ژنراتور برق ماینر یا ژنراتور برای ماینینگ ارز دیجیتال

ژنراتور برق ماینر

ماینر چیست؟

بطور خلاصه باید گفت ماینر دستگاهی است برای استخراج بیت کوین که همان ارز دیجیتال است و توسط شرکت هایی چون BITMAIN که پیشتاز این نوع صنعت گردیده، تولید می شود. که هر روزه برای استخراج بهتر، مدل های جدید تری عرضه بازار می شود.

ژنراتور برق ماینر

در ابتدا این دستگاه ها برای CPU های معمولی استفاده می شد که بعدها مشخص شد هرچه گرافیک دستگاه بالا رود قدرت استخراج افزایش پیدا می کند. در نتیجه دستگاه های جدیدی به بازار عرضه شد که میزان برق مصرفی آنان بسیار بالاتر رفت و در نتیجه از حالت مقرون به صرفه بودن درآمد.  در نتیجه فعالان و سرمایه گذاران در این بخش به ناچار باید هزینه جداگانه ای جهت تامین مولد برق صرف نمایند که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، سهولت استفاده و دسترسی آسان به سوخت نیز باید مد نظر قرار گیرد.

در بحث تامین مولدهای برق اولین گزینه گاهی ممکن است پنل های خورشیدی باشد که به ذهن مصرف کنندگان می رسد.

پنل خورشیدی برای تامین برق ماینر

پنل خورشیدی برای تامین برق ماینر

در کشورهای اروپایی جهت کاهش هزینه های برق از پنل های خورشیدی استفاده می کنند. اما باید این مسئله را مد نظر داشت که در آنجا هزینه خرید هم بسیار با هزینه خرید در ایران متفاوت و دارای فاصله ارزی بسیار زیادی است که هزینه اولیه سرمایه گذاری در این بخش را مورد چالش قرار می دهد. در پنل های خورشیدی تقریبا هر پنل با ابعادی حدود 1956×992 می تواند توانی حدود 300 وات (0.3 کیلو وات) برق تولید کند و با قیمتی حدود 2.5 میلیون تومان که تقریبا برای هر ماینر با مصرف برق بطور متوسط 1.5 کیلو وات، باید حدود 5 الی 6 صفحه پنل خورشیدی خریداری کرد که صرفه اقتصادی آن مشخصا زیر سوال می رود. علاوه بر آن نبود تولید برق در شب ها را نیز باید مد نظر قرار داد. در نتیجه باید با توجه به در دسترس بودن سوخت هایی ارزان مانند گازوئیل و گاز در ایران سراغ تهیه ژنراتورها برای تامین برق رفت.

ژنراتور برق دستگاه ماینر

با پپیشرفته شدن دستگاه های ماینینگ و افزایش میزان برق مصرفی این دستگاه ها، دیگر برق شهری از لحاظ قیمت مصرف جوابگوی سوددهی برای این کار نیست و چه بسا این دستگاه ها اجازه استفاده از برق شهری را ندارند.

ژنراتور برق دستگاه ماینر

در نتیجه باید ژنراتور هایی که بتواند جوابگوی مصرف این دستگاه ها باشد را تهیه کرد. شرکت فامکو با بررسی این مقوله، مفتخر است شما همراهان گرامی را جهت مشاوره و راهنمایی برای خرید بهترین و معقول ترین دستگاه های مولد برق برای ماینرها همراهی نماید.

ژنراتور برای ماینینگ ارز دیجیتال

تامین برق ماینر به وسیله موتور برق

به منظور تامین برق مورد نیاز جهت ماینر همچنین می توانید از موتور برق استفاده نمایید ولی با توجه به اینکه سیستم خنک کننده موتور برق به صورت هوا خنک می باشد، نیاز به دو دستگاه موتور برق دارید تا به صورت پارت تایم از آنها استفاده کنید بطوریکه 5 الی 6 ساعت موتور برق اول و مرحله بعد موتور برق دوم شروع به کار کند تا موتور برق اولی به حالت خاموش و استراحت برود.

ژنراتور دائم کار برای ماینر

در درجه ی اول باید گفت با توجه به این که ساختار مولد های برق دائم کار از نظر مشخصات فنی کاملا با مولد های برق موجود در بازار ایران متفاوت است، دسترسی به ژنراتورهای دائم کار با توجه به موجودی بازار در ایران تقریبا غیر ممکن است. لذا برای جایگزینی ژنراتور های موجود با نمونه های دائم کار آن باید حداقل توانی مازاد تا 1/5 برابر توان مورد نیاز را به کار گیریم تا بتواند با ظرفیت حداکثر 70% توان مورد نیاز فعالیت شبانه روزی داشته باشد که البته معایب خود را هم دارد.

ژنراتور دائم کار برای ماینر

معایب بکارگیری دائم و شبانه روزی ژنراتورها

بزرگترین ایراد بکارگیری شبانه روزی دستگاه های مولد برق افزایش استهلاک این دستگاه ها مانند هر دستگاه ماشینی دیگر است که زمان سرویس آن ها را نزدیک تر می کند و علاوه بر آن لوازم مصرفی آنها را نیز دستخوش اتمام عمر مفید کرده و لازم است در مدت زمان نزدیکتری نیاز به overhaul کردن دستگاه ها باشد.

این دستگاه ها بعلت حرارت زیادی که در اثر فعالیت مداوم تولید می کنند نیاز به سیستم تهویه بسیار مطلوبی دارند که با عمر مفید دستگاه رابطه مستقیمی دارد. یعنی هرچه سیستم تهویه و هوادهی به سیستم بیشتر باشد، عمر مفید قطعاتی که درگیر حرارت شدید هستند افزایش می یابد. در نگهداری ژنراتورها برای ماینرها باید سرویس های دوره ای بشدت مد نظر قرارگیرد، تعویض روغن، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر هوا و کنترل اگزوز و رفع مسدودیت های احتمالی آن، نمونه ای از فرایند های نگهداری این دستگاه جهت بهره برداری بهتر و بالا بردن عمر مفید آنها می باشد.

معایب بکارگیری دائم و شبانه روزی ژنراتورها

بهترین ژنراتور برای ماینر چیست؟

در انتخاب ژنراتور ها باید به این نکات توجه داشت که:

  • بهترین و دردسترس ترین سوخت برای شما کدام است ! گازوئیل یا گاز ؟
  • دمای محیطی برای بکارگیری ژنراتور چقدر است ؟ (دمای محیطی در کاهش یا افزایش کارایی دستگاه تاثیر مستقیم دارد و برای شرایط محیطی فاکتورهای نگهداری خاصی درنظر گرفته شده است.)
  • از آنجایی که دستگاه ماینر باید مداوم و به صورت 24 ساعته کار کند باید حتما از مرغوب ترین دستگاه های مولد برق استفاده کرد تا در گذر زمان درگیر استهلاک و خرابی های شدید ناشی از آن نشویم.

چنانچه به گاز صنعتی دسترسی دارید ما می توانیم با محاسبه میزان نیاز شما بهترین ژنراتور گازی را به شما معرفی کنیم که هزینه مصرفی بهینه تری نسبت به سایر دستگاه ها دارد و اگر دسترسی به گاز محدود است می توانیم بهترین دیزل ژنراتور را که از نظر مصرف سوخت بهینه تر شده اند را معرفی و تامین کنیم.

مسئله دیگری که در انتخاب توان ژنراتور ها حائز اهمیت است محاسبه توان مصرفی دستگاه ها می باشد.

نحوه محاسبه میزان مصرف برق برای دستگاه ماینر و انتخاب ژنراتور مناسب

نحوه محاسبه میزان مصرف برق برای دستگاه ماینر و انتخاب ژنراتور مناسب

ما فرض را بر راه اندازی 50 دستگاه ماینر درنظر می گیریم:

تقریبا هر ماینر چیزی حدود kw 1.5 یا w 1500 برق مصرف میکند و آمپر مصرفی هر کدام بصورت تقریبی بین 6 الی 7 آمپر است و با توجه به کنتورهای خانگی که چیزی بین 15 الی 25 آمپر و تکفاز را در اختیار قرار میدهند بصورت پیش فرض 2 الی 4 ماینتر میتواند کل توان شمارا بگیرد و دیگر اجازه به روشن شدن سایر دستگاهای موجود در منزلتان را ندهد.

در نتیجه برای داشتن 50 ماینر چیزی حدود 350 آمپر برق باید مد نظر قرار گیرد که با توجه به تکفاز بودن می شود.

kVA 96 و برای بکارگیری بصورت 24 ساعته از مولد برق حتما باید حداقل توان مازاد حدود 1.5 برابر توان مورد نیاز را تهیه کرد تا ژنراتور بتواند با حداکثر 70 درصد توان اسمی فعالیت خود را برای تایم مداوم ادامه دهد، پس باید یکی از فاکتورهای انتخاب ژنراتور شما داشتن توانی معادل kVA 144 باشد.

همچنین بخوانید
امروزه دریل شارژی یا پیچ گوشتی شارژی به دلیل راحتی استفاده و حمل و نقل ساده توانسته اند کارایی های بسیاری در مصارف صنعتی و خانگی داشته باشند. در ادامه مطالب شما را با بهترین برند های ایرانی و خارجی پیچ گوشتی های شارژی آشنا خواهیم کرد.
ترکمتر یا گشتاورسنج دریل که با نام حلقه تنظیم گشتاور یا Clutch نیز شناخته می شود. به قابلیتی برای باز و بسته کردن پیچ و مهره ها در ابزارآلاتی چون دریل، بکس و پیچ گوشتی ها مرتبط است که تعیین کننده سرعت گشتاوری و عملکرد دستگاه است و برای کاربری های مختلف قابل تنظیم می باشد. با استفاده از اعداد بر روی بدنه دریل می توان میزان گشتاوری دستگاه را تنظیم نمود. از این رو میزان نیروی مود نیاز برای ورود به سطح موردنظر از طریق این بخش قابل تنظیم است.
اگر بخواهیم تفاوت بتن کن و چکش تخریب را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که چکش های تخریب برای تخریب اجسام سخت مانند سنگ، بتن و آسفالت استفاده می شوند اما بتن کن ها معمولا برای تاسیسات، تخریب های ظریف و نصب مورد استفاده قرار می گیرند البته در بررسی تفاوت چکش تخریب و بتن کن باید به فاکتورهایی مانند قدرت، چرخش، نحوه استفاده و در نهایت قیمت توجه کنیم که در ادامه به صورت کامل به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.
جامدی کریستالی با رنگ سفید تا زرد روشن که نوعی نمک محلول در آب می باشد این ترکیب همچنین توانایی حل شدن در الکل هاو اتر ها رانیز دارا می باشد دارای فرمول شیمیایی NaHS بوده و یک ماده بسیار کارآمد در بخش تولید کاغذ و نساجی می باشد.هیدرو سولفیت سدیم همچنین با نام سدیم دی تیونیت نیز شناخته می شود. اگر شما هم قصد خرید هیدروسولفیت سدیم را دارید اولین قدم آشنایی با این ماده است، برای آشنایی با هیدروسولفیت سدیم و شناخت آن با توجه به نوع کاربری به صفحه هایپر صنعت فامکو مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ناصر گلی کانلو
ارسال شده در : شنبه 14 بهمن 1402

سلام، وقتتون بخیر. برای 3 عدد ماینر s19 با مصرف برق هر کدام 5000 وات چه تولید کننده برقی رو پیشنهاد می کنین که دائم کار باشه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، متاسفانه در حال حاضر تجهیز مورد نظرتان موجود نیست.

شفیعی
ارسال شده در : پنجشنبه 12 بهمن 1402

سلام من برای یک دستگاه 4000 وات 15 آمپر نیاز به بک ژنراتور دائم کار گازسوز دارم میخواستم ببینم آیا توی محصولات داخل بازار آیا مدلی هست که علیرغم دائم کار بودن برای رفع نیاز بنده مناسب باشه با هزینه معقول ممنون می شم راهنمایی کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، متاسفانه در حال حاضر تجهیز مورد نظرتان موجود نیست.

وحيد داددوست
ارسال شده در : جمعه 06 بهمن 1402

سلام و وقت بخير. برای 20 دستگاه ماينر با برق مصرفی هر دستگاه 3500 وات، چه ژنراتور گازسوز دائم رو پيشنهاد مي كنين؟ چند كاوا باشه بدرد مي خوره؟ البته مي خوايم 70 درصد ژنراتور درگير توليد برق بشه، همچنين بهترين برند ژنراتور رو هم بگين ممنون مي شم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 07 بهمن 1402

سلام جناب داددوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پیمان
ارسال شده در : پنجشنبه 28 دی 1402

سلام و عرض ادب، لطفا راهنمایی کنید برای پنج ماینر 3350 وات چه نوع ژنراتوری باید تهیه کنم؟ 24 ساعت کار کنه. ممنون می شم راهنمایی کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 12 بهمن 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر جلیلی
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام، خسته نباشید. برای یک دستگاه ماینر 3250 وات که به صورت شبانه روزی کار کنه چه ژنراتوری پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 09 دی 1402

سلام و عرض ادب، موتور برق ها به صورت دائم کار نیستند. در صورتی که قصد استفاده برای 24 ساعت را دارید لازم است 2 عدد موتور برق 5 کیلووات دیزلی تهیه بفرمایید که بتوانند به صورت 12 ساعت کار بکنند.

امیر جعفری
ارسال شده در : یکشنبه 26 آذر 1402

سلام، با موتور برق بنزینی می شه دستگاه ماینر گذاشت؟ اگه می شه چند تا جواب میده هر موتور برق؟ بعد چه موتور برقی پیشنهاد می کنید؟ می صرفه بنظرتون آیا اینجوری؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 آذر 1402

سلام و عرض ادب، با موتور برق نمی توان ماینر راه اندازی کرد چون موتور برق ها هوا خنک می باشند و در اکثر موارد نیز دائم کار نمی باشند مگر اینکه 4 الی 5 عدد تهیه گردد و با ساخت تابلو هر 2 الی 3 ساعت تعویض شوند. موتور برق 8.5 کیلووات به عنوان مثال 32 آمپر برق مفید می دهد که باید برآورد شود که هر دستگاه ماینر چند آمپر است و ماکزیمم چند عدد می توان راه اندازی کرد.

ایمان سلیمانپور
ارسال شده در : پنجشنبه 23 آذر 1402

سلام، برای ژنراتورهای 250 تا 300 کاوا باید گاز با فشار صنعتی داشته باشیم سوال من اینه که برای گرفتن مجوز مثل مجوز گرفتن گاز برای خونس که یه پولی می دیم مجوز میدن یا نه؟ باید شرح استفاده رو باید به شرکت گاز بدیم تا مجوز صادر بشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 آذر 1402

سلام جناب سلیمانپور عزیز، ما ارائه دهنده محصول هستیم و اطلاعاتی درباره مجوزها نداریم.

حسین جوکار
ارسال شده در : جمعه 03 آذر 1402

سلام، برای 20 دستگاه ماینر 3600 وات چه ژنراتور گازوئیلی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 آذر 1402

سلام جناب جوکار عزیز، استفاده از ژنراتور گازوئیلی 100 کاوا مناسب است.

امیر کشاورز
ارسال شده در : شنبه 27 آبان 1402

با عرض سلام و درود فراوان، برای نصب میانگین اسمی 5 عدد دستگاه ماینر با ورودی هر دستگاه 1500 وات، متوسط 8 آمپر آیا توصیه مناسبی از ژنراتورها یا موتورهای برق تک یا سه فاز دارید؟ آیا لینک راهنمایی و فرمول خاصی برای محاسبه مقرون به صرفه بودن با در نظر گرفتن مکانی بیرون شهری کاملا دور از برق صنعتی یا خانگی برای دائم کار بودن و هزینه های جانبی پشتیبانی و نگهداری وجود دارد؟ از شما ممنونم اگر من را راهنمایی نمایید و ضمنا اگر دو دستگاه روشن دائم کار با توان حداکثری مد نظر باشد نیز توصیه بر ژنراتور است یا موتور برق؟ لطفا میزان مصرف و گنجایش سوخت مخازن دستگاه را در حالت دائم کار بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 آبان 1402

سلام جناب کشاورز عزیز، مقدار برق مورد نیاز شما حدود 10 کاوا تکفاز می باشد که در این رنج توانی، موتورها غالبا هواخنک بوده و دارای توان های اسب بخار بسیار پایین هستند و با توجه به موارد ذکر شده، امکان کارکرد به صورت دائم کاری را ندارند. به درستی متوجه قسمت دوم پرسش حضرتعالی نشدیم. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

علی کاکائی زاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 شهریور 1402

با سلام، یه موتور برق دائم کار که با گاز شهری کار کنه و 5500 برق یک ماینر رو تامین کنه، چه مدلی رو پیشنهاد می کنید؟ قیمت چنده؟ مصرف گازش در ماه چقدر می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 شهریور 1402

سلام جناب کاکائی زاده عزیز، موتور برق های گازی، دائم کار نیستند و حداکثر کارکرد 6 ساعت در روز و 4 ساعت استراحت توصیه می شود. مصرف این ژنراتور هم به صورت حدودی به ازای هر کیلووات توان، 0.3 متر مکعب در ساعت است.

علیرضا خازنی
ارسال شده در : دوشنبه 13 شهریور 1402

سلام، موتور برق مثلا 250 کاوا اسکانیا گاز سوز داشته باشیم. دستگاه ها مجوز داشته باشن داخل حیات ویلایی موردی داره؟ دستگاه ها رو بیان نمی برن چون برق خودمون تولید کردیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402

سلام، وقت بخیر و خدا قوت. استفاده از ژنراتور برای تولید برق مصرفی شخصی هیچ محدودیتی ندارد. در حال حاضر بسیاری از کارخانجات و ساختمان ها برای تولید برق مصرفی از ژنراتور به صورت هم دائم و هم موقت استفاده می کنند.

عرفان مهدوی
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام، برای راه اندازی 100 عدد ماینر با توان هر کدام 1500 وات و هر کدام 7 آمپر چه مدل ژنراتور با چه توانی پیشنهاد می کنید؟ آیا موجود دارید برای فروش؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب مهدوی عزیز، برای 700 آمپر خروجی نیاز به دیزل ژنراتور یا ژنراتورهای گازی دارید با موتور نمی توانید راه اندازی بفرمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مصطفی کریمی
ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام، وقت بخیر بزرگوار. برای 140 دستگاه ماینر 15 آمپر اگه دو تا دیزل ژنراتور تهیه کنیم که هر کدوم 12 ساعت روشن باشن که استهلاک کمتری داشته باشن، هر دیزل چند کاوا باید باشه؟ یک دیزل ژنراتور 1000 کاوا که توانایی تولید برق سه فاز رو هم داره، چند آمپر خروجی داره؟ داخل اکثر سایت های فروش ذکر نشده در حالت سه فاز چند آمپر خروجی می ده دستگاه برای همین کمی گیج شدم. خیلی ممنونم از وقتی که می گذارید این همه سوال ها رو پاسخ می دید بزرگوار. واقعا تعجب کردم این همه لیست سوالات رو دیدم. پیشاپیش سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 29 تیر 1402

سلام جناب کریمی عزیز، دیزل ژنراتور 1000 کاوا 1440 آمپر ساعت خروجی دارد که 12 ساعت می تواند روشن باشد. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

محمد صدیقی
ارسال شده در : پنجشنبه 08 تیر 1402

سلام و عرض ادب، برای 2 عدد ماینر که هر کدام 15 آمپر مصرف می کنند، چه متور برق بنزینی رو پیشنهاد می کنید؟ برای عمر بهتر متور برق پیشنهاد می کنید چند موتور بخرم؟ سوختش هم می گین مصرف چطوریه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام جناب صدیقی عزیز، استفاده از موتور برق بنزینی 8.5 کیلوواتی با حداکثر 6 ساعت کار در روز توصیه می شود که لازم است هر 2 ساعت، 1 ساعت استراحت داده شود. برای دائم کار بودن از چند موتور برق استفاده بفرمایید.

بهروز مصلی نژاد
ارسال شده در : جمعه 02 تیر 1402

سلام، خسته نباشید. دستگاه ژنراتوری برای تولید حداقل برق 40 آمپر تک فاز یا 90 آمپر سه فاز می خوام. لطفا دستگاه حداقل صدا و سوخت رو داشته باشه. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام جناب مصلی نژاد عزیز، استفاده از ژنراتور 88 کاوا برای شما توصیه می شود.

علی
ارسال شده در : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402

سلام، خسته نباشید. مشاوره در رابطه با بهترین راهکار ماین کردن بیت کوین، انتخاب ماینر و خرید ژنراتور جهت ماین کردن می خواستم. ممنون می شم راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، ما تنها در زمینه انتخاب و فروش ژنراتور با توجه به توان مورد نیاز کاربر و شرایط محیطی مشاوره فنی ارائه می دهیم و در حوزه های دیگر مانند رمز ارز تخصص و فعالیتی نداریم. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امین اریا
ارسال شده در : پنجشنبه 07 اردیبهشت 1402

سلام، خسته نباشید. یک دستگاه ماینر با مصرف برق 15 آمپر 3200 وات رو می شه تو خانه با برق خانه نگه دارم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، این امر بستگی به توان کنتور برقتان دارد.

غلامرضا حدادی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

سلام، وقت بخیر. من 2 عدد ماینر می خوام بخرم، چه نوع ژنراتوری باید بگیرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام جناب حدادی عزیز، در حال حاضر تجهیز مورد نظر شما ارائه نمی شود.

اسبوچین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 فروردین 1402

سلام، برای خرید ژنراتور دیزل راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 09 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد سجاد
ارسال شده در : چهارشنبه 19 بهمن 1401

سلام، من 2 عدد ماینر 3700 وات با مصرف 15 آمپر می خوام خریداری کنم ولی برای برقشون بنظرتون چه ژنراتوری مناسب هست؟ مدلش رو بگید لطفا.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ارمین خسروان
ارسال شده در : جمعه 15 مهر 1401

سلام، وقتتون بخیر. به نظر شما با ۴۰۰ میلیون تومان هم می شه مزرعه بیت کوین زد و کسب درآمد کرد؟ ممنون می شم یکی جواب بده.

علی جمشیدی
ارسال شده در : شنبه 09 مهر 1401

سلام و عرض ادب. برای خرید ژنراتور دیزل راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 09 مهر 1401

سلام جناب جمشیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعیدی
ارسال شده در : پنجشنبه 24 شهریور 1401

سلام، می شه لطفا برای خرید 2 عدد ژنراتور برای حداقل 100 دستگاه 10 آمپر تماس بگیرید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 24 شهریور 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 تیر 1401

سلام، متن شاید یکم طولانی باشه. از شکیباییتان مچکرم. اولا شما در نظرات که اکثرش را خواندم، برای کسی که نیاز به 40 آمپر را دارد، ژنراتوری را معرفی کردید که 10 کاوا هستش. بنده تا جایی که می دانستم باید 2 برابر باشه تا در دایم کار جوب بده. یعنی وقتی دایم کار استفاده می شه، 50 الی 70 درصد می شه بهره برداری کرد. در معرفی موتورها از اسکانیا 5 سیلندر زمینی بیشتر توصیه می شه به این دلیل که سانتریفوژ روغن دارن و ادعا می کنند که فقط در این مدل ها هستش و مسبب خنکی زیادش می شه. پروانه خنک کننده رادیاتور به میل لنگ وصل بشه بهتره یا از نوع روغنی یا خودکار باشه بهتره؟ یکی از دوستان در صنعت ماینر بهم گفت بخاطر ضعف در فشار گاز شهری (نه صنعتی) بهترین مدل بنز 457 اتوبوس های شهری هستش چون با گاز شهری مچ هستند و جوابگو هستند. آیا اگر پروانه خنک کننده رادیاتور را از برق شهری توسط فن های دایم کار آکوستیک استفاده بشه، باعث می شود که زور کمی به موتور برسه یا تاثیر آنچنانی ندارد؟ مشکل اصلی در این صنعت (با توجه به اینکه شما گفتید تخصصی در ماینر ندارید) صدای ماینر و حتی صدای موتور هستش. اگر یک زیر زمین به ارتفاع 3 متر با سقف کاذب و ابعاد تقریبا 3*5 متر تهیه کنیم و ورودی هوا را با حساب دبی مصرفی دستگاه ها اوکی کنیم و از برق خود ژنراتور کولر گازی برای خنک سازی موتور و در قسمت ورودی هوای زیر زمین، فن های آکوستیک با مصرف زیر 2 آمپر بذاریم آیا موتور ژنراتور مشکلی ایجاد می کنه یا فقط مهم رساندن حجم هوا هستش با محاسبه دبی؟ آیا اگزوز اصولی ولی با تعداد بالا مثلا در 2 یا 3 مرحله در خروجی موتور گذاشته بشه مشکلی ایجاد می کنه؟ در آخر و یکی از سوال های مهمم این هست که هر ماینر هر چقدر برق بهش برسه و خاموش نشه در استحلاک پاور دستگاه بسیار مطلوب عمل می کنه. در این وسط برای سرویس موتور باید تا آنجایی که من‌ می دونم در دایم کارها از 7 الی 10 روز روغنش حتما عوض بشه. من‌ در ذهنم این هستش که بجای یک موتور ژنراتور، 2 عدد تهیه کنم و موتور اولی قبل اینکه خاموش بشه، موتور دومی را روشن کرده و در تابلو برق طراحی بصورتی باشه که برق با اینکه 2 ژنراتور در حال کار هستش به اندازه مصرفی به دستگاه ها برسه. نمی دانم همچین تابلو برقی می شه درست کرد یا نه. چون آن وقت دستگاه های ماینر هر چند روز یکبار دیگه خاموش روشن‌ نمی شن و بصورت دایم کار می کنند و ضمنا اینکار باعث می شه موتور ژنراتور نه اینکه 2 برابر بلکه نزدیک 4 برابر عمر مفیدش بره بالا. بخاطر استراحتش از 2 برابر بیشتر عمرش می ره بالا. بسیار ممنون بابت وقتی که گذاشتید چون واقعا این ها برام سوال هستند. برای قیمت و شرایط فروشتون لطفا هر روز از ساعت 12 ظهر تا12 شب آنکال هستم. بازم تشکر بابت وقتی که گذاشتید و مطالعه کردید. شب و روزگار خوش.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 تیر 1401

سلام دوست عزیز، موتور برق متناسب با پرسش و نیاز افراد معرفی می شود و در همه موارد ثابت نمی باشد. برای مثال در صورتی که 40 آمپر تک فاز ثابت مورد نیاز باشد، لازم است از یک ژنراتور 10 کاوا استفاده شود ولی درصورتی که 40 آمپر سه فاز مورد نیاز باشد، یک ژنراتور 22 کاوا معرفی می شود. دایم کار بودن یا نبودن هم بستگی به نیاز شخص معرفی می شود. معمولا در ژنراتور های کمتر از 40 کاوا، امکان استفاده از گاز شهری وجود دارد. در ارتباط با تعویض روغن ژنراتورها یک زمان ثابت وجود ندارد و این امر بسته به اندازه کارتل روغن، متغیر می باشد. به دلیل نیاز به ارائه توضیحات کامل و طولانی برای سایر پرسش های حضرتعالی، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را به تفصیل راهنمایی می کنند.

رحیمی
ارسال شده در : چهارشنبه 11 خرداد 1401

سلام، وقت شما بخیر. من کارخونه ای دارم که یک بخش از محصولش تبدیل به گاز می شه که تقریبا روزانه 500 متر مکعب گاز اضافه دارم که هدر می ره. اگر بخوام با ژنراتور گازسوز این رو تبدیل به برق کنم، برای استخراج ارز جوابگوی چند ماینر هست؟ چقدر برق از این اندازه بدست می آید؟ سپاسگزار هستم. راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 11 خرداد 1401

سلام جناب رحیمی عزیز، امکان مشخص کردن تعداد دستگاه ها با توجه به گاز مصرفی شما، از جانب ما وجود ندارد. لطفا آمپر مصرفی دستگاه مد نظرتان را ذکر بفرمایید.

عرفان معصومی
ارسال شده در : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401

با سلام و درود، جهت خرید ژنراتور گازی شهری نیاز به مشاوره دارم. ممنون می شم بتونید راهنماییم کنین.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401

سلام جناب معصومی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نادر
ارسال شده در : دوشنبه 29 فروردین 1401

سلام، از زمان سفارش دائم چه مقدار زمان می بره شما تحویل ما بدید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 فروردین 1401

سلام، اگر کالای شما خاص و سفارشی نبوده و یا نیاز به ایجاد تغییرات فنی روی آن نباشد، همان روز به باربری ارسال گردیده و فردا به دست شما خواهد رسید.

بهمن شکیبایی
ارسال شده در : یکشنبه 28 فروردین 1401

سلام و وقت بخیر. من می خوام یه ژنراتور 20 کیلوولت آمپر رو به موتور پیکان کاربراتوری کوپل مستقیم کنم، فقط مشکلی که دارم اینه که وقتی به ژنراتور مصرف کننده متصل می شه افت ولتاژ داریم، که این تغییرات ولتاژ برای ماینر ضرر داره. چه راهی پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 فروردین 1401

سلام، احتمال دارد افت ولتاژ به دلیل مشکل در AVR باشد. برای ثابت نگه داشتن دور 1500، باید از گاورنر استفاده کنید.

خرسند
ارسال شده در : پنجشنبه 25 فروردین 1401

سلام، برای 30 دستگاه ماینر که هرکدام 7 آمپر برق نیاز هست، چه دستگاهی رو پیشنهاد می کنید؟ سوال بعدی اینکه با همین گاز شهری می شه ژنراتور گازی رو راه انداخت؟ قیمت دستگاه رو حتما بگید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام جناب خرسند عزیز، شما به 145 کاوا توان نیاز دارید. از گاز شهری نمی توان استفاده کرد و باید حتما به گاز صنعتی با فشار 2 پوند دسترسی داشته باشید.

رضا
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، یک سوال کلی. آیا در صورت استفاده از ژنراتور برق اعم از گاز یا دیزل یا پنل خورشیدی، آیا مجدد اجازه شبکه توزیع برق نیاز هست؟ منظور بنده این هست که برق تولیدی از ژنراتور پنل بصورت مستقیم و بدون اتصال به شبکه توزیع مستقلا توانایی راه اندازی ماینر رو داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، در خصوص مجوزهای مربوط به استخراج رمز ارز اطلاعاتی نداریم و صرفا در زمینه فروش و ارائه مشاوره فنی فعالیت داریم.

مرتضی والا
ارسال شده در : چهارشنبه 03 فروردین 1401

با سلام، برای 20 عدد ماینر که توان 2050 آمپر داره و خروجی 9 آمپر چه ژنراتور دیزلی رو پیشنهاد می کنید؟ چون به گاز دسترسی نداریم. 24 ساعته می تونن کار کنن؟ قیمت دستگاه هم لطفا بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، بله، ژنراتور دیزل دائم کار موجود می باشد. برای شما 180 آمپر (معادل 100 کیلووات) مورد نیاز می باشد.

مقدم
ارسال شده در : یکشنبه 22 اسفند 1400

سلام، برای فارم به ژنراتور گازی راحت تر مجوز می دن یا برقی؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 اسفند 1400

سلام جناب مقدم عزیز، خرید ژنراتور به تنهایی نیازی به مجوز ندارد. در زمینه مجوزهای مربوط به استخراج رمز ارز اطلاعاتی نداریم. حیطه کاری ما ارائه مشاوره فنی در زمینه ژنراتور و فروش آن می باشد.

حمید
ارسال شده در : شنبه 14 اسفند 1400

سلام، یکی منو توجیه کنه، مگه هر کیلووات نمیشه 1000 آمپر؟ 1000 آمپر تقسیم 32 آمپر می شه 31 کنتور برق حالا ما فرض بر این می گیریم هر ماینر بر فرض مثال 7 آمپر برق بخواهد، یعنی هر 32 آمپر مون 4 ماینر رو جواب میده. حالا من کاری ندارم بعضی از ماینر ها شاید کمتر و یا بیشتر برق مصرف کنه من 7 رو در نظر گرفتم. خب پس 4 ماینر با یک کنتور میشه راه انداخت. پس هر کیلووات 1000 آمپر برق میده و 1000 آمپر ما 124 ماینر رو جواب میده. اگر درسته بگید درسته. اگه اشتباه هم متوجه شدم منو توجیه کنید. من الان دستگاهی درست کردم که بدون هیچ گازی بدون هیچ گازوئیلی برق تولید می کنه و دائم در حال کار کردنه. هر چند کیلووات هم بخواهید می تونم درست کنم و تحویل بدم. فقط اولش با یک باتری استارت می خوره و تمام. برق تحویلتون میده. دیگه هیچ سوختی هم مصرف نمی کنه، والسلام.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 اسفند 1400

سلام، هر کیلووات حداکثر 4 آمپر است و هر کنتور 25 یا 32 آمپر (بسته به متراژ خانه). هر ماینر با توجه به توان های مختلف، میزان متفاوتی آمپر می کشد. کنتور 25 آمپری ظرفیت استفاده از سه ماینر 7 آمپری را دارد. دستگاهی که می فرمایید بدون سوخت کار می کند نیز کوپله الکتروموتور و ژنراتور است که از نظر اقتصادی توجیهی ندارد چون برای تولید برق از برق استفاده می کند، برای مثال برای تولید 1 آمپر برق، 4 آمپر برق مصرف می شود. بنابراین امکان ارائه برق خروجی بدون استفاده از سوخت وجود ندارد.

دهقانی
ارسال شده در : جمعه 13 اسفند 1400

با سلام، برای 90 دستگاه که تقریبا 15 آمپر باشه، چه ژنراتور گازی پیشنهاد می کنید؟ حدودا فکر کنم 1800 آمپر نیاز داریم. در حال حاضر یک ژنراتور 600 آمپر مان از بازار سفارش دادیم و قطعا جوابگو کامل نیست. پیشنهادی دارید لطفا بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 اسفند 1400

سلام جناب دهقانی عزیز، 90 دستگاه 15 آمپر در مجموع به 1350 آمپر نیاز خواهند داشت. اگر دستگاه از هر فاز 600 آمپر تامین نماید برای دستگاه شما کافی خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ماهان محمدنیا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 اسفند 1400

سلام، وقت بخیر. قیمت ژنراتور گازی می گید؟ برای ماینر می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 اسفند 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهرام
ارسال شده در : شنبه 30 بهمن 1400

با سلام، برای یک ماینر L3+ چه ژنراتوری نیاز هست که اصلا از برق خونه استفاده نشه؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 01 اسفند 1400

سلام، لطفا بفرمایید آمپر و توان مصرفی ماینر شما چقدر است.

حسام
ارسال شده در : پنجشنبه 28 بهمن 1400

سلام، ممنون می شم بفرمایید برای مشاوره با من تماس بگیرند.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 بهمن 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

غ م
ارسال شده در : پنجشنبه 28 بهمن 1400

سلام، برای 10عدد ماینر S9J با توان 1350 وات چه مدل ژنراتوری پیشنهاد می کنید؟ لطفا هم مدل گازی رو بفرمایید و هم مدل گازوئیلی رو. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 28 بهمن 1400

سلام، یک ژنراتور 15 کیلووات به شما توصیه می شود. ژنراتور گازی کوهلر آمریکا یا ژنراتور دیزلی استریم به دلیل داشتن کانوپی مناسب خواهد بود.

محمد احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 27 بهمن 1400

سلام، وقتتون بخیر. ببخشید می خواستم ماینر دوج کوین بخرم که توانش ۹۵۰ واته. می خواستم بدونم می تونم تو خونه استفاده کنم یا اینکه صرف نمی کنه یا خطرناکه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 28 بهمن 1400

سلام جناب احمدی عزیز، زمینه کاری هایپر صنعت فامکو به فروش ژنراتور و ارائه مشاوره فنی در این زمینه مربوط می شود. در مورد مشخصات فنی ماینر و نحوه استفاده از آن اطلاعی نداریم.

ابوالفضل
ارسال شده در : پنجشنبه 21 بهمن 1400

سلام، لطفا هماهنگی می فرمایید با ما تماس بگیرند؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 21 بهمن 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مصطفی خود
ارسال شده در : پنجشنبه 21 بهمن 1400

سلام، استفاده از ماینر با برق ژنراتور گازی برای 5 دستگاه هر کدام 15 آمپر تقریبا قانونی هست؟ یعنی اگر بفهمند جریمه یا جمع نمی کنند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 21 بهمن 1400

سلام، در مورد قوانین مربوط به استخراج رمز ارز اطلاعی نداریم. اما خرید و استفاده از ژنراتور نیازی به مجوز قانونی ندارد. ما می توانیم شما را در خصوص انتخاب ژنراتور مناسب راهنمایی کنیم.

حامد محبی
ارسال شده در : جمعه 15 بهمن 1400

سلام، برای حدود 20 عدد ماینر با توان 10 آمپر چه ژنراتور گازی و با چه توانی مناسب هست؟ قیمت ژنراتور رو هم لطف کنید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 16 بهمن 1400

سلام، شما به 110 کیلووات توان نیاز دارید. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد اسماعیل پور مقدم‌
ارسال شده در : جمعه 08 بهمن 1400

سلام، اینجانب جهت استفاده از چند دستگاه ماینر نیاز به ژنراتور گازسوز با ظرفیت ۱۵ کیلووات دارم. اگر ژنراتور گازسوز با ظرفیت پایین در حیطه کار شما هست، لطفا اطلاع دهید تا در خدمت شما باشم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 09 بهمن 1400

سلام جناب پور مقدم عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

میثم دستاری
ارسال شده در : دوشنبه 04 بهمن 1400

سلام. برای یک عدد ماینر با برق مصرفی 3250 وات چه ژنراتوری پیشنهاد میدین؟ قیمتش چند در میاد؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 بهمن 1400

سلام جناب دستاری عزیز، یک موتور برق 8.5 کیلووات به شما پیشنهاد می شود.

احمد احمدی
ارسال شده در : یکشنبه 03 بهمن 1400

سلام، با برق یه خونه خالی چند تا ماینر می شه استفاده کرد و با چه مشخصاتی؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 بهمن 1400

سلام جناب احمدی عزیز، بستگی دارد کنتور شما 25 آمپر باشد یا 32 آمپر. همچنین به آمپر مصرفی ماینرها هم بستگی دارد.

پارسا
ارسال شده در : جمعه 01 بهمن 1400

با سلام، برای ۶۰ تا ۷۰ ماینر چه ژنراتوری رو پیشنهاد می کنید که خیلی کم صدا باشه و توی یک اتاق بشه قرارش داد و ۲۴ ساعته کار کنه؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 بهمن 1400

سلام، لطفا آمپر مصرفی ماینر خود را ذکر نمایید.

ابوذر رحمانی
ارسال شده در : پنجشنبه 30 دی 1400

سلام، برای ۵ دستگاه ماینینگ که هر کدام ۱۰ آمپر مصرف دارند، چه دستگاهی و چند قیمت نیاز می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 بهمن 1400

سلام جناب رحمانی عزیز، برای برق تک فاز به 11 کیلووات و برق سه فاز به 27 کیلووات توان نیاز دارید.

اسد یوسف آبادی
ارسال شده در : چهارشنبه 29 دی 1400

سلام، درخواست تماس برای مشاوره دارم. اگر مشکل فشار گاز نداشته باشیم، هر دستگاه برای چند ساعت جوابگوی چند ماینر است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 دی 1400

سلام جناب یوسف آبادی عزیز، لطفا توان ماینرها را ذکر بفرمایید. ژنراتورهای گازسوز دائم کار هستند.

محمد امین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 دی 1400

سلام و عرض ادب، ببخشید برای چند دستگاه ماینر که در مجموع ۹ تا ۱۰ کیلووات توان دارند، چه ژنراتوری بهتره؟ و اینکه آیا بصورت ۲۴ ساعته جوابگو هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 دی 1400

سلام، شما می توانید از یک ژنراتور گازسوز 12 کاوا بصورت شبانه روزی استفاده نمایید.

ناطقی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 دی 1400

سلام، خسته نباشید. لطفا برای مشاوره خرید ژنراتور لطفا تماس بگیرید. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 دی 1400

سلام جناب ناطقی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد امین
ارسال شده در : شنبه 25 دی 1400

سلامT برای 100 آمپر چه ژنراتوری مورد نیاز هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 دی 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیررضا برزگر
ارسال شده در : یکشنبه 19 دی 1400

سلام، برای استفاده از ژنراتور ۵۰ کیلووات نیازی به اخذ مجوز هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 دی 1400

سلام، خیر، برای استفاده از ژنراتور و موتور برق نیازی به اخذ مجوز نیست.

مجید افروز
ارسال شده در : یکشنبه 19 دی 1400

با سلام و وقت بخیر. می خواستم بدونم چه ژنراتور تکی برای متصل کردن به موتور دیزل با قدرت 250 اسب بخار و استفاده برای تامین برق ماینر پیشنهاد می کنید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 دی 1400

سلام جناب افروز عزیز، شما می توانید از ژنراتور 180 کیلووات استفاده نمایید.

نوید قنادی
ارسال شده در : دوشنبه 13 دی 1400

سلام و عرض خسته نباشید، ببخشید ژنراتور برای مزرعه ماین کوچک با ۵ ماینر S9j 14.5Th (مصرف ۵ ماینر 7150 وات می شه) چه ژنراتوری پیشنهاد می دهید؟ اگه می شه راهنمایی کنین.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 دی 1400

سلام جناب قنادی عزیز، یک موتور برق 8.5 کیلووات به شما توصیه می شود.

مهدی زارع
ارسال شده در : جمعه 10 دی 1400

سلام، آیا کسی که برق را خودش از طریق ژنراتور تولید کند نیازمند مجوز است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 دی 1400

سلام جناب زارع عزیز، درباره قوانین مربوط به استخراج رمز ارز اطلاعاتی نداریم. اما استفاده از ژنراتور به مجوز نیازی ندارد.

جمشیدی
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

با درود، جهت خرید یک ژنراتور گازی ۲۰ کیلووات چه مبلغی باید هزینه شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام جناب جمشیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ناشناس
ارسال شده در : جمعه 03 دی 1400

سلام، برای استخراج با ژنراتور مجوز لازمه یا خیر؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام، در مورد مسائل قانونی استخراج رمز ارز اطلاعی نداریم و صرفا در مورد انتخاب ژنراتور مناسب مشاوره ارائه می دهیم. همچنین خرید ژنراتور به مجوز نیازی ندارد.

رضا سلیمانی
ارسال شده در : جمعه 03 دی 1400

سلام، جهت مشاوره و خرید ژنراتور گازی تماس بگیرید. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام جناب سلیمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی یوسفی
ارسال شده در : چهارشنبه 24 آذر 1400

با سلام، بنده تصمیم دارم ۴ عدد ماینر که توان مصرفی هر دستگاه ۱۷۳۰ و جریان مصرفی هر کدام حدود ۷.۸۵ آمپر می باشد خریداری کنم. لطفا راهنمایی کنید چه ژنراتوری مناسب این کار هست؟ ضمنا گاز مصرفی خانگی می باشد. با تشکر از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 آذر 1400

سلام جناب یوسفی عزیز، یک ژنراتور 10 کیلووات مناسب است.

سهیل فاضلی
ارسال شده در : یکشنبه 21 آذر 1400

درود بر شما، لطفا جهت مشاوره برای خرید ژنراتور گازی مناسب با بنده تماس بگیرید. با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 آذر 1400

سلام جناب فاضلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهزاد نیک جو
ارسال شده در : جمعه 19 آذر 1400

باسلام، در صورت امكان جهت مشاوره در خصوص خريد ژنراتور مناسب تماس بگيريد. با تشكر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 آذر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی خلیل زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 17 آذر 1400

عرض ادب و احترام. لیست قیمت ژنراتور گاز سوز دائم کار و مشخصات کامل می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 آذر 1400

سلام جناب خلیل زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عباس زرگر
ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1400

سلام، وقت بخیر. برای دو تا ماینر موتور برقمون باید چقدر توان داشته باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 آذر 1400

سلام جناب زرگر عزیز، لطفا توان مصرفی دستگاه های خود را بفرمایید.

محمد حسن کفشوندی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آذر 1400

سلام، قربان برای برق سه فاز چی؟ در یک خانه خام چند ماینر را می توان راه اندازی کرد؟ اگر هر ماینر را 11 آمپر در نظر بگیریم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آذر 1400

سلام جناب کفشوندی عزیز، به درستی متوجه منظور شما نشدیم. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ولی تنها
ارسال شده در : دوشنبه 08 آذر 1400

سلام، می خواستم در صورت امکان با مشاوران فنی مجموعه شما در خصوص خرید موتور برق برای ماینر صحبت کنم. اگر خرید ماینر را به صورت قانونی انجام دهیم و برای تامین برق ماینر از موتور برق استفاده کنیم،آیا برای ماینینگ باز هم نیاز به اخذ مجوز است و یا با توجه به اینکه برق مورد نیاز از طریق موتور برق تامین می شود، دیگر برای ماین کردن نیازی به اخذ مجوز نیست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آذر 1400

سلام، مجموعه در خصوص مجوزهای قانونی و مسائل حقوقی مربوط به استفاده از ماینر اطلاعاتی ندارد. ما صرفا در حوزه فروش ژنراتور و موتور برق فعالیت داریم و همچنین در زمینه مسائل فنی و انتخاب ژنراتور مناسب با توجه به آمپر و توان مصرفی به مشتریان عزیز مشاوره ارائه می دهیم. در صورت نیاز به خرید یا مشاوره در زمینه انتخاب ژنراتور می توانید با شماره 02148000049 (داخلی 330 و 340) تماس بگیرید و با کارشناسان مربوطه گفتگو نمایید.

عبداللهی
ارسال شده در : دوشنبه 08 آذر 1400

درود، در زمینه خرید ژنراتور گازی مشاوره می خواستم از خدمتتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 08 آذر 1400

سلام جناب عبداللهی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا آزادی طلب
ارسال شده در : شنبه 06 آذر 1400

سلام، یک ژنراتور که بتونه ۹۰ آمپر جریان بده قیمت چنده؟ گازوئیل سوز و گاز سوز می خوام، ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 07 آذر 1400

سلام جناب آزادی طلب عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سجاد بیگی
ارسال شده در : شنبه 06 آذر 1400

سلام، وقت بخیر. نیاز به مشاوره داشتم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 آذر 1400

سلام جناب بیگی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بلوچی
ارسال شده در : چهارشنبه 03 آذر 1400

سلام، خسته نباشید. برای ژنراتور راهنمایی لازم دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 04 آذر 1400

سلام جناب بلوچی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نطام غلامزاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400

سلام، برای خرید ژنراتور برای تامین برق ماینر، مشاوره نیاز دارم. لطفا تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400

سلام جناب غلامزاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پارسا
ارسال شده در : دوشنبه 01 آذر 1400

سلام، در مورد ژنراتور راهنمایی می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 01 آذر 1400

سلام جناب پارسا عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جواد اسکندری
ارسال شده در : یکشنبه 30 آبان 1400

سلام، سوال داشتم که آیا یه شخص که ۵ تا خونه داره می تونه یه دستگاه بخره و بصورت هفتگی و چرخشی در هر کدام از خونه هاش بیت کوین استخراج کنه؟ یا دستگاه ماینر حتما باید با برق یک خونه کار کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400

سلام جناب اسکندری عزیز، لطفا بفرمایید که منظور حضرتعالی از دستگاه، ماینر می باشد یا ژنراتور.

قاسمی
ارسال شده در : جمعه 28 آبان 1400

سلام، احتیاج به مشاوره دارم. لطفا تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 29 آبان 1400

سلام جناب قاسمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 آبان 1400

سلام، وقت بخیر. برای راه اندازی ماینینگ و خرید ژنراتور گاز شهری نیاز به مشاوره دارم. لطفا با من تماس بگیرید. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 آبان 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرزاد ابرقویی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 آبان 1400

با سلام، مدل و قیمت ژنراتوری با توانی معادل 144 کاوا چقدر می باشد؟ آیا در همه نقاط کشور در دسترس می باشد یا خیر؟ ممنون می شوم پاسخ بدهید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 آبان 1400

سلام، کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

احسان صادقی
ارسال شده در : دوشنبه 24 آبان 1400

سلام، برای آپارتمان نیاز به مولد برق گازسوز شهری دارم. می شه راهنماییم کنید؟ تماس بگیرید یا شماره مشاور محترمتونو بدید، من باهاشون تماس بگیرم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 آبان 1400

سلام جناب صادقی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. شما نیز می توانید برای گفتگو با کارشناس مربوطه با شماره 02148000049 (داخلی 330 و 340) تماس حاصل نمایید.

ناصر رنج دوست
ارسال شده در : شنبه 22 آبان 1400

سلام، ژنراتور گازوئیلی ۳۳ کاوا مخزنش چند لیتر جا داره؟ اگه دائم کار کنه چند روزه تموم می شه؟ ممنون می شم بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 آبان 1400

سلام جناب رنج دوست عزیز، ظرفیت مخزن به برند ژنراتور مورد نظر شما بستگی خواهد داشت.

علی اصغر قنبری
ارسال شده در : شنبه 22 آبان 1400

با سلام، من یه مستاجر دارم که دو دوره قبض برق بسیار زیادی اومده ۲۷۲۷ کیلووات و ۳۱۶۸ آیا این امکان هست که ایشون داشته ماین می کرده یا کسی برای ماینینگ، برق دزدی کرده باشه؟ الان قبض ها 1.۵ و ۲ میلیونی اومده. اصلا امکانش هست از برق منزل دستگاه ماینر کار کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 آبان 1400

سلام، بله، امکان استفاده از برق برای این کاربری وجود دارد، البته با داده های مذکور نمی توان با قطعیت در مورد استخراج یا عدم استخراج رمز ارز نظری ارائه داد.

امید مهدی پور
ارسال شده در : شنبه 22 آبان 1400

سلام، وقت بخیر. می خواستم بدونم برای تولید برق مصرفی در ماینینگ، از گاز خانگی به میزان ۱۰۰۰۰ وات ساعت به صورت دائمی چه نوع ژنراتوری نیاز هست؟ و اینکه راه اندازی یه همچین سیستمی، از طرف اداره گاز برای مصرف مازاد دائمی مشکل ساز نخواهد بود؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگویی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 آبان 1400

سلام جناب مهدی پور عزیز، یک ژنراتور دائم کار 10 کیلووات به شما پیشنهاد می شود. متاسفانه از قوانین اداره گاز نیز اطلاعی نداریم.

امید صمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 20 آبان 1400

سلام، یه موتور برق گازی برای 4 تا ماینر با که میزان مصرف هر کدام 3300 وات چه موتور برقی پیشنهاد می دهید و اینکه قیمتش؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 آبان 1400

سلام جناب صمدی عزیز، ژنراتور گاز سوز 15 کیلووات مناسب خواهد بود.

پوریا مختاری
ارسال شده در : دوشنبه 17 آبان 1400

سلام، من می خوام دو دستگاه L3 Plus با مصرف ۳۰۰ وات در ساعت در منزل راه اندازی کنم. می خواستم یک ژنراتور گازسوز بگذارم که با گاز خانگی کار کنه. لطفا بفرمایید چه نوعی خریداری کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 آبان 1400

سلام جناب مختاری عزیز، موتور برق گازی گرین پاور 2 کیلووات به شما پیشنهاد می شود.

مهدی
ارسال شده در : یکشنبه 16 آبان 1400

با سلام، برای تامین برق ماینر به ژنراتوری با توان 100 کیلووات ساعت نیاز دارم. می خواستم بدونم چنین ژنراتوری هزینش چقدر می شه و چقدر مصرف سوخت ماهیانه دارد؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 16 آبان 1400

سلام، مصرف سوخت ماهیانه به ساعات مصرف بستگی دارد. اما بطور کلی، به ازای هر کیلووات توان، 0.3 متر مکعب در ساعت مصرف دارد.

علی بیجانلو
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 آبان 1400

سلام، وقت بخیر. اگر امکانش هست تماس بگیرید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 آبان 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید
ارسال شده در : دوشنبه 10 آبان 1400

سلام، برای تولید برق 200 الی 300 آمپر برای ماینینگ چه نوع ژنراتور دیزلی رو پیشنهاد می کنین؟ هزینه راه اندازی این مولد چقدر می شه؟ لطفا با شماره ام تماس بگیرین. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 آبان 1400

سلام، برای تهیه 300 آمپر به توان 166 کیلووات نیاز است. ژنراتور گازسوز موجود است اما تنها با گاز صنعتی قابلیت کارکرد دارد. هایپر صنعت فامکو در حال حاضر در زمینه نصب و راه اندازی خدماتی ارائه نمی دهد.

میثم
ارسال شده در : یکشنبه 09 آبان 1400

سلام، وقت بخیر. برای تولید برق سه فاز، هر فاز ۵۰ آمپر به صورت دائم کار چه نوع ژنراتور گازسوزی رو پیشنهاد می دهید، با چه توانی؟ و اینکه آیا باید با گاز صنعتی باشه یا خانگی هم جواب میده؟ قیمت ژنراتور را هم بفرمایید. سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 10 آبان 1400

سلام، یک ژنراتور 83 کیلووات مناسب خواهد بود که به گاز صنعتی با فشار 2 پوند نیاز دارد.

حسین آران
ارسال شده در : جمعه 07 آبان 1400

سلام، نیازمند مشاوره جهت خرید ژنراتور گازی هستم. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام جناب آران عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

آرش بهروزی
ارسال شده در : جمعه 07 آبان 1400

سلام، وقت بخیر. من جهت استخراج بیت کوین یک ماینر خانگی نیاز دارم، با برق منزل و بدون صدا. لطفا راهنمایی کنید. چه دستگاهی بهتر هست و در بازار با چه قیمتی عرضه می شه؟ میزان حدودی برق مصرفی اش چقدر است؟ با تشکر از لطف شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام جناب بهروزی عزیز، ما اطلاعاتی در زمینه ماینر نداریم و صرفا در زمینه ژنراتور برای تولید برق فعالیت داریم.

امیرعلی عباسی نشقی
ارسال شده در : پنجشنبه 06 آبان 1400

سلام، من عباسی هستم. لطفا با شماره درج شده تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام جناب عباسی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا
ارسال شده در : دوشنبه 03 آبان 1400

سلام، وقت بخیر. لطفا با من تماس بگیرید. بابت خرید ژنراتور گازی واسه ماینر می خوام. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 آبان 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نوید جوافشان
ارسال شده در : یکشنبه 02 آبان 1400

سلام و وقت بخیر. برای ماینر 2000 وات چه ژنراتوری توصیه می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 آبان 1400

سلام، برای ماینر می بایست از ژنراتور گازسوز استفاده بشود.

محسن حسینی
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام، در خصوص ژنراتورهای گازی دائم کار مورد نیاز برای راه اندازی فارم ماینینگ نیاز به مشاوره دارم. ممنون می شم با بنده تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام جناب حسینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا امیری
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام، وقت بخیر. در مورد ژنراتوری که با موتور EF7 گازسوز مچ بشه، حداکثر توان و آمپر تولیدی آن چقدره؟ راهنمایی کنید، ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام، کوپله کردن موتور خودرو با ژنراتور، استاندارد نبوده و توصیه نمی شود. همکاران مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس می گیرند. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

جلال گروسی
ارسال شده در : پنجشنبه 29 مهر 1400

سلام، در صحرا با موتور برق از دو ماینر می خوام استفاده کنم. باید مجوز بگیرم یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام جناب گروسی عزیز، استفاده از موتور برق نیازی به مجوز ندارد. همچنین اطلاعی در زمینه مجوزهای لازم برای استفاده از ماینر نداریم.

رشید ناظر
ارسال شده در : پنجشنبه 29 مهر 1400

با سلام. در مجموعه شما ژنراتور گازی وجود داره که علاوه بر تولید برق از گرمای خروجی آن برای تامین آب گرم استفاده کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام جناب ناظر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رشید ناظر
ارسال شده در : پنجشنبه 29 مهر 1400

سلام، من نیاز به یک ژنراتور گازی با توان تولید ۱۰۰ کیلووات برق جهت ماینر دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید، در صورت امکان از طریق واتساپ. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام جناب ناظر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

علی علی یاری
ارسال شده در : جمعه 23 مهر 1400

سلام، برای دو عدد دستگاه ماینر که 2350 وات برق مصرف می کنن، آیا ژنراتور گازی جوابگو هست و می تونم با گاز خانه استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 مهر 1400

سلام، بله، این امکان وجود دارد.

مهدی محقق
ارسال شده در : دوشنبه 19 مهر 1400

سلام من یک ژنراتور بدون موتور می خواهم که در حدود ۳۰۰۰ وات باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 19 مهر 1400

سلام، وقت بخیر، با شما تماس گرفته خواهد شد.

مهدی رستگار
ارسال شده در : چهارشنبه 14 مهر 1400

سلام، در خصوص مشخصات ژنراتور مورد نیاز برای راه اندازی فارم ماینینگ نیاز به مشاوره دارم. ممنون می شم اگر با بنده تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 14 مهر 1400

سلام جناب رستگار عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید اینانلو
ارسال شده در : چهارشنبه 14 مهر 1400

سلام، می خواستم بدونم برای یک دستگاه ماینر که تقریبا 3000 وات مصرف داره چه موتور برقی باید بگیرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 14 مهر 1400

سلام، توصیه می شود 6 موتور برق 3.5 کیلووات تهیه نمایید تا هر 4 ساعت یکبار، یک موتور برق را وارد مدار نمایید.

ژیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 مهر 1400

سلام، وقت بخیر. ژنراتور ۴۰ کاوا سه فاز هر فازش چند آمپر برق می ده؟ یا چند وات برق میده برای نصب ماینر؟ و قیمت موتور برق دیزل چقدره؟ ممنون می شم اگه راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 14 مهر 1400

سلام، هر فاز از ژنراتور 40 کاوا حدود 56 آمپر برق ارائه می دهد. به شما ژنراتور موتورسازان تبریز 40 کاوا یا برندهای اروپایی پیشنهاد می شود.

اسماعیل موسوی
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام، وقتتون بخیر. با عرض معذرت، ممکنه بخشی از سوال من مربوط به شما نباشه ولی اگه راهنمایی کنید ممنون می شم. من تصمیم دارم در ملک شخصی خود جهت تولید رمز ارز و خرید دستگاه ماینر و ژنراتور به اندازه ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کنم. نمیدونم چه دستگاه ماینر و ژنراتوری خریداری کنم. آیا باید مخفیانه کار کرد یا تولید آزاده؟ ممنون از لطف شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 مهر 1400

سلام جناب موسوی عزیز، برای استفاده از ماینر نیاز به مجوز خواهید داشت، در غیر اینصورت استفاده از آن غیرقانونی خواهد بود. اما استفاده از ژنراتور به مجوز نیازی ندارد.

محمد سلیمانی
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام، خسته نباشید. در نظر دارم ۲۰ تا ماینر S9 راه اندازی کنم. لطفا تماس بگیرید. آیا شرکت شما فروش، نصب و راه اندازی می کنن؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام جناب سلیمانی عزیز، هایپر صنعت فامکو در زمینه دستگاه ماینر فعالیتی انجام نمی دهد. همکاران واحد فنی برای ارائه مشاوره در زمینه انتخاب ژنراتور با شما تماس خواهند گرفت.

عقیل شریعتی
ارسال شده در : جمعه 09 مهر 1400

سلام یک ژنراتور کوچک گازسوز می خواهم برای دو عدد ماینر. هر ماینر به اندازه دو عدد یخچال و یک تلویزیون مصرف برق دارد. کم قیمت ترین و با کیفیت ترین دستگاه چقدر هزینه دارد؟ لطفا به بنده اطلاع بدهید. ضمنا اگر خارجی باشد برگ سبز گمرک هم داشته باشد. تولید داخلی بهتر است.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام جناب شریعتی عزیز، یک ژنراتور کوهلر 12 کیلووات برای شما مناسب می باشد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پوریا زند
ارسال شده در : جمعه 09 مهر 1400

سلام، برای راه اندازی ۵ تا A1 که هر کدام ۱۰ آمپر مصرفی دارن چه موتور برقی مناسبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام جناب زند عزیز، در صورت آمپر نکشیدن، یک موتور برق تک فاز 11 کیلووات پیشنهاد می شود.

رضا مزید آبادی
ارسال شده در : چهارشنبه 07 مهر 1400

سلام، برای راه اندازی ۱۰ ماینر S9 چه ژنراتوری را پیشنهاد می دهید؟ هزینش چقدر می شه؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 08 مهر 1400

سلام جناب مزید آبادی عزیز، لطفا آمپر مصرفی دستگاه را ذکر بفرمایید.

محمد حسین قاسمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 مهر 1400

سلام، ظهر بخیر. ممنون پاسخگو بودید. پیرو پیام قبلیم، این ماینرها در خانه قراره با ژنراتور کار کنن و برق خانه تک فاز هست، ولی شما در جواب فرض رو بر سه فاز بودن گرفتین. روی تک فاز چی مناسب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 مهر 1400

سلام جناب قاسمی عزیز، یک موتور برق لانسین تک فاز 15 کیلووات به شما پیشنهاد می شود.

محمد حسین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 مهر 1400

سلام خدا قوت، چند تا سوال داشتم. برای اینکه ۱۰ دستگاه ماینر که هر کدام 6.5 آمپر برق نیاز داره، چه موتور برقی را پیشنهاد می کنید که بتونه از عهده این تعداد در منزل خانگی بر بیاد؟ موتور برق می خوام بی صدا و دائم کار باشد. گازی بهتره یا بنزینی یا دیزلی؟ برای این تعداد دستگاه یک موتور برق بهتره یا دو موتور برق؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 مهر 1400

سلام، شما در مجموع به 65 آمپر برق نیاز دارید که اگر برق را سه فاز در نظر بگیریم، یک ژنراتور 36 کیلووات (معادل 45 کاوا) مورد نیاز خواهد بود. چنانچه بخواهید به صورت دائم کار از ژنراتور برای ماینرها استفاده نمایید، می بایست از 2 ژنراتور استفاده شود.

محمد سیفی
ارسال شده در : شنبه 03 مهر 1400

سلام، برای راه اندازی فارم با استفاده از برق ژنراتور سوال داشتم. لطفا با من تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 مهر 1400

سلام جناب سیفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عابد
ارسال شده در : شنبه 03 مهر 1400

سلام، خسته نباشید. برای برق مصرفی 300 کیلووات و 1200 آمپر چه ژنراتوری پیشنهاد می دید که دائم کار باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 مهر 1400

سلام، ژنراتور 300 کیلووات در برندهای مختلفی مانند ولوو، کامینز یا دوسان برای شما مناسب خواهد بود.

امیر ک
ارسال شده در : دوشنبه 29 شهریور 1400

سلام، جهت راه اندازی مزرعه ای با توان 150 کیلووات می خواستم بدونم چه ژنراتوری جوابگو هست؟ هزینه خود دستگاه و هزینه نصبش چقدر هست؟ مصرف سوختش چقدره؟ هزینه های نگهداری چه مقدار هست؟ ممنون می شم با من تماس گرفته بشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 شهریور 1400

سلام، میزان مصرف به ازای هر یک کیلووات ۲۵۰ سی سی در ساعت می باشد. هزینه نگهداری نیز به مصرف کاربر بستگی دارد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی ب
ارسال شده در : جمعه 26 شهریور 1400

سلام، برای استخراج با ۶ تا کارت گرافیک rx580 چه موتور برقی لازمه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 شهریور 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شهرام صالحی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 شهریور 1400

سلام، وقت بخیر. لطفا بفرمایید در خصوص راه اندازی ۱۰۰۰ دستگاه S9 با توان مصرف حدودا هر کدام 1350 وات بصورت دائم کار، در منطقه آب هوایی گرم، چه دیزل ژنراتوری مورد نیاز است؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 شهریور 1400

سلام، ژنراتوری با توان حدود 1.5 مگاوات مناسب است.

محمد صفری راد
ارسال شده در : چهارشنبه 24 شهریور 1400

سلام، لطفا جهت ژنراتور و موتور برق برای ماینینگ با من تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 شهریور 1400

سلام جناب صفری راد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرشید بهرامی
ارسال شده در : یکشنبه 21 شهریور 1400

سلام، لطفا تماس بگیرید. جهت درخواست ژنراتور دائم کار در حد ۴۰۰ آمپر پیام می دم خدمتتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 شهریور 1400

سلام جناب بهرامی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بابک دباغچیان
ارسال شده در : چهارشنبه 17 شهریور 1400

با سلام، خواستم در مورد ژنراتورهای ۵ کیلووات و 10 کیلوواتتون اطلاعاتی بگیرم. لطفا قیمت بفرمایید. خیلی ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 شهریور 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صادق حسینی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 شهریور 1400

با سلام، من ۴ عدد ماینر دارم که هر کدوم ۳۲۵۰ وات برق می خواد. به ژنراتور نیاز دارم. به نظرتون گازی بهتره یا دیزلی؟ برای منزل می خوام. دستگاهی هست که سر و صداش کم باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 شهریور 1400

سلام، یک موتور برق گازسوز 14 کیلووات برای شما مناسب خواهد بود.

رضا شهپری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 شهریور 1400

سلام، وقتتون بخیر. برای راه اندازی ۹ دستگاه ماینر که حدود ۷ آمپر حریان نیاز داره، از چه موتور برقی پیشنهاد می دین که دائم کار باشه؟ و اینکه قیمت لطف کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 شهریور 1400

سلام، یک عدد موتور برق بنزینی لانسین 14 کیلووات به شما پیشنهاد می شود.

علی
ارسال شده در : دوشنبه 15 شهریور 1400

سلام، برای ماینینگ با موتور برق دیزل مجوز قانونی لازمه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 شهریور 1400

سلام، در زمینه مجوزهای قانونی استخراج رمز ارز اطلاعات و فعالیتی نداریم. اما خرید و استفاده از موتور برق نیازی به مجوز ندارد.

مولایی
ارسال شده در : یکشنبه 14 شهریور 1400

با سلام، بنده در صدد استخراج رمز ارز در ملک شخصی (فضای خانه) هستم، آیا ژنراتور مناسبی برای بنده هست؟ به طوری که صدا و آلودگی زیادی هم نداشته باشد. ضمنا نوسان هم نداشته باشد. برای حدود 2200 وات مثلا. مرسی از توجهتون و مقاله خوبتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 شهریور 1400

سلام، بله، شما می توانید از ژنراتور گازسوز خانگی استفاده کنید که توان آن به توان دستگاه ها بستگی خواهد داشت.

مصطفی
ارسال شده در : شنبه 13 شهریور 1400

سلام، خسته نباشید. جناب من 4 تا ماینر (2050 وات برای هر دستگاه) دارم. می خوام بدونم باید چه موتور برقی بگیرم. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 شهریور 1400

سلام، یک موتور برق 8.5 کیلووات مناسب شما خواهد بود.

امان الهی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 شهریور 1400

سلام، برای خرید ژنراتور برای فارم ماینینگ به مشاوره نیاز دارم. ممنون می شم تماس بگیرین.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 شهریور 1400

سلام جناب الهی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیم شهیدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 شهریور 1400

سلام، خسته نباشید. یه مشاوره می خواستم برای فارم 20 تا 50 تایی ماینر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 شهریور 1400

سلام جناب شهیدی عزیز، لطفا میزان آمپر مصرفی هر دستگاه را ذکر بفرمایید.

وزیرنیا
ارسال شده در : جمعه 05 شهریور 1400

سلام، ۲۰ عدد دستگاه ۶.۲ آمپر دارم، دو موتور برق بهتره یا یک دائم کار؟ پیشنهاد دستگاه بفرمایید. اقلیم گرم و خشک هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام، اگر برق تک فاز باشد، به 27 کیلووات و اگر سه فاز باشد، به 68 کیلووات توان نیاز است. توصیه می شود از دو موتور برق استفاده نمایید.

فاطمه پرهیزکاری
ارسال شده در : پنجشنبه 04 شهریور 1400

سلام جناب مدیر. من مشاوره تلفنی می خوام. از چه طریقی می تونم با شما ارتباط برقرار کنم؟ ممنون می شم اگه کمک بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام سرکار خانم پرهیزکاری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. شما نیز می توانید برای دریافت مشاوره از کارشناسان ژنراتور، با شماره 02148000049 (داخلی 330 یا 340) تماس حاصل نمایید.

مرتضی کیانی مجد
ارسال شده در : چهارشنبه 03 شهریور 1400

سلام، من ژنراتور می خوام برای 5 دستگاه ماینر که هر کدام حدود 5 آمپر مصرف داره. شما چه دستگاهی پیشنهاد می کنید؟ قیمتش چنده می شه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 04 شهریور 1400

سلام، اگر دستگاه تک فاز باشد، به یک موتور برق 5 کیلووات و اگر سه فاز باشد، به یک موتور برق 13 کیلووات نیاز است.

هادی دهقان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 شهریور 1400

سلام، برای دو دستگاه ماینر 3150 وات یک دستگاه ژنراتور می خوام. لطفا قیمت و دستگاه مناسب رو برای کار دائم بفرمایید. پیشاپیش ممنون از جوابتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 شهریور 1400

سلام جناب دهقان عزیز، با توجه به توان مصرفی هر ماینر، یک موتور برق ۸.۵ کیلووات کافی خواهد بود.

فرشید بهرامی
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام، برای تولید برق ۵۰۰ آمپر برق نیاز به ژنراتور دائم کار دارم. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام جناب بهرامی عزیز، یک ژنراتور ۲۸۰‌ کیلووات دیزلی یا گاز سوز برای شما مناسب می باشد. در صورت استفاده از ژنراتور گازسوز، فشار گاز می بایست صنعتی (2 پوند) باشد.

پارسا
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام، یک دیزل ژنراتور خوب 24 ساعته با قیمت مناسب برای ماینر می خواستم. می شه معرفی کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام، لطفا آمپر مصرفی دستگاه ماینر را ذکر بفرمایید.

ایمان حاجی زاده
ارسال شده در : جمعه 29 مرداد 1400

با سلام، واسه راه اندازی یه فارم با 50 دستگاه با مصرف برق 3400 وات در ساعت، چیزی حدود 15 تا 16 آمپر، چه نوع ژنراتور دیزلی رو پیشنهاد می کنید؟ و اینکه بهتره از یه ژنراتور تمام کار قوی استفاده کرد یا از دو ژنراتور به صورت دوره ای؟ شماره ام رو ثبت کردم واسه مشاوره.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام جناب حاجی زاده عزیز، یک دیزل ژنراتور 170 کیلووات مناسب می باشد. همچنین استفاده از دو ژنراتور بهتر خواهد بود.

بهمن
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام، ببخشید من می خواستم دو دستگاه ماینر نصب کنم با ژنراتوری که صدا نداشته باشه یا صداش کم باشه. برای دو دستگاه چه ژنراتوری مناسبه؟ البته به نظر شما اگه خودمون مولد برق باشیم، بازم مشکل قانونی خواهیم داشت؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 25 مرداد 1400

سلام، لطفا بفرمایید مصرف دستگاه های ماینر حضرتعالی چند آمپر می باشد. در مورد استفاده از ژنراتور نیازی به مجوز نیست اما در مورد مجوزهای قانونی استفاده از ماینر اطلاعی نداریم.

محمدنیا
ارسال شده در : چهارشنبه 20 مرداد 1400

سلام، یک موتور گازسوز اسکانیا دارم می خوام برای ماینر برق تولید کنم. ولی هیچ اطلاعی از این کار ندارم. لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 20 مرداد 1400

سلام جناب محمدنیای عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امین
ارسال شده در : دوشنبه 18 مرداد 1400

سلام، یک ژنراتور گازسوز برای تولید 50 آمپر می خواستم. لطفا قیمت بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 مرداد 1400

سلام، برای تامین 50 آمپر تک فاز یک موتور برق 11 کیلووات و 50 آمپر سه فاز یک موتور برق 27 کیلووات کافی خواهد بود.

مرتضی
ارسال شده در : دوشنبه 11 مرداد 1400

با سلام، این ژنراتوری که شما می فرماید که گازی هست چند تا ماینر با برق معمولی، با توان عرفی و معمولی (نه زیاد و نه مصرف کم) را می تواند پوشش بدهد؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 مرداد 1400

سلام، برای انتخاب ژنراتور مناسب می بایست میزان آمپر مصرفی دستگاه ماینر را دقیق مشخص بفرمایید.

میثم
ارسال شده در : دوشنبه 04 مرداد 1400

با سلام، برای ۵۰ آمپر ژنراتور می خواستم. لطفا قیمت می فرمایید؟ حدود چند هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 مرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عالی پور
ارسال شده در : یکشنبه 03 مرداد 1400

سلام، من ژنراتور دیزل 125 کاوا دارم. می خوام دستگاه ماینر 10 آمپر وصل کنم. از چند آمپر ژنراتور می توانم استفاده کنم؟ در حالت دائم کار هر چند روز مصرفی ها رو تعویض کنم؟ و اینکه داغ نمی کنه ژنراتور؟ اگه داغ می کنه از چه چیزی برای جلوگیری از داغ شدن استفاده بکنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 مرداد 1400

سلام جناب عالی پور عزیز، شما می توانید از 180 آمپر تولیدی دستگاه استفاده کنید. نگهداری از ماینرها نیز به مدیریت کاربر بستگی داشته و به ژنراتور ارتباطی ندارد. برای جلوگیری از داغ شدن ژنراتور می توان از دستگاه خنک کننده استفاده کرد.

سید عارف حسینی
ارسال شده در : یکشنبه 03 مرداد 1400

سلام، برای چهار دستگاه ماینر با مصرف هر کدام ۳۴۰۰ وات ساعت، چقدر باید هزینه ژنراتور پرداخت کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 مرداد 1400

سلام جناب حسینی عزیز، به دلیل اینکه دستگاه های ماینر به صورت دائم کار فعالیت می کنند، می بایست توان مصرفی دو برابر در نظر گرفته شود. لذا یک دیزل ژنراتور 30 کیلووات مناسب خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

سینا اورک
ارسال شده در : جمعه 01 مرداد 1400

سلام، می خواستم بدونم برای استفاده از یک دستگاه ماینر با برق خانگی تک فاز، آیا مشکلی به وجود می آید؟ اگر ایجاد مشکل می کند، برایش چه مولدی را پیشنهاد می کنید؟ اگر مشاوره ای لطف کنید سپاسگزارتون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام جناب اورک عزیز، برای اینکه مولد مناسب را معرفی کنیم نیازست بفرمایید که چند ماینر دارید و دستگاه ماینر شما چند آمپر مصرف دارد. تا حدی که برق پاسخگو باشد مشکلی پیش نخواهد آمد. البته به این دلیل که دستگاه ماینر می بایست به صورت دائم روشن باشد، پیشنهاد می شود از برق خانگی استفاده نشود.

