فروش بالابر

گروه صنعتی فن آوران آریا محور (فامکو) با داشتن بیش از دو دهه تجربه و دانش در زمینه ساخت و طراحی بالابرهای صنعتی، اعم از بالابرهای ثابت، بالابرهای متحرک، ساخت وینچ های بالابری و ساخت بالابرهای هیدرولیکی توانسته گام بزرگی در جهت خدمت رسانی به صنعت کشور بردارد و در این راستا کارشناسان شرکت فامکو آماده ارائه مشاوره رایگان در جهت ساخت و طراحی انواع بالابر مناسب نیاز شما مشتریان عزیز می باشند. شرکت فامکو با توجه به تلاش و کوشش شبانه روزی خود در زمینه بالابرهای صنعتی توانسته نمایندگی رسمی برند موفق و معتبر کلایر اصفهان که بهترین سازنده، بالابرهای ثابت و متحرک در ایران می باشد را دریافت کند.

کلایر، اولین و بزرگترین تولید کننده بالابرهای آکاردئونی در خاورمیانه، طراح و تولید کننده جک های بالابر واگن، تولید کننده داک لولرها و نیز نماینده رسمی معتبر ترین سازندگان تجهیزات بالابری اروپایی در ایران می باشد. محصولات کلایر پس از طی مراحل دقیق طراحی اولیه محاسبات و مدل سازی در زمینه های مکانیک، هیدرولیک و برق با کمک نرم افزار های Automation و Msc و Catia و Ansys Cad و غیره مطابق با استانداردهای بین المللی و نمونه های خارجی، طراحی نهایی گردیده و نقشه های ساخت آنها همراه با ایستگاه های QC و بازرسی های مربوطه تهیه و تدوین می گردد. فعالیتهای تحقیقاتی و بهبود به طور مسمتر بر روی این محصولات صورت گرفته تا روز به روز کیفیت و سطح رضایت مشتریان افزایش یابد.

انجام پروژه های سفارشی و مطابق با نیاز مشتریان بیانگر توان بالای فنی و مهندسی این مجموعه در ارائه خدمات و محصولات می باشد.

شرکت فامکو نماینده رسمی کلایر اصفهان در استان تهران و البرز می باشد.

بالابر خانگی و صنعتی چیست؟

بدون تردید بالابرها از مهم ترین تجهیزاتی هستند که برای دستیابی راحت و ایمن افراد به نقاط کور و مرتفع از آن ها استفاده می شود و می توان آن ها را در دورترین نقاط کشور در مکان هایی مانند مساجد، انبارها و حتی سالن های ورزشی پیدا کرد. معمولا این سوال پیش می آید که بالابر چیست، بالابر به دستگاهی گفته می شود که برای جابجایی، حمل و انتقال بار و نفرات در شرایط و زوایای مختلف و همین طور برای هم سطح سازی دو سطح مختلف درخطوط تولید ازآن استفاده می شود، بالابرها به دو نوع بالابر ثابت و بالابر متحرک تقسیم می شود. بالابرها برخلاف تصور عموم با لیفتراک ها و آسانسور ها و جرثقیل ها متفاوت هستند. یک نوع دیگر وجود دارد که معولا در صنعت ساختمان استفاده می شود و به آن بالابر ساختمانی یا بالابر مصالح گفته می شود که در بخش ماشین آلات ساختمانی به تفصیل شرح داده شده است.

انواع بالابر

تاریخچه بالابر

مصریان باستان به عنوان اولین تمدنی در تاریخ شناخته می شوند که که حدود 2500 سال پیش از میلاد مسیح برای ساخت اهرام از بالابرهای ابتدایی برای حمل و جابجایی ابزارها و انسان ها از بالابر های که تشکیل شده از طناب و قرقرهای چوبی بود استفاده می کردند، که بیشتر به قیمت جان بردگان و استفاده کنندگان آن ها تمام می شد. همچنین در سایر تمدن های بزرگ مانند ایران و یونان باستان از بالابر برای ساخت تخت جمشید در ایران و معابد آکروپولیس در یونان باستان استفاده می شد.

بالابر در یونان باستان

 یک نمونه از بالابر در یونان باستان

انواع بالابر

بالابرهای وینچی یا بالابرهای کابلی زنجیری

بالابرهای وینچی برای حرکت و جابجایی کابین از مکانیزم وینچ و کابل استفاده می کنند. قیمت بالابرهای وینچی به خاطر عملکرد ساده آن ها بسیار پایین تر از قیمت بالابرهای هیدرولیکی می باشند ولی به خاطر جنبه های حفاظتی و امنیتی پایین بالابر وینچی برای حمل نفر توصیه نمی شوند. بیشتر این سوال پیش می آید که وینچ چیست؟، به ترکیب الکتروموتور، گیربکس و کابل در صنعت اصطلاحا وینچ گفته می شود. نحوه عملکرد وینچ به این صورت است که نیرو محرکه تولیدی اکتروموتور توسط گیربکس به میل ترانس منتقل می شود و این گشتاور تولیدی باعث چرخش درام و درنهایت کابل ها می شود و باعث حرکت کابین بالابر می شود. بالارهای وینچی به دلیل استفاده از کابل و زنجیر از امنیت کمتری نسبت به بالابر هیدرولیکی برخوردار می باشند البته با اضافه کردن سیستم ضد سقوط و پاراشوت امنیت نسبی به این بالابر بخشیده شده است ولی باز هم برای جابجایی نفر توصیه نمی شوند. تنها مزیت بالابر وینچی قیمت مناسب و راه اندازی سریع آن نسبت به بالابر هیدرولیک می باشد. بیشترین کاربرد و استفاده از مکانیزم وینچ در بالابر مصالح کش و بالابر ساختمانی استفاده می شود.

بالابر وینچی

بالابر وینچی

بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی برای انتقال نیرو و قدرت از سیستم هیدرولیک استفاده می کند که دارای سه بخش اصلی پاوریونیت، جک های هیدرولیک و کابین حرکتی (کاراسلینگ) می باشد. پاوریونیت نیرو هیدرولیکی مورد نیاز جک ها را برای بالابری و جابجایی کابین را تامین می کند، بالابرهای هیدرولیکی بیشترین امنیت در بین بالابرها را دارا می باشند و برای پایین آورندگی کابین نیازی به مصرف انرژی ندارند که خود باعث صرف جویی فوق العاده ایی در مصرف برق می شود و در زمان بی برقی نیازی به نگرانی در خصوص پایین آوردن بالابر نیست. بالابرهای هیدرولیک به دو بخش جک مستقیم و جک غیر مستقیم تقسیم می شود. بیشترین استفاده از مکانیزم هیدرولیک در بالابر خانگی، بالابر فروشگاهی، بالابر رستورانی و بالابر ویلچر می باشد و همچنین مکان هایی که در آن ها زیبایی بالابر و صدای کم تولید شده توسط بالابر بسیار مهم باشد و نیاز به کنترل سرعت کابین بالابر باشد از بالابر هیدرولیکی استفاده می کنیم.

انواع بالابر هیدرولیکی
  • بالابرهای هیدرولیک جک مستقیم

نحوه عملکرد بالابر جک مستقیم به این صورت است که جک هیدرولیکی به صورت مستقیم و بدون واسطه زیر کابین حرکتی قرار گرفته و با گرفتن دستور حرکت، پاوریونیت فعال شده و با پمپ کردن روغن داخل جک های هیدرولیک باعث بالا روی و جابجایی کابین حرکتی می شود. در بالابر جک مستقیم حتما به وجود چاهک برای استقرار پاوریونیت و قرار گرفتن جک هیدرولیک در زیر کابین نیاز است که این امر خود باعث کنده کاری و ایجاد چاه در محل نصب بالابر و به افزایش هزینه می انجامد.

  • بالابرهای هیدرولیک جک غیر مستقیم

نحوه عملکرد بالابرهای هیدرولیک جک غیر مستقیم به این صورت است که پاوریونیت با فاصله از جک های هیدرولیکی و بطور کل با فاصله از سازه بالابر قرار می گیرد و به وسیله یک شیلنگ روغن هیدرولیک به جک ها انتقال می یابد و باعث بالا روی کابین می شود. تنها تفاوت عمده بالابر مسقیم و بالابر غیر مستقیم بی نیاز بودن بالابر غیر مستقیم از حفر چاهک می باشد که این خود باعث صرفه جویی در هزینه و نصب راحت و بدون مشکل بالابر می شود.

اجزا بالابر هیدرولیک

اجزا بالابر هیدرولیک

ویژگی های بالابر هیدرولیک
  • بی نیازازموتور خانه
  • حرکت نرم و زیبا بدون لرزش
  • صدای کم
  • امنیت بالا
  • مجهز به کلید توقف اضطراری
  • مجهز به میکروسوئیچ در انتهای کورس (حداکثر ارتفاع)
  • مجهز به سیستم فرود اضطراری در صورت قطع برق

انواع بالابرها بر اساس قابلیت حرکتی

بالابر متحرک

بالابرهای متحرک یا نفربرهای متحرک برای حمل نفر در جهت و ارتفاع مختلف طراحی شده اند که به اصطلاح به آنها manlift نیز می گویند. برخلاف باور عموم بالابرهای متحرک با جرثقیل و لیفتراک ها تفاوت دارند. بالابرهای متحرک به دو دسته با قابلیت دسترسی عمودی و بالابر متحرک با دسترسی عمودی افقی تقسیم می شوند. این نوع بالابرهای متحرک با جابجایی راحت و ایمن در شرایط و زوایای مورد نظر قابل ساخت و طراحی هستند.

بالابر متحرک با قابلیت دسترسی عمودی

این نوع بالابر سیار هیدرولیکی، فقط به صورت عمودی توانایی جابجایی نفر را در ارتفاع داشته و دسترسی افقی ایجاد نمی کنند. متداول ترین این ماشین ها، بالابرهای هیدرولیکی آکاردئونی، بالابرهای ریلی ستونی و بالابر های عمود بر می باشند، در مورد مکانیزم بالابری آنها در هر بخش مخصوص به خودشان به تفضیل توضیح داده خواهد شد. بالابر های متحرک به کاربران آن کمک می کنند تا علاوه بر دسترسی ایمن به ارتفاع دلخواه، در وقت و هزینه صرفه جویی نمایند. در میان بالابرهای سیار، قیمت بالابر نفر با دسترسی عمودی حداقل بوده و اقتصادی ترین گزینه به حساب می آید. این بالابر ها بیشتر در سالن های ورزشی، سالن های تئاتر و مساجد برای تعویض لامپ ها، تعمیرات، رنگ آمیزی، نصب بنر و پرچم مورد استفاده قرار می گیرند.

بالابر سیار عمود بر

بالابر سیار عمود بر

بالابر متحرک با قابلیت دسترسی عمودی و افقی

به بالابرهای سیار با قابلیت جابجایی عمودی و افقی اصطلاحا بالابرهای بوم لیفت boomlift گفته می شود. این بالابرها قابلیت دسترسی عمودی و در آن واحد افقی را نیز دارند، بنابراین دیگر نیازی نیست که برای دسترسی به محل مورد نیاز دقیقا زیر آن قرار گرفت می توان با استفاده از مکانیزم بوم لیفت برای دستیابی راحت تر از شیوه پل زنی استفاده کرد. بالابرهای بوم لیفت نیز انواع متفاوتی دارند برخی روی کامیون نصب می شوند و برخی خودشان دارای مکانیزم خود حرکتی می باشند که به آنها بالابر خود کششی گفته می شود و بسیاری نیز به صورت نفر و یا خودرو حمل می شوند. بالابرهای هیدرولیکی بوم لیفت از مکانیزم های متفاوتی استفاده می کنند.

ساده ترین بالابر متحرک با مکانیزم مفصلی است که بازوها به صورت مفصل مانند با نیروی هیدرولیک حرکت می کنند. بالابرهای مفصلی برای ارتفاع کم مناسب هستند، نوع دیگر با مکانیزم تلسکوپی کار می کنند که در حقیقت جک های هیدرولیک و بازوهایی هیدرولیکی به شکل یک تلسکوپ داخل یکدیگر هستند و موقع انجام کار به بیرون رانده می شوند و دسترسی افقی و عمودی نسبی ایجاد می شود. نوع سوم و کارآمدتر مکانیزم مفصلی-تلسکوپی است که دارای هر دو نوع بازو مفصلی و تلسکوپی می باشد و از نظر قدرت مانور و کار در شرایط سخت و همچنین ابعاد بسته شده کوچکتر دارای مزیت و برتری نسبت به مدل های قبلی هستند. فرق عمده بالابرهای سیار با جرثقیل ها در این است که بالابر سیار بیشتر برای حمل نفر و تجهیزات در ظرفیت های زیر یک تن استفاده می شود. بالابرهای سیار به خاطر امکان پل زنی از روی موانع و دور زدن آن ها بیشترین استفاده و کاربرد را در دسترسی به خطوط برق فشار قوی و سیم های تلفن، تیرهای چراغ برق، ساختمان های بلند و کارهای خدماتی مانند آتشنشانی و امداد و نجات دارند.

بالابر مفصلی

یک نمونه بالابر مفصلی

بالابر تلسکوپی

یک نمونه بالابر تلسکوپی

بالابر مفصلی تاسکوپی

بالابر مفصلی تاسکوپی

نحوه انتخاب بالابر سیار

برای خرید بالابر باید به نکاتی مانند گزینه های زیر توجه کرد:

  • ظرفیت
  •  نوع مکانیزم بالابری
  • ارتفاع بالاروندگی
  • نیرومحرکه و سوخت مصرفی
  • نوع ساخت و طراحی
  • ایمنی و سیستم های حفاظتی
  • سرعت در نصب و راه اندازی
  • نوع چرخ های حرکتی مناسب محیط کارگاهی یا جاده ایی

بالابرهای ثابت

بالابرهایی که پس از نصب و راه اندازی در جای خود ثابت و بی حرکت می باشند بالابرهای ثابت نام می گیرند. بالابرهای ثابت عموما فقط قابلیت جابجایی عمودی را دارند، بیشترین استفاده از بالابر ثابت درکارگاه ها و کارخانه ها برای استفاده در خطوط تولید، بالابر مغازها، بالابر انبارها، بالابرهای فروشگاهی و بالابر خانه ها برای جابجایی و حمل نفر و بار بین طبقات و همچنین ازبین بردن اختلاف سطح ها در باراندازها مورد استفاده قرار می گیرند. گاها در مکان هایی که امکان اضافه کردن و نصب آسانسور نمی باشد و هزینه نصب آسانسور بسیار بالا می باشد از بالابرهای ثابت استفاده می شود، و به دو نوع بالابر هیدرولیکی ثابت و بالابر وینچی (بالابر زنجیری) تقسیم می شوند.

بالابر هیدرولیکی ثابت خود به دو دسته بالابر هیدرولیکی جک مستقیم و غیر مستقیم و بالابر ثابت قیچی یا آکاردئونی تقسیم می شود، بالابر قیچی ثابت دارای بیشترین ضریب امنیت و بیشترین توان بالابری را به خاطر استفاده از مکانیزم قیچی در بین بالابرها دارند.

بالابر قیچی

بالابر قیچی

خرید بالابر

برای خرید بالابر و سفارش ساخت بالابر باید به نکات مختلفی از جمله ظرفیت مورد نیاز، ارتفاع بالابری، مکانیزم بالابر، تعداد توقف ها یا همان ایستگاه ها، نوع پاوریونیت انتخاب شده و سیستم های حفاظتی توجه کرد. که تمامی این موارد در قیمت نهایی بالابر تاثیر گذار خواهند بود، پس برای دریافت استعلام قیمت بالابر و گرفتن مشاوره رایگان در زمینه ساخت بالابر لطفا با کارشناسان شرکت فامکو تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد باقر رهنما
ارسال شده در : چهارشنبه 16 اسفند 1402

با سلام، من در کرمان هستم و بالابر خانگی به ارتفاع 3 متر و تحمل وزن 300 کیلو احتیاج دارم. لطفا راهنمایی فرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 17 اسفند 1402

سلام جناب رهنما عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پارسا محمدزاده
ارسال شده در : شنبه 14 بهمن 1402

درود بر شما. بالابر برقی قابلیت استفاده در تاسیسات جهت ارتفاع 8 متر مفید. لطفا قبل از تماس پیام دهید با توجه به شرایط کاری اینجانب با سپاس از شما.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 18 بهمن 1402

سلام جناب محمدزاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما در ارتباط خواهند بود.

حامد غلامی
ارسال شده در : جمعه 29 دی 1402

سلام، بالابر متحرک برای نظافت شیشه های پنجره سوله نیاز داشتم. برای ارتفاع 7 متر راهنمایی می فرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 30 دی 1402

سلام جناب غلامی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نصرت قلی زاده
ارسال شده در : پنجشنبه 23 آذر 1402

سلام، وقتتان بخیر و خسته نباشید. یه بالابر تقریبا با ارتفاع 5 متر برای نظافت لوستر و قسمت فوقانی مسجد نیاز داشتیم. اگر امکان داره از لحاظ قیمت راهنمایی نمایید. متشکر‌.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 آذر 1402

سلام جناب قلی زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

سبحان نجفی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 آذر 1402

سلام، یک‌ بالابر برای جابجایی نفرات و لوازم منزل نصب ثابت برای یک ساختمان 2 طبقه می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 15 آذر 1402

سلام جناب نجفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی محبی
ارسال شده در : چهارشنبه 19 مهر 1402

درود بر شما، یک بالابر برای طبقه بالا مسکونی که بشود باهاش وسایل منزل رو هم جابجا کرد، چه اندازه و ابعادی باید باشه؟ همچنین حدود قیمتش چقدر می شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 مهر 1402

سلام جناب محبی عزیز، امکان جابه جایی وسایل سنگین منزل با ابعاد بزرگ با بالابر هیدرولیکی نفربر وجود ندارد زیرا ابعاد کفی بالابر هیدرولیکی، کوچک (80*80 یا 100*100 سانتیمتر) می باشد.

علی غانم
ارسال شده در : چهارشنبه 19 مهر 1402

سلام، میکسر بتن برقی و بالابر ساختمانی خواستم. در صورت امکان لیست قیمت ها و مشخصات خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 مهر 1402

سلام جناب غانم عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

لیلا ساعی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مهر 1402

سلام و خسته نباشید، برای چیدن میوه درخت، نیاز به بالابر دارم. در صورت امکان لیست قیمت ها رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 12 مهر 1402

سلام سرکار خانم ساعی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

حمید فروتن
ارسال شده در : دوشنبه 13 شهریور 1402

با سلام، برای 2 باب مغازه نیاز به 2 دستگاه بالابر هیدرولیکی ثابت با وزن 300 کیلوگرم با ارتفاع 3 متر دارم. لطفا مشخصات فنی پیشنهادی و قیمت را اعلام بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 شهریور 1402

سلام جناب فروتن عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

ملیحه محمدی
ارسال شده در : یکشنبه 05 شهریور 1402

سلام، وقت بخیر.‌ بالابر داخل منزل با ارتفاع 1 متر برای جابجایی فرد ناتوان می خواستم. لطفا قیمت رو اعلام می فرمایید؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 شهریور 1402

سلام سرکار خانم محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود میشنچی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 مرداد 1402

سلام، بالابر ارتفاع 7 متر و جابجایی با آسانسور می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب میشنچی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

علی انصاریان
ارسال شده در : جمعه 20 مرداد 1402

سلام، وقت شما بخیر. بالابر برای آپارتمان 4 طبقه به بالکن فضا دارد برای نفر رو می خواهیم، هزینه اش چقدر می شه حدودا؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 21 مرداد 1402

سلام جناب انصاریان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا مسعودیان
ارسال شده در : پنجشنبه 19 مرداد 1402

سلام، من یک بالابر سبک برای تمیز کردن دیوارهای داخلی ساختمان می خوام. ارتفاع 4 متر قابل حمل باشد. قیمتش چقدر می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 21 مرداد 1402

سلام جناب مسعودیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حسن عباس آبادی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 مرداد 1402

سلام، خسته نباشید. یک بالابر نفربر برای ساختمان چهار طبقه می خواهم. ایمن باشه لطفا، قیمت و زمان نصبش را هم بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 11 مرداد 1402

سلام جناب عباس آبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام، بالابر جهت بارگیری وانت می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 01 تیر 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمیدرضا ناموری
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام، وقت بخیر. من یک بالابر 15 متری برای میوه چینی آلبالو در باغ می خواهم. لطفا شرایط را توضیح بفرمایین. قیمت چقدر است؟ بالابر پیشنهادی شما چیست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 خرداد 1402

سلام جناب ناموری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

دل انگیز مسروری
ارسال شده در : جمعه 12 خرداد 1402

سلام، خسته نباشید. بالابری نفر بر برای ساختمان دو طبقه می خوام. امن باشه لطفا، قیمت و زمان نصبش رو بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

یلدا امامی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام، بالابر نفر بر با طول 3 متر و وزن 300 کیلوگرم، قیمتش رو می شه لطف کنید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1402

سلام سرکار خانم امامی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

سعید قهرمانی
ارسال شده در : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402

سلام، بالا بر به جای آسانسور می خوام. حدودا 12 متر هست. چه پیشنهادی دارید؟ چقدر هزینه داره؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402

سلام جناب قهرمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

قلیزاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 فروردین 1402

سلام، من یک بالابر برای نظافت منزل می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا کاکایی
ارسال شده در : شنبه 27 اسفند 1401

با عرض سلام و احترام. من یک بالابر خانگی می خوام از حیاط منزلم تا طبقه اول که حدود 10 تا پله می شه. شما کدوم بالابر رو پیشنهاد می کنید؟ قیمتش چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 فروردین 1402

سلام جناب کاکایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

ناصر رجبی
ارسال شده در : شنبه 20 اسفند 1401

سلام، من یک بالابر متحرک خانگی برای نظافت منزل می خواهم. لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 اسفند 1401

سلام جناب رجبی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رسول خدادادی
ارسال شده در : شنبه 20 اسفند 1401

با عرض سلام، بنده نیازمند یک دستگاه بالابر هیدرولیکی خانگی به ارتفاع حداکثر 8 متر هستم. لطفا راهنمایی فرمایید که آیا شما فقط فروشنده تجهیزات هستید یا عملیات اجرا و راه اندازی را هم انجام می دهید؟ لطفا بنده را راهنمایی فرمایید که چگونه می توانم از طریق تلگرام یا واتساپ با مشاوران شما ارتباط برقرار نماییم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 اسفند 1401

سلام جناب خدادادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نوری
ارسال شده در : یکشنبه 14 اسفند 1401

با عرض سلام و تشکر، قیمت یک بالابر جک غیر مستقیم با ارتفاع 2 متر برای مغازه می خواستم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

خسرو مرادخانی
ارسال شده در : جمعه 12 اسفند 1401

سلام، من می خواستم یک بالابر با ظرفیت 2 تن بسازم، اگه امکانش هست مشخصات موتور و گیربکسی که پیشنهاد می کنید همراه با قیمت لطف کنید. فقط موتور و گیربکسش رو لازم دارم. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 اسفند 1401

سلام جناب مرادخانی عزیز، در صورتی که بالابر برای حمل مصالح مد نظرتون است، حداکثر ظرفیتشان 1 تن می باشد که موتور آن به صورت سه فاز با قدرت 10 اسب و گیربکس vf185 روی این مدل بالابرها نصب می شود.

