیر بنای 1000 مترمربع (4 طبقه 20 واحد) چه نوع پمپی استفاده شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 16 بهمن 1401

سلام جناب نوروزی عزیز، پمپ 4 اسب سه فاز ابارا ایران مدل cda400t گزینه مناسبی برای کاربری شما است.

محمد اجاقلو
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 بهمن 1401

سلام، خسته نباشید. می خواستم ببینم برای برداشت آب از استخر 3 متری با ارتفاع حدودا 25 متر و انتقال آب 3 اینج به 400 متر که آبیاری قطره ای گوجه با موتور برق سه فاز چه نوع پمپی پیشنهاد می دید که فشار خوبم داشته باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 16 بهمن 1401

سلام جناب آقای اجاقلو عزیز، استفاده از پمپ کف کش 3 اینچ 93 متری با توان موتور 11 کیلووات و مصرف برق 25 آمپر سه فاز توصیه می شود.

احمد رضا طهماسبی
ارسال شده در : دوشنبه 10 بهمن 1401

سلام، برای مسافت حدود 100 متر مستقیم از مخزن آبی در محوطه تامنزل ما در روستا چه نوع پمپی مناسب است؟ دبی و سرعت آب مهم است. البته محل آبگیری و نصب پمپ چسبیده به مخزن نیست و حدود 10 متر هم فاصله دارد.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 16 بهمن 1401

سلام جناب طهماسبی عزیز، درصورتی که لوله کشی شما (از محل آبگیری تا منزل) 1 اینچ باشد، پمپ آب جتی مناسب ترین گزینه است.

مهدی طاهری
ارسال شده در : یکشنبه 09 بهمن 1401

سلام، من برای زمینم از استخر چاه که حدود 2 متر عمق دارد تا سر زمینم لوله کشی کردم. لوله 200 گذاشتم ولی متاسفانه زمین هم سطح استخره و آب کم فشاره، از چه راهی کمک بگیرم؟ ممنون می شم از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 16 بهمن 1401

سلام جناب طاهری عزیز، استفاده از پمپ برقی یا موتور پمپ احتراقی توصیه می شود.

شهرام شاهی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 بهمن 1401

سلام، یک آپارتمان 5 طبقه با 10 واحد مسکونی (هر واحد 80 مترمربع) چه پمپی مورد نیاز است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 بهمن 1401

سلام جناب شاهی عزیز، استفاده از پمپ 2 اسب 2 پروانه برای شما مناسب خواهد بود.

هجری
ارسال شده در : دوشنبه 19 دی 1401

با سلام و عرض خسته نباشید. برای سایتی با فاصله طولانی ترین مسیر از محل نصب پمپ به طول 110 متر و فاصله عمودی محل نصب پمپ تا شیر مصرف دوش که در ارتفاع 2.2 متری است. معادل 6.6 متر و دبی کل سایت 3.97 متر مکعب بر ساعت پیشنهاد چه پمپی می نمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 دی 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

دیاری
ارسال شده در : شنبه 17 دی 1401

سلام، لطفا در صورت امکان برای مشاوره پمپ گرمایش و آب مصرفی گرم و سرد یک مجتمع 17 سوئیته یک طبقه تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 دی 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اسماعیل
ارسال شده در : پنجشنبه 08 دی 1401

سلام، روز بخیر. من می خوام یک استخر پیش ساخته قطر 8 خریدار کنم. یه چاه آب دارم که ارتفاع تقریبا 8 متر داره و فاصله تا محل استخر تقریبا 20 متر هستش. باید در ثانیه 3 لیتر آب تامین کنم. به برق هم دسترسی دارم. چه پمپ آبی پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 دی 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از کف کش توان تک 2 اینچ 40 متری توصیه می شود.

میثم محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 05 دی 1401

سلام، برای دستگاه رادیاتور شور چه پمپ 1 اینچی مناسب هست که هم در دمای بالای 60 درجه مایع اسیدی رو پمپاژ کند و هم فشارش برای باز کردن لوله ها خوب باشد و آبدهیش 70 لیتر در دقیقه باشه؟ ممنون می شوم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 دی 1401

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

میلاد
ارسال شده در : دوشنبه 05 دی 1401

سلام و خسته نباشید. من می خوام از یک منبع آب 5000 لیتری با مسافت 50 متر بدون شیب، آب رو به داخل ساختمان ویلایی 100 مترمربعی برسونم، داخل ساختمان 5 شیر آب و 2 تا دوش با ارتفاع 2.5 متر هست و یک وان جکوزی هست که حدود 500 لیتر آب می گیره که تایم پر شدنش خیلی مهم نیست. یک کولر آبی روی پشت بام هست با ارتفاع 3 متر، پمپ دو اسب بشقابی نصب کردم اما در استارت اولیه به برق فشار می اومد اما فشار خوب بود چون برق ولتاژ 160 تا 190 داره اینجا. با فروشگاه های دیگه که صحبت کردم گفتد که نیم اسب نصب کن، آیا نظرشون درسته؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 دی 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب ابارا ایران مدل PRA 100M یا پمپ 1 اسب دیزل ساز مدل DM80 توصیه می شود.

میثم محمدی
ارسال شده در : یکشنبه 04 دی 1401

سلام، برای دستگاه بخاری شور چه پمپی مناسب هست که هم در دمای بالای 60 درجه مایع اسیدی رو پمپاژ کند و هم فشارش برای باز کردن لوله ها خوب باشد؟ ممنون می شوم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 دی 1401

سلام جناب محمدی عزیز، لطفا میزان فشار یا آبدهی مورد نظرتون و سایز لوله را ذکر بفرمایید.

میثم محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 05 دی 1401

سلام مجدد، 70 لیتر در دقیقه آبدهی داشته باشه و 1 اینچی باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 دی 1401

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای معرفی پمپ مناسب با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود
ارسال شده در : شنبه 03 دی 1401

سلام و عرض ادب. ببخشید راهنمایی کنید ممنون می شم. به فاصله 1300 متر لوله 10 بار 125 می خوام از سد آب برداشت کنم داخل زمین سیستم بارانی، آیا به نظر مهندسین عزیز من از پمپ 8 طبق ورودی 5 به 4 استفاده کنم داخل زمین چند تا آبپاش برام روشن می کنه؟ ارتفاع چناری هم حدود 100 متر هست. آیا شدنی هست یا باید از پمپ دیگر سر زمین استفاده کنم؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 دی 1401

سلام دوست عزیز، فشار خروجی پمپ به تعداد آبپاش، سایز آبپاش، اختلاف ارتفاع و توان موتور و قطر پروانه پمپ بستگی دارد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 آذر 1401

سلام، چاه آب به عمق 5 متر دارم و نیاز به آبدهی دو طبقه دارم. فاصله دهنه چاه تا ساختمان 20 متر می باشد. از چه پمپی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 آذر 1401

سلام دوست عزیز، پمپ جتی به دلیل خودمکش بودن مناسبترین انتخاب برای شما می باشد.

محسن تاراج
ارسال شده در : دوشنبه 21 آذر 1401

سلام، ببخشید برای یک واحد 100 مترمربعی در روی واحد دیگر در ارتفاع 3 متری از سطح زمین، در صورتی که فشار آب خیلی کمه و برای پمپ در قسمت پایین جا نیست و مجبوریم در دستشویی تعبیه کنیم (یعنی پمپ در ارتفاع 3 متری از زمین باشد). نیم اسب قرار دادیم هم صدا زیاده و هم فشار آب کم هست. ممنون می شم راهنمایی کنید چه پمپی و چند اسب جایگزین کنیم؟ برای مکش آب به بالا نیاز دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 آذر 1401

سلام جناب تاراج عزیز، استفاده از بوستر پمپ بی صدا شیمجه چین 1 اسب توصیه می شود.

فاطمه شالی
ارسال شده در : دوشنبه 21 آذر 1401

سلام، ساختمان 320 مترمربع طبقه چهارم هستم. پمپ 1 اسب بخار جواب نمی دهد. فشار آب خوب نیست. اگر 1.5 اسب بخار 2 پروانه بگیرم برای لوله کشی ساختمان ایجاد مشکل نمی کند؟ متشکر از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 آذر 1401

سلام سرکار خانم شالی عزیز، توصیه می شود درصورت نصب پمپ در پارکینگ از پمپ 1 اسب و درصورت نصب داخل واحد از پمپ نیم اسب استفاده نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

احمد صفرزاده
ارسال شده در : یکشنبه 20 آذر 1401

سلام، من می خواستم آب یک رودخونه فصلی که تو دره هست بفرستم سر زمین کشاورزیم. فاصله رودخونه 170 متر با شیب 15 درجه و سپس 200 متر به طور مستقیم تا سر زمین هست. هد و ارتفاع 45 متر هست. با توجه به دبی آب ترجیحا 2 اینچ باشه بهتره. به نظرتون موتور آب هد 90 متر را می تونه آب بفرسته؟ اگر نه که به صرفه ترین راه فرستادن آب به سمت زمین رو پیشنهاد بدید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 آذر 1401

سلام جناب صفرزاده عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تک فاز یا سه فاز) را ذکر نمایید.

علی کرمی
ارسال شده در : پنجشنبه 17 آذر 1401

سلام دوست عزیز، فاصله استخر کشاورزی من تا دریاچه حدود 100 متر هستش و ارتفاع تقریبی استخر تا سطح دریاچه حدود 35 متر هستش که با شیب 30 درجه تا استخر امتداد داره، می خواستم ببینم چه نوع موتور پمپی رو پیشنهاد می دید؟ برق هم ندارم. سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 20 آذر 1401

سلام جناب کرمی عزیز، موتور پمپ بنزینی 2 اینچ ارتفاع بالا لئو چین با حداکثر ارتفاع 70 متر مناسب می باشد.

احسان مشیری
ارسال شده در : یکشنبه 06 آذر 1401

سلام، وقت بخیر. برای پمپاژ آب به ارتفاع 400 متر عمودی (بالای کوه) چه پمپی مناسب هست که بشه با موتور برق راه انداختش؟ دبی آب مهم نیست و رسوندن آب مهمه هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 آذر 1401

سلام جناب مشیری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید یزدانی
ارسال شده در : جمعه 04 آذر 1401

سلام، برای شستشو خیابان، جدول و درختان با خروجی آب 2 اینچ چه نوع پمپی پیشنهاد می شود که با آن بتوان قسمت بالایی درخت را شست و شو داد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 07 آذر 1401

سلام جناب یزدانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

غیبی
ارسال شده در : یکشنبه 29 آبان 1401

با سلام و خسته نباشید. یک موتور پیکان دارم که می گویند تقریبا 40 اسب بخار قدرت داره اما دور موتورش 5000 دوره، چه پمپی بگذارم که زمین کشاورزی رو باهایش آبیاری کنم ؟ ممنون از لطف شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 آبان 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

غلامحسین غفوری
ارسال شده در : جمعه 27 آبان 1401

سلام، از خروجی چاه عمیق که 8 اینچ آب دارد می خواهم آب را هدایت کنم به زمینم که حدود 200 متر فاصله دارد و حدود ارتفاع آن 5 متر است. چه پمپی مناسب است؟ ممنون می شم راهنمایی نمایید. ضمنا قیمت این پمپ حدود چقدر است؟ چه برقی را باید استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 آبان 1401

سلام جناب غفوری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

علی اتحاد
ارسال شده در : جمعه 27 آبان 1401

با سلام و وقت بخیر. لطفا بوستر پمپی برای ساختمان مسکونی 13 طبقه دارای 20 واحد در 10 طبقه با متراژ هر واحد 125 مترمربع و 2 سرویس بهداشتی در هر واحد، پیشنهاد فرمایید. پمپ عمودی مناسب تر است یا افقی؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 آبان 1401

سلام جناب اتحاد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین پوریان
ارسال شده در : پنجشنبه 26 آبان 1401

با سلام و وقت بخیر. یک الکتروموتور 5.5 کیلووات، ولتاژ 380، آمپر 11.7 ولت و دور 1450 چه پمپی می شه انتخاب کرد؟ بیشترین هد، بیشترین دبی و بیشترین تناژ را داشته باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 آبان 1401

سلام دوست عزیز، با توان موتور مورد نظر شما مدل های پمپ متفاوتی قابل کوپله می باشند که بسته به فشار، دبی و سایز لوله مورد نظر، قابل تقسیم بندی هستند. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی عبدالهی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 آبان 1401

با سلام و آرزوی موفقیت. برای انتقال آب (مکش آب) از منبع آب زیر زمینی به بالای بام با ارتفاع 4 متر، چه پمپی را پیشنهاد می کنید؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید. همچنین روش سفارش و خرید را اعلام بفرمایید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 آبان 1401

سلام جناب عبدالهی عزیز، در صورتی که منبع کمتر از 6 متر زیر زمین قرار دارد می توانید از پمپ های سانتریفیوژ مانند PM45 پنتاکس استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

بهزاد اسماعیل وند
ارسال شده در : دوشنبه 23 آبان 1401

سلام، ما اگه پمپ شناور 3 اینچی که هدش 30 متر هستش رو لوله 2 اینچ وصل کنیم و تبدیل به 2 اینچ کنیم هدش 60 متر می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 آبان 1401

سلام جناب اسماعیل وند عزیز، خیر، این امکان وجود ندارد.

کاظمی
ارسال شده در : شنبه 14 آبان 1401

با سلام و آرزوی موفقیت برای شما مشاورین خوب هایپر صنعت فامکو.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 15 آبان 1401

سلام دوست عزیز، ممنون از نظر شما.

محمد پیرایه
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 آبان 1401

سلام و خدا قوت خدمت مهندسین و مشاورین عزیز، بنده یک چاه دارم به عمق 50 متر و فاصله چاه تا زمین کشاورزی مورد نظر نیز 1000 متر هست که وارد سیستم آبیاری قطره ای می شود. اگر از لوله انتقال 2 اینچ استفاده کنم چه الکتروپمپی را پیشنهاد می کنید؟ ممنونم می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 05 آبان 1401

سلام جناب پیرایه عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رحمان مهنانی
ارسال شده در : دوشنبه 02 آبان 1401

سلام، وقت بخیر. برای انتقال آب از منبع رودخانه به سر زمین به متراژ حدود 1500 مترمربع و ارتفاع بین 2 نقطه حدود 100 متر و آبدهی 2 اینچ چه امکاناتی شامل برق و پمپ یا کف کش چه نوعی پیشنهاد می کنید؟ به غیر از مسیر که شیب ملایم دارد و در 500 متر آخر یکم شیبش زیاد می شود ،محل برداشت آب شیب خیلی کمی دارد. راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 05 آبان 1401

سلام جناب مهنانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عزیزعلی امیدزاده
ارسال شده در : جمعه 29 مهر 1401

سلام، یک چاه در استان لرستان با ارتفاع 57 متر و طول لوله بعد از خروج از چاه 400 متر است. هزینه پمپ چقدر است؟ آیا با همان پمپی که الان درون چاه با برق سه فاز کار می کنه پنل خورشیدی جواب می دهد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 01 آبان 1401

سلام جناب امیدزاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

محمد فرید
ارسال شده در : دوشنبه 25 مهر 1401

سلام، خدا قوت مهندسین گرامی. چاهی دارم به عمق 8 متر، این چاه تا خونه حدود 20 متر فاصله دارد. خواستم پمپ آنجا قرار بدم. خانه 2 طبقه می باشد. چه نوع پمپی قرار بدم؟ آیا 1 اسب جواب می دهد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 25 مهر 1401

سلام جناب فرید عزیز، استفاده از یک پمپ 1 اسب جتی به همراه منبع تحت فشار، کلید اتوماتیک، پنج راهی و درجه توصیه می شود.

رامبد جمالی
ارسال شده در : شنبه 23 مهر 1401

سلام، برای انتقال آب از استخر به یک مخزن خاص نیاز به پمپ با ظرفیت 110 متر مکعب بر ساعت و ارتفاع 4 متر و طول مسیر 300 متر دارم. چه پمپی پیشنهاد می دهید. برق سه فاز هم دارم و پمپ باید یکسره کار کنه.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مهر 1401

سلام جناب جمالی عزیز، استفاده از پمپ گریز از مرکز پمپیران توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

جوزی
ارسال شده در : پنجشنبه 21 مهر 1401

سلام، وقت بخیر. برای پمپاژ فاضلاب خام از مخزن به حجم 40 متر مکعب با دبی 200 متر مکعب در ساعت که بتواند هد 26 متر را بالا ببرد، چه پمپی را پیشنهاد می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 مهر 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از لجن کش لیو توصیه می شود.

غلامحسین سردارآبادی
ارسال شده در : یکشنبه 10 مهر 1401

سلام، باغی دارم به مساحت 1800 متر مربع که دارای یک استخر به عمق 1 متر و 70 سانتی متر دارد و می خوام سیستم آبیاری قطره ای تعبیه کنم و برق سه فاز نیز موجود هست. فاصله باغ از استخر تا انتهای باغ 80 متر هست، چه نوع پمپ و چند اینچ پیشنهاد می شود؟ کف کش مناسب هست یا پمپ خودمکش پنتاکس؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 مهر 1401

سلام جناب سردارآبادی عزیز، شما می توانید از کف کش یا پمپ کنار استخر استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

نعمتی
ارسال شده در : یکشنبه 10 مهر 1401

سلام، وقت بخیر. چاه آب کشاورزی به ارتفاع 30 متر دارم. آیا امکانش هست روی سطح زمین، پمپ آب کار بگذارم؟ برای مکش آب، جهت آبیاری درختان می خوام. الان چاه کف کش داره ولی 2 بار خراب شد درست کار نمی کنه. یک مقدار آب می کشه بعد از کار می افته.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 مهر 1401

سلام دوست عزیز، خیر، در حال حاضر پمپی که بتواند از سطح زمین مکش آب از عمق انجام دهد موجود نمی باشد. توصیه می شود از کف کش توان تک استفاده نمایید.

اصغر کاملی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 مهر 1401

سلام، خسته نباشید. یک پمپ آب می خواستم که از جوی آب که پایین هست به فاصله 300 متر که ارتفاع سر 300 متر از زمین 100 متر است و به داخل مخزن 6000 لیتری بریزم. چه نوع پمپی لازم است؟ ممنون می شم راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 مهر 1401

سلام جناب کاملی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین مدحت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 مهر 1401

سلام، برای آبیاری باغچه پیاده رو و استفاده از آب جوب چه کف کش با چه مشخصاتی لازم است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 مهر 1401

سلام جناب مدحت عزیز، استفاده از کف کش 1 اینچ توصیه می شود.

سالاری
ارسال شده در : یکشنبه 03 مهر 1401

سلام، خسته نباشید. 1.5 هکتار باغ داریم و یک استخر به عمق 4 متر در فاصله 250 متری از باغ، چه نوع پمپ و موتوری استفاده کنم که مقدار 100 متر مکعب بر ساعت خروجی آب داشته باشه و فشار آب بالای 4 بار باشد؟ برق ندارم. با پمپ حلزونی امکانش هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 مهر 1401

سلام دوست عزیز، لطفا نوع آبیاری را ذکر نمایید.

حمیدرضا عباسی
ارسال شده در : یکشنبه 27 شهریور 1401

سلام، عرض ادب و سپاس. پمپ آب 2 اسب بخار تک فاز 2 پروانه از عمق چند متری (منبع مکش) قادر به برداشت آب می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 شهریور 1401

سلام جناب عباسی عزیز، پمپ مورد نظر شما حداکثر از عمق 4 متر مکش خواهد داشت.

علیرضا توحیدیان
ارسال شده در : یکشنبه 27 شهریور 1401

سلام، چاهی دارم به عمق 14 متر ولی سطح آب 7 متر است. ارتفاع از دهانه خروجی 9 متر است. به 60 الی 70 مترمکعب آب در ساعت احتیاج دارم. می خوام الکتروپمپ 1450 دور سه فاز حلزونی استفاده کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 شهریور 1401

سلام جناب توحیدیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نعمت خضرلو
ارسال شده در : یکشنبه 27 شهریور 1401

سلام، خسته نباشید. می خواستم بدونم من یک شناور 2 اینچ برای کشاورزی دارم. امکانش هست برای مصرف خانگی داخل باغ هم از این پمپ استفاده کنم؟ چون قطر چاه کمه نمی تونم شناور 1 اینچ هم داخل چاه بندازم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 شهریور 1401

سلام جناب خضرلو عزیز، به دلیل بالا بودن دبی پمپ های شناور، استفاده خانگی از آن ها توصیه نمی شود.

علیرضا جانجان
ارسال شده در : جمعه 18 شهریور 1401

با سلام و خسته نباشید. باغچه 500 متری با طول 35 متر از چاه و ارتفاع چاه 25 متر، آیا باید آب ابتدا وارد تانکر شود یا مستقیما می تواند وارد آبیاری قطره ای شود؟ به پمپ آسیبی نمی رسد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 شهریور 1401

سلام جناب جانجان عزیز، در صورتی که آب ابتدا وارد یک منبع ذخیره شده و سپس پمپاژ شود به مراتب بهتر است و انجام آن توصیه می شود. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

رضاییان
ارسال شده در : چهارشنبه 16 شهریور 1401

با عرض سلام و خسته نباشید. دارای منزل مسکونی هستم با متراژ 750 متر مربع، از کنتور تا آخرین شیر آب نزدیک به 50 متر فاصله دارد و خروجی داخل ساختمان و حیط 23 عدد می باشد. در ضمن ساختمان نزدیک به 2 متر از سطح کنتور آب بالاتر می باشد. یک پمپ آب با هد 33 نصب نمودیم. فقط شیرهای داخل حیاط را ساپورت می کرد ولی در ساختمان هیچ تغییری در فشار اب نداشتیم. همین پمپ رو به داخل حیاط خلوت که به ساختمان نزدیکتر بود (20 متر) قرار دادیم و قبل از منبع 800 لیتری هم کار گذاشتیم، باز هم هیچ اثری از فشار آب در ساختمان نبود. در ضمن خروجی و ورودی منبع آب توسط یک شیر انجام گرفت. از یک شیر هم آب منبع تامین بشود و از همان شیر آب به داخل ساختمان هدایت بشه. ممنون می شم. چه کاری انجام بدم که با افت فشار آب ساختمان مواجه نشیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 شهریور 1401

سلام دوست عزیز، در صورتی که از پمپ نیم اسب استفاده می کنید آن را با یک پمپ 1 اسب جتی جایگزین نمایید.

