مقالات

سدیم آلژینات چیست؟
در این بخش با ساختار و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده آشنا شده و همچنین به بررسی فرایند تولید و کاربردهای آن پرداخته شده است. سدیم آلژینات از آنجایی که از جلبک های دریایی و به صورت طبیعی در دسترس است با داشتن ویژگی هایی چون عدم سمیت و زیست تخریب پذیر بودن و هزینه دستیابی به صرفه به عنوان یک ماده با ارزش در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد این ماده جهت مصرف در صنایع غذایی و دارویی دارای تاییدیه جهانی از سازمان غذا و دارو (FDA) می باشد.
کولر گازی اینورتر چیست؟
کولر گازی اینورتردار با استفاده از اینورتر دور موتور را با تغییرات فرکانس یونیت خارجی هماهنگ می کند که این امر موجب می شود کولر گازی در شروع کار خود با دور متناسب کار کند و بعد از آن به اوج برسد. کولرهای گازی اسپلیت مدل اینورتر بین 40 تا 60 درصد کم مصرف تر می باشند. اینورتر یا مبدل به معنای وارونه گردان یا معکوس کننده می باشد و در سیستم های کمپرسوری به معنای دور متغییر است.
پمپ آب خانگی بی صدا
پمپ آب خانگی بی صدا گزینه ای مناسب برای خرید و استفاده در آپارتمان های چند طبقه و احتمالا با فشار آب پایین در طبقات بالا می باشد تا موجب آزار و اذیت ساکنین ساختمان نشود و به طوری نامحسوس عمل کند.
اسپلیت چیست؟
در ابتدا به تعریف کوتاهی از اسپلیت می پردازیم، اسپلیت نسل پیشرفته کولر گازی می باشد که بیشتر برای سرمایش استفاده می شود. اسپلیت در لغت به معنای دو تکه می باشد که در واقع نمایانگر ساختار این محصول است. اسپلیت ها تفاوت هایی با کولر گازی دارند که می توانید برای اطلاع بیشتر به مقاله تفاوت کولر گازی و اسپلیت مراجعه نمایید. به دلیل استفاده از کمپرسورهای پیشرفته در این نوع کولر گازی می توان انتظار بازدهی و ظرفیت بالایی از این دستگاه داشت.
نحوه نصب پکیج دیواری چگونه است؟
امروزه پکیج ها برای گرمایش محیط و آب گرم مصرفی در مقایسه با سیستم هایی مثل آبگرمکن های دیواری به دلیل کارایی بهتر محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند. راه اندازی پکیج ها نیازمند تجربه و تخصص مرتبط با نصب پکیج می باشد. در این مقاله درباره چگونگی نصب صفر تا صد یک پکیج اطالعات مفیدی را در اخیتارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.
دوربین مداربسته مناسب فضای باز
بهترین انتخاب برای دوربین های مداربسته فضای باز، دوربینی است که دارای مقاومت مطلوب در شرایط آب و هوایی نامساعد از جمله بارش باران، برف، وزش باد و یا کاهش و افزایش دما را داشته باشد. همچنین برخی از مدل های این دوربین ها با داشتن وای فای تصاویر را مستقیما به گوشی تلفن همراه منتقل می کنند تا کاربر یا اپراتور به راحتی به دیتاهای مد نظر در لحظه دسترسی داشته باشد.
بهترین محل نصب دوربین مداربسته
یکی از سوالات رایج بعد از خرید دوربین مداربسته، انتخاب مکان مناسب نصب دوربین است و پیدا کردن مکان مناسب، در بازدهی دوربین، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین و عوامل دیگر اثر گذار است. به منظور یافتن محل مناسب نصب دوربین ابتدا باید بدانید که هدف شما از نصب دوربین مداربسته چیست و قصد دارید برای چه کاری از دوربین و تصاویر قابل ارائه توسط این سیستم نظارتی استفاده نمایید.
اجزا و قطعات تشکیل دهنده پمپ آب خانگی
برای آشنایی بیشتر با قطعات پمپ آب خانگی و نحوه عملکرد آنها در این مقاله به توضیح هر یک از اجزای تشکیل دهنده پمپ آب خانگی می پردازیم.
فرق بین دریل شارژی براشلس و دریل معمولی
دریل ها عموما کارایی مشترکی دارند اما برخی از آنها در مشخصه هایی مانند میزان گشتاور، قدرت، وزن و غیره از سایر انواع دریل بهتر هستند. در این مقاله، دریل های شارژی براشلس و معمولی با هم مقایسه شدند و هر یک را به صورت مجزا بررسی کردیم. همانطور که اشاره شد هر یک از این ابزارآلات در جایگاه خود خوب و کاربردی هستند و برای خرید آنها لازم است شما با توجه به نیاز و کاربری مورد نظرتان دریل مناسب را انتخاب کنید اما در صورتی که قصد شما خرید یک دریل حرفه ای است توصیه ما دریل شارژی براشلس است.
پمپ آب خانگی چینی
پمپ آب خانگی چینی به دلیل قیمت پایین و مناسب نسبت به انواع ایتالیایی، از انواع پمپ های پرطرفدار در بازار ایران می باشد.
تفاوت کولر گازی و اسپلیت
یکی از سوالاتی که ذهن خریداران را در حین خرید کولر گازی به خود مشغول کرده تفاوت اسپلیت با کولر گازی می باشد که به همین منظور در این مقاله به بررسی تفاوت های اسپلیت و کولر گازی پرداخته ایم تا خریداران به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند، با ما همراه باشید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اسپلیت ها یکی از انواع کولر گازی می باشند که بیشتر برای بحث سرمایش محیط مورد استفاده قرار می گیرند اما عملکرد خنک سازی یکسانی با سایر کولرهای گازی دارند.
انواع قفل مناسب درب ضد سرقت
در صورتی که می خواهید درب ضد سرقت بخرید یا قصد تعویض قفل درب ضد سرقتتان را دارید بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که اگر بهترین درب را نیز تهیه نمایید در صورتی که قفل ایمن نداشته باشد نقش امنیت را به خوبی ایفا نخواهد کرد. پس از خواندن مقاله انواع قفل مناسب درب ضد سرقت شما می توانید با دانش بیشتری برای خرید اقدام نمایید. شما می توانید در هنگام خرید درب ضد سرقت از هایپر صنعت فامکو هر قفلی که مورد نیازتان است را نیز برای نصب روی درب سفارش دهید.

مقالات گروه صنعتی فامکو