پمپ آب سایر (Saer) ایتالیا

پمپ های SAER ساخت کشور ایتالیا هستند که با استانداردهای بالای کیفی تولید شده و سال ها است که در دنیا با این شاخصه مهم شناخته می شوند. جهت تامین نیاز های مشتریان، کمپانی سایر محصولات خود را در طیف گسترده ای از انواع پمپ آب به مشتریان ارائه می دهد و این محصولات از مواد اولیه مختلفی اعم از چدن، کربن استیل، برنز، استیل ضد زنگ AISI 316 و Duplex ساخته شده اند. کلیه این پمپ ها با آخرین استانداردها به مشتریان ارائه می گردند.

کاتالوگ پمپ سایر (Saer)

تمام محصولات پمپ سایر در یک نگاه

در ادامه تمامی مدل های برند ایتالیایی SAER را به همراه مشخصات شاخص فنی و قیمت روز آنها معرفی می کنیم تا شما با توجه به نیاز خود انتخاب مناسب تری در بین مدل های موجود از این برند داشته باشید. لازم به ذکر است که به منظور انتخاب دقیق تر شما مشتریان محترم، کارشناسان فنی ما در هایپر صنعت فامکو همواره آماده ارائه مشاوره تخصصی و رایگان می باشند.

انواع پمپ سایر
مدل KF مدل BP مدلCB
پمپ آب خانگی
مشخصات فنی پمپ KF
پمپ سانتریفیوژ
مشخصات فنی پمپ BP
پمپ خود مکش
مشخصات فنی پمپ CB
مدل AS مدلKPO-KPW-KSM مدل TB2
موتور پمپ سیار خود مکش
مشخصات فنی پمپ AS
پمپ استخر
مشخصات فنی پمپ KPO-KPW-KSW
بوستر پمپ
مشخصات فنی پمپ TB2
مدل MG مدل TM مدل MK
پمپ سانتریفیوژ زمینی
مشخصات فنی پمپ MG
پمپ فشار قوی (WKL)
مشخصات فنی پمپ TM
پمپ طبقاتی عمودی
مشخصات فنی پمپ MK
مدل MS مدل FS مدل NR
الکتروموتور شناور استیل
مشخصات فنی پمپ MS
پمپ شناور طبقاتی
مشخصات فنی پمپ FS
پمپ شناور
مشخصات فنی پمپ NR
مدل S مدل PD مدل CM-CMP
پمپ شناور
مشخصات فنی پمپ S
پمپ لجن کش
مشخصات فنی پمپ PD
پمپ آب خانگی
مشخصات فنی پمپ CM-CMP
مدل FC مدل AP مدل CF-CFP
پمپ دو پروانه بشقابی
مشخصات فنی پمپ FC
پمپ محیطی
مشخصات فنی پمپ AP
پمپ خانگی
مشخصات فنی پمپ CF-CFP
مدل M مدل IR مدل NCB
پمپ خود مکش جتی
مشخصات فنی پمپ M
پمپ سانتریفیوژ زمینی
مشخصات فنی پمپ IR
پمپ سانتریفیوژ زمینی
مشخصات فنی پمپ NCB
مدل OP مدل CWM201 مدل Cl
پمپ طبقاتی افقی
مشخصات فنی پمپ OP
پمپ طبقاتی عمودی
مشخصات فنی پمپ CWM201
الکتروموتور شناور استیل
مشخصات فنی پمپ CL
مدل MBS مدل NS مدل Mino33
پمپ کف کش
مشخصات فنی پمپ MBS
پمپ شناور طبقاتی
مشخصات فنی پمپ NS
پمپ کف کش پلاستیکی
مشخصات فنی پمپ Mino33
مدلTEX
پمپ لجن کش
مشخصات فنی TEX

انواع پمپ آب سایر

پمپ آب سایر دارای انواع و مدل های مختلفی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

پمپ آب سایر خانگی KF

پمپ آب سایر خانگی KF از نوع پمپ های محیطی می باشد که در 7 مدل با توان های متفاوت تولید و عرضه می شود. حداکثر دبی این سری 70 لیتر در دقیقه، هد آن تا 88 متر، دمای سیال از 15 تا 70 درجه سانتیگراد و توان آن از 0.37 تا 1.5 کیلو وات، در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد.

