بهترین پمپ آب خانگی

بهترین پمپ آب خانگی کدام است؟

بهترین پمپ آب خانگی با عملکردی عالی به تنظیم و کنترل فشار آب مورد نیاز ساختمان ها کمک بسیار زیادی می کند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین پمپ آب خانگی آشنا کنیم تا با آگاهی کامل بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید. این مقاله حاصل بیش از بیست سال تجربه هایپر صنعت فامکو در زمینه مشاوره به بیش از 70000 مشتری حقوقی در صنایع مختلف کشور و همچنین سابقه فروش بیش از 200000 پمپ به افراد و یا صنعتگران مختلف و تا سال 1400 می باشد.

بهترین پمپ آب خانگی

نکته زیر تجربه بیش از بیست سال سابقه فعالیت هایپر صنعت فامکو در زمینه طراحی، ساخت و تولید، واردات پمپ و همچنین مشاوره تکنیکال در زمینه انتخاب پمپ به تمامی صنایع، صنعتگران، کشاورزی و مصرف کنندگان خانگی می باشد.

بهترین پمپ آب خانگی

نکته بسیار مهم: بهترین پمپ آب خانگی، فقط و فقط، باید و باید توسط کارشناس فنی و همچنین بعد از مشاوره دقیق و همچنین بررسی محل نصب و چک کردن کلیه فاکتورهای تعیین کننده مانند وضعیت جغرافیایی، محل و موقعیت نصب و صدها فاکتور دیگر به شما عزیزان اعلام شود و صرفا نام بردن یک برند و یک مدل بدون بررسی تکنیکال کاری صد در صد غلط خواهد بود.

اصلی ترین نکات در زمان انتخاب بهترین پمپ آب

بهترین مارک پمپ آب خانگی کدام است؟

امروزه برند های زیادی در جهان و در بازار ایران تولیدکننده پمپ آب خانگی هستند که از نظر کیفیت طراحی و ساخت و سایر ویژگی ها با هم متفاوت هستند. برخی از این شرکت ها و برند ها کیفیت بسیار بالاتر و در نتیجه محبوبیت بیشتری دارند.

انتخاب بهترین مارک پمپ آب خانگی بستگی و ارتباط مستقیم به بودجه مصرف کننده و خریدار دارد، صرفا انتخاب یک پمپ بر اساس برند شرط لازم برای خرید می باشد اما شرط کافی نیست. بدین معنا که بسیارند پمپ هایی که برندهای کمتر شناخته شده اند اما در یک مدل خاص بسیار قدرتمند تر و با کیفیت تر از دیگر برندها عمل می کنند. حال اگر صرفا به دنبال بهترین پمپ آب خانگی بر اساس برند می گردید، برندهای زیر به شما عزیزان معرفی می گردد. لازم به ذکر است که لیست زیر ترتیب خاصی یا اولویتی ندارد.

بر اساس کشور های مطرح تولیدکننده پمپ آب خانگی می توان به صورت زیر تقسیم نمود.

بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی

ایتالیا یکی از کشورهای پیشگام و معتبر در زمینه تولید بهترین پمپ آب خانگی می باشد. برخی از رایج ترین و بهترین برند های پمپ آب خانگی عبارتند از:

  • پمپ آب خانگی پنتاکس
  • پمپ آب خانگی داب
  • پمپ آب خانگی سایر
  • پمپ آب خانگی لوارا
  • پمپ آب خانگی سیستما
  • پمپ آب خانگی سیلند
  • پمپ آب خانگی اسپرونی
  • پمپ آب خانگی پدرولو

بهترین پمپ آب خانگی چینی

کشور چین یکی از تولید کننده های بزرگ پمپ آب خانگی است که برای انتخاب بهترین پمپ آب خانگی چینی باید به مواردی نظیر کارکرد، مشخصات فنی و نیازی که دارید توجه نمایید. حتما از برند های دارای تاریخچه و اعتبار عالی استفاده کنید.

همچنین از جمله بهترین پمپ آب خانگی چینی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی

در میان شرکت های تولید کننده پمپ آب خانگی موجود در ایران نیز برند های معتبری وجود دارند. در انتخاب بهترین پمپ آب خانگی ایرانی، توجه به نوع نیاز و محیط مورد نظر بسیار مهم است. بهترین پمپ آب خانگی ایرانی هم عبارت است از:

  • پمپ راد
  • پمپ آب خانگی نوید موتور
  • پمپ آب خانگی دیزل ساز
  • پمپ آب خانگی پمپیران
  • پمپ آب خانگی الکتروژن

دقت نمایید که خریدن بهترین برند یا بهترین مارک موجود در بازار بدان معنا نیست که شما بهترین انتخاب را انجام داده اید و دیگر مشکلی در فشار آب نخواهید داشت.

از نظر توان پمپ نیز بهترین پمپ آب خانگی یک اسب را می توان در میان برند هایی نظیر پنتاکس، ابارا، سیستما، لئو، استریم، الکتروژن و سیلند یافت.

برای انتخاب بهترین نوع پمپ آب خانگی باید بر اساس نیاز خود و محیط نصب اقدام نمایید. در صورتی که در انتخاب یک پمپ شک و سوالی داشتید حتما با افراد متخصص مشورت نمایید.

پمپ آب پنتاکس (Pentax)

معروف ترین و بهترین برند پمپ آب خانگی، از میان بهترین پمپ های آب خانگی ایتالیایی و همچنین بهترین پمپ آب خانگی در ایران می باشد که پنتاکس نام دارد. این شرکت در سال 1990 در ایتالیا تاسیس شد و پمپ های آب آن با فناوری روز دنیا در انواع محیطی، جتی، بشقابی و خودمکش، تک پروانه و دو پروانه قابل ارائه می باشند. البته به دلیل واردات و نوسان نرخ ارز، قیمت پمپ آب خانگی پنتاکس نیز دچار نوسان و افزایش است. از مدل های پرفروش این برند می توان PM، CM و CAM را نام برد.

پمپ آب خانگی پنتاکس ایرانی

کمپانی پنتاکس مجوز تولید محصولات خود را به برخی کشور ها در سطح جهان داده تا تحت لیسانس پنتاکس ایتالیا بتوانند بهترین پمپ آب خانگی را تولید نمایند. کلیه قطعات این مدل پمپ پنتاکس ایتالیایی بوده و در ایران با تمام مشخصات کشور سازنده و شماره سریال آن مونتاژ می شود و دارای قیمت مناسب تری می باشند.

پمپ آب داب (DAB)

یکی دیگر از برند های معتبر ایتالیایی در زمینه تولید پمپ آب خانگی، برند داب است که از سال 1996 یکی از بهترین پمپ های آب خانگی موجود در بازار ایران به شمار می رود. محصولات این شرکت ایتالیایی با کیفیت بالا و تکنولوژی بسیار پیشرفته ای طراحی و ساخته می شوند و ابعاد کوچک و جمع و جوری دارند. این پمپ ها با توان 0.8 تا 1.4 اسب بخار قادر به تامین فشار مورد نیاز یک یا چند طبقه آپارتمان می باشند.

پمپ آب ابارا (Ebara)

بهترین پمپ های آب خانگی ابارا ژاپن در مدل های تک پروانه و دو پروانه، محیطی، جتی، بشقابی و خودمکش در سری های متنوعی قابل ارائه می باشد. برند ابارا دارای نوعی از پمپ آب خانگی بوده که در برابر مواد خورنده نیز مقاوم می باشد. کیفیت پمپ آب خانگی ابارا بسیار خوب بوده و در عین حال قیمت مناسبی نسبت به انواع ایتالیایی دارد و از پرفروش ترین محصولات این برند است. در هنگام انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی برای ساختمان خود، کمپانی ابارا با تنوع بالا یکی از بهترین گزینه است.

پمپ آب سایر (Saer)

یکی دیگر از بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی، برند سایر بوده که از سال 1951 تاسیس شده است و حداکثر هد این پمپ ها 70 متر با دبی (حداکثر آبدهی) 80 تا 100 متر مکعب در ساعت می باشد. تمامی محصولات این برند ایتالیایی به رنگ سبز طراحی و تولید می شوند. پرفروش ترین پمپ آب خانگی سایر را می توان مدل های KF, FC و CM نام برد. در مورد جنس و ساختار بهترین پمپ آب خانگی سایر می توان گفت که اکثر این محصولات دارای بدنه چدنی و پروانه برنج می باشند.

این برند مطرح با پروانه های با جنس های مختلف برای انواع کاربری یک مدل پمپ طراحی نموده است. پس به راحتی می توانید بهترین پمپ آب خانگی جتی، کوزه ای، بشقابی، گل کش، قلمی و حلزونی را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

پمپ آب خانگی لوارا (Lowora)

پمپ های تولید شده توسط شرکت لوارا را نیز می توان به عنوان بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی شناخت که دارای استاندارد هایی نظیر ISO 9001 و ISO 14001 می باشد و در سال 1986 تاسیس شد. از رایج ترین مدل های پمپ آب خانگی لوارا می توان مدل های P-PAS-PAB, CEA-CA, FH, SHS و CO را نام برد. این مدل ها دارای کیفیت بسیار بالا، موتور قدرتمند، پشتیبانی از هد مرتفع بوده و همچنین باعث صرفه جویی در انرژی می شوند.

اگر تصمیم به خرید بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی مناسب ارتفاع بالا دارید، برند لوارا بسیار مناسب است. بدنه این پمپ ها چدنی یا استیل می باشد.

پمپ آب گراندفوس (Grandfos)

تولید کننده بعدی بهترین پمپ آب خانگی شرکت گراندفوس بوده که در دانمارک تاسیس شده و یکی از مطرح ترین برند های ارائه دهنده بهترین پمپ آب خانگی با کیفیت بالا می باشد که مجهز به سیستم الکترونیکی بوده که قابلیت تنظیم جریان خروجی پمپ را دارد و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. بدنه بهترین پمپ آب خانگی گراندفوس بسیار مقاوم بوده و پروانه آنها نیز در برابر خوردگی دارای دوام بالایی است. این پمپ ها دارای هد مرتفع و قابلیت مکش از عمق زمین می باشند.

پمپ آب پدرولو (Pedrollo)

از بهترین پمپ های آب خانگی برند پدرولو در بیشتر از 160 کشور جهان قابل ارائه می باشد. شرکت پدرولا در سال 1974 تاسیس شد و یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه خرید بهترین پمپ آب خانگی می باشد و در دو مدل تک فاز و سه فاز در بازار قابل ارائه هستند. اگر می خواهید برای فضای محدود آپارتمان خود بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی را انتخاب نمایید، برند پدرولا بهترین است.

پمپ آب اسپرونی (Speroni)

یکی از اصیل ترین برند های ایتالیایی تولید کننده بهترین پمپ آب خانگی، برند اسپرونی می باشد که دارای تنوع بسیار بالایی است. الکتروموتور های مورد استفاده در بهترین پمپ آب خانگی اسپرونی نیز با ظرفیت های متنوعی و متناسب با انواع کاربری قابل ارائه هستند.

پمپ آب لئو (LEO)

یکی از بهترین نمونه های پمپ آب خانگی متعلق به برند چینی لیو می باشد که کیفیت ساخت بسیار عالی با بهترین متریال برای ساخت قطعات، صدای مناسب، توان و طول عمر عالی دارند.

پمپ آب استریم (Stream)

در میان برند های بهترین پمپ آب خانگی چینی، برند استریم جزء محصولات ارزان قیمت محسوب می شود. این مدل پمپ ها از نوع گریز از مرکز یا سانتریفیوژ می باشند. برای انتخاب بهترین پمپ آب خانگی چینی مناسب ارتفاع بالا، برند استریم بهترین است.

بهترین نوع پمپ آب خانگی کدام است؟

پمپ ها بر اساس ساختار خود و یا بر اساس فاکتورهای دیگر به دسته بندی های متعددی تقسیم بندی می شوند که از جمله آن می توان به نوع پمپ بشقابی، پمپ جتی، پمپ استخری اشاره کرد و یا همچنین بر اساس سیستم عملکرد می تواند در انواع پمپ با منبع تحت فشار، پمپ با کلید اتوماتیک و یا همچنین به صورت بوستر پمپ به شما عزیزان ارائه گردد.

یکی از نکات کلیدی در انتخاب بهترین پمپ آب، مشخص کردن دقیق کاربری پمپ می باشد.

یکی دیگر از دسته بندی های پمپ آب خانگی بر اساس میزان توان و قدرت آنها می باشد:

  1. پمپ آب خانگی نیم اسب
  2. پمپ آب خانگی یک اسب بشقابی
  3. پمپ آب خانگی یک اسب جتی
  4. پمپ آب خانگی یک اسب دو پروانه
  5. پمپ آب خانگی یک و نیم اسب دو پروانه
  6. پمپ آب خانگی دو اسب
  7. پمپ آب خانگی سه اسب

هر کدام از انواع ذکر شده در بالا بنا به دلایل مهندسی و با کاربری های دقیق و مشخصی تولید شده اند، شما زمانی می توانید ادعا کنید که بهترین پمپ آب خانگی را دارید که با مشخص کردن دقیق کاربری خود، انتخاب اصلح را انجام داده باشید. پس اگر بستگان و یا دوستان شما دارای یک نوع پمپ و یا یک برند مطرح هستند، این بدان معنا نیست که آن پمپ نیز برای شما کارآمد خواهد بود.

بهترین پمپ آب خانگی ایرانی چه مارکی خوبه؟

در زمینه طراحی و تولید پمپ آب خانگی در بازار ایران، شرکت های فعال زیادی هستند که هرکدام در شرایط خاصی ممکن است بهترین باشند اما بعضی از آنها مانند پمپیران و الکتروژن محبوب ترین و بهترین برند پمپ آب خانگی ایرانی هستند. البته در انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی ایرانی نیز باید به نکاتی نظیر تاریخچه شرکت، کیفیت ساخت، میزان مصرف انرژی و قیمت و خدمات پس از فروش نیز توجه نمایید.

بهترین پمپ آب خانگی چینی چه مارکی خوبه؟

در مجموعه پمپ های آب خانگی چینی نیز شرکت های زیادی وجود دارند و انتخاب بهترین پمپ آب خانگی چینی به میزان بودجه و نوع نیازی که دارید وابسته است. با این حال از رایج ترین و بهترین پمپ آب خانگی چینی می توان پمپ های آب خانگی لئو و استریم را نام برد.

نکات مهم در هنگام خرید بهترین پمپ آب خانگی

در زمان انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی لازم است به نکاتی توجه داشته باشید تا بهترین کارکرد را از این تجهیز داشت:

  • در هر طبقه چند واحد است.
  • میزان مصرف آب در هر طبقه
  • تعداد شیر های آب در هر واحد و کل ساختمان
  • تعداد طبقه های ساختمان
  • متراژ هر واحد و مساحت آن
  • محل قرارگیری پمپ
  • طول مسیر لوله کشی ساختمان
  • سایز لوله ها (قطر ورود و خروجی)
  • نحوه عملکرد پمپ آب خانگی با توجه به هد و دبی و توان
  • توجه به مشخصات الکتریکی پمپ مانند آمپر مصرفی و ولتاژ و غیره
  • از گام های اصلی هنگام خرید بهترین پمپ آب خانگی، نوع پمپ می باشد:
    • پمپ آب جتی
    • پمپ آب بشقابی
    • پمپ آب شناور
    • پمپ آب سیرکولاتور

همچنین برای انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی و توجه به پارامتر های مهم آن باید بتوان پلاک روی دستگاه را به درستی خواند و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد. برای آشنایی با نحوه خواندن پلاک پمپ آب خانگی می توانید به این مقاله مراجعه نمایید.

در زمان خرید بهترین پمپ آب خانگی به این نکته توجه نمایید پمپ هایی که با جنس بدنه چدن می باشند، ممکن است در اثر حرارت بالا در دراز مدت دچار تغغیر شکل شوند. پس بهتر است از جنس استیل و آلومینیوم انتخاب نمایید که وزن سبکی نیز دارند. همچنین مورد بعدی در انتخاب بهترین پمپ آب خانگی توجه به جنس و نوع پروانه (باز، بسته) آن با توجه به نوع آبی است که در آن منطقه مورد استفاده قرار می گیرد. پس اگر در مناطقی زندگی می کنید که آب شوری دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از پمپ آب خانگی با پروانه استیل و ضد زنگ است.

افرادی که روی سر و صدای زیاد حساس هستند، برای خرید بهترین پمپ آب خانگی باید به میزان صدای آن نیز توجه کنند. چرا که این دستگاه ساعات زیادی را در روز در حال کار کردن است و اگر صدای زیادی داشته باشد، موجب آزار و ناراحتی افراد خواهد شد. پس بهتر است یکی از مدل های بهترین پمپ آب خانگی بشقابی را انتخاب کنید و یا با باکس های مخصوص از صدای زیاد پمپ جلوگیری نمایید.

قیمت بهترین پمپ آب خانگی

هر یک از برند های بهترین پمپ آب خانگی که در این مقاله توضیح داده شد، دارای قیمت های متفاوتی هستند و عوامل متعددی بر قیمت آنها تاثیرگذار است، نظیر کشور سازنده، متریال، توان، کیفیت ساخت و غیره

شما می توانید برای دریافت قیمت بهترین پمپ آب خانگی با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید تا راهنمایی کاملی در این زمین داشته باشید.

در این مقاله سعی کردیم تمام ویژگی ها و نکات مهم مرتبط با بهترین پمپ آب خانگی را بیان کنیم. اگر هنوز هم برای انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی نیاز به مشاوره دارید، با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

همچنین بخوانید
این مقاله به عنوان یک مرجع راهنمایی مصرف کنندگان پمپ روغن داغ، اطلاعات زیر را در اختیار آنها قرار می دهد. دستورالعمل های نصب، تعمیر و نگهداری پمپ روغن داغ پمپیران روش های راه اندازی، بهره برداری و توقف پمپ روغن داغ پمپیران این مطلب همواره باید جهت بهره برداری در دسترس پرسنل تعمیر و نگهداری قرار گیرد تا بهره برداری و نصب و نگهداری از پمپ روغن داغ پمپیران، صحیح باشد.
هایپر صنعت فامکو به عنوان تولید کننده و نمایندگی فروش انواع بوستر پمپ، مفتخر است شما همراهان گرامی را در انتخاب و خرید بوستر پمپ آتش نشانی مناسب راهنمایی و مشاوره نماید. توصیه می شود قبل از نصب بوستر پمپ آتش نشانی، این مطلب را به دقت مطالعه فرمائید. نصب و کارکرد می بایست دقیقا مطابق با قوانین کشوری باشد که در آنجا محصول نصب می گردد. تخطی از این مقررات نه تنها موجب بروز صدمات فردی و آسیب رسیدن به تجهیزات می گردد، بلکه موجب صلب موارد مندرج در گارانتی می شود.
منبع تحت فشار با نام های دیگری اعم از مخزن دیافراگمی یا منبع تحت فشار نیز شناخته می شود. چگونه باید این محصول را انتخاب نماییم؟ در زمان استفاده از این محصول چه نکاتی حیاتی می باشند؟
پمپ ها مدل ها و برند های مختلفی دارند. آنچه از پمپ ها انتظار می رود سیال را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهد در این رابطه مابین فشار و دبی پمپ رابطه معکوس وجود دارد. بدین مفهوم که؛ پمپ هایی که دبی زیادی را انتقال می دهند فشار کمتری تولید می کنند و برعکس آن نیز صادق است، یعنی پمپ هایی که فشار زیادی تولید می کنند دبی کمتری تولید می کنند. برای انتخاب یک پمپ اولین موضوع مقدار دبی و میزان فشار لازم است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مسعود صوفی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 فروردین 1403

سلام، بنده در زاهدان در خانه دو طبقه که هر طبقه مجزا یک پمپ نیم اسب لوورا داریم بنده طبقه بالا مدتی است که خیلی مشکل فشار آب داریم با توجه به یکسان بودن پمپ یک اسب بشقابی و جتی. شما چه پیشنهاد می دهید؟ کدامیک را بخرم؟ ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 29 فروردین 1403

با سلام و احترام، پمپ یک اسب بشقابی تهیه کنید.

محمد
ارسال شده در : یکشنبه 19 فروردین 1403

سلام، ممنون از سایت خوبتون. برای یک ساختمان 5 طبقه 4 واحدی (20 واحد) که پمپ در زیرزمین نصب می شود، با مخزن 4000 لیتر و مخزن انبساط 100 لیتری چه پمپی مناسب است؟ (پمپ فعلی 1.5 اسب بشقابی است که پیشنهاد 3 اسب بشقابی دو پروانه به ما شده است).

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 27 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، توصیه بنده هم استفاده از پمپ 3 اسب بخار است.

سعید رضایی
ارسال شده در : شنبه 18 فروردین 1403

سلام، واحد بنده طبقه دوم متراژ 80 متر و دارای پکیج مشکل فشار آب داریم به نظر شما پمپ بی صدا و چند اسب کافیه؟ ممنونم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 27 فروردین 1403

با سلام و احترام، توصیه بنده استفاده از پمپ نیم اسب بی صدا راد پمپ مدل 3ps04 می باشد.

سهیل چیره دست
ارسال شده در : دوشنبه 13 فروردین 1403

سلام به شما، در یک ساختمان دو طبقه که طبقه دوم دو واحد و طبقه همکف یک واحد و هر سه واحد راه ورودی جدا و کنتور جدا داریم، بنده طبقه همکف هستم و با توجه به اینکه دو طبقه بالا هردو پمپ آب دارن بنده که طبقه همکف هستم فشار آب مناسبی ندارم و می خوام یه فشار آب خوب و قوی داشته باشم، چه پمپی پیشنهاد می کنین که کارایی خوب و عمری داشته باشه؟ با تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، سال نو مبارک. برای کاربری شما پمپ نیم اسب بخار برای شما کفایت می کند.

امیری نژاد
ارسال شده در : دوشنبه 13 فروردین 1403

سلام، وقت عالی بخیر. بنده مستاجر هستم و در یک خانه ویلایی 200 متری زندگی می کنم که فشار آب کمه و برای استحمام به خاطر فشار پایین ابگرمکن روشن نمی شه یا روشن می شه ولی آب گرم نمی کنه یا مرتب به خاطر فشار پایین آب و تنظیم کردن حرارت آب خاموش می شه. می خواستم راهنمایی کنید از چه مدل پمپی با چه حجمی استفاده کنم؟اینکه اگر از پمپ یک اسب استفاده کنم مشکلی برای لوله کشی به وجود نمیاد؟ متشکرم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، سال نو مبارک. پمپ یک اسب بشقابی تهیه کنید.

علی احمدی
ارسال شده در : یکشنبه 12 فروردین 1403

سلام، ساختمانی 5 طبقه دارم که واحد کنتور مجزا دارد اول خواستم پمپ استوک گراندفوس بگیرم ولی به پیشنهاد متخصص قرارشده پمپ لیو بگیرم و درخواست راهنمایی نوع پمپ را دارم فعلا می خواهم یک پمپ مشترک بگذارم و بعد از اتمام ساختمان پمپ ها را مجزا کنم هم بی صدا باشه هم با کیفیت باشه. ممنون هستم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، سال نو مبارک. پمپ لئو بی صدا برای کاربری شما ندارد. برای پنج طبقه بی صدا برای کاربری فعلی شما 1.5 اسب بخار بی صدا استیل راد پمپ توصیه می شود.

فرشاد
ارسال شده در : جمعه 10 فروردین 1403

سلام، در طبقه پنجم ساختمان ده واحدی که با پارکینگ می شه کلا شش طبقه زندگی می کنم. پمپ آب یک اسب بخار که سرش مخزن آب داره دارم. فشار آب خوب نیست. برام چه نوع پمپی با چه توانی مناسب است؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، سال نو مبارک. پمپ با فشار بالاتر از جتی توصیه می کنم. مدل pm90 پنتاکس ایتالیا گزینه مناسبی می باشد.

بنیامین طالبی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 فروردین 1403

سلام و ارادت. تبریک سال نو به گروه بزرگ فامکو. بنده تا بحال چند بار تجهیزات آزمایشگاهی خریدم و می دونم مجموعه فوق العاده ای دارین و خوب راهنمایی می کنین. برای آپارتمان 3 طبقه تک واحدی چه پمپی پیشنهاد می کنین؟ امکان استفاده از بشقابی یک اسب هم دارم ؟(بعلت صدای کم).

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، سال نو مبارک. پمپ بشقابی انتخاب ایده آلی است اما اگر می خواهید پمپ بی صدا تهیه کنید توصیه ما پمپ یک اسب استیل بی صدا راد پمپ است.

رمضانی
ارسال شده در : دوشنبه 06 فروردین 1403

سلام، وقتتون بخیر. ساختمان ما 4 طبقه تک واحد هست (4 واحد 60 متری). کنتور هر طبقه مجزا. می خواهیم برای هر طبقه پمپ جداگانه بزاریم چه پمپی مناسب هست کم صدا و کجا. آیا منبع هم لازم هست؟ با تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، سال نو مبارک. برای طبقه اول و دوم پمپ نیم اسب استیل بی صدا راد پمپ و برای طبقه سوم و چهارم پمپ یک اسب استیل بی صدا رادپمپ تهیه کنید.

علی مولوی زاده
ارسال شده در : یکشنبه 27 اسفند 1402

سلام، منزل یک طبقه دارم از پمپ نیم اسب و منبع 500 لیتری استفاده می کنم فشار آب خوبه اما حجم آب خروجی کمه. ضمن اینکه چون داخل ساختمانه با وجود نیم اسب بودن صدای زیادی داره نظر شما راجع به پمپ های سانتریفیوژی استیل که اغلب مارک راد پمپ هستند چیه آیا می شه با یه پمپ یک اسب سانتیرفیوژی صدای کمتر و فشار و حجم بیشتر را تجربه کرد؟ ممنون از پاسخگویی شما.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 27 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، بهترین گزینه استفاده از پمپ یک اسب بی صدا رادپمپ است.

سید مهدی حسینی
ارسال شده در : پنجشنبه 24 اسفند 1402

سلام دوست عزیز من. منزل 2 طبقه دارم چه پمب آب بزارم؟ قیمت هم بدین بهم ممنون از لطف تون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 26 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بشقابی برای شما گزینه مناسبی است.

علیرضا طاهرخانی
ارسال شده در : چهارشنبه 23 اسفند 1402

سلام، برای ساختمان دو طبقه هر طبقه نود متر چه نوع پمپی پیشنهاد می کنید مشکل فشار آب برای طبقه بالاست؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 26 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بشقابی بهترین گزینه برای شما است. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

نرگس باقرپور
ارسال شده در : چهارشنبه 23 اسفند 1402

سلام و عرض ادب. برای یک ویلای یک طبقه در شمال که به اندازه 7 پله از سطح زمین بالاتر است و سرویس و حمام داخل دوبلکس بالا می باشد چه پمپی مناسب است و برای سه نفر چه مخزنی لازم است و بدون مخزن هم می شه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 26 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بشقابی انتخاب مناسبی برای شما است.

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 16 اسفند 1402

سلام، برای خونه 300 مترمربع با منبع 400 لیتری چه پمپی مناسب است؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 19 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بشقابی انتخاب مناسبی است.

یاسین
ارسال شده در : چهارشنبه 16 اسفند 1402

درود بر شما. برای قطعی احتمالی آب در فصل تابستان و داشتن ذخیره آب به چه پمپ و منبع چند لیتری لازم داریم؟ طبقه اول هم ساکن هستیم. ممنون می شم راهنمایی فرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 19 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، پمپ نیم اسب بخار و منبع 100 لیتری تهیه نمایید.

رضا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 اسفند 1402

سلام، منزل شخصی ویلای سه طبقه که فشار آب طبق بالا نسبتا کم است پکیج در طبقه دوم خوب کار نمی کنه و سرد و گرم می شه گفتن بخاطر فشار آب هست پشت بام و طبقه سوم فشار آب خیلی کم، می خواهم در انباری حیاط پمپ بگذارم بهترین توصیه پمپ کم صدا چیه؟ آیا نیاز به منبع هم دارد یا خیر؟ سپاسگزارم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 19 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بشقابی پمپ کم صدایی است.

امین
ارسال شده در : دوشنبه 14 اسفند 1402

سلام، ساختمان ما 5 طبقه هست و من طبقه 4 زندگی می کنم هر طبقه دو واحد داریم و یک واحد هم تو پیلوت هست کنتور آب هر واحد جدا هست ولی انشعاب از شبکه اصلی آب به کلکتور و بعد به کنتور ها متصل شده یعنی واحد های پایین اگه پمپ داشته باشن باعث کاهش فشار آب ما هم می شه، فشار آب شب و اول صبح خوبه ولی تو طول روز کاهش زیادی داره و گاهی هم به دلیل پایین بودن فشار دقایقی آب به بالا نمی رسه یک پمپ خیلی بی صدا واسه داخل آپارتمان می خوام پیشنهاد شما چیه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 19 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، توصیه ما استفاده از بوستر پمپ نیم اسب بی صدا شیمجه چین مدل pz370 می باشد.

صادق
ارسال شده در : یکشنبه 13 اسفند 1402

سلام، ما یه ساختمان 5 طبقه 10 واحدی داریم که در حال حاضر هم پمپ و هم منبع آب داره. اخیرا بنا به گفته همسایه ها پمپ با مشکلاتی روبرو شده حالا به نظرتون بهترین گزینه برای ما چه پمپی می تونه باشه؟ همسایه ها نظرشون به پمپ 3 اسب ایتالیایی هست که قدرت و دوام بیشتری داشته باشه حالا نظر کارشناسی شما چیه؟ با تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری شما پمپ 2 اسب 2 پروانه گزینه مناسبی می باشد.

محمود مهرآبادی
ارسال شده در : چهارشنبه 09 اسفند 1402

با سلام، یک ساختمان 5 طبقه که طبقه اولش 3 باب مغازه و 2 باب پارکینگ هستش و آب هم به طور کلی مشترک می باشد و کلا 8 واحد مسکونی در 4 طبقه (هر طبقه 2 واحد 90 متری) در صورتی که منبع 2000 لیتری کار بزاریم چه پمپی رو پیشنهاد می دید؟ اگه نخواهیم منبع 2000 لیتری بزاریم و فقط پمپ باشه امکانش هستش و در صورتی که امکان داشته باشه چه پمپی که هم خوب باشه و با کیفیت پیشنهاد می کنید؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 10 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، توصیه ما استفاده از منبع ذخیره آب به همراه پمپ با متعلقات بوده و پمپ 2 اسب دوپروانه گزینه مناسبی برای شما می باشد.

محمد بختیارزاده
ارسال شده در : یکشنبه 06 اسفند 1402

سلام، من مستاجرم توی یک ساختمان چهار طبقه 52 متری تک واحدی طبقه چهارم ساکنم. کنتور آب مشترکه فشارآب کمه. چه پمپی انتخاب کنم خوبه؟ پمپ پشت آبگرمکنی چطوره؟ صاحبخانه به گزینه دوم رضایت داده. لطف کنید راهنمایی بفرمایید. ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 07 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، بوستر پمپ نیم اسب بخار خودمکش بس صدا شیمجه چین مدل pz370 گزینه ایده آلی برای شما می باشد.

اشکان
ارسال شده در : جمعه 04 اسفند 1402

سلام، وقتتون بخیر. ساخمان 4 طبقه تک واحد 160 متری هست مخزن آب 2000 لیتری داریم صدای پمپ آب در طبقه اول به شدت زیاد هست شما چه پمپی رو پیشنهد می کنید که بی صدا باشه و فشار آب کم نیاره. ممنون می شم راهنمایی کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 05 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، توصیه ما استفاده از پمپ استیل بی صدا رادپمپ مدل 5ss05 می باشد.

علیرضا بهزاد
ارسال شده در : چهارشنبه 02 اسفند 1402

سلام، وقت بخیر. ممنون از سایت عالیتون. ما تو ساختمون 4 طبقه 5 واحدی زندگی می کنیم (همکف یه طبقه می باشد) ما طبقه چهارم هستیم پیشنهادتون برای پمپ یک اسبی هست یا بیشتر؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 05 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب جتی تهیه کنید. اگر می‌خواهید بی صدا باشد پمپ یک اسب استیل بی صدا رادپمپ رو توصیه می کنم.

نیما فرحانی
ارسال شده در : دوشنبه 30 بهمن 1402

سلام و درود. ممنون از راهنمایی های شما. ساختمان ما 4 طبقه تک واحدی و 90 متریه و ما طبقه چهارم هستیم و فقط برای واحد خودمون در بالکن می خوایم پمپ و منبع 200 لیتری بذاریم. پیشنهاد شما چه پمپی هست که ترجیحا با حداقل صدای ممکن باشه. تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، بهترین گزینه بوستر پمپ نیم اسب خودمکش بی صدا شیمجه چین می باشد.

شهاب
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام، برای طبقه پنجم دو واحدی 140 متری پمپ باید داخل پارکینگ قرار بگیره و کم صدا باشه چه پمپی پیشنهاد می دید؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 30 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب استیل بی صدا راد پمپ مدل3SS05 می توانید تهیه کنید.

هادی کولیوند
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام، وقت بخیر. خونه من دو طبقه است که روی پشت بام منزل شیر آبی گذاشتم که از اون به خاطر شستشو فرش و پتو و کولر و مصارف دیگر خانگی استفاده می کنم و زمانی شیر یکی از طبقات باز باشه فشار آب خیلی کم می شه که زمان شستشو با مشکل دچار می شیم و پمپ آب داخل راهرو هم کف می خواهم بگذارم و می خوام پمپی باشه که صداش مزاحمت نداشته باشد چه پمپی پیشنهاد می دهید که استفاده کنم؟ ممنونم از راهنماییتون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ نیم اسب استیل بی صدا راد پمپ مدل 3ps04 گزینه مناسبی خواهد بود.

حسین اصغری
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام، خانه دو واحد یک واحد اینجانب صاحب خانه واحد دوم مستاجر ساکن هست آیا بهتر نیست هر واحد از پمپ آب نیم اسب استفاده کنیم واحد پایین 75 متر بالا 95 متر است پمپ کم صدا دوام بالا از نظر خرابی پیشنهاد شما چه پمپی است چینی یا ایرانی پیشنهاد می کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، اگر لوله کشی و کنترل مستقل دارید حتما پمپ مجزا تهیه کنید اما اگر ندارید پمپ مشترک استفاده کنید، بهتر است. در حالت اول پمپ نیم اسب استیل بی صدا راد پمپ مدل 3ps04 و در حالت دوم پمپ یک اسب بی صدا رادپمپ مدل5ps04 گزینه های پیشنهادی ما هستند.

احمد میرسعید قاضی
ارسال شده در : جمعه 27 بهمن 1402

سلام، واحد من در طبقه 4 و ساختمان 8 واحدی هست (دو واحدی). آب واحدها مجزا هست تا یک ماه پیش مشکل فشار آب نداشتیم در اوج مصرف آب برای روشن شدن پکیج فشار ندارم. یه راهنمایی می خواستم که چه نوع پمپی نصب کنم که قدرت و کیفیت و کم صدا باشه معرفی می کنید. ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، خرید پمپ یک اسب استیل بی صدا رادپمپ برای کاربری شما بهترین انتخاب است.

محمد پرنیان
ارسال شده در : پنجشنبه 26 بهمن 1402

با سلام و تشکر. برای تک واحدی طبقه 3 روی پیلوت با متراژ 170 متر برای نصب پمپ در همکف چه پمپی و تجهیزاتی پیشنهاد می کنین؟ پمپ جتی یا پمپ 2 پروانه ای؟ ست کنترل یا منبع تحت فشار؟ با تشکر از شما.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، خرید پمپ یک اسب پنتاکس سری pm80 به همراه ست کنترل توصیه می شود.

سلطانی
ارسال شده در : پنجشنبه 26 بهمن 1402

سلام، خونه من ویلایی است که متاسفانه در تابستان مشکل قطعی آب داریم. یک پمپ می خوام که به مخزن وصل کنم فاصله مخزن تا خانه 20 متر و مساحت خانه یک طبقه 100 متری هستش.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ نیم اسب بخار سری pm45 پنتاکس انتخاب بسیار کاربردی می باشد.

راضیه پژوهش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 بهمن 1402

سلام، آپارتمان ما 4 طبقه تک واحدی هست متراژ هر واحد 50 متر طبقه چهارم برای خودش یک مخزن 500 لیتری و پمپ قوی گذاشته و الان که فشار آب آپارتمان ما هم کم هست برای طبقه دوم چه پمپی بگذاریم که جوابگو باشه؟ ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ نیم اسب خودمکش بی صدا شیمجه چین مدلpz370 گزینه ایده آلی محسوب می شود.

عباس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 بهمن 1402

سلام و ارادت. ساختمان ما حدودا 15 متر ارتفاع دارد. زیر زمین به عنوان پارکینگ تجاری با مصرف آب خیلی کم یا بدون مصرف، دو طبقه مسکونی 160 متری. در زیر زمین منبع آب 1500 لیتری گذاشتیم چه نوع پمپی با چه مارکی جوابگوی کار ما می باشد؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بشقابی انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

عباس حق دار
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام، ما خونه مون 2 طبقه بیشتر نیست. ما طبقه دوم هستیم که دو واحد داره طبقه پایین 1 واحد. فشار آب خیلی کمه از چه پمپی استفاده کنیم که عملکردش عالی باشه و مشکلمون بر طرف بشه؟ متشکرم از پاسخگوییتون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بهترین انتخاب پمپ یک اسب بشقابی است.

مهران محرابی
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

با سلام، وقت به خیر. ساختمان ما 4 طبقه 2 واحدی می باشد (یک واحد 40 متری یک واحد 57 متری). یک مخزن آب 2000 لیتری در پشت بام داریم که تغذیه ساختمان از منبع می باشد. به نظر شما چه مدل پمپی در پارکینگ بگذاریم تا منبع رو تغذیه کنه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، حتما از پمپ یک اسب جتی استفاده کنید.

امید پرنو
ارسال شده در : یکشنبه 22 بهمن 1402

سلام، خسته نباشید. آپارتمان ما کلا 5 طبقه هستش و هر طبقه 2 واحدی بعد آب هر واحد مشترکه. چند وقتیه آب تا طبقه سوم فشار داره. طبقه 4 که ما هستیم فشار نداره. چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ با تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ 2 اسب دو پروانه مناسب ترین گزینه برای شما است.

محمد محسنی
ارسال شده در : شنبه 21 بهمن 1402

سلام، ساختمان ما 5 طبقه دو واحدی است که دارای دو منبع 1000 لیتری و یک پمپ 3 اسب ابارا است. با توجه به مصرف بیش از حد و عدم ورود آب به منبع با قطع آب مواجه می‌ شویم آیا این امکان وجود دارد که من یه منبع و پمپ جداگانه برای واحد خودم تهیه کنم و چه نوعی در صورت تایید شما که کم صدا باشه برای بالکن؟ ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بهتر است از یک پمپ پر کن جهت پر کردن با سرعت بیشتر منابع ذخیره که معمولا پمپ یک اسب جتی می باشد، کمک بگیرید.

حسام محمودی یزدی مقدم
ارسال شده در : جمعه 20 بهمن 1402

درود به شما، پمپ مناسب برای طبقه 4 یک واحدی چی مناسب هست؟ برای یک واحد جدا می خوایم و اینکه اکثرا فشار توی طبقه اول هم کمه پس آیا مخزن نیاز هست اگر نیاز هست چه مخزنی؟ در حال حاظر بدون پمپ حدود ظهر آب تقریبا قطع است و از بعد از ظهر بهتر می شه. ممنون از شما.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

درود، بهترین گزینه استفاده از پمپ نیم اسب خودمکش بی صدا شیمجه چین مدلpz 370 است، همچنین قبل پمپ هم بهتر است از منبع ذخیره آب استفاده کنید.

فرشید تکبیری
ارسال شده در : پنجشنبه 19 بهمن 1402

سلام و خسته نباشید. ساختمان ما 3 طبقه دو واحدی 90 متری است، نیاز ما منبع 2 تا 4 هزار لیتری و به همراه پمپ آب کم صدا و قابل تنظیم فشار دستی است، زیرا لوله های ساختمان توکار و فلزی قدیمی است و در صورت فشار زیاد توسط پمپ تمام لوله ها به مشکل میخورد و نشتی پیدا میک ند، پیشنهاد شما چیست؟ ممنونم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بهترین گزینه پمپ یک اسب استیل بی صدا رادپمپ مدل 5ps04 می باشد.

