موتور آب (موتور پمپ)

موتور آب (موتور پمپ آب) چیست؟

موتور پمپ آب که اصطلاحا در میان عامه مردم موتور آب نیز شناخته می شود، تجهیزی است جهت انتقال و پمپاژ آب و همانطور که از نام آن مشخص می باشد از دو قسمت پمپ و موتور تشکیل شده است. شایان ذکر است که گاها با نام موتور اب کشاورزی نیز شناخته می شود. این دو قسمت به کمک شاسی به هم متصل شده اند که جابجایی آن آسان تر شود. هنگام استفاده، موتور پمپ را بالاتر از سطح آب قرار می دهند که به کمک شیلنگ و یا لوله آب را به بالا انتقال می دهد. موتور پمپ ها توان پمپاژ کردن سیال را از چاه یا سد دارند که بیشتر در مناطق شمالی کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور آب (موتور پمپ آب)

موتور پمپ آب کشاورزی

دقت نمایید که در کشاورزی از بسیاری از انواع پمپ استفاده می شود، اما اغلب کشاورزان منظورشان از پمپ آب کشاورزی همان موتور اب است، لذا در صورتیکه به به دیگر انواع پمپ نیاز دارید به صفحه انواع پمپ مراجعه کنید تا آنجا با مدلهای بیشتری آشنا شوید.

سیستم آبیاری تحت فشار در زمین های کشاورزی و زراعتی ایران بسیار پر کاربرد بوده، که برای این امر به آبی با فشار بالا نیاز داریم که می توان از پمپ های آب کمک گرفت. برای آبیاری تحت فشار مثل آبیاری قطره ای و بارانی، باید فشار آب از میزان فشار محیط بیشتر باشد، برای این امر عده ای از استخر استفاده کرده که برای تخلیه استخر از پمپ کف کش باید استفاده نمود و عده ای از مخازن مرتفع کمک می گیرند که باید از پمپ برای پر کردن این مخازن استفاده کنند و اینکه استفاده از چاه نیاز به پمپ شناور دارد. در هر صورت وجود یک پمپ امری بدیهی و ضروری است. در آبیاری قطره ای وجود فیلتراسیون الزامی است زیرا با کمک آن آب تصفیه می گردد، فیلتراسیون برای اینکه بتواند یه کارکرد مطلوب داشته باشد به فشار آب بالا نیاز دارد به همین منظور از پمپ های سه اسب یا بالاتر استفاده می شود.

در مزارع و زمین های وسیع از پمپهای سه فاز استفاده می شود ولی در ابعاد کوچکتر پمپ های تکفاز نیز کافی می باشد. پمپ انتخابی برای زمین کشاورزی باید با توجه به دبی مصرفی باشد، اگر دبی پمپ از دبی زمین بیشتر باشد پمپ آسیب خواهد دید. برای محاسبه دبی هر زمین باید تعداد آبپاش در میزان مصرف هر آبپاش ضرب شود، بطور مثال اگر زمینی دارای 500 آبپاش 3 لیتری در ساعت باشد، آب مصرفی 1500 لیتر در ساعت خواهد بود، بنابراین باید پمپ 1500 لیتر در ساعت انتخاب کرد.

انواع موتور پمپ آب

  • موتور آب از نظر قطر خروجی و میزان آبدهی: موتور پمپ آب کشاورزی با قطر خروجی 1 تا 4 اینچ در بازار داخلی ارائه می شود.
  • موتور آب از نظر سوخت مصرفی:
    • موتور پمپ بنزینی: موتور پمپ آب بنزینی به دلیل وزن کمی که دارد قابل حمل بوده و از عمر طولانی تری برخوردار می باشد و نسبت به سایر موتور پمپ ها به آسانی روشن می شود.
    • موتور پمپ دیزلی یا گازوئیلی: موتور پمپ آب دیزلی دارای سوخت دیزل می باشد و از ویژگی های آن می توان به متعدد بودن مدل های آن اشاره نمود. که دارای طرفداران خود بوده و در نواحی جنوبی کشور کاربرد و فروش بیشتری دارد.
    • موتور پمپ نفت بنزینی: این نوع موتور پمپ آب ها توسط بنزین استارت زده و در ادامه کار سوخت مورد نیاز آن از نفت تامین می شود.
  • موتور آب از نظر نوع مایع و عملکرد: موتور پمپ آب تمیز، آب کثیف، فشار بالا، ناخالص، لجن کش، چاه عمیق، ارتفاع بالا، طبقاتی، صنعتی و موتور پمپ شناور شایان به ذکر است موتور پمپ آب به لحاظ عملکرد نیز تحت عناوین موتور پمپ آب کشاورزی، موتور پمپ آب خانگی و غیره در بازار عرضه می گردد.

عملکرد موتور پمپ آب

نحوه عملکرد این پمپ از طریق نیروی گریز از مرکز است. نخست سیال به داخل دهانه ورودی و یا بخش مرکزی می رود و با دوران پروانه ها به بیرون منتقل می شود. به دلیل زیاد بودن شتاب سیال در لبه بیرونی پروانه ها، سرعت حرکت سیال بالا خواهد بود. کارکرد پمپ به این صورت است که انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی و یا موتور دریافت می کند و این انرژی را به سیال انتقال می دهد و باعث بالا رفتن فشار سیال خروجی از پمپ می شود، وظیفه موتور تامین انرژی پمپ می باشد.

مشخصات فنی موتور پمپ آب

در ارتباط با میزان قطر خروجی موتور پمپ آب ها می بایست به میزان آبدهی توجه نمود که در جدول زیر شرح داده شده است.

مشخصات فنی موتور پمپ آب
قطر خروجی میزان آبدهی (لیتر در دقیقه)
موتور پمپ ۱ اینچ 100
موتور پمپ 2 اینچ 500
موتور پمپ 3 اینچ 1200
موتور پمپ 4 اینچ 2000

اجزاء موتور پمپ آب

  1. موتور: وظیفه تأمین و انتقال قدرت
  2. پمپ: انجام عمل پمپاژ مایعات

این دو بخش موتور پمپ آب از طریق شاسی با یکدیگر جفت (کوپله) می شوند.

جنس موتور پمپ آب

موتور پمپ آب کشاورزی غالبا از جنس آلومینیوم بوده تا با کاهش وزن این محصول باعث سهولت در حمل آن شود.

راهنمای خرید موتور پمپ آب

مناسب ترین انتخاب برای مناطقی که دسترسی به برق سخت بوده و یا برق وجود ندارد، موتور پمپ می باشد زیرا که منبع انرژی آنها سوخت های فسیلی می باشد. اما در هنگام خرید موتور پمپ ها باید به موارد زیر توجه کرد:

  • در هنگام خرید موتور پمپ به شاخصه هایی همچون مکش موتور پمپ و ظرفیت تخلیه پمپ توجه نمایید.
  • با توجه به فاصله عمودی پمپ میزان مکش موتور پمپ آب را تخمین بزنید.
  • در صورتی که نیازمند مکش آب بیش از 6 الی 8 متر می باشید باید از سایر پمپ ها همچون کفکش و شناور استفاده نمایید.
  • در برخی موارد اگر شرایط کارکرد دارای فشار بالا یا ارتفاع زیاد نسبت به حالت نرمال است، توصیه می شود از موتور پمپ های ارتفاع بالا و موتور پمپ فشار بالا استفاده نمایید.
  • در صورتی که قصد جابجا کردن موتور پمپ آب را دارید، اقدام به خرید مخزن سوخت اضافی نمایید.
  • مدت زمان کارکرد یک موتور پمپ آب کشاورزی یا موتور پمپ آب 2 الی 3 متر می باشد به همین دلیل توصیه می شود برنامه ریزی نموده و موتور پمپی با قطر خروجی مناسب انتخاب نمایید تا قادر به مکش میزان آب مورد نظر در 2 الی 3 ساعت باشد.
  • جنس شیلنگ دهانه ورودی پمپ آب کشاورزی باید خرطومی بوده و دهانه آن باید با دهانه ورودی و خروجی موتور پمپ آب هم سایز باشد. بطور مثال اگر دهانه ورودی و خروجی موتور پمپ شما 3 اینچ است شیلنگ شما هم باید 3 اینچ باشد.
  • هنگام خرید از سلامت پوسته پمپ اطمینان حاصل فرمایید.
  • آچار شمع روی موتور پمپ را به هنگام خرید تحویل بگیرید.
  • برای پرتاب سیال به وسیله موتور پمپ لزوما از شلنگ های آتش نشانی در دهانه خروجی به طول 20 و 30 متر استفاده شود.
  • با تست هندل از درست کمپرس کردن یا نکردن آن اطمینان حاصل فرمایید.

نحوه نگهداری موتور پمپ آب

به دلیل اینکه موتور پمپ آب ها اغلب در محیط هایی که دسترسی به برق وجود ندارد استفاده می شوند و خرابی در آنها موجب وقفه در کار می شود به همین دلیل توصیه می شود برخی اعمال که در زیر نام برده شده است، جهت جلوگیری از ایجاد مشکل در موتور پمپ انجام شود:

  • در هنگام نصب اتصالات از محکم نصب کردن آنها اطمینان حاصل نمایید تا از ورود هوا به پمپ جلوگیری شود.
  • محل قرار گیری یا گذر تجهیزات جانبی همچون شیلنگ و لوله در موتور پمپ آب تا حد ممکن می بایست از محل هایی که احتمال خطر پارگی و شکستگی وجود ندارد، قرار داده شوند.
  • پس از اتمام کارکرد موتور پمپ یا موتور پمپ آب به خصوص در زمستان اقدام به تخلیه آب درون آن نمایید.
  • در هنگام خرید به میزان مکش موتور پمپ آب توجه فرمایید.
  • لطفا در فواصل زمانی مشخص اقدام به بررسی یا سرویس موتور پمپ آب کشاورزی نمایید.
  • پر بودن مخزن سوخت موتور پمپ آب سبب کارکرد بهتر و جلوگیری از رسوب می شود.
  • هرگز در صورت خالی بودن پمپ از آب، موتور پمپ آب کشاورزی را روشن نکنید.
  • توصیه می شود، جهت جلو گیری از ورود هوا به پمپ از پمپ های خود مکش که قادر به جدا کردن هوا از آب و تخلیه آن می شود، استفاده نمایید.
  • از موتور پمپ برای جابجایی سیالاتی مانند، نفت، بنزین و سایر سیالات مشتعل استفاده نکنید.
  • موتور پمپ آب برای جابجایی مایعاتی مثل اسیدها، حلال های شیمیایی، مایعات قلیایی و غیره طراحی نشده است.
  • موتور پمپ آب حتما باید روی یک سطح صاف و محکم قرار گیرد.
  • هنگام خرید موتور پمپ آب محل قرار گرفتن موتور بر روی شاسی را چک کنید که پایه های موتور سالم باشد و در جابه جایی صدمه ندیده باشد.
  • محل نصب پمپ باید به گونه ای باشد که در صورت بروز آتش سوزی امکان خاموش کردن آتش وجود داشته باشد.

نصب و راه اندازی موتور پمپ آب

مراحل روشن و کار کردن با موتور پمپ آب

شیر بنزین را باز کرده و در صورت لزوم ساسات را نیز باز کنید، کلید پاور را در وضعیت استارت قرار داده و اهرم کنترل گاز را به سمت زیاد بکشید، هندل را به آرامی کشیده تا زمانی که مقاومتی احساس بکنید، سپس از آنجا هندل را سریع به سمت بالا بکشید.

خاموش کردن موتور پمپ آب کشاورزی

برای خاموش موتور پمپ آب باید، دریچه گاز را به سمت بسته بکشید تا دور موتور کاهش یابد و کلید پاور را در وضعیت آف قرار داده و اهرم شیر بنزین را ببندید.

کاربرد موتور پمپ آب

جهت پمپاژ کردن انواع مایعات از جمله آب معمولاً در اماکنی که شرایط استفاده از برق شهری وجود ندارد از موتور پمپ آب کشاورزی که با نام موتور آب نیز شناخته می شود استفاده می گردد. از دیگر کاربرد های موتور پمپ آب استفاده در مناطق خشک است که احتمال بروز آتش سوزی های گسترده وجود دارد. به این صورت که یک مخزن و یک پمپ آب در پشت وانت قرار داده تا از احتمال بروز آتش سوزی های وسیع در این مناطق جلوگیری گردد.

در جهت بهبود عملکرد و افزایش عمر مفید موتور پمپ آب کشاورزی، توصیه می شود مدت زمان کارکرد آن از 2 الی 3 ساعت تجاوز نکند. موتور آبی بسته به میزان آبدهی و نوع سوخت در انواع مختلفی ساخته می شوند.

با توجه به مطالب فوق موتور پمپ ها (موتور آب) جهت استخراج آب از چاه، توزیع کود، آفت کش و همچنین در صنایع ساخت و ساز استفاده می شود.

مقایسه انواع موتور پمپ آب

اکثرا در زمین های کشاورزی، انرژی برق وجود ندارد و نمی شود از پمپ های الکتریکی برای جا به جایی آب استفاده کرد، چه بسا که با کمک ژنراتور این امر امکان پذیر یاشد ولی راه منطقی تر استفاده از موتور پمپ های بنزینی و گازوئیلی می باشد که قیمت پایین تری نیز دارد. در ادامه به بررسی تفاوت انواع موتور پمپ آب می پردازیم:

  • موتور پمپ بنزینی راندمان سوخت کمتری نسبت به دیزلی دارد، در نتیجه مصرف سوخت موتور دیزلی بیشتر است ولی نکته حایز اهمیت میزان دسترسی مصرف کننده به سوخت برای انتخاب پمپ می باشد.
  • نکته جالب در موتور های دیزل راندمان کاری کمتر نسبت به نوع بنزینی در آب و هوای سرد می باشد. بطور مثال ماشین های مجهز به موتور دیزل در حالت ایستاده نیز توسط راننده روشن می باشد، زیرا عملکرد موتور در هوای سرد نامطلوب خواهد بود و این قضیه درباره موتور های بنزینی صادق نبوده و در هر شرایط آب و هوایی عملکرد مطلوبی دارند.
  • آلودگی صوتی و زیست محیطی موتور دیزل زیاد بوده، موتور های دیزل دارای صدای زیاد و بوی نامطبوع ناشی از دود انتشار شده از موتور است. ولی باید یادآور شد که موتور پمپ دیزلی یا گازوئیلی دارای قدرت بیشتری بوده و بصورت مداوم می توان از آن استفاده کرد در حالی که از موتور پمپ بنزینی باید بصورت متناوب استفاده کرد.
  • به طور کلی اکثر موتور های دیزلی دارای ابعاد بزرگتر و وزن بیشتر نسبت به موتور های بنزینی می باشد، بنابراین حمل و نقل و جابجایی موتورهای بنزینی به مراتب راحت تر از موتور های دیزلی خواهد بود.

نگهداری موتور پمپ ها

موتور پمپ ها که بیشتر مورد استفاده کشاورزان قرار می گیرد از جمله محصولات پر فروشی می باشد که در کشور ما انواع خارجی و ایرانی آن وجود دارد. در انتخاب موتور پمپ ها حتی اگر بهترین موتور پمپ آب کشاورزی با مطلوب ترین کیفیت را انتخاب گردد، اما به درستی از آن نگهداری نشود قطعا پس از مدتی دچار مشکل خواهد شد. از آن جایی که انواع موتور پمپ ها در محیط مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند، قاعدتا خرابی آنها و میزان آسیب آنها بیشتر خواهد بود. بنابراین باید نکاتی را درباره نگهداری صحیح آنها بدانید تا مجبور به تعمیر موتور پمپ آب و یا حتی تعویض آن نشوید. نکات مهم در نگهداری موتور پمپ به شرح زیر می باشد:

  • نکته اول: آب بندی مناسب و محکم کردن تمامی اتصلات

موتور پمپ آب دو دهانه ورودی دارد، یکی برای داخل شدن آب به پمپ و دیگری برای خارج شدن از آن می باشد، که اندازه دهانه موتور پمپ ها با یکدیگر متفاوت است، به طور معمول اندازه دهانه انواع موتور پمپ آب 1، 2 و 3 اینچ می باشد. از لوله ای خرطومی برای دهانه ورودی پمپ استفاده می شود که در هر سه سایز تولید می شود. برای دهانه خروجی پمپ و یا دهنه انتقالی آن از انوع شیلنگ های برزنتی آتش نشانی استفاده می کنند. در زمان استفاده از موتور پمپ بایستی حتما اتصالات لوله خرطومی و شیلنگ برزنتی را چک کنید تا تماما آب بندی شده باشد.

  • نکته دوم: پاره و یا سوراخ نبودن شیلنگ و لوله

لوله خرطومی و شیلنگ برزنتی آتشنشانی را چک کنید تا دچار پارگی، نشتی، سوراخ شدگی و مواردی از این قبیل نباشد. اگر موتور پمپ دارای هر یک از این نواقص باشد، هوا وارد پمپ شده و کارکرد آن را دچار اختلال می کند.

  • نکته سوم: عدم استفاده از موتور پمپ بدون آب

هرگز از موتور پمپ ها نباید بدون آب استارت شود که اصلی ترین خطر برای موتور پمپ می باشد.

  • نکته چهارم: تخلیه آب درون پمپ بعد از فالیت آن مخصوصا در فصل سرما و زمستان

در زیر تمامی موتور پمپ ها یک پیچ تخلیه موجود است که به منظور تخلیه آب در دستگاه تعبیه شده است. رعایت کردن این موضوع به ویژه زمستان و یا مناطق سردسیر از اهمیت دو چندانی برخوردار است، در هنگام یخ زدن آب تراکم و قدرت فشاری آن بالا می رود، از سوی دیگر سرما مقاومت بدنه پمپ را کاهش می دهد، لذا امکان ترک خوردن بدنه پمپ وجود دارد.

  • نکته پنجم: مکش در ارتفاع تعبیه شده

هر موتور پمپ با توجه به نوع، توان و حجم موتور، قدرت متفاوتی دارد، روی دفترچه راهنمای انواع موتور پمپ آب، ارتفاع مکش و ارتفاع پرتاب عمودی موتور پمپ آب درج شده است. بنابراین برای استفاده و انتخاب موتور پمپ در محدوده همین استاندارد استفاده کنید. که اگر رعایت نشود پدیده کاویتاسیون رخ می دهد.

  • نکته ششم: تکمیل بودن مخزن روغن و بنزین

فعالیت موتور پمپ آب بدون روغن به اندازه بدون آب کار کردن موتور پمپ می تواند برای موتور پمپ مضرر باشد. حتی اگر بهترین موتور پمپ آب کشاورزی را بدون روغن استارت کنید در عرض چند دقیقه و یا حتی چند ثانیه متوجه سرو صدای دستگاه شدید مطمئن باشید موتور پمپ شما شاتون زده است، زیرا دستگاه را بدون روغن روشن کرده اید. اگر باک بنزین نیز پر باشد رسوبات کمتری وارد کاربراتور خواهد شد، در ضمن مراقب برخورد باک موتور پمپ با اجسام تیز و سوراخ کننده باشید.

  • نکته هفتم: هندل موتور پمپ آب را درست بکشید.

سیستم استارت انواع موتور پمپ ها مجهز به سیستم هندلی می باشد که کشیدن آن دو مرحله ای است. نخست باید خلاصی هندل را بگیرید و سپس نخ هندل را بکشید، در غیر این صورت امکان خرابی موتور پمپ وجود دارد.

برند های قابل ارائه موتور پمپ آب
  • موتور پمپ روبین
  • موتور پمپ کوشین
  • موتور پمپ هوندا
  • موتور پمپ لئو
  • موتور پمپ کاما
  • موتور پمپ استریم
  • موتور پمپ روبین
  • موتور پمپ کوشین
  • موتور پمپ هوندا
  • موتور پمپ لئو
  • موتور پمپ کاما
  • موتور پمپ استریم

موتور آب دست دوم

با توجه به این مطلب که موتور آب ها در قالب انواع مختلف ارائه می شوند لذا پیشنهاد می شود که جهت انتخاب موتور آب با کارشناسان واحد موتور پمپ مشورت نموده تا شما را در انتخاب موتور آب مناسب با توجه به عواملی همچون قطر خروجی، موتور پمپ آب DC یا AC و غیره راهنمایی نمایند همچنین توصیه می شود از خرید موتور آب دست دوم خودداری نمایید زیرا احتمال خرابی و یا عدم تناسب مشخصات آن با شرایط محیط مربوطه وجود دارد.

faq

موتور پمپ آب دستگاهی است که متشکل از دو قسمت موتور و پمپ می باشد، که کاربرد این دستگاه در پمپاژ آب می باشد. این دو قسمت به وسیله یک شاسی به یکدیگر متصل و کوپل شده اند و قابل حمل نیز می باشند.

برای انتخاب صحیح موتور پمپ آب باید به سه فاکتور توجه نمایید. اولا یکی از اصلی ترین فاکتور ها برای انتخاب موتور پمپ میزان دسترسی ما به سوخت است. دوما انتخاب قطر ورودی و خروجی مناسب از دیگر عواملی می باشد که در انتخاب موتور پمپ تاثیر گذار می باشد. سوما موتور پمپ ها بر اساس برند و مشخصات فنی دارای قیمت مشخصی است که این قیمت در انتخاب پمپ تاثیر گذار می باشد.

موتور پمپ ارتفاع بالا یکی از انواع موتور پمپ می باشد که با توجه به شکل خاص و منحصر به فرد پروانه ها بر خلاف سایز موتور پمپ های دیگر، قابلیت پمپاژ تا ارتفاع 60 متر را دارد.

بهترین برند موتور پمپ کشاورزی که در ایران موجود است برند های ژاپنی می باشند. البته برند های چینی نیز در ایران وجود دارند که حتی با برند های ژاپنی نیز رفابت می کنند و سطح کیفیت و قیمت مناسبی نیز دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا پاشایی
ارسال شده در : پنجشنبه 24 اسفند 1402

سلام، من زمین دارم چهار هکتار که از پایین دست رود خونه رد می شه فاصله رودخانه تا محل احداث استخر 200 متر و ارتفاع رودخانه تا استخر 70 متر که برق هم نیست که از شناور استفاده کنم چه موتوری استفاده کنم؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 26 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری شما موتور 50 اسب نیاز است.

آقاجانی
ارسال شده در : چهارشنبه 23 اسفند 1402

درود، وقت بخیر. لطفا قیمت موتور پمپ هاتون بروز کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 24 اسفند 1402

با عرض سلام و احترام، متاسفانه به دلیل نوسانات دائمی ارز و مشکلات حال حاضر اقتصاد کشور، امکان درج قیمت وجود ندارد. هایپر صنعت فامکو بیش از چندین هزار کالا عرضه می نماید که بروزرسانی و اصلاح قیمت تمام این محصولات در سایت کاری بسیار پیچیده و نیازمند نیروی انسانی و زمان زیادی است، که در نتیجه این هزینه ها به قیمت تمام شده کالا اضافه خواهد شد و قیمت ها را افزایش خواهد داد که صلاح نیست. لذا حضرتعالی به هر گونه قیمتی نیاز داشته باشید واحد فروش پاسخگوی شما خواهد بود اما درج آن در سایت به دلیل نوسانات ساعتی کالا ها امکانپذیر نیست. باور بفرمایید برای هر فعال اقتصادی (منظور دلال ها نیست) نوسانات قیمت مناسب نبوده و همه ما علاقمند هستیم که هر چه سریعتر قیمت ها ثابت شده و کاهش یابد و امکان درج قیمت ها وجود داشته باشد.

مهدی کتکی
ارسال شده در : جمعه 04 اسفند 1402

سلام، وقت بخیر. یک متر ورودی آب داریم و 500 متر خروجی می خوایم آیا موتور 3 اینچ جوابگو هست؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 05 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، توصیه ما استفاده از موتور پمپ 2 اینچ بنزینی ارتفاع بال 75متری skn چین است.

ربیع اله وفائی
ارسال شده در : شنبه 28 بهمن 1402

سلام، باغی حدود 2.5 هکتار دادم فاصله استخر تا ابتدا باغ 180 متر است که به وسیله لوله 125 پلی اتیلن آب به ابتدا باغ منتقل و از اونجا به وسیله لوله 90 وارد شبکه می شود، طول باغ حدود 480 متر است، ارتفاع استخر تا اول باغ حدود 5.5 متر است و انتهای باغ به 11 متر می رسد (آبیاری ثقلی انجام می شود) وقتی آب استخر کم می شود فشار کم و مدت آبدهی طولانی می شود، از چه موتور پمپی برای تقویت پرتاب آب و فشار بیشتر و سریع در آب دهی استفاده کنم؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، میتوانید از موتور پمپ 2 یا 3 اینچ بنزینی یا دیزلی استفاده کنید.

رسول عباسی
ارسال شده در : چهارشنبه 04 بهمن 1402

سلام، من یک موتور آب روبین 2 اینچ دارم می شه بارانی بهش وصل کرد؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 07 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بسته به طول مسیر، قطر لوله و نوع آب پاش شما دارد..

صفایی
ارسال شده در : دوشنبه 18 دی 1402

با سلام، برای انتقال آب از چاهی به عمق 20 متر به مسافت 200 و ارتفاع 30 متر پمپ شناور استفاده شده که اخیرا دچار مشکل شده است. به عنوان جایگزین آیا می توان از پمپ آبی در سر زمین (به جای شناور داخل چاه) استفاده نمود؟ اگر پاسخ مثبت است لطفا مدل پیشنهادی و برآورد قیمت را بفرمایید. البته امکان تامین برق فراهم است.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 20 دی 1402

سلام و عرض ادب، برای این نوع کاربری تنها می توان از همان پمپ شناور استفاده نمود.

ابدالی
ارسال شده در : شنبه 04 آذر 1402

با عرض سلام و تشکر از مطالب بسیار مفیدتان، من برای انتقال آب از استخری عمومی تا استخر شخصی سر زمین به طول 250 متر با شیب تقریبا 0 درجه با لوله پلی اتیلن 4 اینچ لوله گذاری کردم ولی جواب نگرفتم. لطفا راهنمایی بفرمایید چه نوع موتور بنزینی مناسب هست؟ همچنین آیا امکانش هست موتور در نزدیک مقصد یعنی کنار استخر شخصی قرار بدم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 آذر 1402

سلام و عرض ادب، بله، موتور پمپ 2 اینچ بنزینی برونل چین مناسب است.

حاتم مددی
ارسال شده در : جمعه 05 آبان 1402

سلام، خسته نباشید. من یه زمین 3 هکتاری دارم‌ که چاه آبی با عمق 16 متر درون زمین حفر کردم، از 9 متری به آب رسیدیم و حدود 7 متر هم از سطح آب پایین رفتیم اما به برق دسترسی ندارم. آیا می توان با ایجاد تاقچه در وسط چاه یعنی عمق 8 متری، موتور آب دیزلی رو کار بگذارم که آب رو بالا بکشم؟ در ضمن چاهی که داریم دهانه 1.5 متری دارد. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 آبان 1402

سلام جناب مددی عزیز، بله، این امکان وجود دارد.

احسان تقیزاده
ارسال شده در : جمعه 31 شهریور 1402

سلام، وقتتون بخیر. من یه چشمه آب دارم که جلوش یه حوضچه درست کردم و حدود 2000 لیتر آب می گیره و از چشمه هم حدودا 1.5 اینچ آب ثابت میاد. چند تیکه زمین کشاورزی دارم که هر کدومشون حدود 400 تا 600 متر هستن و از حوضچه که 1.5 متر عمقشه از 50 تا 200 متر فاصله دارن و 2 تا از زمینا تقریبا 10 متر از سطح حوضچه بالاتر هستن و بقیه تقریبا هم سطح، می خوام آبیاری بارانی بشه برای 2 تا آب، شیر آب پاش می شه. لطفا راهنمایی کنید که از چه پمپی استفاده کنم با توجه به نبود برق؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مهر 1402

سلام جناب تقیزاده عزیز، موتور پمپ 2 اینچ بنزینی 75 متری لئو چین مدل LGP20-2H گزینه مناسبی است.

مصطفی
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام، وقت بخیر. من یک باغ 500 مترمربعی بدون برق دارم که می خوام از یک چاه 15 متری آب بکشم و بندازم روی زمین، از چه نوع پمپی می شه استفاده کرد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید، آیا پمپ گازوئیلی هم هست یا خیر فقط بنزینی هستند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، پمپ های احتراقی گازوئیلی یا بنزینی حداکثر عمق مکش 8 متری دارند.

افروغیان
ارسال شده در : یکشنبه 19 شهریور 1402

سلام مهندس، برای سیستم آبیاری قطره ای، کاربری باغ مرکبات، مساحت 1 هکتار با 200 درخت، عمق چاه 8 متر، فاصله از چاه تا آخر زمین 150 متر، از چاه تا آخر زمین 40 متر ارتفاع می شه، چون چاه در پایین ترین نقطه باغ هست، دسترسی به برق ندارم، چه نوع موتور پمپ بنزینی پیشنهاد می کنین؟ تشکر از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور پمپ 2 اینچ ارتفاع بالا یعنی 70 متری لئو چین مناسب زمین شما است.

حسینی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

سلام، برای چاه 10 متری که دسترسی به برق هم نداریم از چه پمپ بدون سر و صدایی استفاده کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، لطفا بفرمایید کاربری مد نظر شما چیست؟

دانایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 تیر 1402

سلام، زمینی دارم که فاصله آن تا رودخانه 350 متر هست. سربالایی هست. چه موتور پمپی مناسب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور پمپ 2 اینچ بنزینی ارتفاع بالا SKN به شما توصیه می شود.

مردانی
ارسال شده در : دوشنبه 19 تیر 1402

سلام دوست عزیز، یه موتور آبکش می خوام بخرم 3 اینچ که سبک هم باشه و قیمت مناسب، کیفیت خوب داشته باشید. چی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ بنزینی 3 اینچ کوشین ژاپن به شما توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

دانایی
ارسال شده در : شنبه 17 تیر 1402

سلام، موتور پمپی می خواهم که آب را از رودخانه به طول 350 متر بالای سر زمین ببرد. ضمنا شیب زمین 35 درجه می باشد. لازم به توضیح هست برای آبیاری 2 هکتار زمین مناسب باشد و برق هم موجود نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور پمپ 2 اینچ بنزینی با ارتفاع آبرسانی 75 متری برای شما توصیه می شود.

فرشاد رضایی
ارسال شده در : دوشنبه 12 تیر 1402

با سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز. بنده یک استخر دارم که با لوله 2 اینچ لوله کشی شده. به دلیل نبود برق می خوام که پمپ موتوری تهیه کنم. یه سوال داشتم که ممنون می شم لطف کنید و پاسخ بدید. اگه من پمپ 3 اینچ تهیه کنم و با تبدیل به اون لوله های اینچی وصل کنم، آیا در روند کار پمپ 3 اینچ اختلالی ایجاد می شه؟ ابعاد استخر 9*4*2 متر می باشد. پمپ 3 اینچ رو بیشتر برای این می خوام بگیرم که سریع تر تخلیه آب صورت بگیره. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام جناب رضایی عزیز، حتما اختلال ایجاد می شود. موتور پمپ 2 اینچ تهیه بفرمایید.

بهروز عزیزی
ارسال شده در : پنجشنبه 08 تیر 1402

سلام، موتور پمپ کوشین 2 اینچ بنزینی دارم. فاصله تا زمین کشاورزی 200 متره. خواستم بدونم می تونم آب موتور ازطریق لوله 2 اینچ انتقال بدم تا سرزمین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام دوست عزیز، بله، این امکان وجود دارد.

