پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار

پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار چیست؟

منبع تحت فشار با نام های دیگری اعم از مخزن دیافراگمی یا منبع تحت فشار نیز شناخته می شود، وظیفه این منبع نگهداری همیشگی حجمی از آب تحت فشار در خود می باشد. در این نوع از انواع پمپ آب خانگی تا زمانی که آب در این منبع تمام نشده و یا فشار مخزن از فشار تنظیم شده در روی پرشر سوییچ کمتر نشود، پمپ استارت نمی شود. آب با فشار تنظيم شده روی پرشرسوئیچ، داخل مخزن متراکم شده و به محض باز شدن شیر آب به درون سیستم لوله کشی جاری خواهد شد.

پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار

بهترین پمپ آب خانگی برای مشتریان گرامی، در صورت عدم تمایل به خرید بوستر پمپ این مدل می باشد، زیرا می توان با تنظیم کلید اتوماتیک از بیهوده استارت زدن پمپ جلوگیری نمود و در نتیجه هم مصرف برق را کاهش داد و هم عمر پمپ افزایش یابد و هم به واسطه کمتر روشن و خاموش شدن پمپ، سر و صدای کمتری ایجاد خواهد شد.

فشار هوای استارت و راه اندازی پمپ در این نوع پمپ قابل تنظیم می باشد، یعنی اگر کلید اتوماتیک را روی حالت حداکثر قرار دهید، در صورتی که هر شیر آبی در مدار پمپ باز شود و به عبارتی دیگر با کمترین مصرف آب، پمپ شروع به کار می نماید. بسته به نوع نیاز شما که در زمان تصمیم گیری در مورد نحوه نصب پمپ آب خانگی به نصاب اعلام می نمایید، می توانید تنظیمات کلید را طوری انجام دهید که در صورتی که فشار به زیر 1، 1.5 و یا 2 بار رسید، پمپ استارت خورده و شروع به کار نماید.

فیلم آموزشی پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار

جهت افزایش طول عمر پمپ آب خود تلاش نمایید منبع دیافراگمی با حجم بالاتر تهیه نمایید. تفکر اشتباهی در میان تامین کنندگان و مصرف کنندگان وجود دارد که می گویند از منبع تحت فشار برای پمپ های 1 اسب به بالا استفاده شود، منبع دیافراگمی برای تمام پمپ ها مناسب است.

اجزاء پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار
  1. پنج راهی
  2. کلید اتوماتیک یا پرشر سوییچ
  3. درجه فشار سنج
  4. منبع انبساط (از 2 تا 500 لیتری)

انواع منبع تحت فشار
منبع تحت فشار آب آکوافیل منبع تحت فشار آب سیم
منبع تحت فشار آب آکوا منبع تحت فشار آب سیم
آکوافیل برند سیم
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر
منبع تحت فشار آب گراندفوس منبع تحت فشار آب پنتاکس
منبع تحت فشار آب گراندفوس منبع تحت فشار آب پنتاکس
لوگو گراندفوس لوگو پنتاکس
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر

مزایای پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار
  • استهلاک کمتر (پمپ تعداد دفعات کمتری استارت می شود.)
  • مصرف برق کمتر
  • نوسانات کمتر فشار آب یا به عبارتی دیگر فشار آب یکنواخت و مناسب

معایب پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار

به دلیل کاهش باد منبع و یا پارگی تیوب، تعداد دفعات سرویس کردن و کنترل آن بیشتر از دیگر مدل ها و این به معنا نیست که در این مدل خود پمپ نیاز به تعمیرات بیشتری دارد.

تیوپ منبع تحت فشار

عمر تیوپ منبع تحت فشار در مصارف آب آشامیدنی، طبق استانداردهای بهداشتی جهانی، در صورتی که تیوپ مرغوب باشد، 4 ماه می باشد. در بازه زمانی 4 ماهه، به طور میانگین تیوپ همانند بادکنک حدود 12000 پر شده و خالی می گردد و به همین دلیل مولکول های پلیمر از سطح تیوپ جدا گردیده و باعث الودگی آب می گردند، لذا بهتر است حداقل سالی دو بار تیوپ را تعویض نمایید تا آب مصرفی شما دچار آلودگی نگردد.

هوای درون منبع دیافراگمی باید چه فشاری داشته باشد؟

فشار هوای درون منبع تحت فشار به عوامل متعددی اعم از حجم منبع دیافراگمی یا همان منبع تحت فشار، تعداد و متراژ طبقات ساختمان، لوله کشی، توان الکتروموتور، تنظیم کلید اتوماتیک و غیره، بستگی دارد. اصولا تعیین بهترین میزان برای فشار هوا در این نوع از پمپ ها تجربی بوده ولی معمولا لوله کش ها به طور نسبی چیزی بین 25 تا 35 psi قرار داده و یا 0.3 بار کمتر از مینیموم فشار راه اندازی پمپ قرار می دهند.

نحوه انتخاب سایز منبه تحت فشار

دقت نمایید که سایز منبع تحت فشار هیچ گونه ارتباطی با فشار آب ندارد و فشار آب تنها موثر از پمپ آب شما می باشد. همانطور که پیشتر گفته شد، منبع تحت فشار برای ذخیره حجمی از آب استفاده شده و حجم آن ارتباط مستقیم با میزان استراحت پمپ و در واقع روشن و خاموش شدن آن دارد، به عبارتی دیگر هر چه میزان سایز منبع تحت فشار بزرگتر انتخاب گردد، پمپ ذخیره آب بیشتری داشته و دیرتر استارت می گردد.

سایز منبع تحت فشار می بایست متناسب با قدرت پمپ باشد و این بدین معنا می باشد که نمی توان از هر منبع انبساطی برای هر پمپ با هر قدرتی استفاده نمود و در صورت انتخاب اشتباه، به الکتروموتور پمپ فشار دو چندانی وارد شده و پمپ با ضربه و سر و صدای بیش از حد روش و خاموش می گردد. همچنین در این صورت طول عمر مخزن کاهش می یابد، پمپ دفعات بیشتری استارت خورده و احتمالا در طول زمان مخزن ترک بخورد.

نحوه نصب پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار

در زمان نصب پمپ آب خانگی می بایست وزن لوله ها مهار گردیده و پمپ شما تکیه گاه وزنی این لوله ها و در معرض فشار نباشد.

نصب پمپ آب خانگی

مطابق با مقررات ملی ساختمان، مبحث 16، پمپ باید از لوله اصلی شهری جدا بوده و در محلی غیر از آن و توسط شیر یکطرفه به سیستم آب شهری وصل گردد، و به عبارتی دیگر، اتصال پمپ به اشنعاب اصلی سیستم آب شهری غیر قانونی می باشد.

تعمیر و نگهداری پمپ آب خانگی با منبع تحت فشار
  • این نوع پمپ می بایست هر 3 تا 6 ماه یک بار سرویس گردد تا عمر آن افزایش یابد.
  • در صورت خرابی مخزن یا منبع تحت فشار (Pressure Tank) به عنوان مهترین جزء در این نوع سیستم آبرسانی، کل سیستم دچار مشکل شده و دائما پمپ روشن و خاموش می گردد.
  • در صورت کاهش فشار هوای تیوپ، خاصیت کشسانی آن از بین رفته و بعد مدتی سوراخ می گردد و می بایست تعویض گردد.
  • همچنین اگر تیوپ داخل منبع تحت فشار، دیر به دیر تعویض گردد، منبع فلزی به سرعت پوسیده و آسیب می بیند.
  • در ورودی منبع تحت فشار از شیر صافی استفاده نمایید چون از ورود اجسام ریز که توسط پمپ و با فشار زیاد به داخل تیوپ پمپاژ می شوند جلوگیری می نماید و در نتیجه به تیوپ آسیبی وارد نمی شود.
  • هر ماه فشار هوای مخزن را چک نمایید تا در اثر پر و خالی شدن متعدد، تیوپ از حالت طبیعی خارج نشود.

همچنین بخوانید
امروزه دریل شارژی یا پیچ گوشتی شارژی به دلیل راحتی استفاده و حمل و نقل ساده توانسته اند کارایی های بسیاری در مصارف صنعتی و خانگی داشته باشند. در ادامه مطالب شما را با بهترین برند های ایرانی و خارجی پیچ گوشتی های شارژی آشنا خواهیم کرد.
ترکمتر یا گشتاورسنج دریل که با نام حلقه تنظیم گشتاور یا Clutch نیز شناخته می شود. به قابلیتی برای باز و بسته کردن پیچ و مهره ها در ابزارآلاتی چون دریل، بکس و پیچ گوشتی ها مرتبط است که تعیین کننده سرعت گشتاوری و عملکرد دستگاه است و برای کاربری های مختلف قابل تنظیم می باشد. با استفاده از اعداد بر روی بدنه دریل می توان میزان گشتاوری دستگاه را تنظیم نمود. از این رو میزان نیروی مود نیاز برای ورود به سطح موردنظر از طریق این بخش قابل تنظیم است.
اگر بخواهیم تفاوت بتن کن و چکش تخریب را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که چکش های تخریب برای تخریب اجسام سخت مانند سنگ، بتن و آسفالت استفاده می شوند اما بتن کن ها معمولا برای تاسیسات، تخریب های ظریف و نصب مورد استفاده قرار می گیرند البته در بررسی تفاوت چکش تخریب و بتن کن باید به فاکتورهایی مانند قدرت، چرخش، نحوه استفاده و در نهایت قیمت توجه کنیم که در ادامه به صورت کامل به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.
جامدی کریستالی با رنگ سفید تا زرد روشن که نوعی نمک محلول در آب می باشد این ترکیب همچنین توانایی حل شدن در الکل هاو اتر ها رانیز دارا می باشد دارای فرمول شیمیایی NaHS بوده و یک ماده بسیار کارآمد در بخش تولید کاغذ و نساجی می باشد.هیدرو سولفیت سدیم همچنین با نام سدیم دی تیونیت نیز شناخته می شود. اگر شما هم قصد خرید هیدروسولفیت سدیم را دارید اولین قدم آشنایی با این ماده است، برای آشنایی با هیدروسولفیت سدیم و شناخت آن با توجه به نوع کاربری به صفحه هایپر صنعت فامکو مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 09 اسفند 1402

سلام، برای یک ساختمان 4 طبقه 4 واحدی با پارکینگ همکف و پمپ 2 اسب ابارا چه منبع تحت فشاری استفاده کنیم؟ ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 10 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، منبع تحت فشار حداقل 24 لیتری گزینه ایده آلی محسوب می شود.

مهرداد پشوتنی
ارسال شده در : پنجشنبه 03 اسفند 1402

با سلام و عرض ادب. یک ساختمان 4 طبقه واحدهای 72 متری + پارکینگ طبقه همکف لطفا تمامی تجهیزات مورد نیاز برای رفع کمبود فشار آب راهنمایی بفرمایید و حجم منبع آب بخاطر فضای موجود منبع 300 لیتر افقی برای ما کاربرد دارد؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 07 اسفند 1402

سلام و عرض ادب، پمپ یک اسب جتی به همراه منبع تحت فشار 24 لیتری و کلید اتوماتیک و پنج راهی و درجه باید تهیه بفرمایید. منبع ذخیره هر چی بزرگتر باشد بهتر است.

علی رکرک
ارسال شده در : دوشنبه 23 بهمن 1402

سلام، خسته نباشید. ما یک ساختمان پنج طبقه داریم که یک پمپ 1.5 اسب داریم حالا به علت کمبود آب و افت فشار می خواهیم یک منبع آب زیر پله ای 1500 بزاریم آیا با این پمپ جواب م یده یا باید پمپ جداگانه بزاریم؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، منبع ذخیره رو بگذارید اگر میزان ورودی آب خیلی کم بود سپس پمپ پرکن منبع تهیه کنید.

امین
ارسال شده در : جمعه 13 بهمن 1402

سلام، ما یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی متراژ 85 متر در هر طبقه هستیم الان یک پمپ جتی 1 اسب داریم و اتومات منبع تحت فشار و منبع ذخیره نداریم، مشکلی که داریم این که طبقات سه و چهار بعضی اوقات که فشار آب کم می شه شیر رو باز می کنند آب نمیاد و باید بریم از طبقه اول آب باز کنیم تا پمپ به کار بیافته برای حل این مشکل آیا با این قدرت پمپ می تونیم ی منبع 1000 لیتری بزاریم، آیا راه درستش همین؟ مرسی.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 16 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بهترین کار نصب منبع ذخیره می باشد.

مهدی
ارسال شده در : یکشنبه 01 بهمن 1402

سلام، ما در یک ساختمان 5 طبقه دو واحدی با متراژ 140 متری هستیم. جدیدا طبقات 4 و 5 می گن افت فشار آب در ساعات پر مصرف دارن. بعضی از واحدها می گن یک مخزن 1500 لیتری بر روی خرپشته قرار دهیم و بعضی ها می گن پمپ تحت فشار بگذاریم. به نظر شما کدام روش بهتر است؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 02 بهمن 1402

سلام و عرض ادب، بهترین راه استفاده از سیستم پمپاژ در طبقه همکف است. توصیه می شود پمپ 2 اسب دو پروانه استفاده نمایید.

محمدامین آذرمیان
ارسال شده در : شنبه 09 دی 1402

سلام، وقتتون بخیر باشه. ما یه خونه 220 متری داریم که کلا یک طبقه هست و 4 نفریم و منبع آب 500 لیتری با پمپ جتی 1 اسب پنتاکس اصلی داریم. الان می خوایم منبع تحت فشار بهش اضافه کنیم تا پمپ کمتر خاموش و روشن بشه. منبع تحت فشار با چه حجمی رو صلاح می دونید و اینکه چه برند و چه مدلی باشه؟ اگه یه مقدار بهتر و قدرتمند از نیازمون هم باشه مشکلی نداره. یک سوال دیگه ای هم داشتم منبع تحت فشار تیوپی بهتره یا دیافراگمی؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 10 دی 1402

سلام و عرض ادب، برای کاربری شما منبع تحت فشار 24 لیتری تیوپی کاوش ایران توصیه می شود.

افشار
ارسال شده در : شنبه 09 دی 1402

با سلام، یک پمپ آب با مخزن تحت فشار 50 لیتری برای یک ساختمان 4 واحده حتما باید منبع ذخیره داشته باشه یا همین طوری هم از نظر اداره آب و فاضلاب مشکلی نداره استفاده شه؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 11 دی 1402

سلام و عرض ادب، داشتن مخزن ذخیره آب در سیستم پمپاژ الزامی نبوده ولی وجود آن یک حسن محسوب می شود.

نفر
ارسال شده در : دوشنبه 04 دی 1402

سلام، ما یک خانه کلنگى 3 طبقه داریم که حمام بین طبقه 2 و 3 قرار دارد، فشار آب به شدت کم است. چه پمپی پیشنهاد می دین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 دی 1402

سلام و عرض ادب، پمپ 1 اسب بخار بشقابی ابارا ایران مدل Cma100 برای کاربری مورد نظرتان مناسب است.

میثم مولایی
ارسال شده در : یکشنبه 05 آذر 1402

درود بر شما، برای یک ساختمان 4 طبقه 8 واحده که در برخی از ساعات فشار آب کم می شود شما چه سیستمی رو پیشنهاد می دین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 آذر 1402

سلام جناب مولایی عزیز، استفاده از پمپ 1.5 اسب دوپروانه به همراه منبع 80 لیتری برای ساختمان شما مناسب است.

امیر کریمان
ارسال شده در : یکشنبه 30 مهر 1402

سلام، آیا وجود منبع آب تاثیری روی هزینه آب دارد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام جناب کریمان عزیز، خیر، منبع آب تاثیری در هزینه آب ندارد.

مهدی مهدوی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 مهر 1402

سلام و احترام، در ساختمانی 10 واحدی در 4 طبقه ساکن هستم، قبلا لوله کشی پمپ 2 اسب به علاوه 4 منبع تحت فشار 25 لیتری نصب کرده با این منطق که در صورت خرابی یکی از منبع ها، مابقی در مدار انجام وظیفه می کنند، اما لوله کشی که اخیرا برای تعمیر و سرویس به مجموعه آمده نظر بر این دارد که باید از یک منبع 100 لیتر استفاده شود، نظر فنی شما چیست؟ سپاس از پاسخگویی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 مهر 1402

سلام جناب مهدوی عزیز، غالبا از یک منبع برای این مهم استفاده می شود اما توصیه ما استفاده از یک منبع 100 لیتر می باشد.

رضایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 شهریور 1402

سلام، عرض ادب. برای پمپ آب پنتاکس اصل ایتالیا 2 اسبی می تونیم منبع تحت فشار 300 لیتری بگذاریم؟ چون شنیدم از چند فروشنده که گفتن برای 2 اسبی نهایتا تا 200 لیتری مناسبه و بیش از اون، بهش فشار میاد، آیا این حرف درست است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مهر 1402

سلام دوست عزیز، توصیه ما نیز منبع 200 لیتری است، زیرا مابه التفاوت خرید منبع و تیوپ زیاد است و مقرون به صرفه نمی باشد.

تقوی
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام، آپارتمان ما 12 واحد در 6 طبقه است و یه پمپ آب 2 اسب ایتالیایی داریم با یه منبع انبساط 30 لیتری و 2 تا منبع آب (یکی 1000 لیتری و یکی دیگه 6000 لیتری)، آیا منبع انبساط جوابگو هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، توصیه ما استفاده از منبع تحت فشار 100 لیتری یا بیشتر می باشد.