احمد غریبی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 شهریور 1401

سلام مهندس، خسته نباشید. یک چاه کشاورزی به عمق 90 متر داریم. زمین کشاورزی 300 متر از چاه فاصله (مسطح و بدون شیب) داره. 3 اینچ آب نیاز داریم. آیا می توان از پمپ کف کش 3 اینچ 120 متری فدک استفاده کرد؟ چه پمپ کف کش یا شناوری مد نظر شماست؟ برق از طریق دیزل ژنراتور تامین می شود.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 شهریور 1401

سلام جناب غریبی عزیز، استفاده از کف کش 3 اینچ 150 متری توصیه می شود.

مهدی همایون زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 09 شهریور 1401

سلام، وقت بخیر. برای آبیاری یک باغچه مسطح 900 متری که یک چاه 18 متری داخلش هست، از چه پمپی استفاده کنم؟ ضمنا برق هم موجود نیست. آیا اگر در آینده تصمیم به اجرای سیستم آبیاری قطره ای داشته باشم پمپ پیشنهادی جوابگوی این نیاز نیز خواهد بود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 10 شهریور 1401

سلام جناب همایون زاده عزیز، یک پمپ 34 متری خروجی 1 و ¼ اینچ به همراه یک موتور برق مناسب خواهد بود.

ایرج شاکر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 شهریور 1401

سلام، وقت بخیر و خدا قوت. بنده باغی به مساحت 2500 مترمربع دارم. شیلنگی به طول 60 متر و قطر مفید (داخلی) 2 سانتی متر دارم. اگر بخواهم از استخر ذخیره آب کشاورزی به عمق 3 متر و ابعاد 4*4 آب را با این شیلنگ به طول 60 متر افقی روی زمین انتقال دهم آیا می توانم از کف کش 3 اینچ استفاده کنم؟ آیا به کف کش فشار وارد می شود؟ بین انتخاب کف کش 3 و 2 اینچ مانده ام. سپاس بی کران.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 شهریور 1401

سلام جناب شاکر عزیز، خیر، امکان استفاده از کف کش 3 اینچ وجود ندارد. حداکثر توان کف کشی می توانید استفاده نمایید 1 اینچ می باشد.

کمیلی
ارسال شده در : دوشنبه 07 شهریور 1401

درود، برای ساختمان 10 طبقه که 8 طبقه مسکونی 2 واحدی با متراژ هر واحد حدود 130 مترمربع و پمپ و مخزن آب در پارکینگ طبقه اول قرار دارد، از برق تک فاز استفاده می شود. چه پمپ و منبع تحت فشاری را پیشنهاد می فرمایید؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 07 شهریور 1401

سلام دوست عزیز، استفاده یک پمپ 3 اسب 2 پروانه به همراه منبع تحت فشار 100 لیتری توصیه می شود.

نادر پورحسین
ارسال شده در : یکشنبه 06 شهریور 1401

با سلام و احترام، زمین زراعی به مساحت 5 هکتار، فاصله از استخر 600 متر، دارای شیب 15 درجه و در طی مسیر 50 متر شیب 60 درجه و در فاصله 80 متری استخر برق 3 فاز موجود است. چه نوع پمپی پیشنهاد می شود؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 07 شهریور 1401

سلام جناب پورحسین عزیز، لطفا محل قرارگیری پمپ (داخل یا کنار استخر) را ذکر نمایید.

سجا بابایی
ارسال شده در : پنجشنبه 03 شهریور 1401

سلام، باغی به مساحت 1 هکتار با استخر به ابعاد 10*10*4 ایجاد کردم. برای آبیاری قطره ای خط لوله اصلی 4 اینچ به طول 230 متر و 80 عدد لوله مسیر فرعی برای درختان با سایز 2.1 می باشد. برای تامین 80 متر مکعب آب برای درختان به چه نوع پمپ حلزونی و الکتروموتوری نیاز هست که اقتصادی هم باشه؟ البته برای سوار شدن آب روی پمپ، منهول با عمق 4 متر کنار استخر هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 05 شهریور 1401

سلام جناب بابایی عزیز، پمپ 100-200 پمپیران به همراه موتور 37 کیلووات 3000 دور مناسب خواهد بود.

احسان
ارسال شده در : چهارشنبه 02 شهریور 1401

سلام، سوال داشتم. لوله نیوپایپ با سایز ¾ از پای کنتور به مسافت 15 متر از کف حیاط رد شده و بعد 3 متر رفته بالا و مجدد 13 متر داخل کف رفته. به ورودی جعبه کلکتور و خروجی کلکتور همان لوله سایز ¾ به متراژ 7 متر رفته بالای پشت بام و به تانکر وصل شده. ضمن اینکه 16 خروجی کلکتور به داخل ساختمان تقشیم شده. پمپ مورد نیاز برای موارد مشروحه بالا چند اسب پاسخگو می باشد؟ لطفا مشخصات پمپ رو برام درج نمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 05 شهریور 1401

سلام دوست عزیز، یک پمپ جتی 1 اسب مناسب خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

علی اسماعیلی
ارسال شده در : یکشنبه 30 مرداد 1401

سلام، در خصوص مجتمع خانگی 2 طبقه 4 واحده با متراژ هر واحد 82 متر مربع، راهنمایی فرمایید چه پمپی مناسب است برای هر واحد به طور مجزا خریداری و نصب نماییم؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 31 مرداد 1401

سلام و عرض ادب، بهترین گزینه پمپ یک اسب جتی برای کاربری شما است.

حسین زاهدی
ارسال شده در : شنبه 29 مرداد 1401

سلام، من یک استخر دارم می خوام تخلیه کنم. چه پمپی (شناور یا کف کش) مناسب است؟ دبی 70 متر مکعب و ارتفاع 65 متر می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 مرداد 1401

سلام جناب زاهدی عزیز، استفاده از شناور پمپیران 3 اینچ توصیه می شود.

بهزاد
ارسال شده در : شنبه 29 مرداد 1401

سلام، بنده یک چاه 16 متری دارم که می خواهم با کف کش مستقیم داخل لوله های بارانی 1.5 اینچی به طول 100 متر انتقال بدم. روی لوله نوشته به ازای هر 100 متر 2 اینچ باید تامین شود. می خواستم بفرمایید در سطح مسطح بدون شیب متراژ کف کش یا شناور کدام صلاح می باشد؟ چند متری باید باشد؟ ممنون از راهنماییتون. اگر 3 اینچ باشد چند متری باید خریداری کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از کف کش فدک 3 اینچ 125 متری توصیه می شود.

سید عباس موسوی
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مرداد 1401

سلام، برای تامین آب یک روستا که چاه آب با منبع ذخیره، آب روستا را تامین می کند و 2.5 کیلومتر فاصله هست، چه نوع پمپ یا کف کشی که بتواند آب را به آنجا انتقال دهد پیشنهاد می کنید؟ در ضمن اخلاف سطح تا منبع حدود 20 متر می باشد. لوله انتقال که از چاه تا منبع جای گذاری شده سایز 110 است و عمق چاه نیز 20 متر است. راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 مرداد 1401

سلام جناب موسوی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

داودی
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مرداد 1401

سلام و ادب. بنده در حال حاضر با یک کف کش 2 اینچ اسپیکوی 60 متری تک فاز کار آبیاری قطره ای رو انجام می دهم ولی چون باغ بنده فاقد برق است از متور برق و ژنراتور 10 کیلووات استفاده می کنم ولی متاسفانه بعد از 10 دقیقه کار افت شدید ولتاژ ژنراتور دارم. هی باید گاز متور برق رو زیاد کنم تا جایی که تخته گاز می شه و نمی تونه 220 ولت تامین کنه. لطفان جایگزینی معرفی کنید. از استخر 2 متری به حدودا 150 متر پمپاژ می کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امین علیپور
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مرداد 1401

سلام، من یک زمین دارم که با رودخانه 700 متر فاصله دارد با اختلاف ارتفاع 35 تا 40 متر، برق هم ندارم. با موتور تراکتور می تونم برق پمپ رو تامین کنم؟ لوله چه نوع و چند اینچ باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 29 مرداد 1401

سلام جناب علیپور عزیز، خیر، این امکان وجود ندارد. استفاده از یک دیزل کوپل شده با پمپ توصیه می شود.

امیر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مرداد 1401

سلام و عرض ادب. بنده وسایل تمیز کاری شامل جاروی استخر دارم و می خوام کف استخرم رو بدون تخلیه کامل تمیز کنم. پمپ 1 اسب پنتاکس دارم. راهنمایی بفرمایید که می تونم با این پمپ آب رو از سطح پایین تر از پمپ و کف استخر مکش کنم؟ به چه صورت؟ اگر نه، چه پمپی مورد نیاز هست؟ برای آبیاری از کف کش استفاده می کنم ولی متاسفانه تمیز کاری کف استخر انجام نمی شه و امکان تخلیه و پر کردن استخر ندارم. پیشاپیش از راهنماییتون سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، برای تمیز کردن استخر لازم است از جارو استخری استفاده نمایید زیرا پمپ توان کشیدن آلودگی در کف استخر را ندارد.

حمیدرضا
ارسال شده در : یکشنبه 16 مرداد 1401

سلام، وقت بخیر. خانه ما در شهرستان در دل کوه قرار داره ولی آب به سختی بالا می رود. می خواستم بپرسم چه نوع پمپی بگیرم که جوابگو باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 19 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، لطفا مبداء آبگیری، تعداد طبقات و واحد ها را ذکر نمایید. در صورتی که از آب شهری استفاده می کنید برای رفع مشکل فوق استفاده از تانکر ذخیره توصیه می شود.

حمید رمضانی
ارسال شده در : یکشنبه 16 مرداد 1401

سلام، یک باغ 700 متر مربعی با 60 اصله نهال دارم. می تونم با یک پمپ 1 اسب از منبع ذخیره آب 5000 لیتری ایستاده آبیاری قطره ایی انجام بدهم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 19 مرداد 1401

سلام جناب رمضانی عزیز، استفاده از یک پمپ جتی 1 اسب توصیه می شود.

مراد کامیاری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

با عرض سلام و خسته نباشید. ‌‌بنده یک باغ به مساحت حدود 5000 متر مربع دارم. فاصله آن تا رودخانه حدود 800 متر و ارتفاع آب بین 5 تا 10 متر در نظر بگیریم. مسافت فوق به صورت هموار با شیب ملایم است. خواستم بدونم چه نوع موتوری پیشنهاد می شود که حداقل 2 اینچ آب رو به باغ برساند؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 12 مرداد 1401

سلام جناب کامیاری عزیز، موتور پمپ قادر به آبرسانی در این مسافت نیست. شما باید به برق سه فاز دسترسی داشته باشید و از کف کش سه فاز استفاده نمایید.

مسعود حاجی زاده
ارسال شده در : شنبه 08 مرداد 1401

سلام، منزل من تک واحدی در طبقه آخر یعنی طبقه 4 هستش. تابستان ها اصلا آب بالا نمی آید. من می خواستم یه مخزن بگذارم تو طبقه خودم. البته اینم بگم که عقب روی داره. حیاط برداشتیم بگذارم اونجا در مواقع قطع آب از مخزن استفاده کنیم. چه پمپی من بخرم که به صرفه و صلاح من باشه؟ کلا مسیری که این پمپ آب رو باید انتقال بده به صورت مستقیم و 8 متر می باشد. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 مرداد 1401

سلام جناب حاجی زاده عزیز، استفاده از یک پمپ 0.5 اسب برای واحد شما توصیه می شود.

حسن عبادی
ارسال شده در : پنجشنبه 06 مرداد 1401

سلام، 3 هکتار زمین کشاورزی دارم که با رودخانه 3 کیلومتر فاصله دارد. برق سه فاز در دسترس هست. چه نوع پمپ و دینام چند کیلووات بگذارم که بتوان یک لوله 5 یا 6 اینچ تا سر زمین برسونم؟ از اینکه راهنمایی می کنید متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 مرداد 1401

سلام جناب عبادی عزیز، در صورتی که فاصله ذکر شده افقی باشد استفاده از پمپ شناور توصیه می شود. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

داداشی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 مرداد 1401

سلام، با تشکر از راهنمایی های شما. تعداد ۱۰۰ عدد نهال در 1000 متر زمین دارم و با آب لوله کشی می خوام آبیاری قطره ای کنم. چه پمپی باید بگیرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 06 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، لطفا مبداء آبگیری را ذکر بفرمایید.

محمد عبدلی
ارسال شده در : شنبه 01 مرداد 1401

سلام، قناتی داریم. چون آب کم است از دهانه قنات آب بیرون نمی آید. 150 متر لوله 4 سانتیمتری به داخل قنات بردیم و داخل آب گذاشتیم که 10 سانت سر لوله زیر آب است. این 150 متر شیب بسیار کم است. تقریبا 30 سانتیمتر تا 400 متر بیرون از قنات که شیب 10 متر دارد ولی آب بطور ثقلی بیرون نمی آید. چه کار باید کرد؟ هیچ راهی برای استفاده از پمپ نیست؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 مرداد 1401

سلام جناب عبدلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صادق کاظمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 تیر 1401

با سلام و درود، ایا پمپ حلزونی ۳ اینچ وجود دارد که بتواند از عمق ده متری از چاه آب برداشت کند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 تیر 1401

سلام جنابی کاظمی عزیز، این قابلیت رو ندارد.

بابک
ارسال شده در : دوشنبه 27 تیر 1401

سلام، یک چاه به عمق 90 متر دارم. آب برداشت و داخل منبع می یاد ولی متاسفانه در مواقعی که آب نداره چاه، پمپ می سوزه. پمپ کف کش 2 اینچ 3 فاز هست. پمپ با فلوتر یا پمپی که قطع کن داشته باشه در مواقعی که آب وجود نداره، هست؟ در ضمن طوری باشه که اگر چاه را چند متر عمیق کردم قابل استفاده باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 تیر 1401

سلام دوست عزیز، پمپ های سه فاز قابلیت نصب فلوتر را نداشته و لازم است به کمک یک کارشناس برق یک سطح سنج نصب بفرمایید. در ارتباط با افزایش عمق چاه هم نیاز است از یک کف کش با ارتفاع بیشتر استفاده شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیم ملک پور
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام، وقت بخیر. ببخشید بنده یک باغ دارم به مساحت 1200 متر. یک چاه به عمق 9 متر انتهای باغ هست. شیب زمین 30 درجه، طول باغ 80 متر و چاه 2 اینچ آب دارد. می خوام پمپی انتخاب کنم که آب را مستقیما وارد سیستم آبیاری قطره‌ای کنم و اینکه برق ندارم و می خوام با برق باطری خودرو این کار را بکنم. لطفا راهنمایی کنید چه پمپی تهیه کنم؟ سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام جناب ملک پور عزیز، در حال حاضر پمپ هایی که با برق خودرو کار می کنند ارائه نمی شوند.

امیر جامه
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام و درود. زمین مزروعی به ابعاد عرض 45 متر و طول 720 متر دارم، زمین مسطح می باشد. موقعیت چاه تقریبا در وسط زمین می باشد و فاصله چاه تا دورترین نقطه زمین 400 متره. عمق چاه 15 متره و قطر چاه 1 متر خالص مونده، 4 ماه از سال حجم آب خوبی دارم و 4 متر از چاه پر از آب هستش و مستقیم از چاه می تونم آب رو به سیستم آبیاری تحت فشار (بارانی) انتقال دهم ولی 2 ماه از سال حجم آب کم می شه و باید استخر بزنم و آب رو به استخر 162 متر مکعب انتقال دهم و از آنجا آب رو پمپاژ کنم. پیشنهاد شما برای انتخاب پمپ چیه؟ آیا پمپاژ مستقیم از چاه رو بیخیال بشم و از 2 پمپ جداگانه استفاده کنم؟ در ضمن برق 3 فاز دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام جناب جامه عزیز، بهترین روش انتقال آب برای کاربری مورد نظر شما انتقال آب از چاه به استخر و سپس انتقال آن از استخر به زمین می باشد. در غیر این صورت لازم است آب از چاه بصورت مستقیم به وسیله کف کش 3 فاز به سیستم آبیاری تحت فشار انتقال داده شود.

علی کرمی
ارسال شده در : شنبه 25 تیر 1401

سلام، وقتتون بخیر. برای آبیاری باغ 1000 متری به طول 50 متر و شیب حدود 30 درجه، کف کش می خواستم بخرم. مشخصات فنی مورد نیاز پمپ را لطفا بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام جناب کرمی عزیز، لطفا مبداء آبگیری را ذکر بفرمایید.

علی اصغر
ارسال شده در : جمعه 24 تیر 1401

سلام و عرض ادب. بنده یک باغچه 250 متری در شمال دارم. یک چاه 15 متری زدم و به آب رسیدم. از آن جایی که سر باغ برق ندارم و می خواهم از باطری ماشین استفاده کنم، شما چه نوع پمپی از چه برندی با قیمت مناسب پیشنهاد می دهید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام دوست عزیز، در حال حاضر پمپ مد نظر شما که با برق 12 ولت کار کند ارائه نمی شود.

مهدی
ارسال شده در : پنجشنبه 23 تیر 1401

سلام، وقت بخیر. زمین من در امتداد رودخانه قرار داره. قصد دارم برای تامین آب استخر پروش ماهی به صورت ثقلی از لوله 10 اینچی استفاده کنم. فاصله استخرها تا منبع آبگیری 600 متر و اختلاف ارتفاع استخرها از نقطه آبگیری حدود 3 متر است. به نظر شما این اختلاف برای تامین 10 لیتر در ثانیه کافیه یا باید از پمپ استفاده بشه؟ البته فاصله استخرها از خود رودخانه 20 متر با 3.5 متر اختلاف ارتفاع هست. برق 3 فاز هم دارم ولی از 25 آمپر، 18 آمپر برای پمپ کشاورزی مصرف می شه.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام دوست عزیز، درصورت تامین برق مورد نیاز، استفاده از یک پمپ پمپیران 6 اینچ به همراه تبدیل 6 به 10 توصیه می شود.

بابک فرزین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 تیر 1401

سلام، وقت بخیر. برای یک لوله کشی داخلی ویلایی که فشار آب ورودی بسیار ضعیف هست (مثل شیر سماور)، چه پمپی پیشنهاد می دید که مخزن 3000 لیتری با ارتفاع وردی آب 2.5 متری جواب بده و بی صدا باشه؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 تیر 1401

سلام جناب فرزین عزیز، یک پمپ 1 اسب مناسب خواهد بود.

مهدی ذوالقدر
ارسال شده در : شنبه 18 تیر 1401

سلام، وقت بخیر. من یک قطعه زمین 2 هکتاری کشاورزی دارم. تازه چاه کندم و می خوام با آبیاری تحت فشار، آبیاری کنم. چه شناور و موتوری نیاز هستش؟ عمق چاه هم 25 متر هست. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 تیر 1401

سلام جناب ذوالقدر عزیز، لطفا طول مسیر آبیاری (متر)، میزان شیب (درجه) و قطر لوله (اینچ) را ذکر نمایید.

بهمن فردین
ارسال شده در : جمعه 17 تیر 1401

سلام، با عرض ادب و احترام. ممنونم اگر بفرمایید برای انتقال آب از رودخانه به زمین کشاورزی (فاصله حدود 2.5 کیلومتر) حدود 5 هکتار و ممکن است متغیر باشد تا 10 هکتار ولی برای 2 حالت مثلا 5 یا 10 هکتار و استفاده از آبیاری قطره ای و یا بارانی چه موتور پمپی (مثلا موتور خاور چه مدل و چند اسب و پمپ آب 80 - 6 طبق) یا الکتروپمپ (مثلا 3 فاز 4 اینچ) و گزینه ای اقتصادی تر مناسب است؟ اختلاف ارتفاع شاید کمتر از 10 متر و شیب نیز کم یعنی در واقع اکثر شیب ابتدای حد بستر رودخانه بوده و سپس که وارد دشت خواهد شد بسیار ملایم و شاید قابل چشم پوشی است.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 تیر 1401

سلام جناب فردین عزیز، امکان انتقال آب توسط پمپ های احتراقی برای مساحت و فاصله ذکر شده ممکن نمی باشد و لازم است به برق سه فاز دسترسی داشته باشید. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حمید مرادی
ارسال شده در : پنجشنبه 16 تیر 1401

سلام، برای یه باغچه کوچولو 100 متری که به آب شهری وصله ولی تابستونا خیلی فشار آبمون کم می شه، چه پمپی با چه اسب برای ما نیازه که حداقلی یکی دو ساعت با فشار بیشتر بتونم آبیاری کنم؟ با تشکر از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 تیر 1401

سلام جناب مرادی عزیز، یک پمپ بشقابی با توان 1 اسب به همراه منبع ذخیره مناسب خواهد بود.