شاددل
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 اسفند 1401

سلام بر شما، بالابری مناسب حمل وسایل منزل دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، شما می توانید از بالابرهای هیدرولیکی که به صورت ثابت و متحرک هستند استفاده بفرمایید.

ابوالقاسم عزیزی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 اسفند 1401

سلام، نیازمند بالابر وینچی برای حمل اجسام سبک نهایتا 150 کیلوگرمی و یک بالابر تا وزن 10 کیلوگرمی می باشم. لطفا مشخصات، قیمت، چگونگی ثبت سفارش، نحوه تقدیم وجه و ارسالش به مقصد استان مازندران شهرستان نکامحبت بفرمایید. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 08 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، کلیه اجناس از دفتر تهران و با روش انتخابی شما (پست، تیپاکس، باربری، ماشین اختصاصی و غیره) ارسال خواهد شد. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

رضا حسینی
ارسال شده در : جمعه 21 بهمن 1401

سلام، نیازمند بالابر تلسکوپی 11 متری می باشم. لطفا قیمت رو اعلام کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام جناب حسینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

خوش زارع
ارسال شده در : پنجشنبه 20 بهمن 1401

سلام، وقتتان بخیر. ضمن تشکر از اطلاعات مفید سایتتان. لطفا قیمت بالابر ثابت صنعتی با ظرفیت 10 تن و ارتفاع 4 متر را اعلام قیمت بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهران آقازاده
ارسال شده در : یکشنبه 16 بهمن 1401

سلام، اطلاعات بسیار خوبی ارائه کردید. ممنون. ما نیاز به یک بالابر سیار عمودبر یا مفصلی تا ارتفاع حداکثر 8 متر از سطح زمین را داریم. تعداد نفرات هم حداکثر 2 نفر است. لطفا قیمت ها را اطلاع رسانی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 بهمن 1401

سلام جناب آقازاده عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

عطا قیطاسی
ارسال شده در : جمعه 07 بهمن 1401

سلام، من یک بالابر سبک برای تمیز کردن دیوارهای داخلی ساختمان دوبلکس می خوام. ارتفاع 6 متر قابل حمل باشد. قیمتش چقدر می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

محمد شجاعی
ارسال شده در : پنجشنبه 22 دی 1401

درود بر شما، قیمت بالابر تا ارتفاع 12 متر چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 بهمن 1401

سلام جناب شجاعی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

عظیم مهاجر
ارسال شده در : پنجشنبه 15 دی 1401

سلام و عرض ادب دارم. بینهایت سپاسگزار می شم اگه بی زحمت قیمت بالابر هیدرولیک سیار تا ارتفاع 14 متری رو اعلام بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 دی 1401

سلام جناب مهاجر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

زهره براتی
ارسال شده در : دوشنبه 12 دی 1401

سلام، برای نظافت نمای ساختمان ویلایی نیاز به بالابر داریم، ارتفاع ویلا حدود 11 متر می باشد. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 دی 1401

سلام سرکار خانم براتی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا ماریان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 دی 1401

سلام، لطفا قیمت بالابر نفر بر سیار تا ارتفاع 11 متر رو بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 دی 1401

سلام جناب ماریان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حسین سهولی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 دی 1401

سلام، یه بالابر می خوام برای خانه، لطفا تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 دی 1401

سلام جناب سهولی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

عبدالجلیل رئیسی کوهکن
ارسال شده در : یکشنبه 04 دی 1401

سلام، بالابر برای حمل مصالح ساختمانی لازم دارم. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 دی 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ضمیری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 آذر 1401

سلام، برای اجرای سندبلاست و رنگ آمیزی به بالابر نیاز دارم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 03 دی 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهران محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 23 آذر 1401

سلام، بنده قیمت سکوی گردان خودرو 2500 کیلویی برای پارکینگ منزل را تقاضا دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 آذر 1401

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حسین حنطه
ارسال شده در : دوشنبه 14 آذر 1401

سلام، بالابر برای کار ساختمانی و حمل مصالح نیاز دارم. آیا موجود دارید؟ هزینه چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 آذر 1401

سلام جناب حنطه عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

سعید افتخاری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 آذر 1401

سلام، لطفا قیمت بالابر نفربر متحرک برای مغازه با ارتفاع 6 متر را بفرمایید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 09 آذر 1401

سلام جناب افتخاری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

مریم محمودزاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 آذر 1401

سلام، می خواستم بدونم کدوم نوع بالابر برای طبقه سوم منزل امنیت دارد؟ هزینه آن چقدر هست؟ آیا امکان پرداخت اقساطی دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 09 آذر 1401

سلام سرکار خانم محمودزاده عزیز، فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

توفیق سلطانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 شهریور 1401

با سلام و خسته نباشید. بالابر تک نفره و متحرک (سیار) می خواستم. لطفا لیست قیمت را ارساال و راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 شهریور 1401

سلام جناب سلطانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

احمد هنرمند
ارسال شده در : دوشنبه 28 شهریور 1401

سلام، لطفا اگر ممکنه لیست قیمت بالابر با ارتفاع 10 تا 15 متر که با قابلیت باطری شارژی هستند را می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 شهریور 1401

سلام جناب هنرمند عزیز، در حال حاضر تجهیز مورد نظر شما موجود نمی باشد.

رحمان نیا
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مرداد 1401

سلام، من یک بالابر برای طبقه دوم در باغ در حیاط می خواهم که ارتفاع تقریبا 5 متر است. اتاقک فلزی به صورت نرده ای می خواهم. هزینه آن تقریبا چقدر می شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 29 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

رضا محمدی
ارسال شده در : شنبه 15 مرداد 1401

سلام، بالابر برای برداشت و اصلاح خرما با ارتفاع 8 تا 16 متر نیاز دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 مرداد 1401

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

فرهاد بودلایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

سلام، برای 4 طبقه چه بالابری (گیربکسی یا وینچی) مناسب است؟ برای حداکثر 500 کیلوگرم می خوام. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 12 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از بالابرهای گیربکسی در محیط های مسکونی توصیه نمی شوند. بالابر هیدرولیکی برای شما مناسب خواهد بود.

پورحبیبی
ارسال شده در : جمعه 10 تیر 1401

سلام و ارادت. قیمت بالابر قیچی با توان حمل عمودی حدود 7 تن و ارتفاع ایستگاه بارگذاری 70 سانتی متر از كف و ارتفاع ایستگاه باربرداری حدود 290 سانتی متر از كف سالن چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 تیر 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

هادی کریمی
ارسال شده در : جمعه 03 تیر 1401

سلام، برای بارگیری وانت برای حمل هاردکیس های تلویزیون شهری با ابعاد 70*60*80 با وزن تقریبی هر جعبه حدود 70 کیلوگرم، آیا نمونه کار یا پیشنهادی دارید؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 تیر 1401

سلام جناب کریمی عزیز، به درستی متوجه منظور شما از بارگیری نشدیم. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

خسرو مصلی نژاد
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام، قیمت بالابر که بتوان به جای داربست در کارهای ساختمانی از آن استفاده کنیم چقدره؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام جناب مصلی نژاد عزیز، لطفا ارتفاع و وزنی که بالابر باید تحمل کند را ذکر بفرمایید.

امیر رعیتیان
ارسال شده در : یکشنبه 15 خرداد 1401

سلام، قیمت بالابر برای مغازه کیف و کفش می خواستم با کمترین ابعاد ممکن.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام جناب رعیتیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی جوان
ارسال شده در : یکشنبه 15 خرداد 1401

سلام، خسته نباشید. بالابر برای طبقه سوم مسکونی لازم داشتم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام جناب جوان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حیدر علی دهقان
ارسال شده در : جمعه 23 اردیبهشت 1401

سلام، خسته نباشید. خواستم بپرسم آیا از بالابر سیار برای زدن سر شاخه درختان داخل شهر هم میشه استفاده کرد؟ قیمت حدودا 15 متر رو مرحمت کنید ممنون میشم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 اردیبهشت 1401

سلام جناب دهقان عزیز، بله اما فقط به صورت عمودی امکان جابجایی دارد. همکاران واحد مشاوره فنی جهت ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

علی حیدری
ارسال شده در : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401

سلام، بالا بر متحرک برقی انسان برای ارتفاع 5 متر چگونه تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401

سلام جناب حیدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شهزاد موفق
ارسال شده در : جمعه 16 اردیبهشت 1401

سلام، واسه یه آپارتمان 3 طبقه بالابر می خواستم. اردبیل هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

سلام سرکار خانم موفق عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صادق فعال
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام، بالابر عمود سیار با ارتفاع 3 متر و تحمل وزن 200 کیلوگرم تک فاز چقدر در میاد؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

سلام جناب فعال عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

مجید افخمی
ارسال شده در : دوشنبه 12 اردیبهشت 1401

سلام، طاعات قبول. بالابر تلسکوپی و مفصلی تا چه ارتفاعی هستند؟ با برق سه فاز است یا تک فاز؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام، طاعات شما نیز مقبول درگاه حق. این بالابر با برق تک فاز یا سه فاز کار می کند و با ارتفاع 4 تا 20 متر قابل ارائه می باشد. قابلیت شارژی بودن نیز وجود دارد.

محمدرضا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 اردیبهشت 1401

سلام، برای یک بالابر هیدرولیکی دو یا سه نفره چه ابعادی از فضا نیاز هست؟ آیا زیرسازی خاصی مورد نیاز هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 اردیبهشت 1401

سلام، ابعاد را شما باید ذکر بفرمایید. از آنجا که این کار به ساخت و تولید مربوط می شود، آزادی عمل وجود داشته و هر ابعادی در هر فضایی که تمایل داشته باشید، می توان لحاظ کرد.

احیا وثوقی
ارسال شده در : شنبه 03 اردیبهشت 1401

سلام، بالابر برای آپارتمان 4 طبقه به جای آسانسور می شه نصب کرد؟ اگه راهنمایی کنین ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 اردیبهشت 1401

سلام، اگر فضای لازم در دسترس باشد، امکان نصب وجود دارد. حداقل فضای مورد نیاز 80*80 سانتی متر خواهد بود.

محمد رضایی
ارسال شده در : دوشنبه 29 فروردین 1401

با سلام، بالابر 2 تنی که تا یک ارتفاع خاص فقط عمودی بره و بعد از آن بصورت فقط افقی حرکت کند. یعنی به صورت عمودی یا افقی محض امکان نصب دو تا موتور هم هست. در شرکت شما موجود هست؟ ارتفاع عمودی تقریبا 1.5 متر طول افقی 2 متر هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 فروردین 1401

سلام جناب رضایی عزیز، در حال حاضر این نوع از بالابر در زمینه فعالیت ما قرار نمی گیرد.

همایون البرزی
ارسال شده در : یکشنبه 28 فروردین 1401

سلام، بالابر 11 متری متحرک جهت سالن صنعتی مورد نیاز می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 28 فروردین 1401

سلام جناب البرزی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

م. نورانی
ارسال شده در : شنبه 28 اسفند 1400

عرض سلام و احترام. بالابر با ارتفاع دسترسی حداقل 15 متر، با گواهی تایید ایمنی مورد نیاز است.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام جناب نورانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صابر یحیی
ارسال شده در : دوشنبه 23 اسفند 1400

سلام، می شه لطفا قیمت بالابر هیدرولیکی واسه رستوران تا ارتفاع 15 متر رو بفرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 اسفند 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی بالنج زهی
ارسال شده در : شنبه 14 اسفند 1400

سلام، بالابر می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 اسفند 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد علی حاجی ابراهیمی
ارسال شده در : شنبه 07 اسفند 1400

با سلام، برای انتقال ویلچر بیمار از پارکینگ به طبقه دوم (ارتفاع حدود 4 متر) نیاز به یک بالابر داریم. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 08 اسفند 1400

سلام جناب حاجی ابراهیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سید هاشم زارع
ارسال شده در : پنجشنبه 05 اسفند 1400

سلام، لطفا بالابر وینچی خانگی تا وزن 200 کیلوگرم به ارتفاع 5 متر را قیمت بفرمایید. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 05 اسفند 1400

سلام جناب زارع عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عرفان
ارسال شده در : چهارشنبه 06 بهمن 1400

سلام، برای بالابر حمل وسایل و ادوات به ارتفاع ۱۲ متر با حداکثر وزن ۱۰۰ کیلوگرم راهنمایی می خواستم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 بهمن 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 بهمن 1400

سلام، برای انتقال بیمار با ویلچر به طبقه دوم در ارتفاع حدود ۴ متری، نیاز به یک بالابر داریم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 بهمن 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

وزیری
ارسال شده در : دوشنبه 04 بهمن 1400

سلام، وقت بخیر. در رابطه با بالابر متحرک با قابلیت دسترسی عمودی برای ارتفاع ۷ متر اطلاعات می خواستم. می شه لطفا قیمت رو هم بفرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 بهمن 1400

سلام جناب وزیری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شاهرخ نیری
ارسال شده در : شنبه 25 دی 1400

سلام، وقت بخیر. در رابطه با بالابر اکاردئونی با ارتفاع 8 متر می خواستم اطلاعاتی بگیرم. در صورت امکان پیش فاکتور هم در واتساپ ارسال بفرمایید. با سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 25 دی 1400

سلام جناب نیری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید اسپنانی
ارسال شده در : جمعه 24 دی 1400

سلام، من نصاب دوربین مداربسته هستم و نیازمند یک بالابر برقی هستم. اگه می شه مشاوره بدین و قیمت ها را بهم بگین. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 25 دی 1400

سلام جناب اسپنانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد حمیدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 دی 1400

با سلام و احترام، جهت انتقال نفر از پارکینگ به طبقه اول و دوم نیاز به بالابر دارم. لطفا درمورد چگونگی اجرا و قیمت توضیح دهید. در ضمن محل نصب کلاردشت می باشد. با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 دی 1400

سلام جناب حمیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد زاده بهاری
ارسال شده در : جمعه 17 دی 1400

با سلام، من دنبال بالابرهایی هستم که بصورت یدک عقب خودرو مثل وانت حمل می شود و می تواند اثاثیه سنگین منزل را بصورت اوریب از خیابان و خارج آپارتمان از مسیر مثلا پنجره و بالکن وسایل را داخل واحد مسکونی (در طبقات مختلف) حمل نماید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 دی 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ترانه قلیچ خانی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 دی 1400