صدف
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

سلام و تشکر بابت مطالب عالی، وقت بخیر. سوالی داشتم آیا از پمپ های موجود در بازار مدلی هست که بشود برای آبیاری تحت فشار یا بارانی از آن بهره برد و با سوخت هم کار کند؟ بدون برق کار کند. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 05 تیر 1402

سلام دوست عزیز، بله، می توان از موتور پمپ های احتراقی بنزینی یا دیزلی برای این مهم بهره گرفت. برای انتخاب دقیق نوع موتور پمپ از لحاظ سایز دهانه خروجی و ارتفاع تولیدی موتور پمپ لازم است فشار و آبدهی مد نظر را اعلام بفرمایید.

محمد
ارسال شده در : جمعه 02 تیر 1402

سلام، برای آبیاری 100 عدد نهال به صورت قطره ای، در حیاط منزل با آب خانگی کم فشار (بدون مخزن آب) متصل به آب شهری چه پمپی را پیشنهاد می کنید؟ لطفا مشخصات دقیق پمپ را بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 05 تیر 1402

سلام دوست عزیز، پمپ نیم اسب زمینی مدل PM45 یا مدل های مشابه از برندهای ایرانی، اروپایی یا چینی مناسب است.

حبیب جهان
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام، وقتتون بخیر. من 2 هکتار زمین کشاورزی دارم از رودخانه تا سر زمین 900 متر فاصله داره با شیب خیلی کم. چه موتور و پمپی می تونم استفاده کنم؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

سلام جناب جهان عزیز، استفاده از موتور پمپ دیزلی 3 اینچ سان پاور چین مدل هندلی یا استارتی توصیه می شود.

ستار نیکبخت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 خرداد 1402

سلام، خسته نباشید. من یه زمین دارم بالای تپه هست و از رودخونه تقریبا 2 کیلومتر فاصله داره. ارتفاعشم زیاده. برقم نیست. چه پمپی مناسبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام جناب نیکبخت عزیز، لطفا مساحت زمین را ذکر نمایید.

ایمان گودرزی
ارسال شده در : شنبه 13 خرداد 1402

سلام، زمین کشاورزی دارم که فاصله استخر تا زمین کشاورزی حدود 800 متر می باشد. با اختلاف ارتفاع 3 متر استخر از زمین کشاورزی، حالا شما چه موتور آبی را پیشنهاد می دید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام جناب گودرزی عزیز، موتور پمپ ارتفاع بالا 2 یا 3 اینچ 75 متری تهیه بفرمایید.

ابوطالب
ارسال شده در : یکشنبه 07 خرداد 1402

سلام، خسته نباشید. 2 هکتار باغ پسته به طول 600 متر که فاصله استخر تا اول باغ 300 متر است و برق ندارم. لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور پمپ 3 اینچ با ارتفاع 75 متری دیزلی ساخت شرکت سان پاور چین توصیه می شود.

رسول محرابیان
ارسال شده در : چهارشنبه 03 خرداد 1402

سلام و ارادت، بنده یک باغ با ارتفاع استخر 5 متر که به صورت قطره ای و لوله اصلی 63 و لوله های 16 فرعی هستند، دارم. شیب زمین 0 است و 13 ردیف درخت و هر ردیف 50 متر طول داره، چه موتور پمپی باید تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 خرداد 1402

سلام جناب محرابیان عزیز، در صورت آبیاری همزمان 13 ردیف، استفاده از موتور پمپ 3 اینچ توصیه می شود. در غیر این صورت موتور پمپ 2 اینچ مناسب است.

حسین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 خرداد 1402

سلام، متشکرم از سایتتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

مهدی
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402

سلام، برای آبیاری زمین کشاورزی با آب رودخانه که بالای زمین تا کنار رودخانه 60 متر هست با شیب 60 درجه می خواستم، راهنماییم بفرمایید از چه موتور آبی استفاده کنم که از رودخانه آب بگیرم تا بالای زمین داخل تانکر بریزم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد اصغری
ارسال شده در : شنبه 09 اردیبهشت 1402

با سلام خدمت مهندس، بنده یک چاه داخل باغ خودم به عمق 20 متر حفر کردم. می خواستم راهنمایی بفرمایید چه موتور آبی مناسب همچین عمقی است؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام جناب اصغری عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق را ذکر نمایید.

حاتم آبادی
ارسال شده در : پنجشنبه 07 اردیبهشت 1402

سلام و خداقوت، بنده یک استخر با عمق 6 متر دارم و می خوام آب رو برای کشت تیپی به فاصله 300 متری انتقال بدم. به نظرتون به دلیل نبود برق از موتور برق با کف کش استفاده کنم یا فقط موتور آب؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، توصیه ما استفاده از موتور پمپ های بنزینی یا گازوئیلی است.

ناصر جباری
ارسال شده در : یکشنبه 03 اردیبهشت 1402

سلام، برای آبیاری زمین کشاورزی با آب رودخانه با ارتفاع 10 متر و شیب 40 متر، چه نوع پمپی مورد نیاز است؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

سلام جناب جباری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حامد به افرید
ارسال شده در : پنجشنبه 31 فروردین 1402

سلام، من یک باغ 1000 متری دارم و یک چاه 20 متری و برق هم ندارم. لطفا راهنمایی کنید از چه نوع پمپی استفاده کنم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از کف کش 50 متری تکفاز لوله 4 توان تک به همراه موتور برق با توان حداقل 5 کیلووات تکفاز توصیه می شود.

سعید خراسانی
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام، بنده یک استخر 1500 متر مکعب دارم. طول زمین بنده 1000 متر هست. برای آبیاری قطره ای چه پمپی باید استفاده کنم که جواب بده؟ آیا 6 اینچ خوبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام جناب خراسانی عزیز، استفاده از موتور پمپ 6 اینچ دیزلی استارتی هوا خنک ساخت شرکت سان پاور چین توصیه می شود.

یعقوب عباسی
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام، خسته نباشید. خدا قوت عرض می کنم خدمت کارشناسان گرامی. من یک زمین نهال زدم. آب قسمت پایین زمین هستش و فاصله پایین زمین تا بالای زمین 250 متر می باشد و بالای زمین تانک گذاشتم. لطفا برای آبگیری تانک از این مسافت چه نوع پمپی استفاده کنم؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام جناب عباسی عزیز، استفاده از موتور پمپ بنزینی 2 اینچ ارتفاع بالا لئو چین مدل LGP20-2H برای شما توصیه می شود.

فرهاد گودرزی
ارسال شده در : جمعه 25 فروردین 1402

سلام، وقت بخیر. پمپ آب برای زمینی به طول 60 متر و ارتفاع استخر 8 متر چه پمپ آبی مناسب هست؟ منظور از ارتفاع آب که می گویند، جابه جایی به صورت عمودی هست یا افقی؟ چه فرقی با میزان مکش داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام جناب گودرزی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین ابراهیمی
ارسال شده در : جمعه 25 فروردین 1402

سلام، ممنون از اطلاعات خوبی که می دید. باغ به متراژ 2500 مترمربع دارم و یک استخر با عمق 3 متر، به صورت تشتکی آب می خوام بدم. برق در دسترس نیست. زمین مسطح هست. ممنون می شم راهنمایی کنید که چه موتور پمپی بگیرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام جناب ابراهیمی عزیز، شما می توانید موتور پمپ 2 اینچ بنزینی یا گازوئیلی در انواع برند چینی یا ژاپنی تهیه بفرمایید.

محسن علیلو
ارسال شده در : جمعه 25 فروردین 1402

با عرض سلام و خسته نباشید، من یک باغی دارم که مجبورم برای آبیاری از چاه استفاده کنم. عمق چاه 20 متر و حداکثر طولی که باید آب رو انتقال بدم 100 متر مسطح هست. لطفا بفرمایید پیشنهاد بدید چه نوع موتور پمپی به درد من می خوره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام جناب علیلو عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق را ذکر نمایید.

رسالت
ارسال شده در : جمعه 25 فروردین 1402

سلام، زمین 1500 متری دارم و می خوام گوجه فرنگی بکارم. برای آبیاری قطره ای از چه پمپی استفاده کنم بهتره؟ در ضمن آب در 2 متری و جاری در جوب هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) را ذکر نمایید.

نادریان
ارسال شده در : جمعه 25 فروردین 1402

سلام، فاصله رودخونه تا منبع آب زمین من حدود 280 متر هست با ارتفاع نهایی 65 متر، راهنمایی می فرمایید که چه موتور پمپی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور پمپ 75 متری 2 اینچ بنزینی ویما چین توصیه می شود.

حبیب موسوی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

با عرض درود خدمت شما، مهندس جان زمینم 1500 متره و 80 تا درخت و یک استخر خاکی 3*2 متر به عمق 2 متر فعلا دارم که بعدا استخر بزرگتری می سازم. فعلا چه پیشنهادی برای موتور پمپ آب می دید؟ با سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام جناب موسوی عزیز، شما می توانید از موتور پمپ 2 اینچ بنزینی یا گازوئیلی در انواع برندهای ژاپنی و چینی استفاده نمایید.

رضا قاسمی
ارسال شده در : یکشنبه 20 فروردین 1402

با عرض سلام، باغچه مرکبات دارم با حدودا 1500 مترمربع مساحت و 70 درخت، یک حلقه چاه 6 متری دارم که عموما 3 متر آب دارد. چاه در مرکز زمین قرار دارد و حدودا تا ابتدا و انتهای زمین 40 متر فاصله دارد. لطفا بفرمایید از چه پمپی استفاده کنم؟ شیلنگ برزنتی (آتشنشانی) برای اینکار مناسب هست؟ سپاس از لطف شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

سلام جناب قاسمی عزیز، موتور پمپ 2 اینچ بنزینی و گازوئیلی در انواع برندهای چینی و ژاپنی، گزینه های ایده آلی برای کاربری مورد نظر شما هستند.

روح الله محمدزاده
ارسال شده در : چهارشنبه 16 فروردین 1402

سلام، خداقوت. برای آبیاری قطره ای باغ با 1500 درخت از استخری با عمق 6 متر و فاصله استخر تا باغ 90 متر مسطح بدون دسترسی به برق، چه موتور آبی نیاز هست؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 فروردین 1402

سلام جناب محمدزاده عزیز، بهترین انتخاب برای کاربری شما تهیه موتور پمپ 2 اینچ بنزینی یا گازوئیلی می باشد.

محمد
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام و عرض ادب، یک هکتار زمین کنار رودخانه دارم برای استفاده از سیستم مه پاش پیفلکس چه پمپی می تونم استفاده کنم که 4 خط رو همزمان آبیاری کنم؟ فاصله رودخانه تا بالای زمین 120 متر و عرض زمین 100 متر هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، موتور پمپ 3 اینچ بنزینی یا دیزلی گزینه ایده آلی برای شما می باشد.

باقری
ارسال شده در : جمعه 11 فروردین 1402

با سلام و ممنون بابت پاسخگویی. باغی دارم در پای کوه با 70 درخت بارده، آبیاری غرقابی، به صورت پلکانی، بدون دسترسی به برق که در قسمت پایین باغ، جوی آب (با مقدار آب زیاد) جریان دارد. می خواهم آب را به قسمت بالای باغ انتقال بدهم. فاصله جوی آب تا بالاترین نقطه حدودا 40 متر با شیب 45 درجه است، با توجه به آب زیاده موجود چه پمپی را پیشنهاد می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، موتور پمپ 2 اینچ بنزینی ویما چین مدل QGZ50-12-50 انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

امید
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 فروردین 1402

سلام، یک هکتار گوجه می خوام کشت کنم. آب از استخر می کشم. استخر داخل زمین هست. چه موتوری مناسب کار هست؟ روزی چند ساعت می تونه کار کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، از موتور پمپ 2 اینچ بنزینی چینی با 4 ساعت کارکرد روزانه یا ژاپنی با 6 ساعت کارکرد روزانه می توانید استفاده نمایید.

حسین حبیبی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 فروردین 1402

با عرض سلام و خسته نباشید. من یک زمین 1.5 هکتاری دارم. به برق هم دسترسی ندارم. 400 عدد نهال بادام دارم. برای آبیاری قطره ای از چه نوع پمپی باید بگیرم؟ فاصله زمین تا آب سد 200 متر می باشد. شیب هم تا آب 50 متر افقی و 150 متر عمودی می باشد که با هم 200 متر طولش می باشد. ممنون می شم اگه راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام جناب حبیبی عزیز، استفاده از پمپ شناور با ارتفاع حداقل 200 متر توصیه می شود.

علی حقشناس
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 فروردین 1402

سلام خدمت شما عزیزان، می خواستم ببینم سری هایی که خرطومی بسته می شود، قابل تعویض هست یا نه؟ چون دندهاش زود سایش می شود.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 10 فروردین 1402

سلام جناب حقشناس عزیز، قطعه مورد نظر شما به سختی قابل تامین است. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

بهمن بیرامی
ارسال شده در : پنجشنبه 03 فروردین 1402

سلام، سپاس از مطالب ارزنده شما. سوالی داشتم. زمین کشاورزی دارم به متراژ 1000 مترمربع و دارای چاه 14 متری جهت آبیاری زمین مذکور، آیا موتور بنزینی یا گازوئیلی کدام یک مناسب است؟ ضمنا برق هم دارم اما کمی فاصله دارد که در صورت استفاده از برق باید فاصله 200 متر کابل کشی کنم. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 10 فروردین 1402

سلام جناب بیرامی عزیز، موتور پمپ 2 اینچ بنرینی ژاپنی و چینی به دلیل محدودیت موجود در دسترسی به برق برای شما بهترین گزینه انتخابی می باشند. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

خانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 فروردین 1402

با سلام و خسته نباشید. خانی هستم. برای اینکه تبدیل آبیاری غرقابی به آبیاری بارانی بکنم، یک استخر 10*10 متر به عمق 3 متر ساختم اما هنوز لوله گذاری نکردم. ازتون می خوام راهنمایی بفرمایید با توجه به اینکه طول زمینم 300 متر بدون شیب هست از چه سایز لوله ای و چه موتور آبی استفاده کنم؟ دسترسی به برق هم دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 14 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، شما می توانید از پمپ کف کش و زمینی استفاده کنید اما کف کش 2 اینچ 60 متری تکفاز، گزینه ایده آلی برای شما می باشد.

مجید محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام، وقتتون بخیر. ممنون از مطالبتون. برای زمین 1.5 هکتاری با آبیاری به صورت مه پاش از استخر 3 متری و مسافت 400 تا 500 متر و حداکثر ارتفاع 2 متر، از چه نوع پمپ یا کف کشی می تونم استفاده کنم که جوابگو باشه؟ در ضمن دسترسی به برق تک و سه فاز هم دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام جناب محمدی عزیز، استفاده از کف کش تکفاز توان تک 2 اینچ 75 متری برای شما توصیه می شود.

ابوالفضل طاهری
ارسال شده در : جمعه 19 اسفند 1401

با سلام و تشکر از پاسخگویی شما. من با موتور پمپ 2 اینچ چینی آب را از استخر با ارتفاع 2 متر استخراج می کنم. اگر سطح زمین صاف باشد و بخواهم آب را تا مسافت 150 متری هدایت کنم، برای آبیاری قطره ای، برای کارکرد موتور پمپ مشکلی بوجود نمی آید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 اسفند 1401

سلام جناب طاهری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابوذر
ارسال شده در : پنجشنبه 18 اسفند 1401

با سلام و عرض خسته نباشید. متراژ 1000 مترمربع زمین دارای آب چشمه و چاه می باشد. ممنون می شم راهنمایی کنید پمپ آبی که قدرت انتقال از 2 متر عمق به 70 متر شیب سربالایی را داشته باشد چیست؟ زمین دارای برق می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از کف کش 1¼ اینچ 100 متری توان تک توصیه می شود.

حسین احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 17 اسفند 1401

با عرض سلام و آرزوی توفیقات روزافزون، حوض آبی دارم به ابعاد 4*2.5 متر و به عمق 80 سانتیمتر که می خواهم آن را با آب نهری که در فاصله حدود 10 متری حوض هست پر کنم و به مصرف نهال هایی که در زمینی به مساحت تقریبی 4000 مترمربع (حوض هم داخل این زمین می باشد) پمپاژ کنم. حداکثر فاصله پمپاژ حدود 50 متر و شیب آن مثبت و حداکثر 2 متر است. برق در منطقه نیست. از چه نوع موتور پمپی استفاده کنم؟ ارتفاع حوض از نهر (محل پمپاژ) حدود 1 متر بالاتر می باشد و فاصله نهر تا حوض حدود 10 متر است. ممنون از لطف شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام جناب احمدی عزیز، استفاده از موتور پمپ 2 اینچ بنزینی یا گازوئیلی توصیه می شود.

رضا ملکی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 اسفند 1401

سلام، وقت بخیر. من یک زمین 2000 مترمربعی دارم که حدود 200 متر از آب فاصله داره و حدود 3 یا 4 متر به طول 90 متر نزدیک آب شیب داره، چه موتور آبی برای آبیاری قطره ای این زمین مناسبه؟ حدودا 300 تا 350 نهال انگور می گیره. خواهشا مشاوره در مورد موتورهای آب بنزینی بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام جناب ملکی عزیز، موتور پمپ 2 اینچ بنزینی ارتفاع بالا لئو چین مدل LGP20-2H برای شما مناسب خواهد بود.

علیرضا توپالی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 اسفند 1401

سلام، با عرض خسته نباشید. می خواستم استخر پر آب کنم، برای ارتفاع 80 متری طول لوله هم 650 متر چه نوع پمپی بهم پیشنهاد می کنید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) را ذکر نمایید.

سید حبیب
ارسال شده در : دوشنبه 15 اسفند 1401

سلام، در مورد پمپ ها و دبی، هد و غیره کلی سایت مطالعه کردم. آخرش متو جه نشدم مثلا روی مشخصات کف کشی نوشته شده ارتفاع هد 30 متر و حداکثر دبی 500 لیتر بر دقیقه یعنی چی؟ سوال اینه آیا موتور پمپ برای چاه 30 متری 500 لیتر بر دقیقه آب می دهد بیرون و مناسبه یا خیر؟ همین. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

روح الله موسوی
ارسال شده در : جمعه 05 اسفند 1401

سلام، وقت بخیر. یک زمین در حدود 2 هکتار و یک استخر ذخیره آب رو به می خوام سرازیر قطره ای کنم برای کشاورزی ولی برق ندارم. از چه پمپی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 08 اسفند 1401

سلام جناب موسوی عزیز، استفاده از موتور پمپ بنزینی یا برقی 3 اینچ توصیه می شود.

مقداد
ارسال شده در : چهارشنبه 03 اسفند 1401

سلام و تشکر بابت مطالب بسیار مفیدی که ارائه فرمودید. سوالی که از خدمت شما دارم این است که برای زمینی به مساحت 1.5 هکتار دارای حدود 4500 نهال که قرار است به صورت قطره ای و با قطره چکان های 8 لیتر بر ساعت و به مدت 3 ساعت در هر دوره آبیاری شوند، در حالی که محل استخر نسبت به زمین 400 متر فاصله طولی و حدود 9 متر هم اختلاف ارتفاع (محل استخر بلندتر از زمین کشاورزی است) داشته باشد، از چه موتور پمپی (با فرض عدم دسترسی به برق) با چه مشخصات و برندی که بهترین عملکرد و کمترین خرابی را داشته باشد، می توان استفاده نمود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، با توجه به ارتفاع و طول مسیر شما، موتور پمپ 2 اینچ بنزینی ارتفاع بالا لئو چین مدل LPG20-2H، بهترین گزینه است.

امید ایرانپور
ارسال شده در : چهارشنبه 03 اسفند 1401

درود، وقت شما بخیر. برای چاه آب با عمق 15 متر چه موتور پمپ بنزینی مناسب هست؟ در ضمن دسترسی به برق هم ندارم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 اسفند 1401

سلام جناب ایرانپور عزیز، پمپ های زمینی، حداکثر عمق مکشی که دارند 8 متر می باشد.

صدرا
ارسال شده در : جمعه 28 بهمن 1401

سلام، خدا قوت و ممنون از سایت خوبتون. لطفا اگه می شه من رو هم راهنمایی بفرمایید. باغ انگور حدود 1000 مترمربعی دارم که بدون برق است. مجبورم از رودخانه فصلی نچندان پر آب، آب بکشم. فاصله رودخانه تا باغ حدود 150 متر با شیب تقریبا تند در حدود 15 متر است.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 04 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، توصیه می شود، موتور پمپ 1.5 یا 2 اینچ بنزینی تهیه بفرمایید.

رضا اشرفی موغاری
ارسال شده در : جمعه 07 بهمن 1401

سلام، وقتتون بخیر. بنده می خوام از استخر هم سطح زمین، آب رو 700 متر پمپاژ کنم. سطح صاف با تیپ 1 هکتار کشت داشته باشم، موتور آب دیزلی با چه مشخصاتی باید بخرم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، درصورت غرقابی بودن کشت، استفاده از موتور پمپ 3 اینچ و در غیر این صورت موتور پمپ 2 اینچ مناسب خواهد بود.

هادی باختر
ارسال شده در : پنجشنبه 06 بهمن 1401

سلام، مبدا آبگیری رودخانه است. فاصله طولی تقریبا 1000 متر و ارتفاع 42 متر است. ممنون از لطفتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 بهمن 1401

سلام جناب باختر عزیز، استفاده از پمپ شناور 200 متری 1¼ اینچ برای شما توصیه می شود.

محمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 دی 1401

سلام، برای زراعت چوب 5000 متر زمین صاف بدون شیب دارم. استخر هم سطح زمین هست. 1000 درخت دارم. طول آبیاری 20 ردیف 90 متری است. چه موتوری را توصیه می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، موتور پمپ 2 اینچ بنزینی گزینه مناسبی است.

میرزایی
ارسال شده در : پنجشنبه 15 دی 1401

سلام و تشکر از مطالب عالی سایتتون، لطفا در مورد انتخاب پمپ آب مناسب برای آبیاری حدود 100 تا 120 اصله نهال به صورت قطره ای تحت فشار راهنمایی فرمایید. عمق استخر آب 6 متر و حدکثر فاصله آخرین درخت تا استخر 40 متر می باشد. دسترسی به برق نداریم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 دی 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور پمپ 2 اینچ توصیه می شود.

هادی باختر
ارسال شده در : چهارشنبه 14 دی 1401

سلام، وقت بخیر. زمینی به مساحت 2 هکتار دارم و آب منطقه ای، مجوز 1.03 لیتر در ثانیه بهم دادن. می خواستم ببینم برای این 1.03 لیتر در ثانیه باید از چه پمپی استفاده کنم؟ می خواستم برای سایز لوله و خروجی پمپ راهنمایی بفرمایید. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 دی 1401

سلام جناب باختر عزیز، لطفا مبداء آبگیری (رودخانه یا چاه)، عمق مکش، فاصله طولی و ارتفاع را ذکر نمایید.

محمدرضا ظهیرنیا
ارسال شده در : دوشنبه 12 دی 1401

سلام و خسته نباشید خدمت شما. زمین به ابعاد 100*40 مترمربع (4000 متر) دارم با تعداد 550 عدد درخت که آبیاری قطره ای می باشد. لوله های اصلی قطر 63 دارند که حدود 150 متر می باشد و لوله های فرعی قطر 16 که حدود 400 متر می باشد. دسترسی به برق ندارم. راهنمایی بفرمایید از چه پمپ آبی استفاده کنم؟ ضمنا اگر بخواهم از موتور برق بنزینی و پمپ آب برقی استفاده کنم، چه موتور برق و پمپ آب برقی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 دی 1401

سلام جناب ظهیرنیا عزیز، استفاده از موتور پمپ بنزینی یا برقی 2 اینچ توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حسن کوشکستانی
ارسال شده در : یکشنبه 11 دی 1401

سلام، از نشر اطلاعات مفیدتان متشکرم. اینجانب می خواهم از بشکه آب حدودا به ظرفیت 100 لیتر، آب رو به یک تانکر که در زمین شیب دار (طول حدود 50 متر و ارتفاع عمودی حدود35 متر) انتقال بدهم. بخاطر محدودیت آب باید پس از تخلیه سیستم، خاموش شده و مجدا پس از آبگیری اولیه انتقال صورت گیرد. لطفا راهنمایی بفرمایید با توجه به اینکه دسترسی به برق هم نداریم چه موتوری تهیه کنیم؟ آیا امکان خاموش شدن موتور پس از انتقال آب به صورت اتوماتیک هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 دی 1401

سلام جناب کوشکستانی عزیز، استفاده از موتور پمپ بنزینی 1 یا 1.5 اینچ توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

هادی شکری زاده
ارسال شده در : دوشنبه 05 دی 1401

سلام، می خواستم بپرسم برای زمین حدود یک هکتار با ارتفاع حدود 10 الی 15 متر نسبت به استخر و فاصله 200 الی حداکثر 300 متر، چه نوع پمپی برای خروجی آب حدود 4 اینچ مناسب است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 دی 1401

سلام جناب شکری زاده عزیز، پمپ 4 اینچ آبدهی زیادی برای یک هکتار زمین دارد. در صورتی که محصول شما برنج یا محصول آب بر زیادی هست، از پمپ 4 اینچ استفاده نمایید، در غیر این صورت پمپ 2 یا 3 اینچ توصیه می شود.

ناصر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 آذر 1401

سلام، منبع 12000 لیتری ارتفاع 2 متر برای انتقال آب به منبع اختلاف سطح نیم متر و متراژ انتقال 24 متر هست. دسترسی به برق دارم. نکته مهم، زمان انتقال آب به منبع حداکثر 15 دقیقه است. به جهت اینکه مسیر انتقال ماشین رو است و داخل شهر، از چه پمپی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 08 دی 1401

سلام دوست عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق (تکفاز یا سه فاز) را ذکر نمایید. در صورت دسترسی به برق تکفاز از پمپ ch210 و در صورت دسترسی به برق سه فاز از پمپ Cst300.3 استفاده نمایید.

مهدی عبدالمحمدی
ارسال شده در : یکشنبه 20 آذر 1401

سلام، باغچه ای به مساحت 600 مترمربع در ابعاد (13*46 متر) متر دارم و استخری در ابعاد 5*4 متر به ارتفاع 2 متر و تعداد 60 عدد درخت 7 ساله و برق هم دارم. برای آبیاری درختان از پمپ آب استفاده کنم یا از کف کش؟ در ضمن درخواست دارم میزان اینچ مورد نیاز رو نیز اعلام فرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 آذر 1401

سلام جناب عبدالمحمدی عزیز، از هر دو نوع یعنی پمپ زمینی و کف کش در سایز 2 اینچ با هد 30 متر می توانید استفاده کنید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

عبداللهی
ارسال شده در : پنجشنبه 10 آذر 1401

سلام، موتور پمپ مناسب برای انتقال آب به زمین با فاصله 100 متر از رودخانه که سطح رودخانه 8 متر پایین تر می باشد را لطفا معرفی کنید. در طول 100 متر اختلاف سطح و شیب نداریم. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 آذر 1401

سلام دوست عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق را ذکر نمایید.

علیرضا فرداد
ارسال شده در : چهارشنبه 09 آذر 1401

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما و همکاران عزیزتان. بنده فرداد هستم و سایت بسیار عالی دارید. بنده در شهرستان جوین در خراسان رضوی یک مجموعه 2 هکتاری انگور دارم با 3200 قطره چکان، این زمین از قنات 2 متر بالاتر است و به همین خاطر استخر آبی زدم در عمق که بتوانم آب قنات را ذخیره کنم. عمق استخر 9 متر می باشد و ببرای اینکه بتوانم آب بکشم، از کف استخر به صورت افقی به پشت استخر لوله 200 انداخته ام و بعد یک زانو 90 و تبدیل کردم به لوله 90، لوله را تا ارتفاع 5 متر به بالا هدایت کرده ام. هم در مورد نحوه کار و هم برای خرید موتور پمپ گازوییلی نیاز به مشاوره دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 آذر 1401

سلام دوست عزیز، به دلیل نیاز به ارائه توضیحات کامل و طولانی برای پرسش حضرتعالی، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را به تفصیل راهنمایی می کنند.

علیزاده
ارسال شده در : شنبه 14 آبان 1401

سلام، من یک زمین دارم به متراژ 1 هکتار، می خوام صیفی جات بکارم. فاصله زمین از بلندترین نقطه تا آب حدود 400 متر (تقریبا 20 درصد) می باشید. می خواستم پمپ بنزینی بخرم. چه پمپی مناسب کار من هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 آبان 1401

سلام دوست عزیز، لطفا نوع آبیاری زمین را ذکر نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

مهدی درزی
ارسال شده در : یکشنبه 01 آبان 1401

با سلام و احترام خدمت شما. زمینی دارم به مساحت 1200 مترمربع که 90 تا نهال کاشتند. در طول سال 4 ماه آب دره و جوب خشک شده و مجبورم از رودخانه آب بکشم. ارتفاع تقریبی 5 متر سطح رودخانه با زمین و طول 200 متر تا زمین هست. خودم پمپ 3 اینچ روبین دارم و استفاده نکردم. حالا بفرمایید که با این پمپ اگه شیلنگ آتش نشانی اول 3 اینچ، دوم و سوم 2 اینچی و ادامه اش تا زمین که حدودا 120 متر می شه و می تونم لوله 2 یا 2.5 خونگی پلی اتیلن اضافه کنم برای آب کشی منبع و پر کنم برای باغ؟ در غیر این صورت از چه کف کشی استفاده می شه کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 04 آبان 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محسن
ارسال شده در : جمعه 29 مهر 1401

سلام، دوست گرامی. من یک زمین کشاورزی دارم و نیاز دارم 4 اینچ آب رو 200 متر سر بالایی بکشم و 300 متر هم کفی، راهنمایی می فرمایید که باید از چه پمپی استفاده کنم؟ ضمنا من یک موتور بنزینی 15 اسب دارم که نو هست. آیا می تونم پمپی به اون کوپله کنم و کارم رو جواب می دهد؟ پمپ باید چی باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 01 آبان 1401

سلام دوست عزیز، لطفا میزان شیب موجود را ذکر نمایید. قدرت موتور بنزینی 15 اسب برای کاربری مورد نظر شما کافی نمی باشد. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : پنجشنبه 28 مهر 1401

سلام و خسته نباشید به شما. یک سوال داشتم. من یک قنات آب دارم. می خواهم آب ببرم سر زمین زعفران که 300 متر از قنات فاصله داره و شیبش هم خوبه. راهنمایی کنید چه نوع پمپی مناسب است؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مهر 1401

سلام دوست عزیز، در صورتی که به برق دسترسی دارید از یک کف کش 2 اینچ 60 متری استفاده نمایید.

اردشیر رستی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 مهر 1401

سلام و وقت بخیر. من یک زمین کشاورزی دارم 3300 متر مربع که کنار رودخانه است و سطح باغ حداکثر 2 متر از رودخانه بالاتر می باشد. طول باغ 100 متر می باشد. از چه موتور پمپ برای کشیدن آب از رودخانه و رساندن آن به بالای باغ استفاده بکنم؟ ممنون از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 مهر 1401

سلام جناب رستی عزیز، استفاده از کف کش توصیه می شود.

اکرمی
ارسال شده در : پنجشنبه 21 مهر 1401

سلام، من 3 هکتار باغ که شبکه آبیاری تحت فشار اجرا شده دارم که تا الان از طریق شیب زمین از استخر بالا دست آبیاری می شده ولی الان هم راستای باغ، استخر با عمق 3 متر درست کردم و از طریق موتور پمپ 3 اینچ می خوام به شبکه وصل کنم. چه موتور پمپی پیشنهاد می کنید؟ ضمنا 3 هکتار قطعه بندی و لوله های اصلی زیر زمین لوله 63 و 90 می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 مهر 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور پمپ 3 اینچ روبین توصیه می شود.

علی
ارسال شده در : شنبه 16 مهر 1401

سلام، برای یک چاه با متراژ 70 متر، پمپ آب باید چند اسب باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 17 مهر 1401

سلام دوست عزیز، پمپ آب با توان 3 الی 4 اسب مناسب خواهد بود.

مهدی اکبری
ارسال شده در : شنبه 19 شهریور 1401

سلام، نیاز به راهنمایی دارم. یک زمین 500 مترمربعی که توش 20 تا درخت کاشته شده، یعنی مقدار درختم زیاد نیست و آب زیادی نمی خواد. چاه در عمق بین 15 تا 20 متر آب داره. برق هم ندارم. موتور آب هم باید سبک باشه که بتونم ببرم و بیارم که دزد نبره. حالا با این اوصاف چه کمکی می تونید به من بکنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 20 شهریور 1401

سلام جناب اکبری عزیز، لازم است به برق دسترسی داشته باشید و از کف کش استفاده نمایید زیرا موتور پمپ قابلیت کشیدن آب از عمق را ندارد.

محمدعلی زند
ارسال شده در : شنبه 12 شهریور 1401

سلام، موتور پمپی که 7 متر مکش دارد را می توان از لوله 10 متری که 3 متر آن از چاه فاصله دارد استفاده کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 13 شهریور 1401

سلام جناب زند عزیز، خیر، این امکان وجود ندارد. موتور پمپ با قابلیت فوق در بازار موجود نمی باشد.

مسلم ابراهیمی
ارسال شده در : یکشنبه 06 شهریور 1401

سلام، یک زمین 1500 مترمربعی دارم، می خوام از آبیاری بارانی استفاده کنم. آیا ممکنه از پمپ آب بنزینی 2 اینچ استفاده کنم؟ یک پمپ آب 2 اینچ چند فشفشه آب را جواب می دهد؟ ممنون می شم اگر پاسخ بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 07 شهریور 1401

سلام جناب ابراهیمی عزیز، استفاده از موتور پمپ ارتفاع بالا 2 اینچ توصیه می شود.

مصطفی نظری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 شهریور 1401

سلام، باغ 3000 مترمربعی دارم، 170 متر از رودخانه دور هست، ارتفاع زمین از کف رودخانه 5 متر و دسترسی به برق هم ندارم. لوله پلی اتیلن 2 اینچ فشار قوی انداختم زیر خاک، از چه موتور پمپی استفاده کنم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 06 شهریور 1401

سلام جناب نظری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 31 مرداد 1401

سلام، می‌خوام از سد برای زمین 4 هکتاری آب بکشیم با پمپ 8 طبق با لوله ی 90 به ارتفاع 60 متر و به طول 600 متر از لوله ی چند بار استفاده کنم؟ ممنون می شم راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 شهریور 1401

سلام دوست عزیز، توصیه می شود از لوله پلی اتیلن آبیاری کشاورزی PN8 یا PN10 استفاده نمایید.

داوود خلعتبری
ارسال شده در : شنبه 29 مرداد 1401

سلام، وقت بخیر. یک قطعه زمین کشاورزی برنج حدود 2000 متر دارم. برای آبیاری غرقابی از رودخانه ارتفاع 2.5 متر از کف بستر رودخانه تا هم سطح و فاصله تا زمین برنج 200 متر می باشد. از چه نوع پمپی باید استفاده کنم؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 29 مرداد 1401

سلام جناب خلعتبری عزیز، لطفا بفرمایید آیا به برق دسترسی دارید یا خیر؟

امید قاسمی
ارسال شده در : چهارشنبه 26 مرداد 1401

سلام، خسته نباشید. من یک زمین 1500 مترمربعی دارم که یک مخزن 1000 لیتری آب داره. یک مقداری از زمین رو سبزیجات خورشتی کاشتم شاید همون 1000 لیتر مخزن کافی باشه یا نهایتا روزی 2 یا 3 بار بخواد این مخزن 1000 لیتری پر بشه. چه نوع پمپ آبی بردارم خوبه؟ البته می خواهم قیمتش مناسب باشد. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مرداد 1401

سلام جناب قاسمی عزیز، استفاده از پمپ آب بنزینی یونیک 2 اینچ توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

الیاس یکتا
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مرداد 1401

سلام، خسته نباشید. یک چاه بالای 30 متر عمق لوله ای دارم. فاصله تا مزرعه 300 متر هست. چه جوری آب بکشم؟ آیا با موتور آبکش می شه؟ برق در دسترس یکم ضعیفه برق هستش. ممنونم از راهنمایی شما مهندس.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مرداد 1401

سلام جناب یکتا عزیز، لازم است به برق قوی تر دسترسی داشته باشید و از کف کش استفاده نمایید.

محمد آرام
ارسال شده در : شنبه 15 مرداد 1401

سلام علیکم، بسیار ممنون از پاسخگویی مفید و بجاتون. ببخشید بنده یک زمین کشاورزی دیمی به مساحت 9 هکتار دارم. می خواهم چاه آب بزنم و برای ذخیره استخر درست کنم. شما چه موتور پمپ آبی پیشنهاد می کنید برای پمپاژ آب استخر به زمین کشاورزی با آبیاری بارانی؟ ممنون می شم جواب بنده رو بدید چون نظر شما برام بسیار مهمه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 مرداد 1401

سلام جناب آرام عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما. لطفا هد و دبی مد نظر را ذکر نمایید.

فتح اله یگانه
ارسال شده در : شنبه 15 مرداد 1401

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. من می خوام از آب رودخانه برای آبیاری باغ به متراژ 5000 متر مربع استفاده کنم. ارتفاع مکش آب 3 متر هست با شیب کم و فاصله رودخانه تا زمین 200 متر بدون شیب می باشد. چه مدل موتور پمپ دیزلی برای روش غرقابی پیشنهاد می فرمایید که 3 اینچ آب خروجی در مقصد بهم بده؟ پیشاپیش از راهنماییتون ممنون و متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 مرداد 1401

سلام جناب یگانه عزیز، موتور پمپ های معمولی مناسب کار شما نمی باشند. لازم است یک پمپ پمپیران با یک موتور دیزل کوپل شده و استفاده شود.

احمد رحمانی
ارسال شده در : جمعه 14 مرداد 1401

سلام، رحمانی هستم از سر پل ذهاب. یه موتور آب لازم دارم که از پایین باغم که رودخانه است تا اول باغم به متراژ 90 متر با شیب حدودا 70 درصد قدرت آبدهی رو داشته باشه. می شه راهنماییم کنید لطفا؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 مرداد 1401

سلام جناب رحمانی عزیز، لطفا اختلاف ارتفاع را ذکر نمایید.

هادی عبداللهی
ارسال شده در : چهارشنبه 12 مرداد 1401

سلام، وقت بخیر. برای انتقال آب از رودخانه با قرار دادن موتور پمپ در کنار بستر آب و انتقال آب به ارتفاع 15 متری (سطح رودخانه 15 متر پایین تر از زمین) و سپس انتقال افقی به طول 90 متر تا باغ مسطح، چه موتور پمپی مناسب است؟ حجم آب بر دقیقه اهمیت دارد.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 12 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از یک موتور پمپ روبین 2 اینچ توصیه می شود.

محسن صادقیان
ارسال شده در : دوشنبه 10 مرداد 1401

سلام، خسته نباشید. ببخشید من برای آبیاری باغ نیازمند خرید پمپی هستم که در محفظه ای (دریچه فلزی برای حفظ امنیت پمپ) در کنار استخر نصب کنم و با لوله کشی و مکش آب از داخل استخر بتونم آب را به لوله کشی غرقابی سطح باغ انتقال دهم. چه نوع پمپی را پیشنهاد می کنید؟ متشکرم از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

سلام جناب صادقیان عزیز، استفاده از پمپ سری CH توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

جلیل یوسفی
ارسال شده در : جمعه 31 تیر 1401

سلام و وقت بخیر. استخری با حجم حدودا 5000 متر مکعب و حدودا 10 متر عمق دارم و می خوام آبش رو با دبی حدودا 30 تا 35 لیتر در ثانیه به زمینی به فاصله ی حدودا 1500 متری که حدود 15 متر هم اختلاف سطح داره و بالاتره (شیب 1 درصده و حدودا هر 100 متر 1 سانتی متر شیب داره) منتقل کنم. بهترین پمپ برای انجام این کار کدومه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مرداد 1401

سلام جناب یوسفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی کرمی
ارسال شده در : جمعه 24 تیر 1401

سلام، من حدود 1 هکتار زمین برنج کاری دارم و به یک موتور آب نیاز دارم که در طول 1 روز حدود 10 ساعت کار کنه. کیفیت و قیمت برام خیلی مهمه. سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام جناب کرمی عزیز، معمولا برای کاربری مد نظر شما از موتور پمپ های گازوییلی روبین استفاده می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

خانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 تیر 1401

سلام و وقت بخیر. باغی به مساحت تقریبی 1000 متر مربع بصورت مسطح که دارای 1 حلقه چاه است و آب در عمق حدود 8 الی 10 متر می باشد. برای مکش و ذخیره آب در مخزن به ارتفاع 3 متری از زمین و آبیاری قطره ای درختان از چه پمپی می توانم استفاده کنم؟ آیا موتور پمپ بنزینی 2 اینچی مناسب است؟ در ضمن دسترسی به برق هم ندارم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 25 تیر 1401

سلام دوست عزیز، با توجه به عمق چاه موتور پمپ مناسب نبوده و استفاده از یک پمپ کف کش 2 اینچ 60 متری به همراه یک موتور برق توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

وحید امیدوار
ارسال شده در : جمعه 17 تیر 1401

با سلام، باغی به مساحت 1000 متر مربع که از منبع آب تقریبا 400 متر فاصله دارد و شیب چندانی هم ندارد، چه پمپ آب بنزینی پیشنهاد می کنید؟ فشار پمپ آب 2 اینچ چند بار است؟ برای خرید لوله نیاز دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 تیر 1401

سلام جناب امیدوار عزیز، موتور پمپ بنزینی 2 اینچ مناسب خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

ایوب احمدیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 تیر 1401

سلام، وقت بخیر. پمپ آب گازوییلی ۲ اینچ ارتفاع بالای 80 متر موجوده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 15 تیر 1401

سلام جناب احمدیان عزیز، خیر، در حال حاضر تجهیز مد نظر شما ارائه نمی شود.

غلامزاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 تیر 1401

سلام، قیمت موتور آب 3 اینچ دیزلی چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 تیر 1401

سلام جناب غلامزاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

عادل محبوبی
ارسال شده در : دوشنبه 06 تیر 1401

سلام، وقت بخیر. زمینی با شیب 40 درصد و فاصله با رودخانه 300 متر دارم. می خواستم بدونم چه نوع پمپی به من پیشنهاد می کنید؟ به برق هم دسترسی ندارم. اگه نوع پمپی که مناسب باشه در بازار وجود داره ممنونم می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 تیر 1401

سلام جناب محبوبی عزیز، لازم است به برق دسترسی داشته باشید.

علی عزیزی
ارسال شده در : یکشنبه 05 تیر 1401

سلام، بنده از داخل رودخانه تا مسافت 250 متر و با شیب مجموع 10 متر می خوام آب انتقال بدم. به برقم دسترسی ندارم. با پمپ بنزینی 3 اینچ می تونم این کار رو انجام بدم؟ در طول مسیر قطر لوله رو کاهش بدم تاثیر داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 تیر 1401

سلام جناب عزیزی عزیز، لازم است به برق دسترسی داشته باشید و از کف کش 70 متری استفاده نمایید. کاهش قطر لوله در طول مسیر تاثیرگذار نخواهد بود.

علی دلایی میلان
ارسال شده در : چهارشنبه 01 تیر 1401

سلام، بنده یک زمین به اندازه تقریبا 9 هکتار دارم که از رودخانه تقریبا 1 کیلومتر یا شاید کمی بیشتر فاصله دارد. کلا سر بالایی هست. شیبش حدودا 50 می شه. به نظرتون با این پمپ ها می شه آب منتقل کرد بهش؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 02 تیر 1401

سلام جناب دلایی میلان عزیز، لازم است به برق 3 فاز دسترسی داشته باشید و از یک پمپ شناور استفاده نمایید.

حافظ شیر افکن
ارسال شده در : چهارشنبه 01 تیر 1401

سلام، خسته نباشید. من زمین 2 هکتاری دارم که به روش غرقابی آبیاری می شه. می خوام از رود خانه آب بکشم. فاصله رودخانه تا مزرعه 250 متر هست و فقط 5 متر ارتفاع دارد و در طول 30 متر اول بعد از آن سرازیر 30 درجه هست. لوله و نخدار 5 اینج دارم. از چه موتور و پمپی می تونم استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 تیر 1401

سلام جناب شیر افکن عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : دوشنبه 30 خرداد 1401

سلام، ببخشید برای یک زمین 2000 متری که حدود 150 درخت داره، می تونم با استفاده از موتور پمپ آبیاری قطره‌ای ایجاد کنم؟ یک استخر با عمق 2 متر هست و آب رو حدود 50 متر به بالای زمین با شیب سربالایی حدود 5 درجه باید بفرسته. از اونجا حدودا 400 متر لوله کشی شده برای آبیاری قطره ای. 9 شاخه لوله کشی 16 میلیمتری داره و یک شاخه اصلی 50 متری لوله 1.5 اینچ. از چه نوع موتور پمپی استفاده کنم که جوابگو باشه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 تیر 1401

سلام دوست عزیز، یک موتور پمپ فشار بالا مناسب خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

فتح الله زلقی
ارسال شده در : پنجشنبه 26 خرداد 1401

سلام، وقت بخیر. ببخشید خواستم بدونم آیا با موتور پمپ می شه آب لقین در حین حفاری چاه کشید؟ تا چه ارتفاعی می کشه؟ ممنون و سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 خرداد 1401

سلام جناب زلقی عزیز، خیر، موتور پمپ قابلیت مکش گل و لقین را ندارد. حداکثر ارتفاع مکش موتور پمپ 25 متر می باشد.

حمید رضا شهسواری
ارسال شده در : پنجشنبه 26 خرداد 1401

سلام مهندس، باغی به مساحت 6000 متر مربع با آبیاری تحت فشار دارای 1800 قطره چکان 8 لیتر بر ساعت، عمق استخر 5 متر و طول لوله انتقال آب 200 متر می باشد. بهترین موتور پمپ برای کار من چیه؟ قیمت مهم نیست. با تشکر از راهنماییتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 خرداد 1401

سلام جناب شهسواری عزیز، استفاده از یک موتور پمپ 4 اینچ به شما توصیه می شود.

مهدی زارعی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام و وقت بخیر. ممنون از پاسخگویتون. ببخشید علت دادن امتیاز کم این بود که برای اولین بار در فضای مجازی دیدگاه نوشتم و دستم روی امتیاز رفت و به این صورت ثبت شد. نمی دونستم چطور تغییر بدم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 خرداد 1401

سلام، وقت شما هم بخیر، ممنون از اینکه حضرتعالی وقت گذاشتید و پاسخ دادید، اگر ما دلیل دادن امتیاز کم را سوال می کنیم برای این هستش که در صورت وجود نواقص یا مشکلات در صفحه، موارد اصلاح گردد و یا اطلاعاتی به صفحه اضافه شود. موفق و پیروز باشید.

علی میرزایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 خرداد 1401

سلام، من تازه 1 باغ خریدم. فاصله استخر تا چاه آب حدودا 50 متر است ولی استخر در ارتفاع بالاتری نسبت به چاه قرار دارد. تقریبا استخر از دهانه چاه حدود 8 متر ارتفاع دارد یعنی اگه از داخل آب چاه حساب کنیم 10 متر ارتفاع داریم. برق هم نداریم. چه موتور آبی تهیه کنم که اذیت نشم؟ ممنونم از راهنمایی تان.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 26 خرداد 1401

سلام جناب میرزایی عزیز، به دلیل عدم دسترسی به برق، استفاده از یک موتور پمپ توصیه می شود.

مهدی زارعی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 خرداد 1401

سلام و وقت بخیر. باغی به مساحت تقریبی 1200 متر مربع بصورت مسطح در منطقه سردسیر دارم که دارای 1 حلقه چاه به ارتفاع 6 متر می باشد. برای آبیاری قطره ای درختان از چه پمپی می توانم استفاده کنم؟ آیا از موتور پمپ بنزینی 2 اینچی که دارم می تونم استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام جناب زارعی عزیز، بله، موتور پمپ شما نیز مناسب است. از یک کف کش 2 اینچ هم می توانید استفاده کنید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

سهیل عبدالرحیمی
ارسال شده در : دوشنبه 23 خرداد 1401

سلام، وقت بخیر. تعداد 400 تا درخت کیوی دارم و قبلا از پمپ 3 اینچ بنزینی استفاده می کردم. الان می خواهم از برقی استفاده کنم. سطح باغ و مسیر لوله خروجی همکف هست. چطور لوله به 2 مسیر 40 و 80 متر تقسیم می‌ شود؟ آبیاری بصورت میکروجت پر فشار است و آب رو از حوض به ارتفاع 2.5 متر مکش می کنم. می خواستم راهنمایی کنید، از چه نوع پمپ برقی می توان استفاده کرد؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 خرداد 1401

سلام جناب عبدالرحیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اسماعیل رجبی
ارسال شده در : یکشنبه 22 خرداد 1401

سلام، وقت بخیر. باغ مرکباتی دارم به حدود 3000 متر مربع که از رودخانه 400 متر فاصله داشته و 150 متر از این 400 متر یعنی از لب رودخانه در شیب ملایم 30 درجه قرار دارد و مابقی مسیر صاف و بدون شیب می باشد. برای آبیاری این باغ نیاز به موتور پمپ می باشد. شما چه موتور پمپ بنزینی با ارتفاع بالا برای آبیاری این باغ پیشنهاد می کنید؟ سپاسگزارم از راهنمایی شما دوست گرامی.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 خرداد 1401

سلام جناب رجبی عزیز، پمپ های بیشتر از 2 اینچ نمی تواند مناسب باشد. استفاده از پمپ بنزینی 2 اینچ ارتفاع بالا توصیه می شود.

حیدریان
ارسال شده در : جمعه 20 خرداد 1401

سلام، موتور پمپ 1 اینچ می تواند آب را به عرض 20 متر و ارتفاع 4 متر ببرد؟ 1.5 اینچ چطور؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام جناب حیدریان عزیز، هر دو پمپ انتخابی شما مناسب هستند.

ایمانی
ارسال شده در : جمعه 20 خرداد 1401

سلام، لطفا بفرمایید از موتور آب 2 اینچ می توان برای پمپاژ آبیاری قطره ای استفاده کرد؟ اگر پاسخ مثبت است، تعداد قطره چکان چند تا باشد خوبه؟ سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 خرداد 1401

سلام جناب ایمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسام حیدری
ارسال شده در : پنجشنبه 19 خرداد 1401

سلام، خسته نباشید. من دنبال 1 موتور پمپ دیزلی برای آبیاری تقریبا 20 هکتار زمین با فاصله 1 تا 1.5 کیلومتر هستم برای کشت قطره ای. اگه 1 پمپ که همچین توانایی داشته باشه بهم معرفی کنید ممنون می شم. با سپاس فراوان از سایت و اطلاعات بسیار مفیدتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام جناب حیدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید عابدینی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام، آیا یک موتور پمپ 2 اینچ 1 تپه 50 متر و ارتفاع 7 متر رو جواب می ده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 19 خرداد 1401

سلام جناب عابدینی عزیز، خیر، موتور پمپ 2 اینچ مناسب مسافت مد نظر شما نمی باشد.

محمد سعیدی
ارسال شده در : یکشنبه 15 خرداد 1401

با سلام و احترام، ارتفاع 300 متر و طول 500 متر چه موتوری جواب می ده؟ آب رو می خواهم بالای کوه منتقل کنم که ارتفاع آن 300 متر است ولی حدودا 500 متر مسیر است.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 خرداد 1401

سلام جناب سعیدی عزیز، نیاز است به برق دسترسی داشته باشد. لطفا مبداء آبگیری را ذکر نمایید.

رسول شاه باغی
ارسال شده در : شنبه 14 خرداد 1401

سلام، من یک باغ 3 هکتاری انار دارم و تازه یه استخر 500 متری با عمق 5 متر ساختم. می خواستم لطف کنید و راهنمایی کنید که بهترین روش برای پمپاژ آب داخل باغ به چه صورت می باشد؟ در ضمن برق هم ندارم و هر 10 روزی ۱۵ ساعت آب 6 اینچ احتیاج دارم پمپ بشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 خرداد 1401

سلام جناب شاه باغی عزیز، برای پمپاژ 6 اینچ نیاز است به برق دسترسی داشته باشید اما تا 4 اینچ را می توانید از موتور پمپ استفاده نمایید و 700 تا 800 لیتر در دقیقه پمپاژ آب خواهید داشت.

یزدان حصاری
ارسال شده در : جمعه 13 خرداد 1401

سلام، خسته نباشید. موتور برای زمینی با شیب 30 درجه رو به بالا در ارتفاع حدود 100 متر می خوام. قصد دارم از رودخانه آب بکشم. طول هم حدود 200 متر می شه. اصلا شدنی هست؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 خرداد 1401

سلام جناب حصاری عزیز، استفاده از موتور پمپ ارتفاع بالا توصیه می شود.

جواد افضلی
ارسال شده در : پنجشنبه 12 خرداد 1401

سلام، خسته نباشید. یک موتور دارم با پمپ خروجی 3 اینچ، ولی من از لوله 2 اینچ استفاده کردم. آب کمتری پمپاژ می‌کنه با فاصله 150 متر. حالا می‌ خوام 50 مترش خروجی رو 3 اینچ بزارم و بقیه همون 2 اینچ استفاده کنم. بنظرتون حجم آب بیشتر از قبل می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 خرداد 1401

سلام جناب افضلی عزیز، این کار از نظر فنی اشتباه است و باعث کمتر شدن حجم آب و در نتیجه فشار بیشتر روی پمپ می شود.

مصطفی نبی نژاد مله
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 خرداد 1401

سلام، یه چاه دارم به ارتفاع 20 متر. حدودا روزی 2000 لیتر آب می توان از این چاه کشید. آیا با یک پمپ آب بنزینی 1 اینچ می توانم این مقدار را پمپ کنم؟ من خودم روبین 2 اینچ دارم که از یه چاه 25 متری آب می کشم، جواب می ده ولی انتقال پمپ 2 اینچ برای 2000 لیتر، سخته و به صرفه نیست. ضمنا برق هم ندارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 خرداد 1401

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اینچ مناسب نمی باشد و استفاده از پمپ 2 اینچ پیشنهاد می شود.

اکبر ایمانی
ارسال شده در : جمعه 30 اردیبهشت 1401

سلام، موتور آب بنزینی تا چه فاصله ای می تونه آب رو پمپاژ کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 31 اردیبهشت 1401

سلام جناب ایمانی عزیز، موتور پمپ می تواند آب را حداکثر تا 200 متر کفی یا 20 متر ارتفاع پمپاژ کند.

عقیلیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 اردیبهشت 1401

سلام، آیا من مجاز هستم خروجی پمپ 3 اینچ را تبدیل به 2 اینچ کنم؟ اگر جواب مثبت است، از خروجی خود پمپ تبدیل به 2 بشود یا بعد از چند متر از خروجی پمپ تبدیل شود بهتر است؟ آیا اینکار برای موتور پمپم مفید است؟ آیا اینکار آب را به ارتفاع بالاتر نیز می رساند؟ آیا مجاز هستم ساکشن را نیز تبدیل به 2 کنم یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 اردیبهشت 1401

سلام جناب عقیلیان عزیز، بله، این امکان وجود دارد اما توصیه نمی شود زیرا برای پمپ مضر است. بهترین محل برای تبدیل، خروجی پمپ است. این کار به هیچ عنوان باعث افزایش پمپاژ نمی شود و امکان تغییر ساکشن پمپ وجود ندارد.

سامان سلیمی
ارسال شده در : شنبه 24 اردیبهشت 1401

سلام، من یه پمپ آب خریدم. بدون روغن روشنش کردم. بنظرم سوخته. بنظرتون قابل درست شدن هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 اردیبهشت 1401

با عرض سلام و احترام، لطفا بفرمایید که این محصول را از کجا تهیه کرده اید؟ در صورت خرید این محصول از فامکو طبق برچسب خدمات پس از فروش درج شده روی کالا عمل نمایید و یا اگر از جای دیگری خریداری نموده اید بفرمایید تا همکاران واحد تعمیرات با شما تماس بگیرند.

عباس خلیلی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 اردیبهشت 1401

سلام، یک موتور روبین 1 اینچ می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401

سلام جناب خلیلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

صفی زاده
ارسال شده در : جمعه 16 اردیبهشت 1401

سلام، رودخونه ما درست جلوی باغ هست. حوضچه هم داریم و 1000 متر باغ هست. چه موتوری بخریم که زود خراب نشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

سلام، یک موتور پمپ روبین به شما پیشنهاد می کنیم. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جواد بیاری
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام، استخر ما ارتفاعش بالاتر از زمینه. روش ثقلی فشار داره ولی تا وقتی استخر پر باشه سطح آب که پایین بیاد فشار کم می شه. می خوام آبیاری قطره ای انجام بدم. نوار تیپ امکان بند شدن داره اگر فشار بیاد پایین. حالا من اگه بخوام یک پمپ استفاده کنم، چی پیشنهاد می دهید؟ خروجی آب از استخر دست خودمونه که چند اینچ باز کنیم. لطفا راهنمایی کنید، ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

سلام، اگر به برق دسترسی دارید، یک کف کش 2 یا 3 اینچ مناسب است. اما اگر به برق دسترسی ندارید، می توانید از موتور پمپ استفاده نمایید. از آنجا که فاصله را ذکر نکرده اید، پیشنهاد ما بصورت حدودی برای آبیاری قطره ای، یک پمپ راد 50 متری 2 اینچ می باشد.

محمد اصلانی
ارسال شده در : یکشنبه 04 اردیبهشت 1401

سلام، چه نوع لوله ای رو برای موتور پمپ پیشنهاد می دید؟ آیا استفاده از لوله های نواری بنظرتون مناسب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 اردیبهشت 1401

سلام جناب اصلانی عزیز، بله، مناسب می باشد. از انواع لوله می توانید استفاده کنید.

راستی
ارسال شده در : دوشنبه 29 فروردین 1401

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. من می خوام از آب رودخانه برای آبیاری زمینم استفاده کنم. ارتفاع مکش آب 3 متر هست و فاصله رودخانه تا زمین 200 متر بدون شیب (دو متر اول یه کم شیب 30 درجه داره). متراژ زمین 15000 متر هست. چه مدل موتور پمپ دیزلی برای روش غرقابی پیشنهاد می فرمایید؟ پیشاپیش از راهنماییتون ممنون و متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 فروردین 1401

سلام، پیشنهاد می شود از یک موتور پمپ سان پاور یا کاما 3 اینچ استفاده بفرمایید.

جوادی
ارسال شده در : یکشنبه 28 فروردین 1401

سلام و خسته نباشید. می خواهم آب رو از حوض با عمق 2 متری، جهت آبیاری قطره ای درختان در سطح شیبدار حدود 80 متر بالا بکشم. یک روز در میان حدود 3 ساعت آبیاری نیاز هست. از چه نوع پمپ بنزینی می تونم استفاده کنم؟ لوله آبیاری 1.5 اینچ است.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 28 فروردین 1401

سلام جناب جوادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود کاموس
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، می خوام به زمینم از رودخانه آب بدم. 15 متر باید از رودخانه آب بکشه بالا و آب باید تا فاصله 100 متر طی بشه. از چه موتور پمپی استفاده کنم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، یک موتور پمپ 2 یا 3 اینچ بسته به ظرفیت مورد نیاز شما مناسب خواهد بود.

حمید رسولی
ارسال شده در : جمعه 26 فروردین 1401

سلام، برای احداث باغ انگور داربستی انگور به ابعاد 80*60 متر که حدودا 540 نهال کاشته می شود. بدلیل محدودیت میزان آب و نبود برق می خوام استخر با عمق 2 متر احداث کنم. زمین مسطح است. آیا امکان آبیاری با موتور پمپ امکان پذیر است؟ در صورت امکان چه پمپی مناسب است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، امکان آبیاری با موتور پمپ وجود دارد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مقصودی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 فروردین 1401

سلام وقت بخیر راهنمایی میخواستم برای انتخاب موتور پمپی که برای آبدهی از استخر به عمق ۴ متر و برای آبیاری ۳۰۰۰ متر زمین باغی با ۵۰۰ درخت استفاده خواهد شد.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 فروردین 1401

سلام جناب مقصودی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شهریار کشاورز
ارسال شده در : دوشنبه 15 فروردین 1401

درود بر شما، سال نو مبارک. آب پایین زمین هست و حدود 300 متر از محل آب تا دورترین جای زمین که در واقع بالاترین نقطه هم هست باید پمپاژ بشه. ارتفاع همین محل رو تا آب دقیق ندارم ولی فکر می کنم حدود 30 متر باشه. پس 300 متر طول و 30 متر ارتفاع داریم. برق هم در محل نیست و چون محل هم جزء نقاط سردسیر هست، باید ترجیحا از موتور بنزینی استفاده کنیم. لطفا بفرمایید پیشنهاد شما چی هست؟ ممنون از پاسخگویی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 فروردین 1401

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی کرمی
ارسال شده در : جمعه 12 فروردین 1401

سلام، وقت بخیر. زمین ما از استخر حدود 10 متر ارتفاع و حدود 45 متر فاصله داره. یه پمپ بنزینی 2 اینچ چینی داشتیم که نتوانست آب را پمپ کند. آیا پمپ خراب شده یا اینکه توانایی این ارتفاع را ندارد؟ و یه سوال دیگه اینکه حتما بعد از پمپ باید از شلنگ آتش نشانی استفاده کنیم؟ یا اینکه می شود پمپ را مستقیم به لوله PVC وصل کنیم؟ خیلی ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، برای جنس لوله محدودیتی وجود ندارد. پمپ نیز مشکلی ندارد، زیرا پمپ های موتور پمپ ها ذاتا قادر به پمپاژ این ارتفاع و مسافت نیستند. اگر برق دارید، از کف کش استفاده نمایید و اگر برق ندارید، از موتور برق به همراه کف کش کف کش.

سعید مرادی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 فروردین 1401

با سلام خدمت شما، برای انتقال آب چشمه با فاصله مکش 6 تا 7 متر قدرت مکش و پرتاب 150 مترطول سطح شیبدار که فاصله عمودی 30 متر دارد با قطر لوله 1 یا 1.5 اینچی باشد معرفی نمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام، پمپ قابلیت مکش ندارد. پمپ یا باید مستغرق باشد یا لوله مکش به صورت 90 درجه داخل آب شود. شما می توانید از شناور داب یا کف کش های فدک استفاده نمایید.

