موتور برق نفتی بنزینی

موتور برق نفتی بنزینی چیست؟

امروزه با توجه به هزینه های بالای تامین سوخت بنزین، علاقه اقشار مختلف مردم برای مصرف سوخت های جایگزین شایع شده است. از جمله این نوع از سوخت ها، نفت سفید می باشد. با توجه به قیمت بسیار نازل نفت و امکان نگهداری کم خطر حجم نسبتا زیاد نفت، نسبت به سوخت های دیگر، مانند بنزین امکان ذخیره ی سوخت طولانی مدت را مهیا می سازد.

در نتیجه به دلایل فوق هزینه های پایین سوخت و نگهداری بسیار آسان سوخت نفت از این نوع موتور برق می توان به عنوان یک انتخاب خوب نام برد.

موتور برق نفتی بنزینی

مشخصات فنی موتور برق نفت و بنزین

این دسته از موتور برق که دارای قابلیت راه اندازی با دو سوخت و کارکرد با سوخت نفت می باشد مورد استفاده در مکان هایی است که دسترسی به گازوئیل نداشته اند و امکان مهیا کردن نفت برای این دسته از افراد بسیار آسان بوده است.

این موتور برق به دلیل نوع سوخت خود مورد توجه افراد خاصی قرار گرفته است. در گذشته به دلیل وجود عمده نفت در سرتاسر کشور باعث شده که کمپانی های مختلف به فکر تولید موتور برق هایی با سوخت نفت باشند.

اما به دلیل سخت سوز بودن نفت و نزدیک بودن ترکیبات شیمیایی آن به بنزین باعث شده است که مکانیزم اولیه برای راه اندازه موتور برق توسط سوخت بنزین صورت گیرد.

کاربرد موتور برق نفتی بنزینی

همان طور که می دانید استفاده از موتور برق در مکان هایی که نیاز به برق اضطراری دارند مورد استفاده قرار می گیرد از جمله مکان هایی نظیر یک واحد اداری کوچک برای راه اندازی دستگاه های کامپیوتر و چند عدد روشنایی، یک واحد مسکونی جهت راه اندازی یک یخچال و یک تلویزیون و مورد استفاده در صنعت جوشکاری، ساختمان سازی برای راه اندازی بتونیر و بالابر ساختمانی تا قدرت توانی محدود نیز می باشد.

راه اندازی موتور برق نفتی بنزینی

در ابتدای امر زمانی که قصد روشن کردن موتور برق نفتی بنزینی را داریم ابتدا شیر موتور برق را در حالت روشن یا ON قرار می دهیم. موتور برق به صورت اتوماتیک به اندازه محفظه ذخیره ای که در کاسه کاربراتور (محفظه ی کوچکی که یک مقدار سوخت در آن ذخیره می شود) قرار دارد بنزین را درون محفظه احتراق می برد.
این عمل به صورت خودکار و اتوماتیک بوده است و پس از گذشت یک الی دو دقیقه موتور برق به صورت خودکار سوخت را به نفت تغیر می دهد و باقی فعالیت های موتور برق توسط سوخت نفت صورت می گیرد.

نحوه عملکرد موتور نفت و بنزنی سوز

موتور برق های نفتی بنزینی، در واقع همان موتور های درون سوز یا موتور های احتراق داخلی بنزینی نیز می باشند. عملکرد و مکانیزم این موتور برق ها به این صورت است که در ابتدا برای شروع و استارت اولیه موتور برق در بحث سوخت رسانی، سوخت مورد نیاز بنزین می باشد.

نحوه عملکرد موتور چه با سوخت بنزین و چه با سوخت نفت به یک صورت می باشد. در ادامه به نحوه عملکرد موتور احتراقی سوخت نفت و بنزین می پردازیم.

ابتدا، در موتور در حالی که پیستون در پایین ترین حالت خود قرار دارد یعنی در نقطه مرگ پایین است مخلوط سوخت و هوا یا اکسیژن در داخل محفظه احتراق جمع شده و پس از بالا آمدن پیستون و رسیدن به نقطه مرگ بالا و متراکم شدن مخلوط سوخت و هوا، احتراق توسط شمع صورت می گیرد.

این گاز های داغ با فشار و دما بالا بر اثر احتراقی که در محفظه احتراق به وجود آمده باعث انبساط بیش از حد شده و همین امر باعث به حرکت در آوردن و پایین کشاندن پیستون شده است.

در حالی که پیستون در پایین تر نقطه خود یعنی نقطه مرگ پایین قرار دارد به سمت بالا حرکت کرده است و با باز شدن سوپاپ تخلیه، دود حاصل از انفجار به سمت بیرون هدایت می شود.

این سیکل دوباره با بالا آمدن و متراکم شدن هوا و سوخت نفت نیز ادامه پیدا می کند.

مکانیزم عملکرد موتور چهار زمانه نفتی بنزینی
  • مرحله اول: ورود هوا و سوخت نفت به داخل محفظه احتراق (مکش)
  • مرحله دوم: متراکم شدن هوا و سوخت وارد شده به محفظه احتراق توسط پیستون (تراکم)
  • مرحله سوم: انجام جرقه توسط شمع یا انفجار داخل محفظه احتراق (انفجار)
  • مرحله چهارم: بالا آمدن پیستون و خروج دود از محفظه احتراق (تخلیه)

دلیل استفاده از سوخت بنزین برای استارت اولیه موتور برق

همان طور که می دانید سوخت بنزین مجموعه ای از هیدروکربن ها مانند آلکان ها اولفین ها و نفتن ها می باشد. اما به دلیل وجود اکتان بالای موجود در سوخت بنزین باعث شده است که درجه احتراق آن بالاتر از سوخت های دیگر باشد. به همین دلیل استفاده از سوخت بنزین برای روشن کردن و راه اندازی این دسته از موتور برق ها نیز بسیار کاربردی بوده است.

استفاده اولیه از سوخت بنزین در راه اندازی و روشن کردن موتور برق های نفت بنزینی، فرار بودن و زود سوز بودن سوخت بنزین می باشد زیرا در صورت روشن کردن موتور با سوخت نفت، باعث دیر و سخت روشن شدن آن و به چالش کشیده شدن موتور برق خواهد شد. زیرا سوخت نفت دیر سوز و سخت سوز نیز می باشد. به همین دلیل است که استفاده از سوخت بنزین در این گونه از موتور برق ها استفاده می شود.

صدای موتور برق نفتی بنزینی

به طور میانگین میزان صدای موتور برق نفتی بنزینی بین 68 تا 80 دسیبل نیز بوده است. این مقدار صدا میانگین صدایی است که بین موتور برق دیزل و موتور برق بنزینی نیز بوده است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که میزان صدا به صورت لگاریتمی تغیر می کند یعنی حتی با وجود بالا رفتن یا پایین امدن مقدار توان موتور برق میزان دسیبل صدا هم تغیر می کند. این نکته را به خاطر داشته باشید که حتی با بالا آمدن یک واحد صدا، تقریبا دو برابر میزان صدا حس می شود. پس مقدار صدای ذکر شده به صورت میانگین بوده است.

میانگین صدای موتور برق نفتی بنزینی
میزان صدای تولیدی بر حسب (دسیبل) توان موتور برق نفتی بنزینی بر حسب (کیلووات)
63 تا 68 0.8
63 تا 68 1.8
63 تا 68 2.8
63 تا 68 3.2
63 تا 68 4.0
63 تا 68 5.0
75 تا 84 5.5
75 تا 84 6.0
75 تا 84 6.5
75 تا 84 7.5

اعداد این جدول به صورت میانگین و تقریبی بوده است

کم کردن صدای موتور برق نفت و بنزین سوز

عمده مسائل مهمی که مشتریان در جهت خرید موتور برق به آن توجه می کنند صدای موتور برق می باشد. راهکار های زیادی برای کم کردن صدا موتور برق وجود دارد و یکی از مهم ترین کار هایی که می توان برای کم کردن صدای موتور برق انجام داد، اضافه کردن کانوپی نیز می باشد.

کانوپی موتور برق نفتی بنزینی

اجزای موتور برق نفتی بنزینی

شکل ظاهری موتور برق نفتی بنزینی در مقایسه با موتور برق های دیگر متفاوت است. همان طور که در بالا گفته شد فعالیت این موتور برق در ابتدا با سوخت بنزین آغاز شده و به صورت اتوماتیک به سوخت نفت می رود.

باک موتور برق نفتی بنزینی

همان طور که در عکس بالا مشاهده می کنید این موتور برق نفتی بنزینی دارای دو باک می باشد. باک بزرگ جهت نگهداری سوخت نفت و باک کوچک تر جهت ذخیره سوخت بنزین برای استارت می باشد. لازم به ذکر است افرادی که خواهان موتور برق نفتی بنزینی هستند در دسترس داشتن چند لیتر بنزین برای راه اندازی و روشن کردن و استارت موتور برق نیاز است.

کاربرد موتور برق نفت بنزینی

  • جوشکاری
  • کاربری های ساختمانی
  • کاربرد صنعتی
  • کاربری های خانگی
مزایای موتور برق نفتی بنزینی

قیمت مناسب و به صرفه سوخت نفت

  • نفت به نسبت بنزین قیمت ارزان تری دارد و با توجه سوخت مورد نیاز برای تولید برق در این نوع موتور برق ها نفت می باشد، این موتور برق بسیار مقرون به صرفه است.
  • موتور برق های نفتی بنزینی با توجه به اینکه سوخت مورد نیاز برای فعالیت و تولید برق این موتور برق از نفت است و با توجه به قیمت پایین نفت می تواند یکی از مزایای به خصوص این موتور برق به حساب بیاید.
  • مناسب برای بسیاری از مناطق روستایی و حتی بافت های خارج شهری که تهیه و تامین بنزین دشوار می باشد.

حساسیت درجه اشتعال سوخت نفت

  • نقطه اشتعال سوخت نفت بین 37 تا 65 درجه سانتیگراد (100 تا 150 درجه فارنهایت) است در حالی که نقطه اشتعال بنزین 20 و نقطه اشتعال گازوئیل 80 درجه سانتیگراد می باشد.

دوام و استحکام موتور برق

  • به دلیل استحکام آلیاژی که در بدنه این دسته از موتور برق ها به کار رفته است باعث شده که این موتور برق ها از لحاظ استحکام طول عمر بالایی داشته باشند.

لیست قیمت موتور برق نفتی بنزینی

قیمت موتور برق نفت و بنزین سوز به نسبت توان مصرفی هر دستگاه و نوع کاربری آن متفاوت است. برای اطلاع از قیمت موتور برق نفتی بنزینی در برند و مدل مد نظر، به صفحه مربوطه مراجعه کرده یا با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

faq

در زمان شروع به کار، ابتدا موتور برق با بنزین یا گازوئیل روشن می شود و بعد از گذشت حداکثر دو دقیقه، سوخت موتور برق به طور خودکار به نفت تغییر می کند.

خیر، به دلیل نوع استارت و فرآیند ادامه کار این موتور برق ها، قابلیت کار با نفت یا بنزین و گازوئیل به تنهایی وجود ندارد و باید با هر دو سوخت به کار برده شود. این بهینه ترین حالت استارت و کارکرد موتور برق نفتی بنزینی است. در صورتی که هیچ یک از سوخت های بنزین یا گازوئیل وجود نداشته باشد، می توان از نفت نیز برای استارت استفاده کرد که البته روشی اصولی و مورد تایید نمی باشد.

در این موتور برق ها به دلیل اینکه از دو نوع سوخت استفاده می شود، دو عدد باک وجود دارد، اما به دلیل اینکه باک بنزین یا گازوئیل فقط برای روشن کردن موتور برق استفاده می شود، باک بنزین یا گازوئیل از باک نفت که باک اصلی موتور برق است، کوچک تر می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی شریفی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام، ببخشید من یه موتور سیکلت برقی دارم توانش 1500 وات است و می خوام یه موتور برق قوی و جمع و جور براش وصل کنم آیا امکان دارد که جایی تعبیه کنم براش؟ چون باطری هاش خیلی گرونه و منم به این فکر رجوع کردم و چند ساعت کار می کنه خراب نمی شه. موتور دو زمانه هست یا چهار زمانه؟ قیمت هارو بگید لطفا و ارسال دارین به کرمانشاه؟ ممنون اگر راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 04 آبان 1402

سلام جناب شریفی عزیز، موتور برق اینورتری 1 کیلووات خروجی dc را می توانید برای شارژ باتری استفاده کنید. کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

هادی لطیفی
ارسال شده در : یکشنبه 12 شهریور 1402

درود بر شما، چگونه می توان موتور برق بنزینی را به نفتی تبدیل کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 شهریور 1402

سلام جناب لطیفی عزیز، با تعویض کاربراتور این کار امکان پذیر است.

یارمحمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 18 مرداد 1402

سلام، برای راه اندازی یک کف کش 1 اسب بخار 1 اینچ و روشنایی 2 یا 3 لامپ 50 وات چه نوع موتور برقی جوابگو است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور برق بنزینی 3.5 کیووات برند ویما توصیه می شود.

محمدرضا آدینه
ارسال شده در : پنجشنبه 01 تیر 1402

با سلام، یک دستگاه موتور برق سیار با قیمت مناسب برای خانه باغ می خواهم. ضمنا برای حمل با دست، وزنش نسبتا سبک و قابل حمل باشد. سوخت بنزین و نفت داشته باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام جناب آدینه عزیز، لطفا نوع و آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

سجاد شیخ زاده
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام، بنده هم مشکل آقای تقی پور رو دارم. موتور ey27_2dk بعد چند سال می خوام روشن کنم. مشکل تهیه قطعه دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام جناب شیخ زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسام
ارسال شده در : یکشنبه 28 اسفند 1401

سلام، من یک موتور تک 6.5 اسب دارم. می خواستم ببینم آیا ژنراتور جداگانه دارید که مناسبش باشه و شفتش بهش بخوره؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، برای انتخاب ژنراتور مناسب، اطلاعات بیشتری از موتور مورد نیاز است. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

تقی پور
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 اسفند 1401

سلام، یک دستگاه موتور برق دارم مدل EY27-2DK که حدودا 15 سالی هست روشن نشده. لطفا برای سرویس بنده را راهنمایی کنید. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمود گودرزی
ارسال شده در : یکشنبه 07 اسفند 1401

سلام، خواستم بدونم با موتور برق روبین نفتی بنزینی 2.5 کیلووات، می شه یک شعله ی هیترو روشن کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 اسفند 1401

سلام جناب گودرزی عزیز، بله، این امکان وجود دارد مشروط بر اینکه توان هیتر پایین تر از 2.5 کیلووات باشد. لازم به ذکر است که هیتر برق زیادی می برد و نباید بیشتر از حد استاندارد از موتور برق استفاده شود.

کامران جعفری سنوری
ارسال شده در : پنجشنبه 13 بهمن 1401

سلام، یک موتور برق نفتی بنزینی دارم 8.5 آمپر 3000 وات هستش. آیا اسپلیت 12000 رو روشن می کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، خیر، موتور برق شما توانایی روشن کردن اسپلیت 12000 را ندارد.

سید هاشم علی نژاد
ارسال شده در : دوشنبه 05 دی 1401

سلام، من یه موتور برق نفتی بنزینی دارم و مدتی هم به حسب ضرورت استفاده کردم و چون دسترسی به نفت نداشتم در هر دو باک بنزین استفاده کردم. سوالم اینجاست آیا ممکنه به سیلندر و پیستون و محفظه احتراق مصرف منحصر بنزین آسیب بزنه؟ ضمن اینکه موتور دستگاه چهار زمانه و 3 کیلووات هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 24 دی 1401

سلام جناب علی نژاد عزیز، امکان انجام این کار وجود دارد اما توصیه می شود برای کاهش مصرف بنزین، سوزن کاربراتور را تنگتر و کوچکتر کنید تا میزان سوخت مصرف بنزین خیلی بالا نرود.

خشایار نوری
ارسال شده در : پنجشنبه 10 آذر 1401

سلام، برای مصرف آپارتمانی با 2 عدد یخچال، 1 عدد تلویزیون، 2 عدد فن کوئل و 3 عدد لامپ‌روشنایی، حدودا موتور برق مورد نیاز من چند کیلووات باید باشد؟ چه نوعی از موتور برق را پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 آذر 1401

سلام دوست عزیز، لطفا نوع و آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید.

وحید خداشناس
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 شهریور 1401

سلام، روز بخیر. در صورت موجود نبودن نفت آیا استفاده از بنزین در هر دو باک به موتور ضرر می زند؟ آیا تاثیری بر راندمان موتور و عملکرد آن خواهد داشت یا خیر؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 23 شهریور 1401

سلام جناب خداشناس عزیز، امکان مصرف بنزین به تنهایی وجود ندارد زیرا استفاده از بنزین در موتور های نفتی بنزینی فقط برای استارت موتور می باشد.

حسین ابراهیمی
ارسال شده در : شنبه 08 مرداد 1401

سلام، با تشکر از راهنمایی هاتون. آیا شمع خاصی برای موتور های نفت سوز لازمه؟ در صورت وجود آیا برای فروش دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 مرداد 1401

سلام جناب ابراهیمی عزیز، همکاران واحد تعمیرات با شما تماس خواهند گرفت.

جواد فاطمی
ارسال شده در : دوشنبه 23 خرداد 1401

سلام، موتور برق نفت و بنزین با گازوییل هم کار می کند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 خرداد 1401

سلام جناب فاطمی عزیز، خیر، این امکان وجود ندارد.

مهدی سلحشوریان
ارسال شده در : شنبه 14 خرداد 1401

سلام، جناب برای خرید موتور برق دوگانه که حداقل برای 5 خانوار عشایری جوابگو باشد راهنمایی کنید. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام جناب سلحشوریان عزیز، لطفا نوع و آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید.

مجید احمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 05 خرداد 1401

سلام، لیست قیمت موتور برق های موجود بنزینی و نفتی رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 05 خرداد 1401

سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

اقتدایی
ارسال شده در : چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401

سلام، موتور برق مناسب برای کار با قیچی میلگرد بر می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام جناب اقتدایی عزیز، لطفا آمپر مصرفی را ذکر بفرمایید.

حکیم صالحی
ارسال شده در : جمعه 10 دی 1400

با سلام و خسته نباشید. آیا می شه از موتور برق ها و یا موتور آب نفت بنزینی فقط از سوخت بنزین استفاده کرد؟ متشکرم از محبت شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 دی 1400

سلام جناب صالحی عزیز، خیر، معمولا در موتور برق نفتی بنزینی، از بنزین تنها برای استارت اولیه و از نفت برای ادامه کار استفاده می شود.

علی مراوی
ارسال شده در : پنجشنبه 09 دی 1400

سلام، خریدار موتور برق نفت بنزینی هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 09 دی 1400

سلام جناب مراوی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهرزاد پیری
ارسال شده در : پنجشنبه 09 دی 1400

درود برشما. لطفا جهت خرید موتور برق برای مصارف جوشکاری با رکتیفایر ۲۵۰ آمپر راهنمایی کنید. با سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 09 دی 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احسان خدابنده
ارسال شده در : شنبه 27 آذر 1400

با سلام، خریدار موتور برق دوگانه سوز بنزینی و نفتی هستم. لطفا قیمت می دین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 آذر 1400

سلام جناب خدابنده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد آزادی
ارسال شده در : دوشنبه 15 آذر 1400

با عرض سلام و خسته نباشید. موتور برق می خواستم برای مصرف خانگی در روستا، دوگانه سوز بنزین و نفت با برند خوبی باشه. هم قطعات آن در موقع خرابی پیدا بشه. لطفا راهنمایی کنید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 آذر 1400

سلام جناب آزادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضایی
ارسال شده در : دوشنبه 08 آذر 1400

سلام، یک موتور برق 2 کیلووات نفتی بنزینی لازم دارم. لطفا قیمت میدین.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آذر 1400

سلام جناب رضایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعادت پور
ارسال شده در : یکشنبه 09 آبان 1400

سلام، روز بخیر و خسته نباشید.راهنمایی می خواستم جهت خرید موتور برق و پمپ کف کش.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 آبان 1400

سلام جناب سعادت پور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عابدی
ارسال شده در : دوشنبه 26 مهر 1400

سلام، من یه موتور برق نفتی بنزینی دارم. دسته شاتون در رفته و پوسته موتور رو شکسته. می خواستم بدونم قطعاتش کجا گیر میاد و هزینه تعمیرش چقد می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 مهر 1400

سلام جناب عابدی عزیز، همکاران واحد تعمیرات با شما تماس خواهند گرفت.

فاضل خاموشی
ارسال شده در : دوشنبه 26 مهر 1400

سلام، موتور برق حدود قیمت ۵ میلیون احتیاج دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 27 مهر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فاضلی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 مهر 1400

سلام، من یه موتور برق نفتی برای خانه روستایی که برق کشی نداره نیاز دارم. لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 مهر 1400

سلام جناب فاضلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

میثم نادری
ارسال شده در : شنبه 27 شهریور 1400

سلام، خسته نباشید. من یه موتور برق نفتی روبین دارم. ممنون می شم راهنمایی کنید قطعاتی مثل رینگ پیستون، سوپاپ و کاربراتورش رو از کجا تهیه کنم؟ مدل موتور برقم EY27 هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 28 شهریور 1400

سلام جناب نادری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

گودرز کمری گاوبنده
ارسال شده در : جمعه 19 شهریور 1400

با سلام، موتور برق برای کف کش 2.5 اینچی برای چاه ۳۰ متری لازم داشتم. ممنونم راهنمایی فرمایید. کمری از کرمانشاه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 شهریور 1400

سلام، یک موتور برق 8 کیلووات مناسب می باشد.

حبیب اله منوچهری
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام، پمپ کف کش 2 اینچ هم دارید؟ قیمت چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام جناب منوچهری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

محمد باقرنژاد
ارسال شده در : پنجشنبه 21 مرداد 1400

سلام، من یه موتور برق بنزینی دارم. راهی نداره بخوام دوگانه کنم با نفت هم کار کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 مرداد 1400

سلام جناب باقرنژاد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابوالفضل باقری
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام، وقتتون بخیر. من یه موتور برق دو زمانه یاماها دارم که با بنزین کار می کنه. می شه بفرمایید که استفاده از نفت در این موتور برق اشکالی داره یا نه؟ اگه اشکالی نداره، برای تهیه کاربراتور ترکیبی نفت و بنزین می تونم از شما کمک بگیرم؟ ممنون می شم اگه راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام جناب باقری عزیز، سیستم موتور در انواع موتور برق تفاوت بسیاری دارد. موتور برق حضرتعالی می بایست ابتدا با بنزین استارت خورده و بعد با نفت شروع به کار کند.

یدالله محمدی
ارسال شده در : یکشنبه 30 خرداد 1400

سلام، من یک موتور برق یاماها دارم. از کجا می تونم کاربرات و شیر دو زمانه را پیدا کنم؟ لطفا راهنماییم کنید با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 خرداد 1400

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی پیرمحمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

باسلام، من یه موتور برق می خوام برای مغازه دفتر فنی. می خوام یه کامپیوتر رو برام روشن کنه با یکی دوتا پرینتر و همچنین دوتا لامپ. به نظرتون چی بردارم مناسبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 05 خرداد 1400

سلام جناب پیرمحمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عرفان رستمی
ارسال شده در : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400

سلام، موتور برق نفتی با قدرت ۲ کیلووات موجود هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 خرداد 1400

سلام جناب رستمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهران صالحی
ارسال شده در : دوشنبه 06 اردیبهشت 1400

سلام، وقتتون بخیر. قیمت عمده موتور برق ۳ کیلووات بنزینی نفتی چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 اردیبهشت 1400

سلام جناب صالحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عباس علی مرزبان
ارسال شده در : جمعه 22 اسفند 1399

سلام ممنون از اطلاعاتی که قرار داده بودین درمورد قیمت و کجا میشه پیدا کرد حرفی نیست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اسفند 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی ربانی
ارسال شده در : یکشنبه 26 بهمن 1399

من برای مصرف خانگی یک موتور برق سیار بنزینی نفتی می خوام که قیمتش مناسب باشه و دارای توان 3 کیلووات و ترجیحا صدای کم باشه. ممنون میشم قیمت و مشخصات فنی را اعلام بفرمایید (درجایی که ساکن هستم نفت بیشتر در دسترس می باشد.).

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محسن توکلی
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

موتور برق نفتی بنزینی می خوام برای مصرف خانگی که قطعات یدکی موجود باشه، قیمتش مناسب باشه، برند خوبی باشه محبت میکنید راهنمایی فرمائید. ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.