با عرض سلام، من نوعی ساده ولی مقاوم از بالابر برای جابجایی کولر در خانه یا بیرون خانه و تمیز کردن شیشه ها در طبقه دوم از بیرون نیاز دارم. البته با قیمت مناسب و قابل نگهداری در منزل. ممنون می شم راهنمایی کنید و اگر مدلی دارید، قیمتش را پیشنهاد بفرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 دی 1400

سلام جناب قلیچ خانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مظفری
ارسال شده در : دوشنبه 29 آذر 1400

سلام، لطفا قیمت بالابر یک نفره برای آپارتمان طبقه دوم رو می خواستم بدونم. مرسی.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 آذر 1400

سلام جناب مظفری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

معین صادقی
ارسال شده در : جمعه 26 آذر 1400

سلام، حداقل فضای مورد نیاز برای نصب بالابر خانگی اتاق دار چقدره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 آذر 1400

سلام جناب صادقی عزیز، حداقل به فضای 80*80 سانتی متر مربع نیاز می باشد.

م صیاد
ارسال شده در : چهارشنبه 24 آذر 1400

سلام، در خصوص بالابر های برانکاردبر سوال داشتم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 آذر 1400

سلام جناب صیاد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

داود آسیابان
ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1400

سلام، من درباره بالابر مسکونی می خواهم مشاوره بگیرم. در صورت امکان با من تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 آذر 1400

سلام جناب آسیابان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد علی حاجی ابراهیمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400

با سلام، برای انتقال بیمار با ویلچر به طبقه دوم (ارتفاع حدود 5 متر) نیاز به یک بالابر داریم. منزل آپارتمانی و از نمای پشت (فضای بیرون ساختمان) امکان اجرا وجود دارد؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید. در استان گلستان، شهر گرگان نمایندگی هم دارید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400

سلام، شما باید از بالابر هیدرولیکی استفاده نمایید که با توجه به فضای کار طراحی می شود. همچنین هایپر صنعت فامکو در هیچ کجای ایران نمایندگی نداشته و کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد آقامحمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400

سلام، قیمت بالابر متحرک با قدرت ۳۰۰ کیلوگرم جهت ارتفاع 5 متر چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400

سلام جناب آقامحمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی کاویانی
ارسال شده در : دوشنبه 24 آبان 1400

سلام علیکم، یک بالابر نفر برای ارتفاع ۵ متر و دو ایستگاه چه حدود قیمت در میاد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 آبان 1400

سلام جناب کاویانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا راسخی
ارسال شده در : پنجشنبه 13 آبان 1400

سلام وخسته نباشید. بالابر هیدرولیکی برای ارتفاع 11.20 می خوام که برای کالا و نفر استفاده کنم. برق تک فاز جواب می ده؟ اندازه کفی 120*120 باشه. لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 15 آبان 1400

سلام جناب راسخی عزیز، می بایست از برق سه فاز استفاده نمایید. بالابر نیز با توجه به شرایط کاری شما طراحی خواهد شد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ایمان
ارسال شده در : پنجشنبه 13 آبان 1400

با سلام، اطلاعاتی در مورد بالابر های مفصلی و ثابت و همچنین ظرفیت ها و ارتفاع کاریشون می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 15 آبان 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی عمرانی
ارسال شده در : پنجشنبه 13 آبان 1400

با سلام، من یک بالابر برای سطح شیب دار در تهران نیاز دارم که بار یا نفر را به بالا و یا پایین ببره. طول کار 30 متر و ارتفاع 20 متر است. خواهشمند از نظر قیمت و امکان اجرا راهنمایی فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 13 آبان 1400

سلام، لطفا بفرمایید آیا شیب کار بیش از 30 درجه می باشد. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

سید جلال حسینی
ارسال شده در : دوشنبه 10 آبان 1400

سلام و عرض ادب. بالابر عمود بر می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 10 آبان 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

فایض
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام، در مورد بالابر هیدرولیکی می خواستم صحبت کنم، برای ارتفاع حدود ۳ متر، یک طبقه، در پلکان خانه مسکونی.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا فلاح پور
ارسال شده در : یکشنبه 02 آبان 1400

با سلام، وقت بخیر. من نیاز به بالابر ساختمانی دارم و در مورد بالابرهای تاشو هم علاقمندم اطلاعات کاملی به همراه قیمت داشته باشم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 آبان 1400

سلام جناب فلاح پور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدمهدی عیسی زاده
ارسال شده در : دوشنبه 26 مهر 1400

سلام، در حال ساخت یک سوله ورزشی برای فوتسال هستیم. نیاز به یک بالابر جهت انجام امور باشگاه در ارتفاع حداکثر 11 متری داریم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 مهر 1400

سلام جناب عیسی زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید رحیمی
ارسال شده در : یکشنبه 18 مهر 1400

سلام، بالابر می خواستم که اگر امکان داره هم برای کالا و هم نفر استفاده بشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 18 مهر 1400

سلام جناب رحیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید رحیمی
ارسال شده در : دوشنبه 12 مهر 1400

سلام، برای مغازه بالابری برای ارتفاع 11 متر، وزن 200 كیلوگرم و ابعاد 1*1 متر احتیاج دارم. لطفا راهنمایی كنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 12 مهر 1400

سلام جناب رحیمی عزیز، لطفا بفرمایید بالابر را برای کالا در نظر دارید یا نفر.

وحيد مهنام
ارسال شده در : جمعه 09 مهر 1400

سلام، نياز به بالابر صنعتى دارم. مشاوره نياز دارم. لطفا تماس بگيريد.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام جناب مهنام عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مومن زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 07 مهر 1400

با سلام، نیاز به یک بالابر متحرک دارم که 300 تا 500 کیلوگرم بار رو تا ارتفاع 120 سانتی متر بالا ببره، برقی یا دستی. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 08 مهر 1400

سلام جناب مومن زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شهیدی
ارسال شده در : یکشنبه 04 مهر 1400

سلام، بنده درحال ساخت یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه می باشم که هر طبقه یک واحد ۱۳۰ متری می باشد. جهت انتخاب و خرید بالابر مشاوره می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 مهر 1400

سلام جناب شهیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد منتظری
ارسال شده در : شنبه 03 مهر 1400

سلام، بالابر برای داروخانه ام نیاز دارم. با من جهت برآورد قیمت و کیفیت تماس بگیرید لطفا.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 مهر 1400

سلام جناب منتظری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کسری باقری
ارسال شده در : چهارشنبه 17 شهریور 1400

سلام، هزینه بالابر واسه ۳ طبقه می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 شهریور 1400

سلام جناب باقری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سید مرتضی هاشمی
ارسال شده در : چهارشنبه 17 شهریور 1400

سلام، من برای خونه 2 طبقه یه بالابر نفربر بر می خوام. می تونید راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 شهریور 1400

سلام جناب هاشمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود صباغ
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام و عرض ادب. شرکت ما تمایل دارد به جهت صادرات محصولات شرکت شما در کنار محصولات ارائه شده در زمینه های مختلف، به صورت شوروم در خارج از ایران استفاده نماید. لذا در صورت تمایل به همکاری خواهشمند است از تصمیمات مورد نظر اینجانب مطلع فرمایید. با تشکر فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام جناب صباغ عزیز، همکاران واحد بازرگانی با شما تماس خواهند گرفت.

کوثری زاده
ارسال شده در : جمعه 22 مرداد 1400

سلام، وقت بخیر. من یه بالابر برای ساختمان قدیمی ۴ طبقه می خوام هزینه اش چقدر می شه؟ و اینکه اصلا می شه بالا بر گذاشت یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 مرداد 1400

سلام جناب کوثری زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسن زاده
ارسال شده در : دوشنبه 11 مرداد 1400

سلام، نیازمند نصب بالابر برای ساختمان 3 طبقه قدیمی هستیم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 مرداد 1400

سلام جناب حسن زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اکبر پرواسی
ارسال شده در : چهارشنبه 06 مرداد 1400

با عرض سلام خدمت. من یک بالابر خانگی به ارتفاع 3.5 می خوام. می شه راهنمایی کنید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 09 مرداد 1400

سلام جناب پرواسی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد ادیب
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

با عرض سلام، من بالابر هیدرولیک خانگی می خوام با یک توقف و ارتفاع حدودا 12 متر. لطفا بفرمایید چقدر تمام می شه؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام جناب ادیب عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

جلیل مقدسی
ارسال شده در : چهارشنبه 23 تیر 1400

سلام، هزینه کامل بالابر خانگی 300 کیلوگرم برای سه ایستگاه با حفاظ شیشه ای چقدره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 23 تیر 1400

سلام جناب مقدسی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حجت اله ماهرو
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

با عرض سلام، من بالابر هیدرولیک خانگی می خوام با یک توقف و ارتفاع حدودا 9 متر لطفا بفرمایید چقدر تمام می شه؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

احمد احسانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام، بنده نیاز به یک دستگاه بالابر هیدوریک جک غیر مسقیم برای سه طبقه دارم. لطفا راهنمایی فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام جناب احسانی عزیز، بالابر بر اساس وضعیت موجود، وزن قابل جابجایی و ارتفاع مد نظر، توسط طراحان هایپر صنعت فامکو برای حضرتعالی طراحی خواهد شد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود سلطانی
ارسال شده در : دوشنبه 07 تیر 1400

سلام، من یه بالابر نیاز دارم برای دیوار چینی سوله، تا ارتفاع ۶ یا ۷ متر. سیار باشه با عرض ۶ متر. ظرفیت هم ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام جناب سلطانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید جعفری
ارسال شده در : پنجشنبه 03 تیر 1400

با سلام، لطفا قیمت یک دستگاه بالابر کششی با 4 توقف و ابعاد 1/5*1/5 متر با توانایی حمل 400 کیلوگرم را اعلام فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 05 تیر 1400

سلام جناب جعفری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

دلیری
ارسال شده در : پنجشنبه 03 تیر 1400

سلام، بالابر ساختمانی می خوام با برق سه فاز برای ۵۰۰ کیلو بار، ۵۰ متر سیم بکسل کامل با پایه. چگونه می توانم سفارش و قیمت را به من بگویید. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 05 تیر 1400

سلام جناب دلیری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمود جلیلی
ارسال شده در : پنجشنبه 03 تیر 1400

سلام و عرض خسته نباشید. به یک بالابر هیدرولیک با قابلیت حمل ۲۵۰ کیلوگرم به ارتفاع ۲۵ متر با صفحه ای به ابعاد 1 متر در 80 سانتی متر که با برق خانگی کار کند، نیازمندم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 03 تیر 1400

سلام جناب جلیلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ایرج ساکیان
ارسال شده در : یکشنبه 30 خرداد 1400

سلام، وقت بخیر. بالابر برای نصب بنر روی بیلبورد می خوام که حداقل تا ۱۲ متر ارتفاع را جواب بده.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضا احمدی
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

سلام، خدا قوت. بالابر سیار نیاز دارم. واسه کار در مجتمع خدماتی رفاهی می خوام. قابل حمل و نقل با آسانسور باشه با عرض ۹۰ و ارتفاع ۶ یا ۷ متر. نفربر باشه. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 10 خرداد 1400

سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

داود امرایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 اردیبهشت 1400

سلام، خدا قوت و عرض ارادت. دستگاه بالابر برای تعمیر نما و شستشوی نمای ساختمان ۵ طبقه می خواستم. محصولی دارین در این مورد؟ البته سیار باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 اردیبهشت 1400

سلام جناب امرایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نوروزعلی شکری
ارسال شده در : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

سلام، من آمل هستم. نیابز به یک بالابر هیدرولیک نفربر برای یک طبقه 3 متری دارم. راهنمایی می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400

سلام جناب شکری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی مهریزی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 اردیبهشت 1400

با سلام، نیاز به بالابر هیدرولیک صنعتی 5 تنی دارم، با ابعاد 2.4*2.4، با 2 متر كورس.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 اردیبهشت 1400

سلام جناب مهریزی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

طهمورث ملکی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1400

سلام، از آمل هستم. نیاز به یک بالابر ساختمانی دارم، برای نهایتاً ۴ طبقه. چه مدل و چه قیمتی موجود دارین؟ اگه تماس بگیرین و راهنمایی کنید ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1400

سلام جناب ملکی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عطا اصفهانی
ارسال شده در : پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400

سلام، یه بالابر برای دو طبقه مسکونی می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 اردیبهشت 1400

سلام جناب اصفهانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امید محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400

سلام، بالا بر جهت نصب و تعویض چراغ معابر می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امین رحمانی
ارسال شده در : دوشنبه 23 فروردین 1400

با سلام، مشاوره برای نصب بالابر خانگی برای دو طبقه می خواستم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 فروردین 1400

سلام جناب رحمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد بهشتی
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

با سلام، قیمت بالابر هیرولیکی با ارتفاع ۵ متر و بالابر سیار عمود بر با ارتفاع ۸ متر رو می فرمایید؟

user4@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 22 فروردین 1400

سلام جناب بهشتی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت و به شما لیست قیمت ارائه خواهند داد.

محمد ابراهیمی
ارسال شده در : پنجشنبه 19 فروردین 1400

سلام خسته نباشید. سال نو شما مبارک. انشاءالله که سال خوب توام با سلامتی و موفقیت داشته باشید. برای یک ساختمان چهار طبقه به ارتفاع حدود دوازده متر بالابر هیدرولیکی مناسب برای بیرون از ساختمان، چه بالابری است؟ با چه قیمتی تمام می شود؟ با ذکر مشخصات لطفاً. با تشکر.

user4@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

سلام جناب ابراهیمی عزیز، بسیار ممنون از شما. سال خوبی برایتان آرزومندیم. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت و به شما لیست قیمت ارائه خواهند داد.

محمد جواد باقری
ارسال شده در : چهارشنبه 18 فروردین 1400

با سلام، من یک بالابر و یا جک می خواهم جهت باز و بست کردن چرخ کامیون و کارهای مکانیکی.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 فروردین 1400

سلام جناب باقری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قنبر رمضانی
ارسال شده در : جمعه 29 اسفند 1399

یک بالابر برای یک طبقه می خواهم که از بیرون ساختمان برای رفتن روی تراس می خواهم ارتفاع 3 متر بیشتر نیست، میشه راهنمای کنید یا اگر شما درست می کنید قیمت چقدر است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

رضا اکبری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 اسفند 1399

سلام، برای یک تولیدی که از همکف تا طبقه اول (۳متر ارتفاع) وزنی که بتونه جابجا کنه حدود ۳۵۰ کیلو، بالابر هیدرولیکی می خواستم، قیمت لطف می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضافرخ زاده
ارسال شده در : شنبه 16 اسفند 1399

سلام، بالابر براى سطح شيب دار حدود ٣٠ متر می خوام. لطفا راهنمایی بفرماييد.

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 16 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجتبی مهدوی
ارسال شده در : پنجشنبه 30 بهمن 1399

سلام، قیمت بالابر با ارتفاع ۵ متر جهت نفر می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی بذرافشان
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام، لطفا مشاوره میخوام بابت نصب بالابر توی حیاط ساختمان دوطبقه واسه انتقال نفر به بالا و پایین، لطف بفرمائین راهنمایی کنین

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عسگر جواهرخواه
ارسال شده در : جمعه 17 بهمن 1399

سلام، کار من اجرای نور پردازی نما است و برای خرید بالابر مناسب کارم نیاز به راهنمایی دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابوالفضل خلیل پور
ارسال شده در : جمعه 17 بهمن 1399

با سلام بالابر می خوام، یک نفره که تا ارتفاع هشت متری یا ده متر بتونه کار منو انجام بده، قیمت می خواستم برق کش ساختمان چون کارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شهرام احمدیان
ارسال شده در : یکشنبه 12 بهمن 1399

برای خرید و تعمیر بالابر هیدرولیک نیاز به راهنمایی داشتم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 12 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

زهرا سجده
ارسال شده در : شنبه 11 بهمن 1399

سلام، وقت بخیر، بالابر متحرک برای ارتفاع ۸متری و وزن حدود ۲۰۰ کیلو میخواستم، راهنمایی میفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 12 بهمن 1399

سلام، وقت شما هم بخیر، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صالحی
ارسال شده در : شنبه 11 بهمن 1399

سلام من کارم طراحی باربرهای مغازهای هستش و میخوام در مورد نصب فروش بالابرهای هیدرولیک باهاتون همکاری کنم لطفا اگر امکانش هست با من همکاری کنید ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 12 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هوشیار
ارسال شده در : پنجشنبه 09 بهمن 1399

سلام، بالابر اکاردونی با ارتفاع شش متر که قابل حمل باشه، قیمت بالابر برای نصب کرکره برقی میخوام، اگر پیشنهاد بهتری دارید، راهنمایی کنید ممنون میشم.با تشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 09 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر کریمی
ارسال شده در : یکشنبه 05 بهمن 1399

بیماری دارم که به تازگی جراحی قلب باز انجام داده است. بالابری نیاز دارم که از داخل حیات منزل دو طبقه ساختمان رو بالا بره حدود قیمت و نحوه راه اندازی رو اگر ممکنه بازگو کنید، ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسين رازمهر
ارسال شده در : پنجشنبه 02 بهمن 1399

با سلام، نياز به يك بالابر برای ويلا در سطح شيبدار است لطفا تماس بگيريد، متشكرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ولی اله مشهدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 دی 1399

سلام، ساخت و نصب بالابر ۳۰۰ کیلو برای شهرستان سمت نظنز میخواستم. لطفا حدود قیمت رو بفرمایید. ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هدایت اله معینی
ارسال شده در : یکشنبه 28 دی 1399

من یک بالابر هیدرولیک دارم که مشکل پیداکرده، بالا حرکت میکنه ولی پس از توقف خود به خود به طرف پایین خلاص میکنه و میاد پایین احتیاج به تعمیرکار دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام، لطفا جهت ارائه اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. همچنین ای کاش دلیل کم امتیاز دادن به این صفحه را نیز می فرمایید تا در صورت وجود مشکل در صفحه، ایراد مرتفع گردد.

ایرج راست پور
ارسال شده در : جمعه 26 دی 1399

با عرض سلام و ادب و احترام، بنده یک دستگاه بالابر هیدرولیک به ظرفیت 4 نفر و قدرت بالا برنده 400 کیلوگرم و به ارتفاع 6 متر جهت استفاده در منزلم نیاز دارم هزینه خرید و ارسال آن به خرم آباد لرستان چقدر است؟ با تشکر از شما بزرگواران

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام جناب راست پور عزیز، ممنون بابت توضیحات کامل، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهجت سادات
ارسال شده در : جمعه 05 دی 1399

به یک بالابر برای جابجابی یک بیمار از روی تخت نیاز داریم، لطفا راهنمایی کنید و قیمت بدین.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قاسمی
ارسال شده در : جمعه 05 دی 1399

قیمت بالابر آکاردئونی ۵ متری با آسانسور قابل حمل باشه یک یا دو نفر بشه روش کار کرد، برای رفتن به سقف کاذب و یا کار تعویض لامپ.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیوند شاهگلی
ارسال شده در : جمعه 28 آذر 1399

با سلام، بالابر متحرک قیچی برای تمیز کردن شیشه‌ی فروشگاهی به ارتفاع ۵ متر یک نفره می خواهم تهیه کنم لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 29 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید رضا مبارک
ارسال شده در : یکشنبه 23 آذر 1399

با سلام و احترام، نیاز به یک بالابر خانگی دارم که از حیاط منزل به تراس طبقه اول یک ویلچر را جابجا کند، ارتفاع شاید حدودا سه متر و شاید هم کمی کمتر است. خواهشمند است ضمنا راهنمائی، قیمت پس از نصب و راه اندازی و مدت زمان سفارش را بفرمائید. با تشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید رضا مبارک
ارسال شده در : یکشنبه 23 آذر 1399

با سلام و احترام، نیاز به یک بالابر خانگی دارم برای یک طبقه که از حیاط منزل به تراس طبقه اول رفت و برگشت داشته باشد، حد اکثر ارتفاع فکر می کنم 3 متر باشد و شاید هم کمتر. البته به توان یک ویلچر را جابجا کند. خواهشمند است ضمن راهنمائی قیمت تمام شده پس از نصب را به همراه مدت زمان سفارش را بفرماِئید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا رستمی
ارسال شده در : دوشنبه 17 آذر 1399

سلام یک بالابر ساختمانی می خوام لطفا راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شرکت یکتا سازان ویستا کیش
ارسال شده در : یکشنبه 09 آذر 1399

سلام ممنون میشم قیمت بالابر عمود بر سیارو بدین.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 10 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد نادی
ارسال شده در : جمعه 07 آذر 1399

سلام، وقت بخیر، بالابر برای ارتفاع طبقه سوم یه ایستگاه و وزن ۲ نفر حدود ۱۵۰ کیلو میخواستم، راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

روح الله نوروزی
ارسال شده در : پنجشنبه 08 آبان 1399

سلام، ما یک پروژه استخر داریم که سقفش میخواهیم متحرک باشه و حرکت افقی داشته باشه. یک گنبد ۱.۵ تنی به قطر ۱۲ متر روی یک ریل ۲۴ متری بتونه حرکت رفت و برگشتی داشته باشه. در صورت امکان ضمن برآورد هزینه راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

میثم براری
ارسال شده در : یکشنبه 02 شهریور 1399

بالابر هیدرولیک میخواستم لطفا تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 شهریور 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی ارمندپیشه
ارسال شده در : چهارشنبه 22 مرداد 1399

سلام وقت بخیر، بالابر صنعتی گیربکسی یا وینچی میخوام. با ارتفاع کف طبقه همکف تا طبقه اول حدودا 5 متر و وزن کشش حدودا 1000 کیلو گرم. لطفا استعلام قیمت یا مشخصات؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 مرداد 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسینعلی شیخی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 تیر 1399

با سلام بالابر میخواستم برا تعویض چراغ برق ها نهایت ۹ متر باشه تک فاز باشه با نیسان هم حمل شه.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 تیر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر ضیاالملکی
ارسال شده در : یکشنبه 01 تیر 1399

با سلام می خواستم قیمت بالابر را بپرسم؟ ارتفاع حدود ۶ متر، ایستگاه ۱ عدد برای وزن ۲ نفر حدود ۱۵۰ کیلو.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 01 تیر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.