تجهیزات کنترل عبور و مرور

تجهیزات کنترل عبور و مرور چیست؟

تجهیزات کنترل عبور و مرور مجموعه تجهیزاتی می باشند که در سازمان ها و نهادهای مختلف جهت افزایش امنیت و کنترل افراد و خودروها به کار می روند.

هایپر صنعت فامکو به عنوان یکی از تامین کنندگان تجهیزات ساختمانی در ایران، انواع تجهیزات کنترل عبور و مرور را در مدل های زیر ارائه می نماید.

مشخصات تجهیزات کنترل عبور و مرور

با رشد صنایع و شرکت ها در شهرها، تعداد کارمندان، مشتریان و تامین کنندگان افزایش چشمگیری داشته که این موضوع باعث افزایش نیاز به حفظ امنیت در محل کار، حفاظت از دارایی ها، سهولت در تردد افراد و خودروها، کنترل ترافیک انسانی و خودروها و همچنین جلوگیری از خسارت وارده احتمالی می شود. بنابراین، برای ایجاد و حفظ نظم و امنیت در محل های عمومی و سازمانی، استفاده از تجهیزات کنترل تردد دارای اهمیت می باشد.

تجهیزات کنترل عبور و مرور

درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک به عنوان یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات عبور و مرور در امنیت ساختمان ها و همچنین سهولت رفت و آمد افراد و خودروها بسیار کابردی هستند. استفاده از درب های اتوماتیک منجر به افزایش امنیت، راحتی و سهولت تردد، کاهش ترافیک در ورودی ها و خروجی های مجتمع های مسکونی و تجاری، بیمارستان ها، ادارات، سازمان ها، هتل ها و غیره می شود. درب اتوماتیک در انواع مختلف شیشه ای، پارکینگی، بیمارستانی، صنعتی و درب سکشنال طراحی و تولید می شود.

درب اتوماتیک

کرکره برقی

کرکره برقی در انواع مختلف به عنوان یک ابزار کاربردی امنیتی در تجهیزات کنترل عبور و مرور در محیط های مختلف مانند کارخانه ها، فروشگاه ها، سوله ها، بانک ها و غیره کاربرد دارند.

کرکره برقی

جک برقی

جک برقی یک ابزار پرکاربرد در تجهیزات کنترل تردد است که در تمامی ساختمان های امروزی کاربرد دارد. جک های برقی در انواع سبک و سنگین برای درب های لولایی و ریلی استفاده شده و با داشتن قفل ها و سیستم های امنیتی باعث افزایش امنیت خواهند شد. همچنین با مکانیزم حرکت خودکار موجب افزایش سهولت در استفاده از آن می شود.

جک برقی

موتور درب اتوماتیک

موتور درب اتوماتیک در واقع موتورهای برقی هستند که با نصب آنها تجهیزات کنترل عبور و مرور به صورت خودکار حرکت می کنند. موتورهای برقی با قدرت و توان های مختلف در انواع تجهیزات از جمله: درب های شیشه ای، درب های سکشنال، درب های پارکینگی و انواع کرکره ها مورد استفاده قرار می گیرند. موتورهای برقی در تجهیزات کنترل عبور و مرور به دلیل قدرت و کارایی بالا، سرعت قابل تنظیم و عملکرد خودکار از اهمیت بالایی برخوردار هستند و استفاده از موتورهای برقی در این تجهیزات بهبود عملکرد و کارایی آنها را افزایش می دهد.

موتور درب اتوماتیک

حفاظت پیرامونی

حفاظت پیرامونی یکی از شاخه های مهم کنترل عبور و مرور می باشد. هدف استفاده از حفاظت پیرامونی جلوگیری از نفوذ و دسترسی غیرمجاز به یک مجموعه می باشد. تجهیزات پیرامونی توسط سیستم های پیچیده امنیتی تا حد زیادی اطمینان خاطر کاربران را تضمین می کند. این تجهیزات شامل فنس های الکتریکی، گیت های فروشگاهی، گیت های کنترل نفر رو، راهبندهای خودرویی، راهبند امنیتی ضد تروریستی و دستگاه X-RAY می باشند.

حفاظت پیرامونی

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: