قیمت :
31,550,000
تومان
قیمت :
3,650,000
تومان
قیمت :
70,305,000
تومان
قیمت :
46,490,000
تومان
قیمت :
54,635,000
تومان
قیمت :
41,820,000
تومان
قیمت :
25,500,000
تومان
قیمت :
29,880,000
تومان
قیمت :
38,800,000
تومان

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت همانند اسپلیت های دیواری از دو بخش اصلی یونیت خارجی (کندانسینگ یونیت) و یونیت داخلی (واحد هواساز) تشکیل شده است. همانگونه که از نام داکت اسپلیت پیدا است، همان اسپیلت با تکنولوژی جدید تر و سیستم انتقال حرارت آن از طریق کانال کشی و یا دریچه هوا می باشد.

کاتالوگ انواع داکت اسپلیت

داکت اسپلیت (اسپلیت کانالی)

واحد هواساز داکت اسپلیت

واحد هواساز یا یونیت داخلی وظیفه توزیع هوا بین فضاها را بر عهده دارد که با توجه به ظرفیت و کاربری ممکن است از طریق دریچه به صورت مستقیم یا کانال کشی انجام شود. معمولا نصب داکت اسپلیت در سقف کاذب ساختمان انجام می شود.

واحد کندانسینگ داکت اسپلیت

واحد کندانسینگ یا یونیت خارجی وظیفه اصلی تولید سرمایش از طریق کمپرسور را بر عهده دارد که با استفاده از لوله های مسی عایق شده به یونیت داخلی متصل و تبادل انرژی انجام می گردد. یونیت خارجی با توجه به عوامل مختلف در بالکن (تراس) یا پشت بام و در برخی مواقع برای ایجاد روف گاردن در بالای خرپشته ساختمان نصب می گردد.

در بعضی از مدل های داکت اسپلیت قابلیت گرمایش و سرمایش توسط گاز مبرد و هیت پمپ وجود دارد که در کشور ما با توجه به اقتصادی تر بودن استفاده از انرژی گاز در فصول سرما برای گرمایش از کویل های آب گرم در داخل دستگاه استفاده می شود که آب گرم مصرفی پس از تبادل انرژی و سرد شدن مجددا توسط پکیج یا دیگ آب گرم که از طریق لوله کشی به دستگاه متصل شده اند، مجددا گرم می شود. در این حالت دستگاه داکت اسپلیت همانند فن کویل عمل می کند و فقط قسمت فن دستگاه روشن می شود. مصرف کننده اصلی برق در اسپیلت و داکت اسپلیت ها، یونیت خارجی دستگاه می باشد که درحالت گرمایش و استفاده از کویل آب گرم در زمستان از مدار خارج و خاموش می گردد و یونیت داخلی نقش فن را دارد، که این عمل باعث کاهش شدید مصرف برق در زمستان می گردد. در زیر نمونه ای از اسپلیت کانالی با تشریح قسمت های اصلی نمایش داده شده است.

شما می توانید برای انتخاب و محاسبه ظرفیت و نوع داکت اسپلیت، از کارشناسان فنی هایپر صنعت فامکو مشاوره رایگان دریافت نمایید.

انواع داکت اسپلیت

انواع داکت اسپلیت

داکت اسپیلت یا اسپیلت کانالی از نظر کارکرد یونیت های داخلی و خارجی دقیقا همانند اسپلیت ها عمل می کند با این تفاوت که نحوه خروج هوا در داکت اسپلیت از طریق کانال های داخل سقفی به فضای داخل منتقل می شود.

داکت اسپلیت ها را از نظر کارکرد انرژی برق مصرفی می توان به دو دسته برق تک فاز 220 ولت و برق سه فاز 360 ولت تقسیم بندی کرد. معمولا ظرفیت های 18000، 24000، 30000 و 36000 با برق تک فاز و ظرفیت های بالاتر یعنی 42000، 48000 و 60000 با برق سه فاز کار می کنند.

البته به تازگی محصولات جدیدی به بازار معرفی شده که مشکل برق سه فاز برای ظرفیت های بالا را حل کرده و می توان ظرفیت های بالا را با برق تک فاز نیز به آسانی راه اندازی کرد. اگر شما به دنبال داکت اسپلیت با ظرفیت های بالای 36000 هستید و مشکل برق مصرفی دارید همین حالا می توانید با کارشناسان شرکت هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید و از انواع مدل های موجود و قیمت اطلاع پیدا کنید.

در داکت اسپلیت یا اسپیلت کانالی همانند اسپلیت با توجه به منطقه جغرافیایی، از مدل های متفاوت کمپرسور با کارکرد های متفاوت استفاده می شود. دلیل اینکه در هر منطقه جغرافیایی از یک نوع کمپرسور استفاه می شود، میزان مصرف انرژی می باشد. در مناطق معتدل مانند تهران، کرج و غرب کشور استفاده از کمپرسورهای روتاری که مصرف انرژی معقول و مناسبی هستند پیشنهاد می شود. در مناطق گرمسیر و حاره ای مانند مناطق جنوبی کشور، استفاده از کمپرسورهای تروپیکال و پیستونی پیشنهاد داده می شود که مصرف برق بالاتری دارند اما از نظر کارکرد برای مناطق گرمسیر و حاره ای ساخته شده و راندمان بالاتری دارند.

داکت اسپلیت ها در دو نوع اینورتر و دور ثابت موجود می باشند که در سه تیپ استاتیکی فشار پایین (Low Static)، فشار متوسط (Medium Static) و فشار بالا (High Static) با توجه به حجم هوادهی و فشار کاری قابل ارائه هستند. اینورتر یا دور متغیر قطعه ای است که باعث می شود بتوانیم دمای محیط زندگی خود را کنترل کنیم، زمانیکه دمای محیط به دمای تنظیم شده رسید، برد اینورتر از طریق سنسورها دمای تعیین شده توسط کاربر را دریافت کرده و در زمانی که دما به دمای مطلوب کاربر نزدیک شد، به کمپرسور یا موتور دستگاه دستور می دهد با سرعت کمتری کار کند. این امر سبب می شود که کمپرسور خاموش نشود در نتیجه برق کمتری مصرف شود و هزینه کمتری بابت برق مصرفی پرداخت شود. اینورتر علاوه بر هزینه برق، با تغییر متغیر باعث خاموش و روشن شدن کمتر همه قطعات از جمله کمپرسور گردیده که خود این مسئله به کاهش اصطکاک و خرابی کمتر قطعات منجر می شود.

انواع کمپرسور داکت اسپلیت

  • کمپرسورهای روتاری
  • کمپرسورهای تروپیکال یا حاره ای
  • کمپرسورهای پیستونی

نکته بسیار مهم در خرید داکت اسپلیت همانند اسپلیت این است که هوای داخل محیط با چرخش از داخل فین های یونیت داخلی سبب سرمایش می شود، پس چنانچه دستگاهی با ظرفیت کمتر از ظرفیت مورد نیاز محیط، خریداری می کنید یا فضای شما، مکانی همانند مغازه و یا پاساژ است که دائم هوای گرم به داخل محیط شما اضافه می شود، بهتر است از مدل دائم کار استفاده شود چون در این فضاها دستگاه باید با بالاترین توان خود کار کند، پس نیازی به خرید دستگاه گران تر با اینورتر نیز وجود ندارد.

دیگر تقسیم بندی داکت اسپیلت ها مربوط به جنس فین ها و یا دستگاه های داخلی می باشد. در مناطق جنوبی و شمالی کشور که ما شاهد رطوبت بالای محیط هستیم و خوردگی یونی در تجهیزات رخ می دهد و دیگر استفاده از جنس آلومینیوم به دلیل خوردگی بالا و کم شدن طول عمر دستگاه پیشنهاد نمی شود، . باید از تجهیزات مسی استفاده شود که با عایق هایی پوشیده شده باشند که به 2 مدل فین های طلایی (Gold Fin) و یا بلوفین (Blue Fin) تقسیم می شوند. گلد فین ها (Gold Fin) یا بلوفین ها (Blue Fin) ها در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت بیشتری دارند و این مسئله باعث افزایش طول عمر دستگاه می گردد. برای اطلاع از برندها و مدل های با فین طلایی با کارشناسان فنی هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

انواع برند داکت اسپلیت

از مهم ترین برند های موجود در بازار داخلی می توان به داکت اسپلیت ال جی، آکس، میدیا، گرین، هایسنس، وستن ایر، گری و تک الکتریک اشاره نمود.

داکت اسپلیت ایرانی

خوشبختانه در طی سال های اخیر کشور عزیزمان ایران قادر به تولید محصولات با کیفیت و استاندارهای جهانی در زمینه تولید داکت اسپلیت شده است. از برندهای داکت اسپلیت ایرانی می توان به برند جی پلاس (گلدیران) سری L، وست کول و راتا اشاره کرد که توانسته است سهم خوبی از بازار داخل کشور و منطقه به خود اختصاص دهد.دستگاه های سری L جی پلاس در ظرفیت های بالا تولید و همچنین دارای سیستم اینورتر می باشند. هیچ برندی در ایران در حال حاضر مدل اینورتر تولید نمی کند.

انتخاب داکت اسپلیت مناسب

برای خرید داکت اسپلیت با ظرفیت و مدل مناسب عوامل زیادی از جمله عوامل زیر را باید در نظر گرفت:

  • منطقه جغرافیایی
  • کاربری فضا (مسکونی، اداری یا تجاری)
  • تعداد لوازم گرما زا در محیط (حتی کامپیوترها هم ایجاد گرما می کنند و در تعداد بالا باید در محاسبات طراحی فضا لحاظ گردد)
  • مححل و نحوه قرارگیری ساختمان جنوبی یا شمالی
  • نوع ساخت از جمله ساختمان ویلایی یا آپارتمانی
  • ابعاد و تعداد پنچره ها
  • تعداد افراد در واحد

اجزاء داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی

تفاوت داکت اسپیلت اینورتر و دور ثابت
  • در داکت اسپیلت اینورتر، دستگاه قادر است سرعت موتور کمپرسور خود را تنظیم نماید و هنگامی که دمای محیط به دمای مطلوب و مورد نیاز رسید دستگاه سرعت موتور را کاهش می دهد و دمای محیط حفظ می شود و به این ترتیب در مصرف انرژی مورد استفاده برای خنک شدن هوا صرفه جویی گردد، اما در مدل دور ثابت سرعت دور کمپرسور قابل تنظیم نمی باشد و هنگامی که دمای محیط به دمای مطلوب رسید کمپرسور خاموش می شود و مجدد با تغییر دمای محیط کمپرسور روشن می شود و برق بیشتری نسبت به حالت اینورتر مصرف می کند.
  • تفاوت برق مصرفی داکت اسپیلت اینورتر و دور ثابت باعث شده است که دور ثابت نسبت به اینورتر ارزان تر باشد.
  • داکت اسپیلت اینورتر ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی و بازده بیشتر، از سر و صدای کمتری به دلیل استفاده از فن اینورتر برخوردار می باشد.

نحوه عملکرد داکت اسپلیت

داکت اسپیلت ها عموما از طریق دریچه مکش دستگاه، هوای محیط را گرفته و با توجه به سیکل تهویه مطبوع با توزیع جدید و هوای سرد باعث ایجاد تهویه مطبوع و ایجاد دمای آسایش می گردند.