هیوا محمدی
ارسال شده در : یکشنبه 12 تیر 1401

سلام، وقت بخیر. یک زمین دارم کنار سد به مسافت 700 متر طول از کنار آب تا انتهای زمین با ارتفاع 90 متر و برق ندارم. موتور دیزل چند اسب می خواد؟ با چه پمپی و چند طبق باشه؟ برای آبیاری بارانی، چند اینچ لوله ای به کار ببرم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 13 تیر 1401

سلام دوست عزیز، به دلیل محدودیت هایی که در موقعیت زمین شما وجود دارد، لازم است حتما به برق دسترسی داشته باشید. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مجید محمدی
ارسال شده در : شنبه 11 تیر 1401

سلام، ما طبقه سوم هستیم و فشار آب به کولر که در طبقه ششم هست نمی رسه. می خوام یه پمپ مجزا برای ورودی آب کولر بزارم که فشارو بیشتر کنه. بی زحمت چه پمپی پیشنهاد می کنید شما؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 12 تیر 1401

سلام جناب محمدی عزیز، امکان نصب پمپ مجزا برای کولر وجود ندارد.

ساکو کیوانی فر
ارسال شده در : یکشنبه 05 تیر 1401

سلام، روزتون بخیر. نیاز به یک مشاوره داشتم. یک استخر 2000 متر مکعب داریم با یک خروجی، می خواهیم از خروجی این استخر یک پمپ نصب کنیم و لوله کشی کنیم به یک منبع با حجم ۱۰۰۰ متر مکعب. اختلاف ارتفاع بین مخزن و استخر 30 متر و فاصله افقی 300 متر داریم و نیاز است که منبع در حدود 3 ساعت پر شود. پیشنهاد شما پمپ 200-100 است یا WKL 100/3؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 تیر 1401

سلام دوست عزیز، هیچ یک از پمپ های ذکر شده مناسب کار شما نمی باشند. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد
ارسال شده در : شنبه 04 تیر 1401

سلام، بنده ساختمانی 3 طبقه دارم که با همکف 4 طبقه می شود و کلا 7 واحد حدود 120 متری دارد و ساختمان و لوله کشی هایش قدیمی است و آب اشتراکی برای 7 واحد دارد. بفرمایید چه پمپی برای این مجتمع مناسب است با توجه به تعداد واحدها و قدمت بنا؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 تیر 1401

سلام دوست عزیز، در انتخاب پمپ قدمت ساختمان در نظر گرفته نمی شود و این موضوع مربوط به مبحث لوله کشی ساختمان می باشد. استفاده از یک پمپ 1.5 اسب 2 پروانه برای ساختمانی با مشخصات فوق (بجز قدمت) مناسب خواهد بود.

فرشید
ارسال شده در : چهارشنبه 01 تیر 1401

سلام، پمپ آب ما وقتی شیر آب داخل حیاط رو باز می کنیم اتومات پمپ رو به کار می اندازه ولی شیر داخل خونه رو باز می کنیم مثل آشپزخونه و حموم، اتومات پمپ رو روشن نمی کنه. باید چیکار کنیم که این مشکل حل بشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 02 تیر 1401

سلام دوست عزیز، پیش بینی می شود فشار آب شهری کم می باشد و به همین دلیل آب نمی تواند از ست کنترل عبور و آن را برای راه اندازی پمپ فعال کند. استفاده از یک منبع ذخیره پیشنهاد می شود.

معین زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 01 تیر 1401

سلام، فشار آب ورودی به منزل که به منبع آب سرازیر می شود بسیار ناچیز و کم است و منبع آب رو پر نمی کند تا از طریق پمپی که بعد از مخزن گذاشته شده آب ساختمان تامین شود. همچنین منبع به نسبت کنتور آب حدود 2 متر ارتفاع دارد برای همین خیلی از اوقات شبانه روز با مشکل بی آبی روبرو هستیم. چاره چیست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 تیر 1401

سلام جناب معین زاده عزیز، احتمالا یک گرفتگی در مسیر آب وجود دارد. پیشنهاد می شود مشکل فوق را با اداره آب و فاضلاب در میان بگذارید.

پرچمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 خرداد 1401

سلام، می خواستم از استخر به عمق 2.5 متر، آب رو پمپاژ کنم داخل تانکر. از چه پمپی باید استفاده کنم؟ ارتفاع تانکر از سطح زمین 4 متر و فاصله تانکر از استخر 40 متر است. درضمن برق هم ندارم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 خرداد 1401

سلام دوست عزیز، به دلیل عدم دسترسی به برق استفاده از یک موتور پمپ توصیه می شود. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

عبداله معصومی
ارسال شده در : شنبه 28 خرداد 1401

سلام، برای اینکه آب فشار زیادی داشته باشد چه نوع پمپی باید انتخاب کنم؟ باید دبی زیاد باشد یا هد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 خرداد 1401

سلام جناب معصومی عزیز، فشار آب با هد پمپ رابطه مستقیم دارند، یعنی برای داشتن فشار آب بیشتر، پمپ باید هد بیشتری داشته باشد.

مشایخی
ارسال شده در : جمعه 27 خرداد 1401

سلام، من می خواهم یک چاه در زمین کشاورزی خودم حفر کنم. احتمالا باید 30 تا 40 متر عمق چاه باشد تا به آب برسم. برقی که دارم تکفاز است. چه پمپی و با چه قدرتی پیشنهاد می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 خرداد 1401

سلام جناب مشایخی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهنام خدایی
ارسال شده در : پنجشنبه 26 خرداد 1401

سلام، یک باغ داریم که از کنار رودخانه حدود 200 متر فاصله دارد، با شیب 45 درجه و ارتفاع 50 متر از رودخانه. ما از چه پمپی استفاده کنیم؟ فقط پمپ تو باغ باشه. پمپ مکش کنه آب بیاره بریزه به استخر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 خرداد 1401

سلام جناب خدایی عزیز، با توجه به مسافت ذکر شده امکان قرار دادن پمپ در باغ وجود ندارد.

غلامعباس شرف نژاد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 خرداد 1401

سلام، از 1 استخر وسط باغ به طول 70 متر و عرض 30 متر می خوام با لوله 50 و فرعی های 16 به درختان آبرسانی کنم. برق تکفاز با محدودیت توان هم دارم. چه پمپی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 خرداد 1401

سلام جناب شرف نژاد عزیز، استفاده از یک موتور پمپ پیشنهاد می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

رضا فرد
ارسال شده در : دوشنبه 23 خرداد 1401

سلام بر شما. ممنون از اطلاعات خوبتون. من باید آب را از عمق 1 متری کانال، آب را به فاصله 180 متری در 2 منبع آب 12000 لیتری (هر کدام) با ارتفاع 7 متری برسانم. شما چه روشی را پیشنهاد می کنید و چه کالایی را می توانم از شما بگیرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

منصوری
ارسال شده در : دوشنبه 23 خرداد 1401

سلام، برای یک ساختمان 4 طبقه با مخزن 1000 لیتری و منبع تحت فشار 80 لیتری چه پمپی مناسبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 خرداد 1401

سلام جناب منصوری عزیز، لطفا تعداد واحدها را ذکر بفرمایید. در صورت 4 واحده بودن ساختمان، یک پمپ 1 اسب جتی مناسب است.

غلام رضا اوتادی
ارسال شده در : یکشنبه 15 خرداد 1401

سلام، یک زمین هست از رودخانه 150 متر دور است با شیب 30 درجه. می خواستم بدونم از چه موتور برق و کف کشی باید استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام جناب اوتادی عزیز، استفاده از یک کف کش راد پمپ 2 اینچ 74 متری تکفاز به همراه یک موتور برق 5.5 کیلووات توصیه می شود.

مهدی پرستش
ارسال شده در : یکشنبه 15 خرداد 1401

سلام، وقت بخیر. برای 1 واحد 60 متری در طبقه 2 ساختمانی 5 طبقه که جمعا 8 واحد دارد (طبقات 4 و 5 تک واحد) و هر واحد کنتور جداگانه دارد و 3 واحد پمپ دارند. همه پمپ ها هم مجهز به منبع انبساط و ذخیره هستند. چه پمپی مناسب می باشد که هم برای داخل واحد و هم برای کولر که در پشت بام قرار دارد مناسب باشد؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام جناب پرستش عزیز، یک پمپ PM80 مناسب است. اگر بخواهید پمپ را داخل واحد قرار دهید باید از پمپ راد استفاده نمایید.

محسن ابراهیم نژاد
ارسال شده در : شنبه 14 خرداد 1401

سلام، برای 18 فواره داخل جوی، از یک مخزن سر ریز 0.5 متر مکعبی پمپ 1 اسب جتی بهتره یا بشقابی؟ ارتفاع ته مخزن با پمپ کمه شیبش.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام جناب ابراهیم نژاد عزیز، باید از یک پمپ 1 اسب جتی استفاده شود.

امین موسوی
ارسال شده در : جمعه 13 خرداد 1401

سلام، برای آبیاری قطره ای از پمپ 2 اسب سایز 2 اینچ استفاده می کنم. فاصله کنتور برق تا پمپ حدود 200 متر هست. از کابل 6 استفاده شده است. آیا می توانم پمپ 3 اسب استفاده کنم؟ از نظر فشار به کابل برق می پرسم. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام جناب موسوی عزیز، بله، پمپ 2 و 3 اسب از نظر فشار به کابل برق تفاوت چندانی ندارند.

حبیب عبدالخانی
ارسال شده در : چهارشنبه 04 خرداد 1401

سلام، نیاز به مشاوره دارم. یک دینام می خوام برای کشاورزی بامکش 8 به 6، قطر لوله پرتابی 10 اینچ به مسافت یک کیلومتر با ارتفاع 20 متر. چه نوع دینامی لازم است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 05 خرداد 1401

سلام جناب عبدالخانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قنبري
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 خرداد 1401

سلام، نياز به مشاوره براي انتخاب پمپ كفكش دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 خرداد 1401

سلام جناب قنبری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قاسم اصلانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 خرداد 1401

سلام، خسته نباشید. می خوام آب رو از یک استخر به استخر دیگه ببرم، از ارتفاع تقریبا 15 تا 20 متر و مسافت 500 متر. برق روستا هم تکفازه. از چه پمپی استفاده کنم؟ کف کش یا پمپ دیگر؟ چه مدلی؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 خرداد 1401

سلام جناب اصلانی عزیز، یک پمپ کف کش 60 یا 70 متری 2 اینچ مناسب است.

نصرت خمسه
ارسال شده در : یکشنبه 01 خرداد 1401

سلام، 14 واحد مسکونی، هر واحد 140 متر بنای مفید. یک طبقه لابی و زیر زمین که موتور خانه آنجا قرار دارد. کل بنا تا آخرین واحد جمعا 9 طبقه می شود. برای آبرسانی به طبقات و صرف جویی در انرژی و پمپ ها، از چه نوع پمپی باید استفاده کنم؟ تکفاز 2 اسب 2 پروانه یا 3 فاز 3 اسب؟ لطفا مرا راهنمایی کنید. ممنون خواهم شد نوع و برند پمپ را هم در صورت امکان اعلام نمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 02 خرداد 1401

سلام جناب خمسه عزیز، یک پمپ 3 اسب 2 پروانه سه فاز مناسب است. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

امیر والی
ارسال شده در : شنبه 31 اردیبهشت 1401

سلام، وقت بخیر. بنده کشاورز هستم و چاه کشاورزی دارم و چاهم 8 اینچ آبدهی دارد و پمپ 15 طبقه پره باز دارم. خواستم بدونم اگر لوله 8 اینچ به لوله 4 اینچ نصب شود، به پمپ فشار وارد می‌شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 01 خرداد 1401

سلام جناب والی عزیز، بله، این کار باعث تحت فشار قرار گرفتن پمپ می شود.

ایمان
ارسال شده در : جمعه 30 اردیبهشت 1401

سلام و عرض ادب، برای انتقال آب از یه استخر به عمق 2 متر به مسافت 40 متر با شیب 30 درجه چه پمپی توصیه می شود، که دبی و فشار عالی داشته باشد. در ضمن برق تک فاز می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 اردیبهشت 1401

سلام، یک پمپ کف کش راد پمپ یا توان تک 50 متری به شما پیشنهاد می شود.

سعید رسولی
ارسال شده در : جمعه 30 اردیبهشت 1401

سلام، پمپ مناسب برای انتقال آب برای باغچه ای در دامنه تپه، از یک منبع استوانه ای 300 لیتری به منبع 1500 لیتری که در ارتفاع 8 متر و فاصله 12 متری از منبع اول قرار گرفته چی پیشنهاد می کنید؟ ورودی آب به منبع اول، آب چشمه و در حد یک شیلنگ 1/2 اینچ هستش. برق تک فاز در دسترسه. ممنون از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 اردیبهشت 1401

سلام جناب رسولی عزیز، بسته به میزان سرعت انتقال مد نظر، پمپ 0.5 اسب (سرعت انتقال کم) و پمپ 1 اسب (سرعت انتقال بیشتر) می تواند مناسب باشد.

علی ابراهیمی
ارسال شده در : جمعه 30 اردیبهشت 1401

سلام، بنده یه چاه 20 متری دارم با آب 2 اینچ پر فشار. یک ژنراتور تک سیلندر 8 اسب با 5 کیلوات برق گرفتم ولی امتحان نکردم و می خوام 300 مترم طول ببرم. آیا می شه جواب بگیرم و یا اگه جواب بگیرم چه کف کشی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 01 خرداد 1401

سلام جناب ابراهیمی عزیز، با توجه به طول مسیر احتمالا این ژنراتور پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود.

سجاد
ارسال شده در : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401

سلام و خسته نباشيد. برای انتقال آب از استخری به عمق 3 متر و به مسافت 150 متر با اختلاف ارتفاع 10 متر، موتور پمپ 5 اسب جواب می ده؟ در غیر این صورت پیشنهادتون چیه؟ سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401

سلام، امکان انتقال آب با استفاده از موتور پمپ برای شما وجود ندارد. باید به برق دسترسی داشته باشید و از پمپ کف کش استفاده نمایید.

ایمان رضایی
ارسال شده در : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

سلام، پمپ ابارا ایتالیایی، جتی 1 اسب داشتم. بعد از 16 سال سوخت بدون منبع آبرسانی. الان می خوام پمپ بگیرم. برای ویلایی 300 متر مربع نمی دونم 1 اسب بگیرم یا یک و نیم اسب؟ جتی یا بشقابی؟ الان برای هم کف هد مهمتره یا دبی؟ لطفا راهنمایی بفرمایید چه پمپی و با چه توانی مناسب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

سلام جناب رضایی عزیز، پمپ بشقابی به شما توصیه نمی شود. در صورت رضایت از پمپ قبلی، بهتر است مجددا از پمپ جتی 1 اسب استفاده شود. مهمترین متغیر هنگام انتخاب پمپ برای طبقه همکف دبی می باشد.

غلامی
ارسال شده در : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401

با عرض سلام و احترام. بنده یک چاه به عمق 45 متر با 3 اینچ آب دارم. فاصله چاه تا انتهای زمین حدود 600 متر با حداکثر اختلاف ارتفاع 20 متر است. در دو حالت استفاده از موتور دیزل 45 کاوا و برق 3 فاز چه پمپی را پیشنهاد می نماید؟ به بنده پیشنهاد پمپ 11 کیلووات 5 طبقه شده، آیا پیشنهاد بهتری دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401

سلام جناب غلامی عزیز، پمپ فدک 3 اینچ 11 کیلووات مناسب است.

وحید کشاورز
ارسال شده در : جمعه 23 اردیبهشت 1401

سلام، یه چاه به عمق 35 متر دارم که پمپ روغنی 4 اینج روشه. فاصله تا استخرم 200 متر است. دینام چند اسب باید برا کارم بزارم که جواب بده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 اردیبهشت 1401

سلام جناب کشاورز عزیز، به درستی متوجه منظور شما از پمپ روغنی نشدیم. لطفا مدل پمپ خود را دقیق ذکر بفرمایید.

شاهرخ زینالی
ارسال شده در : جمعه 16 اردیبهشت 1401

با عرض سلام و خسته نباشید، برای کشیدن آب از چاه 50 متری چه پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

سلام، شما حتما باید از کف کش استفاده نمایید. یک کف کش راد پمپ یا توان تک 2 اینچ به شما پیشنهاد می شود.

قانع فرج الهی
ارسال شده در : چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401

سلام و خسته نباشید به مهندسین عزیز. بنده می خوام آب استخر را به 500 متر دورتر و ارتفاع 5 متر به داخل استخر دیگری انتقال بدم. همچنین اگر بخواهم در ساعت 20000 لیتر انتقال بدهم، از چه مدل پمپی و با چه سایزی استفاده کنم؟ ممنون از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام جناب فرج الهی عزیز، در صورت داشتن برق سه فاز، پمپ فدک 72 متری 3 اینچ پیشنهاد می شود.

ادریس قنبرزهی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 اردیبهشت 1401

با سلام خدمت عزیزان، دو حلقه چاه با عمق 26 متر و دهانه 12 اینج دارم که آبشان در استخر جمع اوری می شود. فاصله یک چاه تا استخر حدود 12 متر بدون شیب است. اگرم شیبی باشه، نهایت 1 متره. چاه دیگه فاصله اش تا استخر نهایت 40 متر می باشد. یک کنتور تک فاز دارم. می خواستم بدونم چه نوع کف کشی مناسب است؟ البته 2 اینچ باشد. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام جناب قنبرزهی عزیز، یک پمپ کف کش راد پمپ تنه باریک با ارتفاع حداکثر 50 متر برای شما مناسب خواهد بود.

هاشمی
ارسال شده در : شنبه 10 اردیبهشت 1401

با عرض سلام و خسته نباشید. فاصله استخر از رودخانه حدود 80 متر و 20 متر ابتدایی رودخانه ارتفاع حدود 4 متری داره و بقیه تا استخر شیب ملایمی داره. من برق هم ندارم و می خوام اینورتر یا موتور برق استفاده کنم. پمپ 2 اینچی باشه. چه پمپی می تونم استفاده کنم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401

سلام، یک کف کش توان تک و یک موتور برق 6 کیلووات به شما پیشنهاد می شود.

مسعود غفاری
ارسال شده در : جمعه 09 اردیبهشت 1401

سلام، فاصله از رود خانه تا استخر 110 متر ارتفاع 25 متر هست. می خوام پمپ 2 اینج بذارم. آیا این پمپ مناسب هست؟ لطفا اگه امکانش هست توضیح بفرمایید که از چه کابلی استفاده کنم که مناسب باشه. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 اردیبهشت 1401

سلام، لطفا بفرمایید قصد دارید از چه نوع پمپی استفاده بفرمایید. چنانچه قصد استفاده از کف کش را دارید، یک کف کش توان تک یا رادپمپ به شما پیشنهاد می شود. کابل نیز باید مطابق با پمپ انتخاب و افزوده شود.

نادری
ارسال شده در : شنبه 03 اردیبهشت 1401

سلام، برق سه فاز 18 کیلووات دارم. ارتفاع از رودخانه تا استخر 180 متر و طول مسیر 650 متر هست. لوله سایز 75 گذاشتم. چه اندازه شناوری استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 اردیبهشت 1401

سلام، حداکثر می توانید از یک پمپ شناور یا کف کش 2 اینچ 170 یا 180 متری استفاده نمایید.

مطهری
ارسال شده در : جمعه 02 اردیبهشت 1401

با سلام، یک فکری برای سمپاشی و محلول پاشی درختان پسته کنید. به چه شکل می شه از سیستم بارانی اینگونه محلول پاشی انجام داد؟ طول زمین 150 متر و عرض زمین 25 متر. برق ندارد. راهنمایی بفرمایید این سیستم همراه تامین برق با موتور و سایر لوازم جهت استفاده از سمپاش برای محلول پاشی چقدر هزینه دارد؟ ممنونم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 05 اردیبهشت 1401

سلام، وقت بخیر. کیفیت پاشش سمپاش توربولاینر مناسب است، اما با توجه به قیمت بالای آن برای زمین های کوچک و متوسط توجیه اقتصادی ندارد.

اسماعیل
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 فروردین 1401

سلام، عذر می خوام من یه شناور استیل 2 اینچ تک فاز دارم، چاه من 10 متر است. آیا می توان یه تبق 2 اینچ روی الکترو پمپ زد به جای 2 اینچ؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 فروردین 1401

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد رشیدیان
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

با سلام و احترام، بنده یه زمین 5000 متری دارم. فاصله زمین تا رودخانه 600 متر می باشد. فاصله رودخانه تا زمین با چشم عیرمسلح صاف می باشد اما ممکنه چند متری رودخانه نسبت به زمین پایینتر باشد، فرض کنید بین 5 تا 10 متر. برق هم ندارم. کشت زمین معمولا برنج یا یونجه می باشد. پیشنهاد شما برای خرید پمپ چه می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، برای کاربری مد نظر شما باید یک موتور پمپ دیزل طراحی شود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهرامی
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، وقت بخیر. پمپی نیاز دارم که بتواند آب حدود 95 درجه را که چربی و کثیفی با آن مخلوط شده را از از یک حوضچه 5 متری پمپاژ کنه. پیشنهاد شما چه نوع پمپی است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام جناب بهرامی عزیز، لطفا طول مسیر را ذکر بفرمایید.

علاءالدین کوهستانی
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، من می خوام به ارتفاع 700 متری عمود به مقداری 1.5 متر مکعب آب در ساعت بلند کنم. لطفا بفرمایید از چه نوع پمپ استفاده کنم؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، شما نیاز به یک پمپ پیستونی خواهید داشت. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهنام شهبازی
ارسال شده در : جمعه 26 فروردین 1401

سلام، می خوام از چاه 40 متری 3 اینچ آب بکشم 3 کیلومتر ببرم. چه کفشی چند اسب بخار نیازمندم؟ ممنونم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، هیچ کف کشی قادر نیست آب را به فاصله 3 کیلومتر انتقال دهد. مگر اینکه از چند ایستگاه (چند کف کش) در طول مسیر استفاده نمایید.

نجف پور
ارسال شده در : جمعه 26 فروردین 1401

سلام، وقت بخیر. ما برای ساختمان 4 طبقه تک واحدی با متراژ 92 متر، می خواهیم از خر پشته که می شه طبقه 5، بعد از مخزن آب یک پمپ بگذاریم. یکی از همسایه ها پیشنهاد داده که آب با پمپ از طریق لوله پشت بام که مستقیم از پشت بام میاد پارکینگ بیاد تو کلکتور و بعدش بره بالا تا آخرین طبقه. بنده با اینکه اطلاعات تخصصی ندارم، گفتم این کار نمی شه. محبت بفرمایید راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، امکان انتقال مستقیم آب از چاه به واحدها وجود ندارد. آب باید ابتدا باید وارد تانکر شود و سپس توسط یک پمپ از تانکر به داخل واحدها منتقل شود.

سید رسول حسینی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 فروردین 1401

سلام، درخواست مشاوره دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام جناب حسینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجتبی دهقان
ارسال شده در : پنجشنبه 25 فروردین 1401

سلام، وقت بخیر. برای زمین کشاورزی سیستم بارانی با لوله 125 و فرعی 63 از استخر به عمق 6 متر و طول انتهای زمین 400 متر هست. از چه پمپی استفاده کنم که بیشترین میزان آبدهی و همچنین صرفه جوی برق رو داشته باشم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، یک پمپ سانتریفیوژ پمپیران برای شما مناسب است.

علی صالحی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 فروردین 1401

عرض ادب، خدا قوت. بنده یک چاه با عمق 30 متر دارم که الان با یه پمپ کف کش 2 اینچ بصورت دائم آبدهی داره توی شمال. می خوام از چاه به یه خونه دو طبقه که به فاصله 5 متری این چاه ساخته شده آب لوله کشی دائمی بدم. بفرمایید با برق تک فازی که دارم باید پمپ جدید بخرم یا روی همین پمپ قطع کن وصل کنم؟ می شه مستقیم یه پمپ دیگه اضافه کنم و آب رو از کف با فشار ثابت بفرستم توی خونه بدون وجود منبع روی سطح زمین؟ پمپ چی باشه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، با برق تک فاز می توان دو عدد پمپ تک فاز را راه اندازی کرد. امکان انتقال مستقیم آب به خانه وجود ندارد. آب باید در ابتدا وارد یک تانکر شود و سپس از تانکر توسط یک پمپ به خانه انتقال پیدا کند.

حبیب نوروزی
ارسال شده در : چهارشنبه 24 فروردین 1401

سلام، یک چاه آب کشاورزی 20 متری داریم که بوسیله یک پمپ توربینی و لوله 3 اینج کار می کرد و با یک موتور دیزل، بعلت کمبود آب فعلا کمتر از 1 اینج آب دارد. آیا می توانم از یک دینام تک فاز بجای دیزل استفاده کنم؟ چون برق سه فاز ندارم. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام جناب نوروزی عزیز، لطفا توان موتور را ذکر بفرمایید.

بابک امیری
ارسال شده در : چهارشنبه 24 فروردین 1401

سلام، وقت بخیر. بنده یک پمپ مارگو 5 اسب دارم. برای پمپاژ آب به ابتدای زمینم که از استخر تا انتها حدود 160 متر است که در ابتدا با شیب حدود 20 درجه شروع می شود. بعد از 50 متر به 10 درجه کاهش می یابد. لطفا راهنمایی بفرمایید از چه پمپی استفاده کنم؟ چون این پمپ جوابگو نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 فروردین 1401

سلام، لطفا بفرمایید چه نوع پمپی مد نظر شماست. اگر قصد داشته باشید از پمپ کف کش استفاده نمایید، باید یک کف کش فدک سه فاز تهیه بفرمایید. اما اگر بخواهید از پمپ سانتریفیوژ استفاده کنید، یک پمپ سانتریفیوژ پنتاکس سری CM به شما پیشنهاد می شود.

محمد اسحاقیان
ارسال شده در : یکشنبه 21 فروردین 1401

با سلام، زمینی هست به مساحت 1.5 هکتار برای آبیاری قطره‌ ای (تیپ) که‌ فاصله منبع (استخر) تا سر زمین 300 متر و تا آخر زمین 600 متر که خط اصلی با لوله 125 متصل هست. البته‌ کلا زمین در طول 3 متری شیب داره و فرعی ها 63 و تیپ ها هم با آبریز 20 سانتی 16 هست که هر شیفت آبیاری تقریبا 2500 متر مربع آبیاری میشه. چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ در ضمن کمبود آمپر برق هم داریم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 فروردین 1401

سلام، شما باید پمپ شناور 5 اینچ داخل استخر قرار بدهید. اگر بخواهید کمتر هزینه کنید، می توانید از کف کش 4 اینچ استفاده کنید. اما به هر حال باید مشکل برق را برطرف کنید، چون هر دو پمپ نیاز به برق زیادی دارند.

فرشید
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 فروردین 1401

با سلام، وقت بخیر. برای آبیاری زمین فوتبال 60*100 متر مربع از چاه به عمق حدود 6 متر چه پمپی رو پیشنهاد می کنید؟ آب چاه به شبکه ای وصله که 6 عدد شیر 1 اینچ دور زمین داره و شیلنگ های ¾ به طول 50 متر همراه با آبپاش متوسط نصب شده ولی فشار با پمپ ۱ اینچ ۱ اسب بخار خیلی ضعیفه. پیشنهادی دارین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 فروردین 1401

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مراد مرادی
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام و ادب. زمین به اندازه یک هکتار دارم مسافت تا آب رودخانه حدود 900 متر با ارتفاع 35 تا 45 متر از 900 متر به بعد 300 متر سرازیر هست. موتور رومانی با پمپ ۵ طبقه و موتور پرکینز 6 با پمپ 100/6 دارم. هزینه لوله زیاد هست جهت کم کردن هزینه لوله؛ آیا با 2 شاخه لوله 3 اینج و مابقی لوله 63 می توانم موتور رومانی استفاده کنم؟ متاسفانه برق نزدیکم نیست چه نوع کف کش موتور برق دیزلی لازم هست تا از لوله 63 استفاده کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 فروردین 1401

سلام، لطفا با پمپی که در اختیار دارید تست بگیرید تا مشخص شود این ارتفاع را پاسخگو می باشد یا خیر. اگر پاسخگو نبود، باید پمپ جدیدی برای شما طراحی شود.

موسوی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 فروردین 1401

سلام، برای آبیاری قطره ای، به طول 250 متر برای 100 درخت، چه پمپی مناسب است؟ حدودا در نیم ساعت 1000 لیتر آب مورد نیاز است.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، یک پمپ پنتاکس 2 اینچ CH310 با توان 3 اسب بخار به شما پیشنهاد می شود.

قاسم اعلمی
ارسال شده در : شنبه 28 اسفند 1400

سلام، خسته نباشید. می خواستیم لوله ای 150 متری (50 پلی اتین) در سطح زمین با شیب کم آب را انتقال بدیم. به نظر شما یه پمپ مثلا آبارا 1 اسب بخار جواب می ده؟ اگه تو دقیقه 150 لیتر آب بده، کار ما راه میفته؟ ممنون از سایت خوبتان.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام جناب اعلمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اسماعیل باقری
ارسال شده در : جمعه 27 اسفند 1400

با سلام، خسته نباشید. من 1500 بوته باغ انگور دارم. استخر زدم، برق تک فاز هم دارم. برای آبیاری قطره ای باید چه نوع پمپی بخرم؟ لطفا راهنمایی فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام جناب باقری عزیز، لطفا فاصله استخر تا بوته ها، طول آبیاری قطره ای و میزان شیب زمین را اعلام بفرمایید.

هادی زیرآبادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 اسفند 1400

سلام، من یه موتور لیستر تک سیلندر دارم. برای طول مسیر 200 متر با 40 درجه شیب با 2 اینچ خروجی باید از چه پمپی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 اسفند 1400

سلام جناب زیرآبادی عزیز، به شما موتور پمپ دیزلی سان پاور یا کاما پیشنهاد می کنیم.

سیف اله نوری
ارسال شده در : پنجشنبه 12 اسفند 1400

سلام، پمپی می خوام که در 24 ساعت 50 متر مکعب از درون چاه به داخل مخزن بریزد، ارتفاعش 150 متر و تک فاز باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 اسفند 1400

سلام جناب نوری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیم شبانی
ارسال شده در : جمعه 06 اسفند 1400

سلام، بنده یک پمپ آب 2 اینچی تک فاز برای چاه آب به عمق 70 متر می خواهیم. لطفا راهنمایی کنید که چه پمپی را بخرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 اسفند 1400

سلام جناب شبانی عزیز، با توجه به شرایط ذکر شده باید به برق سه فاز دسترسی داشته باشید.

ظاهر صلح تبار
ارسال شده در : جمعه 06 اسفند 1400

سلام، برای ساختمان 5 طبقه با پیلوت و هر واحد 160 متر مربع با سیستم آتش نشانی چه نوع پمپی می شود استفاده کرد؟ با توجه به قانون نظام مهندسی که پمپ آب مصرفی و آتش نشانی باید جدا باشد. لطفا راهنمایی کنید چه پمپی می شود استفاده کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 اسفند 1400

سلام، با توجه به تعداد فایر باکس ها و اسپرینکلرها می توان از پمپ های مختلف با دبی متفاوت استفاده کرد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی یاری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 اسفند 1400

سلام خسته نباشید، من یه پمپ سه طبقه پشت تراکتوری دارم که به پشت تراکتور وصل می شه و آب رو از رودخانه می بره داخل زمین های کشاورزی. میزان زمین ها حدود 60 هکتار هستش ولی گیربکس که روی پمپ وصل شده بصورت دست ساز هستش. به اصطلاح بهش می گن گیربکس کتابی. باید خیلی به تراکتور گاز بدی که بتونه در فاصله 200 متری 7 تا آبپاش ژاله 5 رو بگردونه. حالا می خواستم بدونم آیا می شه یه گیربکس دیگه برای تقویت قدرت آبدهی بر روی گیربکس قبلی اضافه کنم؟ یعنی 2 تا گیربکس بذارم روی همون پمپ که به تراکتور وصل می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 اسفند 1400

سلام جناب یاری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فریدون خلیلی
ارسال شده در : یکشنبه 01 اسفند 1400

باسلام خدمت شما، من یه منبع پلی اتیلن 10000 لیتری می خوام تهیه کنم برای آبدهی با یک خط وسط لوله ۶۳ و بعد فرعی های لوله ۱۶ به 3000 متر زمین دارای 150 درخت نهال و ثمرده که 500 قطره چکان لازم می باشد. شما چه پمپی را در نظر دارید که من بتوانم از آن استفاده کنم؟ منبع آبم یک متری روی سکو و با لوله 63 شروع می شود. طول و عرض زمینم 40*80 متره و مسطح می باشد. ممنون از جوابدهی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 02 اسفند 1400

سلام جناب خلیلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مقداد ولی نژاد
ارسال شده در : یکشنبه 24 بهمن 1400

سلام، ممنون از راهنمایی تون. من خروجی ۳ اینچ می خوام برای شالیکاری. آیا فدک 2 اینچ ۹۰ متری خروجی ۳ اینچ می دهد؟ ضمنا آب چاه کمی ماسه هم داره.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 27 بهمن 1400

سلام جناب ولی نژاد عزیز، خیر، پیشنهاد ما همان پمپ فدک 3 اینچ است که خود شما ذکر کردید.

علی مسگری
ارسال شده در : جمعه 22 بهمن 1400

سلام، برای ارتفاع ۳۰ متر به طول ۲۰۰ متر با شیب ۴۰ درجه از استخر برای آبیاری قطره ای به موتور برق تک فاز نیاز دارم. ۲ اینچ باشه کارم راه میفته.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 بهمن 1400

سلام جناب مسگری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مقداد ولی نژاد
ارسال شده در : پنجشنبه 21 بهمن 1400

سلام، چاه به عمق ۳۰ متر دارم و می خوام آب چاه به مقدار ۱۵۰ متر هم روی سطح زمین انتقال بدم. برق سر چاه سه فاز با ترانس ۲۵ می باشد. روی سطح زمین اختلاف ارتفاع زیادی وجود ندارد. بی زحمت راهنمایی کنید از چه پمپی استفاده کنم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 بهمن 1400

سلام جناب ولی نژاد عزیز، چون برق سه فاز در اختیار دارید، پیشنهاد ما استفاده از پمپ فدک 2 اینچ 90 متری می باشد.

محسن اربابیان
ارسال شده در : جمعه 08 بهمن 1400

سلام، برای پمپاژ آب دریا بین ۹ تا ۲۵ متر مکعب در ثانیه از چه پمپی باید استفاده کرد و میزان برق مصرفی آن چند مگاوات ساعت در شبانه روز است؟ ارتفاع پمپاژ ۴۰۰ متر است.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 10 بهمن 1400

سلام جناب اربابیان عزیز، نیاز به اطلاعات جزئی تر در این زمینه داریم. لطفا بفرمایید منظور شما کدام دریا می باشد و میزان TDS چقدر است. همچنین شرایط کاری و جنس پمپ درخواستی خود را ذکر بفرمایید.

جواد محمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 بهمن 1400

سلام، وقتتون بخیر. باغی در حال احداث داریم با آبیاری قطره ای و خروجی حدود ۱۰ متر مکعب بر ساعت. می خواستم بدونم موتور پمپ روبین 3 اینچ با هد ۲۶ متر می تونه بعد از طی مسافت ۲۰۰ متر افقی و حدود ۲ متر عمودی چنین دبی ای به من بده؟ لازم به ذکر هست که شیلنگ های آبیاری قطره ای بعد از مسافت گفته شده نصب می شوند و قطر آنها ۱۶ متر هست و طول هر کدام 100 متر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 بهمن 1400

سلام جناب محمدی عزیز، موتور پمپ قادر نیست این حجم از آب را برای چنین فاصله ای پمپاژ کند. شما باید حتما برق داشته باشید و از یک الکتروپمپ استفاده نمایید.

آریانا
ارسال شده در : جمعه 01 بهمن 1400

با سلام و ادب، یک سوال داشتم از خدمتتان. برای آبیاری قطره ای ۶۰ تا گلدان دیواری در یک فضای اتاقک می خوام. البته به آب شهری دسترسی نداره و باید مخزن بگذاریم.می خواهیم خروجی آب از نازل ها هم در شبانه روز حدود ۲ لیتر باشه. چه نوع پمپی را پیشنهاد می فرمایید؟ پمپ نیم اسب کفایت می کنه؟ چه مشخصاتی باید داشته باشه؟ ممنون هستم. راهنمایی بفرمایید. سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 بهمن 1400

سلام، 2 لیتر در شبانه روز حجم بسیار کمی است. بازدهی ضعیف ترین پمپ نیز از اندازه مورد نظر شما خیلی بیشتر است. شما می توانید از پمپ های دوزینگ استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد کراچیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 دی 1400

سلام، خسته نباشید. سوال ارسال کردم لطفا پاسخ بدید. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 دی 1400

سلام جناب کراچیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احسان روئین تن
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 دی 1400

سلام، ببخشید من یه چاه کشاورزی دارم به عمق ۱۰۰ متر و شناور پمپیران ۱۵ اسب بخار طبق روش نصب هست. طول مسیر آبرسانی هم ۳.۵ کیلومتر هست فعلا و جوابگو هم هست با این شناور. اگه بخوام ۳.۵ کیلومتر دیگه به مسیر اضافه کنم چه شناوری جوابگوی کارم هست؟ در ضمن امتیاز برقم هم ۳۰ کیلووات هست و ارتفاع چاه و نقطه نهایی هم تقریبا یکی هست. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 دی 1400

سلام جناب روئین تن عزیز، خیر، برای 3.5 کیلومتر دوم مناسب نمی باشد. شما نیاز به یک پمپ دیگر با توان بیشتر دارید. یک پمپ 22 کیلووات یا 30 آمپر مناسب است.

سعید زرین
ارسال شده در : یکشنبه 26 دی 1400

سلام، چه پمپی برای آبیاری قطره ای 1 هکتار باغ گردو نیاز است؟ زمین مسطح است و 14 ردیف هر کدام به طول ۵۰ متر دارد. برق تک فاز و استخر 10*20 به عمق 4 متر. طول لوله اصلی 90 متر و قطرش 3 اینچ هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 بهمن 1400

سلام جناب زرین عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محسن یعقوبی
ارسال شده در : یکشنبه 26 دی 1400

سلام، ما یه چاه کشاورزی داریم به عمق ۸۰ متر. ارتفاع آب ۲۰ متر و جنس چاه شن هست. ما می‌خواهیم ۵۰ لیتر در ثانیه آب بگیریم. چه تجهیزاتی اعم از پمپ و کابل برق نیاز دارم؟ خلاصه و کلی توضیح می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 دی 1400

سلام جناب یعقوبی عزیز، لطفا بفرماید پمپ چند اینچ مورد نیاز شما می باشد. شما باید از پمپ شناور پمپیران استفاده بفرمایید که حتما باید بیش از 3 اینچ باشد. برق نیز باید سه فاز باشد.

محمد قنادی
ارسال شده در : شنبه 18 دی 1400

سلام، آیا می شه از پمپ 0.5 اسب برای سمپاشی باغ استفاده کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 دی 1400

سلام جناب قنادی عزیز، برای سمپاشی توصیه می شود از پمپ های فشار قوی استفاده نمایید که بسته به میزان پاشش می تواند پمپ های پیستونی و غیره را در بر بگیرد.

حسین کرمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 دی 1400

سلام، خسته نباشید. ما یه چاه داریم که می خوایم آب رو از عمق 40 متری به سطح بیاریم و به فاصله 200 متری ببریم، بنظرتون می شه پمپ 3 اینچ گذاشت روی لوله 2 اینچ برای افزایش فشار آب و اینکه چه پمپی رو مناسب می دونید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 15 دی 1400

سلام، سلامت باشید، شماره موبایت وارد شده صحیح نیست، لطفا اصلاح نمایید تا اطلاعات مورد نیاز به صورت تلفنی به شما اطلاع داده شود.

روح الله عیدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 دی 1400

سلام، برای استخری که ۲۰۰ متر تا سر زمین زعفرانم فاصله دارد و ته زمین ۱۵۰۰ متر تا استخره پمپ می خوام. برای آبیاری بارانی لوله زمینی چه پمپی لازم است؟ برق هم ندارم. و زمین های دیگر ۳ کیلومتر فاصله دارند. استخر در بلندی هست با شیب ۲ تا ۳ درصد. ممنون می شم. مشاوره بدید چه پمپ و با چه نیروی محرکه ای؟ برق یا موتور دیزل؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 دی 1400

سلام جناب عیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد حسین
ارسال شده در : شنبه 11 دی 1400

سلام، برای آبیاری قطره ای 3500 متر مربع زمین کشاورزی در فاصله 300 متری از محل چاه با عمق 5 متر، از چه پمپی می توان استفاده کرد؟ آیا پمپ 2 اینچ با توان 1.5 اسب بخار جوابگو است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 13 دی 1400

سلام، یک پمپ بشقابی 1 اسب بخار به شما پیشنهاد می شود.

موسوی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 دی 1400

سلام، وقت بخیر. ببخشید ما به زین داریم به طول ۵۰۰ متر. می خوام آب بدم کف کش و شلنگ با لوله ۲ اینچ. پستی و بلندی هم در حد ۵ متر نهایتا و شیب ملایم داره. چه نوع کف کشی مناسب هست که با موتور برق هم روشنش کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 دی 1400

سلام جناب موسوی عزیز، یک کف کش فدک 2 اینچ سه فاز با آبدهی 120 متر ارتفاع به همراه یک موتور برق 15 کیلووات برای شما مناسب خواهد بود.

محسن قرچه لو
ارسال شده در : پنجشنبه 09 دی 1400

سلام و خسته نباشید. بنده می خواهم که آب را از یک کانال آب (چاله) انتقال بدم به منبع آب که فاصله کانال از منبع آب حدود ۳.۵ کیلومتر است. اختلاف ارتفاع مبدا تا مقصد حدود ۴۰ متر است. آیا طول مسیر در ارتفاع ستون آب تاثیر دارد؟ چه نوع پمپی برای این منظور مناسبه؟ لوله استفاده شده برای انتقال آب هم ۳ اینچ می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 13 دی 1400

سلام، لطفا بفرمایید که آیا به برق سه فاز دسترسی دارید یا خیر.

