تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی چیست؟

تجهیزات و دستگاه های پزشکی، مهمترین عامل موثر در درمان و مراقبت از بیمار می باشند و شامل تمامی تجهیزات مصرفی، ابزار و دستگاه های پزشکی هستند که بنا به نوع کاربرد، دوام، محل مورد استفاده، کلاس خطر و غیره دسته بندی می شوند. این تجهیزات در پیشگیری و کنترل سلامتی، تشخیص و درمان بیماری، مراقبت های ویژه و بازتوانی بیماران در منزل و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات پزشکی متنوعی وجود دارند و دسته بندی آن ها، در انتخاب محصول موررد نظر در هنگام خرید، تاثیر بسزایی دارد.

تجهیزات آزمایشگاهی نیز در مراکز درمانی و انواع آزمایشگاه های طبی، صنعتی و تحقیقاتی به منظور ضد عفونی و مراحل مختلف تولید، کاربرد دارند. شرکت هایپر صنعت فامکو، در زمینه تامین تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، نصب، آموزش، راه اندازی، تعمیرات و خدمات پس از فروش انواع دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی مورد استفاده در منزل، آزمایشگاه ها و مراکز درمانی، آماده خدمت رسانی می باشد و با نازل ترین قیمت، کیفیت بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن، رضایت مشتریان را جلب کرده است.

کاتالوگ معرفی تجهیزات پزشکی فامکو

کاتالوگ معرفی تجهیزات آزمایشگاهی فامکو

شرکت فن آوران آریا محور، مجموعه گسترده ای از تجهیزات سلامت و درمان در زمینه پزشکی و آزمایشگاهی عمومی و تخصصی را ارائه می دهد و انتخاب ایده آلی برای خرید تجهیزات مراقبت در منزل و تجهیز کردن مطب، کلینیک، بیمارستان، آزمایشگاه، آمبولانس و غیره می باشد.

شرکت فامکو با تامین محصولات از برندهای متنوع و معتبر دنیا که دارای تاییدیه های FDA آمریکا و CE اروپا هستند و امکان ارسال سریع تجهیزات خریداری شده به سرتاسر کشور، توجه کاربران را نسبت به خود جلب کرده است. دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی فامکو، استانداردهای لازم را دارا می باشند و طراحی آنها به گونه ای می باشد که ایمنی کاربران حفظ شود. از طرفی مشاوره تخصصی کارشناسان واحد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی هایپر صنعت فامکو در فرآیند انتخاب صحیح، بسیار موثر می باشد و وجود پشتیبانی بعد از خرید نیز باعث اطمینان خاطر خریداران گرامی می گردد.

هایپر صنعت فامکو با سابقه ای درخشان در زمینه ارائه باکیفیت ترین محصولات و هدف کسب رضایت کاربران، یکی از بهترین تامین کنندگان تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در کلیه بخش های توانبخشی، ارتوپدی، سنجشی، تنفسی، هتلینگ و غیره می باشد و محصولات خود را با تضمین کیفیت، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند.

راه اندازی دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی

در صورتی که شما مشتریان عزیز تمایل به نصب، آموزش و راه اندازی دستگاه خریداری شده داشته باشید، شرکت فامکو با بهره گیری از کادری مجرب، این امکان را فراهم کرده است و کارشناسان ما شما را در جهت خرید مناسب و مقرون به صرفه متناسب با نیازتان و تعمیر دستگاه های پزشکی و آزمایشگاهی یاری می کنند.

دسته بندی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

کارشناسان هایپر صنعت فامکو جهت راحتی مشتریان برای خرید محصول مورد نظر، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ارائه شده در شرکت فامکو را بر اساس کاربرد و محل مورد استفاده دسته بندی کرده اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
افشین میرزایی
ارسال شده در : جمعه 14 بهمن 1401

سلام، وقت شما بخیر. می خواستم بدونم موتور فن انکوباتور دائم کار هم دارید؟ 220 ولت می خوام. ممنون می شم اطلاع بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 بهمن 1401

سلام جناب میرزایی عزیز، خیر، در حال حاضر موتور مورد نظر شما ارائه نمی شود.