پمپ آب سایر خانگی KF

پمپ آب سایر بشقابی CM-CMP

پمپ سایر CM-CMP بشقابی از مجموعه الکتروپمپ های سانتریفیوژی تک پروانه سایر است که با نام پمپ بشقابی تک پروانه نیز شناخته می شود. دبی پمپ تا 8 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 59 متر، بیشترین دمای کاری محیط حداکثر 50 درجه سانتیگراد و توان این سری از 1.1 تا 2.2 کیلووات در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد. پمپ آب سایر بشقابی CMP در سه مدل CMP ، CMP76 ، CMP79 ارائه می شود. توان الکتروموتور آن از 0.37 تا 0.75 کیلووات، با حداکثر دبی 6 متر مکعب در ساعت، دارای حداکثر ارتفاع 35 متر و حداکثر دمای کاری محیط 50 درجه سانتیگراد می باشد.

پمپ آب سایر بشقابی CM-CMP

پمپ آب سایر سانتریفیوژی BP

پمپ سانتریفیوژ سایر BP سایر با توان الکتروموتور 0.75 تا 5.5 کیلووات، ارتفاع حداکثر 63 متر و آبدهی تا 120 متر مکعب در ساعت، برای مواقعی که به دبی بالا نیاز باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. دمای سیال در این مدل پمپ آب، با توجه به جنس پروانه و نوع سیال می تواند از -15 تا 120 درجه سانتیگراد متغیر باشد.

پمپ آب سایر سانتریفیوژی BP

پمپ آب سایر دوپروانه بشقابی FC

پمپ دو پروانه بشقابی سایر FC در انواع مدل های FC 20 ، FC 25 و FC 30 عرضه می شود. حداکثر دبی این پمپ 18 متر مکعب در ساعت، هد تا 96 متر، حداکثر دمای سیال 70 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور آن از 0.55 تا 7.5 کیلووات می باشد. همچنین این پمپ دوپروانه بشقابی در انواع تک فاز و سه فاز قابل ارائه می باشد.

پمپ آب سایر دوپروانه بشقابی FC

پمپ آب سایر خودمکش CB

پمپ خودمکش سایر CB دارای حداکثر دبی 15 متر مکعب در ساعت، حداکثر هد 85 متر، حداکثر دمای سیال تا 70 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور آن 0.6 تا 2.2 کیلووات می باشد.

پمپ آب سایر خودمکش CB

پمپ آب سایر محیطی AP

پمپ محیطی سایر AP برند سایر ایتالیا از نوع خودمکش بوده و قابلیت پمپاژ سیال با ذرات جامد با دمای حداکثر 70 درجه سانتیگراد را دارد. همچنین حداکثر دبی این پمپ 30 متر مکعب در ساعت، ارتفاع پمپاژ تا 16.5 متر، توان الکتروموتور از 0.75 تا 1.1 کیلووات می باشد.

پمپ آب سایر سانتریفیوژی BP

پمپ آب سایر خودمکش AS

پمپ خودمکش سایر AS سایر با موتور بنزینی چهار زمانه به صورت پرتابل طراحی می شود و قابلیت پمپاژ سیالات با ذرات جامد و حداکثر دمای 70 درجه سانتیگراد را دارد. حداکثر آبدهی این پمپ 36 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 25.5 متر و توان آن نیز 2.7 کیلووات می باشد.

پمپ آب سایر خودمکش AS

پمپ آب سایر محیطی CF-CFP

پمپ محیطی سایر CF-CFP از نوع پمپ های دنده خارجی برند Saer hsj. حداکثر هد پمپ 140 متر، دبی تا 1.2 متر مکعب در ساعت، دمای سیال تا 60 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور آن از 0.37 تا 1.5 کیلووات در مدل های تک فاز و سه فاز می باشد.

پمپ آب سایر محیطی CF-CFP

پمپ آب استخر سایر KPO-KPW-KSM

پمپ استخر سایر KPO-KPW-KSM از نوع پمپ های خودمکش، جهت تصفیه آب استخر می باشد. حداکثر دبی آن 206 متر مکعب در ساعت، هد تا 22 متر و توان الکتروموتور آن حداکثر 9.2 کیلووات است که باعث می شوند این پمپ با عملکرد مناسب تری نسبت به برندهای مشابه کار کند.