حمیدرضا مدنی
ارسال شده در : چهارشنبه 18 بهمن 1402

سلام، ساختمان 2 طبقه تک واحدی به متراژ 80 متر چه پمپی بهتره، پیشنهاد پنتاکس نیم اسب چطوره؟ جتی یا پروانه ای؟ با توجه به اینکه پمپ در حیاط کوچکی و به فاصله 4 متری از واحد هست صدای پمپ پیشنهادی مشکل ساز نیست. در ضمن تابستان قطعی آب بسیار زیاده. لطفا راهنمایی کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود از پمپ یک اسب بشقابی پنتاکس به همراه منبع ذخیره 500 لیتری استفاده نمایید.

مسعود نیکبخت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 بهمن 1402

سلام و عرض ادب..بهترین پمپ با صدای کم و با کارکرد طولانی مدت چه نوعی پیشنهاد می‌کنید؟ دو عدد پمپ محیطی دارم بعد از مدتی کارکرد مشکل جامی دارند و اتومات error می ده با آچار رفع جامی می‌کنم و دوباره راه اندازی می شه مدتی بعد دوباره جام می شه. مشخصات منزل و پمپ هایی که نصب شده هم اینطور که منزل یک طبقه (همکف، طبقه یک) حیاط دار با زیر بنای هر واحد 150 متر مربع. برای همکف بعد از کنتور آب، یک پمپ نیم اسب محیطی گذاشتم. یک انشعاب از خروجی پمپ طبقه همکف وارد منبع 1000 لیتری می شود و خروجی منبع هم یک پمپ محیطی دیگر برای طبقه یک گذاشتم. مقدار آب کنتور پایین ورودی به پمپ را تامین می کند مشکلی از این نظر نداره. چه نوع پمپی در بازار مشکل جامی نداره و یا کارکرد بهتری داره؟ مصرف طبقه همکف بیشتره و مواقعی که دو تا شیر آب باز می شود فشار کم می شه پمپ 0.75 یا یک اسب بزارم به لوله‌ها و اتصالات آسیب نمی زنه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بهترین گزینه پمپ نیم اسب استیل بی صدا رادپمپ است.

علی
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام، حجم آب ورودیه ما کمه یه ساختمون دو طبقه پایین آب باز می کنن فشار آب افت زیادی داره چه پمپی خوبه؟ نظر خودم pm80 پنتاکس.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 19 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، بهتر است پمپ جتی بخرید.

بهروز بزرگی
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام، آپارتمان ما 4 تا تک واحد (چهارطبقه) هر واحد 65 متره یه پمپ کاملا بی صدا و کیفیت بالا می خوایم بذاریم چه مدل و برندی بذاریم؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بی صدا تمام استیل رادپمپ به همراه منبع تحت فشار 24 لیتری بهترین انتخاب است.

فرزانه خیری
ارسال شده در : شنبه 14 بهمن 1402

با سلام و وقت بخیر، ساختمان ما 4 طبقه تک واحدی 67 متری هست پمپ آب ما صدای زیادی داره، طبقه چهارم فشار آب ضعیفی دارد و بقیه طبقات فشار آب معمولی، لطفا بفرمائید چه پمپ آبی بخریم که صدای کمی داشته باشد، قوی باشد و به لوله کشی ها فشار نیاورد پمپ با کیفیتی باشد با ماندگاری بالا. با تشکر از شما.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بهترین انتخاب پمپ بی صدا یک اسب رادپمپ است.

حمید
ارسال شده در : شنبه 14 بهمن 1402

سلام، ممنون از پاسخگویی به سوالات. طبق پیشنهاد شما برای مصرف خانگی یک واحد 55 متری طبقه سوم تک واحدی (کلا 4 طبقه) که کنتور آب طبقات جدا هست و گرمایش هم پکیج هست چه پمپی مناسبه؟ نیم اسب پنتاکس مناسبه و اینکه منبع آب هم لازم هست یا خیر و اگر هست چند لیتری مناسبه؟ نمیدونم تاثیر در مدل پیشنهادی شما داره یا خیر اما در حال حاضر واحد طبقه چهارم پمپ آب همراه با منبع استفاده می کنه.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب مدل pm 80 پنتاکس به همراه منبع تحت فشار 24 لیتری کفایت می کنه.

علی خویشاوند
ارسال شده در : شنبه 14 بهمن 1402

سلام، وقت شما بخیر. منزل ما دو طبقه و 200 متر است. فشار آب طبقه پایین خوبه ولی طبقه بالا نه. می خوایم یه پمپ بی صدا و قوی بگیریم. پیشنهاد شما چه برندی می باشد؟ با تشکر از پاسخگویی شما.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بی صدا رادپمپ گزینه مناسبی است.

حسینی
ارسال شده در : جمعه 13 بهمن 1402

سلام، برای یک خانه یک طبقه با 70 متر بنا، با در نظر گرفتن محل نصب پمپ و مخزن 1000 لیتری در حیاط و با 20 متر فاصله طولی محل نصب پمپ تا ساختمان (بدون اختلاف ارتفاع) و سیستم گرمایش پکیج، چه پمپی مناسب است؟ فشار آب منطقه ضعیف است. از راهنمایی شما سپاسگزارم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، می توانید از پمپ نیم اسب استفاده کنید.

محمدرضا
ارسال شده در : پنجشنبه 12 بهمن 1402

سلام و خسته نباشید. من طبقه ۳ هستم و ساختمون ۳ طبقه و خلوت و ساکت. پمپ یک اسب پارکینگ گذاشتم پشت منبع خودم اما طبقه یک‌ و دو از صدای پمپ شاکی شدن و واقعا هم صدای پمپ زیاد هست می خواستم بدونم یک پمپ یک اسب و کم صدا یا بی صدا برام معرفی کنید. ممنون می شم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 فروردین 1403

سلام و عرض ادب، بهترین گزینه پمپ یک اسب استیل بی صدا رادپمپ مدل 5ps04 می باشد.

امین مقدم
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام، وقت بخیر. واحد من 50 متره و کسی جهت خرید پمپ همکاری نمی کنه. تصمیم گرفتم برای واحد خودم پمپ نصب کنم و فشار آب منزل رو تامین کنم. با توجه به اینکه پمپ رو می خوام توی دستشویی یا حمام نصب کنم و می خوام بی صدا باشه پشنهادتون چیه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود از پمپ خودمکش بی صدا شیمجه چین مدلpz37 استفاده نمایید.

امین رحمانی
ارسال شده در : جمعه 06 بهمن 1402

سلام بزرگوار، ممنون از سایت و پاسخگویی خوب شما. ساختمان ما 5 طبقه 5 واحدی که با پیلت می شه 6 واحد ما طبقه 5 ام هستیم و فشار آب بد نیست ولی برای روشن شدن پکیج کافی نیست. از چه پمپ آبی می تونیم استفاده کنیم که پایین نصب شود و دیگر نیازی به منبع هم نداشته باشیم؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 09 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ 1.5 اسب دو پروانه برای شما مناسب می باشد.

علی شبانی
ارسال شده در : جمعه 06 بهمن 1402

سلام، برای یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی 75 متری، بهترین برند چه برندی بخریم و چه مدلی جتی یا دو پروانه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، حتما جتی تهیه شود و مناسب ترین پمپ برای کاربری شما پنتاکس و آبارا ایران می باشد.

افشاری
ارسال شده در : چهارشنبه 04 بهمن 1402

با سلام، مادر خوزستان زندگی می کنیم و آب در آن نقطه گل آلود است خانه هم ویلایی می باشد. چه پمپی به درد می خورد؟ لطفا راهنمایی کنید. متشکرم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود پمپ نیم اسب بخار تهیه نمایید.

مجتبی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 بهمن 1402

سلام، من طبقه چهارم هستم طبقات دو واحدی هستش و فشار آبمون خیلی کمه طوری که نمی شه حموم رفت آب از دوش حموم خیلی کم میاد و اب گرمکن روشن نمی شه همسایه ها هم واسه پمپ اصلا همکاری نمی کنن تصمیم گرفتم خودم پمپ داخل واحد خودم بزارم (ساختمون یک‌کنتور داره) ورودی آب به واحدمون بین کمد دیواری و حموم هستش دو کار مد نظر دارم بنظرتون کدوم بهتره؟ یک پمپ مکش دار فقط بزارم تو کمد دیواری چه نوعیشو شما لطفا بگین. یک منبع صد لیتری بالای سقف حموم بزارم با پمپ (نوع پمپ شما لطفا بگید) و منبع انبساط ده لیتری و این که می خوام صدای پمپ واسه واحد خودم آزار دهنده نباشه متراژ واحدمون 50 متر. تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 07 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، استفاده از پمپ خودمکش بی صدا می تواند خوب باشد. مدل پیشنهادی بوستر پمپ خودمکش نیم اسب شیمجه چین مدل pz370 می باشد.

رضا فروتنیان
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

سلام، وقت بخیر. تشکر از اطلاعات خوب و سایت شما. از یک روستا نزدیک به طول 900 متر لوله 25 پلی اتیلن جهت آب آشامیدنی به روستای دیگر می خواهم انتقال دهم امتیاز آب آشامیدنی در روستای مبدا تا 700 متر راه طول مسیر می آید باید 200 متر دیگر با ارتفاع 6 متر تا مقصد داریم به چه نوع پمپ احتیاج است که آب با فشار خوب به مقصد برسد؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، لطفا نوع برق مصرفی را ذکر نمایید.

محمدجواد قوچانی
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

با سلام و احترام. در حال حاضر ما در یک ساختمان با احتساب پارکینگ و 5 طبقه 2 واحدی با متراژ هر واحد 120 متر (جمعادر هر طبقه 240 متر) از یک پمپ جتی یک اسب استفاده می شودکه فشار آب با توجه به کاهش فشار آب شهری گم شده است. لطف کنید راهنمایی کنید برای اصلاح از چه پمپی استفاده کنیم. با تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 02 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، حتما بایستی منبع ذخیره آب حداقل 1000 لیتری با پمپ 2 اسب دو پروانه به سیستم پمپاژتون اضافه کنید.

مظاهری
ارسال شده در : شنبه 30 دی 1402

سلام، وقت شما بخیر. برای یک ساختمان 7 طبقه که دو طبقه پارکینگ و 5 طبقه دو واحدی 80 متری دارد برای رفع مشکل فشار آب و به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟ شما کدام برند و مدل را پیشنهاد می دهید؟ البته لازم به ذکر است سیستم گرمایشی موتور خانه هست. با تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ 3 اسب بخار بی صدا تمام استیل رادپمپ مدل10ss06 بهترین انتخال برای کاربری شما می باشد.

مهدی ریاحی
ارسال شده در : شنبه 30 دی 1402

سلام و عرض ادب. در طبقه 4 ساختمان 4 طبقه ساکنیم که نه پمپ دارد و نه مخزن، بعضی وقت ها که همه واحدها از آب استفاده کنن فشار آب خیلی کم می شه، در ورودی آب واحد زیاد جا ندارم و صدای پمپ هم ممکن است اذیت کند. لطفا راهنمایی ام کنید. متشکرم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، برای واحد خودتان می توانید از بوستر پمپ نیم اسب بخار خودمکش شیمجه چین استفاده نمایید. این پمپ بی نیاز از هر گونه تجهیز اضافی می باشد.

سیما افشار
ارسال شده در : شنبه 30 دی 1402

سلام، وقتتون بخیر. من ساکن طبقه سوم یه واحد 100 متری پنج طبقه دو واحدی هستم فشار آب ساختمان خیلی کمه گاهی اوقات پکیج هم ارور می ده برای تعویض پمپ چه پمپی پیشنهاد می دید؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری شما بایستی از پمپ 2 اسب دوپروانه استفاده شود.

احمد فولادیان
ارسال شده در : جمعه 29 دی 1402

سلام، برای یک ساختمان چهار طبقه و شش واحدی که طبقه هم کف پارکینگ است (پنج طبقه) و کولر آبی داریم روی بام پمپ آب چند اسب پیشنهاد می کنید؟ برق سه فاز داریم پمپ سه فاز پیشنهاد می کنید یا تک فاز؟ چه مارک هایی خوب و مناسب است؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 02 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ 2 اسب دو پروانه تکفاز بهترین برند موجود برای کاربری شما می باشد.

فرشید بهنوش
ارسال شده در : جمعه 29 دی 1402

سلام، برای یک ساختمان 2 طبقه که طبقه اول 100 متر و 2 پله به پایین می خورد و طبقه دوم دو واحد 100 متری است و ساختمان حیاط دار است و 2 کنتور آب دارد، می شود از یک پمپ استفاده کنیم؟ برای 3 واحد طوری که مصرف از 2 کنتور تقریبا یکسان باشد و اگر امکان دارد چه مدلی تهیه کنیم؟ پیشنهادی خودتان را بفرمایید ممنون می شم. در حال حاضر فشار آب فقط در حمام ها با آبگرمکن دیواری خیلی پایین است. با تشکر از سایت خوبتان.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بهترین انتخاب برای مصرف 3 واحد، استفاده از پمپ یک اسب بخار بشقابی در انواع برندهای ایرانی و اروپایی می باشد.

امیرحسین زعیم
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 دی 1402

سلام و احترام. لطفا راهنمایی بفرمایید بین دو برند دیزل ساز و ابارا در اندازه یک اسب جتی کدوم کیفیت بهتری داره؟ ممنونم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 21 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، هر دوی این برندها با توجه به کارایی که دارند، مزایا و معایب خاص خود را داشته و نمی توان با هم مقایسه شوند.

رضا موسوی
ارسال شده در : شنبه 23 دی 1402

با سلام و احترام، لطفا در خصوص تهیه (نوع و مدل) پمپ آب و منبع تحت فشار ایتالیایی اورجینال جهت یک ساختمان با مشخصات ذیل مرا راهنمایی فرمایید. ساختمان جنوبی، برق ساختمان تک فاز، 5 طبقه، سی سال ساخت، مساحت هر طبقه 40 متر، تعداد نفرات ساکن در هر طبقه 1 تا 2 نفر، لوله ورودی از کنتور تا پشت بام برده شده و در مسیر برگشت انشعاب طبقات گرفته شده است و محل مخزن 500 لیتری آب در زیر پله طبقه زیر همکف قرار دارد. ممنونم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 27 دی 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری مدنظرتان می توانید از پمپ 1.5 اسب داب ایتالیا مدل k45/50 و منبع تحت فشار 80 لیتری وارم ایتالیا به همراه کلید اتوماتیک و پنج راهی استفاده نمایید.

رئوف
ارسال شده در : شنبه 23 دی 1402

سلام، من در طبقه 5 یه ساختمان آپارتمانی 10 واحدی زندگی می کنم می تونم برای افزایش فشار آب از پمپ آبگرمکن استفاده کنم یا خیر؟ ضمنا کل ساختمان به صورت کلی پمپ نداره.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، پمپ پشت آبگرمکن فقط فشار آبگرم رو زیاد می کند. برای افزایش فشار آب سرد بهتر است از یک پمپ در طبقه همکف استفاده کنید.

سعید طاهری
ارسال شده در : شنبه 23 دی 1402

سلام، وقت بخیر. برای آپارتمان 4 طبقه تک واحدی 140 متری البته با پیلوت 5 طبقه می باشد) با وجود مخزن 1000 لیتری چه پمپی معرفی می فرمایید؟ برای سوییچ کردن پمپ از اتومات استفاده کنیم یا منبع تحت فشار؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 دی 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بخار جتی به همراه منبع تحت فشار 24 لیتری و متعلقات آن، بهترین انتخاب می باشد.

مهرداد دقیقی
ارسال شده در : جمعه 22 دی 1402

عرض ادب. برای یک ساختمان 4 واحد در 4 طبقه چه پمپ و چه میزان توان لازم است؟ ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 دی 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب بخار جتی انتخاب ایده آلی می باشد.

مهدی بابایی
ارسال شده در : پنجشنبه 21 دی 1402

سلام، وقت بخیر و خسته نباشید. برای یک مکان 70 متری که توسط مخزن 2000 لیتری آب تغذیه می شه بهترین پمپ چیست؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 دی 1402

سلام و عرض ادب، پمپ نیم اسب بخار دیزل ساز ایران مدلpm16 مناسب می باشد.

صابر
ارسال شده در : پنجشنبه 21 دی 1402

سلام، به نظرتون برای طبقه هفتم تک واحدی 190 متری، چه نوع پمپی در پارکینگ بزاریم که صداش قابل قبول باشه و خود پمپ هم خوب و با دوام باشه؟ منبع آب 1000 لیتری هم داریم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 دی 1402

سلام و عرض ادب، پیشنهاد ما پمپ یک اسب پنتاکس ایتالیا مدل pm90 می باشد.

محمد بدری
ارسال شده در : چهارشنبه 20 دی 1402

سلام، من برای ویلا در شمال کشور با زیر بنای 150 متر و منبع تغذیه از منبع آب 700 لیتری و با توجه به رسوبات آب منطقه شمالی چه مارک پمپی باید تهیه کنم با چه آبدهی؟ ممنون می شم سوال منم جواب بدید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 25 دی 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری شما توصیه می شه از پمپ 1 اسب بشقابی استفاده کنید.

الی
ارسال شده در : دوشنبه 18 دی 1402

سلام، برای یه خونه ویلایی دو واحده هر واحد 70 متری چه نوع پمپ آبی پیشنهاد می کنید و مخزن باید چند لیتری باشه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 20 دی 1402

سلام، بهترین گزینه پمپ یک اسب بشقابی می باشد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید اسلامی
ارسال شده در : یکشنبه 17 دی 1402

سلام، وقت بخیر. برای خانه ویلایی 180 متری که مخزن ذخیره آب 800 لیتری داشته باشه و پمپ بعد از مخزن نصب بشه چه نوع پمپ را پیشنهاد می کنید؟ با تشکر از پاسخگویی شما.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 18 دی 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری شما پمپ آب جتی می تواند انتخاب ایده آلی باشد.

کاوه رزاقی
ارسال شده در : شنبه 16 دی 1402

با سلام، ساختمان ما 5 طبقه تک واحدی 130 متری می باشد با کنتور های مجزا. آیا استفاده از کلکتور برای تجمیع ورودی به منبع آب و بعد از پمپ ارسال به طبقات توصیه می شود؟ در این روش چه پمپی بهتر است با منبع فشار چند لیتری؟ آیا در هر طبقه از پمپ و منبع آب مجزا استفاده کند در اینصورت برای طبقه 4 چه پمپی با چه منبع فشاری؟ لطفا راهنمایی کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 21 بهمن 1402

سلام جناب رزاقی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سلامی
ارسال شده در : جمعه 15 دی 1402

سلام، من صاحب خونه بامتراژ 110 متر هستم طبقه دوم در ساختمون با 4 طبقه دو واحدی. با توجه به اینک خونه من پکیج داره و کف گرمایشیه و فشار آب به شدت کمه چه پمپی پیشنهاد می کنید؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 17 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه ما استفاده از پمپ بی صدا خودمکش شیجه مدلpz750 می باشد.

شهریار رضایی
ارسال شده در : پنجشنبه 14 دی 1402

سلام‌، خسته نباشید. برای آپارتمان 4 طبقه تک واحدی به متراژ 65 متر از چه نوع پمپ آب و مخزن آب و چه نوع مخزن تحت فشار و دیگر لوازم از چه برندی پیشنهاد می دهید؟ می خواهم همه اقلام از بهترین ها باشد و لطفا حدود قیمت را توضیح دهید تا اگر قسمت شد کلیه اقلام را از شما تهیه نمایم. شما نصبش را انجام می دهید؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 17 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه ما استفاده از پمپ یک اسب جتی پنتاکس می باشد و متعلقات این پمپ به شکل جدا توسط نصاب، نصب خواهد شد.

علی نوروزی
ارسال شده در : چهارشنبه 13 دی 1402

سلام، من یه پمپ بی صدا برای نصب در بالکن واحد نیاز دارم. خونه 120 متر هست در طبقه 4 هست. آیا پمپ بی صدا واقعا مانع اذیت طبقه پایینی می شه؟ ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 17 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود بوسترپمپ خودمکش بی صدا شیمجه مدل pz750 را تهیه کنید. بله، پمپ های بی صدا هیچ گونه اذیتی برای واحدهای طبقات پایین نخواهند داشت.

قشونی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 دی 1402

سلام، وقتتون بخیر. من ساکن طبقه 5 یک پارتمان 10 واحدی هستم و ساختمان ما اصلا پمپ آب ندارد و ما یه وقتایی کلا آبمون قطع می شه. چه پمپی برای داخل ساختمان خوبه که منبع هم نخواد چون فضا نداریم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 20 دی 1402

سلام و عرض ادب، وجود منبع ذخیره برای این تعداد مصرف کننده الزامی است. بنابراین، بهتر است منبع تهیه کنید.

لزفی
ارسال شده در : دوشنبه 11 دی 1402

سلام، تفاوت پمپ بشقابی با پمپ سایلنت چیه؟ آخه من تو یه سایت خوندم پمپ بشقابی سایلنت اسکواردی، می خواستم بپرسم همچین چیزی هست یا نه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 13 دی 1402

سلام و عرض ادب، هیچ یک از پمپ های بشقابی، بی صدا یا سایلنت نیستند.

صنم کریمی
ارسال شده در : یکشنبه 10 دی 1402

با سلام و احترام، من ساکن طبقه چهارم ساختمان 10 واحدی هستم که هر طبقه 2 واحد داره. با توجه به افت فشار نیاز به پمپ دارم. لطفا در خصوص مشخصات نصب پمپ لازم در داخل واحد راهنمایی بفرمایید. باید از چه پمپی و با چه مشخصاتی استفاده کنم؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 10 دی 1402

سلام و عرض ادب، پیشنهاد می شود پمپ 2 اسب بخار دو پروانه به همراه منبع تحت فشار 100 لیتری و متعلقات تهیه نمایید.

امین قدیری
ارسال شده در : شنبه 09 دی 1402

با سلام و احترام، ساکن طبقه ۵ ساختمان ۲۰ واحدی هستم (هر طبقه ۴ واحد) که البته در زیر واحدها مغازه و پارکینگ هم به صورت رمپ می باشد که می بایست پمپ در قسمت رمپ نصب گردد. کنتورها بصورت مجزا هستن. می خواستم راهنمایی کنید چه نوع پمپی مناسب می باشد؟ از پمپ مخزن دار استفاده کنم یا بدون مخزن؟ سپاسگزارم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 10 دی 1402

سلام و عرض ادب، پیشنهاد ما به شما برای طبقات اول و دوم پمپ نیم اسب (pm45) و برای طبقات بالاتر پمپ یک اسب (pm80) می باشد.

اصغر زنگیوند
ارسال شده در : پنجشنبه 07 دی 1402

باسلام، واحد بنده 82 متره در طبقه سوم و کنتور آب مجزا دارم ولی فشار آب کم می باشد. لطفا راهنمایی بفرمایید چه پمپی را تهیه نموده یا از پمپ پشت پکیجی چه مارکی را بخرم؟ ممنونم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 10 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود پمپ نیم اسب بخار به همراه ست کنترل تهیه نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

روانشاد
ارسال شده در : پنجشنبه 07 دی 1402

سلام، وقت بخیر. من ساکن خانه ویلایی با متراژ 95 متر هستم. منبع آب هم داخل حیاط قرار دارد، با توجه به داشتن پمپ نیم اسب البته قدیمی، فشار آب ضعیف است به طوری که آب از دوش حمام واقعا خیلی ضعیف خارج می شود. حتی وقتی شیر روشویی باز است از شیر دیگر خیلی ناچیز آب خارج می شود. نظر شما چه پمپی با چه قدرتی و چند اسب بخار خریداری کنم؟ تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 10 دی 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری شما پمپ نیم اسب بخار توصیه می شود.

علمداری
ارسال شده در : چهارشنبه 06 دی 1402

سلام و عرض ادب، ساکن طبقه 3 تک واحدی هستم، فشار آب کم هست از طرفی در پارکینگ لوله ها را نتونستند پیدا کنند تا پمپ نصب بشه. لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 دی 1402

سلام و عرض ادب، بهترین پمپ برای نصب در داخل واحد پمپ نیم اسب بخار خودمکش بی صدا شیمجه چین است.

حمید آهنگر
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام، وقتتون بخیر. ساکن واحد دوم تک واحدی کنتور مجزا 200 متری هستم. لطفا بفرمایید که برای مصرف پمپ بشقابی معمولی بهتر است یا پمپ سایلنت؟ از بین دو پمپ شیمجه و لئو کدام بهتر است؟ قطعات یدکی کدام موجودتر است؟ ممنون از محبتتون با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 دی 1402

سلام و عرض ادب، پمپ بشقابی یا پمپ سایلنت هر کدام با توجه به نوع مصرف، ویژگی های متفاوتی دارند. در صورتی که قصد دارید پمپ را داخل واحد نصب نمایید توصیه ما استفاده از پمپ سایلنت است اما اگر قرار به نصب در پارکینگ است بهتر است از پمپ بشقابی استفاده نمایید. هر دو برندی که نام بردید بسیار خوب و با کیفیت هستند.

فرشاد عبدب
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام، شب خوش. قصد خرید پمپ خانگی برای طبقه چهارم (هر طبقه 2 واحد) که کنتور همه یکی هست را دارم. بقیه واحدها میلی به داشتن پمپ ندارن، بنده برای واحد خودم چه پمپی بگیرم؟ آیا خودتونم نصاب دارید یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام و عرض ادب، استفاده از بوستر پمپ خودمکش بی صدا شیمجه چین در داخل واحد توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر در ارتباط با نصب با شما تماس خواهند گرفت.

خسرو کسایی
ارسال شده در : جمعه 01 دی 1402

سلام، من در تهران زندگی می کنم، دو خانواده در یک خانه کلنگی که کل لوله کشی آب آن تازه کامل عوض شده است با لوله گالوانیزه، برای این خانه 2 طبقه که زیرزمین هم دارد و هر طبقه 90 مترمربع است. فشار آب در طبقه دوم وقتی یک شیر آب باز می شود بسیار کم است. وقتی در طبقه اول یک شیر آب باز می شود طبقه دوم بسیار اندک آب می آید یا اصلا آب نمی آید. خواهشمند است بفرمایید در زیرزمین که مرطوب است چه پمپ بی صدا و چه مخزن فشاری و با توجه به اینکه 2 واحد است منبع ذخیره آب چند لیتری لازم است؟ آیا 500 لیتری کافی است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام جناب کسایی عزیز، استفاده از مخزن ذخیره 500 لیتری به همراه پمپ 1 اسب بی صدا راد پمپ مدل 5ps04 توصیه می شود.

محمود معظم
ارسال شده در : چهارشنبه 29 آذر 1402

سلام، وقت بخیر. در طبقه دوم یک آپارتمان تک واحدی 5 طبقه زندگی می کنم. کنتور آب و لوله کشی برای هر واحد مجزا است. فشار آب به قدری کم است که پکیج در بعضی مواقع غیر فعال می شود. از چه پمپ ایرانی و خارجی و چند است بخار استفاده کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام و عرض ادب، در صورتی که پمپ را داخل واحد نصب نمایید استفاده از بوستر پمپ خودمکش بی صدا شیمجه چین و در صورت نصب پمپ در پارکینگ استفاده از پمپ نیم اسب آبارا ایران توصیه می شود.

محمدرضا حسنوند
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 آذر 1402

سلام، شب بخیر و خسته نباشی. ما در یک آپارتمان 12 واحدی 4 طبقه که هر واحد 90 متری هستیم به نظر شما چه برای 12 واحد جواب می دهد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 آذر 1402

سلام جناب حسنوند عزیز، استفاده از پمپ پنتاکس ایتالیا دو پروانه 1.5 اسب بخار توصیه می شود.

سعید محمودی
ارسال شده در : یکشنبه 26 آذر 1402

سلام عرض ادب، از لحاظ عمری، پمپ بی صدا بهتره یا معمولی؟ البته تجربه دوستان اینه که بی صدا به علت پروانه های زیاد، مدام در حال شکستن است. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 آذر 1402

سلام جناب محمودی عزیز، در این مورد امکان بررسی کلی وجود ندارد و عوامل بسیاری تعیین کننده هستند اما پمپ بی صدای استیل راد پمپ کیفیت بسیار بالایی دارد.

رشید نظری
ارسال شده در : شنبه 25 آذر 1402

سلام و ارادت، برای یه خونه ویلایی حیاط دار 160 متری چه پمپی رو پیشنهاد می کنید؟ حتی امكان بی صدا باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام و عرض ادب، پمپ 1 اسب بی صدا استیل راد پمپ مدل 5ps04 مناسب است.

بنفشه گیلانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 آذر 1402

سلام و شب بخیر. خونه 2 طبقه توی روستا داریم و یک مغازه زیرش، متراژ هر طبقه 70 متره، پمپ چند اسب بگیریم براش؟ تانکر چند لیتر مناسبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 آذر 1402

سلام سرکار خانم گیلانی عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب بشقابی به همراه تانکر ذخیره آب 500 لیتری مناسب است.

عباس دهقان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 آذر 1402

سلام، وقت بخیر. عذر می خوام تهران هستم، آپارتمان 4 طبقه تک واحدی طبقه 4 ساکن هستم و کنتور آب مجزا برای هر واحد نيست. ساکنین آپارتمان موافقت برای گذاشتن پمپ نیستند. بنده به طور اختصاصی برای واحد خودم از شیر فلکه داخل آپارتمان پمپ بخوام بگذارم كه فشار آب واحد خودم تقویت بشه چه موردی را پیشنهاد می فرمایید؟ تشکر از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 آذر 1402

سلام و عرض ادب، بهترین گزینه برای شما بوستر پمپ خودمکش بی صدا شیمجه است.

مرتضی نوروزی
ارسال شده در : دوشنبه 20 آذر 1402

سلام، روز بخیر. برای بازدید از محل جهت نصب پمپ آب خانگی در شهر تهران، اعزام کارشناس دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام جناب نوروزی عزیز، بله، همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

سعید بیگ زاده
ارسال شده در : یکشنبه 19 آذر 1402

سلام و ارادت، متقاضی یک دستگاه پمپ نیم اسب خانگی بسیار کم صدا هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 19 آذر 1402

سلام جناب بیگ زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی نوروزی
ارسال شده در : شنبه 18 آذر 1402

سلام، ما یک آپارتمان 2 طبقه داریم که متعلق به خودمان هست و تنها در یک واحد زندگی می کنیم. فشار آب در بعضی روزها به خصوص روزهای تعطیل خیلی کم است به نحوی که آبگرمکن مستقر در طبقه همکف روشن نمی شود و در تابستان هم آب به کولر مستقر در پشت بام نمی رسد. ارتفاع تقریبا 12 متر است، برای رفع مشکل چه پمپی را پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 19 آذر 1402

سلام جناب نوروزی عزیز، پمپ نیم اسب بخار بهترین گزینه برای شما است.

مسعود عبادی
ارسال شده در : پنجشنبه 16 آذر 1402

سلام، وقتتون بخیر. ما یه مجتمع 4 طبقه 16 واحدی هستیم، خواستم بپرسم چه پمپی مد نظرتون هست برای استفاده ما؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 19 آذر 1402

سلام جناب عبادی عزیز، بهترین انتخاب برای شما پمپ 3 اسب دوپروانه ابارا ایران است.

عماد عزیزی
ارسال شده در : چهارشنبه 15 آذر 1402

سلام و عرض ادب خدمت شما مهندس بزرگوار. من قراره به یه شهرستان جابجا بشم ولی اونجا مشکل آب داره، می گن با تانکر آب برای مردم میارن. می شه بگین برای خونه ویلایی چه پمپی بگذارم که جواب بده؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 19 آذر 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار مناسب است.

سام محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 13 آذر 1402

با سلام و احترام، خسته نباشید. من واحدی که تازه خریده ام در اردبیل و 6 واحدی هست و من در طبقه ششم ساکن هستم و پمپ دیزیل ساز طرح پنتاکس 1 اسب دوپروانه ای با ست کنترل استریم 2200 M نصب کردم که پمپ کاملا تازه و نو می باشد و هیچ گونه اشکال فنی نداره. موقع باز کردن شیر آب در تمام قسمت ها آشپزخانه، دستشویی و حمام صدای آب از داخل لوله شدیدا اذیت می کنم، به خصوص زمان شب و طبقه اول هم شکایت می کنه که صدای پمپ اذیت می کنه. من چیکار کنم صدا از لوله ها نیاد؟ چندین بار پمپ را به سرویس کار برده ام و طی تست اظهار داشته اند مشکلی نیست از سیستم لوله کشی می باشد. آیا من می تونم پمپ نیم اسب برای طبقه 6 بگذارم؟ جواب می دهد یا نه؟ چه پمپی تهیه کنم که در لوله ها صدا نده؟ در صورت امکان راهنمایی فرمایید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 13 آذر 1402

سلام جناب محمدی عزیز، تنها گزینه برای مرتفع شدن این مشکل استفاده از بوستر پمپ خودمکش نیم اسب شیمجه چین می باشد.

پروانه دشتی
ارسال شده در : یکشنبه 12 آذر 1402

با سلام، آقای مهندس آپارتمان مسکونی ما طبقه سوم از 3 طبقه تک واحدی و دوبلکس هست، 2 واحد پایین هر کدام 60 مترمربع و واحد ما هر طبقه 60 مترمربع می باشد. کنتور کل آپارتمان مشترک هست، فشار آب برای 2 واحد پایین خوبه ولی واحد ما مخصوصا طبقه دوم از این واحد که پکیج در بالکن این طبقه هست فشار آب خیلی کمه که کلا آب گرم نداریم و فشار آب برای پکیج جواب نمی دهد. آیا با نصب پمپ پکیج واحد مشکل حل می شه؟ چون کلا جای مناسب برای نصب منبع نداریم. ممنون می شم اگر راهنمایی بفرمایید. با تشکر از جوابگویی و سایت پر محتوای شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 13 آذر 1402

سلام سرکار خانم دشتی عزیز، بهترین گزینه برای کاربری مورد نظرتان استفاده از پمپ‌ پشت پکیجی است.

حسن محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 06 آذر 1402

سلام، خسته نباشید. واحدی رو تازه اجاره کردیم که حدود 75 مترمربع حدود 18 واحد هستن. ما طبقه دوم هستیم فشار آب بسیار کمه، بنظرتون چه پمپ آبی مناسبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 آذر 1402

سلام جناب محمدی عزیز، استفاده از بوستر پمپ نیم اسب بخار خودمکش شیمجه چین مدل pz370 مناسب است.

علی تشرفی
ارسال شده در : جمعه 03 آذر 1402

با سلام، فشار آب منزل ما خیلی کم است، برای جبران فشار آب چه پمپی استفاده کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 آذر 1402

سلام و عرض ادب، پمپ پرکن منبع 1 اسب جتی و پمپ بعد منبع، نیم اسب مناسب است.

فرهاد
ارسال شده در : یکشنبه 28 آبان 1402

سلام، خدا قوت. منزل ما در طبقه سوم به متراژ 40 مترمربع با کنتور آب واحد می باشد. فشار آب بسیار کمه در صورتی که طبقه اول و دوم فشار آب خیلی خوبی دارند و فقط طبقه سوم فشار آب بد هستش و قطر آب به اندازه مثلا قطر مداد شاید کمتر می باشد. به علت فضای کم یه پمپ آب خوب می شه معرفی کنید که مختص طبقه سوم باشه؟ لازم به ذکر هست که ساختمون 3 طبقه تک واحدی می باشد. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 آبان 1402

سلام دوست عزیز، توصیه ما استفاده از بوستر پمپ خودمکش بی صدا ساخت شرکت شیمجه چین مدل PZ370 است.

حسین ترزبان
ارسال شده در : دوشنبه 22 آبان 1402

با درود، برای آپارتمان 4 طبقه 8 واحدی چه پمپ و مخزن تحت فشاری نیازه؟ با سپاس از سایت بسیار خوبتون، هم اطلاعات کافی رو به کاربران می دین و هم جواب پیام ها همراه با راهنمایی های لازم هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 آبان 1402

سلام جناب ترزبان عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما. استفاده از پمپ 1.5 اسب بخار با منبع تحت فشار 80 یا 100 لیتری توصیه می شود.

حسین نصیری
ارسال شده در : جمعه 19 آبان 1402

سلام، وقت بخیر. بهترین پمپ برای ویلا دوبلکس با متراژ 160 مترمربع با 3 تا حموم و دستشویی در منطقه فومن با آب چاه 20 متری کدام (از نظر مکش و نگهداری) پیشنهاد می فرمایید؟ یک تصفیه سختی آب هم سر راهش هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 آبان 1402

سلام جناب نصیری عزیز، استفاده از پمپ پنتاکس ایتالیا مدل ap200، خودمکش و مخصوص مکش آب از چاه توصیه می شود.

راه نورد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 آبان 1402

سلام، وقت بخیر. بهترین برند برای مناطق گرمسیر خوزستان، طول ساختمون حدودا 15 متر و طبقه -1 حدودا 60 مترمربعی هست، چه برندی و چه توانی توصیه می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 آبان 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب استیل بی صدا راد پمپ مدل 3ps04 توصیه می شود.

رحیمی
ارسال شده در : یکشنبه 14 آبان 1402

با سلام و عرض ادب، برای آپارتمان طبقه چهارم و تک واحدی پمپ چند اسب نصب کنیم مناسبه؟ در ضمن شیر آب رو که باز می کنیم آب میاد ولی ضعیفه و اینکه باید پمپ رو مستقیم به آب شهری وصل کنیم چون فضا برای منبع آب نداره. لطفا راهنمایی کنین. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 آبان 1402

سلام دوست عزیز، بوستر پمپ خودمکش بی صدا شیمجه چین مناسب است.

اسماعیل جعفری
ارسال شده در : جمعه 12 آبان 1402

سلام، عرض ادب. خواستم بدونم برای خانه 5 طبقه تک واحدی که دارم چه پمپی با اتومات نصب کنم که کم صدا هم باشه؟ در شهرستان رباط کریم زندگی می کنیم که اینجا افت آب از تهران یک کم ضعیف تر می باشد. تشکر می کنم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آبان 1402

سلام جناب جعفری عزیز، استفاده از پمپ آب بی صدا راد پمپ تمام استیل 1.5 اسب بخار مدل 5ss05 توصیه می شود. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

محسن عظیمی
ارسال شده در : پنجشنبه 04 آبان 1402

با سلام و عرض ادب، خواستم بپرسم برای طبقه چهارم که تک واحدی هست پمپی که صداش کم باشه چه نوعی رو باید وصل کرد؟ چون باید پمپ داخل پیلوت وصل بشه و صداش کم باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 04 آبان 1402

سلام جناب عظیمی عزیز، استفاده از پمپ سایلنت برند شیمجه مدل pz370 با توان نیم اسب برای تک واحد انتخاب مناسبی است.

حمید موسوی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

با سلام و احترام، در ارتباط با پمپ نیم اسب که از خروجی مخزن 900 لیتری مکش می کند دو مورد هست، مثلا وقتی که شیر روشویی یا هر مسیری باز می شود مسیر دوم ضعیف می شود و مشکل بعدی اینه که وقتی آب مخزن به اتمام می رسد روز بعد که مخزن به صورت gravity پر می شود، پمپ بدون هواگیری روشن نمی شود، حتی اگه آب مخزن به lol top برسد. ممنون می شم راهنمایی کنید که پمپ 1 اسب تهیه کنم یا همون هم با همین مشکل مواجه می شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام جناب موسوی عزیز، در صورتی که از پمپ 1 اسب خودمکش استفاده نمایید، هم مشکل هواگیری و هم مشکل آبدهی برطرف خواهد شد.

وحید احمدی
ارسال شده در : دوشنبه 01 آبان 1402

سلام، خسته نباشید. ما تو یه خونه ویلایی دو واحدی زندگی می کنیم که یه واحد زیر زمینه و یه واحد همکف، وقتی زیر زمین آب می گیره، بالا آب نمیاد. چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ لطفا بی صدا باشه. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام جناب احمدی عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار بی صدا راد پمپ مدل 3ps04 به همراه ست کنترل آوش ایران توصیه می شود.