سعید
ارسال شده در : چهارشنبه 10 فروردین 1401

سلام و تشکر از اطلاعات خوب شما. بنده یه باغچه کوچک به مساحت 1200 متر مربع دارم که در حال حاضر به صورت غرقابی آبیاری می کنم. قصد دارم از استخری که به تازگی احداث کردم کار آبیاری رو انجام بدم. این استخر در ابعاد 6*6 و عمق 2.5 متر هست که کلا زیر سطح زمین احداث شده و می بایست برای بالا آوردن آب از موتور پمپ استفاده کنم. شما چه موتور پمپی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 فروردین 1401

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی رحیمی
ارسال شده در : یکشنبه 07 فروردین 1401

سلام، وقتتون بخیر. من یک زمین 33*66 متر دارم که در آن 70 فسیل خرما نهال کرده ام. یک استخر 5*6 متر به ارتفاع 3 متر به صورت مسقف دارم و قصد آبیاری کل 70 فسیل را در مدت زمان 20 دقیقه و به میزان 60 لیتر برای هر درخت دارم. چه پمپی را به من پیشنهاد می دهد؟ برق در محل مورد نظر وجود ندارد و ترجیحا از موتورهای بنزینی استفاده بشود بهتر هست؟ و مدار آبیاری هم هر 4 روز به میزان 60 لیتر می باشد. در ضمن استخر را هم 14 روز می توانم پر کنم. ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام جناب رحیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید
ارسال شده در : جمعه 13 اسفند 1400

سلام، ممنون از سایت عالیتان. بنده 3 هکتار زمین دارم با اب کانال که دیر به دیر نوبتم می شه، ماهانه یکبار و فشار آب هم پایینه. ارتفاع کانال حدودا 70 سانت است. اگر جلوی کانال را ببندم ارتفاع آب کامل می شه، ولی خوب اگر پمپی هم بیاوریم که فلوی آن زیاد باشه سریع ارتفاع آب کم می شه. چه پیشنهادی می دید؟ چه پمپ دیزلی بگیرم یا بنزینی بگیرم که مناسب باشد فاصله کانال تا زمین 10 متر است. حالا با این وجود یک کانال خاکی در 30 متری زمین هست که آب مازاد و زمین ها در آن فرو می رود. ارتفاع زیادی ندارد ولی ارزشش دارد که بتونم از آبش استفاده کنم، منتها حتما باید فیلتر عالی سر راه ورودی پمپ باشد. چه پمپی بگیرم؟ در هر دو مورد به کارم بیاد. هم از کانال بتنی و هم خاکی. ضمنا عرض زمین 60 و طول 500 متر است. ممنون می شم راهنمایی کنید. اینکه آیا می شود این زمین را قطره ای کرد با آب کانال؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 15 اسفند 1400

سلام، به شما یک موتور پمپ دیزلی 3 اینچ پیشنهاد می شود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

آرش
ارسال شده در : شنبه 30 بهمن 1400

سلام، تفاوت موتور پمپ 2 اسب 2 اینچ با موتور پمپ 2 اسب 3 اینچ در چیست؟ آیا فشار خروجی در 2 اینچ بیشتر است و در 3 اینچ میزان دبی بیشتر است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 01 اسفند 1400

سلام، تفاوت این دو پمپ تنها در قطر خروجی می باشد.

مرتضی دهقان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 دی 1400

سلام جناب، ببخشید روغن مناسب برای پمپ آب چه روغنی و با چه گریدی خوب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 دی 1400

سلام جناب دهقان عزیز، برای پمپ های کف کش و لجن کش می توانید از روغن موتور درجه SAE10W تا SAE20W استفاده نمایید.

جعفر جمالپور
ارسال شده در : یکشنبه 28 آذر 1400

با سلام و عرض ادب، بنده یه پمپ ارتفاع بالا بنزینی چینی دارم (ارتفاع ۷۰ متر) که پروانه آب آن شکسته و متاسفانه هر جا مراجعه می کنم پیدا نمی شه. لطفا راهنمایی کنید از کجا پیدا کنم یا اگر نیست یه پمپ گازوئیلی ۲ اینچ ارتفاع بالا مارک درجه یک معرفی کنید. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 آذر 1400

سلام جناب جمالپور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی محمدی
ارسال شده در : دوشنبه 22 آذر 1400

سلام، عرض ادب از سایت خوب تان. پنج هکتار زمین کشاورزی برای کشت گندم دارم. بصورت نوار تیپ یا آبیاری قطره ای امکانش هست از طریق استخر 5*5 ارتفاع 3 متر و پمپ بنزینی آبیاری کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آذر 1400

سلام جناب محمدی عزیز، باید توجه داشته باشید که با استفاده از هر دستگاهی می توان آبیاری قطره ای را انجام داد. پارامترهای مهم طول مسیر و میزان دبی آب منتقل شده می باشد تا بتوان میزان مصرف را محاسبه نمود و بررسی کرد که آیا با این حجم از استخر و یک موتور پمپ، آبیاری قطره ای امکان پذیر است یا خیر.

سید مجد میرابوالقاسمی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 آذر 1400

سلام، اگر در موتور 3 اینچ خروجی را به 2 اینچ تبدیل کنیم، آیا به موتور آسیبی می رسد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 11 آذر 1400

سلام، بله، دستگاه قطعا آسیب می بیند. این کار اصلا توصیه نمی شود.

خلیل خدادادی
ارسال شده در : پنجشنبه 20 آبان 1400

با عرض سلام و خسته نباشید. بنده یک پمپ آب بنزینی کشاورزی برای آبیاری زمین به اندازه 1000 متر نیازمندم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 آبان 1400

سلام، میزان آبدهی ارتباطی با متراژ ندارد. چنانچه مصرف شما 2 تا 4 اینچ است، برندهای ژاپنی، ایتالیایی و چینی درجه یک موجود می باشند.

زاهد قنبری
ارسال شده در : پنجشنبه 13 آبان 1400

آیا موتور آب کشاورزی با ارتفاع ۳۰۰ متر (عمودی) وجود دارد؟ اگر وجود دارد نام آن چیست و قیمتش چقدر است‌؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 15 آبان 1400

سلام، موتور پمپی که احتراقی باشد، وجود ندارد. برای این کار می بایست برق سه فاز داشته باشید و از پمپ شناور پمپیران استفاده نمایید.

حامد صفی
ارسال شده در : جمعه 16 مهر 1400

سلام، تشکر از پاسخگویی فوق العاده و سایت عالیتون. بنده متاسفانه اصلا هیچ اطلاعی راجع به پمپ آب بنزینی ندارم. دسترسی به برق نداریم. باغ بنده ۱۲۰۰ متر هست، جوی ارتفاع خاصی نداره، نهایتا ۱ متر. فاصله از جوی تا محل باغ ۱۵۰ متر هست که ۹۰ درصدش شیبدار هست. ممنون می شم دقیقا یک موتور پمپ با اسم دقیق مدل موتورش بهم معرفی کنید. بنده خریدارم چون از سایت خودتون قصد خرید دارم. سوال بعدی اینکه میگن با توجه به اینکه موتورها، مخصوصا چینی ها درجه بندی دارند، آیا درست هست می گن بعضی مدل هاش امکان تعمیر هم حتی نداره؟ لطفا نام دقیق و یک مدل خوب با قیمت مناسب به بنده معرفی کنید. سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 مهر 1400

سلام جناب صفی عزیز، در ارتباط با کاربری مطرح شده توسط جنابعالی، هیچ یک از پمپ های موجود در بازار مناسب نمی باشند. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

بهجت محسن پور
ارسال شده در : پنجشنبه 08 مهر 1400

سلام، وقت بخیر. با عرض پوزش سوالی داشتم اگه ممکنه راهنماییم کنید. من یک قطعه زمین زراعی برنج به مساحت ۶۲۰۰ متر دارم. در مواقع خشکسالی مثل همین امسال، برای آبیاری گاهی مواقع که آب نمی رسه از چاه هم استفاده می کنم. از من خواستند که پمپ آب روبین تهیه کنم. می خواستم راهنمایی کنید برای اینکار چه پمپی پیشنهاد می کنید که جوابگو باشه؟ قیمتش در چه حدودیه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام، برای کشیدن آب از چاه، پمپ روبین توصیه نمی شود، چون قابلیت مکش ندارد. شما می بایست از پمپ کف کش یا پمپ شناور استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی دقیق تر با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی محبی دولت آباد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 مهر 1400

سلام، من قبلا سوالی پرسیدم لطفا راهنمایی کنید. بر خلاف گفته شما هر جا میرم برای خرید پمپ، می گویند هیچ موتور پمپ آبی نمی تواند بیشتر از ۴ متر عمود پمپاژ کند. تانکر من ۷ متر ارتفاع دارد. می خواهم موتور پمپ بخرم که آب را از استخر به عمق 1 متر به تانکر پمپاژ کنم. نمی خوام بخرم که روی دستم بماند. چون قبلا یک کف کش ۱۲ ولت خریدم، گفتن ۸ متر عمود می تواند پمپ کند که متاسفانه ۳ متر بیشتر نتوانست پمپاژ کند.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 مهر 1400

سلام، منظور از موتور پمپ، دستگاهی بنزینی و گازوئیلی با موتور احتراقی می باشد، نه موتور الکتریکی. موتور پمپ های بنزینی و گازوئیلی هم می توانند تا ارتفاع 8 متر مکش را انجام دهند. اگر منظور شما موتور الکتریکی است، الکتروپمپ ها می توانند از نوع کف کش باشند که به آسانی قادر به جابجایی در این ارتفاع هستند و در اینصورت، شما می بایست یک کف کش 20 متری تهیه بفرمایید. در نظر داشته باشید که این اطلاعات برای جابجایی محلول های آب است.

سیف اله ابراهیمی
ارسال شده در : پنجشنبه 01 مهر 1400

سلام، اگر به وسیله تبدیل مکش پمپ را از 3 اینچ به 2 اینچ تغییر دهیم، چه حالتی پیش می آید؟ بازدهی بهتر می شود یا بر عکس عمل می شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 مهر 1400

سلام جناب ابراهیمی عزیز، در قسمت مکش هیچ مجوزی برای کاهش میزان مکندگی وجود ندارد. با انجام این کار خروجی پمپ به شدت دچار افت می شود.

خلیل قهرمانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 شهریور 1400

سلام، می شه با موتور پمپ کود تزریق کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 شهریور 1400

سلام جناب قهرمانی عزیز، بله، این امکان وجود دارد.

مهدی محبی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 شهریور 1400

سلام، من استخری دارم که عمقش ۱ متر هست. در کنار اون تانکر آبی دارم که ۶ متر بالاتر از لبه استخر هست. می خوام بدونم چه موتور پمپی می تونه ۶ متر ارتفاع عمودی رو پمپاژ کنه به تانکر آب؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 شهریور 1400

سلام، همه انواع موتور پمپ بنزینی و گازوئیلی برای عمق مکش 8 متر و ارتفاع 20 متر کاملا مناسب می باشند.

مهران صراف زاده
ارسال شده در : پنجشنبه 11 شهریور 1400

با عرض سلام و ادب. من 2000 متر زمین باغی دارم، تقریبا 30*60. استخر عمق 2 متر داره. برای پمپاژ آب جهت درخت ها لطفا راهنمایی کنید. چه موتور پمپ آب بنزینی تهیه کنم که هم زمان آبیاری کم بشه و هم از نظر اقتصادی به صرفه باشه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 شهریور 1400

سلام جناب صراف زاده عزیز، به شما یک موتور پمپ 2 اینچ ساخت چین پیشنهاد می شود.

مهدی
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

با سلام، با توجه به اینکه عمق آب چاه پایین رفته و دسترسی به برق ندارم، می خواستم یه راهنمایی بکنین. موتور آب را اگه چند متری داخل چاه ببرم کار می کنه؟ یا خفه می کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام، امکان فرو بردن پمپ به داخل چاه وجود ندارد. پمپ می تواند در صورت قرار گرفتن در لبه چاه، نهایتا از عمق 4 متری آب مکش کند.

محسن حکیمی
ارسال شده در : پنجشنبه 04 شهریور 1400

با سلام، یک موتور پمپ بنزینی احتیاج دارم که از محلی که آب می کشه ۲ متر پایین تره و فاصله انتقال، ۲۰۰ متر با شیب ۲۵ متر می باشد. چه پمپی سفارش بدم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام جناب حکیمی عزیز، موتور پمپ 2 اینچ که در اصطلاح، آتش نشانی یا ارتفاع بالا نامیده می شود به شما پیشنهاد می شود. این موتور پمپ 5.5 اسب بوده و قابلیت پمپاژ آب تا ارتفاع 80 متر را دارد.

قاسم افتخاری
ارسال شده در : دوشنبه 01 شهریور 1400

سلام، من یک موتور پمپ می خوام و هیچ اطلاعاتی در مورد نوع موتورهای موجود در بازار ندارم. ارتفاع زمین از سطح رودخانه ۸ متر و فاصله زمین از رودخانه ۳۰ متر هست. متراژ زمین هم 1000 متر می باشد. همش هم درخت هستش. با یک ساعت هم آبیاری بشه. چه نوع موتور با چه برندی می تونه برای من مناسب باشه؟ چند اینچ باشه؟ قیمتش هم مناسب باشه. ممنون می شم زودتر به من کمک کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 01 شهریور 1400

سلام جناب افتخاری عزیز، اگر مسیر 30 متری مذکور، شیب دار نباشد، یک موتور پمپ 2 یا 3 اینچ ژاپنی یا چینی مناسب است.

قاسم داودیان
ارسال شده در : شنبه 23 مرداد 1400

سلام، یه موتور پمپ گازوئیلی ۳ یا ۴ اینچ می خوام. با این مشخصات پیدا می شه. هر روز حداقل ۸ ساعت و حداکثر ۱۸ ساعت کار کردن، مکش از دو تا ۴ متر، میزان آبدهی هر چه بیشتر بهتر. وزن سبک برای جابجایی تک نفره. استارتی باشه چه بهتر، آدم هلاک می شه از دست هندل زدن در زمستان. عمری باشه نه اینکه هر روز خراب بشه. می دونم الان می گید به طرز استفاده شخص بر می گرده، خیالتان راحت. و اینکه احیانا خراب شد قطعه ش گیر بیاد تو بازار. می دونم خیلی سخت شد ولی نزدیک به این مشخصات باشه. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام جناب داودیان عزیز، اگر قصد دارید از موتور پمپ دائم کار استفاده نمایید، برای این کار می بایست از برندهایی مطرح مانند موتور پمپ هوندا استفاده نمایید. در صورت عدم نیاز به موتور پمپ دائم کار، موتور پمپ های ساخت چین نیز مناسب خواهند بود.

مهرعلیان
ارسال شده در : جمعه 22 مرداد 1400

سلام، یک استخر آب کشاورزی 10*۱۰ با عمق ۳ متر برای نیم هکتار باغ انگور برای آبیاری قطره ای، تا چه زمانی کافی هست؟ آبیاری اصولی به طوری که باغ کمبود آب احساس نکنه. موتور پمپ آب چند اینچی پیشنهاد می کنید؟ البته زمین شیب ملایمی دارد و برق هم نداریم. البته بهترین مارک رو اعلام بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام، در ابتدا می بایست کارشناسان کشاورزی به صورت حضوری از زمین شما بازدید کرده و یک پمپ معرفی کنند و سپس اطلاعات مربوط به پمپ در اختیار حضرتعالی قرار داده شود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

فریبرز بهرامی
ارسال شده در : پنجشنبه 21 مرداد 1400

با سلام، با توجه به عدم وجود برق، پیشنهاد شما برای استخراج آب چاه با عمق ۱۵ متر چیست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 21 مرداد 1400

سلام جناب بهرامی عزیز، مکش منفی موتور پمپ ها بسیار ضعیف می باشد و تا عمق 4 متر توان مکش دارد. هیچ موتور پمپی توان مکش از عمق 15 متر را ندارد. حضرتعالی می بایست حتما برق تامین نمایید. برای این کار می توانید از یک موتور برق همراه با کف کش استفاده نمایید.

عباس کبریایی
ارسال شده در : پنجشنبه 14 مرداد 1400

ایا از موتور پمپ ها میتوان برای ابیاری بارانی استفاده کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 16 مرداد 1400

سلام، وقت بخیر، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ناصر حمیدنژاد
ارسال شده در : یکشنبه 10 مرداد 1400

با سلام و عرض خسته نباشید. من در خصوص خرید پمپ جهت انتقال آب و آبیاری قطره ای زمین های کشاورزی راهنمایی می خواستم. لطفا در صورت امکان مساعدت فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 10 مرداد 1400

سلام جناب حمیدنژاد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی میرزایی
ارسال شده در : یکشنبه 10 مرداد 1400

سلام، نیاز به موتور پمپ ۳ اینچ دارم. لطفا راهنمایی بفرماید که چه نوع مارکی بهتره؟ استخر ارتفاع ۳ متر با شیب ملایم ۱۵۰ متر داره. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 10 مرداد 1400

سلام، یک موتور پمپ روبین ژاپنی 3 اینچ به شما پیشنهاد می گردد.

احمدی
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام، خسته نباشید. بنده یه باغ انگور دارم با شیب ملایم و طول ۱۰۰ الی ۱۵۰ متر و چاه آب نهایتا ۴ متر. چه موتور پمپی پیشنهاد می کنید که سوخت سوز باشه؟ در ماه یک روز نهایتا ۳ ساعت استفاده می کنم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 مرداد 1400

سلام، یک موتور پمپ گازوئیلی 3 اینچ سان پاور برای شما مناسب است.

دکتر گودرزی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 تیر 1400

با عرض سلام. برای پمپاژ آب به طول 80 متر و با شیب تند حدود 60 درجه در زمینی به مساحت 4000 متر، چه موتور آبی را توصیه می کنید؟ آیا موتور آب ایرانی هم داریم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 تیر 1400

سلام جناب گودرزی عزیز، لطفا مقدار اختلاف ارتفاع را نیز ذکر بفرمایید. همچنین بفرمایید که منظور شما از موتور آبی، موتور پمپ است یا موتور الکتریکی و اینکه آیا برای این کاربری دسترسی به برق دارید یا خیر.

مهدی فیضی
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

سلام، وقتتون بخیر. بنده می خوام کار جارو کردن استخر رو انجام بدم و هیچ اطلاعاتی درباره اینکه چه پمپی و با چه مقدار خروجی آب که مناسب اینکار باشه ندارم. ممنون می شم راهنمایی کنید که چه پمپی مناسب اینکار هست که زیاد هم آب استخر رو خالی نکنه؟ چون تو محله ویلا نشین می خوام اینکار رو انجام بدم و هزینه پر کردن استخر زیاده.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

سلام جناب فیضی عزیز، لطفا مشخصات استخر را ذکر بفرمایید.

علی نوابی
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

سلام، دو هکتار زمین یونجه دارم. استخر به ابعاد ۱۰×۲۰ به عمق ۲ متر دارم. برای آبیاری تحت فشار به چه نوع موتوری نیاز دارم؟ لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 تیر 1400

سلام، لطفا اطلاعات کامل تر از نوع آبیاری آبپاش های بارانی و همچنین طول مسیر ذکر بفرمایید.

عباس زندی
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام، من می خوام آب رو از طریق یک پمپ ۳ اینچ تقریبا به متراژ ۱۷۰ یا ۱۸۰ متر با شیب تقریبا ۴۰ جابجا کنم می شه. لطفا بنده رو راهنمایی کنین که این امکان وجود داره؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام جناب زندی عزیز، شما می بایست برای این کار از کف کش سه فاز یا پمپ شناور استفاده نمایید.

شاهو گلمحمدی
ارسال شده در : جمعه 25 تیر 1400

سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان. سوالم خدمت شما اینه که برای پمپاژ آب از رودخانه به داخل زمین کشاورزی به ارتفاع دوازده متر، البته با شیب ملایم برای آبیاری قطره ای از چه پمپی و با چه اینچی استفاده کنم؟ چون امکان استفاده از کف کش و شناور ندارم. ممنون از راهنمایی و زحمات شما دوستان.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام جناب گلمحمدی عزیز، حضرتعالی می توانید از موتور پمپ استفاده بفرمایید، که هم اکنون نمونه های چینی و ژاپنی آن در مدل های بنزینی و دیزلی موجود می باشند.

حسن اکبری
ارسال شده در : جمعه 18 تیر 1400

سلام، من می خوام آب رو به مسافت ۱۵۰ متر طول و ارتفاع ۲۰ متر در مسیر شیب دار پمپاژ کنم. چه موتور آبی به دردم می خوره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام جناب اکبری عزیز، موتور پمپ 6.5 اسب بخار به شما توصیه می گردد.

علی شهریاری
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، من یه باغ دارم با یک حوضچه. شش ردیف درخت کاشتم به طول ۵۰. اگه لوله کشی کنم چه نوع موتوری به کار من می آید؟ در ضمن سایز لوله های اصلی چند باید باشد؟ محتاج راهنمایی شما دوست عزیز.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، پیشنهاد ما یک پمپ 1.5 اسب 2 پروانه می باشد.

نوروزی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام و خسته نباشید. من یه زمین به طول ۵۰ متر و چاه آبی به عمق ۸ متر دارم. یه موتور پمپ نیاز دارم، که اذیتم نکنه و خیالم راحت باشه. نیاز به راهنمایی دارم. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام جناب نوروزی عزیز، برای کشیدن آب از چنین عمق زیادی، موتور پمپ قابل استفاده نمی باشد. حداکثر عمق قابل استفاده با موتور پمپ 4 متر می باشد.

جواد حسام
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام، از کجا می توانم دفترچه راهنما یا کاتالوگ پمپ آب بنزینی را دریافت کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام جناب حسام عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 تیر 1400

سلام، من یه چاه با عمق ۵ متری دارم. می خوام ۲۰ عدد کیوی را آبیاری کنم. قطر لوله هم می خوام کوچک باشه. لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 09 تیر 1400

سلام، پیشنهاد ما به حضرتعالی یک کف کش 15 تا 20 متری 1 اینچ می باشد.

تورج ایزدی
ارسال شده در : دوشنبه 07 تیر 1400

سلام، پمپ دیزل لازم دارم که مسافت ۱۰۰ متر که تو سربالایی هست و ارتفاع نهاییش میشه ۴۰ متر. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 07 تیر 1400

سلام جناب ایزدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

توحیدی
ارسال شده در : یکشنبه 23 خرداد 1400

سلام، در حال تحقیقم برای خرید موتور آب بنزینی. کمک می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 خرداد 1400

سلام جناب توحیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر ظفری
ارسال شده در : چهارشنبه 19 خرداد 1400

سلام، من می خوام آب رو از مسافت حدودا 140 متر تا استخر ببرم. مسیر تقریبا بدون شیب هست اما مشکلی که وجود داره اینکه باید شلنگ از یه شیب 45 درجه به طول 20 متر بیاد بالا. تا به اون مسیر صافی که به استخر می رسه. لطفا راهنماییم کنید که چه نوع موتوری برای اینکار مناسب هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 20 خرداد 1400

سلام جناب ظفری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کافی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 خرداد 1400

سلام، من موتور پمپ نیاز دارم که به لوله آب یک دوم شهری وصل بشه و بتونم با ۱۰۰ متر شلنگ در مسیر بدون شیب استفاده کنم. ممنون می شم راهنمایی کنید. با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 19 خرداد 1400

سلام جناب کافی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قاسم رهبری
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام و خسته نباشید، من یه موتور آب برای ارتفاع 100 تا 150 متر و شیب 75، برای انتقال آب از رودخانه به باغ می خوام. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب رهبری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رحیمی
ارسال شده در : شنبه 15 خرداد 1400

سلام و خسته نباشید. برای آبیاری 100 نهال دو ساله از استخر 3 متری، پمپ آب چند اینچی مناسب می باشد؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب رحیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد تقی دلشاد
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام، من یک موتور آب می خواهم. می خواستم از استخر با عمق ۳ متر و لوله به طول حدود ۱۰۰ متر و داخل زمینی به شیب ملایم پمپاژ کنه. چه موتوری برایم مناسب است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 خرداد 1400

سلام جناب دلشاد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

رسول
ارسال شده در : شنبه 01 خرداد 1400

سلام، مسافت آب از چاه تا منبع آب حدودا ۶۵۰ متر لوله ۲ اینچ کار شده. این منبع در شیب با پایه ۷ متر قرار گرفته شده و حجم منبع ۱۲ هزار لیتر هست. از طرفی این لوله ۲ اینچ، تا محل منبع در بعضی از مسافت ها به دلیل وجود رودخانه در مسیر، حدود ۱.۵ متر پایین تر قرارگرفته. کف رودخانه شیب ۷۰ درجه رو به پایین رودخانه و شیب ۷۰ درجه به سمت بالای رودخانه داره. زمانی که موتور چاه روشن می شه، حدود ۴ تا ۵ ساعت زمان می بره که منبع آب ۱۲ هزارتایی پر بشه. میخوام در محل اتصال لوله ۲ اینچ به منبع از پمپ بنزینی استفاده کنم، تا زمان پر شدن منبع از ۴ تا ۵ ساعت به کمتر از ۱ ساعت برسه. می خوام راهنمایی کنید که از چه پمپ بنزینی و چند اینچ استفاده کنم؟ می خوام منبع به راحتی پر بشه، پمپ مکش خوب داشته باشه، فشار خروجی پمپ تا ارتفاع ۷ متر که منبع ۱۲ هزارتایی رو پر می کنه عالی باشه و از طرفی به پمپ فشار نیاد. سوال اینکه آیا می شود به جای پمپ بنزینی از اینورتر ۲۰۰۰ وات و پمپ آب ۲ اینچ استفاده کرد؟ چون در محل مورد نظر برق نیست. ممنونم از رهنمایی شما بعد از بررسی.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 خرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابوالفضل بهرام میگونی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400

سلام، وقت بخیر. من یه پمپ‌ آب می خوام که از استخر حدود ۳ متری مکش کنه و به ارتفاع حدود ۵۰ متر پمپاژ کنه و حدود ۲۰ متر تو یه شیب ملایم انتقال بده. ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 اردیبهشت 1400

سلام جناب میگونی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی
ارسال شده در : جمعه 27 فروردین 1400

سلام، من یه موتور پمپ می خوام که در شیب حدود ۴۵ درجه آب را حدود ۵۰ متر پمپ کند. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابراهیم ملکی
ارسال شده در : پنجشنبه 26 فروردین 1400

سلام، می شه لطفا همکاران فنی تماس بگیرن؟ چند تا سوال دارم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 فروردین 1400

سلام جناب ملکی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهزاد خسروی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

با سلام، بنده یک موتورپمپ آب روبین 2 اینج دارم. به علت کمبود آب چاه، می خواهم ورودی پمپ آب و خروجی پمپ آب یک اینچ بذارم. مشکلی ندارد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

سلام جناب خسروی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

حسین نجفی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام، من یه موتور پمپ می خوام که آب رو با شیب ۴۰ درجه به طول ۱۷۰ متر منتقل کنه. لطفا راهنمایی می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 فروردین 1400

سلام جناب نجفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی اصغر امامی
ارسال شده در : یکشنبه 22 فروردین 1400

سلام، خسته نباشید. این موتور پمپ ها برای آبیاری بارانی مناسبه؟ با وجود اینکه برای آبیاری بارانی حدود 4 بار فشار لازمه. لطف کنید راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 فروردین 1400

سلام جناب امامی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اسماعیل
ارسال شده در : پنجشنبه 19 فروردین 1400

سلام، یه موتور پمپ ۳ اینچ می خوام که برام کار کنه و چیزی که درباره اش میگن راست باشه.

user4@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 21 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی بیگی
ارسال شده در : چهارشنبه 18 فروردین 1400

سلام، یک استخر کوچیک دارم و برق ندارم. برای آبیاری ۱۵۰ تا درخت می تونم موتور پمپ بخرم و سیستم قطره ای اجرا و بهش نصب کنم؟ موتور پمپ برای قطره ای مناسبه (با باغ۱۶۰۰متری البته)؟ راهنمایی بفرمایید ممنون میشم، تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 فروردین 1400

سلام جناب بیگی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی یاسوج
ارسال شده در : پنجشنبه 12 فروردین 1400

سلام، یک پمپ آب می خوام برای یه باغ آب را داخل یک استخر پمپ پاز کن داخل یک استخر دیگر فاصله دو استخر تقریبا 200 متر شیب حدودا 35 درجه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 فروردین 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سجاد ناجی
ارسال شده در : یکشنبه 24 اسفند 1399

سلام این پمپ آب ها تا چه مسافتی می تونن آب رو انقال بدن و با چه شیبی؟ یک پمپ می خوام که بتونه سیصد متر مسافت رو انتقال بده با شیب بیست درجه، پیشنهادتون چیه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 25 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین ابراهیمی
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

با سلام، من یک زمین به متراژ شش هزار متر دارم با یک حوضچه ذخیره آب، آیا با یه موتور آب 4 اینچ می تون اون بارانی کنم؟ تشکر

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی معزی
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اسفند 1399

سلام و خسته نباشید، موتور پمپ آبی، لازم دارم که آب رو از عمق 4 یا 5 متری آب رو بیرون بکشه و در سطح صافی به طول 100 متر، آب رو داخل لوله 3/4 با فشار مناسب برسونه هفته ای 2 ساعت مورد استفاده قرار می گیره.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اکبر بوئینی
ارسال شده در : جمعه 15 اسفند 1399

سلام و عرض ادب. برای انتقال آب از چاهی ۱۵ متری از چه موتوری میشه استفاده کرد؟ و حدود ۱۵۰ متر هم در کف آب رو به پای درخت برد. متاسفانه در اون مکان برق نیست

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 16 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرشاد حیدری
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اسفند 1399

سلام میخوام به زمینم از رودخانه آب بدم ۲۵ متر باید از رودخانه آب بکشه بالا و آب باید تا فاصله ۳۰۰ متر طی بشه، موتور بنزینی بهتره یا گازویلی؟ چند اینچ خوبه؟

user1@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 16 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

معصومی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 اسفند 1399

سلام می خواستم ببینم چه پمپی برای انتقال آب از چاه به عمق ده متر به مزرعه مناسبه محل هم فاقد برق هست.

user1@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 13 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

پژمان رجب پور
ارسال شده در : جمعه 01 اسفند 1399

سلام، قیمت یک موتور پمپ که آب و از چاه 25 متری بالا بکشه و از آنجا هم حداقل سیصد متر انتقال بده و تک اینچ باشه رو اعلام کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

گودرزی
ارسال شده در : دوشنبه 29 دی 1399

سلام، ما یک پمپ آب برای استخری به عمق ۴ متر نیاز داریم که آب رو تو یک زمین به طول ۷۰ متر پمپاژ کنه ولی استخر سنتیه و معمولا آبش گل آلوده ما باید از چه محصولی استفاده کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 دی 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احسان
ارسال شده در : جمعه 21 آذر 1399

با سلام، برای پمپاژ آب رودخانه از استخری به عمق 3 متر و طول لوله کشی 250 متر از چه موتور پمپ بنزینی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 آذر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هادی ارباب
ارسال شده در : یکشنبه 04 آبان 1399

سلام، ضمن تشکر پمپ روبین نفتی بنزینی ۳ اینچ برای انتقال آب از رودخانه به زمین کشاورزی با اختلاف حداقل ۱۰-۱۵ متر ارتفاع سطح آیا مناسب هست؟ ضمنا آیا موتور برق سه و نیم کیلووات قابلیت جانمایی پمپ آب روهم دارد؟ ممنون و سپاسگزارم از هرگو نه راهنمایی.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 05 آبان 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

روح الله قربانیان
ارسال شده در : چهارشنبه 23 مهر 1399

سلام، میخواستم ببینم برای پمپاژ آب برای زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع که آب از استخری با ارتفاع ۲متر پمپاژ بارانی شود چه موتوری مناسب است؟ و قیمتش چقدر میشود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 24 مهر 1399

سلام، کلیه اطلاعات درخواستی برای شما ارسال خواهد شد.

میلاد کمانداری
ارسال شده در : شنبه 05 مهر 1399

با سلام، یک موتور پمپ می خواستم برای چاهی با ارتفاع 25 متر. آیا موتور پمپ بنزینی وجود داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 06 مهر 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حجت قاسمی
ارسال شده در : پنجشنبه 20 شهریور 1399

سلام در حال احداث باغ هستم که دارای چاه ۳۰ متری می باشد. خواستم بدونم چون دسترسی به برق ندارم کدام نوع موتور پمپ برای زمین ۴۰۰۰ متری و جهت انتقال آب از چاه ۳۰ متری جواب میده؟ ضمنا اگر دو ساعت با خروجی ۲ اینچ برای من جواب میده کدام نوع مناسب می باشد؟ ممنونم اگر قیمت هم بفرمایین بنده سفارشمو قطعی میکنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 شهریور 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قاسم
ارسال شده در : یکشنبه 02 شهریور 1399

سلام، چه موتور پمپی جهت انتقال آب به طول 100 متر از مخزن کارایی داره؟ بعد قیمت چند هست؟ لطفا راهنمایی نمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 03 شهریور 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.