امین عبدی
ارسال شده در : دوشنبه 06 دی 1400

سلام، وقت بخیر. می بخشید ما یه چاه به عمق 80 متر زدیم با قطر 5 اینچ، آبیاری غرقابی هست. برق هم در دسترس نیست. بهمون گفتن که باید موتور گازوئیلی بگیرین. می خواستم اگه می شه لطف کنید راهنمایی کنید. آیا می شه با موتور برق و یک شناور، آب رو به سطح پمپاژ کرد که دیگ نیازی به موتور دیزلی قدیمی نباشه؟ ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 دی 1400

سلام جناب عبدی عزیز، مکش از عمق 80 متری با موتور پمپ دیزل امکان پذیر نمی باشد. شما به موتور برق نیاز دارید. اگر قطر لوله را 1¼ فرض کنیم، یک موتور برق 10 کیلووات می تواند پاسخگو باشد. اما اگر قطر 5 اینچ، قطر لوله باشد باید از دیزل ژنراتور استفاده نمایید. چنانچه قطر چاه 5 اینچ باشد، فقط می توان پمپ شناور به همراه موتور برق به کار برد.

علی فرهادی
ارسال شده در : یکشنبه 05 دی 1400

با سلام و خسته نباشید. ممنون می شم راهنمایی کنید. برای پمپاژ آب از دریاچه پشت سد به ارتفاع آب از دریاچه تا مخزن ۹۵ متر و طول مسیر با شیب ملایم ۵۰۰ متر، از چه پمپی استفاده کنیم؟ آیا می شود از پمپ شناور پمپیران ۱۵۲/۱۴ یعنی از پمپ های طبقاتی استفاده کرد؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 دی 1400

سلام جناب فرهادی عزیز، بله، می توان از این پمپ استفاده کرد. شما هم می توانید از پمپ زمینی خودمکش به همراه سوپاپ و هم از پمپ های شناور استفاده نمایید. میزان مصرف نیز مهم است، که با توجه به انتخاب شما به نظر می رسد به پمپ 2 اینچ نیاز دارید. به تک فاز یا سه فاز بودن برق نیز می بایست توجه نمایید.

مجتبی امانی
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

با عرض سلام و خسته نباشید. برای انتقال آب از فاصله 50 متری و ارتفاع 4*4 متر مکعب در ساعت پمپ با چه مشخصاتی باید تهیه کنم؟ وسیله انتقال یک شلنگ 1 اینچ با برق خانگی هست. آیا می تونم پمپ رو نزدیک مخزن ذخیره نصب کنم و پمپ مکش کنه یا باید حتما پمپاژ کنه؟ سپاسگزارم از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 دی 1400

سلام جناب امانی عزیز، به شما یک پمپ 1 اسب جتی با ورودی و خروجی 1 اینچ پیشنهاد می شود که هم توانایی پمپاژ و هم مکش را خواهد داشت.

فریبا شیرازی
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام، وقت بخیر. آیا برای آبیاری قطره ای، پمپ WKL 32/1 برای رساندن آب از مخزنی که در ارتفاع 3- است و پمپ به فاصله 10 متر و در سطح زمین قرار دارد، جوابگوی مکش می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 دی 1400

سلام سرکار خانم شیرازی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جلال غریبی
ارسال شده در : جمعه 03 دی 1400

درود بر شما، من یه چاه آب به عمق 30 متر و 4 اینچ آب خروجی و آبیاری بصورت قطری و گاه هم بصورت غرقابی استفاده می شه. زمین زیر کشت هم 8 هکتار است. می شه بگید چه نوع پمپی و با چه واتی می شه استفاده کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام جناب غریبی عزیز، با توجه به عمق کم چاه و حجم آب زیاد مورد نیاز، نخستین توصیه به شما، افزایش عمق چاه تا عمق حداقل 70 متر است، که در اینصورت یک پمپ شناور پمپیران مناسب چاه 70 متری خواهد بود.

محمد حسین طیب
ارسال شده در : جمعه 03 دی 1400

سلام، وقت بخیر جناب مهندس. برای استفاده خانگی با منبع ۱۰۰۰ لیتری پلی اتیلن برای خونه ای تقریبا ۲۲۰ متر مربعی چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ هم صدای خیلی پایینی داشته باشه، هم فشار رو خیلی خوب مدیریت کنه و عمر کارکرد هم زیاد باشه. مولفه صدا خیلی برامون مهم هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام جناب طیب عزیز، اگر ساختمان شما ویلایی و تک واحد می باشد، به شما یک پمپ راد 1 اسب بخار توصیه می شود.

ابراهیم فیروزی
ارسال شده در : پنجشنبه 02 دی 1400

با سلام وخسته نباشید، آیا می توان در پمپ های کف کش سه فاز 2 اینچی با هد 60 متر داخل چاه 40 متری، خروجی پمپ را با تبدیل به لوله 3 اینچی متصل کرد و آب را به بیرون چاه انتقال داد؟ با سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام جناب فیروزی عزیز، شما می بایست یک کف کش 3 اینچ تهیه نمایید. در غیر این صورت استفاده از تبدیل توصیه نمی شود، زیرا به پمپ فشار وارد خواهد شد.

اسماعیلی
ارسال شده در : شنبه 27 آذر 1400

سلام، وقتتون بخیر آقای مهندس. عذر می خوام، سوالی داشتم خدمتتون. متشکر می شم جواب بدین و راهنمایی کنین. برای یک پمپ ۶ اینچ که برق ۳ فاز ۲۵ آمپر داره؟ چه نوع دینام نیاز هست با چند اسب که هم برق مصرفی جوابگو باشد هم دینام در مقابل آبدهی از لحاظ نیرو کم نیاره. متشکر می شم لطف کنین جواب بدین.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 آذر 1400

سلام جناب اسماعیلی عزیز، شما به یک موتور برق سه فاز با توان حداقل 15 کیلووات نیاز دارید. زیرا حتی اگر توان پمپ 7.5 کیلووات نیز باشد، در لحظه استارت آمپر می کشد و به توان حداقل 15 کیلووات نیاز خواهد بود.

پرویز افراسیابی
ارسال شده در : چهارشنبه 24 آذر 1400

با سلام، من یک زمین کشاورزی ۷۰۰ متری دارم. همسایه ها از عمق ۳۶ متری آب دارند. لطفا راهنمایی فرمایید که چه اینچ شناوری می تواند نیازم را تامین نماید؟ در ضمن لوله چاه ۵ اینچ باشد یا ۶ اینچ؟ قبلا از راهنمایی حضرتعالی کمال تشکر را دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 آذر 1400

سلام جناب افراسیابی عزیز، لطفا طول مسیر آبرسانی، قطر لوله آبرسانی و همچنین نوع آبیاری (بارانی، قطره ای و غیره) را ذکر بفرمایید.

سید حسن حسینی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400

سلام، خانه ای ۷۰ متری بالای کوه دارم و می خوام آب رو به کمک پمپ به ارتفاع 100 متر بالا ببرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400

سلام جناب حسینی عزیز، لطفا بفرمایید که آب از چه منبعی و به چه صورت (چاه، استخر، لوله) تامین خواهد شد. تک فاز یا سه فاز بودن برق را نیز مشخص نمایید.

علی
ارسال شده در : دوشنبه 22 آذر 1400

سلام، وقت بخیر. لطف کنید راهنمایی کنید. یه حجم 20 مترمکعب آب در شبانه روز دارم که باید طول مسیر 700 متر با ارتفاع 20 متر رو طی کنه. چه نوع پمپ و سایز لوله انتقال رو با چه قیمت بگیرم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400

سلام، یک پمپ بشقابی پنتاکس CBT 1000 به شما توصیه می شود.

طالبی
ارسال شده در : دوشنبه 22 آذر 1400

سلام، وقت بخیر. برای اراضی ۹ هکتاری که یک چاه به عمق 150 متر در وسط اراضی است، چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ قطر لوله جدار چاه ۱۲ اینچ هست و دبی ۱.۵ لیتر بر ثانیه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400

سلام جناب طالبی عزیز، لطفا سه فاز یا تک فاز بودن برق و طول لوله را مشخص بفرمایید. همچنین روش آبیاری مورد نظر خود را نیز ذکر نمایید.

حسین فریدونی
ارسال شده در : دوشنبه 22 آذر 1400

سلام و خدا قوت. به یه مدل پمپ آب احتیاج دارم که سر چاه آب نصب کنم که بتونه آب چاه رو از عمق ۲۰ متری به بالا بکشه و به سمت ساختمان مسکونی با متراژ ۱۰۰ مترمربع، هدایت کنه و افت فشارش خیلی کم باشه، چون سیستم پکیج نیاز به فشار آب داره. ساختمان مسکونی در فاصله ۲۵ متری از دهانه چاه قرار داره. شما چه پمپی بهم پیشنهاد می کنید و با چه توانی؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 آذر 1400

سلام جناب فریدونی عزیز، شما می توانید از پمپ دو لول خودمکش ارتفاع بالا با قابلیت پمپاژ آب تا ارتفاع 47 متری استفاده نمایید که قابلیت پاسخگویی به نیاز شما را دارد.

خداداد کرمعلی
ارسال شده در : جمعه 19 آذر 1400

سلام، خداداد هستم از نهاوند، زمین کشاورزی دارم. ۴۰ هزار متر استخر ذخیره آب دارم. لوله کشی بارانی تحت فشار دارم با لوله ۵ اینچ. می تونم با پمپ به لوله خروجی استخر وصل کنم؟ چون استخر من روی بلندی قرار دارد و بر زمین ها مسلط می باشد. از چه پمپ برقی استفاده کنم؟ ممنون از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 آذر 1400

سلام جناب کرمعلی عزیز، با توجه به اینکه استخر مسلط بر زمین است، پیشنهاد ما یک پمپ سانتریفیوژ وکائل پمپیران 5 اینچ خواهد بود.

رحمان زاده
ارسال شده در : پنجشنبه 18 آذر 1400

سلام، وقت بخیر. ما یک زمینی داریم که طولش ۱۳۰ متر هست با شیب تقریبا ۳۵ تا ۴۰ درجه. می خوام با یه موتور که مشخصاتش بصورت زیر هست آب را از رودخونه ای که در پایین زمین وجود داره به بالا انتقال بدیم. امکانش هست؟ موتور 6.5 اسب بخار 3600 دور در دقیقه هست مدل MP-20X، با اتصال 2 اینچ (50 میلی متر) و دبی 40 متر مکعب در ساعت، هد 26 متر و 8 متر عمق مکش. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 آذر 1400

سلام جناب رحمان زاده عزیز، موتور برای کاربری مد نظر شما ضعیف می باشد. موتورهای احتراقی معمولا با دور 3600 دور نمی چرخند. لطفا از دور موتور اطمینان کسب نمایید.

سلیمانی
ارسال شده در : یکشنبه 14 آذر 1400

سلام، من احتیاج به پمپی دارم که بتونه چاه فاضلاب خانگی رو تا عمق حداقل ۴۰ متر تخلیه کنه. شما چه نوع پمپی رو پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 آذر 1400

سلام جناب سلیمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صادق میرزایی
ارسال شده در : جمعه 12 آذر 1400

با سلام، لطفا راهنمایی می کنید؟ چاهی دارم به عمق ۱۵ متر، برق هم تک فازه. زمین کشاورزیم ۲000 متر فاصله داره، از این چاه و این زمین کشاورزی حدودا با ارتفاع ۲۰ متر بالاتر از اون محدوده چاه قرار دارد. آیا پمپی دارید که با برق تک فاز حدود ۳ اینچ آب به این زمین بکشد؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1400

سلام، با توجه به اطلاعات داده شده باید گفت که هیچ پمپ 3 اینچی وجود ندارد که بتواند با برق تک فاز کار کند. حضرتعالی می بایست حتما به برق 3 فاز دسترسی داشته باشید.

کیخا
ارسال شده در : جمعه 12 آذر 1400

با عرض سلام و خسته نباشید. برای آبیاری فضای سبزی به طول 3 کیلومتر و عرض 5 متر و منبع آب استخر خاکی و زمین دارای سطح شیب ۲۰ درصد، از چه پمپی باید استفاده کنم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1400

سلام، لطفا میزان فشار و آبدهی، اختلاف ارتفاع، نوع آبپاش ها، فاصله لاین ها از یکدیگر و ارتفاع پاشش آبپاش را ذکر بفرمایید.

سید ابوالفضل موسوی
ارسال شده در : جمعه 14 آبان 1400

سلام، چرا اصلا در مورد ساختمان های 6 تا 10 طبقه هیچ چیزی ننوشتید؟ ما ساختمان 9 طبقه داریم، هر طبقه 170 متره. چه پمپی نیازه که تو طبقه نهم آب با فشار باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 15 آبان 1400

سلام جناب موسوی عزیز، برای ساختمان 9 طبقه نیاز به استفاده از بوستر پمپ می باشد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجد
ارسال شده در : پنجشنبه 13 آبان 1400

سلام، لطف می کنید. کارشناسان با بنده تماس بگیرند. زمینی به مساحت ۵ هکتار دارم که تقریبا وسط زمین چاه کشاورزی دارم. امسال زمین رو سیستم بارانی تحت فشار انجام دادم و طول خط اصلی از هر طرف ۳۰۰ متر هست و دورتربن فاصله آبپاش از چاه خط فرعی ۵۰۰ متر هست. عمق چاه ۱۲ متر می باشد. برق ندارم. یک موتور تراکتور رومانی دارم که قبلا آب را از چاه پمپاژ و همون چند متری خالی می کرد سطح زمین‌. پمپی که داخل چاه هست ۵ طبقه هست. الان دستور میفرمایید بنده چه کاری اقتصادی تره انجام بدم برای انجام سیستم بارانی؟ یه ژنراتور ۲۵ کاوا ببندم و یه شناور بخرم؟ یا همین موتور تراکتور را گیربکس جعبه دنده ببندم روی پمپ و جواب میده؟ ممنون می شم، در اسرع وقت تماس بگیرید. چون چندین خانوار نون می خورن از این زمین.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 15 آبان 1400

سلام جناب مجد عزیز، انتخاب پمپ مناسب در این مورد، به بازدید حضوری یک کارشناس کشاورزی از زمین شما نیاز دارد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 10 آبان 1400

سلام، یه چاه داریم به عمق 4 متر برای باغ 600 متری دارم. دورترین نقطه برای انتقال آب حدود 20 متر با چاه فاصله داره. اختلاف ارتفاع هم حدود 2 متر یا کمتر هست. حالا سوالم اینه که موتور پمپ‌های 1 اینچ، قدرت مکش از این چاه رو دارند؟ لطفا در صورت امکان یک مدل موتور پمپ هم معرفی کنید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 آبان 1400

سلام جناب محمدی عزیز، بله، این قابلیت وجود دارد. موتور پمپ هر برندی داشته باشد قابلیت مکش تا عمق 8 متر را دارد و آب را از این فاصله پمپاژ می کند. نکته قابل توجه این است که اکثر موتور پمپ های موجود در بازار 2 تا 4 اینچ هستند و موتور پمپ 1 اینچ به صورت محدود در بازار یافت می شود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین اراضی
ارسال شده در : یکشنبه 09 آبان 1400

سلام، یه حلقه چاه مته ای ۱۸ متری دارم که لوله پلیکا ۲۰ وارد چاه شده و برق هم ندارم. می خواهم با تیلر کشاورزی آب از چاه بکشم. چه پمپی جواب میده؟ تسمه ای باشد یا یه موتور پمپ بنزینی باشد اشکالی نداره؟ راهنمایی کنید. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 10 آبان 1400

سلام، چنانچه سطع آب حداکثر 4 متر از دهانه چاه پایین تر باشد، می توانید از آن آب بکشید. در غیر اینصورت حتما نیاز به برق می باشد.

بی نام
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام، ببخشید ما می خواستیم آب را از یک جوی به طول ۱۳۰۰ متر مسافت و شیب ۲۰ درجه به مزرعه ببریم. چه نوع پمپ و موتوری توصیه می شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام، لطفا قطر لوله آبرسانی، اختلاف ارتفاع و میزان مصرف آب (متر مکعب در ساعت) را ذکر بفرمایید.

رضا ملکی
ارسال شده در : پنجشنبه 06 آبان 1400

سلام و عرض ادب. یک زمین کشاورزی دارم در ارتفاع. ارتفاع زمین تا رودخانه، بصورت عمود ۶۵ متر می باشد. اما امکان لوله کشی عمودی نیست. چون زمین شب دارد. لطفا بفرمایید برای ۲۰۰ متر زمین با شیب ۴۵ درجه، چه موتور پمپ یا کف کشی لازم است؟ چه موتور برقی باید بخرم؟ اینکه آیا لازم است بین مسافت یک استخر ایجاد کنم برای کم کردن مسافت؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام جناب ملکی عزیز، برای انجام این کار به استخر نیازی نیست و همچنین نمی توان از موتور پمپ استفاده کرد. برای انتقال آب نیز به لوله کشی نیاز خواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده، یک پمپ کف کش فدک 92 متری 2 اینچ به حضرتعالی پیشنهاد می شود که می بایست همراه آن، از یک موتور برق 7.5 کیلووات سه فاز استفاده نمایید.

نصرت آبادی
ارسال شده در : پنجشنبه 29 مهر 1400

سلام، وقت بخیر. یک باغ پسته دارم به طول ۶۰۰ متر دارای ۸۰ تا جوی. کل باغ لوله کشی بابلر هست. این ۸۰ تا رو می خوام ۱۰ تا ۱۰ تا آب بدم. یک استخر کنار باغ روی سطح زمین هست و فاصله پمپ تا استخر ۳ متر بدون شیب هست. سایز لوله مادر ۶ اینچه. دسترسی به برق ندارم. از چه موتور پمپی استفاده کنم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 29 مهر 1400

سلام جناب نصرت آبادی عزیز، لطفا ابعاد استخر را مشخص نمایید. همچنین میزان آبدهی را ذکر بفرمایید، یعنی بفرمایید که آب موجود در استخر در چند ساعت خالی می شود.

عیسی احمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 مهر 1400

سلام، وقتتون بخیر. بنده می خواستم از آب سطحی رودخونه که ارتفاعش از سطح آب 2 متر هست آب رو تا 300 متر هدایت کنم. البته این 300 متر تا 150 متر شیب چندانی نداره ولی یه شیب حدود 3 متری وسط مسیر لوله هست و دوباره بعد این شیب کاملا صاف و هموار میشه. می خواستم بدونم پمپ 3 اینچ روبین جوابگو هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 مهر 1400

سلام جناب احمدی عزیز، هیچ موتور پمپی قابلیت پمپاژ این مسافت را ندارد. حضرتعالی می بایست به برق دسترسی داشته باشید و از کف کش استفاده نمایید.

حسین رحیمی
ارسال شده در : جمعه 23 مهر 1400

سلام، قصد برداشت یک لیتر در ثانیه آب از چاه کشاورزی به عمق 11 متر و طول آبرسانی 350 متر با شیب 30 متر را دارم. کف کش 1¼ و موتور برق 3600 کفایت می کند و برق تولیدی کافی خواهد بود؟ توجه بفرمایید مقدار تولید برق ثابت است. کف کش مناسب را تعیین فرمایید حتی اگر آب کمتری نیز پمپاژ شود. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 مهر 1400

سلام جناب رحیمی عزیز، پمپ توان تک 100 متری 1¼ اینچ به شما دبی 1 لیتر در ثانیه ارائه می دهد اما موتور برق شما ضعیف می باشد. برای این کار می بایست از یک موتور برق با توان حداقل 5.5 کیلووات استفاده نمایید.

قاسم باقرزداه
ارسال شده در : جمعه 23 مهر 1400

سلام، وقت بخیر. عمق چاه آب (دهانه گشاده بدون محدودیت نصب) 40 متر است و پر از آبه. لوله انتقال از کف چاه تا سطح 5 اینچ و لوله های انتقال آب بعد از خروج از چاه 3 کیلومتر می باشد که لازم به ذکر می باشد این مسیر سرازیری می باشد و ارتفاع ندارد. ترانس نصب شده 25 کاوا است. چه نوع پمپ آب و با چه توانی پیشنهاد می نماید که مزاحم شما جهت خرید باشیم؟ لازم به ذکر می باشد امکان در یافت چه مقدار آب در انتهای مسیر می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 مهر 1400

سلام جناب باقرزاده عزیز، می توانید از یک پمپ 4 اینچ 150 متری فدک استفاده نمایید که به شما دبی 30000 لیتر در ساعت ارائه خواهد.

عليرضا
ارسال شده در : چهارشنبه 21 مهر 1400

سلام، برای طول مسیر 1400 متر و اختلاف ارتفاع 20 متر با لوله 4 اینچ، چه پمپی پیشنهاد می کنید با چه موتوری؟ موتور تراکتور هم جوابگو هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 22 مهر 1400

سلام، به شما توصیه می شود از یک موتور دیزل 3 یا 4 سیلندر همراه با کلاچ، یک پمپ طبقاتی و شاسی استفاده بفرمایید. اگر تراکتور موجود است، به شرط 4 سیلندر بودن می توان از خود تراکتور به همراه پمپ 4 اینچ استفاده کرد. شاسی پشت تراکتوری همراه با گیربکس نیز تقدیم شما می گردد.

شهرام موسوی
ارسال شده در : جمعه 09 مهر 1400

سلام، من می خوام 4 هکتار باغ گردو احداث کنم. فاصله باغ تا استخر مورد نظر ۳۰۰ الی ۶۰۰ متر هست. باغ ها تیکه تیکه هستن. برق سه فاز هم ندارم. آیا با تک فاز می شه طرحی بکار برد؟ یا موتور پمپ های دیزلی تواناییش رو دارن؟ لوله ها هم 3 اینچ هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام، بله، این کار قابل انجام است. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه راهنمایی دقیق تر با شما تماس خواهند گرفت.