فرزاد عابدی
ارسال شده در : شنبه 29 مهر 1402

درود، در واحد طبقه چهارم که طبقه آخر هست، منبع 250 لیتری بالای پشت بام که هنگام قطعی آب فعال می شود داریم. قصد گذاشتن پمپ و منبع انبساط در کنار منبع آب موجود که بالای پشت بام هست رو داریم، لطفا راهنمایی بفرمایید که قابل انجام هست؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام جناب عابدی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ 1 اسب بخار بشقابی بعد از تانکر بر روی پشت بام است.

پرویز واحدی
ارسال شده در : شنبه 29 مهر 1402

سلام مهندس، آپارتمان 4 واحدی به متراژ 50 متری فقط طبقه 4 آب خیلی ضعیف می رسه، لطفا راهنمایی بفرمایید پمپ چی استفاده کنیم؟ مخزن نیاز هست؟ آیا گروه فنی خودتون این کارو انجام میدن؟ هزینه چقدر می شه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 مهر 1402

سلام جناب واحدی عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب 1 اینچ پنتاکس ایران مدل pm80 به همراه مخزن ذخیره حداقل 200 لیتری توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

کرامت شجاعی
ارسال شده در : دوشنبه 24 مهر 1402

سلام، از مقالات آگاه کننده شما سپاسگزارم. اگه درخواست یک دستگاه پمپ 1 اسب خانگی و کلید دیجیتالش را داشته باشم چطور تهیه کنم از مارک پنتاکس؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 29 مهر 1402

سلام جناب شجاعی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمود ولیئی
ارسال شده در : جمعه 21 مهر 1402

سلام آقای مهندس، وقت بخیر. یک آپارتمان 150 متری 5 طبقه تک واحدی که ما طبقه چهارم هستیم و با احتساب پارکینگ زیرزمین، طبقه 5 حساب می شه. خواستم لطف کنید راهنمایی فرمایید چه پمپی رو پیشنهاد می فرمایید که کم صدا باشه؟ با چه اتوماتی؟ آیا مخزن نیاز هست؟ اگر جواب مثبت هست، مخزن چند لیتری باشه؟ آیا منبع تحت فشار به منظور اینکه دائم پمپ کار نکند پبشنهاد می کنید؟ در زمان قطع برق آیا روشی هست که از آب کم فشار شهری استفاده کرد؟ در ضمن ما همدان هستیم و شب ها آب منطقه ما قطع می شود. ممنون می شم راهنمایی فرمایید. آیا شرکت شما فروش لوازم پیشنهادی شما را رو دارد؟ اگر دارد روش خرید رو بفرمایید. سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مهر 1402

سلام جناب ولیئی عزیز، پیشنهاد ما استفاده از پمپ بی صدا راد پمپ مدل 5ss05 به همراه منبع تحت فشار 8 یا 24 لیتری است. با توجه به قطع شدن آب در منطقه شما، توصیه می شود حتما از مخزن ذخیره آب حداقل 200 لیتری استفاده نمایید.

رضا
ارسال شده در : پنجشنبه 20 مهر 1402

با سلام و ادای احترام، تشکر بخاطر توضیحات واضح و جامع و خدا خیرتان بدهد. راهنمایی از شما خواستم، یک منزل 40 متری در همکف و بدون حیاط زندگی می کنم و آب این منطقه حدود 6 ساعتی در روز قطع یا کم فشار می شه. یه پمپ آب که کم صدا و مناسب باشد می خوام، چون باید داخل خونه به کار رود.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 مهر 1402

سلام دوست عزیز، پمپ نیم اسب بخار بی صدا استیل راد پمپ مدل 3ps04 مناسب است.

بختیار امینی
ارسال شده در : دوشنبه 17 مهر 1402

سلام، طبقه سوم فشار آب خیلی کمه چه پمپی مناسب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 مهر 1402

سلام جناب امینی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ 1 اسب دیزل ساز ایران مدل dm80s است. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

صفری
ارسال شده در : پنجشنبه 13 مهر 1402

سلام، وقت بخیر. یک ویلای 100 مترمربعی توی شهرستان دارم که چاه آب 20 متر عمق داره و 10 متر هم لوله رو زمین خوابیده تا به جایگاه پمپ برسه، یعنی 30 متر باید مکش کنه. در صورتی ک بخوام همزمان 4 الی 5 شیر آب باز باشه مثل شیر آب حیاط، آشپز خونه، حمام و لباس شویی افت فشار نداشته باشیم چه پمپی با چه ظرفیتی پیشنهاد می کنید که کیفیت و ماندگاری خوبی هم داشته باشه؟ همچین چه سایز منبع انبساطی توصیه می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 20 مهر 1402

سلام دوست عزیز، بهترین گزینه برای شما استفاده از پمپ ap200 دولول خودمکش با اجکتور خارجی با حداکثر عمق مکش 30 متر ساخت شرکت پنتاکس می باشد. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : دوشنبه 10 مهر 1402

درود، جناب مهندس روزتون بخیر. مهندس برای یه واحد اداری یک طبقه که آب ورودی از کنتور به موتورخونه در زیر زمین منتقل می شه و از اونجا هم به لوله نمره 32 نیوپایپ آب سرد اداری با 13 انشعاب مصرف کننده به شکل سری، ورودی ½ آبگرمکن، لوله سفید نمره 20 یک شیر مصرفی پشت بام به ارتفاع 15 متر و لوله نمره 20 نیوپایپ به طول 40 متر آب سرد مصرفی دو واحد مهمانسرا با 10 انشعاب مصرف کننده به شکل سری تقسیم می شه، درضمن یک مخزن ذخیره 2000 لیتری قبل از پمپ هم قراره اضافه بشه، شما چه پمپی رو پیشنهاد می کنین؟ منبع انبساطش چند لیتری باشه؟ با سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 مهر 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب بخار جتی به همراه منبع انبساط 28 لیتری مناسب است.

سعید باباجانی
ارسال شده در : جمعه 07 مهر 1402

سلام و درود، طبقه چهارم رو پیلوت متراژ 115 مترمربع با 16 عدد شیر، پمپ چی بگیرم؟ قیمت شما چند هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 مهر 1402

سلام جناب باباجانی عزیز، لطفا محل نصب پمپ (داخل واحد یا همکف) را ذکر نمایید.

خسروی
ارسال شده در : جمعه 07 مهر 1402

سلام، آقای مهندس ما تو روستا هستیم، در روز 1 ساعت کلا آب روستا باز می شه، اونم انقدر آبش ضعیفه که طبقه اول که رو زمین ساخته شده مثل شیر سماور آب میاد، چه برسه طبقه بالا. می شه لطف کنید بگید چه پمپی بخرم؟ تو روستا هستیم و نت نیست، اگه تونستین لطف کنید پیام بدین.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 مهر 1402

سلام دوست عزیز، با توجه به فشار کم ورودی آب و مدت زمان کم استفاده از آن بهترین انتخاب، استفاده از الکتروپمپ های خود مکش (جتی) است که با توجه به دارا بودن اجکتور داخلی و قضیه ونتوری، کشش منفی ایجاد کرده و تا حدودی توانایی ساکشن کردن آب را داراست.

حسین پارسای
ارسال شده در : چهارشنبه 05 مهر 1402

سلام، واحد من طبقه سوم به متراژ 82 مترمربع از 4 طبقه تک واحدی ته کوچه بن بست هستش، پیشنهاد شما برای بنده چه مدل پمپ و چه برندی هستش؟ لطفا برای اتومات پمپ هم راهنمایی بفرمایید. خیلی سردرگم شدم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 مهر 1402

سلام جناب پارسای عزیز، در صورتی که قصد دارید پمپ را خارج از واحدتان نصب نمایید، پیشنهاد ما پمپ نیم اسب بی صدا خودمکش شیمجه چین مدل pz370 است.

کبرا هاشم زاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 مهر 1402

سلام، ما 4 طبقه تک واحدی 60 مترمربعی هستیم، پمپی که داریم صدای خیلی زیاد و بدی داره. خواستم راهنمایی کنید چه پمپی تهیه کنیم که بی صدا باشه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 مهر 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب جتی بی صدا راد پمپ مدل 3ss05 مناسب است.

افسری
ارسال شده در : پنجشنبه 30 شهریور 1402

سلام، واحد من طبقه سوم و 75 متر در یک مجموعه 8 واحدی است که هر کدام به طور جداگانه از پمپ آب مستقل استفاده می کنن، پیشنهاد شما برای انتخاب پمپ آب مناسب واحد من چه برند با چه مشخصاتی هست؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مهر 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ آب بی صدا 1 اسب راد پمپ مدل 5ps04 توصیه می شود.

سید احسان مقدم
ارسال شده در : شنبه 25 شهریور 1402

سلام، وقتتون بخیر. برای یک ساختمان 5 طبقه که 16 واحد دارد و آب مشترک استفاده می کنند و ارتفاع ساختمان 20 متر می باشد، چه پمپی پیشنهاد می دهید؟ پمپ 3 اسب پنتاکس خوبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402

سلام جناب مقدم عزیز، بله، پمپ 3 اسب تکفاز دو پروانه پنتاکس سری cb310 گزینه ایده آلی برای کاربری مورد نظرتان است.

حسین سلیمانی
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام، به پمپ آب و ست کنترل قابل تنظیم فشار برای آپارتمان تک واحدی با کنتور و پمپ و مخزن مستقل در زیرزمین و در طبقه 5 که با احتساب پارکینگ و زیرزمین طبقه 7 است، نیاز داریم. تعداد شیرهای آب در 3 سرویس و آشپزخانه و بالکن، 14 عدد می باشد. آپارتمان 150 مترمربعی است در کنار پمپ خانه، واحد مسکونی قرار دارد و صدا مهم است. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 شهریور 1402

سلام جناب سلیمانی عزیز، پمپ بی صدا رادپمپ مدل 5ss05 به همراه ست کنترل آوش ایران تهیه بفرمایید.

شهرام صفری
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام، وقت بخیر. ببخشید واحد مسکونی یک پیلوت و دو طبقه روی آن که جمعا 3 طبقه است و طبقات بالای پیلوت که هر کدام کنتور جداگانه دارن و متراژ 150 مترمربع دارن، فشار آب خیلی ضعیف هست. می خواستم راهنمایی بفرمایید چه نوع پمپ و چه مارکی رو نصب کنیم جواب می دهد؟ هم کیفیت خوب داشته باشه، هم خدمات پس از فروش خوبی داشته باشه و هم کم صدا باشه. البته پمپ باید تو پیلوت نصب بشه. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 شهریور 1402

سلام جناب صفری عزیز، پمپ نیم اسب بخار بی صدا رادپمپ ایران مدل 3ps04 مناسب کاربری مورد نظرتان می باشد.

اقاملاپور
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام، وقت شما بخیر و نیکی. ساختمان 5 طبقه نوساز که طبقه همکف و اول 220 مترمربع تک واحدی، طبقه دوم و سوم هر کدام 2 واحد 110 مترمربعی و طبقه چهارم هم تک واحد 140 مترمربعی می باشد. لطفا جهت انتخاب پمپ راهنمایی بفرمایید. در ضمن هر کدام کنتور جداگانه دارند. بسیار سپاسمندم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، برای طبقات اول و دوم، پمپ نیم اسب پنتاکس ایران مدل pm45 و طبقات بالاتر، پمپ 1 اسب پنتاکس ایران مدل pm80 استفاده نمایید.

محمدرضا حسنی
ارسال شده در : یکشنبه 12 شهریور 1402

سلام، من در یک واحد 130 مترمربعی هستم در طبقه روی همکف که فشار آب خیلی کم است. کنتور جداگانه داریم در طبقه همکف در ورودی ساختمان است. بهترین پمپ کم صدا برای ما چیست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 شهریور 1402

سلام جناب حسنی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ نیم اسب بی صدا رادپمپ مدل 3ps04 به همراه با ست کنترل آوش ایران می باشد.

حسین سلیمی
ارسال شده در : یکشنبه 12 شهریور 1402

سلام، وقت بخیر. برای چاه به عمق 50 متر چه پمپ آب تکفازی پیشنهاد می دهید؟ ممنونم از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 شهریور 1402

سلام جناب سلیمی عزیز، کف کش 77 متری لوله 4 تکفاز با بدنه استیل و پروانه پلاستیک یا تمام استیل توصیه می شود.

مجید فرزانگان
ارسال شده در : شنبه 11 شهریور 1402

با عرض سلام و ارادت، یک آپارتمان 4 طبقه تک واحدی 70 مترمربعی با پیلوت می شه 5 طبقه. بخاطر گرفتن کنتور برای هر طبقه، 4 لوله جداگانه برای هر طبقه رفته و آب به طبقات ضعیف می رسه و پکیج ها به مشکل خوردن. لوله کش آمده فرمودند که منبع کتابی با پمپ براتون می گذارم، درست می شه. لطف می کنید هم درباره منبع و هم پمپ راهنمایی کنید؟ اصلا منبع داخل پارکینگ کارایی دارد؟ چند لیتری مناسب هست؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 شهریور 1402

سلام جناب فرزانگان عزیز، با توجه به وجود کنتور مجزا برای هر واحد لازم است سیستم پمپاژ جداگانه برای هر واحد تهیه بفرمایید.

احمدرضا فنون
ارسال شده در : شنبه 11 شهریور 1402

با سلام و‌ احترام، یک منزل ویلایی در شمال دارم که دوبلکس است، 60 متر بالا و 90 متر پایین که البته طبقه پایین 1 متر از کف نیز فاصله دارد و پمپ در نظر گرفته شده همکف می باشد که از منبع آب 1000 لیتری تغذیه می کند. چه پمپی شما پیشنهاد می دهید؟ ممنونم‌.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 شهریور 1402

سلام جناب فنون عزیز، پمپ 1 اسب بشقابی آبارا ایران مناسب برای منزل شما می باشد.

سیدرضی میرهاشمی
ارسال شده در : شنبه 11 شهریور 1402

سلام، برای طبقه چهارم یک واحد 170 متری که پمپ در همکف یا پیلوت قرار دارد (5 طبقه) بدون استفاده از منبع و بدون منبع انبساط از چه پمپی استفاده بکنم که آب کولر را هم جواب بدهد و روشن و خاموش شدن زیاد به آن آسیب نرساند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 شهریور 1402

سلام جناب میرهاشمی عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب پنتاکس به شما توصیه می شود.

رضا
ارسال شده در : شنبه 04 شهریور 1402

سلام، وقتتون بخیر. واسه واحد طبقه ششم که با پارکینگ حساب کنیم 7 طبقه می شه چه پمپی رو پیشنهاد می دین؟ فقط واسه واحد خودم می خوام. کنتور هم داخل پارکینگ طبقه همکف قرار داره. ضمنا منبع انبساط نیاز داره یا نه؟ اگه داره چند لیتری باشه؟ پمپ محیطی ipm90 لئو بهتر جواب می ده یا جتی؟ سپاس از پاسخگویی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ apm75 به همراه ست کنترل استریم مدل ps-07 می باشد.

ابراهیم حسن شاهی
ارسال شده در : شنبه 04 شهریور 1402

سلام، وقت بخیر. یه پمپ پیشنهاد کنین لطفا که از پارکینگ ساختمان و منبع مرکزی آب هدایت و فشار داشته باشه، برای طبقه سوم که بتونم پمپ جدا بگذارم و از پمپ مشترک خلاص بشم می خوام. ممنون از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام جناب حسن شاهی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ پنتاکس ایران مدل pm80 می باشد.

عادل
ارسال شده در : جمعه 03 شهریور 1402

سلام، برای ساختمان 4 واحد که هر واحد 70 مترمربع است، چه پمپی بخریم که صدا و لرزش نداشته باشه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب بی صدا راد پمپ مدل 3ss05 توصیه می شود. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

حاتمی
ارسال شده در : یکشنبه 29 مرداد 1402

سلام، مهندس ممنون از پاسخگویی شما. ویلایی با حدود 50 متر و حدود 400 متر باغچه که به صورت قطره ای آبیاری می شه داریم. البته یک منبع 10000 لیتری هم داریم که باید توسط پمپ پر بشه، هم برای شستشو و هم آبیاری است. با توجه به این شرایط چه نوع پمپی باید داشته باشم؟ آیا ارسال هم دارید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب جتی توصیه می شود. کلیه اجناس از دفتر تهران و با روش انتخابی شما (پست، تیپاکس، باربری، ماشین اختصاصی و غیره) ارسال خواهد شد. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

فرزین
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. برای یک واحد 60 مترمربعی در باغ که آب آن از یک منبع 2000 لیتری تامین می شه و منبع آب در فاصله 20 متری از واحد و حدودا در عمق 3 متری قرار دارد چه پمپی مناسب است؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، پمپ نیم اسب بخار در انواع برندهای ایرانی، چینی یا اروپایی مناسب برای شما است.

مصطفی
ارسال شده در : جمعه 27 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. یه چاه مته ای داریم برای شستشوی حیاط و ماشین. پمپ قبلی 1.5 اسب ایتالیایی بود که دزدینش. پمپ نیم اسب خوبه برای اینکار؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید جمشیدی
ارسال شده در : پنجشنبه 26 مرداد 1402

سلام، پمپ آب می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب جمشیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسام معلم
ارسال شده در : پنجشنبه 26 مرداد 1402

با سلام، برای انتقال آب از یه مخزن 1000 لیتری به یک اتاقک ویلایی 20 مترمربعی با سرویس بهداشتی به فاصله طولی 150 متر و اختلاف ارتفاع حدود 6 متر توسط لوله 2.5، چه پمپ و ست کنترلی بگیرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 مرداد 1402

سلام جناب معلم عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اسماعیل باجوروند
ارسال شده در : پنجشنبه 26 مرداد 1402

سلام، وقت شما بخیر. ما یک خونه 120 مترمربعی داریم. همکف حیاط دار است. برای فشار بهتر آب چه پمپی پیشنهاد می دین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 مرداد 1402

سلام جناب باجوروند عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار توصیه می شود.

امید
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1402

سلام و عرض ادب، منزل قدیمی 1.5 متر و بالای سطح زمین با زیر بنای 180 مترمربع لوله کشی آهنی از بام انجام شده که پمپ و منبع در زیر زمین قرار دارند. پمپ بشقابی بهتره یا محیطی؟ 1 اسب بگیرم یا نیم اسب؟ ست کنترل پنتاکس هیدروتانک بگذارم مشکلی داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بشقابی به همراه ست کنترل هیدروتانک توصیه می شود.

محمد کاظم رنجی
ارسال شده در : دوشنبه 23 مرداد 1402

سلام، پمپ ¾ ایران رادیاتور رو می شه برای افزایش فشار آب شهر آرایشگاه استفاد کرد؟ منظورم همون پمپ های پکیج هست. لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب رنجی عزیز، خیر، توصیه می شود از پمپ نیم اسب بی صدا رادپمپ مدل3ps04 استفاده کنید.

جواد بشیری
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. آپارتمان ما 5 طبقه تک واحدی به متراژ 100 متر هست. واحد ما چهارم هست. همه کنتورها هم جدا هستن و برای هر واحد هم امکان قرار دادن پمپ جدا فراهم هست. خواستم بفرمایید بنده از چه پمپ و ست کنترلی استفاده کنم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب بشیری عزیز، پمپ 1 اسب محیطی پنتاکس به همراه مخزن تحت فشار 28 لیتری و کلید اتومات استفاده نمایید.

پاشا شقاقی
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

درود بر شما، مهندس خونه من 80 متر بالای همکفه. زیر خونه مغازه کنتور جداست و ما بالای مغازهاییم. معمولا 6 ساعت از روز فشار آب افت می کنه. آب به کولر نمی رسه چه پمپی پیشنهاد می کنید به ما؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب شقاقی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ LVR 4-12 لئو چین می باشد.

یاسر
ارسال شده در : شنبه 21 مرداد 1402

سلام، خونه 2 طبقه قدیمی داریم که فشار آب طبقه دوم آب خیلی کم است. پمپ پیشنهادی شما چیست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، الکتروپمپ 1 اسب بشقابی پنتاکس با پروانه برنجی گزینه مناسبی برای شما می باشد.

محمد علیمحمدی
ارسال شده در : جمعه 20 مرداد 1402

سلام و تشکر از پاسخگویی شما. ما در یک ساختمان 3 طبقه تک واحدی بدون احتساب همکف و متر از 130 مترمربعی زندگی می کنیم. پمپ از داخل مخزن 1000 لیتری مشترک پمپ می شه و اکثر اوغات فشار پکیج از 1 بالاتر نمی ره. چه پمپی را با چه توانی پیشنهاد می کنید؟ ممنون. در ضمن اگر کاتالوگ فنی پمپ ها و دسته بندی متناسب با مصرف را بگذارید کمک زیادی کرده اید. من خودم کارشناس منابع آب در وزارت نیرو هستم و بیشتر برای چاه های کشاورزی از پمپ شناور استفاده می شه و کشاورزان با قدرت پیشنهادی ما مشکل دارن. لطفا ارائه راهکار بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام جناب علیمحمدی عزیز، الکتروپمپ بشقابی 1 اسب برند پنتاکس مناسب است. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

عبدالهی
ارسال شده در : جمعه 20 مرداد 1402

سلام، ممنون می شم راهنمایی بفرمایین برای انتقال آب از طبقه همکف با کد منفی 1.2 متر به 4 طبقه بالاش با متراژهای 3 طبقه 150 مترمربع و 1 طبقه 240 مترمربع به علاوه یه دونه هم بهار خواب 70 مترمربعی چه نوع پمپی مناسب هستش؟ کدوم برند مناسبه که بادوام و کم صدا باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، با توجه به تعداد طبقات بهترین انتخاب پمپ برای شما پمپ دو پروانه با توان 1.5 اسب بخار است. از آنجایی که کم صدا بودن پمپ برای شما اهمیت ویژه ای دارد، استفاده از سری الکتروپمپ های راد پمپ پیشنهاد می شود که علاوه بر کم صدا بودن (65 دسی بل) دارای متریال استنلس استیل است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارند.

احمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 19 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. خونه ما طبقه هفتم یک ساختمان 30 واحدی هست که همه واحدها کنتور جدا دارن. فشار آب ما در ساعت های اوج مصرف خیلی کم هست. به طوری که پکیج و ماشین لباسشویی به سختی شروع به کار می کنن. لوله کشی منزل توکار هست و امکان نصب پمپ روی کنتور یا سر راه پکیج وجود نداره. فقط می تونیم روی شیرفلکه آب واحد که داخل دستشویی هست نصب کنیم. چه مدلی برای ما می تونه کاربردی باشه؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، حتما باید مخزن ذخیره را داخل واحدتان قرار دهید و پمپ را به مخزن ذخیره وصل نمایید.

وحید
ارسال شده در : پنجشنبه 19 مرداد 1402

سلام، خسته نباشید. ما یه خونه دو طبقه هر طبقه یک واحد که هر دو طبقه هم دست خودمونه چطور پمپی بگیریم که هر دو طبقه استفاده کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب بشقابی بهترین انتخاب برای شما است.

شهره آباده ای
ارسال شده در : پنجشنبه 19 مرداد 1402

سلام، خداقوت. منزل ما 4 طبقه هست و ما آخرین طبقه هستیم که با کمبود آب مواجهیم، جوری که پکیج روشن نمی شه. منزل 130 مترمربع هست، شما چه پمپی پیشنهاد می کنین؟ آیا در واحد خودمون هم می شه پمپ نصب کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام سرکار خانم آباده ای عزیز، در صورتی که پمپ را برای داخل واحد نیاز دارید باید از منبع ذخیره و پمپ های کم صدای نیم اسب استفاده نمایید اما در صورتی که کنتور مجزا دارید می توانید از پمپ 1 اسب محیطی بعد از کنتور استفاده نمایید.

بختیاری
ارسال شده در : پنجشنبه 19 مرداد 1402

سلام، ساختمان ما 100 متره و در طبقه دوم از 5 طبقه هست که زیر زمین همه کنتورها مجزاست و پمپ نصب کردند، جهت افزایش فشار آب چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ تشکر از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، توصیه می شود از الکتروپمپ نیم اسب محیطی استفاده نمایید. در صورت نیاز به آبدهی بالاتر می توانید از پمپ بشقابی 1 اسب استفاده کنید.

محمدجواد باقری
ارسال شده در : پنجشنبه 19 مرداد 1402

سلام، یک پمپ سیاه رنگ نوید موتور برای ساختمان 3 طبقه نصب شده است، هر چند روز یکبار فشار افت پیدا می کند. موقعی که به موتورخانه که پمپ و مخزن تحت فشار و مخزن 800 لیتری آب در آن نصب شده است می رویم، مشاهده می کنیم که پمپ چندین ساعت است که یک ضرب و بدون قطع شدن کار می کند و در قسمت پروانه پمپ هوا گیر افتاده و بدنه فلزی این قسمت شدیدا داغ شده، چه کار باید بکنیم؟ علت چیست؟ راهکار اساسی چیه؟ هر دفعه می ریم هواگیری می کنیم، هر 20 روز یکبار اتفاق می افتد. اضافه کنم که تا به حال چندین مرتبه رله رو عوض کردیم که بی تاثیر بوده.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

سلام جناب باقری عزیز، ممکن است هواگیری به درستی انجام نشده باشد یا به دلیل فشار کم آب یا قطعی فشار در مسیر مکش، هوا وجود داشته باشد. توصیه می شود از منبع ذخیره بزرگ تر استفاده کنید یا یک پمپ جتی خودمکش تهیه نمایید.

علیرضا امینی
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام، می شه خواهش کنم راهنماییم کنین برای خانه 3 طبقه قدیمی که تقریبا هر واحد 140 مترمربع هستش، چه پمپ و منبع تحت فشاری لازمه؟ ممنونتون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 مرداد 1402

سلام جناب امینی عزیز، پمپ 1 اسب بشقابی گزینه ایده آلی است.

بهرام مژدهی
ارسال شده در : یکشنبه 15 مرداد 1402

سلام، 3 طبقه مسکونی بالای مغازه هستیم و کنار کنتور آب در محل ورودی ساختمان فضای کوچکی به اندازه نصب پمپ و احیانا ست کنترل داریم. امکان نصب منبع در بام و خرپشته وجود ندارد. فشار آب کم است و پکیج روشن نمی شود. لطفا راهنمایی فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 مرداد 1402

سلام جناب مژدهی عزیز، پیشنهاد ما پمپ 1 اسب بخار بی صدا راد پمپ مدل 3ss05 به همراه ست کنترل هیدروتانک پنتاکس است.

ابوالفضل قراخانی
ارسال شده در : یکشنبه 15 مرداد 1402

سلام و خسته نباشید، خونه ما 2 طبقه است. متراژ هر کدام طبقه 50 مترمربع است. خواستم بدونم پمپ چند اسب است؟ با چه برندی باید بخرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 مرداد 1402

سلام جناب قراخانی عزیز، پمپ 1 اسب بی صدا راد پمپ مدل 5ps04 یا پمپ 1 اسب بشقابی با صدا پنتاکس استفاده نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

کوچکی
ارسال شده در : یکشنبه 15 مرداد 1402

با سلام و عرض وقت بخیر و با تشکر از سایت خوبتان، آپارتمان ما در طبقه آخر یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد. هر طبقه 2 واحدی می باشد و واحد ما 110 مترمربع است. فشار آب بسیار کم است و در حال حاضر از یک پمپ مخزنی استفاده می کنیم. نکته دیگر اینکه ما خیلی کم از این آپارتمان استفاده می کنیم، به طور متوسط هر دو ماه، یک هفته ساکن هستیم. الان پمپ آب خراب شده. تعمیرکار آوردیم، ادعا کردند درست کردند ولی 2 روز بعد دوباره پمپ سوخت، گفتند چون به طور مداوم از آب استفاده نشده پمپ سوخته. الان اگر بخواهیم پمپ جدید بخریم با توجه به این موارد شما چه مدلی رو‌ پیشنهاد می دهید؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، در صورتی که پمپ را داخل واحد استفاده کنید پمپ 1 اسب بخار خودمکش شیمجه چین گزینه مناسبی است.

هادی قلیزاده
ارسال شده در : شنبه 14 مرداد 1402

سلام، ما در ساختمان 4 طبقه 2 واحدی هستیم. طبقه اول زندگی می کنیم. با وجود پمپ آب 1 اسب فشار آب کمه حتی بعضی وقت ها قطع می شه. تمام واحدها هم پمپ دارند تو واحد خودشون و کنتور آب مشترک است. چه پمپی پیشنهاد می کنید که فشار خوب و کم صدا باشه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب قلیزاده عزیز، پمپ 1.5 اسب دو پروانه بی صدا راد پمپ مدل 5ss05 برای شما مناسب می باشد.

حسین کریمی
ارسال شده در : شنبه 14 مرداد 1402

سلام، وقتتون بخیر. ساختمان ما 3 طبقه است و هر طبقه 4 واحد، ما طبقه سوم هستیم و فشار آب ضعیفه. لطفا نوع و برند و مشخصات پمپ خوب و کم صدا رو برای نصب در داخل واحد معرفی کنید. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب کریمی عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار بی صدا راد پمپ مدل 3ps04 توصیه می شود.

رحیم عابدینی
ارسال شده در : شنبه 14 مرداد 1402

سلام، خسته نباشید. تک واحدی اداری هست. فشار آب خیلی ضعیفه و پمپ آبی می خواستم که صدا نداشته باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب عابدینی عزیز، توصیه می شود پمپ نیم اسب بخار بی صدا راد پمپ مدل 3ps04 تهیه نمایید.

شریعتی
ارسال شده در : شنبه 14 مرداد 1402

سلام، با تشکر از مهندسان دلسوز وطن. من یه پمپ آب برای یه ساختمان 2 طبقه جهت بالا بردن فشار آب و همچنین کم صدا و بادوام باشه. لطف کنید راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب بخار بی صدا راد پمپ مدل 5ps04 برای شما مناسب است.

داود اخورده
ارسال شده در : شنبه 14 مرداد 1402

سلام، خسته نباشید. می خواستم راهنمایی کنید برای انتخاب پمپ آب برای یه مجتمع 4 طبقه 12 واحدی به متراژ 100 مترمربع برای هر واحد که محل استقرار پمپ در طبقه همکف می باشد. تشکر از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب اخورده عزیز، پمپ 2 اسب بخار دو پروانه گزینه ایده آلی برای شما است.

جواد یزدی
ارسال شده در : جمعه 13 مرداد 1402

سلام، خواستم بپرسم ما منزلمون 2 طبقه هست. یه پمپ بشقابی داریم از توان و اسمش چیزی نمی دونم ولی خیلی پر مصرفه. پدر کنتور برق رو در میاره، پمپی هست که مصرف برق کمی داشته باشه برای ساختمان 2 طبقه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب یزدی عزیز، پمپ بی صدا و کم مصرف 1 اسب بخار راد پمپ مدل 5ps04 مناسب خواهد بود.

احمد شعبانی پور
ارسال شده در : جمعه 13 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. سوال داشتم از خدمت شما. منزل 2 طبقه داریم. فشار آب برای طبقه دوم خیلی کمه. کدوم پمپ برای منزل ما مناسب هستش که قدرت خوبی داشته باشه؟ خیلی ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب شعبانی پور عزیز، پمپ 1 اسب بخار بی صدا و استیل راد پمپ مدل 5ps04 مناسب است.

علی
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام، وقت شما بخیر باشه. یه ساختمون 5 طبقه تک واحدی داریم. فشار آب خیلی کم شده. طبقه 4 و 5 که اصلا آب ندارند. طبقه 3 هم اکثر اوقات قطع می شه. همه واحدها می خواهیم جداگانه پمپ (داخل هر واحد) نصب کنیم. برای هر واحد چه پمپی رو پیشنهاد می فرمایید؟ تامین و نصب پمپ برای شما قابل انجام هست؟ چگونه هماهنگی نماییم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، در صورتی که قصد دارید پمپ ها را داخل واحد نصب کنید، پمپ نیم اسب توصیه می شود. اما در صورت نصب در همکف برای طبقه اول تا سوم نیم اسب و طبقه چهارم و پنجم 1 اسب باید تهیه کنید. خدمات فروش و نصب پمپ توسط هایپر صنعت فامکو ارائه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حامد
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام، خسته نباشید. در یک خانه ویلایی 250 متر زمین دارای چاه آب با یک پمپ نیم اسب فشار بسیار پایینی دارم. قصد خرید پمپ 1 اسب دارم. 1 اسب کافی است؟ مدل کاسه ای تهیه کنم یا جتی؟ با تشکر فراوان بابت پاسخ گویی.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب جتی گزینه مناسب تری است.

حمید شیرازی
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام و وقت بخیر. توی طبقه سوم از یه ساختمون 4 طبقه به علاوه پیلوت که خالی و 4 طبقه دیگر مسکونی و 180 متری هست زندگی می کنیم. فشار آب خیلی کمه و توی انباری پیش بینی محل نصب پمپ رو کردیم ولی تا به حال پمپ نداشتیم. پمپ با مخزن رو توصیه می کنید یا پمپ مستقیم و چه نوع پمپ و برندی؟ ممنونم از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام جناب شیرازی عزیز، استفاده از پمپ 1.5 اسب دوپروانه به همراه منبع تحت فشار 60 لیتری و منبع ذخیره حداقل 1000 لیتری توصیه می شود.

محمد معارف
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. منزل ما در بلوک 3 طبقه 6 واحدی هست. طبقه دوم هستم و فشار آب کم هست. یک انشعاب آب داریم و هر واحد می خواهد پمپ مجزا بگذارد. شما چه مدلی را برای هر واحد پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام جناب معارف عزیز، برای تک واحد خودتان پمپ 1 اسب بشقابی مناسب است.

حسین
ارسال شده در : چهارشنبه 11 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. من خونم تک واحد هست. آب کنترمون خیلی ضیفه و نمی شه ازش دست هم شست. چه پمپ بهم پیشنهاد می دین مهندس جان؟ پمپی می خوام فشارش خوب باشه و مکش دار باشه. خودمم پمپ دارم اما دوبار بردمش تعمیر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، بهترین گزینه برای شما پمپ 1 اسب جتی خودمکش ابارا ایران مدل aga100 می باشد.

مسعود باغکی
ارسال شده در : چهارشنبه 11 مرداد 1402

سلام، خسته نباشید. منزل ما ویلایی به مساحت 260 مترمربع هست فشار آب خیلی کم هست. می خوام منبع و پمپ بخرم فاصله از درب خانه تا سرویس داخل منزل حدودا 20 تا 25 متر هست. چه پمپ مناسبی هست؟ نیم یا 1 اسب لطفا راهنمایی کنید. ممنون از لطف شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام جناب باغکی عزیز، لطفا بفرمایید مساحت زمین 260 متر است یا مساحت بنا؟ در صورتی که مساحت زمین 260 متر است پمپ نیم اسب و در صورتی که مساحت بنا 260 متر است پمپ 1 اسب جوابگو است.

سعید عیوضی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 مرداد 1402

سلام، یه خونه دو طبقه دارم که دارای حیاط هست. واسه طبقه دوم آب نمی رسه از بشکه فشار آب کمه، پمپ جتی 1 اسب مناسبه یا پیشنهاد دیگری دارین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 11 مرداد 1402

سلام جناب عیوضی عزیز، پمپ جتی صدای حین کار زیادی دارد. شما می توانید از پمپ بشقابی که صدای کمتری دارد استفاده نمایید.

رضا عبیری
ارسال شده در : یکشنبه 08 مرداد 1402

سلام، منزل ما 4 طبقه 90 مترمربع تک واحدی هست. برای ما پمپ جتی 1 اسب پیشنهاد دادن. ممنون می شم نظر شما را بدونم. تشکر می کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 08 مرداد 1402

سلام جناب عبیری عزیز، انتخاب پمپ جتی حتما ایده آل است اما پمپ های جتی ذاتا حین کار صدای زیادی دارند. پمپ بی صدا معادل جتی از لحاظ ارتفاع آبرسانی پمپ 1 اسب رادپمپ مدل 3ss05 که تمام استیل و بی صدا است نیز برای شما مناسب می باشد. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

امیر حسین قبادی
ارسال شده در : جمعه 06 مرداد 1402

سلام، وقتتون بخیر. من توی یه آپارتمان 5 طبقه ساکن هستم که هر طبقه 4 واحدیه و با متراژ 80 مترمربع، واحد ما طبقه سوم هست و بیشتر وقتا فشار آب اونقدر کمه که حتی نمی شه دست و صورت رو بشوریم. کنتورای واحدها همه طبقه پایینن. خواستم ببینم چه پمپی برای واحد ما مناسبه؟ البته می خوام داخل خونه نصب بشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 مرداد 1402

سلام جناب قبادی عزیز، پمپ آب بی صدا و خودمکش شیمجه چین مدل pz750 برای شما مناسب است.

نادر یوسفی
ارسال شده در : پنجشنبه 05 مرداد 1402

با سلام و خسته نباشید، من یه خونه همکف دارم که کل همسایه ها پمپ گذاشتن. بعضی مواقع آب کلا قطع می شه. نمی دونم چه پمپی بخرم که خوب باشه؟ لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 مرداد 1402

سلام جناب یوسفی عزیز، پمپ نیم اسب پنتاکس مدل pm45 یا مدل 3ps04 مناسب می باشد.

مصطفی احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 04 مرداد 1402

ضمن عرض سلام و احترام. آپارتمان ما 5 طبقه تک واحدی 143 متری که با پیلوت (پارکینگ) می شه 6 طبقه. ما طبقه 4 هستیم و کنتور آب طبقه ما جداست. 4 طبقه دیگه به یک کنتور و پمپ و منبع انبساط و ذخیره وصل هستند. ما در طبقه خودمون و به خصوص پشت بام جهت کولر با مشکل فشار آب روبرو هستیم. اگه بخواهیم پمپ با ست کنترل و بدون منبع ذخیره در پارکینگ در کنار پمپ آنه بگذاریم چه پمپ و ست کنترلی پیشنهاد می کنید؟ یک نفر گفته رادپمپ 1.5 اسب. شما چه دستوری می فرماید؟ متشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 مرداد 1402

سلام جناب احمدی عزیز، استفاده از رادپمپ 3ss05 توصیه می شود.

ساعی
ارسال شده در : چهارشنبه 04 مرداد 1402

سلام، ما ط‌بقه 3 آپارتمونیم که فشار آب کم و روزهای پنجشنبه و جمعه در پیک مصرف، آب قطع می شود و امتیاز آب واحدها اختصاصی است. راهنمایی بفرمایید چه نوع پمپی داخل واحد جواب می دهد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از بوستر سایلنت (بی صدا) شیمجه چین مدل pz750 که خودمکش و بی نیاز از لوازم مصرفی دیگر است، توصیه می شود.

فریده محمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 مرداد 1402

سلام و خسته نباشید. یه خونه همکف 100 مترمربعی دارم. در فاصله 1 متری از کنتور آب چه پمپی بگذارم خوبه؟ از سر کوچه همه همسایه ها پمپ دارن و فشار آب خونه من خیلی کمه. الان لوارا دارم. اصلا راضی نیستم. 6 ماهه خریدم دو بارخراب شده.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، بهترین پمپ برای رفع مشکل شما پمپ آب جتی است.

مهدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 مرداد 1402

سلام، وقتتون بخیر. من می خواستم یک کف کش 32 متری 1 اینچ بخرم که بین برند ابارا و لئو شک دارم. قیمت هر دوشون هم یکی هست. به نظر شما کدوم یکی از این برندها بهتر و مطمئن تر هستش؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، انتخاب پمپ مناسب به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد که کاربری مورد نظر شما یکی از آنها می باشد. کارشناسان هایپر صنعت فامکو برای راهنمایی شما در انتخاب پمپ مناسب با شما تماس خواهند گرفت.

شریفی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 مرداد 1402

درود مهندس عزیز، ساختمان 4 واحدی هستش. من واحد همکف هستم. فشار آب در بعضی جاها زیاد در بعضی نقاط کمه مثلا در حمام کمه، آیا مشکل از پمپ هستش؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، احتمالا مشکل از لوله کشی می باشد.

مبینا کاظمی
ارسال شده در : دوشنبه 02 مرداد 1402

سلام خدمت شما. من خونه ای با متراژ 140 مترمربع دارم که 2 واحد کنار هم به صورت همکف وجود داره و می خوام پمپ رو داخل حیاط بگذارم. چه پمپی مناسبه بنظر شما کارشناس عزیز؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 مرداد 1402

سلام سرکار خانم کاظمی عزیز، پمپ 1 اسب بشقابی انتخاب مناسبی است.

رسول رستمی
ارسال شده در : یکشنبه 01 مرداد 1402

سلام و درود مهندس عزیز، من برای ساختمان 2 طبقه 100 مترمربعی پمپ نبم اسب با اتومات نصب کردم که به خاطر فشار کم آب اتومات عمل نمی کنه. لطفا راهنمایی بفرمایید، آیا اتومات با بار کمتر هست که نصب کنم یا پمپ باید عوض بشه؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 مرداد 1402

سلام جناب رستمی عزیز، توصیه ما نصب یک منبع ذخیره آب حداقل 1000 لیتری قبل از پمپ می باشد که لازم است محل نصب پمپ هم نیم متر پایین تر از منبع باشد. در صورتی که امکان انجام فرایند فوق را ندارید به جای ست کنترل از منبع تحت فشار و کلید اتوماتیک جهت فرمان دادن به پمپ استفاده کنید.

سمیعی
ارسال شده در : جمعه 30 تیر 1402

با سلام خدمت کارشناس محترم. بنده یک خانه 2.5 طبقه به متراژ حدود 800 مترمربع بنا دارم که کلنگی محسوب می شه و نیاز به پمپ آب دارم. به جهت اینکه حدود 2 ماه است که به شدت فشار آب کم شده طوری که قطع می باشد. لطفا جهت نصب پمپ و منبع و دیگر موارد مورد نیاز راهنمایی بفرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 تیر 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب بشقابی به همراه منبع ذخیره 1000 لیتری تهیه بفرمایید.

مهدی جدایی
ارسال شده در : جمعه 30 تیر 1402

سلام، برای خانه کلنگی 3 طبقه در تهران برای استفاده از حمام طبقه سه که آبگرمکنش در طبقه 2 هست و با فشار کم آب روشن نمی شود چه پمپی مناسب است؟ ممنون از سایت و اطلاعات خوبتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 تیر 1402

سلام جناب جدایی عزیز، پمپ 1 اسب بخار بشقابی به همراه منبع ذخیره 1000 لیتری تهیه نمایید.

یاسر قنبری
ارسال شده در : پنجشنبه 29 تیر 1402

سلام و روز بخیر. من طبقه اول هستم و می خوام در داخل واحدم برای خودم پمپ بگذارم. البته مشکل اصلیم اینه که آب به پشت بام برای کولر نمی رسه ولی فشار واحد هم کم است ولی کارمو راه می ندازه. با این اوصاف به نظر شما چه پمپی استفاده کنم که کمترین صدا رو داشته باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 تیر 1402

سلام جناب قنبری عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ نیم اسب بخار رادپمپ مدل 3ps04 که بسیار کم صدا است، می باشد.

فرید علی پور
ارسال شده در : پنجشنبه 29 تیر 1402

با سلام و خسته نباشید، خونه من طبقه چهارم ساختمان هستش، فشار آب خیلی کم می باشد، سه طبقه دیگر پمپ ندارن ولی من می خوام پمپ نصب کنم و می خوام پمپ رو در کنار کنتور نصب کنم. بهترین و قویترین گزینه از نظر شما چه پمپی می باشد؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 تیر 1402

سلام جناب علی پور عزیز، بهترین انتخاب پمپ 1 اسب جتی است.

جعفری
ارسال شده در : پنجشنبه 29 تیر 1402

سلام، وقت شما بخیر. برای یک خونه باغ 30 متری که بخواهیم از یک منبع آب که تقریبا در هم سطح خونه است، آب به لوله کشی خونه انتقال بدیم که فشار آب هم خوب باشه، شما چه پمپی پیشنهاد می دید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 تیر 1402

سلام دوست عزیز، پمپ نیم اسب بخار مدل pm45 یا dm16 مناسب است.

فرهاد صادقپور
ارسال شده در : پنجشنبه 29 تیر 1402

سلام، ممنون از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 29 تیر 1402

سلام جناب صادقپور عزیز، ممنون از نظر شما.

اصلانی
ارسال شده در : پنجشنبه 29 تیر 1402

سلام، وقت بخیر. برای آپارتمان 5 طبقه تک واحدی 55 مترمربعی که فشارآب برای طبقه 4 و 5 خیلی کمه و گاهی اوقات قطع می شه، پمپی می خوام که خوب جواب بده و کیفیت و کارش خوب باشه و بی صدا باشه. با تشکر از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 تیر 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 1.5 اسب بخار بی صدا راد پمپ ایران مدل 5ps05 مناسب می باشد که در کنار پمپ لازم است منبع تحت فشار 60 لیتری، کلید اتوماتیک، پنج راهی و درجه هم تهیه نمایید.

کریم حبیبی
ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام خدمت شما دوست عزیز، من یک ساختمان ویلایی 2 طبقه دارم که فشار آب خیلی خیلی کمه در حدی که همسایه پمپ روشن رو می کنه آب نمیاد. جای پمپ می شه داخل حیاط گذاشت تا پشت بام برای منبع آب 10 تا 12 متر می شه چه پمپی بگیرم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 تیر 1402

سلام جناب حبیبی عزیز، پمپ 1 اسب جتی ابارا ایران برای شما مناسب است.

آرش
ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام، من طبقه چهارم روی همکف هستم. می تونم پمپ آب رو تو واحد خودم نسب کنم؟ چه پمپ و چه اتوماتی بخرم؟ ممنون از راهنمایتون. نمی خوام منبع آب بگذارم، فقط پمپ و اتومات می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 تیر 1402

سلام دوست عزیز، شما می توانید پمپ را داخل واحد خود نصب کنید. پمپ 1 اسب بوستر پمپ بی صدا و بدون نیاز به متعلقات اضافی مدل pz750 شیمجه چین مناسب است.

فرهاد صادقپور
ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

سلام، وقت بخیر. برای یک واحد به مساحت 120 متر واقع در طبقه دوم با پکیج 24000 چه پمپی رو پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام جناب صادقپور عزیز، استفاده از پمپ آب 1 اسب بی صدا راد پمپ مدل 5ps04 برای شما توصیه می شود.

سید صمد محرابی نیا
ارسال شده در : دوشنبه 26 تیر 1402

سلام، وقت بخیر. برای یک ساختمان 3 طبقه 3 واحدی که فشار آب کم هست، چه پمپ و چه منبعی پیشنهاد می کنید؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام جناب محرابی نیا عزیز، استفاده از پمپ آب بشقابی پنتاکس مدل cm100 به همراه منبع تحت فشار 24 لیتری و منبع ذخیره آب حداقل 1000 لیتری توصیه می شود.

اسماعیل گل محمدی
ارسال شده در : شنبه 24 تیر 1402

سلام، برای طبقه دوم چه پمپی پیشنهاد می شه؟ خونه 100 متره و هدف برای استحمام هست. در اغلب موارد فشار برای کارهای دیگر جوابه ولی برای آبگرمکن کافی نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 تیر 1402

سلام جناب گل محمدی عزیز، لطفا محل نصب پمپ (داخل واحد یا پارکینگ) را ذکر نمایید.

عرب
ارسال شده در : دوشنبه 19 تیر 1402

سلام، لوله کشی 1 عدد پمپ لوارا نیم اسب جهت مکش از کنتور به مخزن نصب کرده و از مخزن به طبقات یک پمپ جتی 2 اسب، آیا این کار درسته؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام دوست عزیز، بله، این کار درست است مشروط بر اینکه خروجی مناسب از 2 عدد پمپ فوق گرفته شود.

علی گودرزی
ارسال شده در : یکشنبه 18 تیر 1402

سلام، روز بخیر. من منزلم طبقه اول هست اما با این حال فشار آب در حدی کم هست که مشکل حمام وجود داره. خیلی جاها بین نیم و یک اسب پیشنهاد کردن. برای یه آپارتمان 60 مترمربعی چه پمپی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام جناب گودرزی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ نیم‌ اسب می باشد.

علی اطاعتی
ارسال شده در : یکشنبه 18 تیر 1402

عرض سلام، خدا قوت. لطفا بفرمایید برای منزل یک طبقه که منبع آب در پشت بام قرار دارد و منبع فلزی هست و آب داغ می شود چه نوع پمپی پیشنهاد می کنید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 18 تیر 1402

سلام جناب اطاعتی عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار مدل pm۴۵ ،bm45 یا kpf45/30 توصیه می شود.

مهدی یوسفی
ارسال شده در : شنبه 17 تیر 1402

سلام، خسته نباشید. برای یک ساختمان 3 طبقه با واحدهای 200 متری و فاصله پمپ از کنتور 20 متر که در حالت عادی فشار آب بسیار پایین هست، چه پمپی و چه مدلی بین مدل های ابارا و پنتاکس پیشنهاد می دید؟ قبلا پنتاکس 1 اسب داشتیم و فشار معمولی بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 18 تیر 1402

سلام جناب یوسفی عزیز، مدل CB 160 پنتاکس به همراه منبع ذخیره آب حداقل 1000 لیتری برای شما مناسب است.

نصیری
ارسال شده در : چهارشنبه 14 تیر 1402

سلام، برای خانه ویلایی 200 متری مناسب ترین پمپ کدام است؟ ضمنا فشار آب آبادان فوق العاده ضعیف است و بدون پمپ آب از لوله نمیاد.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 18 تیر 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب جتی ابارا ایران مدل aga100 توصیه می شود.

اسماعیل محسنی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 تیر 1402

سلام قربان ببخشید، برای خونه 2 طبقه که 2 واحد هست، چه پمپی باید بخریم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 تیر 1402

سلام جناب محسنی عزیز، پمپ 1 اسب بشقابی انتخاب مناسبی است.

مهدی ربانی
ارسال شده در : دوشنبه 12 تیر 1402

سلام، وقت بخیر. جناب کارشناس می خواستم نظرتون رو در مورد خریدن پمپ دیسکی 1 اسب برند اسپرونی که یکی دو ماه تو یک واحد آپارتمان تو طبقه چهارم کار کرده و به علت عدم رضایت مالک تعویض شده، جهت استفاده تو یک واحد دوبلکس ویلایی ییلاقی بدونم؟ ظاهر پمپ کاملا سالم و بدون کار کرده. قیمتشم نسبت به نمونه آکبند تو بازار به صرفه هست. لطفا راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 تیر 1402

سلام جناب ربانی عزیز، پمپ فوق قطعا کارایی مناسبی برای ویلای دوبلکس شما خواهد داشت.

محمدحسین بهرامی
ارسال شده در : شنبه 10 تیر 1402

سلام، من یک حوض آب دارم که 2 متر مکعب حجمش هست و یک خروجی ½ اینچ داره که زیر آن قرار دادم. می خواهم از مانده کف حوض برای آبیاری باغچه که از سطح حوض نیم متر بالاتر است، استفاده کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید چه پمپی استفاده نمایم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 تیر 1402

سلام جناب بهرامی عزیز، پمپ آب نیم اسب 1 اینچ برندهای ایرانی برای شما مناسب هستند.

یوسف
ارسال شده در : جمعه 09 تیر 1402

با سلام خدمت کارشناس محترم، من پمپی برای دستگاه تصفیه آب 25 مترمکعبی لازم دارم که قدرت این پمپ بایستی حدود 5 بار فشار باشه. باید بتونه آب را از 5 فلیتر عبور بده و در منطقه گرمسیری و مرطوب استان بوشهر هستیم. ساعت کاری هم حدود 10 ساعت در روز است. شما چه پمپی را پیشنهاد می کنید؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام دوست عزیز، لطفا بفرمایید آب ورودی شما 25 متر مکعب در ساعت است یا در شبانه روز؟

باقری
ارسال شده در : جمعه 09 تیر 1402

سلام، وقت بخیر. برای طبقه سوم یک ساختمان 3 طبقه تک واحدی با متراژ 75 مترمربع و سن 25 سال چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ در طول روز اصلا آب به این واحد نمی رسه و در زمستان پکیج هم به مشکل می خوره. متاسفانه همسایه ها برای پمپ مشترک هم همکاری نمی کنند. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام دوست عزیز، شما می توانید از پمپ 1 اسب بخار تک پروانه بشقابی استفاده نمایید.

محمد علیاری
ارسال شده در : جمعه 09 تیر 1402

سلام، وقتتون بخیر. برای یه ساختمون 4 طبقه تک واحدی چه پمپی مناسبه؟ محل نصب پمپ 14 متر از کنتور فاصله داره. البته فعلا طبقه چهار آب نداره ولی می خوام اگه لازم شد برای چهارتا واحد نصب بشه. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام جناب علیاری عزیز، بهترین گزینه برای شما پمپ 1 اسب بخار جتی می باشد.

امیر شهبازی
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام، وقت بخیر. برای خانه مسکونی دو طبقه با متراژ 200 مترمربع چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ 80 درصد از همسایه ها ما پمپ دارن و در ضمن وقتی طبقه پایین آب رو باز می کنه اصلا آب به طبقه بالا نمیاد. موضوعی که هست کنتور این دو طبقه مشترک هست و جدا نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام جناب شهبازی عزیز، پمپ 1 اسب بشقابی بهترین انتخاب برای شماست.

احمد خادم
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام، خادم هستم. در صورتی که مجموعه شما طالب نمایندگی باشد، آیا شما در خوزستان نمایندگی دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام جناب خادم عزیز، با عرض پوزش و متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی یا عاملیت فروش اعطا نمی گردد. نام حضرتعالی به لیست متقاضیان اضافه گردید و در صورت تغییر سیاست با شما تماس گرفته خواهد شد.

محمد سواری
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام، من یک خونه 3 واحدی دارم که می خوام برای 3 تا واحد از یک پمپ استفاده کنم. چون کلا یک انشعاب دارم. چه پمپی رو پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 05 تیر 1402

سلام جناب سواری عزیز، لطفا متراژ هر واحد (متر) و فاصله محل نصب پمپ تا ساختمان (متر) را ذکر نمایید.

مهدی
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام، خسته نباشید. من در طبقه چهارم هستم و یه پمپ جتی داخل پارکینگ با مخزن دارم. کنتور چهار طبقه جداست. الان واحد 1 و 3 می خواهند پمپ مستقم بدون مخزن وصل کنند. آیا فشار واحد من هنگامی که اونا پمپشون کار کنه کم می شه؟ یه سوال دیگه طبقه اول و سوم چه نوع پمپی باید استفاده کنند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 31 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، در زمان اوج مصرف و همزمان شدن استفاده از چند پمپ، احتمال کاهش فشار برای هر مصرف کننده وجود دارد. استفاده از پمپ PM45 برای طبقه اول و پمپ PM80 برای طبقه سوم توصیه می شود.

امیر طاوسی
ارسال شده در : شنبه 27 خرداد 1402

با سلام و خسته نباشید. برای ارسال آب از مخزن مستقر در پارکینگ به مخزن بالای پشت بام ساختمان 7 طبقه؛ چه پمپی رو پیشنهاد می دهید؟ ممنون می شم راهنمایی فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام جناب طاوسی عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب سری PM80 برای شما مناسب است.

غلامرضا حبیب زاده
ارسال شده در : شنبه 27 خرداد 1402

سلام، برای یک واحد 170 متری طبقه پنجم تک واحدی که محل نصب پمپ داخل انباری در پارکینگ همکف هست، چه پمپی رو پیشنهاد می کنید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام جناب حبیب زاده عزیز، پمپ 1 اسب بخار پنتاکس سری PM80 برای شما مناسب است. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

زارع
ارسال شده در : پنجشنبه 25 خرداد 1402

با عرض سلام و خدا قوت. لطفا یک پمپ آب مناسب برای یک خانه ای با 100 متر زیربنا معرفی کنید. در ضمن فشار آب در روز آنقدر کم است که حتی آبگرمکن دیواری را روشن نمی کند و اگر به طور همزمان دو شیر آب را باز کنیم، فشار آب خیلی کم می شود. شب ها هم کلا آب منطقه را قطع می کنند.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب جتی گزینه مناسبی برای شما است.

مهرداد سیدرضی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 خرداد 1402

سلام، وقتتون بخیر. برای یک آپارتمان 30 واحدی چه پمپی رو پیشنهاد می فرمایید که بی صدا هم باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام جناب سیدرضی عزیز، لطفا متراژ هر واحد (متر)، تعداد طبقات، سال ساخت مجتمع و نوع برق (سه فاز یا تکفاز) را ذکر نمایید.

بهمن
ارسال شده در : پنجشنبه 25 خرداد 1402

سلام و وقت بخیر، یک ساختمان 3 طبقه داریم که فشار آب در طبقات دوم و سوم ضعیف است. به خصوص که پکیچ هم هست. لطف می کنید بفرمایید چه پمپ و تانکی مناسب این ساختمان می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 28 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ بی صدا راد پمپ مدل 5ps04 توصیه می شود.

کاظم جوادی
ارسال شده در : چهارشنبه 24 خرداد 1402

سلام و ارادت، یک ساختمان 4 طبقه با یک طبقه زیر زمین (پارکینگ) هر طبقه 2 واحد (جمع واحدها 8) یک پمپ می خواهم مستقیم به لوله وصل کنم، بدون مخزن ذخیره چند هزار لیتری، چه پمپ خوبی بهم پیشنهاد می فرمایید؟ پمپ درجه یک با 0.75 درصد توان اسمی کار کند.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام جناب جوادی عزیز، لازم است پمپ 1.5 اسب دو پروانه تهیه بفرمایید. بهترین گزینه پمپ تمام استیل بی صدا راد پمپ مدل 5ps05 است.

امید عزیزی
ارسال شده در : چهارشنبه 24 خرداد 1402

سلام، خسته نباشید. من در یک آپارتمان 3 طبقه 6 واحد زندگی می کنم. در طبقه اول اهالی ساختمان از پمپ استفاده می کنن و فشار آب در خانه ما که 90 مترمربع می باشد، کم است. واحد ما در پارکینگ و انباری جای نصب پمپ ندارد اما در بالکن ورودی آب هست که کولکتور دارد. آیا من می توانم آنجا پمپ با مخزن نصب کنم؟ اگر می توانم، چه پمپی را پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، امکان نصب پمپ و منبع در بالکن شما وجود دارد. شما می توانید از پمپ نیم اسب بخار بی صدا راد پمپ مدل 3pa04 استفاده کنید.

احمدیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 خرداد 1402

سلام، انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشید. ساختمان نوساز 5 طبقه و هر طبقه 2 واحدی است. متراژ واحد ما 110 متر واقع در طبقه پنجم است. انباری ها در پشت بام ساختمان واقع است و سازنده می گوید جای پمپ داخل انباری در نظر گرفته شده است که در اونجا داخل انباری واحد ما لوله رفت و برگشت آب مشاهده می شود. فشار آب واحد ما به خصوص در طول روز بسیار کم است و گه گاه قطع می شود. آیا می توان در داخل انباری پشت بام ساختمان برای واحد خودمون پمپ بگذاریم؟ کلا این پمپ اثری در افزایش فشار آب دارد؟ چه نوع پمپی و بهترین مدل که سرو صدای زیادی هم نداشته باشد معرفی می نمایید؟ سوال دیگر من اینه که چرا سازنده در سطح زمین یا پارکینگ ساختمان جایی که کنتور آب قرار داره، محلی را برای نصب پمپ پیش بینی نکرده است؟ ممنون از لطف شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 28 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، بهترین حالت استفاده از پمپ خودمکش برای مکش و پمپاژ آب در پشت بام است. متاسفانه چنین پمپ هایی صدا دارند.

فریده علیجانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 خرداد 1402

سلام، برای یک خانه ویلایی 170 متری که فشار آب شهری خیلی ضعیفی داره، یک پمپ آب با کیفیت و قیمت مناسب و صدای کم معرفی می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 28 خرداد 1402

سلام سرکار خانم علیجانی عزیز، بهترین گزینه پمپ بی صدا راد پمپ مدل 5ps04 برای شما است. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهناز ماهودی
ارسال شده در : دوشنبه 22 خرداد 1402

سلام، یه آپارتمان 4 طبقه تک واحدی هست که دائم افت فشار و گاه قطعی آب داره. فقط می خوام برای طبقه چهارم به متراژ 100 متر با 6 ورودی شیر آب در واحد، داخل بالکن سه متری یک پمپ آب و منبع بذارم. چه پمپ و منبعی رو پیشنهاد می کنید؟ و اینکه اگر طبقات دیگه هم اقدام به گذاشتن پمپ کنند، آیا باز هم فشار من کم می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 خرداد 1402

سلام سرکار خانم ماهودی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ بی صدا نیم اسب رادپمپ سری 3ps04 به همراه منبع ذخیره 100 لیتری است. در صورت استفاده از پمپ توسط دیگران، فشار شما هم می تواند کاهش پیدا کند.