مهدی
ارسال شده در : دوشنبه 28 تیر 1400

سلام و خسته نباشید. بنده نیاز به ژنراتور گازسوز دائم کار با خروجی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ آمپر دارم. تک فاز یا سه فاز فرقی نداره. متاسفانه در مورد ژنراتورهای گازسوز و دائم کار بودنشون صحبت های زیادی هست. هر فروشنده ای میگه فقط ژنراتور من دائم کاره و بقیه دائم کار نیستن. آیا شما ژنراتوری با مشخصات مورد نظر بنده دارید که دائم کار باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 تیر 1400

سلام، دائم کار بودن موتور برق به فروشنده آن مرتبط نمی باشد. به طور کل، هر ژنراتوری که با 50 درصد توان خروجی کار کند، دائم کار خواهد بود.

مجتبی
ارسال شده در : جمعه 25 تیر 1400

سلام، من احتیاج به خرید یه ژنراتور دائم کار برای ۶۰ آمپر یا ۱۳ کیلووات با کمترین صدا و کمترین فضای مورد نیاز رو دارم. لطفا مشخصات ژنراتور را می فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام، در حال حاضر موتور برق بنزینی 15 کیلووات برند لانسین 22000 مناسب حضرتعالی خواهد بود.

مسعود کامبیز
ارسال شده در : جمعه 25 تیر 1400

باسلام و خسته نباشید. ببخشید من یک دستگاه YMG3000X از چند سال پیش دارم و تازه درب کارتش رو بار کردم. ببخشید، دو خروجی دارد، یکیش نوشته ۲.0 و 2.5 کیلووات و یکی دیگه نوشته 2.2 و 2.8 کیلووات و نوشته ولتاژ خروجی 230 ولت است. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید. برای ماینر کردن هر کدام 1.5 ولت برق نیاز دارد. ببخشید چند دستگاه را می شد برای ماین دائم استفاده کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام، لطف بفرمایید توان دستگاه ماینر را ذکر بفرمایید. برق 230 ولت به معنای برق تک فاز می باشد. همچنین هر دو خروجی موتور برق با توجه به توان آن، خروجی لازم را ارائه می دهند.

دانیال شریفی
ارسال شده در : پنجشنبه 24 تیر 1400

با سلام و احترام، برای 40 عدد ماینر S9J، چه ژنراتور گازسوزی نیازه؟ و اینکه گاز شهری جوابگو هست یا خیر ؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام، گاز شهری به دلیل فشار کم، جوابگوی حضرتعالی نمی باشد. شما به یک ژنراتور 22 کیلووات سه فاز نیاز دارید.

نیکجو
ارسال شده در : چهارشنبه 23 تیر 1400

سلام، من یک ژنراتور گاز سوز اسکانیا برای فارم 40 تایی با مصرف هر کدام 10 آمپر با قدرت ژنراتور 250 دارم. اما سوالم این هست که آیا باید گاز مصرفی دارای فشار 4 بار باشد یا نه؟ اگر الزام باشد چگونه می توان این فشار را از طریق گاز شهری با کنتور 40g تامین کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 24 تیر 1400

سلام، فشار ژنراتور های گازسوز بالای 2 پوند می باشد، در حالیکه فشار گاز خانگی که در اغلب خانه ها وجود دارد، یک چهارم پوند است. فشار گاز خروجی می بایست با فشاری که ژنراتور های گازسوز دارند، برابر و معادل فشار گاز صنعتی باشد.

حقیقی
ارسال شده در : یکشنبه 20 تیر 1400

با سلام و روز بخیر. بنده به جهت راه ندازی فارم کوچک ماینینگ به مشاوره شما جهت انتخاب بهترین و کارآمدترین ژنراتور احتیاج دارم. ممنون می شم همکارانتون بهم مشاوره بدن. شماره بنده واتساپ هم دارد و می توانند از اون طریق هم زحمت ارائه اطلاعات رو بکشن.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 تیر 1400

سلام جناب حقیقی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید
ارسال شده در : یکشنبه 20 تیر 1400

سلام، من دو دستگاه S9i دارم و می خوام داخل خونه راه اندازی کنم. چه ژنراتور پیشنهاد می کنید؟ قیمت چنده و صدای ژنراتور چقدر است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 تیر 1400

سلام، لطفا توان مربوط به دستگاه را از روی پلاک آن خوانده و ذکر بفرمایید.

آریامهر محمدی
ارسال شده در : یکشنبه 20 تیر 1400

با سلام، جهت راه اندازی ٥٠ ماینر در شرایط آب و هوایی بندرعباس (گرما، شرجی و رطوبت بالا) پیشنهاد شما جهت بکارگیری ژنراتور ها چیست؟ ضمن اینکه خرید ژنراتور در کشور امارات به صورت استوک موجود هست (استوک امریکا و بریتانیا). شما کدام برند، با چه توانی پیشنهاد می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 20 تیر 1400

سلام جناب محمدی عزیز، لطفا آمپر دستگاه های ماینر خود را ذکر بفرمایید.

علی
ارسال شده در : جمعه 18 تیر 1400

سلام و عرض ادب. ضمن تشکر از سایت بسیار مفید شما و همچنین صبر و بردباری در پاسخگویی به سوالات. بنده به ژنراتور دائم کار با توان حدود 5 کیلووات نیاز دارم. چون محیط مسکونی است، بایستی صدای آن باعث اذیت و آزار نشود و ترجیجا گاز سوز باشه. می خواستم ببینم یک همچین ژنراتوری وجود داره؟ اگر هست میزان بلندی صداش چند دسیبل است؟ حجم مصرف گاز روزانه اش چقدره؟ ممنون از لطف شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام، ژنراتور گازسور نسبت به انواع دیگر ژنراتور صدای کمتری دارد که با وجود کانوپی، می توان میزان صدا را باز هم کاهش داد. همچنین به طور کل در ازای هر 0.3 متر مکعب گاز مصرفی، حدود 1 کیلووات برق تولید می شود. البته میزان مصرف دقیق به کیفیت و برند ژنراتور بستگی دارد.

محمد بهروز
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، خسته نباشید. برای ایجاد مزرعه ای با ۵۰ ماینر با استفاده از موتور برق، راهنمایی می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام، چنانچه ماینرهای حضرتعالی 15 آمپر باشند، یک دیزل ژنراتور 530 کاوا مورد نیاز می باشد.

محمدرضا محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، واسه راه اندازی یک ماینر چه ژنراتوری خوب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا علیزاده
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام دوست عزیز، ضمن تشکر از اینکه امکان مشاوره برای متقاضیان قرار دادید. لطفا راهنمایی بفرمایید برای ایجاد فارم با ۲۰ و ۵۰ ماینر نیاز به تولید برق خصوصی دارم. آیا ژنراتور گازی با گاز مایع نیز در دسترس هست؟ چون گاز مایع را می توان از بخش خصوصی تهیه کرد ولی برای گاز شهری دولت اجازه استفاده نمی دهد. لطفا راهنمایی فرمایید که چقدر هزینه خرید سیستم تولید برق، هزینه های نگهداری و هزینه مصرف سوخت می شود‌. هم گاز شهری و هم گاز LPG. همچنین لطفا سایز دستگاه ژنراتور گازی برای این دو فارم را ذکر بفرمایید. با تشکر و تقدیم احترام.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام جناب علیزاده عزیز، ژنراتورهای گازسوز معمولا CNG می باشند، مگر در ابعاد کوچکتر که امکان LPG بودن آنها نیز وجود دارد. لطفا آمپر دستگاه های ماینر را ذکر بفرمایید، تا ژنراتور مناسب را به حضرتعالی معرفی نماییم.

لیلی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام، من برای استفاده در آپارتمان نیاز به ژنراتور گازی کوچیک دارم و تازه کارم. می خوام با ۲ تا ماینر شروع کنم. می تونید لطفا من رو راهنمایی کنید که آیا همچین ژنراتوری وجود داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، لطفا بفرمایید که توان دستگاه شما چقدر می باشد.

امید محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 14 تیر 1400

سلام، خوب بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 تیر 1400

سلام جناب محمدی عزیز، ممنون از حسن نظر شما.

محمدرضا حیدری
ارسال شده در : شنبه 12 تیر 1400

سلام، برای ایجاد فارم با 20 ماینر، نیاز به مولد برق دارم. لطفا تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 12 تیر 1400

سلام جناب حیدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا تاجیک
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام و عرض خسته نباشید. مهندس جان برای یک ژنراتور با ۱۴۴ کاوا توان برای فارم ماینینگ با گاز CNG، قیمت و شرایط دیگر را بفرمایید. تشکر. اگر سریع تر پاسخ بدید، کمال تشکر را دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام جناب تاجیک عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ضرغام عزت زاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام، لطفا شماره تماس بدین زنگ بزنم. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام جناب عزت زاده عزیز، شما با می توانید با شماره 02148000049 (داخلی 340 یا 330) تماس بگیرید.

دانیال تیزابی
ارسال شده در : پنجشنبه 03 تیر 1400

سلام، برای استخراج از طریق موتور برق هم نیاز به اخذ مجوز هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 03 تیر 1400

سلام جناب تیزابی عزیز، برای استخراج به وسیله موتور برق نیز برای دستگاه استخراج باید مجوز اخذ شود، اما برای خرید خود موتور برق نیازی به مجوز نیست.

محمد احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 02 تیر 1400

سلام، شرمنده واسه یک دستگاه استخراج که ۹۰۰ وات مصرف دارد، چه پیشنهادی دارید؟ آیا این مقدار مصرف زیاده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 02 تیر 1400

سلام جناب احمدی عزیز، بستگی به تعداد دستگاه استخراج دارد. اگر هر دستگاه 900 وات مصرف داشته باشد، توان باید بیشتر در نظر گرفته شود. یعنی به ازای هر دستگاه استخراج، به جای 900 وات حدودا 1.5 کیلووات در نظر گرفته می شود.

غلامرضا امیدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 تیر 1400

سلام، قیمت موتور ژنراتور برای ٢٠ ماینر چقدره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 02 تیر 1400

سلام جناب امیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام، بنده مجوز فارم برای ماینر رو اخذ کردم. جای دستگاه و ژنراتور را هم درست کردم. فقط در انتخاب ژنراتور دچار چالش شدم. لطفا اگر امکانش هست راهنمایی کنید. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فروزنده
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

با سلام، برای ۲۰ عدد ماینر ژنراتور چند کاوا لازمه و حدود قیمتش چنده؟ و اینکه با استفاده از ژنراتور دیگر نیازی به گرفتن مجوز نیست و منع قانونی نداره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام جناب فروزنده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد دانشور
ارسال شده در : یکشنبه 30 خرداد 1400

سلام، بنده می خواستم یه فارم ۵۰ تایی راه اندازی کنم. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 خرداد 1400

سلام جناب دانشور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نادر عبدی
ارسال شده در : شنبه 29 خرداد 1400

با سلام، می خواستم ژنراتور ۶ کیلووات معرفی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 29 خرداد 1400

سلام جناب عبدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسام افراشته
ارسال شده در : شنبه 22 خرداد 1400

سلام، لطف می کنید قیمت مدل هاتون رو بروز برام ارسال کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 خرداد 1400

سلام جناب افراشته عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سروش رحیمی
ارسال شده در : چهارشنبه 19 خرداد 1400

سلام، می خوام 30 دستگاه راه اندازی کنم‌. می خوام برای خرید ژنراتور و مشخصات فنی مشاوره بگیرم ازتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 19 خرداد 1400

سلام جناب رحیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سلمان شعبانی
ارسال شده در : چهارشنبه 19 خرداد 1400

سلام، می خوام ۵۰ دستگاه تقریبا راه اندازی کنم‌. واسه خرید ژنراتور و نوع و قدرتش و همچنین نحوه مجوز گرفتن از دولت مشاوره بگیرم ازتون. ممنون می شم توی واتساپ برام پیام بفرستید یا پیامک بزنید، تا خودم تماس بگیرم خدمتتون. دستگاه ماینر هم دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 19 خرداد 1400

سلام جناب شعبانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیم منادی
ارسال شده در : یکشنبه 16 خرداد 1400

سلام، درباره راه اندازی یک ماینر راهنمایی می خواستم لطفا.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب منادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

برزگر
ارسال شده در : یکشنبه 16 خرداد 1400

با سلام، من به یک ژنراتور ۲۵۰ کاوا نیاز دارم. بهترین موتور و ژنراتوری که برای دائم کار پیشنهاد می کنید چیه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب برزگر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا
ارسال شده در : شنبه 15 خرداد 1400

سلام، یه ژنراتور ۹۳ کاوا که توان تولید ۷۴ کیلووات برق رو داره دارم. کسی خواست حاضرم با هم کار کنیم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام، با تشکر از پیشنهاد شما. هایپر صنعت فامکو در زمینه محصولات دسته دوم فعالیتی نداشته و تنها ارائه دهنده محصولات نو و آکبند می باشد.

فرید سواد
ارسال شده در : جمعه 14 خرداد 1400

سلام، بنده برای تامین ۵ کیلووات برق نیاز به ژنراتور ۲۴ ساعته و گازسوز دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جعفری
ارسال شده در : جمعه 14 خرداد 1400

سلام، وقت بخیر و خسته نباشید. عزیز بنده دستگاه رمز ارزی دارم با توان ۱۳۵۰ وات. ممنون می شم راهنمایی های لازم جهت خرید دستگاه تضعیف کننده رو به بنده اطلاع بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب جعفری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مظاهری
ارسال شده در : جمعه 14 خرداد 1400

با سلام و وقت بخیر. لطفا در مورد ژنراتور گازی و مصرف گاز جهت ماینر و یا فروش برق به شبکه راهنمایی بفرمایید. ممنون و سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب مظاهری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

وحید فریس آبادی
ارسال شده در : پنجشنبه 13 خرداد 1400

سلام، کدام دستگاه ژنراتور گازی مناسب برای 50 عدد ماینر مناسب است و هزینه اش چقدر است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب فریس آبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هادی فولادیان
ارسال شده در : دوشنبه 10 خرداد 1400

درود بر شما، بنده جهت استخراج بیت كوین احتیاج بِه ژنراتور گازی برای تامین ٨٠ دستگاه ماینر را دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 خرداد 1400

سلام جناب فولادیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پیام گودرزی
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

سلام، لطفا قیمت و دستگاه پیشنهادی برای ۷۰ آمپر برق رو اعلام بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

سلام جناب گودرزی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

افشین محمدی
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

با سلام، وقت بخیر. بنده قیمت یک ژنراتور گازی با ظرفیت حدود ۴۰ کاوا رو می خواستم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مصطفی
ارسال شده در : شنبه 08 خرداد 1400

سلام، من قصد تولید ۱ مگاوات برق از طریق توربین های بخار را دارم. با توجه به اینکه خودم تخصص دیگ بخار دارم، آیا شما ژنراتورهای کوپل شده با توربین های بخار هم دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 خرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد جواد آزره
ارسال شده در : جمعه 07 خرداد 1400

درود، در زمینه خرید ژنراتور دیزل مشاوره می خواستم از خدمتتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 خرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

چاوشین
ارسال شده در : شنبه 25 اردیبهشت 1400

سلام، من می خوام توی خونه رمز ارز استخراج کنم. می شه راهنمایی بفرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی اصغر قاسمی
ارسال شده در : شنبه 25 اردیبهشت 1400

سلام، برای حدودا ۲۰۰ آمپر برق چه ژنراتور گازی پیشنهاد می کنید؟ مصرف و قیمت را هم به اینجانب اطلاع دهید. سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400

سلام جناب قاسمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید کلانتری
ارسال شده در : شنبه 25 اردیبهشت 1400

سلام، در مورد ژنراتور گازی و دیزلی جهت استفاده برای تولید رمز ارز مشاوره می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 25 اردیبهشت 1400

سلام جناب کلانتری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سجاد رحیمی
ارسال شده در : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400

سلام، مشاوره می خواستم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 25 اردیبهشت 1400

سلام جناب رحیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید صابری
ارسال شده در : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400

با سلام، برای راه اندازی یک ماینر با مصرف 6 آمپر داخل آپارتمان چه پیشنهاد و کمکی می توانید بکنید؟ با برق خونه.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400

سلام جناب صابری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی اسدی
ارسال شده در : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400

سلام، مشاوره جهت ژنراتور ماینر می خواستم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400

سلام جناب اسدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هاشمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 اردیبهشت 1400

سلام و احترام، نیاز به مشاوره برای خرید دارم. ممنون از توجه شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 اردیبهشت 1400

سلام جناب هاشمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابوالفضل فرجام آرا
ارسال شده در : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400

سلام، راجع به یک دستگاه خوب ماینر و استفاده از ژنراتور گازسوز به من راهنمایی کنید. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400

سلام جناب فرجام آرای عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

یوسفی
ارسال شده در : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

سلام، یه زمین کشاورزی حدود 1200 متری در اختیار دارم. نیاز به مشاوره و پیشنهاد در مورد امکان سرمایه گذاری در بخش رمز ارز دارم لطفا.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

سلام جناب یوسفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد صالح پور
ارسال شده در : شنبه 18 اردیبهشت 1400

سلام، اگه بخوام یه ماینر با برق خانگی راه اندازی کنم، چه ماینری را مناسب می بینید؟ لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400

سلام جناب صالح پور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا کاشانی
ارسال شده در : شنبه 18 اردیبهشت 1400

سلام، حدود ۱۵۰ دستگاه جهت خرید می خوام. سوله هم صحبت شده که حدود ۴۰۰ آمپر برق دارد. برای تامین الباقی برق به فکر موتور دیزل هستیم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 اردیبهشت 1400

سلام جناب کاشانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صالحی
ارسال شده در : چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400

سلام، با توجه به سخت گیری هایی که برای ماینر های خانگی هست، اگر بخوایم یک ماینر داخل خونه بذاریم، با مصرف ۱.۶ کیلووات، چه پیشنهادی برای ما دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400

سلام جناب صالحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

غلامی
ارسال شده در : چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400

سلام، خسته نباشید. دستگاه های ماینر صدا دارن؟ یا هیچ صدایی از خود تولید نمی کنن؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400

سلام جناب غلامی عزیز، دستگاه های ماینر دو عدد فن داشته و صدایی تقریبا زیاد در حدود 76 دسی بل از خود تولید می کنند.

محسن دلدار
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1400

سلام و خسته نباشید. ما زمین کشاورزی داریم که از برق 3 فاز برخوردار است. چه پیشنهادی برای اونجا دارین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1400

سلام جناب دلدار عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اویس فرجی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1400

سلام، ژنراتور دائم کار برای ۵۰ ماینر نیازه. لطفا هزینه را اعلام کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1400

سلام جناب فرجی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نادیا ملکی
ارسال شده در : دوشنبه 06 اردیبهشت 1400

سلام، مطلب تون خیلی برام مفید بود. من می خوام یه دستگاه ماینر بخرم و توی خونم استفاده کنم. با توجه به سختگیری هایی که می کنند، چه دستگاهی بخرم؟ لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ایمان منفرد
ارسال شده در : یکشنبه 05 اردیبهشت 1400

سلام، وقت بخیر. با توجه به اینکه می گن این روزها سختگیری می کنن، من جهت بیت کوین می خوام یه ماینر تو منزل راه اندازی کنم که درآمد میانگین 7 یا 8 بده، با برق منزل و بدون صدا. لطفا راهنمایی کنید. چه دستگاهی بهتر هست و در بازار با چه قیمت عرضه می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 اردیبهشت 1400

سلام جناب منفرد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شایان قاسمی
ارسال شده در : یکشنبه 05 اردیبهشت 1400

سلام، خسته نباشید. ما یه کارگاه داریم با برق ۳ فاز. می خواستم ببینم باید چیکار کنیم تا بتونیم حدود ۳۰ تا ماینر نصب کنیم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 اردیبهشت 1400

سلام جناب قاسمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کبیری
ارسال شده در : یکشنبه 05 اردیبهشت 1400

با سلام، من ۲ تا ۵ دستگاه می خوام. چه دستگاهی توصیه می کنین؟ ممنون می شم مشخصات رو داخل واتساپ بفرستین.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 اردیبهشت 1400

سلام جناب کبیری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احسان دافعیان
ارسال شده در : شنبه 04 اردیبهشت 1400

با عرض سلام و احترام. ما یه کارگاه داریم، برق 3 فاز و گاز صنعتی داریم. اگر بخوایم 30 یا 40 تا ماینر راه اندازی کنیم، چه دستگاهی لازم داریم برای تبدیل گاز به برق؟ قیمت می فرمایید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 اردیبهشت 1400

سلام جناب دافعیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : جمعه 03 اردیبهشت 1400

سلام، خسته نباشید. برای ۴ دستگاه ماینر چه ژنراتوری توصیه می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 اردیبهشت 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد حمزه
ارسال شده در : جمعه 03 اردیبهشت 1400

سلام، چه دستگاهی برای ۶ عدد ماینر ۱۵ آمپر پیشنهاد می کنید؟ هم گاز سوز و هم دیزل. قیمت و‌ مشخصات و هزینه نگهداریش رو هم بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 اردیبهشت 1400

سلام جناب حمزه عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عباس نوروزی
ارسال شده در : چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400

سلام و عرض خسته نباشید. می خواستم توی خونه ماینینگ انجام بدم. چه نوع ژنراتور و چه هزینه ای داره؟ ممنون می شم از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400

سلام جناب نوروزی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدحسین ابراهیمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 فروردین 1400

سلام وقت بخیر. ژنراتور برای راه اندازی ۱۰ الی ۲۰ دستگاه ماینر رو می خوام لطف کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400

سلام جناب ابراهیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد مستان
ارسال شده در : یکشنبه 29 فروردین 1400

سلام، خسته نباشین. هزینه ژنراتور مناسب برای ۱۰ الی ۲۰ دستگاه ماینر (۲۵ تا ۵۰ کیلووات) رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 29 فروردین 1400

سلام جناب مستان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حجت اکبری
ارسال شده در : یکشنبه 29 فروردین 1400

سلام، برای ماینینگ چه نوع ژنراتوری پیشنهاد می کنید؟ قیمت و نوع دستگاه ایرانی و خارجی؟ یک دستگاه خوب که فقط کار بکنه و استهلاک کمی داشته باشه. در ضمن مصرف گازشم مناسب باشه. ممنون می شم راهنمایی بکنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 29 فروردین 1400

سلام جناب اکبری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ایمان رضایی
ارسال شده در : جمعه 27 فروردین 1400

سلام، من نیاز به مشاوره و راهنمایی دارم. لطفا کارشناسان شما تماس بگیرن. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 فروردین 1400

سلام جناب رضایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صداقت پور
ارسال شده در : جمعه 27 فروردین 1400

سلام، من می خواستم بیت کوین استخراج کنم. بهترین و به صرفه ترین مبدل برق چیه؟ اگه می شه هرچی سریع تر راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 فروردین 1400

سلام جناب صداقت پور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی برهانی فر
ارسال شده در : پنجشنبه 26 فروردین 1400

سلام و خسته نباشید. من حدود دویست آمپر نیاز دارم. ژنراتور گازی پیشنهادی، مصرف و قیمتش رو بهم اطلاع میدین؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 فروردین 1400

سلام جناب برهانی فر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی تسلیمی
ارسال شده در : پنجشنبه 26 فروردین 1400

سلام. بنده می خوام ارز دیجیتال تولید کنم ولی برق سه فاز صنعتی دارم. لطفا اگر برام به صرفه نیست، راهنماییم کنید. چطور می تونم برق تولید کنم؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 فروردین 1400

سلام جناب تسلیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

با سلام، برای ۳ تا ماینر چه ژنراتوری رو پیشنهاد می کنید؟ لطفا با قیمت. ممنون از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صابر غلامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

سلام، من هم گاز دارم و هم گازوئیل. می خوام ۳۰ عدد ماینر راه اندازی کنم. لطفا مناسب ترین و بهینه ترین موتور رو سریعا معرفی کنید. ممنون از سایت خوبتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 فروردین 1400

سلام جناب غلامی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فاطمه دیروندی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

سلام. من برای شروع می خوام با دو تا ماینر توی خونه کار کنم. لطفا راهنمایی کنید که چطوری برقشونو ‌تامین کنم. قضیه این ژنراتورهای گازی چیه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 فروردین 1400

سلام سرکار خانم دیروندی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجید
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام، مشکل گازوئیل ندارم. می خوام ماین کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمودی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام، خسته نباشید. هزینه راه اندازی ژنراتور ۲۵۰ کاوا رو می خواستم بدونم. چه وسایل دیگه ای برای وصل به شبکه برق، جهت فروش به اداره برق لازم داره؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام جناب محمودی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جواد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام، بهترین راه برای تولید برق برای ماینر چیه به نظرتون؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام، بهترین راه تولید برق برای ماینر استفاده از انواع ژنراتور گازی، دیزلی و بنزینی یا استفاده از انرژی خورشیدی است. انتخاب هر یک از دو روش مذکور، به شرایط کاری شما بستگی دارد.

علیرضا سجادی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام و عرض ادب. یک توضیح کامل درباره ژنراتور های گازی و نوع کار آنها لطف می کنید؟ قیمت دستگاه ها رو می فرمایید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام جناب سجادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حدیث زنگینی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام، از کجا متوجه شوم که برق من به ماینر وصل شده یا نه؟ چون طی ۴ ماه گذشته قبض برق با مبلغ بالا برام اومده و اداره برق هم تشخیص نمیده.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام سرکار خانم زنگینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین خسروی
ارسال شده در : یکشنبه 22 فروردین 1400

سلام، نیاز به 250 کیلووات بر ساعت برق برای راه اندازی ماینرهام دارم. لطفا بهترین و مقرون به صرفه ترین ژنراتور به همراه قیمت معرفی نمایید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 فروردین 1400

سلام جناب خسروی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : یکشنبه 22 فروردین 1400

سلام، ببخشید ژنراتور گاز سوز برای راه اندازی 10 الی 20 ماینر چقدر هزینه داره؟ گاز خانگی هم هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت و به شما لیست قیمت ارائه خواهند داد.

علی ستاری
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

می خواهم دستگاه ارز دیجیتال راه اندازی کنم با برق آزاد. میشه سود کرد؟ خودم برق کارم.

user4@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 22 فروردین 1400

سلام جناب ستاری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسینی
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

سلام، قیمت ژنراتور 60 آمپر چنده؟

user4@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

سلام جناب حسینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

منصور ستاری
ارسال شده در : جمعه 20 فروردین 1400

سلام، ببخشید ژنراتور گازسوز جهت راه اندازی حداقل ۱۰ ماینر چقدر هزینه داره؟

user4@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

سلام جناب ستاری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

م پ
ارسال شده در : پنجشنبه 19 فروردین 1400

با سلام، مشاوره می خواستم در مورد ژنراتور. امکانش هست با بنده تماس بگیرید؟

user4@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا
ارسال شده در : پنجشنبه 19 فروردین 1400

سلام، وقت بخیر. من یه ژنراتور دائم کار 62.5 کاوا واسه ماینینگ می‌خوام. قیمت الان چنده؟

user4@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 19 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین زارعی
ارسال شده در : چهارشنبه 18 فروردین 1400

با سلام، ژنراتور برای راه اندازی حداقل 10 ماینر نیاز دارم، با مصرف سوخت گاز.

user4@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 19 فروردین 1400

سلام جناب زارعی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جلال گلمکانی
ارسال شده در : چهارشنبه 18 فروردین 1400

سلام، وقت به خیر. جهت راه اندازی فارم نیاز به حداقل 250 کیلووات برق از طریق (CHP) مولد گاز سوز دائم کار دارم. حدود 80 متر مکعب گاز شهری و فشار psi 1/4 در اختیار دارم. میشه پیشنهاد ژنراتور مناسب (چند دستگاه ژنراتور اصلی + ژنراتور استندبای کمکی) و قیمت و شرایط فروش اعلام فرمایید؟ متشکرم.

user4@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 19 فروردین 1400

سلام جناب گلمکانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عبدالله
ارسال شده در : چهارشنبه 18 فروردین 1400

سلام خسته نباشید ژنراتور برای 10 دستگاه ماینر می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کامل قادرزاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 فروردین 1400

سلام، برای راه اندازی ۶ ماینر، ژنراتور برای راه اندازی ماینر می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

یونس اسماعیلی
ارسال شده در : دوشنبه 16 فروردین 1400

سلام برای راه اندازی ۵۰ ماینر چقدر سرمایه لازمه با موتور برق گازی و هزینه خرید ماینرها با معرفی شما و دیگر هزینه ها لطفا راهنمایی کنید ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 فروردین 1400

سلام، متاسفانه در زمینه ماینر هیچ گونه اطلاعاتی نداریم، در صورت تمایل به خرید ژنراتور لطفا اطلاع رسانی نمایید.

جاسم محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 16 فروردین 1400

ژنراتور برای دو تا ماینر خانگی با گاز شهری نیاز دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدعلی احمدی
ارسال شده در : یکشنبه 15 فروردین 1400

سلام برای ۶ تا ماینر موتور برق می خواستم لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 15 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احسان معین
ارسال شده در : یکشنبه 15 فروردین 1400

با سلام و احترام درخواست مشاوره برای ژنراتور دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 15 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ملکی
ارسال شده در : یکشنبه 15 فروردین 1400

سلام وقت بخیر، ژنراتور گاز سوز 140KVA و 200KVA برای کاربری ماینر قیمت می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 15 فروردین 1400

سلام، وقت شما هم بخیر، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر نیکپور
ارسال شده در : جمعه 13 فروردین 1400

سلام وقت بخیر، برای روشن کردن ماینر به ۱۰۰ آمپر نیاز دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 فروردین 1400

سلام، وقت شما هم بخیر، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی کیانی
ارسال شده در : جمعه 13 فروردین 1400

عرض سلام و ادب، بنده به ژنراتور 250 کیلووات برق جهت ماینینگ نیاز دارم، لطفا ژنراتور مناسب همراه قیمت عرض بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر احسانی
ارسال شده در : پنجشنبه 12 فروردین 1400

سلام من یک ماینر می خوام، چکار کنم از کجا تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 فروردین 1400

سلام، متاسفانه در این زمینه اطلاعاتی نداریم، هایپر صنعت فامکو صرفا فروشنده ژنراتور برق ماینر می باشد.

علی شاکری
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام وقتتون بخیر، آیا برای سه دستگاه هرکدام 2000 وات ژنراتور گازی دايم وجود دارد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام، وقت شما هم بخیر، با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

بهمن ایزدی
ارسال شده در : جمعه 06 فروردین 1400

لطفا یه مشاوره ممنونم

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

همکاران ما روز 14 فروردین با شما تماس خواهند گرفت.

محمد قاضی
ارسال شده در : جمعه 06 فروردین 1400

درود، ۵۰ عدد دستگاه ۱۰ آمپر (۲۳۰۰وات)، چه مولدی رو پیشنهاد میدین؟ دسترسی به گاز دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

مهران
ارسال شده در : چهارشنبه 04 فروردین 1400

سلام وقت بخیر، اگه ممکن هست کاتالوگ مشخصات فنی و بازدهی و همچنین قیمت را برای بنده ارسال نمایید ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام، وقت شما هم بخیر، با توجه به گستردگی برندهای قابل ارائه و همچنین تنوع محصولات از لحاظ مشخصات فنی، می بایست نیاز خود را دقیق تر شرح دهید تا اطلاعات درخواستی برای شما ارسال گردد.

عبدالرضا سیاحی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 فروردین 1400

قیمت خرید و ژنراتور مناسب جهت ۲۰ ماینر m3v2 چه قیمتی می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

مجتبی
ارسال شده در : دوشنبه 02 فروردین 1400

ژنراتور برای دو تا ماینر خانگی با گاز شهری نیاز دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

مجتبی
ارسال شده در : یکشنبه 01 فروردین 1400

سلام، برای دو تا ماینر 2000 وات هر کدوم با گاز شهری چه ژنراتوری خوبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

پوریا جعفرپور
ارسال شده در : یکشنبه 01 فروردین 1400

سلام، من می خوام با ۴ تا ماینر شروع کنم، لطفا واسه تامین برق راهنمایی کنید سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

ج جلالی
ارسال شده در : شنبه 30 اسفند 1399

با ژنراتور ۳ فاز چند تا ماینر میشه استفاده کرد ژنراتور گازوئیلی!؟ ممنونم

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 فروردین 1400

سلام، با توجه به تعطیلات نوروزی پیش رو، درخواست حضرتعالی از روز 14 فروردین به بعد بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

علی رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 27 اسفند 1399

برای 2 ماینر با گاز خانگی

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 27 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجید سلیمانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 اسفند 1399

با سلام و عرض ادب یه سوال داشتم. برای ماین کردن حدود 30 ماینر 1360 واتی چه ژنراتوری خوب هست؟ دائم کار هم باشه و قیمت دستگاه چند هست؟

user1@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد احمدی
ارسال شده در : جمعه 22 اسفند 1399

سلام من تقریبا میخوام 10 تا ماینر استفاده کنم و گازم دارم هزینش چطوره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی نظری
ارسال شده در : جمعه 22 اسفند 1399

سلام ژنراتور ۳۰ کاوا دائم کار قیمت چنده و آیا به گاز شهری وصل میشه و اداره گاز گیر میده یا نه؟ ممنون جواب بدین.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضا
ارسال شده در : جمعه 22 اسفند 1399

سلام برای ۱۰ ماینر چه ژنراتوری لازم دارم گاز شهری هم دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کاوه
ارسال شده در : جمعه 22 اسفند 1399

سلام امکان هست جواب دو سه تا سوال آخر به ما هم بگید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

وحید گل چهره
ارسال شده در : جمعه 22 اسفند 1399

سلام و عرض ادب. بابت راه اندازی دو دستگاه ماینر با گاز خانگی، چه مولد برقی را پیشنهاد می کنید؟ و قیمت خود مولد و هزینه های تعمیر و نگهداری شو برام دقیق بگید لطفا. ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ریحانی
ارسال شده در : پنجشنبه 21 اسفند 1399

سلام و خسته نباشید، بنده فضای کافی در اختیار دارم. ضمنا خط لوله گاز صنعتی هم در دسترس دارم. برای حدود ۳۰۰ آمپر چه ژنراتوری می تونم تهیه کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

سلام، سلامت باشید، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

دیناروند
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اسفند 1399

سلام، یک دونه ماینر با یک کولر می‌خوام نصب کنم که چیزی حدود 19 آمپر میشن و دسترسی به گاز شهری هم دارم و گازائیل هم می تونم استفاده کنم. قیمت این ژنراتور چقد میشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 اسفند 1399

سلام، من با یک کنتور ۶ گاز شهری حداکثر چه ژنراتوری جهت مایننیگ می تونم استفاده کنم و حداکثر تولید برقش چند آمپره؟ لطف کنید قیمت و لیست استهلاک ماهیانه ژنراتور اعم از روغن بلبرینگ و غیره اعلام فرمایید، با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اکبر خراسانی
ارسال شده در : دوشنبه 18 اسفند 1399

سلام، برای تامین برق برای 10 دستگاه ماینر چه ژنراتوری لازم است؟ و قیمت چند هستش؟ ممنون میشم راهنمایی کنین.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 18 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 27 اسفند 1399

سلام، ژنراتور انرژی آزاد 5 کیلوات دارم. انرژی آزاد یعنی هیچ سوختی برای تولید برق نیاز نیست. انرژی تولید برق از خود ژنراتور تأمین می شود.

حمید جعفرپور
ارسال شده در : دوشنبه 18 اسفند 1399

با سلام، برای حدود ۲۰ عدد ماینر چه موتور برقی پیشنهاد می کنید؟ گازوئیل یا گاز لطفا با بنده تماس بگیرید، ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 18 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی
ارسال شده در : دوشنبه 18 اسفند 1399

با سلام و خسته نباشید، می خواستم در این زمینه تامین برق ماینر ازتون مشاوره بگیرم ممنون میشم تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 18 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید میری
ارسال شده در : شنبه 16 اسفند 1399

سلام برای ۳۰ دستگاه ماینر یک ژنراتور گازی معرفی کنین و با بنده تماس بگیرین.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 17 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی طهرانی
ارسال شده در : شنبه 16 اسفند 1399

سلام، برای پنج یا شش دستگاه ماینر چه ژنراتور گازی یا گازوئیلی مناسبه و قیمتش و همینطور هزینه های خود ژنراتور چقدر میشه ممنون میشم تماس بگیرین

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 16 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

زانکو مفاخری
ارسال شده در : دوشنبه 11 اسفند 1399

لطفا یک کارشناس با من تماس بگیرد ممنون میشم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رامین صادق پور
ارسال شده در : دوشنبه 11 اسفند 1399

سلام، می خواستم ببینم چطوری با ژنراتور از راه قانونی دستگاه ماینر راه بندازم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا قاسمی
ارسال شده در : یکشنبه 10 اسفند 1399

با سلام، لطفا راهنمایی بفرمایید حالت بهینه با توجه به قیمتهای موجود استفاده از چه ماینر و ژنراتوری هست؟ با سپاس فراوان

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهروز کاربر
ارسال شده در : یکشنبه 10 اسفند 1399

با سلام برای استفاده از کارت گرافیک ماینر میشه از ژنراتور استفاده کرد و اینکه هزینه نصب و راه اندازی آن چقدر است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 10 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

افشین رضایی
ارسال شده در : جمعه 08 اسفند 1399

سلام من در مورد بهترین و به صرفه ترین دستگاهاتون برای ماینینگ مشاوره میخواستم، ممنون میشم تماس بگیرین. با تشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 09 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر حسن نژاد
ارسال شده در : جمعه 08 اسفند 1399

سلام، برای ۳۰ ماینر چه ژنراتوری نیاز هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 09 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 اسفند 1399

درود، من برای ۲۰۰ ماینر چه سیستم گازی باید داشته باشم؟ و چه هزینه ای لازم است انجام دهم؟ مصرف ماهیانه گاز این سیستم چه مقدار است؟ هزینه نگهداری ماهیانه سیستم چقدر است؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 اسفند 1399

درود بر شما، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت و کلیه اطلاعات مورد نیاز به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

علی غنجی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 اسفند 1399

سلام خسته نباشید، یک مقاله درست کنید مفصل درباره کاوا اصلاعات بدید ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 اسفند 1399

سلام، سلامت باشید، چشم، مقاله ای نیز در این زمینه منتشر خواهیم کرد.

رضا یوسفی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 اسفند 1399

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز، برای پنج ماینر چه ژنراتوری رو پیشنهاد میدید؟ ممنونم میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امینی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 اسفند 1399

سلام برای راه اندازی ۵۰ ماینر چه ژنراتوری لازم هست ؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجتبی بهرامی
ارسال شده در : دوشنبه 04 اسفند 1399

سلام برای 4 الی 5 دستگاه با گاز خانگی یا گازوییل یک ژنراتور پیشنهاد بدید برای خرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امین
ارسال شده در : جمعه 01 اسفند 1399

با عرض سلام و خدا قوت، برای 100 تا 500 دستگاه ماینر اگر هر کدوم بالغ بر 1.5 تا 2 کیلووات توان مصرفیشون باشه، چه ژنراتوری پیشنهاد میدید؟ و اینکه هزینه گاز مصرفی این ژنراتور به طور میانگین و ماهانه چقدر است؟ ممنون میشم توضیح کاملتری بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هادی کشاورز
ارسال شده در : جمعه 01 اسفند 1399

با سلام، میزان مصرف گاز ژنراتور دائم کار ۳۰۰kva چقدر است؟ (جهت کار در شهرک صنعتی)

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عباس
ارسال شده در : چهارشنبه 29 بهمن 1399

سلام برای مصرف دائم دامداری سنتی و راه اندازی ۶ دستگاه ماینر چه ژنراتوری را پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسن فرزانه
ارسال شده در : چهارشنبه 29 بهمن 1399

سلام برای 5 دستگاه ماینر که مکان و گاز صنعتی هم دارد، چه دستگاهی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی کاشانی
ارسال شده در : دوشنبه 27 بهمن 1399

سلام، وقت بخیر، برای ۶۰ دستگاه ۱۱ آمپر به علاوه ۵۰ آمپر لوازم جانبی. دو ژنراتور گازوئیلی کنار هم که هر کدوم ۱۲ ساعت کار کنه که فشاری هم بهشون نیاد چی پیشنهاد میدین؟ ممنون

user1@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عبدالله بهزاد
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

با سلام می خواستم اگه امکانش هست در مورد خرید ژنراتور گازی، دیزلی راهنمایی بفرمایید

user1@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 26 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد حسینی
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام در خصوص دستگاه های قابل استفاده با گاز شهری جهت پنج دستگاه ماینر چطور؟ هزینه خرید و نگهداری هم لطف بفرمایید

user1@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 26 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی طرفی
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

با سلام، 30 ماینر می خوام روشن کنم و به مولد نیاز دارم.

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی رضایی
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام، وقتتون بخیر، لطفا یک ژنراتور دیزلی برای ۴ دستگاه و چند عدد لامپ معرفی نمایید.

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام، برای مشاوره همکاران ما در واحد فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد مهدی رضایی
ارسال شده در : جمعه 24 بهمن 1399

سلام و عرض ادب، برای ۴۰ عدد ماینر چه ژنراتوری پیشنهاد می کنید.

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی رحیمی
ارسال شده در : جمعه 24 بهمن 1399

لطفا برای مشاوره با من تماس بگیرید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

با شما تماس گرفته خواهد شد.

علی سیدابادی
ارسال شده در : پنجشنبه 23 بهمن 1399

سلام و عرض خسته نباشید. برای ده دستگاه ماینر با آمپر مصرف 7 امپر چه دستگاهی با گاز شهری پیشنهاد میشه. قیمتش چقدر در میاد؟

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 25 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محسن افتخاری
ارسال شده در : چهارشنبه 22 بهمن 1399

سلام وقت بخیر، برای راه اندازی ۱۰۰ عدد ماینر چه ژنراتوری پیشنهاد میکنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر علی رشیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 22 بهمن 1399

سلام، ژنراتور ۴۰ مگا که با گاز مسکونی کار می کند چند آمپر برق می دهد؟ و قیمت دستگاه چه مقدار هست؟ و اینکه مقدار آمپر را که می دهد سه فاز می باشد یا تک فاز؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد جواد شاه محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 22 بهمن 1399

قیمت دستگاه a10 چند می باشد این دستگاه چند برابر دستگاه معمولی تولید اتریوم می کند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 بهمن 1399

با سلام، ما فروشنده ژنراتور برق هستیم و ماینر ارز دیجیتال نمی فروشیم.

یاشار
ارسال شده در : چهارشنبه 22 بهمن 1399

لطفا اگه بشه قیمتی برای اینمقدار ماینر و مصرف برق هم از نوع گاز و هم از نوع گازوییلی اطلاع رسانی کنین. دستگاه t2t مصرف برق 2200w تعداد دستگاه ۵ الا ۱۰ تا است، چه ژنراتور لازم هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد زرین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 بهمن 1399

سلام، برای 20 ماینر با مصرف 6 آمپر چه ژنراتوری مناسب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شیردل
ارسال شده در : یکشنبه 19 بهمن 1399

سلام، برای 60 ماینر با مصرف 6 آمپر چه ژنراتوری مناسب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی اصغر عبیری
ارسال شده در : یکشنبه 19 بهمن 1399

سلام، برای ۲۰ تا ۳۰ ماینر که هر کدوم ۱۵ آمپر مصرف برق دارن چه دستگاهی و با چه قیمتی پیشنهاد میدین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد حسین
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام و ارادت، برای 30 دستگاه ماینر که در مجموع حدود 200 آمپر نیاز هست با سوخت گازوییل چه ژنراتوری پیشنهاد میفرمایید؟ راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. سپاس از لطفتون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی شکوهی
ارسال شده در : جمعه 17 بهمن 1399

سلام لطفاً راهنمایی کنید برای 33 دستگاه ماینر چه ژنراتور دیزلی خوبه و چقدر سوخت مصرف می‌کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سید قاسم خاکوندان
ارسال شده در : پنجشنبه 16 بهمن 1399

سلام وقت بخیر، لطفا بفرماییدبرای راه اندازی 35 عدد ماینر چه ژنراتور پایه گازی مناسب است؟ هزینه خرید و نگهداری آن چقدر است؟ چقدر فضا برای این کار مناسب است. متشکرم

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

خدادادی
ارسال شده در : چهارشنبه 15 بهمن 1399

با سلام، میزان مصرف گاز در ژنراتور های گازی چقدر است ؟آیا برای تولید برق برای دستگاه ماینر با ژنراتور گازی هم نیاز به مجوز هست؟ به طور مثال برای 50 دستگاه ماینر هزینه گاز را بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 16 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی حیدری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 بهمن 1399

سلام، من یک ژنراتور گازی برای 10 ماینر میخام قیمتش چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

لیاقت بزرگزاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 بهمن 1399

با سلام و تشکر از سایت خوبتون، اگه ممکنه راهنمایی کنید که بهترین و مقرون به صرفترین دیزل ژنراتور برای فارم ماینر در حد 50 کاوا چه مدلی باشد؟ و میزان سوخت ماهیانه یا در 24 ساعت چه مقدار می باشد؟ آخه ما نزدیک مرز ساکنیم و میزان سوخت بنا به قیمت آزادش برای ما مهم است.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 بهمن 1399

سلام، ممنون از شما، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرجی
ارسال شده در : دوشنبه 13 بهمن 1399

یک ژنراتور گازی دائم کار برای مصرف بار ۴ الی ۵ کیلوواتی نیاز داشتم، چه پیشنهادی دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محسن
ارسال شده در : دوشنبه 13 بهمن 1399

سلام در مورد تولید برق احتیاج به مشاوره دارم ممنون میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عزیزی
ارسال شده در : دوشنبه 13 بهمن 1399

سلام ممنون میشم در مورد ژنراتور گازی برای سه دستگاه ماینر راهنمایی کنین.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 13 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شایان کاشانی
ارسال شده در : شنبه 11 بهمن 1399

سلام خسته نباشید من میخواستم با برق خانگی آپارتمان یک دستگاه ماینر راه اندازی کنم آیا امکانش هست یا نه و جهت خرید دستگاه ماینر قوی چیکار باید بکنم و از کجا تهیه کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 12 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد مسعودی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 بهمن 1399

سلام خسته نباشید، ژنراتور دو گانه هم هست که گاز و گازوییل مصرف کنه برای ماینر؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 بهمن 1399

سلام، سلامت باشید، با شما تماس گرفته خواهد شد.

بابک
ارسال شده در : پنجشنبه 09 بهمن 1399

آیا ماینر برگ سبز داشته باشه از ژنراتور برای برق ماینر استفاده کنی باهات کار دارن یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 بهمن 1399

در صورت اخذ مجوزهای لازم، استفاده از ژنراتور برق مشکلی ندارد، آنچه مشکل زا می باشد استفاده از سیستم برق شهری یا صنعتی بوده که باعث افزایش بار شبکه شده و به دیگر بخش ها آسیب می زند.

حسین وفایی
ارسال شده در : چهارشنبه 08 بهمن 1399

سلام با موتور برق ۱۰۰۰ w دو زمانه بنزینی می توان ماینر راه اندازی کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 بهمن 1399

سلام، بستگی به توان ماینر شما دارد. لطفا اطلاعات بیشتری در مورد ماینر ارسال نمایید تا شما را دقیق تر راهنمایی کنیم.

مهدی قدسی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 بهمن 1399

با سلام، ممنون می شوم در زمینه خرید و میزان گاز مصرفی ژنراتور گازی راهنمایی بفرمایید؟ برای 2500 کیلو وات چه دستگاهی باید بخریم؟

user1@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 08 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی افسری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 بهمن 1399

سلام، با موتور برق گازویلی چند ماینر ۲۲۰ وات به صورت تمام وقت راه انداخت، ممنون

user1@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 08 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سامان ناصری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 بهمن 1399

سلام من نیاز به راهنمایی در زمینه تهیه ژنراتور گازی دارم، اگه بتونین کمکم‌ کنید ممنون میشم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 بهمن 1399

سلام، به روی چشم، با شما تماس گرفته خواهد شد.

نیما
ارسال شده در : دوشنبه 06 بهمن 1399

سلام برای 6 دستگاه 2000 وات همون 10 امپر که سر جمع 12000 وات 60 آمپر میشه با گاز صنعتی چی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد نادری
ارسال شده در : یکشنبه 05 بهمن 1399

درخواست مشاوره، اگه ممکنه از طریق واتساپ، محلی که هستم انتن دهی موبایل نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا دلیل دادن کمترین میزان امتیاز به صفحه را هم بفرمایید تا اگر ایرادی وجود دارد، اصلاح کنیم.

سعید میری
ارسال شده در : یکشنبه 05 بهمن 1399

سلام، درباره ژنراتور گازی دائم کار راهنمایی میخاستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین
ارسال شده در : شنبه 04 بهمن 1399

با سلام تولید برق واسه 2 دستگاه ماینر که هر کدام 2200 وات توان مصرفی شون هست جمعا 2400 وات میشه بصورت دایم چه ژنراتوری خوبه؟ آیا تولید رمز ارز با ژنراتور منع قانونی دارد یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیدابراهیمی
ارسال شده در : جمعه 03 بهمن 1399

با سلام آیا با دو ژنراتور کارکردن کردن به صورت ۲۴-۲۴ بهتر نیست؟ آیا تولید رمز ارز با ژنراتور منع قانونی دارد یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی شفیعی
ارسال شده در : جمعه 03 بهمن 1399

سلام میشه با برق خانگی 220 ولت از ماینر استفاده کرد؟ یکی یا دو تا با موتور برق بنزینی چند تا ماینر M3 15 تراش میشه استفاده کرد لطفا راهنمای کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رسولی
ارسال شده در : جمعه 03 بهمن 1399

باسلام، درباره تهیه ژنراتور گازی راهنمایی و مشاوره بیشتری میخواستم ممنون میشم در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سجاد
ارسال شده در : پنجشنبه 02 بهمن 1399

سلام، من نیاز به ژنراتور کم صدایی دارم که توان تولید برق برای ۱۰ ماینر s9j رو داشته باشه لطفا راهنمایی کنین. باتشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

معین موسوی
ارسال شده در : چهارشنبه 01 بهمن 1399

میخوام دستگاه بخرم

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 بهمن 1399

با شما تماس گرفته خواهد شد.

مسعود محمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 دی 1399

سلام، لطفا بابت مشاوره جهت خرید ژنراتور دائم کاری که توان حداقل 750 کیلووات خروجی به منظور قرارگیری درفارم با مجوز قانونی به من مشاوره بدهید.

user1@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اميرسيدنور
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام لطفا جهت مشاوره با من تماس بگیرید، ممنون ميشم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام، با شما تماس گرفته خواهد شد.

سینا سلیمی
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام برای خرید ژنراتور با من تماس بگیرید ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام، شماره موبایل وارد شده توسط شما صحیح نیست، لطفا دوباره ارسال نمایید.

محمد دارابی
ارسال شده در : یکشنبه 28 دی 1399

سلام ژنراتور ۸۰ کاوا چقدر هزینه داره؟ ممنون میشم تماس بگیرید .

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام، با شما تماس گرفته خواهد شد.

احمد
ارسال شده در : یکشنبه 28 دی 1399

لطفا برای راهنمایی در خرید ژنراتور با من تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام، با شما تماس گرفته خواهد شد.

ناصر ذوالفقاری
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام لطفا بفرمایید چه ژنراتوری برای راه اندازی 50 عدد ماینر مناسب است؟ هزینه خرید و نگهداری آن چقدر است؟ البته ژنراتور دیزل ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام، با شما تماس گرفته خواهد شد.

دانشور
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام ممنون میشم برای خرید بنده را راهنمایی بفرمایید

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام، با شما تماس گرفته خواهد شد.

ناصر طالقانی
ارسال شده در : جمعه 26 دی 1399

سلام لطفا جهت مشاوره با من تماس بگیرید. ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهزاد نظری
ارسال شده در : جمعه 26 دی 1399

لطفا برای راهنمایی خرید ژنراتور تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید خاموش
ارسال شده در : جمعه 26 دی 1399

باسلام، لطفا جهت نصب موتور ژنراتور دیزل برای مشاوره با من تماس بگیرید. ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ساسان
ارسال شده در : جمعه 26 دی 1399

سلام اطلاعات خوبی دارید ولی ای کاش یا هزینه حدودی گفته بودید. اگه زحمت بکشید تماس بگیرید و درباره راه اندازی فارم کمک کنید ممنون میشم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام، دوست عزیز ما فروشنده ژنراتور برق هستیم، با ژنراتور، برق تولید می شود. اگر به دنبال استخراج ارز دیجیتال هستید باید ماینر تهیه کنید که ما ماینر نمی فروشیم.

مهدی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 دی 1399

جهت مشاوره جهت خرید ژنراتور با بنده تماس حاصل شود.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

با شما تماس گرفته خواهد شد.

مهدی کمایستانی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 دی 1399

سلام خسته نباشید اول نظر من یک موتور برق دائم کار خوب و ولتاژ خوب قیمت مناسب و یک دستگاه تقویت برق که به عنوان مثال برق 12 ولت را به 220 تبدیل می کند. این هم راه حل خوبی است درسته هزینه دارد ولی ارزش دارد. وقتی موتور برق روشن باشد می توان با دستگاه تقویت برق را تقویت کرد و ماینر به راه بیوفتد من این پیشنهاد را به شما داده ام نه میشناسم چه کسی هستید ولی بازم دوست دارم با شما همکاری کنم و برای خودم راه اندازی کنم ممنون میشم و اینکه من در شهری زندگی می کنم دائم باد میاد و می توان از باد هم کمک گرفت خواهشمندم تماس بگیرید و مرا راهنمایی کنید ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صادق احمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 دی 1399

لطفا با من تماس بگیرید به ژنراتور نیاز دارم، سپاسگذارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

با شما تماس گرفته خواهد شد.

مجتبی پوری
ارسال شده در : پنجشنبه 25 دی 1399

سلام، اگر ممکنه بفرمایید امکان تولید 100 امپر برق با ژنراتور گازی (شهری) هست؟ و قیمت این ژنراتور چند هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی جعفری
ارسال شده در : پنجشنبه 25 دی 1399

با سلام، ممنون میشم جهت مشاوره انتخاب و خرید ژنراتور با بنده تماس گرفته شود.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسام رضاپور
ارسال شده در : چهارشنبه 24 دی 1399

لطفا کارشناساتون جهت مشاوره تماس بگیرند.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 دی 1399

به روی چشم، با شما تماس گرفته خواهد شد.

رضا امینی
ارسال شده در : چهارشنبه 24 دی 1399

لطفا کارشناساتون جهت مشاوره تماس بگیرند سپاس فراوان

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 دی 1399

به روی چشم، با شما تماس می گیرند.

محمد کوزه گر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 دی 1399

سلام لطفا با بنده برای خرید ژنراتور تماس بگیرید و بنده رو راهنمایی کنید. تشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اردشیر مختاری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 دی 1399

باسلام، قیمت ژنراتور دائم کار گازی ۴۰ کاوا چه قدر است؟ و گاز مصرفیش چند متر مکعب هستش؟ و آیا با گاز کپسول کار میکنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرهانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 دی 1399

راهنمایی در خصوص خرید و محاسبات برای ژنراتور گازی دارمممنون میشم تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا محمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 دی 1399

سلام لطفا راهنمایی کنید برای راه اندازی 50 دستگاه ماینر چه ژنراتوری لازم است، مقدار گاز مصرفی آن چقدر است و قیمت چند است؟ ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سیاوش معین فر
ارسال شده در : دوشنبه 22 دی 1399

سلام، لطفا جهت مشاوره با من تماس بگیرین ممنون میشم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کیومرث پورجبلی
ارسال شده در : دوشنبه 22 دی 1399

سلام ژنراتور 100 یا150 کاوا با برق خانگی فشار 1.4 برای ماینر نیاز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پورعباس
ارسال شده در : یکشنبه 21 دی 1399

ممنون میشم تماس بگیرین سوال داشتم در مورد ژنراتور گاز سوز.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عظیمی
ارسال شده در : یکشنبه 21 دی 1399

با سلام، بنده قصد راه اندازی یک فارم با ۱۰ ماینر ۱۰ احمدی را دارم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عادل ملکی
ارسال شده در : شنبه 20 دی 1399

سلام، بنده نیاز به ژنراتور گازسوز دارم، لطفاً تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعيد محمدي
ارسال شده در : شنبه 20 دی 1399

بنده نياز به ژنراتور دارم، لطفا تماس بگيرين.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

وحید عرشیا
ارسال شده در : پنجشنبه 18 دی 1399

سلام، راجب ژنراتور و قیمتها سوال داشتم ممنون میشم تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سید محسن میرقادری
ارسال شده در : پنجشنبه 18 دی 1399

با سلام و خسته نباشید، در خصوص خرید ژنراتور با دفتر شما تماس گرفتم که متاسفانه موفق به صحبت با کارشناسان شما نشدم، ممنون میشوم با بنده تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 دی 1399

سلام، سلامت باشید، ساعات کاری مجموعه در روز پنج شنبه تا ساعت 12:30 می باشد، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیرحسین تاوانه
ارسال شده در : چهارشنبه 17 دی 1399

سلام من ۶ عدد دستگاه ماینر s9j دارم از چه ژنراتوری باید استفاده کنم قیمت چنده؟ اداره برق که متوجه نمیشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد رضا علی مردانی
ارسال شده در : یکشنبه 14 دی 1399

مشاوره در خصوص ژنراتو برای ماینینگ

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 دی 1399

با سلام، هایپر صنعت فامکو هیچ گونه اطلاعاتی در مورد ماینینگ و یا ماینرها نداشته و صرفا فروشنده ژنراتور برق بوده که برای ماینرها هم کاربرد دارد.

امید
ارسال شده در : شنبه 13 دی 1399

سلام، اول میخواستم بدونم اگر با یک دستگاه ماینر که توان مصرفی آن ۱۵۰۰ وات هست، از برق خانگی استفاده کنیم اداره برق متوجه میشود؟ و دوم اینکه چه نوع موتور برق یا ژنراتوری رو برای یک دستگاه با توان ۱۵۰۰ کافی و پیشنهاد میکنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 دی 1399

سلام، متاسفانه در مورد اینکه اداره برق چه سیاست هایی دنبال می کند اطلاعاتی نداریم. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید
ارسال شده در : شنبه 13 دی 1399

سلام، لطفا در خصوص راه اندازی چند ماینر با ژنراتور گازی راهنمایی بفرمایید، قیمت این ژنراتور چقدر است و آیا در حین کار تولید صدا و حرارت زیاد می کند که باعث مزاحمت شود؟! سپاس

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 دی 1399

سلام، درمیزان صدای ژنراتور فاکتورهای متعددی تاثیرگذار می باشند مثل کانوپی دار بودن و یا ویژگی های محیط نصب، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

منصور ج
ارسال شده در : جمعه 12 دی 1399

برای ۳۰ دستگاه ماینر که هر کدام ۱۵ آمپر و ۳۵۰۰ وات مصرف برق دارد چه ژنراتوری پیشنهاد می دهید و قیمت چقدر است؟ امکان کاهش صدای موتور برق وجود دارد؟ لطفا میزان مصرف سوخت گاز و یا گازوئیل را هم بفرمایید. ممنونم

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 دی 1399

بله امکان به حداقل رساندن صدای ژنراتور وجود دارد، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضا صدوق
ارسال شده در : پنجشنبه 11 دی 1399

با سلام و احترام، سوال بنده راجع به استفاده از ژنراتور برای استخراج ارز دیجیتال، می بوده و آیا مصرف سوخت دیزل آزاد یا گاز انشعابی منع قانونی دارد؟ یا کلا با هر نوع برقی برای استخراج ممانعت می‌شود؟ چون قصد خرید ژنراتور از این شرکت برای راه اندازی فارم هستیم. سپاسگزاریم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 11 دی 1399

سلام و عرض ادب، استفاده از انواع ژنراتور برای ماینرها منعی ندارد، مشکلی که شنیده اید مربوط به استفاده از برق صنعتی، مانند برق کارخانه ها که بسیار ارزانتر بوده و دولت صرفا برای تولید تامین می نماید، می باشد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا س
ارسال شده در : چهارشنبه 10 دی 1399

سلام برای 30 دستگاه ماینر دیزل ژنراتور میخواهیم. چه توانی باید بخریم و برق دیزل نوسان نداره؟ باعث سوختن پاور دستگاه ها نمیشه، گاز شهری نداریم فقط گازوئیل میتونیم تهیه کنیم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 11 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی سعیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 دی 1399

سلام، برای ۱۵ عدد دستگاه m3 چه ژنراتوری را پیشنهاد می دهید و قیمت دقیق رو ارسال کنید ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 11 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 دی 1399

میخوام راهنماییم کنید برای راه اندازی یه فارم که با برق ژنراتور دیزلی کار بکنه، بتونم ژنراتور مناسب انتخاب کنم. در مرحله مذاکره با سرمایه گذار هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 11 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهروز
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 دی 1399

سلام برای ۲ عدد دستگاه ماینر چه موتور برقی لازم است و قیمت آن چند است؟ صدای موتور برق به چه اندازه است؟ موتور برق چه میزان فضایی با چه درجه دمایی احتیاج دارد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جواد عالیپور
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 دی 1399

سلام با ۱۵۰ میلیون سرمایه چقدر سود هر ماه میشه دریافت کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 دی 1399

سلام، اطلاعاتی در این زمینه نداریم، ما صرفا تامین کننده ژنراتور ماینر هستیم و فروشنده ماینر نیستیم.

رضا حمزه
ارسال شده در : دوشنبه 08 دی 1399

سلام، برای صد دستگاه ماینر 13 آمپر چه ژنراتور گازی مناسبه؟ چند Kva باشه؟ و قیمتش چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پوریا باباشاهی
ارسال شده در : دوشنبه 08 دی 1399

سلام، برای 100 تا 150 امپر دائمی برای ماینر چه ژنراتور پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مادسین ضیائی
ارسال شده در : دوشنبه 08 دی 1399

سلام، قیمت یک ژنراتور میخواستم، ممنون میشم باهام تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احسان علیرضایی
ارسال شده در : دوشنبه 08 دی 1399

با سلام، با توجه به بازار امروز چقدر لازمه تا با 50 تا ماینر شروع کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 دی 1399

سلام، متاسفانه اطلاعاتی در زمینه قیمت ماینر نداریم، ما صرفا فروشنده ژنراتور برق ماینر هستیم و نه خود ماینر.

داود شمس
ارسال شده در : یکشنبه 07 دی 1399

سلام وقت بخیر، من ژنراتور ۱۰۰ آمپر گاز سوز دائم کار میخوام، ممنون میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 07 دی 1399

سلام، وقت شما هم بخیر، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود پارسا
ارسال شده در : شنبه 06 دی 1399

با سلام، سرمایه من در حدود 80 میلیون تومان هست آیا ژنراتوری هست که با بخشی از این سرمایه بشه تهیه کرد و مابقی رو هم ماینر خرید؟ یا باید سرمایه بیشتری فراهم کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 07 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد کریمی
ارسال شده در : جمعه 05 دی 1399

با عرض سلام و خسته نباشید، ژنراتورهای گازی تا چند آمپر برق میدهند؟ مثلا برای 30 آمپر چه ژنراتوری مناسب است؟ و با چه میزان گاز مصرفی؟ ممنونم

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 دی 1399

سلام. من یک ماینر ۳۲۵۰ واستبر ساع ندارم. چه ژنراتوری براش بزازم مناسبه؟ اصلاً ژنراتوری برای این میزان کم داریم یا همه‌شون بزرگ‌ و پر توان هستن؟ ممنون می‌شم باهام تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 03 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید رخشانی
ارسال شده در : دوشنبه 01 دی 1399

سلام من تا 70 آمپر ژنراتور دائم کار گاز سوز با گاز خانگی میخوام، قیمتش چقدر میشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسام گلشاهی
ارسال شده در : دوشنبه 01 دی 1399

سلام وقت شما بخیر برای 50 الی 100 آمپر چه ژنراتوری مناسب است لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احسان
ارسال شده در : یکشنبه 30 آذر 1399

سلام من دو تا ماینر دارم 30 امپر برق میکشه، چه نوع ژنراتور گازی پیشنهاد می کنید و دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 01 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید
ارسال شده در : جمعه 28 آذر 1399

درود بر شما، ژنراتور دائم کار گازسوز میخواستم. حداقل ۲۰۰ آمپر خروجی دائم کار لازم دارم، لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید. سپاس فراوان

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 29 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

یاسر
ارسال شده در : چهارشنبه 26 آذر 1399

سلام برای ۲۰ تا دستگاه m3 چه ژنراتوری جوابگو است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 27 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اکبر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 آذر 1399

سلام برای بیست دستگاه ماینر با مجموع 200 آمپر چه ژنراتوری پیشنهاد میدین و با چه قیمتی؟ ممنون میشم جواب بدین

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جواد حسنپور
ارسال شده در : دوشنبه 24 آذر 1399

سلام، برای ماینینگ با توان 100000 وات چند نوع دستگاه موجود دارید؟ دیزل با گازی مهم نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محسن حسن نژاد
ارسال شده در : جمعه 21 آذر 1399

با سلام و وقت بخیر، برای فارم ماینینگ چه ژنراتوری (گاز و دیزل) واسه گاز شهری یا نیروگاهی پیشنهاد می کنید ممنون میشم پاسخ دهید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 آذر 1399

سلام، وقت شما هم بخیر، اطلاعات ردخواستی برای شما ارسال خواهد شد.

اکبر محمودی
ارسال شده در : جمعه 21 آذر 1399

سلام، برای ۳۰ عدد ماینر ۱۵ امپری چه ژنراتوری خوبه؟ و اینکه صداش چقدر هست؟ داخل سوله میشه کار گذاشت که صداش بیرون نره؟ بعد برق ژنراتور نویز نداره واسه ماینر اشکال ایجاد نمیکنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجتبی محمودی
ارسال شده در : جمعه 21 آذر 1399

سلام برای ۱۰ دستگاه ماینر با توان مصرفی ۳۵۰۰ وات چه ژنراتوری را پیشنهاد میکنید؟میخواستم از ژنراتور گازی استفاده کنم، راهنمایی کنید که از چه دستگاهی استفاده کنم و قیمت دستگاه چند میباشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 آذر 1399

سلام، اطلاعات درخواستی برای شما ارسال خواهد شد.

امید فتاحی
ارسال شده در : یکشنبه 16 آذر 1399

با سلام، برای فارم ماینیگ چه ژنراتور گاز سوزی پیشنهاد می کنید (گاز شهری)، لیست قیمت انواع ژنراتور گاز سوز و دیزلی بر حسب توان تولیدی رو بی زحمت برای بنده ارسال کنید. بنده در حال حاضر جواز فارم گرفتم و میخام شروع به کار کنم، ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عباس قبادی
ارسال شده در : شنبه 15 آذر 1399

ژنرراتور ۱۵۰ کاوا برای ماینینگ قیمت چقدر هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 16 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید محمدی
ارسال شده در : شنبه 08 آذر 1399

سلام برای راه اندازی ۷۰ دستگاه ماینر ۲۲۰۰ وات چه ژنراتوری مناسبه و قیمتش در چه رنجیه؟؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سجاد کریمی
ارسال شده در : شنبه 08 آذر 1399

سلام، چه ژنراتوری بخرم که چند سال برام کار کنه؟ مان، اسکانیا، اویکو یا پیشنهاد دیگه ی دارید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید!؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمود قادری
ارسال شده در : چهارشنبه 05 آذر 1399

سلام وقت بخیر، ژنراتور گاز سوز برای ماینر نیاز داشتم، لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 06 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید پاریزی
ارسال شده در : چهارشنبه 05 آذر 1399

سلام برای تامین برق 7 دستگاه ماینر 7 آمپر چه ژنراتور یا موتور برقی مناسب است؟ لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 06 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

میلاد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 آذر 1399

سلام برای دو ماینر چه زنراتوری پیشنهاد میکنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 05 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی پرپنچی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 آذر 1399

سلام من ۲۰ دستگاه ماینر ۱۵۰۰ وات دارم و میخواستم از ژنراتور گازی استفاده کنم شما میتونید راهنمایی کنید که از چه دستگاهه استفاده کنم و قیمت دستگاه چند میباشد؟ سپاس

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 05 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شهرام حسونی زاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 آذر 1399

برای ۱۰۰ دستگاه ماینر ۱۳ آمپری چه ژنراتوری را پیشنهاد می کنید و قیمت آن چند است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صادق
ارسال شده در : یکشنبه 02 آذر 1399

سلام در یک سوله ای در یک شهرک صنعتی قصد بر پایی حدودا ۹۰ دستگاه ماینر را داریم، چه ژنراتوری پیشنهاد میکنید؟ ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حامد خیرالهی
ارسال شده در : شنبه 01 آذر 1399

ژنراتوری که برای ۳۰ دستگاه صلاح میدونید چیه و قیمت هم لطف کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 02 آذر 1399

اطلاعات درخواستی برای حضرتعالی ارسال خواهد شد.

شیوا
ارسال شده در : جمعه 30 آبان 1399

برای ماینر با مصرف برق ۱۰۰ آمپر چه دستگاهی با چه قیمتی پیشنهاد میدید؟‌

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 آذر 1399

اطلاعات درخواستی ارسال خواهد شد.

محسن موسوی
ارسال شده در : شنبه 24 آبان 1399

سلام برای ۱۰ دستگاه ماینر با توان مصرفی ۳۵۰۰ وات چه ژنراتوری را پیشنهاد میکنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 25 آبان 1399

سلام، اطلاعات درخواستی برای شما ارسال خواهد شد.

محمد ابراهیمی
ارسال شده در : جمعه 23 آبان 1399

استفاده از ژنراتور مجاز هست؟ از لحاظ قانونی که نمیتونن به اون گیر بدن که مصرف گازتون زیاده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 آبان 1399

بله، استفاده از ژنراتور برای ماینرها مجاز است.

رضا فناییان
ارسال شده در : پنجشنبه 22 آبان 1399

سلام ما برای باغچه به ۵ کیلووات برق دائم نیاز داریم چه ژنراتور یا سیستم خورشیدی پیشنهاد میدید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

یاسین فولادزاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 آبان 1399

سلام برای برق 30 ماینر 12 آمپره چی پیشنهاد میدید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسن آبادی
ارسال شده در : شنبه 17 آبان 1399

سلام، 100 دستگاه ماینر 1700 وات دارم، ژنراتور دائم کار چه پیشنهادی میدید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 18 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجتبی شخمگر
ارسال شده در : جمعه 16 آبان 1399

جهت مشاوره برای ژنراتور در حد ۵ یا ۱۰ ماینر

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

S
ارسال شده در : چهارشنبه 14 آبان 1399

سلام، برای داشتن ۱۰۰ آمپر برق چه ژنراتوری نیاز هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد ابوالفتحی
ارسال شده در : چهارشنبه 14 آبان 1399

سلام برای حداقل 250 دستگاه ماینر چه ژنراتوری معرفی می کنید؟ خودت نصب و راه اندازی انجام میدید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محسن موسوی
ارسال شده در : یکشنبه 11 آبان 1399

سلام، برای ۱۰ دستگاه ماینر ‌توان تقریبا ۱۶۰۰ وات، برای هر دستگاه چه ژنراتوری مناسب است و در چه رنج قیمتی؟ لطفا راهنمایی کنید، ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا علیپوران
ارسال شده در : پنجشنبه 08 آبان 1399

سلام ببخشید برای 50 ماینر چه ژنراتوری مناسب هستش ممنون و چه میزان گاز مورد نیازه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

متین حمزه
ارسال شده در : چهارشنبه 16 مهر 1399

سلام کدوم ژنراتور گازی برای ده ماینر 3000 وات مناسبه و لطفا قیمت و اینکه دو ژنراتور بزاریم که اصطحلاک کم بشه یعنی 12 ساعته کار کنن خوبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 مهر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مرادی
ارسال شده در : شنبه 12 مهر 1399

سلام.جهت فروش برق به تعدادی مولد نیازمندم 1مگا 2 مگا تا 6 مگا ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 13 مهر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

باباییی
ارسال شده در : جمعه 11 مهر 1399

سلام، ممنون از مطالبتون خوب بود. برای ماینینگ، 250 دستگاه که 7 آمپر مصرف برق دارن، چه نوع ژنراتوری پیشنهاد می کنید؟ قیمت و نوع دستگاه ایرانی و خارجی؟ یک دستگاه خوب که فقط کار بکنه و استهلاک کمی داشته باشه. در ضمن مصرف گازشم مناسب باشه ممنون میشم راهنمایی بکنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 12 مهر 1399

سلام، جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شما تماس گرفته خواهد شد.

مرتضی بخشی زاده
ارسال شده در : پنجشنبه 10 مهر 1399

سلام، خسته نباشید، ممنون بابت مطالب مفیدتون. واسه ۳ دستگاه ماینر چه ژنراتوری بهتر و مقرون به صرفه میباشد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 12 مهر 1399

سلام، اطلاعات درخواستی برای شما ارسال خواهد شد.

حسین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 مهر 1399

سلام، برای 10 ماینر 6300 وات 63000 وات ژنراتور چه قیمته؟ و برای 20 تا دستگاه ماینر 6300 وات ژنراتور 1/300 وات چه قیمته؟ اول میخوام با یه ماینر شروع کنم، قیمت ژنراتور 7000وات چه قیمته؟ ممنون میشم راهنمایی کنید دارم سبک سنگین میکنم چجوره میصرفه نمیصرفه قطعات ژنراتورهم دارید شبانه روز روشن باشه مشکلی پیش نمیاد؟؟ گازوئیل بهتره یا گاز؟؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 مهر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود حسینی
ارسال شده در : یکشنبه 30 شهریور 1399

سلام وقتتون بخیر، برای دو دستگاه ماینینگ که هرکدوم 2300 وات هستند، چه ژنراتوری پیشنهاد میدید و هزینش چقدره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 مهر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محسن
ارسال شده در : دوشنبه 01 مهر 1398

سلام، اطلاعات مفیدی که ارائه نمودید، ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 فروردین 1400

سلام، ممنون از شما...