محسنی
ارسال شده در : شنبه 03 مهر 1400

سلام، وقت شما بخیر. سپاس مطالب مفیدی که در سایت قرار دادید. برای استخر ۵۵*۲۱ به عمق ۹ متر چه پمپی مناسب است؟ آیا پمپ حتما باید شناور باشد یا می توان آن را روی زمین نصب کرد و آب را با لوله مکش کرد؟ برای آبیاری باغ تحت فشار زیر سطحی و روی سطحی به مساحت ۲ هکتارمی خوام. سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 مهر 1400

سلام، برای استخر می توانید از پمپ های مستغرق یا پمپ های زمینی استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

آرش محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 31 شهریور 1400

سلام، یه پمپ طبقاتی افقی دارم که با موتور دیزل ۲۲ اسب کار می کنه. روی دهانه مکش لوله ۳ اینچ به طول ۸ متر نصب کردم. آب رو از چاه بالا نمیاره. به نظرتون طول لوله مکش زیاده؟ چاه ۷ متر عمق داره.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 01 مهر 1400

سلام جناب محمدی عزیز، پمپی که استفاده کردید برای مکش از عمق مناسب نمی باشد و نمی تواند عملیات مکش را انجام دهد. پیشنهاد ما استفاده از یک پمپ خودمکش می باشد.

حمید جوان
ارسال شده در : دوشنبه 29 شهریور 1400

سلام، می خوام از مخزن آب در زیر زمین با عمق 4 متر، به مقدار یک لوله 2 یا حتی کمتر، آب بکشم بالا. از چه پمپ برقی که ارزان هم باشه می تونم استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 شهریور 1400

سلام، شما می توانید از پمپ جتی ابارا یا پنتاکس که قابلیت مکش تا 8 متر و خروجی و ورودی 1 اینچ دارند، استفاده نمایید.

علی میرسلیمانی
ارسال شده در : یکشنبه 28 شهریور 1400

سلام، وقت بخیر. از استخری با ابعاد ۹*۱۵*۵۰ متر تا زمین کشاورزی حدود ۱۵۰۰ متر با شیب ۴ درصد فاصله است. جهت آبیاری قطره ای ۸ هکتار زمین از چه پمپی باید استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 28 شهریور 1400

سلام، برای انتقال آب در چنین شرایطی، می بایست از پمپ وکائل (WKL) و همچنین برق سه فاز استفاده نمایید.

داود سازش
ارسال شده در : پنجشنبه 25 شهریور 1400

سلام، ممنون از مطالب و راهنمایی شما. من می خواستم یه پمپ آب خانگی تهیه کنم. نیاز به مشاوره داشتم. اگه بتونید تماس داشته باشید، ممنون می شم کمکم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 شهریور 1400

سلام جناب سازش عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

غ فاطمی
ارسال شده در : شنبه 20 شهریور 1400

سلام، طول مسیر چاه آب کشاورزی تا استخر باغ زیاده. با توجه به اختلاف ارتفاع و پس زدن آب، آیا می شه در خروجی یه عدد پمپ برای جبران دبی آب قرار داد؟ لطفا راهنمایی نمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 شهریور 1400

سلام، لطفا بفرمایید منظورتان از نصب پمپ در خروجی چیست. همکاران واحد فنی برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

سعدی احسنی
ارسال شده در : شنبه 20 شهریور 1400

سلام، خسته نباشید. زمینی به مساحت 3 هکتار (یونجه) رو زهکشی کرده و آبیاری بارانی اجرا گردیده است. در حال حاضر از موتور دیزل استفاده می کنیم. می خواهم از این به بعد از برق استفاده کنیم. آیا برق تک فاز جوابگو هست یا نه؟ چه پمپی برای این کار مفید است؟ خط اصلی ۳۰۰ متر، لوله 3 اینچ و ۱۲۰۰متر لوله ۲ اینچ (انشعاب) و ابعاد استخر ۳۵*۱۱*۱.۶ متر می باشد. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 شهریور 1400

سلام جناب احسنی عزیز، برق تک فاز پاسخگوی چنین مسافتی نمی باشد. فشار و دبی پمپ های تک فاز مناسب شرایط شما نیست. شما می بایست از برق سه فاز استفاده نمایید.

علی اکبر هوتی
ارسال شده در : دوشنبه 15 شهریور 1400

با سلام، باغی دارم با مساحت تقریبا 1 هکتار که از رودخانه با فاصله ۶۰۰ متری آبیاری می شود. می خواهم 1 اینچ آب برداشت نماییم. چه پمپ بشقابی را پیشنهاد می نمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 شهریور 1400

سلام، برای مساحت 1 هکتار با فاصله 600 متر، پمپ 1 اینچ پاسخگو نمی باشد. برای معرفی پمپ مناسب نیاز به اطلاعات دقیق تری می باشد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد باقرزاده
ارسال شده در : دوشنبه 15 شهریور 1400

با سلام و عرض خسته نباشید. بنده یه باغ حدودا ۴000 متری دارم که تعداد ۲۰۰ تا درخت دارد و دارای حوض آبی به ابعاد ۱۵×۷×۱.۸ هست. می خوام سیستم آبیاری رو قطره ای کنم. چه نوع پمپی رو صلاح می دونین خریداری کنم؟ با احترام.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 شهریور 1400

سلام جناب باقرزاده عزیز، لطفا میزان آبدهی و فشار کاری را بفرمایید تا پمپ مناسب خدمت شما معرفی شود.

محمد علیزاده
ارسال شده در : یکشنبه 14 شهریور 1400

سلام، برای چاه ۲۲ متر ۸ اینچ برای سر ریزی، چه شناوری با چقدر قدرت موتور و پمپ و همچنین چه ژنراتوری نیازمندیم؟ لطفا راهنمایی کنید. بهترین مارک موجود در بازار رو بگین اگه امکان داره.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 شهریور 1400

سلام، یک الکتروموتور 37 کیلووات می تواند 22 متر آب را انتقال بدهید. یک ژنراتور 80 کیلووات مناسب خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرزام
ارسال شده در : یکشنبه 14 شهریور 1400

سلام، آب نما فلت با 30 عدد فواره 2 اینچ قارچی دارم. چه پمپ باید خریداری کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 شهریور 1400

سلام، طراحی آب نما به کاربر بستگی دارد. چنانچه میزان هد و دبی مد نظر خود را بفرمایید، می توانیم پمپ مناسب را به حضرتعالی پیشنهاد بدهیم. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

سعدی رحمان پور
ارسال شده در : یکشنبه 07 شهریور 1400

با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی همکاران. بنده دو تا کف کش می خواستم، یکی دبی 2 لیتر بر ثانیه و ارتفاع 40 متر و یکی هم با دبی خروجی 6 لیتر بر ثانیه و ارتفاع 50 متر. به نظر شما چی مناسب هست؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 07 شهریور 1400

سلام جناب رحمان پور عزیز، با توجه به شرایط مذکور، می بایست حتما از برق سه فاز استفاده نمایید. به شما پمپ بهار 3 یا 4 اینچ پیشنهاد می گردد.

مصطفی برزکار
ارسال شده در : جمعه 05 شهریور 1400

با سلام، ما در روستایی در جنوب استان فارس با جمعیت 1400 نفر زندگی می کنیم. اقلیم گرم و خشک بدون آب هستیم. از روستای پایین دست ما به فاصله 9 کیلومتر از یک ایستگاه پمپاژ می شه. برای روستای ما و اختلاف ارتفاع تا منبع اصلی در روستا 100 متر هست. همیشه اوقات گرفتار خرابی پمپ هستیم و توی اون گرما 50 درجه آب نداریم. خواهشا یک راهنمایی بفرمایید به خاطر رضای خدا که توی این فاصله و اختلاف ارتفاع چه پمپی و چه مدل طراحی بشه که این آب به روستا برسه. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام، برای پاسخ به سوال حضرتعالی، نیاز به بازدید حضوری از منطقه و انجام محاسبات دقیق است. این کار با یک پمپ قابل انجام نیست. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پیرهادی
ارسال شده در : جمعه 29 مرداد 1400

سلام و خسته نباشید. یک باغ دارم به مساحت ۱ هکتار که تعداد ۳۵۰ درخت سیب، گردو و هلو دارد و یک استخر به طول ۲۰، عرض ۲۰ و عمق ۷ متر. آب با موتور پمپ روبین ۳ اینج مکش می شود. اول حدود ۱۵۰ متر لوله ۹۰ با شیب ۱۰ الی ۱۵ درصد هست، بعد تبدیل به ۷۵ می شود. البته وسط این دو تا، لوله لوله ۶۳ با کمربند از لوله ۹۰ گرفته شده. آبیاری درختان قطره ای می باشد و پای هر درخت دو تا قطره چکان هست. ضمنا درختان ۲۰ ساله می باشند و دسترسی به برق نداریم. اول اینکه پمپ یا موتور آبی که بتواند تمام درختان را به صورت یکسان آب بدهد وجود دارد؟ آب باید چند ساعت با آن پمپ روی درختان باشد تا جوابگوی آب درخت شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام، موتور پمپ مذکور قدرت تغذیه چنین خطی را ندارد. پیشنهاد ما یک موتور 3 یا 4 سیلندر و یک پمپ پمپیران می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام، موتور پمپ مذکور قدرت تغذیه چنین خطی را ندارد. پیشنهاد ما یک موتور 3 یا 4 سیلندر و یک پمپ پمپیران می باشد.

سهراب خسروی
ارسال شده در : چهارشنبه 20 مرداد 1400

سلام، برای انتقال آب 1 اینچ از مسافت 400 متر و ارتفاع 50 متری چه نو شناوری لازم دارم و حدودا چقد باید هزینه کرد؟ چند لیتر آب در دقیقه انتقال می ده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 20 مرداد 1400

سلام، اگر امکان تامین برق را داشته باشید، می توان تا 80 متر مکعب آب استخراج کرد. پمپ های پمپیران برای این کار مناسب می باشند.

سجاد
ارسال شده در : چهارشنبه 20 مرداد 1400

سلام، من موتور 4 اینچ مارگو دارم که با تبدیل لوله 3 اینچ وصل کرده بودم بهش تا چند روز پیش آب می داد ولی با پایین رفتن آب دیگه زورش نرسید. اگه بخواهیم لوله 2 اینچ بهش وصل کنیم از عمق ۷ الی ۱۰ متر می تونه آب برداره؟ خیلی ممنون می شم اگر فوری جواب بدید. مقدار زمین 3000 متر لوبیا کاشتم. برق ندارم و امکانات دیگه هم ندارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 20 مرداد 1400

سلام، با توجه به پایین رفتن عمق چاه و اینکه پمپ های فوق توانایی کشیدن آب حداکثر از عمق 8 متری را دارند، سایز خروجی تفاوتی ایجاد نخواهد کرد. در کل امکان انجام این کار وجود ندارد و حتما می بایست برق تامین شود.

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 13 مرداد 1400

سلام، برای زمین با مساحت 2 هکتار، مبداء آب استخر و فاصله با زمین 5 متر، یک پمپ معرفی کنید که کل این مساحت رو تحت پوشش بارانی قرار بده و برای 60 تا آبپاش جوابگو باشه. قیمت هم می گید؟ با تشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 16 مرداد 1400

سلام، وقت بخیر، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا رسولی اقچای
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 مرداد 1400

سلام و عرض خسته نباشید. از رودخانه (چاه به عمق ٤ متر) به فاصله ٢٨٠ متر تا استخر ذخیره آب با شیب حدود ١٥ تا ٢٠ درجه با لوله ٤ اینچ لطفا بفرمایید. چه نوع پمپ و یا شناور با چه قدرتی لازمه؟ آیا امكانش هست از همان تجهیزات بعد از استخر جهت آبیاری قطره ای زمین حدود ٣ هكتار هستش استفاده كرد؟ در ضمن كنار رودخانه برق نداریم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 13 مرداد 1400

سلام، چنانچه به برق دسترسی ندارید، می بایست از یک موتور برق دیزل به همراه پمپ باید استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کشتی آرا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 مرداد 1400

با سلام و احترام. چاهی داریم به عمق ۳ متر، می خواهیم از انتهای این چاه مکش کنیم. دبی ۴ اینچ آب یک کیلومتر طول مسیر لوله ۴ اینچ هست و در طول مسیر هم حدود ۳۰ متر افزایش ارتفاع می گیریم. درضمن از کف کش و شناور نمی خواهیم استفاده کنیم. حداکثر عمقی که می توانیم موتور پمپ رو نصب کنیم ۲ تا ۳ متر زیر زمین هست، یعنی تقریبا هم یه مقدار بالاتر از کف چاه یا در بهترین حالت هم سطح کف چاه. چه پمپ و موتوری را پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 مرداد 1400

سلام، با توجه به شرایط فوق و طول مسیر می بایست حتما از موتور پمپ استفاده شود. در ارتباط با مکش مشکلی وجود ندارد اما مشکل اصلی طول مسیر می باشد که نیازمند یک موتور پمپ گازوئیلی یا بنزینی حداقل 10 اسب می باشد که با یک موتور کوپل شود تا پاسخگوی این طول مسیر باشد. زیرا موتورهایی که به صورت اتوماتیک کوپل شده اند، پاسخگوی این طول مسیر نیستند.

جمشید
ارسال شده در : یکشنبه 03 مرداد 1400

سلام، باغی بە مساحت ۳ هکتار با ۲۰۰۰ درخت داریم. آب را در استخری بە حجم ۲۵۰ متر مکعب ذخیرە می کنیم. آبیاری از استخر شروع می شە و در فاصله ۲۰۰ متر تا انتهای باغ باید ۱۵۰۰ شیر آبیاری رو تغذیه کنه. برای تامین این آب چه پمپی رو روی استخر قرار بدیم که در این سطح دچار افت فشار آب نباشیم و کل شیرها به یک اندازه آب داشته باشن؟ استخر به صورت مدفون اجرا شده و هیچ فشار ثقلی رو نداریم. زمین باغ دارای شیب کم و تقریبا مسطح می باشد. لطفا پمپی رو پیشنهاد بدید که بشه روی استخر مستقر کرد و آب رو تا فاصله ۲۵۰ متری هدایت کنه. لوله کشی رو با لوله ۴ اینچ شروع کردیم و بسته به فاصله، بعد از ۷۰ متر تبدیل به ۳ اینچ و بعدا از اون تبدیل به 2 اینچ کردیم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 03 مرداد 1400

سلام، پیشنهاد ما پمپ حلزونی پمپیران یا پمپ وکائل پمپیران است. چنانچه تمایل دارید از کف کش استفاده بکنید، پیشنهاد ما کف کش بهار می باشد.

ناصر حسینی
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام، عرض ادب. من 50 هکتار زمین دارم. حدود 10 کیلومتر طول فاصله آب با زمین است. الان زمین خالی است، هیچی کاشته نمی شه، چون آب ندارد. در طول فاصله یه ارتفاع 60 متری باید آب رد بشه و می خواهم بارانی بشه. یونجه، چغندر قند و گندم می کارم. جنابعالی چه نوع پمپ یا شناورهایی پیشنهاد دارید؟ آب از استخر کشیده می شه از عمق 4 متر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 03 مرداد 1400

سلام جناب حسینی عزیز، لطفا بفرمایید استخری که می خواهید از آن آب بکشید، در چه فاصله ای از زمین است. همچنین بفرمایید 600 متر ارتفاع با زمین مذکور چه رابطه ای دارد.

محسن
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام.چرا جواب درستی نمی دید فقط میگید همکاران ما با شما تماس میگیرند شاید کسی میخواسته باشه جواب ها رو بخونه

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام، دوست عزیز چون سوال فرمودید مجبور هستیم شفاف پاسخ شما را بدهیم. ما یک سازمان اقتصادی هستیم و هدف ما از تشکیل یک شرکت، کسب درآمد و در راستای آن ایجاد اشتغال برای تعدادی پرسنل می باشد. اولا که سوال برخی از دوستان مانند این است که سوال کنند ما می خواهیم خودرویی خریداری کنیم که با سرعت 100 کیلومتر حرکت کند، آیا با این اطلاعت می توان برای کسی خودرو انتخاب نمود؟ انتخاب خودرو به خیلی از عوامل دیگری مانند باری یا سواری بودن، تعداد سرنیشن ها، نوع سوخت، میزان مصرف سوخت، جاده یا مسیری که در آن قصد رانندگی دارند و چندین عامل دیگری بستگی دارد. در نهایت اصلی ترین فاکتور توان مالی خریدار می باشد، فردی توانایی خریداری ماشینی میلیاردی را دارد و شاید شخص دیگری به دنبال ماشین چند ده میلیونی باشد که هر دو آنها امکان سرعت رفتن 100 کیلومتری و حتی بیشتر را دارند. در نتیجه پاسخگویی کتبی به این دوستان غیر ممکن است و اگر به دنبال پاسخ دقیق و صحیح می گردید می بایست با شما تماس گرفته باشد. ثانیا معمولا افرادی که به دنبال پاسخ سوال خود هستن برای ایشان فرقی ندارد که پاسخ کتبی داده شود و یا تلفنی. معمولا رقبای ما که اطلاعات کافی برای پاسخگویی به مشتری را ندارند، سوالات خود را در سایت ما مطرح کرده و از این طریق کسب علم و دانش می کنند. در نتیجه شناسایی فردی که سوال می پرسد مهم است تا مشخص گردد مشتری واقعی است یا صرفا به دنبال اطلاعات است، وظیفه ما نیست که به سوالات تمام آدمهایی که به دنبال پمپ می گردند رایگان پاسخ دهیم. ثالثا اگر به دنبال خرید پمپ هستید می توانید از هر شرکتی که علاقه دارید از آنها خرید نمایید مشاوره بگیرید. در نهایت اگر به دنبال آموزش یا فراگیری یک مطلب هستید می توانید از آموزشگاه ها و یا دانشگاه برای کسب علم و دانش استفاده نمایید. اینکه انتطار داشته باشید که ما به عنوان یک سازمان اقتصادی تمام دانش و تجربه خود را به رایگان با دیگران به اشتراک بگذاریم فکر نمی کنم ایده جالبی باشد. در پایان، اگر تمایل به دریافت پاسخ خود دارید، وظیفه خود می دانیم که با شما تماس گرفته و به سوالات شما پاسخ دهیم، لذا در صورت تمایل درخواست خود را کتبا ثبت نمایید تا با شما تماس گرفته شود.

محمد
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام، در زمین کشاورزی ام هرساله گندم و نخود کشت می شود و عرض زمین 120 متر و طول زمین 500 می باشد. لوله مادر از وسط زمین عبور خواهد کرد و لوله های اتصالی به لوله مادر 25 عدد خواهد بود و حدود 30 یا 35 آبپاش خواهد داشت. زمین تا مسافت 250 تا 300 متری دارای ارتفاع حدودا 15 متری شاید هم کمتر است و بعد این متراژ سراشیبی هست. فک نکنم چیزی از قلم افتاده باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام، لطفا مشخص بفرمایید پمپ در چه نقطه ای قرار خواهد گرفت. برای مثال، چنانچه بخواهید از یک استخر، تانکر یا هر مبداء روسطحی دیگر آب بکشید، می بایست از پمپ سانتریفیوژ استفاده نمایید. اگر بخواهید از چاه آب برداشت نمایید، می بایست از پمپ های شناور استفاده کنید. البته در برخی از موارد، پمپ شناور را در داخل استخر نیز قرار می دهند.

محمد
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام، از کانال برداشت می شود.

ملکی
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام و تشکر از راهنمایی جامع و کامل شما استاد بزرگوار. من ۲۰۰ متر زمین دارم. در حیاط یه چاه با عمق ۳۷ متر حفر کردیم. می خواهیم از این آب در ساختمان، حیاط و آبیاری گل و درخت حیاط استفاده کنیم. چه پمپی باید بخریم؟ قطر لوله هم فک کنم از خانگی ها قطرش بیشتر باشه. ببخشید زیاد سر در نمیارم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام جناب ملکی عزیز، یک کف کش 2 اینچ 50 متری راد پمپ مناسب حضرتعالی می باشد.

محمد
ارسال شده در : دوشنبه 28 تیر 1400

سلام، روستامون سد دارد. نهر آب سد درست از کنار زمین می گذرد. حدود 5 متر فاصله و بالاترین نقطه اش حدود 15 متر ارتفاع دارد.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 تیر 1400

سلام، لطفا اطلاعات کامل تری از جمله کاربری مورد نظرتان در اختیار ما قرار بدهید، تا پمپ مناسب را به حضرتعالی معرفی نماییم.

محمد خدابنده
ارسال شده در : دوشنبه 28 تیر 1400

عرض سلام و احترام ممنون از اطلاعات خوبتون. برای ابیاری ۴ هکتار باغ قطره ای، باطل ردیف ها ۱۵۰ متر و لوله اصلی ۶۳، چه مدل پمپ حلزونی یا سانتریفیوژ با چه مقدار قدرت اسب و دبی پیشنهاد می فرمایید؟ مکش آب از استخر با عمق ۳ متر انجام می شود. سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 تیر 1400

سلام، یک پمپ 200-65 پمپیران همراه با الکتروموتور 22 کیلووات موتوژن به حضرتعالی پیشنهاد می گردد.

یعقوب جهاندوست
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

با سلام، ضمن تقدیر و تشکر از فرمایشات بسیار مفیدتان. لطفا من رو راهنمایی بفرمایید. من یک قطعه زمین تقریبا هموار دارم به میزان ۱.۲ هکتار. می خوام آبیاری قطره ای انجام بدم. ۲۵۰ اصله گردو هستش. عمق چاه من ۲۰ متره. بفرمایید چه شناوری با چه قدرتی و با چند اسب بخار مناسبه؟ آیا تک فاز یا سه فاز نیاز دارم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 تیر 1400

سلام جناب جهاندوست عزیز، یک کف کش حداقل 2 اینچ سه فاز مناسب خواهد بود. چنانچه قطر لوله اصلی را نیز ذکر بفرمایید، قادر به راهنمایی دقیق تر حضرتعالی می باشیم.

صادقی
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

با سلام، من زمینی به مساحت 2 هکتار دارم. می خواهم از یک استخر به ارتفاع 4 متر برای آبیاری قطره ای استفاده کنم. طول مسیر لوله کشی 600 متر با لوله 4 اینچ هست. از چه پمپی باید استفاده کنم ؟ چند اسب باید باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 تیر 1400

سلام، دبی یک پمپ 4 اینچ، حداقل حدود 80 تا 100 متر مکعب در ساعت خواهد بود که قادر است آب را تا حدود ارتفاع حدود 40 متر پمپاژ کند. برق مصرفی نیز برابر با 30 اسب بخار خواهد بود.

مراد عظیمی
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

با سلام، برای آبیاری زمینی به مساحت 2 هکتار از چاه به عمق 22 متر نیاز به پمپ شناور با استفاده از ژنراتور برق با موتور 33 اینچ دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید از چه نوع شناور و چه ژنراتوری استفاده کنم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

سلام جناب عظیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اسماعیل شمس
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام، برای ارتفاع ۵۰ متر و مسافت ۱۵۰ متر چه نوع کف کشی را می توان استفاده نمود؟ اگر تک فاز هم باشد بهتر است.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

سلام جناب شمس عزیز، کف کش 2 اینچ 74 متری راد پمپ به حضرتعالی پیشنهاد می گردد.

محمد
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام، من زمینی به مساحت 6 هکتار دارم. می خوام این زمین رو به صورت یک پارچه لوله کشی به صورت بارانی آبدهی کنم. پمپی می خوام که همه زمین رو کلی آبدهی کنه. لطفا راهنمایی کنین. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

سلام، لطفا مبدا آب را مشخص بفرمایید تا یک عدد پمپ کف کش مخصوص کشاورزی یا یک پمپ سانتریفیوژ مناسب به حضرتعالی معرفی گردد.

مالک شیخ
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

با عرض سلام و احترام. بنده زمین کشاورزی دارم به مساحت 3 هکتار که دارای یک حلقه چاه سر زمین (نیاز به لوله کشی نیست) به عمق تقریبا 10 متر هست که به صورت غرقابی جهت کشت ذرت و گندم می خوام استفاده کنم و دسترسی به برق هم نداریم. خواستم بپرسم پمپ دیزلی 4 اینچ کافی هست برام یا اگر 6 اینچ بگیرم بهتره؟ چه نوع موتور و مارک پمپی رو جهت سهولت بیشتر کار پیشنهاد می دید؟ با توجه به اینکه کمکی ندارم و تنها هستم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام جناب شیخ عزیز، با توجه به عمق زیاد و اینکه موتور پمپ، توانایی مکش بیشتر از 8 متر را ندارد، می بایست از یک دیزل کوپل شده با یک پمپ آب استفاده شود.

رضایی
ارسال شده در : جمعه 25 تیر 1400

سلام، خسته نباشید. استادی چاه کشاورزی 20 متری با پمپ شافت و غلاف 5 طبقه و6 اینچ و موتور گازوئیلی چهار سیلندر داشتیم. به دلیل پایین رفتن سطح آب با درخواست جابجایی یک چاه جدید 45 متری حفر کردیم. پمپ رو به چاه جدید انتقال دادیم اما در حد 2 اینچ بیشتر آب بالا نیومد. آیا به تغییر پمپ احتیاج هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام، ارائه پاسخ کامل به سوال حضرتعالی و علت یابی، مستلزم حضور در موقعیت حفر چاه می باشد. همکاران واحد مشاوره فنی برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

سلطانی
ارسال شده در : جمعه 25 تیر 1400

سلام، وقت بخیر. مبدأ قرارگیری پمپ کف کش استخر آب به عمق ۴ متر می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام جناب سلطانی عزیز، شما می بایست یا از کف کش سه فاز و یا از موتور پمپ 3 اینچ دیزلی استفاده نمایید.

رضا اصغری
ارسال شده در : جمعه 25 تیر 1400

سلام و عرض ادب. فاصله سر چاه تا استخر بزرگ تعبیه شده در زمین کشاورزی ۳۰۰ متر و اتصال با لوله ۸ اینچ می باشد. امکان اتصال مستقیم به لوله خروجی آب از سر چاه وجود ندارد. به علت مسطح بودن، آب فشاری ندارد. امکان نصب پمپ فشار در سر چاه وجود ندارد. با توجه به مراتب فوق آیا می شود دستگاه یا ابزار یا وسیله ای در آخر لوله نزدیک استخر بزرگ داخل زمین، تعبیه کرد تا مکش آب لوله افزایش پیدا کند و دبی آب افزایش داشته باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام جناب اصغری عزیز، خیر، امکان نصب وجود ندارد. قطر لوله خروجی بسیار زیاد می باشد و در مبدأ می بایست پمپ قرار داده شود. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

نعمت اله سواری
ارسال شده در : پنجشنبه 24 تیر 1400

سلام، دینام ۷.۵ ده اسب دور ۱۴۴۵ با پمپ پنچ به چهار خریدم نصب کردم ولی فشار آب کم هست. مکش این پمپ ۵ متر و مسیر 50 متر است. برای جبران افت فشار راه چاره چیست؟ در ضمن پمپ روی چاه نصب هستش.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 24 تیر 1400

سلام، پمپ های گریز از مرکز قابلیت مکش ندارند. لطفا مبدا پمپ و کاربری مد نظر خود را بفرمایید تا پمپ مناسب را به حضرتعالی معرفی کنیم.

سلطانی
ارسال شده در : چهارشنبه 23 تیر 1400

سلام، برای آبیاری قطره ای 100 تا نهال، از انبار آب به ارتفاع ۴ متر و طول مسیر ۷۰ متر (۴ تا ردیف ۷۰ متری) با لوله ۳۰ پلی اتیلن استفاده می کنم. چه پمپ کف کشی مناسبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 23 تیر 1400

سلام جناب سلطانی عزیز، لطفا مشخص بفرمایید که مبدأ قرارگیری پمپ کجا می باشد، برای مثال چاه، استخر یا رودخانه.

میثم
ارسال شده در : دوشنبه 21 تیر 1400

با سلام، لطف می کنین راهنمایی بفرمایید؟ برای پروژه آبرسانی ساختمان ۱۵ طبقه ای از چه پمپی استفاده کنیم؟ آب از چاه توسط پمپ کف کش سه فاز به داخل منبع آب ۱۵۰۰۰ لیتری وارد می شود و از آنجا به طبقات انتقال یابد. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 تیر 1400

سلام، اگر تمایل به استفاده از بوستر پمپ ندارید، باید از پمپ 3 اسب 2 پروانه استفاده شود. لطفا برای بررسی دقیق تر، متراژ زیر بنا و تعداد واحدها را اعلام بفرمایید.

سیدمصطفی سیدجعفری
ارسال شده در : دوشنبه 21 تیر 1400

سلام، یک پمپ آب خانگی ۰.۷۵ کیلووات دارم. می خوام از این پمپ برای استفاده در خانه باغ و مکش آب از استخر آب استفاده کنم. لطفا راهنمایی کنید. ارتفاع آب استخر کشاورزی در طول مدت تابستان متغیر می شود و عموما آب از لب استخر ۳ متر پایین تر قرار می گیرد.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 تیر 1400

سلام، قسمت مکش پمپ لوله می بایست به صورت 90 درجه وارد استخر شده و در انتهای لوله فوق، یک سوپاپ نصب شود، که با یک بار هواگیری آب استخر را مکش کند.

جواد مرزبان
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام، وقت بخیر. یک ساختمان ۷ طبقه ۱۳ واحدی داریم. شش طبقه دو واحدی ۱۳۰ و ۱۵۰ متری و تک واحدی طبقه هفتم ۲۸۰ متری هست. پمپ آب هاچاسو 2 اسب با منبع فشار قدیمی ۲۴ لیتری گذاشتند. فشار آب کمه متاسفانه تا طبقه ۵ بیشتر نمی رسه. بفرمایید پنتاکس 2 اسب کارکرده سالم جوابگو خواهد بود و یا هاچاسو 3 اسب بگیرند؟ چون این دو مورد برای نصب موجوده. پیشاپیش ممنون از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 20 تیر 1400

سلام جناب مرزبان عزیز، این یک مشکل فنی می باشد. پمپ 2 اسب فارغ از اینکه چه برندی دارد، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود، اما پمپ حضرتعالی می بایست تعویض یا سرویس شود.

سهراب روستایی
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام، ضمن تشکر از راهنمایی شما. من یک استخر دارم به ارتفاع 3 متر با ۱۸۰000 لیتر حجم آب. می خواستم یک پمپ برای قطره ای کردن حدود ۱۵۰ درخت خریداری کنم. برق تک فاز است. به نظرتون چه پمپی مناسب است؟ پمپ با کیفیت باشه. ارزان ترین مکان تامین پمپ کجاست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام جناب روستایی عزیز، لطفا اطلاعاتی در ارتباط با طول مسیر آبرسانی، قطر لوله آبرسانی و میزان مصرف آب درخت ها در هر ساعت ذکر بفرمایید، تا بتوانیم اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار دهیم.

علی محمدی
ارسال شده در : جمعه 18 تیر 1400

سلام، نیاز به پمپ آب برای انتقال آب از چاه ۴ متری و مسیر انتقال ۱۸۰۰ متر اختلاف سطح ۱۵ متر می باشد، با لوله انتقال 2 اینچ. راهنمایی می فرمایید چه نوع پمپی تهیه کنیم؟ قیمت آن را بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام، یک پمپ تک فاز 2 اینچ با این مشخصات، قابلیت جابجایی آب در این ارتفاع و مسیر را ندارد. برای حضرتعالی پمپ سه فاز نیاز می باشد.

عرفان دوست
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

با سلام، برای انتقال آب کشاورزی تا ارتفاع 40 متری و فاصله 200 متر، چه نوع پمپی را پیشنهاد می دهید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام جناب عرفان دوست عزیز، برای انتقال آب به منظور مصارف کشاورزی با ارتفاع و فاصله مذکور، می توان از پمپ وکائل پمپیران استفاده شود.

اکبر رجبی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام، از اطلاعات کامل شما بسیار بسیار تشکر می کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام جناب رجبی عزیز، ممنون از حسن نظر حضرتعالی.

مسلم حسینی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام و درود خدمت شما. بنده می خوام از آب خانگی که وصله به یک تانکر آب 2000 لیتری آب را به ارتفاع 80 متر و طول 300 متر، به یک تانکر آب دیگه انتقال بدم. چه نوع پمپ با چه شناوری می تونم انجام بدم؟ برق تک فازه. آیا امکانش هست؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام جناب حسینی عزیز، پیشنهاد ما انتقال آب از طریق شناور 1¼ اینچ، با ارتفاعی حدود 150 متر می باشد. البته لازم به ذکر است که میزان جابجایی آب به اندازه 1 اینچ خواهد بود، بدین معنا که یک مخزن 2000 را می تواند طی حداکثر 1 ساعت جابه جا کند.

موسی عظیمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

درود و خسته نباشید خدمت شما. برای انتقال آب از رودخانه، با تقریبا 4 متر اختلاف سطح بین رودخونه و زمین و وسعت یک هکتاری زمین با سیستم قطره ای، از چه نوع موتور آبی استفاده کنم؟ البته اگه دیزل باشه بهتره، چون دسترسی به برق نداره زمین.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام جناب عظیمی عزیز، استفاده از موتور پمپ دیزلی 4 اینچ به شما پیشنهاد می شود.

امین شادوند
ارسال شده در : یکشنبه 13 تیر 1400

سلام، برای انتقال آب از رودخانه به ارتفاع 350 متر و طول 1000 متر، به وسیله نیروی تراکتور نیاز به چه پمپی، با چه دور و چه لوله ای با چه مقاومتی دارم؟ خیلی ممنون از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 13 تیر 1400

سلام جناب شادوند عزیز، انتقال آب با این مسافت، از طریق تراکتور امکان پذیر نمی باشد. همکاران واحد مشاوره فنی برای طراحی پمپ مناسب با شما تماس خواهند گرفت.

سعید عابدینی
ارسال شده در : شنبه 12 تیر 1400

سلام و وقت بخیر، ببخشید من یه الکتروموتور ۲ اسب دارم که پروانه اون سوخته. برای انتخاب پروانه پمپ برای اون، آیا می تونم پروانه ۱.۷۵ اسب انتخاب و نصب کنم یا اینکه حتما باید پروانه ۲ اسب را خریداری و نصب کنم؟ چرا؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 13 تیر 1400

سلام جناب عابدینی عزیز، برای نصب پروانه نیاز است حتما از پروانه مناسب با سایز استاندارد استفاده شود.

رضا
ارسال شده در : شنبه 12 تیر 1400

سلام، من یک تانکر 3000 لیتری دارم که توسط کف کش پر می شه. می خوام 120 تا درخت رو در زمینی به مساحت 1000 متر (100 متر طول و 10 متر عرض) با لوله 16 میل آبیاری، آبیاری قطره ای کنم. چه نوع پمپی رو بین تانکر و سر لوله ها قرار بدم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 12 تیر 1400

سلام، با توجه به قطر لوله آبرسانی امکان پاسخگویی به سوال شما مقدور نمی باشد. حضرتعالی می بایست نسبت به افزایش قطر لوله به میزان 1 اینچ (معادل لوله 30 پلی اتیلن) اقدام بفرمایید.

سید احمدرضا میرخاری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام، پمپ 3 اینچ که آب رو از داخل چاه با ارتفاع ۵۰ متر بکشه داریم. آب از چاه بیرون بکشه تا چند متر می تونه انتقال بده آب رو؟ چه موتور برقی می خواد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 10 تیر 1400

سلام، لطفا مشخص بفرمایید که آیا کف کش مد نظر شما است یا شناور؟ همچنین بفرمایید کف کش چند اینچ و برق، چند فاز است؟ در ضمن لازم هست حتما توان پمپ ذکر شود تا بتوان موتور برقی با دو برابر توان گفته شده معرفی کرد.

اصغر عباسپور
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام، من یه چاه ۲۰ متری دارم، برق نداریم. اول سطح آب چاه بالا بود، با موتور آب مارکو ۸ اسب با پمپ بابل ۴ اینچ راحت آب رو بر می داشتیم. حالا سطح آب چاه رفته پایین، موتور آب مون آب رو نمی تونه بر داره. می خواستیم راهنمایی کنید که چه کار می تونیم بکنیم که از پایین تر آب بر داریم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام جناب عباسپور عزیز، حداکثر عمقی که پمپ مذکور می تواند از آن آب را برداشت کند، 4 متر است. در صورت نداشتن برق، باید یک موتور برق به همراه یک کف کش تهیه بفرمایید. زیرا هیچ موتور برقی توانایی مکش آب از عمق بیش از 4 متر را ندارد.

صبوری
ارسال شده در : دوشنبه 07 تیر 1400

سلام، طبقه ۶ یک مجتمع هستیم. در حالت عادی آب بدون پمپ تا طبقه ۶ میاد ولی مالک قبلی، یک پمپ 1 اسب بشقابی رو به جای نصب در طبقه همکف، در طبقه ۶ و ورودی ساختمان نصب کرده. وقتی شب ها فشار آب کم بشه، ما آب نداریم. اگر پمپ رو به همکف انتقال بدیم، مشکل ما با توجه به نوع پمپ بر طرف می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام جناب صبوری عزیز، حتما می بایست از پمپ 1 اسب جتی استفاده شود، زیرا پمپ 1 اسب بشقابی، به دلیل فشار کم در همکف کاربردی ندارد.

گودرزی
ارسال شده در : دوشنبه 07 تیر 1400

با سلام، یه موتور آب یا کف کش می خوام برای کشاورزی، تا ارتفاع ۲۵ تا ۳۰ و طول ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر. گازوئیلی باشه. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام جناب گودرزی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

یونس یوسفی
ارسال شده در : دوشنبه 07 تیر 1400

سلام، می خوایم از یه چاه یک تا دو متری کنار رودخانه، آب پمپاژ کنیم داخل یک تانکر بزرگ برای انشعاب آبادی. طول مسیر شیب دار و در حدود ۳۰۰۰ متر هست. اختلاف ارتفاع رودخانه تا تانکر محل ذخیره ۸۰ متر هست، یعنی از کف رودخانه ۸۰ متر چناری باید بالا بره تا با تانکر ذخیره تراز بشه. چه پمپ یا شناور یا کف کشی پبشنهاد می دید؟ برق هم تک فاز هست. تانکر هم نهایتا هفته ای یک بار پر و خالی می شه. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام جناب یوسفی عزیز، باید حتما برق 3 فاز داشته باشید. با وجود برق 3 فاز نیز امکان این انتقال به صورت تک مرحله ای وجود ندارد. به دلیل فاصله زیاد و اختلاف ارتفاع، می بایست در چند مرحله ایستگاه قرار داده شود، تا آب مرحله به مرحله انتقال داده شده و به تانکر برسد.

مهیار طالمی
ارسال شده در : دوشنبه 07 تیر 1400

سلام، ضمن تشکر از مطالب جامع شما. سوالم رو مطرح می کنم. آیا برای تامین آب یک واحد که حداکثر ۷ متر از پمپ بالاتر هست، از چاهی به عمق ۸ متر که در فاصله 10 متری از پمپ قرار گرفته، می شه از لوله پلی اتیلن 2 اینچ و پمپ 1 اسب بشقابی استفاده کرد؟ به بیان دیگه، می خوام از سوپاپ داخل چاه تا پمپ 1 اسب، از لوله ۲ اینچ استفاده کنم، در حالی که لوله کشی ساختمان من، سایزش ۲۵ هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام، ابتدا باید از طریق یک پمپ کف کش، آب وارد یک تانکر ذخیره شود. سپس یک پمپ زیر تانکر ذخیره قرار بگیرد تا آب را به داخل ساختمان انتقال دهد. پمپ داخل چاه نمی تواند به پمپ 1 اسب بشقابی مستقیما متصل شود.

فیصل دلشوی
ارسال شده در : شنبه 05 تیر 1400

سلام، یه چاه داریم به عمق ۴۵ متر. می خوایم یه شفت و غلاف ۵ اینج بذاریم. لطفا راهنمایی می کنید؟ قیمت هم اعلام کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 06 تیر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

دامرودی
ارسال شده در : جمعه 04 تیر 1400

سلام، یک استخر آب دارم به ارتفاع یک متر. می خوام آب رو با لوله ۳ به فاصله ۵۰۰ متر انتقال بدم و وارد آبیاری قطری بشه. چه کف کشی مناسبه و قیمتش چقدره؟ ممنونم اگه راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 05 تیر 1400

سلام جناب دامرودی عزیز، پمپ کف کش 94 متری راد پمپ در صورتی که فاصله 500 متر، بدون اختلاف ارتفاع باشد، برای این کار مناسب است.

فرخ صالحی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 تیر 1400

سلام، وقت بخیر. 60 نهال و درخت رو از چاه می خوام آب بدم. چه پمپی مناسب هست که بخرم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 02 تیر 1400

سلام جناب صالحی عزیز، حتما باید از پمپ شناور یا پمپ کف کش استفاده کنید. اگر عمق چاه کمتر از 90 متر باشد، از پمپ کف کش و اگر بیش از 90 متر باشد، از پمپ شناور استفاده نمایید. نکته حائز اهمیت این هست که در صورت استفاده از روش آبیاری قطره ای، هنگام خرید، قطر و طول لوله آبیاری قطره ای را اعلام بفرمایید. در غیر اینصورت، فقط اعلام بفرمایید که به پمپ شناور یا کف کش چند اینچ نیاز دارید.

میثم
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام، راهنمایی می خوام برای انتخاب شناور جهت استفاده در مزرعه. عمق چاه دستی ۲۰ متر، طول مسیر لوله ۸۵۰ متر، قطر لوله ۶۳ یا همون ۲ اینچ است. شیب مسیر تا ۱۵۰ متر هموار، ۱۵۰ متر بعدی ۴ متر شیب و به بعد تقریبا سرازیر است. مورد استفاده سر ۸۵۰ متر هر بار آبیاری ۵۰ عدد تِیپ ۱۶ میلی به فاصله هر تیپ ۲۰ سانتی متر به طول هر تیپ ۶۰ متر است. برق تک فاز است. لطفا تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 تیر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی معصومی
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

با عرض سلام و ادای احترام. در نظر است آب تصفیه خانه ای را که در پایین دست پروژه می باشد، به بالادست پروژه که دارای شیب هم هست انتقال بدهیم. لازم به ذکر است آب مورد نظر، پساب بیمارستانی است و برای ذخیره و آبیاری فضای سبز استفاده خواهد شد. برای انتخاب پمپ راهنمایی می فرمایید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 تیر 1400

سلام جناب معصومی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سید مصطفی هاشمی
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

با سلام، از رودخانه به بالای کوه به ارتفاع ۲۰۰۰ متر می خوام آب بکشم. آیا امکانش هست؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام جناب هاشمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محسن امینی
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام، 50 عدد نهال دارم می خواهم آبیاری قطره ای کنم. چه نوع پمپی باید استفاده کنم؟ یک اسب جواب نداد.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام جناب امینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرزاد جولا
ارسال شده در : یکشنبه 30 خرداد 1400

با سلام، مطالب آموزنده و کابردی بود. بنده ارشد عمران آب هستم. اگه بشه یک مثال عملی از صفر تا صد انتقال آب از چاه به مخزن و غیره در خصوص شبکه آب شهری در مطالب گنجانده شود بسیار گره گشا و باعث افزایش دانش کاربران خواهد شد‌. با سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام، ممنون از حسن نظر حضرتعالی. مطالب مورد نظر شما نیز به زودی به محتوای این صفحه افزوده خواهند شد.

شادی
ارسال شده در : یکشنبه 23 خرداد 1400

سلام، از بعضی از مطالب سایت شما بازدید کردم. سایت بسیار جالبی دارید با مطالب بسیار خوب، ظاهر زیبا و البته سئوی خوب.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 خرداد 1400

سلام، ممنون از حسن نظر شما.

نوری زاده
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

با سلام، جهت افزایش دبی آب لوله کشی شده از سد پمپ مورد نیاز است. از ابتدای سد تا سر زمین لوله کشی شده است. طول لوله به قطر ۱۶۰ میلی متر، حدود ۱۰۰۰ متر هست. اما دبی خروجی کم هست. جهت افزایش برداشت آب راهنمایی کنید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب نوری زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سلیمانی
ارسال شده در : پنجشنبه 13 خرداد 1400

با سلام، من می خوام آب رو حدود ۸۰۰ متر از کوه بالا ببرم. چه پمپی احتیاج داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 13 خرداد 1400

سلام جناب سلیمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی محمد بابایی
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

با سلام خدمت کارشناسان محترم. موتور ۳۵۰۰ دور تولیدی با ۵ اسب بخار تک فاز موجود است؟ شما چه پیشنهاد و راهنمایی در این مورد دارین؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید کرمی
ارسال شده در : شنبه 08 خرداد 1400

سلام، می خوام هر دفعه 200 لیتر آب را بفرستم روی پشت بام با 5 متر ارتفاع. یه چیزی می خوام حدود پمپ کولر. لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 خرداد 1400

سلام جناب کرمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

وحید قبادی
ارسال شده در : شنبه 08 خرداد 1400

سلام، خسته نباشید. من یک موتور دیزل مارگو 10 اسب (7.2 کیلووات) 1500 دور دارم. آیا یک پمپ وکائل 3 طبق رو می تونه بچرخونه؟ میزان آبدهی 15000 لیتر بر ساعت آب برای آبیاری قطره ای باغ نیاز دارم. حداکثر ارتفاع باغ از موتور 12 متر به طول 400 متر با شیب ملایم می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 خرداد 1400

سلام جناب قبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی ولدی
ارسال شده در : چهارشنبه 05 خرداد 1400

سلام و درود فراوان. یه باغ داریم با شیب زیاد. هم موتور آب بنزینی 3 اینچ داریم، هم گازوئیلی 4 اینچ مارگو. مسافت حدود 40 متر است. آب تا حدود 30 متری می رسه. چه پمپی استفاده بکنم، که از 40 متر به بالا پمپاژ بکنه؟ ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 05 خرداد 1400

سلام جناب ولدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین زاده
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام و درود. یه خط آبیاری کشاورزی با لوله پی وی سی ۲۵۰ داریم. در انتهای مسیر چون ارتفاع زیاد می شود، نیاز داریم یک پمپ موازی یا سری با لوله نصب کنیم تا فشار را در مسیر افزایش دهیم. همچیین پمپی هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 02 خرداد 1400

سلام جناب حسین زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد رستمکلایی
ارسال شده در : جمعه 31 اردیبهشت 1400

سلام، می خوام از استخر برای آبیاری قطره ای باغ استفاده کنم. طول لوله ۵۰۰ متر هست و نیاز به ۱۲ متر مکعب در ساعت آب هست. اختلاف ارتفاع در حدود ۵ متر هست. چه پمپی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 خرداد 1400

سلام جناب رستمکلایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ساتیار بدری
ارسال شده در : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400

سلام، از چاه حدود پنج متری به طول حدود سیصد و پنجاه متر، با شیب بیست و پنج درصد می خوام آب بکشم و وارد تانکر هوایی شش متری کنم. چه پمپی مناسبه؟ برق نداریم. پمپ بنزینی یا دیزلی می خواهم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 اردیبهشت 1400

سلام جناب بدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مرادی
ارسال شده در : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400

سلام، از چاهی کنار رودخانه به عمق 40 متر، سر بالایی 2000 متر با حدود 25 درجه برای استخر 50 در 50، به عمق 10 متر می خوام آب بکشم. آیا راهی دارد؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 25 اردیبهشت 1400

سلام جناب مرادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قاسم ناصری
ارسال شده در : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

سلام، وقت بخیر. یک استخر به حجم 400 متر مکعب دارم. می خوام طی 10 تا 15 ساعت تخلیه بشه. فاصله محل تخلیه تا استخر ۷00 متر هست و قطر لوله انتقال 5 اینچ. چه کف کش یا پمپی نیاز هست؟ هزینه برام مهم هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400

سلام جناب ناصری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فواد اعظمی
ارسال شده در : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

سلام، من می خوام آب رو با کف کش از فاصله ۲۰۰۰ متری از رودخانه، با شیب تقریبی ۱۵ درصد، به استخر ۵ در ۱۰، با عمق ۲ متر انتقال بدم. مقدارش مهم نیست چند اینچ باشه. امکانش هست با کف کش این کار رو بکنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

سلام جناب اعظمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اسکندر کیخوایی
ارسال شده در : جمعه 17 اردیبهشت 1400

سلام، برای برج 8طبقه، 2 بلوک، 48 و 72 واحدی، 3 طبقه پارکینگ (زیر زمین، همکف و طبقه صفر) که مخازن در پارکینگ زیر زمین جاسازی شده، لطفا بفرمایید چند تا پمپ و چه پمپی با چه مشخصاتی مناسب هست؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 اردیبهشت 1400

سلام جناب کیخوایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین سالاری
ارسال شده در : شنبه 11 اردیبهشت 1400

سلام، خسته نباشید. واسه کندن چاه آب چه موتوری پیشنهاد می کنید؟ نمی خوام کف کش ببرم که برق باشه. طول ۳۰ متره.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 اردیبهشت 1400

سلام جناب سالاری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی مردانی
ارسال شده در : جمعه 10 اردیبهشت 1400

سلام و عرض ادب. من یه کفکش ۳۸ متری دو اینچ دارم و عمق چاه ۳۰ متره. آیا با کاهش سایز لوله فشار کمتری به کف کش میاد؟ الان پرتاب آب خیلی کمه. فقط بهبود عملکرد پمپ مدنظر هست. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 اردیبهشت 1400

سلام جناب مردانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پرویزی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400

سلام، پمپ مناسب برای دبی ۲۵۰ لیتر بر ثانیه با هد ۳۳ با گیج که بخوام از دو پمپ موازی که برای فاضلاب استفاده کنم، چه نوع پمپی هست؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400

سلام جناب پرویزی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیم احمدی
ارسال شده در : یکشنبه 05 اردیبهشت 1400

با سلام، برای آبیاری زمینی به مساحت 5000 که کنار رودخانه است، با شیب ملایم 140 متر، به چه نوع موتوری و با چه مشخصاتی نیاز دارم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 اردیبهشت 1400

سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مصطفی کراری
ارسال شده در : پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400

باسلام خسته نباشید. پمپ مناسب برای موتور چانگفا ۳۰ اسب با لوله پلی اتیلن ۴ اینچ به طول ۱۰۰۰ متر و ارتفاع ۱۰ متر. ممنون از لطفتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 اردیبهشت 1400

سلام جناب کراری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 فروردین 1400

با سلام و عرض ادب. لطفا بفرمایید پمپ مناسب برای یک چاه به عمق 4 متر و به مسافت 100 متر تا مکان مصرف، چه مشخصه ای باید داشته باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد خزائی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

با سلام و عرض خسته نباشید. اگر ممکن است بفرمایید که پمپ مناسب برای یک چاه به عمق ۹ متر و به مسافت ۲۵ متر تا مصرف کننده، برای یک طبقه به مساحت ۹۰ متر مربع در شمال باید دارای چه مشخصاتی باشد؟ اگر فروش هم دارید برند و قیمت چیست؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

سلام جناب خزائی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابوالفضل بالازاده
ارسال شده در : دوشنبه 23 فروردین 1400

سلام و خسته نباشین. برای انتقال آب از استخر به عمق یک و نیم متر و مسافت ۱۶۰ با شیب ملایم و اختلاف ارتفاع نقطه مبدا تا مقصد تقریبا ۷ متر، کدوم موتور پمپ آب ۳ اینچی بازدهی بهتر با قیمت مناسب رو دارد؟ میزان کارکرد ۵ ساعت هر ۵ روز می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام جناب بالازاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدعلی
ارسال شده در : دوشنبه 23 فروردین 1400

سلام، می خوام از چاهی کنار رودخانه که تا استخر آب که ارتفاع 100 متر و مسافت 1100 متر دارد آب برداشت کنم. ابعاد استخر 120*10*2.5 می باشد. می خوام چهار اینچ آب برداشت کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید از چه شناوری و چه لوله ای و با چه باری استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی سوری
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

با سلام، برای انتقال آب به ارتفاع 12 متری با لوله یک اینچی چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ لطفا راهنمایی فرمایید.

user4@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

سلام جناب سوری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رحمان خسروی
ارسال شده در : جمعه 20 فروردین 1400

سلام، برای آبرسانی یه شهرک مسکونی در شمال مشتمل بر ۱۰۰ ویلا چه پمپی مناسب است؟ توضیح آنکه منبع آب دفنی می باشد و حداکثر مسیر ۱۵۰ متر خواهد بود. تشکر.

user4@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

سلام جناب خسروی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید ژولائی
ارسال شده در : جمعه 13 فروردین 1400

سلام بنده در حال ساخت یک مجتمع ۸ طبقه تک واحدی ۱۵۰ متری هستم یک پارکینگ همکف و یکی هم منفی، نیاز به پمپی دارم که الان واسه ساخت استفاده کنم بعدا هم به عنوان پمپ اصلی استفاده بشه لطفا راهنمائی بفرمائید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امان اله بویا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 فروردین 1400

با سپاس برای پمپاژ آب از چاه به عمق ۳۰ متر با لوله خروجی ۳ اینچ تا فاصله ۵۰ متری چه پمپی استفاده بکنم؟ ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 11 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

نصیر عیدخانی
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

سلام، خسته نباشید، برای آبیاری تحت فشار زمین ۱.۵ هکتاری با طول ۲۲۰ متر و استخر با گنجایش ۳۵۰۰۰۰ لیتر آب که ۳۰۰۰ متر گلخانه و مابقی نهالکاری شده باشه چه نوع پمپی مورد نیازه؟ ممنون و متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد تورانلو
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اسفند 1399

سلام، برای یک چاه ۳۰ متری و طول مسیر ۶۰۰ متری با لوله ۲ اینچ پمپ تک فاز چه پیشنهادی دارید؟ ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید شعبانیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 اسفند 1399

برای ارتفاع ۱۰۰ متر با شیب ۸۰ درجه و برق تک فاز چه پمپ مناسب است؟

user1@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 13 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جمشیدی
ارسال شده در : دوشنبه 11 اسفند 1399

باسلام، خدمت همکاران شما در مجموعه فامکو، بنده یک استخر 2800 متر مکعبی در ارتفاع 60 متری و فاصله 500 متری از محل برداشت آب از یک نهر دارم. آب موجود در نهر معادل 5 اینچ بوده و پمپ مورد نظر برای برداشت این حجم از آب در محل ورود به استخر باید دبی 60 متر مکعب در ساعت را داشته باشد. پیشنهاد شما برای پمپی با شرایط ذکر شده و قابلیت اتصال بوسیله کوپلینگ به شفت گاردان تراکتور چه نوع پمپی است؟ ممنون از راهنمایی شما

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی اکبر
ارسال شده در : شنبه 09 اسفند 1399

سلام، فاصله چاه تا حوض استخر 500 متر می باشد و ارتفاع چاه تا استخر 40 متر می باشد و سایز لوله 32 می باشد، چه پمپی بخرم بهتر است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 10 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صلاح الدین
ارسال شده در : یکشنبه 03 اسفند 1399

سلام خسته نباشید، ارتفاع من با احتساب طول لوله تقریبا ۹۲متر هستش زمین یک هکتار و نیم یونجه هستش و تعدادی درخت دور و بر زمین شاید ۱۵۰ تا ۲۰۰ نهال، لوله انتقال آب از دریاچه ۳ اینچ، چه پمپی میتونه جوابه کار بنده رو بده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 03 اسفند 1399

سلام، سلامت باشید، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید شعبانیان
ارسال شده در : پنجشنبه 23 بهمن 1399

با شیب ۷۵ درجه و فاصله ۱۵۰ متر چه نوع پمپ ابی مفید است؟

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نفیسی فرد
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام من یه پمپ می خوام که آب رو از چاه با عمق 30 متر به یه باغ 1000 متری که 5 ردیف درخت داره و بین درخت ها هم سبزی و صیفی کاری شده است درخت ها را با جوی خاکی آب میدم ولی می خوام سبزی و صیفی جات را با آبیاری تحت فشار (بارانی) آبیاری کنم لطفا راهنمایی بفرمایید که از چه نوع پمپی استفاده کنم با سپاس از شما

user1@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 19 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود
ارسال شده در : جمعه 17 بهمن 1399

با سلام، بنده به یک پمپی نیاز دارم که بتونه آب را از کانال به مسافت ۴۰۰ متر با شیب تقریبی ۱۰ درصد مکش کند و به استخر بریزد. یعنی پمپ ۳۰ متری استخر قرار بگیرد، آب را از فاصله ۴۰۰ متری مکش کنه و بعد به فاصله ۳۰ متری بعد از خودش به استخر بریزد. برق ۳ فاز ۳۰ آمپر هم دارم. نوع پمپ و اندازه حداقلی لوله به بنده راهنمایی شود. مچکرم

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمود
ارسال شده در : جمعه 10 بهمن 1399

سلام وقت بخیر، یک پمپ می خوام برای آبیاری، بنزینی می خوام که از رودخانه آب بگیرم. تقریبا بیست متر ارتفاع دارم و تا سر زمین نزدیک پونصد متر فاصله هست. چه نوع پمپی باید تهیه کنم؟ خودتون اگر دارید لطفا تماس بگیرید. ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نادر رهسپار
ارسال شده در : دوشنبه 06 بهمن 1399

سلام برای یک پروژه به هر دلیلی پمپ با منحنی عملکرد اشتباه طراحی شده حتی با تغییرات در ایمپلر هم مشکل مرتفع نشده است. به نظر شما اشکال دبی زیاد در فشار مورد نظر و فشار کم در دبی مورد نظر رو چطور میشه حل کرد؟ یک بای پاس حجم آب اضافه رو که در فشار مورد نظر بوجود میاد هدایت کنه به مخزن یا ...؟ سپاسگزار خواهم بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهمن اختردل
ارسال شده در : پنجشنبه 02 بهمن 1399

با سلام، بنده یک چاه آب دارم که آب از طریق یک پمپ شناور مدل 374/6a (موتور 62 کیلو وات) به مخزن انتقال داده می شود. توی چاه فشار سنجی و دبی سنجی انجام شده که خدمتتان عرض می کنم. (فشار سنجی : 9.5 بار یا 95 متر و دبی 45 لیتر بر ثانیه) و همچنین سطح دینامیک چاه با دستگاه سطح سنج اندازه گرفتم که 34 متر است. بنابراین کلا هد روی سر پمپ 140 متر است و با توجه به کاتالوگ پمپیران این پمپ حداکثر 33 لیتر بر ثانیه باید دبی فراهم کند. این تناقض برای ما جای سوال دارد که این مدل پمپ چگونه 12 لیتر بر ثانیه دبی بیشتر میدهد. متاسفانه هرساله مجبور به تعویض الکتروپمپ می شوم. سپاس از توجه تون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حامد جعفری
ارسال شده در : چهارشنبه 01 بهمن 1399

راهنمایی عالی بود دمتون گرم، برای تامین فشار ۲ یا ۳ بار برای آبیاری و کود دهی زمین کشاورزی با مساحت ۵۰ هکتار چه پمپی کارایی داره؟؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 02 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد صفری
ارسال شده در : جمعه 26 دی 1399

جهت گردش آب در خط لوله ۴.۵ کیلومتری کا به صورت رفت و برگشت می باشد (یعنی ۴.۵ کیلومتر رفت و بعد وصل میشود به خط بر گشت ۴.۵ کیلومتری با شیب ۱۰ درصد و جهت جلوگیری از یخ زدگی باید آب سیرکوله شود در مدار. لازم به ذکر است که پمپاژ آن با یک جوکی پمپ انجام می گردد و مشکل پمپاژ نیست فقط برای پیشگیری از یخ زدگی نیاز به سیرکوله است.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر یسارب
ارسال شده در : پنجشنبه 11 دی 1399

با سلام، آیا برای ورودی پمپ می توان از شلنگ پلاستیکی (با قابلیت رول شدن) استفاده کرد؟ در زمان پمپاژ شلنگ وکیوم نمی شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 11 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عیسی مقیسه
ارسال شده در : شنبه 29 آذر 1399

سلام چاهی داریم ۱۰۰ متر عمق و ۵۰۰ متر عمودی به صورت سر بالایی انتقال بده، برق سه فاز داریم. دبی چاه ۱۲ لیتر هست، چه نوع پمپی مناسب است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

وحید خسروی
ارسال شده در : دوشنبه 03 آذر 1399

با سلام، از الکتروپمپهای لووارا 40-250 برای انتقال آب خنک کاری از مخزن آیس بانک تا مبدل صفحه ای و برگشت به داخل آیس بانک استفاده شده (سیکل باز). طول مسافت رفت و برگشت 150 متر و ارتفاع 20 متر می باشد. موتور پمپ از آمپر مجاز پلاک 2 آمپر بیشتر می کشد. می خواستم عواملی که باعث آمپر کشیدن موتور پمپ می شود رو بدونم. با تشکر فراوان

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 آذر 1399

سلام، همکاران واحد تعمیرات با شما تماس خواهند گرفت.

عبدالحسین زاده
ارسال شده در : جمعه 23 آبان 1399

سلام، پمپ می خوام از لوله ای که 2 کیلومتر طول داره به اون وصل بشه و پمپاژ کنه قطر طول 5 اینچ هستش، منبع آب چاه عمیق هستش، با تراکتور میخوام کار کنه چون برق نداریم، پمپ به سیستم قطره ای وصل میشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رامین اقدمیان
ارسال شده در : جمعه 09 آبان 1399

سلام برای چاه ۸ متری و فاصله ۱۸۰ متر سراشیبی چه شناوری خوب است؟ برقمون تک فاز است ممنون میشم جواب بدین.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

روح الله محمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 مهر 1399

با سلام، ممنون و سپاس از لطف عزیزانی که در این مجموعه و در اختیار گذاشتن افراد متخصص و علم پمپ و غیره در اختیار گذاشته تا استفاده نمایند.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 مهر 1399

سلام، ممنون از شما که وقت گذاشتید و مطالعه فرمودید.

مهدی میانجی
ارسال شده در : دوشنبه 31 شهریور 1399

با سلام برای آب کشی از یک چاه ۸۷ متری چه نوع پمپ و با چند kw لازم است؟ ممنون از راهنمایی شما

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 مهر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عباس
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 مرداد 1399

با درود، برای جایگزینی پمپ آلفالاوال LKH20 چه پمپ سانتریفیوژ زمینی را پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 مرداد 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیم پور
ارسال شده در : جمعه 22 فروردین 1399

با سلام، مطلب مربوط به پمپ بسیار کاربردی و مفید بود. با تشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 28 فروردین 1399

ممنون از شما دوست عزیز

محمد بابها
ارسال شده در : جمعه 16 اسفند 1398

با سلام و احترام حدودا 5 ساعت در سایت خوبتون سرگرم مطالعه بودم اطلاعات و محتوای سایتتون جای تبریک و قدردانی داره چندتا سوال داشتم از خدمتتون 1- برای یه واحد در طبقه 3 (حدودا 30 متر ارتفاع) چه پمپی (نوع و برند و دبی و قدرت) رو صلاح میدونین؟ 2- از آب مخزن تحت فشار میشه در زمان قطعی آب استفاده کرد؟ (مثلا مخزن تحت فشار 50 لیتری) 3- میشه حالتی وجود داشته باشه که زمان کمی فشار آب پمپ شروع به کار کنه و نه همیشه؟(فشار آب واحد ما اکثرا خوبه و در برخی موارد افت فشار داریم)

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 اسفند 1398

سلام وقت بخیر، ممنون از لطف شما دوست عزیز، در مورد سوال اول پمپ PM80 به همراه منبع دیافراگمی کلید و پنج راهی مناسب می باشد. سوال دوم: از منبع دیافراگمی نمی شود به عنوان پمپ ذخیره استفاده کرد (کار این منبع تامین فشار لازم سیستم هستش) لطفا برای این منظور از منبع ذخیره استفاده نمایید. سوال سوم: این کار قابل انجام نیست، پمپ همواره داخل مدار باید وجود داشته باشد در غیر این صورت باید بصورت دستی استارت شود.

Zahiri peyman
ارسال شده در : یکشنبه 13 مرداد 1398

Salam montazere tazehayetan hastim...

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 مرداد 1398

با سلام، به زودی فیلم های سری جدید و مقالات جدید منتشر خواهند شد.