ایوب عباسی
ارسال شده در : دوشنبه 22 خرداد 1402

سلام و خسته نباشید. برای یک مجتمع 4 طبقه که در هر طبقه 1 واحد دارد، چه پمپی را پیشنهاد می کنید که هم فشار خوبی داشته باشد و هم صدای کم داشته باشد؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 خرداد 1402

سلام جناب عباسی عزیز، پمپ 1 اسب بخار بی صدا ساخت شرکت رادپمپ مدل3ss05 با منبع تحت فشار 28 لیتری تهیه بفرمایید.

یاسر
ارسال شده در : یکشنبه 21 خرداد 1402

سلام، وقت بخیر. برای آپارتمان 10 واحدی که با زیرزمین 6 طبقه حساب میشه. چه نوع پمپی بگیریم؟ آیا پنتاکس بهتر است یا ابارا؟ با تشکر از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، یک پمپ آب 3 اسب دو پروانه برای شما مناسب خواهد بود. برندهای ابارا و پنتاکس از نظر کیفیت تفاوت چندانی ندارند و هر دو از پمپ های بسیار پرطرفدار و با کیفیت بازار به شمار می روند.

امیر سلامت
ارسال شده در : یکشنبه 21 خرداد 1402

درود و سلام فراوان. برای ساختمان 4 طبقه چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ هنوز هوا خیلی گرم نشده، یکی دو روزه اصلا قطره های آب به طبقه چهارم نمی رسه. چه پمپی را پیشنهاد می فرمایید که صدای آزار دهنده ای نداشته باشد و آب طبقه چهارم را هم تامین کند؟ از راهنمایی شما سپاسگزار خواهم بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 خرداد 1402

سلام جناب سلامت عزیز، پمپ آب 1 اسب بخار تکفاز استیل بی صدا مدل 3ss05 ساخت شرکت رادپمپ ایران تهیه بفرمایید.

جلالی
ارسال شده در : شنبه 20 خرداد 1402

سلام، وقت بخیر. برای طبقه سوم یک ساختمان 4 طبقه 8 واحدی، چه پمپ آبی رو توصیه می کنید؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار ساخت شرکت دیزل ساز مدل dm16 توصیه می شود.

علی بهره دار
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1402

سلام و احترام فراوان، جسارتا برای منزل 500 مترمربعی 2 واحدی ولی ویلایی، چه مدل پمپ و با چه قدرتی پیشنهاد می کنید؟ با این طرز فکر که تمام همسایه ها دارای پمپ و مخزن می باشند و در طول روز آب کلا قطع محسوب می شه یا به شدت ضعیف. لطفا سیم پیچی مسی و پروانه استیل یا برنجی باشه، در واقع پمپ با کیفیت معرفی بفرمایید. سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 خرداد 1402

سلام جناب بهره دار عزیز، با توجه به مشکل موجود لازم است پمپ خودمکش تهیه بفرمایید. پیشنهاد ما پمپ 1 اسب مدل aga100 ابارا ایران است.

محمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1402

سلام، بنده ویلایی در شمال دارم و برای استفاده از آب چاه به عمق 3 متر به منظور آبنما با فاصله 5 متر از چاه و آبیاری (نه به طور همزمان) نیاز به یک پمپ دارم، لطفا راهنمایی بفرمایید. در ضمن آیا در مجموعه شما تجهیزات آبنما هم موجود هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، در صورتی که پمپ زمینی مد نظرتان است استفاده از پمپ جتی 1 اسب مناسب است و اگر می خواهید از کف کش استفاده نمایید، پیشنهاد ما کف کش 12 متری 1 اینچ است.

محمد مکرم
ارسال شده در : دوشنبه 15 خرداد 1402

سلام و ارادت، برای هر طبقه از ساختمان تک واحدی 6 طبقه، چه پمپی رو پیشنهاد می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام جناب مکرم عزیز، برای طبقه اول تا سوم پمپ نیم اسب مدل PM45 پنتاکس و برای طبقه سوم به بالا پمپ 1 اسب PM80 توصیه می شود.

رضا
ارسال شده در : شنبه 13 خرداد 1402

سلام، یدونه موتور آب هندلی داریم ک خراب شد، بردیم تعمیر کنیم. الان آوردیم دود زیاد می دهد. آب هم نمی کشه. ممنون می شم راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد تعمیرات با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

محمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام، خسته نباشید. ممنون از راهنمایی شما ما هفته ای یک بار آب داریم بعد هر هفته 6 ساعت آب هست، پمپی می خوام که آب زیادی برای یک هفته بگیره. همه پمپ می زنن آب ما ضعیفه. ممنون می شم راهنمایی کنید از کجا تهیه کنیم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، لازم است از پمپ آب خودمکش استفاده نمایید. کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. شما نیز می توانید به صورت حضوری از هایپر صنعت فامکو به نشانی تهران، کیلومتر 21 بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج)، روبروی پالایشگاه نفت پارس، پلاک 12 دیدار کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فریبرز فتحی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 خرداد 1402

با عرض سلام و وقت بخیر. من طبقه دوم هستم. کل ساختمان هم 3 واحد هست. یک پمپ می خوام با سیم پیچ مسی، پروانه برنجی یا استیل و عمرش کم نباشه. من یک پمپ داشتم 12 سال برام کار کرد. واقعا نمی دونم چه کار کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام جناب فتحی عزیز، پمپ آب پنتاکس مدل CM100/01 سیم پیچی مس و پروانه برنج انتخاب ایده آلی برای شما می باشد.

علی وفایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 خرداد 1402

سلام، ساختمان 3 طبقه هر طبقه 80 مترمربع و آب ابتدا وارد مخزن می شود و پس از طی 14 متر به صورت عمودی 3 طبقه بالا می رود. در طی مسیر تا آخرین شیر حدود 20 زانو قرار دارد. چه پمپی (جتی یا بشقابی)، چه توانی و چه مارکی مناسب است؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام جناب وفایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا رادفر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 خرداد 1402

سلام، وقت بخیر. برای واحد ویلایی حیاط دار و یک آلاچیق روی پشت بام چه پمپی بخرم که فشار آب ورودی ضعیف و گاها قطع، آسیب بهش نزنه؟ ترجیحا پمپ رو روی ورودی لوله کشی بگذارم چون همسایه ها پمپ نصب کردن و وقتی روشن می کنن آب ما قطع می شه، صدا هم مهم نیست، منبع 1000 لیتری هم دارم ولی با فشار آب شهر پر نمی شه.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام جناب رادفر عزیز، پمپ آب خودمکش برای شما مناسب می باشد.

کریمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 خرداد 1402

سلام، ما یک ساختمان 8 واحدی هستیم، مشکل کمبود آب ورودی شهر به مخزن را داریم. در این فصل سال روزی 2 تا 3 ساعت آب ورودی داریم. به نحوی که مخزن 50000 لیتری ما پر نمی شه. می شه سر لوله ورودی از آب شهر پمپ تعبیه کنیم؟ پیشنهاد شما چه پمپی هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، توصیه می شود قبل از منبع ذخیره آب، یک پمپ خودمکش برای پر کردن مخزن قرار دهید.

ربیعی
ارسال شده در : شنبه 06 خرداد 1402

سلام و درود، وقت بخیر. لطفا راهنمایی بفرمایید برای خانه ویلایی می خواهم پمپ بخرم. بعضی اوقات آب ضعیف می شود و هنگامی که شیر آب حیاط باز شود آب داخل ساختمان اعم از حمام و آشپزخانه خیلی ضعیف می شود. پیشنهاد شما کدام مارک و مدل است که خریداری شود؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب بخار در انواع برندهای ایرانی و اروپایی یا چینی مناسب است.

سامان فیروزی
ارسال شده در : دوشنبه 01 خرداد 1402

سلام، ما یک آبنما داریم که به شکل یک نحر آب به طول حدود 30 متره و جمعا حدود 2 مترمکعب آب می گیره، انتهای مسیر هم پمپ داب نیم اسبی گذاشتیم ولی فشارش خیلی کمه، مشکل از پمپ هست یا به تجهیزات دیگه ای نیاز داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 خرداد 1402

سلام جناب فیروزی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد
ارسال شده در : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402

سلام، برای خانه تک واحده می خوام پمپ بگیرم. تنها مشکلی که هست، هر وقت آب لوله حیاط یا سرویس بهداشتی باز شود، آب داخل خونه، اعم از روشویی، حمام و آشپزخانه ضعیف می شود. پیشنهاد شما چه پمپی بخرم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، پمپ نیم اسب بخار مناسب است.

جباری
ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

با سلام و تشکر از راهنمایی های خوبتان. بنده برای آبیاری باغچه حیاط حدود 110 مترمربع چمن 16 عدد آب پاش هانتر مخفی شونده به صورت سری نصب کرده ام. لوله ورودی آب ¾ است. فشار آب شهر برای بیرون راندن آبپاش ها خیلی کم است. هر آب پاش، فشاری برابر 2.5 بار لازم دارد. چه پمپی (بشقابی یا جتی) و با چه توانی لازم است؟ ممنون از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، انتخاب پمپ مناسب بسته به تعداد کارکرد همزمان آب پاش ها بستگی دارد. اما به طور کلی حداقل پمپ پیشنهادی برای شما 1.5 اسب دو پروانه می باشد.

ابوالفضل مجیدی
ارسال شده در : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402

سلام، من می خوام از چشمه آب ببرم تو باغ به یک کف کش نیاز دارم. در ضمن برق هم نداریم. دنبال یک اینورتر هستم که با برق ماشین بتونم کف کش 1 اینچی با 5 آمپر رو راه بندازم. همچین چیزی لازم دارم. ممنون اگر راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

سلام جناب مجیدی عزیز، شما می توانید از کف کش های با برق dv که با باطری خودرو مستقیما کار می کنند برای کاربری مورد نظرتان استفاده نمایید. لازم به ذکر است چنین کف کش هایی (با برق dc) آب را حداکثر تا ارتفاع 8 متر یا طول 80 متر انتقال می دهند. در صورتی که طول مسیر یا ارتفاع بیشتر است لازم است از موتور پمپ بنزینی 1 اینچ استفاده نمایید.

حسنا آذری
ارسال شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

با سلام و سپاس و احترام. لطفا راهنمایی بفرمایید برای ویلای 160 مترمربعی در سه طبقه جایی که فشار آب به حدی است که روزها آبگرمکن دیواری را روشن نمی کند، چه پمپی مناسب است که هم از نظر کیفیت و دوام و هم از نظر صدا، کم صداترین باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ آب کم صدا راد پمپ مدل 3ss05 توصیه می شود.

میلاد فضلی
ارسال شده در : شنبه 23 اردیبهشت 1402

سلام و عرض ادب، برای یک واحد 100 مترمربعی در ساختمان طبقه دوم، چه پمپ آبی با فشار آب بالا پیشنهاد می کنید؟ در بودجه محدودیتی نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

سلام جناب فضلی عزیز، بهترین گزینه برای شما پمپ 1 اسب بشقابی ساخت داب ایتالیا مدل K30/70m است.

یونس
ارسال شده در : جمعه 22 اردیبهشت 1402

سلام و عرض ادب. ما یک خونه پشت قواره داریم که یک پمپ نیم اسب داریم ولی آب نمی آید خونه و کمه، اگه می شه یک پمپ خوب و قوی معرفی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، بهترین پمپ برای مکیدن آب از لوله اصلی، پمپ خودمکش جتی می باشد.

مهران فر
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402

سلام، من در یک ساختمان 3 طبقه که شامل 6 واحد می باشد، زندگی می کنم. آب و گاز ساختمان مشترک است. در هر طبقه دو واحد قرار دارد. در داخل ساختمان پمپ آب و مخزن نصب کرده اند. من در طبقه همکف ساکن هستم و می خواهم در داخل آپارتمان خودم یک پمپ مجزا نصب کنم که دیگر از پمپ ساختمان استفاده نکنم. چه مدل پمپی را به من معرفی می کنید؟ لطفا مشخصات دقیق و کامل پمپ و قیمت را برای من ارسال کنید. مرسی.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ نیم اسب محیطی در برندهای مختلف (همگی صدا دارند) مناسب است. در صورتی که پمپ بی صدا می خواهید، استفاده از سری پمپ های خانگی بی صدا راد پمپ مدل 3ps04 توصیه می شود.

لیلا خاتوبه
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 اردیبهشت 1402

سلام و وقت بخیر. ما یک پمپ برای ساختمان 4 طبقه می خواستم. هر طبقه 2 واحد 75 مترمربعی است. لطفا راهنمایی کنید. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402

سلام سرکار خانم خاتوبه عزیز، پمپ 1.5 اسب دو پروانه برای شما مناسب خواهد بود.

محمد بیاتی
ارسال شده در : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402

درود، برای ساختمان 6 طبقه تک واحدی چه پمپی رو پیشنهاد می دید؟ محدودیتی برای بودجه نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402

سلام جناب بیاتی عزیز، استفاده از پمپ 1.5 اسب دو پروانه توصیه می شود.

نیکویی
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام، آیا صدای پمپ جتی نسبت به پمپ نیم اسب معمولی بیشتر یا کمتر است؟ بعد باید چه توانی رو بخرم که به لوله ها آسیب نرسه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، حدودا صدای هر دو پمپ یکی می باشد. پمپ نیم اسب، فشار کمتری ایجاد کرده، بنابراین آسیب کمتری به لوله کشی وارد می کند.

نیکویی
ارسال شده در : پنجشنبه 07 اردیبهشت 1402

سلام، پمپ مناسب برای خونه یک طبقه می خواستم. وقتی همسایه ها از پمپ استفاده می کنند آب ما قطع می شه.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، بهترین انتخاب برای شما استفاده از پمپ آب جتی در انواع برندهای ایرانی، چینی یا ایتالیایی است. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

اکبر تاجیک
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 اردیبهشت 1402

سلام، لطفا یک پمپ معرفی کنید که کفیت عالی باشد. مناسب برای ساختمان چهار طبقه تک واحدی هر واحد 75 مترمربع و بی صدا باشد. از طرفی چون احتمال ضعیف بودن لوله کشی آب را هم می دهم، پمپ آبی باشد که هنگام باز کردن شیر آب کار کند.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام جناب تاجیک عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ 1 اسب بی صدا راد پمپ تمام استیل مدل 9ss04 می باشد.

ساسان
ارسال شده در : جمعه 01 اردیبهشت 1402

سلام، یک پمپ بهم معرفی کنید که برای خونه ویلایی 2 طبقه مناسب باشه. در ضمن صداش مهم نیست، فقط تنها چیزی که هست من یک پمپ کوچیک دارم ولی وقتی همسایه ها پمپ روشن می کنند واسه من دیگه جواب نمی دهد.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، مناسب ترین پمپ برای کارکرد همزمان چند پمپ که از یک لوله مکش می کنند، استفاده از پمپ خودمکش یا پمپ آب جتی است.

جوانشیر عبدالمحمدی
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام، به یک عدد پمب آب خانگی برای آپارتمان 5 طبقه 8 واحدی نیاز دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام جناب عبدالمحمدی عزیز، توصیه ما استفاده از پمپ 1.5 اسب دو پروانه تکفاز با برند پنتاکس ایران است.

باقری
ارسال شده در : یکشنبه 13 فروردین 1402

سلام، من برای خونه شمال (شهر ماسال) می خوام یک پمپ بخرم. چی باید بخرم؟ به من گفتند بین 4 تا 6 متر به آب می رسن. 1 یا 2 اسب، کدام مناسب است؟ مشکل هزینه ندارم، فقط می خوام جنس خوبی باشه که هر روز پمپ نسوزه.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، شما می توانید پمپ خودمکش 1 اسب تهیه بفرمایید.

حسن نصری
ارسال شده در : یکشنبه 06 فروردین 1402

سلام، اگه کف پارکینگ به اندازه پمپ آب، گودی درست کنم و دار برایش بگذارم، صدای پمپ را کم می کند؟ برای پمپ مشکلی ایجاد نمی کنه؟ برای 2 طبقه روی پیلوت چه پمپی بگیرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام جناب نصری عزیز، شما می توانید از پمپ 1 اسب بی صدا راد پمپ ایران استفاده نمایید که امکان دفن در زمین را نیز دارد.

سجاد استاد
ارسال شده در : چهارشنبه 02 فروردین 1402

سلام، یک ویلا دوبلکس تو شمال دارم. 3 دستشویی و 2 حمام داره .آیا باید منبع آب و پمپ با هم باید استفاده بشه یا نه همون پمپ کافیه؟ چه نوع پمپ استفاده کنم و برای نصب، خود شما هم هستید قبول زحمت کنید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام جناب استاد عزیز، در صورتی که فشار آب ورودی، بسیار کم بوده یا در ساعاتی از شبانه روز آب، قطع می شود حتما توصیه می شود منبع ذخیره آب نصب شود. پمپ 1 اسب تمام استیل رادپمپ انتخاب هوشمندانه ای برای شما می باشد.

امینی
ارسال شده در : جمعه 26 اسفند 1401

سلام، پمپ آب چی بخرم برای خونه یک طبقه قدیمی حدودا 200 تا 250 مترمربع و لوله ها قدیمی آهنی هست. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 10 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب بشقابی برای شما توصیه می شود.

امیر حسین مقدم رنجبران
ارسال شده در : یکشنبه 21 اسفند 1401

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز، بنده در طبقه دوم هستم و فقط برای واحد خودم می خوام پمپ تهیه کنم. از نظر شما پمپی که یه عمر برام کار کنه چی هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، در صورتی که قصد دارید پمپ را داخل واحد نصب بفرمایید استفاده از پمپ خودمکش شیمجه چین مدل pz125 به دلیل بی صدا بودن انتخاب ایده آلی است اما اگر می خواهید پمپ را در پارکینگ قرار دهید از پمپ خودمکش شیمجه چین مدل pw370 استفاده نمایید.

امیرنیا
ارسال شده در : یکشنبه 21 اسفند 1401

سلام، برای خونه 2 طبقه که کلا مال خودمونه و فقط 1 خانواده ساکنه، چه نوع پمپ آبی مناسبه که هم صدا نداشته باشه و هم قدرت خوبی برای پر فشار کردن آب داشته باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب بخار راد پمپ مدل 5pso4 بی صدا است و دارای فشار و آبدهی مناسبی می باشد.

طاهری
ارسال شده در : جمعه 12 اسفند 1401

سلام، بنده در طبقه چهار هستم و فقط برای واحد خودم پمپ می خوام نصب کنم، چه نوع پمپی پیشنهاد می دهید؟ هم از نظر کیفیت و هم عملکرد می خوام خوب باشه. تحقیقی که کردم در اینترنت، اکثرا نوشتند برند پنتاکس بخرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، پمپ پنتاکس سری pm80 انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

شریفی
ارسال شده در : پنجشنبه 11 اسفند 1401

سلام، وقتتون بخیر. برای 3 واحد مسکونی (تک واحده) چه پمپی توصیه می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ بشقابی 1 اسب بخار تک پروانه برای شما توصیه می شود.

بهمن بخشی پور
ارسال شده در : جمعه 05 اسفند 1401

سلام، وقتتون بخیر. برای 2 واحد مسکونی (طبقه اول و طبقه سوم) می شه پمپ برای استفاده مشترک نصب کرد؟ می شه بی صدا هم باشه؟ چه پمپی توصیه می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 اسفند 1401

سلام جناب بخشی پور عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب بخار بی صدا رادپمپ سری 5ps04 را توصیه می کنیم.

قاسم شعبانی
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام، احتیاج به موتور برقی که 40 کیلووات برق برای چاه عمیق تولید کنه، دارم. بنزینی نفتی یا گازوئیلی مناسب است؟ لطفا راهنمایی و قیمت را اعلام فرمایید. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 04 اسفند 1401

سلام جناب شعبانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

امید وحید
ارسال شده در : دوشنبه 19 دی 1401

سلام، لیست قیمت پلت ساز تکفاز در مدل های مختلف تسمه ای و گیربکسی را اعلام بفرمایید لطفا.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 دی 1401

سلام جناب وحید عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.