پمپ آب استخر سایر  KPO-KPW-KSM

پمپ آب سایر جتی M

پمپ خودمکش جتی سایر M در انواع پمپ جتی، پمپ دولول و جتی کله گلابی ارائه می شود. این مدل دارای هدی با اندازه 69 متر، دبی با حداکثر میزان 10 متر مکعب در ساعت، دمای سیالی از -15 تا 50 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتوری با 0.37 تا 2.2 می باشد.

پمپ آب سایر جتی M

بوستر پمپ آب سایر TB2

بوستر پمپ سری TB2 سایر دارای میزان آبدهی حداکثری 100 متر مکعب در ساعت، ارتفاع پمپاژی بین 12 تا 317 متر می باشد که توان توان هر الکتروموتور آن نیز از 0.37 تا 37 کیلووات در نظر گرفته شده است.

بوستر پمپ آب سایر TB2

پمپ آب سایر سانتریفیوژ زمینی IR

پمپ سانتریفیوژ زمینی سایر IR از سری پمپ های بشقابی تک پروانه سائر است که در مدل های IR32 ، IR40 ، IR50 ، IR65 و IR80 می باشد. حداکثر دبی اندازه گیری شده برای این مدل از پمپ های سایر، 275 متر مکعب در ساعت، ارتفاع پمپاژ 100.5 متر، دمای سیال از -15 تا 37 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور از 0.75 تا 37 کیلووات است.

پمپ آب سایر سانتریفیوژ زمینی IR

پمپ آب سایر سانتریفیوژ زمینی MG

پمپ سانتریفیوژ زمینی سایر MG از نوع سانتریفیوژ تک پروانه بوده و تنها در دو مدل MG1 و MG2 عرضه می شود. حداکثر هد طراحی شده برای این پمپ 102 متر، دبی 255 متر مکعب در ساعت و توان الکتروموتور از 5.5 تا 75 کیلووات است که آن را تبدیل به یکی از پمپ های سانتریفیوژ محبوب در بین خریداران کرده است.

پمپ سانتریفیوژ زمینی سایر MG

پمپ آب سایر سانتریفیوژ NCB

پمپ سانتریفیوژ سایر NCB از نوع بشقابی تک پروانه است که حداکثر دبی آن تا 1200 متر مکعب بر ساعت در دور rpm 960، حداکثر هد آن 100 متر در دور rpm 2900 و توان الکتروموتور 0.75 تا 160 کیلووات می باشد. در نظر داشته باشید که مدل های ارائه شده برای این سری از پمپ های سایر شامل NCB32 ، NCB40 ، NCB50 ، NCB65 ، NCB80 ، NCB100 و NCB125 می شود.

پمپ سانتریفیوژ سایر NCB

پمپ آب سایر فشار قوی (WKL) TM

پمپ فشار قوی (WKL) سایر TM، از نوع پمپ های طبقاتی فشار قوی است که با هد حداکثر 400 متر، بیشینه دبی حداکثر 230 متر مکعب در ساعت، دمای سیال -15 تا 120 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور از 15 تا 250 کیلووات فعالیت می کند.

پمپ فشار قوی (WKL) سایر TM

پمپ آب سایر طبقاتی افقی OP

پمپ طبقاتی افقی سایر OP از انواع پمپ های طبقاتی سایر است که راندمان بالایی دارد. مدل های ارائه شده برای این پمپ شامل انواع OP32 OP40 ،OP50 و OP65 می شود. دبی آب سائر OP حداکثر 40 متر مکعب در ساعت که متناسب با آن ارتفاع پمپاژ تا 126 متر، دمای سیال 0 تا 40 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور آن نیز از 0.37 تا 13.5 کیلووات می باشد. توجه داشته باشید که مدل OP پمپ آب سایر، در هر دو حالت تک فاز و سه فاز قابل ارائه می باشد.

پمپ آب سایر طبقاتی افقی OP

پمپ آب سایر طبقاتی عمودی MK

پمپ طبقاتی عمودی سایر MK از انواع پمپ طبقاتی عمودی با راندمان بالا می باشد که در مدل های MK32 ، MK40 ، MK50 ، MK65 و MK100 تولید و ارائه می شود. حداکثر دبی این سری 40 متر مکعب در ساعت، هد آن تا 350 متر، دمای سیال 0 تا 90 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور 0.7 تا 30 کیلووات است.

پمپ آب سایر طبقاتی عمودی MK

پمپ آب سایر طبقاتی عمودی CWM201

پمپ طبقاتی عمودی سایر CWM201 دارای بیشینه دبی پمپ 110 متر مکعب در ساعت است. این پمپ دارای بازه دمایی سیال 0 تا 120 درجه سانتیگراد می باشد و حداکثر ارتفاعی که برای هد آن در نظر گرفته شده است 331 متر و توان الکتروموتور آن نیز از 5.5 تا 37 کیلووات می باشد.

پمپ آب سایر طبقاتی عمودی CWM201

پمپ آب سایر الکتروموتور شناور استیل MS

الکتروموتور شناور استیل سایر MS از سری پمپ های برند سایر می باشد که توان آن در مدل های مختلف از 105 تا 300 کیلووات است. نکته جالب توجه در مورد این پمپ این است که الکتروموتور شناور استیل سایر مدل MS قابلیت کوپله شدن با پمپ های شناور را دارد.

پمپ آب سایر شناور استیل CL

پمپ آب سایر شناور استیل CL

الکتروموتور شناور استیل سایر CL مناسب برای کوپله کردن با پمپ های شناور می باشد. توان این الکتروموتور در مدل تک فاز 0.37 تا 4 کیلووات و در مدل سه فاز تا 18.5 کیلووات می باشد. دمای مناسب سیال برای این سری از الکتروپمپ های شناور حداکثر 30 درجه سانتیگراد است.

پمپ آب سایر شناور استیل CL

پمپ آب سایر شناور طبقاتی FS

پمپ شناور طبقاتی سایر FS از نوع پمپ های شناور طبقاتی غوطه ور در آب است که در انواع مدل های تک فاز و سه فاز ارائه می شود. حداکثر دبی این سری از پمپ های سایر 25 متر مکعب در ساعت، حداکثر ارتفاع پمپاژ 390 متر، بازه ی دمای سیال 0 تا 35 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور آن 0.37 تا 7.5 کیلووات است.

پمپ آب سایر شناور طبقاتی FS

پمپ آب سایر کف کش MBS

پمپ کف کش سایر MBS از انواع پمپ های کف کش این برند است که دارای حداکثر دبی آن 18 متر مکعب در ساعت، ارتفاع پمپاژ آن تا 113 متر، دمای سیال 0 تا 40 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور 0.55 تا 4 کیلووات می باشد.

پمپ آب سایر کف کش MBS

پمپ آب سایر شناور NR

پمپ شناور سایر NR از نوع پمپ شناور طبقاتی با ویژگی های قابل توجه است. حداکثر هد پمپ آب شناور NR سایر 955 متر بوده و این پمپ قابل عرضه با حداکثر دبی 215 متر مکعب در ساعت، گستره دمای سیال از 0 تا 30 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور 30 تا 185 کیلووات، می باشد.

پمپ آب سایر شناور NR

پمپ آب سایر شناور طبقاتی NS

پمپ شناور طبقاتی سایر NS از جمله پمپ های شناور طبقاتی برند سایر می باشد. حداکثر ارتفاع پمپاژ سری NS تا 314 متر، حداکثر دبی 25 متر مکعب در ساعت، دمای سیال 0 تا 35 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور 0.37 تا 7.5 کیلووات می باشد.

پمپ آب سایر شناور طبقاتی NS

پمپ آب سایر شناور S

پمپ شناور سایر S پمپ های سایر از نوع پمپ های شناور طبقاتی است که گستره دمایی سیال آن بین 0 تا 30 درجه سانتیگراد می باشد. لازم به ذکر است که حداکثر هد 388 متر، بیشینه دبی 725 مترمکعب در ساعت، و توان الکتروموتور 105 تا 300 کیلووات است.

پمپ آب سایر شناور S

پمپ آب سایر کفکش پلاستیکی Mino33

پمپ کف کش پلاستیکی سایر Mino33 ساخته شده از جنس پلی پروپیلن مقاوم در برابر مواد شیمیایی است. در پمپ سری Mino33 سایر حداکثر دبی 4.2 متر مکعب در ساعت، ارتفاع پمپاژ 6 متر، دمای سیال 0 تا 40 درجه سانتیگراد و توان آن 0.18 کیلووات می باشد.

پمپ آب سایر کفکش پلاستیکی Mino33

پمپ آب سایر لجن کش PD

پمپ لجن کش سایر PD از مجموعه پمپ های پر کاربرد این برند ایتالیایی است. حداکثر هد این پمپ 40 متر در 2900 دور در دقیقه، حداکثر دبی 324 متر مکعب بر ساعت در 950 دور در دقیقه و توان الکتروموتور 0.37 تا 2.2 کیلووات می باشد.

پمپ آب سایر لجن کش PD

پمپ آب سایر لجن کش TEX

پمپ لجن کش سایر TEX از دیگر پمپ های مناسب برای سیالات غلظت بالا می باشد. حداکثر هد این لجن کش 14 متر، حداکثر دبی 33 متر مکعب در ساعت، دمای سیال تا 35 درجه سانتیگراد و توان الکتروموتور آن 0.75 تا 105 کیلووات می باشد.

پمپ آب سایر لجن کش TEX

تاریخچه پمپ SAER

شرکت پمپ سازی سایر یا سائر در سال 1951 توسط Carlo Favella تاسیس گردید، با بیش از نیم قرن سابقه هم اکنون توسط پسران مالک اداره می گردد و تخصص آن در زمینه تولید پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های شناور و الکتروموتور شناور می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
داود خمسه
ارسال شده در : جمعه 11 اسفند 1402

سلام، پمپ ما واسه 10 سال پیش 1 اسب هست حالا کم کم باید عوض بشه می خوام 1.5 اسب بگیرم. به نظر شما واسه ۸ واحد 1.5 اسب خوبه و نمایندگی کرج رو بهم معرفی کنید. تشکر.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 12 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، برای 8 واحد مسکونی 1.5 اسب دوپروانه گزینه مناسبی محسوب می شود. هایپر صنعت فامکو در هیچ کجای ایران نمایندگی نداشته و کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سید رحیم شریفی
ارسال شده در : شنبه 13 خرداد 1402

سلام و ادب و خسته نباشید. به دنبال پروانه پمپ 4 اسب بخار سایر هستم. این پمپ دو پروانه ای هست. در صورت موجود بودن و لزوم مشخصات بیشتری ارائه داده می شود.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 خرداد 1402

سلام جناب شریفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حامد جعفری
ارسال شده در : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402

سلام، پمپ شناور سائر مدل آن ار 151 اف 13 می خواستم، موجود دارید؟ لطفا قیمت هم بگید؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

سلام جناب جعفری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

جلیلی
ارسال شده در : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401

سلام، قیمت مدل KF-2 رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401

سلام جناب جلیلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا خیرآبادی
ارسال شده در : جمعه 08 بهمن 1400

سلام، خسته نباشید. قصد خرید شناور ۱۵ اسب ترجیحا ایتالیایی را دارم. لطفا لیست قیمت ارسال می فرمایید؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 09 بهمن 1400

سلام جناب خیرآبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمود علی یوسفی
ارسال شده در : جمعه 12 آذر 1400

سلام، من یک ساختمان ۴ طبقه با ۶ واحد مسکونی و پارکینگ همکف دارم. پمپ آب 3 فاز قوی می خوام. یه پمپ ۲ اسب بخار دارم جوابگو نیست. بیشتر از 3 بار زیر فشار نمی ره. لطفا راهنمایی کنید. با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1400

سلام جناب یوسفی عزیز، به نظر می رسد پمپ 2 اسب بخار حضرتعالی از برند معتبری نیست و کیفیت مطلوب را ندارد. یک پمپ 2 اسب بخار با برند معتبر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

اکبر ربابی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 آذر 1400

سلام، من دنبال پروانه برنجی فابریک پمپ آب 2 اسب می گردم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 11 آذر 1400

سلام جناب ربابی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سهیل علی نژاد
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام، پمپ ۲ اینچ ۲ اسب می خوام برای استفاده در باغ کیوی.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام جناب علی نژاد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهروز غنی دوست
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

سلام، پمپ ایتالیا با مارک سایر 2 اینچ 2 اسب دو پروانه می خوام. می خواستم قیمتشو هم بدونم. البته برای باغ کیوی می خوام، قطره ای کردم. دنبال یه پمپ خوبم ک واسم کار کنه. ممنون از لطفتون، خسته نباشین.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

سلام جناب غنی دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.