تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

تجهیزات آزمایشگاهی، شامل کلیه دستگاه ها و ابزار هایی است که در مراکز درمانی و انواع آزمایشگاه های صنعتی، غذایی، طبی، تحقیقاتی و غیره جهت سنجش و تحلیل خون، ادرار و مواد بیولوژیکی، تولید مواد غذایی، صنعتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

در آزمایشگاه های طبی، پس از ثبت بررسی و تحلیل های مربوطه، پزشک با استناد بر این نتایج به درمان بیمار می پردازد. از آنجایی که درمان و تجویز دارو ها بر اساس آزمایش ها صورت می گیرد، لازم است دستگاه های آزمایشگاهی با کیفیتی خریداری شود. در صنایع غذایی، آزمایشگاه های تحقیقاتی و پالایشگاه ها نیز جهت تولید مواد، ضد عفونی تجهیزات و سایر بررسی های فرآیند تولید از دستگاه های آزمایشگاهی استفاده می شود، این دستگاه ها نیز باید دقت و کیفیت مطلوبی داشته باشند.

کاتالوگ معرفی تجهیزات آزمایشگاهی فامکو

تجهیزات آزمایشگاهی دست دوم

برخی از افراد به دلیل عدم آشنایایی با تجهیزات آزمایشگاهی برای صرف هزینه مالی کمتر اقدام به خرید تجهیزات آزمایشگاهی دست دوم می کنند اما با توجه به اینکه تجهیزات آزمایشگاهی جهت سنجش سلامت مواد غذایی یا انسان به کار برده می شوند عملکرد اشتباه در آنها موجب خسارات جبران ناپذیری خواهد شد به همین دلیل توصیه می شود محصول نو خریداری کرده و با کارشناسان این حوزه مشورت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: