تجهیزات پزشکی سنجشی

تجهیزات پزشکی سنجشی چیست؟

تجهیزات پزشکی سنجشی، به طور گسترده درمنزل و مراکز درمانی جهت اندازه گیری علائم حیاتی و اصلی بدن، کنترل سلامتی، پیشگیری، بهبود و جلوگیری از پیشرفت بیماری های زمینه ای مانند قلبی و سکته های مغزی مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است همه افراد به خصوص افراد سالمند، به تجهیزات پزشکی سنجشی اولیه مانند دستگاه فشارسنج خون، تب سنج، دستگاه تست قند خون و غیره در منزل دسترسی داشته باشند تا در زمان نیاز مانند یک پزشک سیار به وضع خود رسیدگی کنند.

کاتالوگ معرفی تجهیزات پزشکی فامکو

انواع برند تجهیزات پزشکی سنجشی
پالس اکسیمتر بیورر تب سنج دیجیتال بیورر
پالس اکسیمتر Beurer تب سنج دیجیتال Beurer
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر
ترازوی دیجیتال بیورر  دستگاه تست قند خون مایکرولایف گلوتک
ترازوی دیجیتالی Beurer دستگاه تست قند خون Microlife Glucoteq
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر
فشارسنج بازویی دیجیتال مایکرولایف WatchBP
فشارسنج بازویی دیجیتال Microlife WatchBP
اطلاعات بیشتر

faq

هنگام انتخاب و خرید تجهیزات پزشکی سنجشی باید به کاربری و مکان استفاده از دستگاه، بازه اندازه گیری و میزان دقت و همچنین وجود قابلیت هایی مانند حافظه ذخیره سازی و سیستم خاموشی خودکار توجه کرد.

دستگاه های پزشکی سنجشی مورد استفاده در مراکز درمانی به گونه ای هستند که برای استفاده در تعداد دفعات بالا مناسب هستند و میزان دقت آنها نسبت به دستگاه های خانگی اهمیت بسیار بیشتری دارد.

دستگاه های اولیه سنجش مانند: دستگاه فشار سنج خون، تب سنج و پالس اکسیمتر از تجهیزات ضروری می باشند و در صورتیکه شخص به دیابت یا افت قند مبتلا باشد، وجود دستگاه اندازه گیری قند خون هم بسیار اهمیت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: