تجهیزات سردخانه ای

فروش تجهیزات سردخانه

تمام سردخانه هایی که از سیستم تبرید تراکمی فریونی و آمونیاکی استفاده می کنند در انواع بالای صفر و زیر صفر فعالیت می کنند. سردخانه عموما دارای یک بخش تولید سرمایش مجزا است و این قسمت متشکل از یک سری قطعات اصلی (کمپرسرو، کندانسور، اواپراتور، شیر انبساط) و شیرآلات و قطعات جانبی است که در کنار یکدیگر مجموعه سیستم تبرید سردخانه را تشکیل می دهند. حال سرمای تولید شده احتیاج به فضای عایقی دارد که بسته به ظرفیت سردخانه توانایی نگهداری مواد مورد نظر در وزن مشخص را داشته باشد و از نظر بهداشتی نیز کاملا استاندارد باشد. به این فضا در صنعت سردخانه عموما اتاق سرد (cold storage) گفته می شود که معمولا از مواد عایق با وزن پایین و آماده به نام ساندویچ پانل ساخته شده و در ابعاد و اندازه های مورد نیاز و با توجه به ظرفیت سرمایی سیکل تبرید در محلی با زیر سازی مناسب نصب می گردد.

تجهیزات سردخانه

انواع تجهیزات سردخانه

در سردخانه از تجهیزات مختلفی استفاده می شود که عبارتند از:

درب سردخانه

سازندگان سردخانه عموما در محل اقدام به نصب و اسمبل کردن تجهیزات سردخانه می کنند و در انتها بسته به نوع کابرد، درب سردخانه که در مدل های مختلف موجود است را روی مجموعه سوار می کنند ولی در ظرفیت های پایین، سردخانه از پیش ساخته شده و به صورت سردخانه کانکسی درست مانند کانکس های اسکان موقت ارائه می گردد.

تابلو برق سردخانه

یکی از مهترین تجهیزات سردخانه که وجود آن الزامی وحیاتی است تابلو برق می باشد. تابلو برق سردخانه محفظه ای است که در آن تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی سیم کشی و نصب می گردند و این تجهیزات عبارت اند از کلید، لوازم حفاظتی، کنترلی و نمایشی که طبق نوع و مدل سردخانه، انتخاب و درون تابلو برق جایگذاری می گردند. وظیفه دیگر تابلو برق سردخانه این است که از وارد شدن شوک الکتریکی به اوپراتور و تجهیزات جلو گیری می کند.

کندانسینگ یونیت سردخانه

کندانسینگ یونیت سردخانه به مجموع تجهیزات برودتی سردخانه گفته می شود که همگی بر روی یک شاسی نصب می شوند و در بیرون از سردخانه قرار می گیرد. کندانسینگ یونیت در ظرفیت های متفاوت موجود است و تجهیزات متعددی شامل کمپرسور، کندانسور، شیر آلات و غیره را در بر می گیرد و توسط لوله مسی به اواپراتور و اکسپنشن ولو متصل می شود.

ساندویج پنل

ساندویج پنل یک پنل چند لایه است که جهت ساخت دیواره ها و سقف سردخانه مورد استفاده قرار می گیرد. ساندویج پنل از دو ورق گاوانیزه تشکیل شده است که یک عایق از جنس پلی اورتان، پشم سنگ یا فوم در میان این دو ورق قرار می گیرد. معمولا ساندویج پنل ها با دو ضخامت 10 و 15 سانت در دو نوع دیواری و سقفی طراحی و تولید می شوند. 

کانکس سردخانه

کانکس سردخانه در سه نوع ثابت، متحرک و ویترینی (فروشگاهی) طراحی می شود. کانکس های سردخانه دارای ابعاد، ظرفیت، مدل کندانسینگ یونیت و ضخامت بدنه متفاوت می باشند، از همین رو قیمت آنها بر اساس مدل کانکس و موارد ذکر شده متفاوت می باشد.

برای اطلاع از قیمت تجهیزات سردخانه به صفحه مربوطه مراجعه کرده یا با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

faq

تجهیزات سردخانه عبارتند از درب سردخانه، کندانسینگ یونیت، تابلو برق، درب سردخانه، شیرآلات، اکسپنشن ولو و سایر تجهیزات که در صفحات مورد نظر به تفصیل شرح داده شده اند.

خیر، ابعاد و نوع کانکس متناسب با میزان محصول و فضای مورد نظر متفاوت می باشد.

کندانسینگ یونیت در فضای بیرون سردخانه نصب شده و توسط لوله مسی به اواپراتور و اکسپنشن ولو متصل می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
درخشانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 اسفند 1400

سلام، برای احداث سردخانه بالای صفر 600 تنی مشاوره فوری می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 11 اسفند 1400

سلام جناب درخشانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رستخیز بهمن
ارسال شده در : یکشنبه 17 مرداد 1400

با سلام، در صورت امکان، پیش فاکتور تجهیزات کامل سردخانه ۳۰۰۰ تن شامل ۵۰۰ تن زیر صفر و ۲۵۰۰ تن بالای صفر با توضیحات کامل جهت ارائه به بانک می خواستم. به امید همکاری.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 18 مرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شاپورجعفرقلی نژاد
ارسال شده در : دوشنبه 20 بهمن 1399

برای احداث سردخانه ده هزارتنی بالای صفر نیاز به تجهیزات شما داریم، پیش فاکتور واتساپ فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.