نحوه عملکرد داکت اسپلیت

از داکت اسپیلت ها چه زمانی استفاده می شود؟

داکت اسپیلت ها قابلیت گرمایش توسط کویل آب گرم را دارا می باشند که در ساختمان های بزرگ تجاری، اداری، فروشگاه ها و غیره استفاده می شوند. داکت اسپیلت ها معمولا برق مصرفی معادل کولر گازی دارند و بجای چند اسپیلت در ساختمان استفاده می شوند. با توجه به تعدد یونیت های خارجی در ساختمان هایی که از چند دستگاه اسپیلت استفاده می کنند متخصصان هایپر صنعت فامکو پیشنهاد می دهند از یک دستگاه داکت اسپیلت به جای چندین دستگاه اسپیلت استفاده گردد که در این حالت در کنار بهینه کردن مصرف انرژی، می توان به دلیل استفاده از یک دستگاه یونیت خارجی در فاز معماری جلوه زیباتری به ساختمان بخشید.

عملکرد داکت اسپلیت

نحوه انتخاب داکت اسپیلت

  • معمولا برای انتخاب ظرفیت مناسب داکت اسپیلت جهت سرمایش ساختمان باید متراژ ساختمان و تعداد اتاق ها را در نظر بگیریم، همچنین به موقعیت واحد ساختمانی نیز باید توجه شود که ساختمان در طبقه وسط یا نزدیک پشت بام ساختمان واقع شده است.
  • معمولا به ازای هر 35 تا 40 متر مربع از متراژ ساختمان ظرفیت یک تن تبرید در نظر گرفته می شود. بنابراین بهتر است که برای واحد هایی که متراژ آن ها بالاتر از 120 متر است دو دستگاه داکت اسپیلت در نظر گرفته شود. به عنوان نمونه واحد 135 متری را به دو زون تقسیم کرده و در هر زون یک دستگاه متناسب با متراژ لحاظ میگردد برای مثال این واحد 3 خواب به متراژ حدود 45 متر دارد که یک دستگاه 24000 و برای 90 متر باقی مانده یک دستگاه 30000 نصب می گردد که هم در مصرف برق صرفه جویی می شود و هم فضا مستقل می گردد.
  • در نظر داشته باشید که هر 12000 (BTU/hr) معادل یک تن تبرید می باشد.
  • برای واحد هایی که متراژ آن ها تا 150 متر است می توان داکت اسپیلت تک فاز با برق 32 آمپر استفاده کرد در صورتیکه متراژ واحد بیش از 150 متر بود می توان از برق تک فاز 50 آمپر استفاده کرد. معمولا قبل از برق کشی ساختمان باید این ظرفیت ها در نظر گرفته و فیوزهای مینیاتور مناسب دستگاه در نظر گرفته شود. همانگونه که قبلا گفته شد اگر در واحد های 150 متری 2 دستگاه انتخاب شود معمولا همه برندها با ظرفیت پایین تک فاز می باشند، اما اگر بخواهیم 150 را با یک دستگاه تعبیه کنیم باید این را در نظر بگیریم که دستگاه های بالای 5/3 تن تبرید یعنی 42000 در اکثر برند ها 3 فاز می باشند.
  • یکی از نکات مورد توجه هنگام انتخاب داکت اسپیلت حجم هوادهی آن می باشد که معمولا برای هر تن تبرید ظرفیت داکت اسپیلت حجم هوادهی 400 CFM مناسب می باشد.
  • در صورت کمتر بودن حجم هوادهی میزان صدای داکت اسپیلت کمتر و در صورت بیشتر بودن حجم هوادهی صدا بیشتر می باشد.

نحوه انتخاب داکت اسپیلت با توجه به متراژ ساختمان
ظرفیت واحد های وسط (متر مربع) واحد های زیر پشت بام (متر مربع)
1800 تا 40 متر تا 35 متر
2400 تا 70 متر تا 60 متر
30000 تا 90 متر تا 75 متر
36000 تا 120 متر تا 90 متر
48000 تا 135 متر تا 110 متر
60000 تا 150 متر تا 135 متر

مزایای سیستم داکت اسپلیت
  • استفاده از این سیستم در داخل سقف کاذب و عدم اشغال فضای اضافی
  • امکان ارایه داکت اسپیلت با کویل آب گرم و صرفه جویی در مصرف برق و تهیه سیستم گرمایشی به صورت جداگانه و حذف رادیاتورها که به طراحی داخلی واحدها کمک بسیاری می کند.
  • تامین گرمایش و سرمایش چندین فضا با یک دستگاه وتوزیع هوا توسط سیستم کانال کشی
  • هزینه های اولیه و تعمیر و نگهداری کمتر اسپلیت کانالی نسبت به سیستم های چیلر و فن کویل و VRF
  • کنترل دما از طریق ترموستات دیواری که قابلیت نصب ترموستات هوشمند در برخی از برندها وجود دارد و می توان از طریق گوشی موبایل به آنها وصل و تنظیم دما از راه دور انجام شود.
  • تصفیه هوا با استفاده از فیلترهای قابل شستشو
  • امکان تزریق هوای تازه به محیط از طریق کانال ورودی داکت اسپلیت
  • حذف سیال واسطه (آب) در مقایسه با سیستم چیلر و فن کویل و در نتیجه برودت بهتر
  • عدم اشغال فضا در محل موتور خانه یا روی بام به نسبت سیستم های چیلر، هواساز و غیره
  • کاهش طول لوله کشی و عدم نیاز به تجهیزاتی همچون پمپ، مبدل و برج خنک کن و غیره
  • استقلال هر واحد از یکدیگر
  • نصب و راه اندازی راحت تر به نسبت سیستم های دیگر
  • سرمایش و گرمایش مطلوب تر

نصب و راه اندازی داکت اسپلیت

در نصب و راه اندازی دستگاه ها توجه به جزئیات هر دستگاه بسیار مهم است زیرا کلیات به یک گونه اما در جزئیات متفاوت هستند. به عنوان مثال لوله کشی دستگاه میدیا سه فاز با سایزهای 3/8 و 3/4 می باشد در حالیکه دستگاه میدیا با برق تک فاز ممکن است 3/8 و 5/8 باشد پس در قدم اول باید کاتالوگ ارسالی هر دستگاه که به همراه خود دستگاه ارسال می شود را بررسی نماییم. لوازم ارسالی به همراه خود دستگاه شامل جزئیات زیر است:

  • صفحه زیر دستگاه که اشل و شمای ابعاد دستگاه بر روی آن ذکر شده است.
  • بست و اتصالات لوله مسی
  • عایق انتهای لوله مسی رفت و برگشت
  • ترموستات و صفحه نصب ترموستات که در داکت اسپلیت همراه خود دستگاه می باشد.
  • باتری
  • دفترچه راهنمای نصب دستگاه
  • دفترچه راهنمای ترموستات

نصب و راه اندازی داکت اسپلیت

نصب یونیت داخلی داکت اسپلیت

برای نصب یونیت داخلی در داخل سقف کاذب نیاز به پایه نگهدارنده دستگاه می باشد. این پایه یا به اصطلاح شاسی می تواند از جنس آهن و قوطی فلزی باشد و به سقف جوش داده شود و یا به وسیله انکر و پیچ متری مستقیم به سقف نصب شود. یکسری جزئیات در نصب وجود دارد که باید رعایت شود مثل فاصله چهار جهت دستگاه از سقف و دیوار ها که باید بیشتر از 30 سانتیمتر باشد. نصاب با توجه به فضای موجود می تواند دریچه مکش دستگاه که فیلتر ورودی نیز در آن وجود دارد را، در زیر دستگاه یا پشت دستگاه (که به صورت پیش فرض در پشت دستگاه ارائه می شود) را برای مکش دستگاه انتخاب نماید. بعد از اتصال یونیت داخلی به شاسی نوبت به مراحل بعدی می رسد.

قطعات یونیت داخلی داکت اسپلیت

  • فن و حوزینگ فن
  • موتور فن
  • برد و اتصالات
  • جعبه تقسیم
  • بدنه
  • فیلتراسیون
  • اواپراتور
  • سینی درین

ساختار اتصال دستگاه به این صورت است که پس از نصب کویل آبگرم روی دستگاه و تراز نمودن یونیت داخلی و محاسبه درجه شیب عبور آب از سینی درین لوله های اب سرد و گرم واحد را به کویل آبگرم وصل و لوله های مسی را مطابق دستور العمل به دستگاه نصب می نماییم.

نصب یونیت خارجی داکت اسپلیت

یونیت خارجی به وسیله انکر بلت یا شاسی کشی به کف پشت بام اتصال داده می شود. در صورت نصب یونیت های خارجی در کنار یکدیگر باید به فاصله اصولی آنها از هم توجه لازم را داشته باشیم. یونیت های خارجی باید از یکدیگر حداقل 30 سانتیمتر فاصله داشته باشند و اگر در روبروی یکدیگر قرارمی گیرند باید حداقل 3 متر فاصله از همدیگر را داشته باشد.

قطعات یونیت خارجی

  • بدنه
  • کمپرسور
  • تجهیزات برقی
  • کندانسور
  • فن یونیت خارجی
  • موتور فن یونیت خارجی

نصب درین دستگاه یونیت داخلی داکت اسپلیت

نصب درین یوینت خارجی نیز در زیر دستگاه بسیار مهم است که باید در زیر بدنه داکت اسپلیت قرار گیرد. در اتصال درین یونیت داخلی حتما باید زاویه مناسب را رعایت کنیم.

اتصال لوله های مسی

برای نصب لوله مسی باید این نکته را در نظر داشت که به دلیل احتمال پمپاژ مقداری روغن از دستگاه و جلوگیری از انتقال ان به کمپرسور، باید هر 5 تا 6 متر یک تله روغن ایجاد گردد.

نکاتی در خصوص طول و ارتفاع لوله کشی

برای اتصال یوینت ها به یکدیگر باید این را در نظر داشت که فاصله بین یونیت های داخلی و خارجی به هم دیگر دارای محدودیت است که با توجه به نوع و برند دستگاه باید در نظر گرفته شود.

کابل کشی داکت اسپلیت

کابل کشی یونیت خارجی

  • اولین نکته در نصب یونیت ها، نصب یوینت خارجی قبل از یونیت داخلی می باشد.
  • قبل از نصب کابل قدرت مطمئن شوید که همه کابل ها را وصل نموده اید بعد اقدام به نصب نمایید.
  • بعد از باز کردن صفحه محافظ کابل ها را طبق دستور العمل به ترمینال و شماره مورد نظر در نظر گرفته شده نصب نمایید.

کابل کشی یونیت داخلی

کابل های یونیت داخلی را طبق دستور العمل و ترمینال یونیت داخلی و رنگ و شماره های در نظر گرفته شده از دستورالعمل کمپانی نصب نمایید.

کابل کشی قدرت

بعد از نصب تمامی کابل های یونیت داخلی و یونیت خارجی، کابل قدرت دستگاه را به فیوز مینیاتوری در نظر گرفته شده توسط مهندس برق ساختمان و همچنین طبق برق مصرفی مورد نیاز دستگاه وصل می نماییم. توجه داشته باشید که غیر از کابل مورد نظر، کابل دیگری به آن نصب نشده باشد. کابل برق مورد نظر دستگاه با توجه به برق مصرفی می تواند برای تک فاز از 3 رشته با ضخامت 2.5 میلیمتر و یا برای 3 فاز از 3 رشته با ضخامت 6 میلیمتر در نظر گرفته شود. جزئیات دقیق تر هر کدام از کابل های مورد نیاز دستگاه ها با ظرفیت های مختلف در کاتالوگ همان دستگاه طبق نظر کمپانی سازنده را بررسی نمایید.

تست فشار و تخلیه داکت اسپلیت

پس از نصب کابل های برق و آزاد سازی گاز تست موجود در یونیت داخلی و نصب لوله مسی به دستگاه یونیت داخلی، به سراغ گیج رفته و به یونیت خارجی وصل و گاز دستگاه را رها نموده و طبق دستورالعمل کمپانی سازنده، فشار psi موجود در سیکل را برآورد می کنیم و اگر نشتی در سیستم و مسیر لوله کشی وجود نداشته باشد و فشار مورد نظر اعمال شد اقدام به راه اندازی دستگاه می نماییم.

faq

داکت اسپیلت از دو بخش کندانسور بیرونی و چند یونیت داخلی تشکیل شده است که این امکان را فراهم می کند که گرمایش و سرمایش تمام بخش های یک واحد مسکونی یا غیره توسط یک یونیت بیرونی تامین شود.

جهت انتخاب داکت اسپیلت به مواردی مانند متراژ و تعداد اتاق های محیط مورد نظر، حجم هوادهی، ظرفیت داکت اسپیلت و غیره توجه کرد.

قرار گیری در زیر سقف کاذب، اشغال فضای کم، هزینه کمتر نسبت به چیلر و فن کویل و سایر سیستم ها، عدم اشغال فضای موتور خانه، قابلیت گرمایش آب توسط کویل آب گرم و غیره.

از داکت اسپیلت در مواقعی که نیاز به چندین اسپیلت برای گرمایش و سرمایش محیط باشد، در مکان های گوناگون مانند ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره استفاده می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محسن صادقی
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مهر 1402

سلام، می خواستم بپرسم بیشترین برندی که مردم خریداری و راضی هستند چه برندی هست؟ برای یک آپارتمان 130 متری به طور متوسط و با تمام هزینه ها چقدر باید خرج کرد؟ متشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام جناب صادقی عزیز، هایپر صنعت فامکو نمایندگی فروش برندهای مختلف می باشد، برای انتخاب دستگاه مناسب نیاز به اطلاعات بیشتر از جمله شهر محل زندگی، تعداد طبقات ساختمان، شمالی یا جنوبی بودن واحد و غیره نیاز است. اما به طور کلی برای 130 مترمربع، 2 دستگاه (یک دستگاه 18000 برای اتاق خواب ها و یک دستگاه 30000 برای پذیرایی و آشپزخانه) مناسب است. در حال حاضر پیشنهاد ما استفاده از برندهایی مانند ال جی، هایسنس، مدیا و گرین می باشد.

محمد فخرایی
ارسال شده در : شنبه 25 شهریور 1402

سلام، ممنون آیا داکت اسپلیت برای آپارتمان های مناطق پایین به دلیل مصرف زیاد برق مناسب می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 مهر 1402

سلام جناب فخرایی عزیز، داکت اسپلیت همانند اسپلیت می تواند از تکنولوژی اینورتر بهره ببرد که در مصرف برق صرفه جویی شود.

جمشیدی
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام، آیا امکان اتصال یونیت خارجی (کمپرسور) به فن کویل وجود داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، سیکل فن کویل با آب و سیکل داکت اسپلیت با گاز است، این امکان وجود دارد که از فن کویل بتوان برای مصرف داکت استفاده نمود اما شرایط و مراحلی دارد که باید اعمال شود.

محمد برازنده
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

سلام، نوشتار شما بسیار گزیده، درست و آموزنده بود. در چند روز آینده می بایست برای یک سالن پیرامون 200 متر اداری، پیوسته و پارتیشن بندی شده، یکی از این سیستم ها را گزینش کنم. امیدوارم بتوانم توانمندی شما را بکارگیرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام جناب برازنده عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

زهرا حیدری
ارسال شده در : جمعه 19 خرداد 1402

سلام، توضیحات بسیار کامل و دقیق هستند. بابت تهیه این مطالب مفید تشکر می کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 خرداد 1402

سلام سرکار خانم حیدری عزیز، خوشحالیم بابت خشنودی شما و ممنونیم بابت نظر دلگرم کننده.

مرتضی فلاح
ارسال شده در : دوشنبه 07 آذر 1401

سلام، لوله های مسی داکت اسپلیت را سازنده برای دستگاه دیگری در نظر گرفته بود، آیا امکان تغییر سایز وجود دارد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 07 آذر 1401

سلام جناب فلاح عزیز، بله، شما می توانید به وسیله تبدیل های موجود، سایز لوله های بزرگ را به لوله های کوچک تر تغییر دهید.