محمود نیکو
ارسال شده در : جمعه 17 شهریور 1402

سلام، وقت بخیر. امروز یک پمپ 3 اسب دو پروانه لئو با مخزن تحت فشار 100 لیتری هاماک و مخزن ذخیره 1000 لیتری نصب کردیم. ساختمان ما 5 طبقه 2 واحدی با متراژهای 100 و 85 متر می باشد و 5 واحد از 10 واحد هنوز ساکن نشده اند و خالی می باشد ولی ساکنین طبقه پنجم زیاد راضی نیستند و می گویند فشار آب زیاد تغییر نکرده. طبقات اول و دوم فشار خوبی دارند به نظر شما علت چیست؟ در ضمن پمپ روی 6 بار off و روی 4.5 بار on می شود. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام جناب نیکو عزیز، چنین پمپی برای این تعداد واحد با متراژ مذکور، ظرفیتی بیش از نیاز شما دارد. شما حتی می توانید از پمپ 2 اینچ استفاده کنید. لطفا برای بررسی سیستم پمپاژ و لوله کشی به یک کارشناس نصب ماهر مراجعه نمایید.

اریانا
ارسال شده در : جمعه 03 شهریور 1402

سلام آقای مهندس‌، وقتتون بخیر. ببخشید ما برای 3 واحد ساختمان تک واحدی یک پمپ 1 اسب گرفتیم با ست کنترل، جدیدا در ساعاتی که فشار آب کم می شه ست کنترل و پمپ روشن نمی شه و می بایست یک بار پریز ست کنترل از برق کشیده بشه و مجددا وصل بشه. در ساعات عادی دیگه هیچ مشکلی نیست و فقط در زمانی که برای 3 یا 4 ساعت هیچ شیر آبی باز نمی شه این اتفاق میوفته‌. ممنونم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، ست کنترل ها به صورت پیش فرض نسبت به کاهش یا عدم فشار آب در ورودی پمپ حساس هستند. راه های مقابله با این چالش، نصب منبع ذخیره قبل از پمپ یا تعویض ست کنترل با کلید اتوماتیک است.

علی تبریزی
ارسال شده در : پنجشنبه 02 شهریور 1402

سلام، ببخشید یک سوال داشتم. اگر در ساعاتی از شبانه روز فشار شبکه آب شهری زیاد باشه وقتی شیر را باز می کنیم پمپ کار نخواهد کرد یا فارغ از فشار شبکه آبرسانی پرشر سوئیچ پمپ را روشن خواهد کرد؟ امکان دارد همچین سیستمی تعبیه کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام جناب تبریزی عزیز، پمپ های آب اتوماتیک به نحوی طراحی و نصب می گردند که هنگام ورود مصرف کننده به مدار (هنگام باز شدن شیر و برداشت آب)، پمپ نیز وارد مدار شود. این موضوع ارتباطی به کم یا زیاد بودن فشار ورودی شبکه آبرسانی ندارد.

ساعی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1402

سلام آقای مهندس، آپارتمان ما 4 تا‌ تک واحده که هر کدوم 85 مترمربع هستند. مخزن فشار 24 لیتری و پمپ 1 اسب جتی داریم که استهلاک پمپ به علت خاموش و روشن شدنه زیاد‌ بالا هست‌. اگه منبع فشار 60 لیتری بگذاریم، کار‌ می کنه و مشکل کار‌ کرد‌ ایجاد‌ نمی کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، منبع 60 لیتری، تعداد دفعات روشن و خاموش شدن پمپ برای برداشت جزئی آب (در حد یک پارچ) را کاهش می دهد.

رضا سنایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1402

سلام آقای مهندس، یک ساختمان 3 طبقه داریم. کلا 3 واحد و هر واحد 64 مترمربع که پارکینگ هم ندارد و واحد اول در طبقه همکف قرار دارد. کلا ارتفاع ساختمان 10 متر است. یک پمپ 1 اسبی بشقابی الکتروژن داریم که می خواهیم در پشت بام نصب کنیم. آیا پمپ 1 اسب بشقابی برای این 3 واحد کافی است . از طرفی مخزن تحت فشار با چه حجمی باید بگیریم؟ پیشاپیش از راهنمایی شما تشکر می کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 مرداد 1402

سلام جناب سنایی عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب توصیه می شود مشروط بر اینکه قبل از پمپ منبع ذخیره بگذارید. منبع تحت فشار 24 لیتری مناسب است.

رضا جمشیدی
ارسال شده در : جمعه 13 مرداد 1402

سلام جناب مهندس، جمشیدی هستم. منزل 3 طبقه که کلا 4 واحد است چه پمپ آب و چه منبع تحت فشاری باید استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب جمشیدی عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب جتی با منبع تحت فشار 24 لیتری توصیه می شود.

محمد حسین عشقیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 تیر 1402

سلام، ساختمان ما در 3 طبقه با زیرزمین 7 واحد هستیم. بهترین نوع پمپ حداقل 2 اسب از نوع اورجینال با مخزن تحت فشار و متعلقات مربوطه، پیشنهاد شما چه برندی می باشد؟ اگر موجود دارید لطفا قیمت آن را در صورت امکان برام ارسال نمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام جناب عشقیان عزیز، پمپ 2 اسب پنتاکس ایتالیا مدل cb210/01 به همراه منبع تحت فشار 100 لیتری ایرانی با تیوپ ایتالیایی توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما در ارتباط خواهند بود.

شاپوری
ارسال شده در : جمعه 09 تیر 1402

سلام، برای یک چاه 14 متری با مقدار آب 4 متر برای خانه همکف، یک پمپ ایرانی 1 اسب در چاه نصب کرده ام و از اتوماتیک ایکار نزدیک درب چاه، داخل چاه استفاده شده و خروجی به لوله کشی ساختمان که به آب شهری وصل هست، وصل شده توسط یک شیر یکطرفه بالای اتوماتیک گذاشته ام و با شیر گازی آب شهری بسته و این پمپ به خانه وصل می شود. می خواستم بدانم بدون منبع انبساط به پمپ فشار میاد؟ مانومتر بعد بستن شیر آب تا فشار 4.5 می رود و بعد پمپ خاموش می شود. در حالت کار حدودا روی 2 بار هست. به سیستم لوله کشی که لوله نیوپایپ هست مشکل ایجاد نمی کند؟ شیر یکطرفه جای درست نصب شده؟ متشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام دوست عزیز، نیازی به نصب منبع تحت فشار ندارید. 4.5 بار فشار به اتصالات شما آسیبی وارد نمی کند.

رسول قرایی
ارسال شده در : دوشنبه 05 تیر 1402

سلام جناب مهندس، برای یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی هر واحد 120 متر با پمپ پدرولا تک اسب بشقابی، چه نوع مخزن فشار آب مناسب می باشد؟ آیا با نصب مخزن فشار مشکل فشار آب حل می شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 11 تیر 1402

سلام جناب قرایی عزیز، پمپ 1 اسب بشقابی برای مشخصات فوق، جوابگو نمی باشد. استفاده از پمپ 1 اسب جتی با منبع تحت فشار 24 لیتری توصیه می شود.

اصغر زین الدینی
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام، ساختمان ما 4 طبقه است و هر طبقه یک واحد 150 مترمربعی دارد. پمپ 1 اسب و مخزن انبساط 50 لیتری داریم. در تابستان و در طول روز با باز کردن شیر آب در طبقه چهارم پمپ استارت نمی شود. اما به محض باز کردن شیر در طبقه سوم یا بقیه طبقات، پمپ استارت می شود. این مشکل فقط برای طبقه چهارم و در تابستان است. ممنوم می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام جناب زین الدینی عزیز، لازم است فشار پمپ را به کمک کلید اتوماتیک بالاتر ببرید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

فاطمه مونسی
ارسال شده در : جمعه 02 تیر 1402

سلام، وقتتون بخیر. برای ساختمان 4 طبقه 20 واحد، مخزن پمپ 100 لیتری جوابگو هستش؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

سلام سرکار خانم مونسی عزیز، بهتر است از منبع تحت فشار 200 لیتری استفاده کنید.

محمود گرشاسبی
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام، ما یک ساختمان 6 طبقه داریم که هر طبقه 4 واحد 70 متری که مجموعا 24 واحد است. برای این تعداد واحد چه پمپی مناسب است؟ لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 31 خرداد 1402

سلام جناب گرشاسبی عزیز، بهترین گزینه پمپ 3 یا 4 اسب دو پروانه می باشد.

جهان
ارسال شده در : جمعه 26 خرداد 1402

سلام، وقت بخیر. پمپ ½ با منبع 6 لیتری برای همکف گرفتم. مشکل اینه که پمپ یه سر استارت می کنه، بخصوص زمانی که کولر آبی روشنه و هر 5 ثانیه روشن خاموش می شه. زمانی که شیر آب بازه پمپ یکسره کار می کنه و دیگه قطع نمی کنه. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، توصیه می شود از منبع تحت فشار بزرگتر استفاده نمایید. به طور مثال منبع 20 لیتری مناسب است.

افشین خزایی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 خرداد 1402

سلام، با تشکر از اطلاعات و سایت آموزنده و کارآمد شما، بنده برای یک سوییت 40 متری واقع در طبقه همکف که منبع اب 500 لیتری روی سقف آن قرار دارد، نیاز به پمپ آبی مناسب دارم که امکان استفاده مستمر از پکیج رو فراهم کنه. ضمنا آب بهداشتی هست ولی جهت آشامیدن استفاده نمی شود. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام جناب خزایی عزیز، بهترین گزینه برای شما پمپ نیم اسب بخار سری PM45 است.

علی هدایتی
ارسال شده در : دوشنبه 22 خرداد 1402

سلام و درود، برای طبقه اول روی پارکینگ، پمپ برای جبران فشار کم آب برای مساحت 80 مترمربع می خواستم. بی زحمت راهنمایی بفرمایید چه پمپی از کدام برند مناسب است؟ حدود 3 مترمربع در نور گیر هم محل نصب هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 24 خرداد 1402

سلام جناب هدایتی عزیز، استفاده از پمپ آب نیم اسب PM45 پنتاکس توصیه می شود.

فرزام نوید
ارسال شده در : شنبه 20 خرداد 1402

سلام، جهت تامین فشار آب دو یونیت دندانپزشکی احتیاج به یک پمپ دارای مخزن کوچک دارم. چه پیشنهادی دارید؟ حدود قیمت چقدر است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 خرداد 1402

سلام جناب نوید عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضا حقیقت
ارسال شده در : دوشنبه 08 خرداد 1402

با سلام و احترام، برای آپارتمان 4 طبقه 6 واحدی، پمپ آب 2 اسب گرفتم (قبلی 1 اسب بود)، فشار آب واحدها خیلی زیاد شده ولی با منبع انبساط 24 لیتری که از قبل داشتیم همخونی نداره و دائما اتومات می کنه. منبع انبساط مناسب چند لیتری بگیرم؟ ضمنا اگر در کنار منبع 24 لیتری موجود یک منبع 24 لیتری دیگه هم وصل کنیم، اصولی هست یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 خرداد 1402

سلام جناب حقیقت عزیز، منبع تحت فشار 60 لیتری تهیه بفرمایید.

سید علی هاشمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 اردیبهشت 1402

سلام مهندس جان، یک پمپ آب نیم اسب بشقابی برای یک واحد 170 متری در طبقه دوم استفاده می کنم. می شه از منبع انبساط استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402

سلام جناب هاشمی عزیز، منبع تحت فشار 8 لیتری گزینه مناسبی برای شما است. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

سید علی هاشمی
ارسال شده در : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402

سلام، مهندس جان ببخشید متوجه امتیاز دادن نشدم. ممنون از راهنمایی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

سلام جناب هاشمی عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

حسین قهرمانی
ارسال شده در : شنبه 23 اردیبهشت 1402

سلام جناب استاد، احتیاج به راهنمایی دارم. یک آپارتمان 12 واحدی 4 طبقه برای سیستم آبرسانی مخزن در پارکینگ، 2 عدد پمپ پرشر سوئیچ و منبع انبساط و یک مخزن در پشت بام و در آخر انشعاب کلکتور داخل پارکینگ و کنتورها به سمت مصرف کننده نقشه ای که بشود از روی اون اجرا کرد مد نظرتون نیست؟ ممنون می شوم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402

سلام جناب قهرمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

خرسند
ارسال شده در : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402

سلام، برای یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی برای انتخاب پمپ و منبع تحت فشار راهنمایی می خواستم. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، بهترین گزینه برای شما استفاده از پمپ 1 اسب بخار جتی به همراه منبع تحت فشار 28 لیتری می باشد.

جاسمی
ارسال شده در : چهارشنبه 23 فروردین 1402

سلام، واحد بنده در طبقه از پنجم از 5 طبقه است و تک واحدی می باشد. البته با احتساب پارکینگ طبقه 6 می شه. متراژ واحدم 120 مترمربع است و می خوام جداگانه برای واحدم داخل پارکینگ پمپ و منبع تحت فشار نصب کنم. می شه راهنمایی بفرمایید چه پمپ و منبعی مناسب هست؟ سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ 1 اسب بخار جتی به همراه منبع تحت فشار 8 لیتری برای شما توصیه می شود.

کیامرز پالیزبان
ارسال شده در : شنبه 19 فروردین 1402

سلام و احترام، ساختمان ما 5 طبقه 2 واحدی است و 2 طبقه پارکینگ که جمعا 7 طبقه است. محل مخزن و پمپ در ساختمان جاسازی نشده و مجبوریم در حیاط نصب کنیم. محل مخزن تا فلکه آب ساختمان 6 متر و با احتساب برگشت 12 متر است. قصد داریم مخزن 1000 لیتری با پمپ و منبع انبساط و سایر متعلقات برای شرایط فشار پایین آب نصب کنیم. لطفا بنده را هدایت فرمایید. سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

سلام جناب پالیزبان عزیز، توصیه می کنیم از منبع ذخیره آب بزرگتر (حداقل 2000 لیتری) استفاده نمایید. پمپ پیشنهادی ما برای مصرف شما پمپ 3 اسب بخار 2 پروانه تکفاز می باشد.

محمد مهدی
ارسال شده در : چهارشنبه 28 دی 1401

سلام، متراژ واحد ۸۰ متر است.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از پمپ بی صدا مدل pz250 یا 3ps04 توصیه می شود.

محمد مهدی
ارسال شده در : یکشنبه 04 دی 1401

سلام، وقت بخیر. واحد ما طبقه چهارم است و بعضی وقت ها که چند واحد پایینی همزمان از آب استفاده کنند، ما با مشکل مواجه می شیم. حتی پکیج هم خطا می دهد و خاموش می شود. آیا می شود در ورودی واحد خودم در طبقه چهارم پمپ نصب کنم؟ اگر می شود با چه مشخصاتی؟ تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 دی 1401

سلام جناب مهدی عزیز، برای رفع مشکل حتما باید از یک پمپ مجزا برای واحدتان استفاده نمایید. لطفا متراژ واحد را ذکر بفرمایید.

صمصامی
ارسال شده در : پنجشنبه 19 آبان 1401

سلام، وقت بخیر. برای یک واحد آپارتمان 160 مترمربعی در طبقه 4 چه پمپی با چند اسب و مخزن چند لیتری و منبع انبساط لازمه؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 آبان 1401

سلام دوست عزیز، لطفا محل مورد نظر برای نصب پمپ را ذکر نمایید.

تهرانی
ارسال شده در : چهارشنبه 11 آبان 1401

سلام، وقت بخیر. برای یک واحد ویلایی پمپ 1 اسب و مخزن 300 لیتر، منبع انبساط چند خوبه گذاشته بشه؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 12 آبان 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سیاوش تقوی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 آبان 1401

سلام، وقتتون بخیر. منزل ما ویلایی است و آب مصرفی ما مستقیم از منبع پایین است و منبع پشت بام برای ذخیره هست. پمپ ما 1 اسب است. چه منبع انبساطی بهتر است که استفاده کنیم؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 12 آبان 1401

سلام جناب تقوی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی راز معجونی
ارسال شده در : جمعه 01 مهر 1401

سلام، ساختمان ما 5 طبقه 3 واحدی است و واحدهای 50، 70 و 130 مترمربعی دارد. طبقه پنجم 2 واحدی و در کل 14 واحد هستیم. لطفا توان پمپ و چند پروانه بودن آن را راهنمایی بفرمایید. بیشتر مشکلات ما دبی آب در طبقات بالاست.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 مهر 1401

سلام جناب راز معجونی عزیز، استفاده از پمپ 3 اسب 2 پروانه توصیه می شود.

سید مرتضی به جان
ارسال شده در : چهارشنبه 09 شهریور 1401

سلام، روز شما بخیر. ساختمان ما 6 طبقه 17 واحده می باشد با احتساب پارکینگ و همکف می شود 8 طبقه که واحد ها 100 مترمربعی هستند. برای ساختمان ما چه پمپ و چه مخزن تحت فشاری نیازه؟ قیمت متوسط بازار چه برندی هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 09 شهریور 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از یک پمپ 4 اسب 2 پروانه به همراه منبع تحت فشار 200 لیتری توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

حریف امرایی
ارسال شده در : دوشنبه 17 مرداد 1401

سلام، ما یک پمپ آب داریم که تا به امروز قشنگ کار می کرد. استارت می خورد اما از امروز غروب دیگه استارت نمی خوره. شیر آبو باز می کنم روشن نمی شه. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 19 مرداد 1401

سلام جناب امرایی عزیز، توصیه می شود از یک کارشناس تعمیرات به صورت حضوری کمک بگیرید.

احمد توکلی
ارسال شده در : دوشنبه 03 مرداد 1401

سلام، روزتون بخیر. ساختمان ما 4 طبقه 8 واحدی هستش و حدود 10 سال هست که 1 پمپ 1 اسبی با مخزن فشار 100 لیتری نصب کردیم و استفاده می کردیم. چند روز پیش برای سرویس سالانه و بازید یک سرویس کار اوردیم و گفت تیوپ مخزن سوراخ شده و این مخزن برای این پمپ زیاد هستش و باید یک مخزن 60 یا 80 لیتری نصب بشه تا پمپ کمتر کار کنه. می خواستم بدونم نظر ایشون درست یا نه؟ممنون از پاسخگویی شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 مرداد 1401

سلام جناب توکلی عزیز، خیر، این کار به دلیل افزایش فشار روی پمپ توصیه نمی شود.

میلاد لاهیجی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 تیر 1401

سلام، پمپ جتی یک اسب سیستما با منبع تحت فشار ۲۴ لیتری برای تک واحد طبقه دوم نصب هست. در صورتی که بخوام پمپ کمتر کار کنه میتونم از چه حجم منبع تحت فشاری استفاده کنم؟ سپاس

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 29 تیر 1401

سلام جناب لاهیجی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 تیر 1401

سلام، من یک منبع 300 لیتری دارم. بادش چقدر باید باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 تیر 1401

سلام دوست عزیز، باد منبع می بایست روی 0.2 بار کمتر از جریان (بار) کلید اتوماتیک و درجه استارت تنظیم شود.

زردشت
ارسال شده در : دوشنبه 06 تیر 1401

سلام، طبقه همکف ما پارکینگ هست و پمپ اونجا قرار داره. 4 طبقه 4 واحد هم هستیم مجموعا 16 واحد. برای پمپ 2 اسب 2 پروانمون مخزن انبساط باید چند لیتری باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 تیر 1401

سلام دوست عزیز، یک منبع انبساط 100 لیتری مناسب خواهد بود.

سعید فضلی
ارسال شده در : دوشنبه 30 خرداد 1401

سلام، ما در یک ساختمان 5 طبقه هستیم با 9 واحد. طبقه اول، تک واحد و بقیه طبقات 2 واحدی و هر کدام ۶۰ متر مربع هستند. یک پمپ 2 اسب داریم و یک منبع انبساط 50 لیتری. ست کنترل پمپ جوری تنظیم شده که روی 4 بار عمل می کنه و روی 6 بار قطع می کنه اما چند وقتی هست که این روشن و خاموش شدن پمپ خیلی زیاد شده یعنی به محض اینکه روی 6 بار قطع می کنه، فشار دوباره خیلی سریع افت می کنه و به 4 می رسه و پمپ دوباره کار می کنه. ظاهرا فشار منبع انبساط کم شده. الان چند تا سوال داشتم. فشار قطع و وصل پمپ درست هست؟ فشار منبع انبساط فکر می کنم 1 بار یا 1.5 بار است. با توجه به فشار قطع و وصل پمپ که گفتم، آیا فشار منبع انبساط کم نیست؟ اصلا آیا این قطع و وصل مداوم پمپ ربطی به منبع انبساط دارد؟ آیا خودمون می تونیم با یک پمپ باد، فشار منبع رو زیاد کنیم؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 خرداد 1401

با عرض سلام و احترام، لطفا بفرمایید که این محصولات را از کجا تهیه کرده اید؟ در صورت خرید آن ها از فامکو طبق برچسب خدمات پس از فروش درج شده روی کالا عمل نمایید و یا اگر از جای دیگری خریداری نموده اید بفرمایید تا همکاران واحد تعمیرات با شما تماس بگیرند.

محمد مهدی عشایری
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام، در 1 ساختمان 3 طبقه، هر طبقه 2 واحد و در مجموع 6 واحد 70 متری هستیم. برای خرید پمپ، مخزن ذخیره و مخزن تحت فشار راهنمایی می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 21 خرداد 1401

سلام جناب عشایری عزیز، یک پمپ 1.5 اسب 2 پروانه به همراه مخزن و منبع تحت فشار 60 لیتری توصیه می شود.

صدر
ارسال شده در : جمعه 13 خرداد 1401

سلام، مجتمعی با 5 طبقه (4 طبقه 2 واحدی و 1 طبقه پارکینگ) و هر واحد 100 متر مربع، چه نوع پمپ آبی نیاز دارد؟ با فرض قرار دادن پمپ در موتورخانه که واقع در پارکینگ است. علاوه بر پمپ چه قطعات دیگری باید تهیه شود؟ چه حجم مخزن آب مناسب 8 واحد است؟ ضمنا مجتمع با قدمت 30 سال ساخت است. آیا به علت قدیمی بودن لوله کشی ها، فشار آب ایجاد شده توسط پمپ باعث ترکیدگی لوله ها، اعم از لوله های آب یا شوفاژ می شود؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام جناب صدر عزیز، در زمینه تاثیر قدمت ساختمان و لوله کشی اطلاعاتی نداریم. اما برای ساختمان 5 طبقه یک پمپ 2 اسب 2 پروانه به همراه یک مخزن ذخیره 2000 لیتری مناسب است.

محسن رفیغی
ارسال شده در : شنبه 07 خرداد 1401

سلام، برای یک ساختمان سه طبقه مسکونی روی پیلوت، تک واحدی هر واحد 50 متر مربع لطفا راهنمایی بفرمایید. چه پمپ و منبع تحت فشاری نیاز هست؟ لطفا اگر قطعه دیگری لازمه بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 خرداد 1401

سلام دوست عزیز، پمپ 1 اسب جتی به همراه منبع تحت فشار 60 لیتری مناسب است.

سعید نصری
ارسال شده در : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401

سلام، وقت شما بخیر. مشکل بنده با مخزن تحت فشار هست. مخزن 60 لیتریه. تیوپش سالمه و فشار باد هم روی سی و خورده ای درجه هستش. پمپ آب 1 اسب بشقابی. مشکلی که هست این مخزن نهایتا بعد از خاموش شدن موتور به زور 10 تا 12 لیتر آب ذخیره می کنه. آیا موتورم ضعیفه که نمی تونه آب رو با قدرت وارد مخزن کنه؟ فشار گیج باد بعد از خاموش شدن پمپ نهایت به 40 psi می رسه. اگر پمپ ضعیفه لطف کنید بفرمایید بگید چه پمپی مناسبه؟ جتی، بشقابی، دوپروانه ای، یک اسب دو اسب؟ من می خوام این مخزن تا جایی که می شه پر بشه. ممنون و سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401

سلام جناب نصری عزیز، نکته اول اینکه حداکثر فشار ایجاد شده توسط پمپ 1 اسب بشقابی 3.5 بار است. مخزن باید 0.5 بار کمتر از فشاری که پمپ را روشن می کند پر باد شود. اگر مخزن نیز 3.5 بار یا 35 درجه پر شود، پمپ توان روشن شدن ندارد. نکته دوم این است که در صورت استفاده از مخزن 60 لیتری، برای روشن شدن پمپ نیاز نیست حتما از 60 لیتر آب استفاده شود، زیرا پمپ پس از استفاده 30 تا 40 لیتر آب روشن خواهد شد. بنابراین مشکل از پمپ نیست. اگر نیاز به تهیه پمپ قوی تر دارید، پمپ جتی هم می تواند برای شما مناسب باشد.

سرخیل
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 فروردین 1401

با سلام مجدد و تشکر از پاسخگویی شما. برای یک ساختمان 4 طبقه (با پارکینگ 5 طبقه می شه) و مجموعا 8 واحد، منبع فشاری با چه حجمی توصیه می کنید؟ حدود هزینه خرید و نصب آن چقدر می شود؟ سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 اردیبهشت 1401

سلام جناب سرخیل عزیز، به شما پیشنهاد می شود یک منبع تحت فشار 100 لیتری نصب بفرمایید.

سرخیل
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 فروردین 1401

با عرض سلام و وقت بخیر.ما یک ساختما 4 طبقه مجموعا 8 واحد داریم. در برخی ایام سال مانند تابستان که مصرف آب زیاد است و فشار کلی شهر کم می شود، پمپ استارت نمی شود. در طبقه 4 با باز گذاشتن شیر، پمپ استارت نمی خورد ولی به محض اینکه شیر آب طبقات پایین باز شود پمپ فعال می شود و آب به طبقه چهار هم می رسد. ممنون می شم بفرمایید مشکل از کجاست و چه اقدامی باید کرد؟ در ضمن پمپ ما مستقیم به لوله شهر وصل می شود و وقتی مخزن آب ساختمان را در مدار قرار می دهیم پمپ اصلا استارت نمی شود و اینکه پمپ مخزن دیافراگمی هم ندارد.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 فروردین 1401

سلام، دلیل این مشکل استفاده از ست کنترل می باشد. ست کنترل باید حذف شده و پمپ با مخزن دیافراگمی راه اندازی شود.

علی سلطانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 فروردین 1401

سلام، وقت بخیر. ساختمان چهار طبقه 8 واحدیه با متراژ هر واحد 70 متر. پمپ آب ما از نوع دیجیتال هست که سالی یکبار دچار مشکل می شه و دستگاه دیجیتالش می سوزه. خواستم ببینم پیشنهاد شما برای حل این مشکل چیه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 فروردین 1401

سلام، اگر منظور شما از پمپ دیجیتال، ست کنترل می باشد، باید در نظر داشته باشید که تعمیر این قطعه توجیه اقتصادی ندارد و پیشنهاد می شود یک ست کنترل نو با برند معتبر خریداری نمایید.

نصیر خیری
ارسال شده در : پنجشنبه 11 فروردین 1401

با سلام و درود فراوان، خانه ای سه طبقه است که وقتی شیر آب طبقه 1 یا 2 باز می شود، آب به طبقه 3 نمی رسد. درست بعد از خروجی کنتور یک فشار سنج نصب کردم و در حالت عدم مصرف آب، فشار روی 2 بار است و وقتی شیر آب در طبقه 1 یا 2 باز می شود، فشار به 1 بار می رسد. آیا علت این افت فشار شدید، کم بودن فشار شبکه است یا فلکه قبل و بعد از کنتور مثلا نیمه باز است؟ آیا راهی برای چک کردن این موضوع هست؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام جناب خیری عزیز، برای یافتن علت افت فشار باید بازدید حضوری از محیط صورت بگیرد. اما اگر به پمپ نیاز دارید، می توانید یک پمپ جتی 1 اسب بخار نصب کنید تا این مشکل بر طرف شود. حالت استاندارد اینست که یک منبع ذخیره بعد از کنتور و پمپ بعد از منبع ذخیره قرار گیرد.

مالک
ارسال شده در : چهارشنبه 03 فروردین 1401

با سلام، آیا شما کار اجرای سرویس پمپ رو انجام می دهید یا خیر؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 فروردین 1401

سلام جناب مالک عزیز، همکاران واحد تعمیرات با شما تماس خواهند گرفت.

محمد یوسف تبار
ارسال شده در : دوشنبه 11 بهمن 1400

سلام، ساختمان ما 4 طبقه است که در هر طبقه 6 واحد وجود دارد، یعنی در کل 24 واحد. برای داشتن یک فشار مناسب چه پمپی و با چه منبعی پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 بهمن 1400

سلام، یک پمپ 2 پروانه 2 اسب بخار برای شما مناسب است.

احمد لاهیجانیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 14 دی 1400

سلام، من می خوام برای باغ ویلایی ام در مورد مسائل مربوط به آب مانند انتقال آب از جوی به داخل تا فاصله حدود 10 نا 20 متر و استفاده از آب سهمیه ای کشاورزی ذخیره، انتقال و آب آشامیدنی مصرفی مشاوره بگیرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 15 دی 1400

سلام و عرض ادب، به رویس چشم، با شما تماس گرفته خواهد شد.

عبدالرضا ملکوتی
ارسال شده در : دوشنبه 29 آذر 1400

با سلام، پمپ آب برند مناسب ساختمان 4 طبقه با 2 واحد 65 متری، همراه با منبع و متعلقات و نصب چه مبلغی تمام می شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 آذر 1400

سلام جناب ملکوتی عزیز، یک پمپ جتی 1 اسب بخار همراه با منبع 60 لیتری، پنج راهی، درجه و کلید پنج بار به شما توصیه می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

فرزاد
ارسال شده در : دوشنبه 08 آذر 1400

درود برشما، پمپ آب برای ساختمان می خواستم که قیمت مناسب تا 1,500,000 باشه. چه برندی موجوده؟ حالا چه محیطی، بشقابی و یا جتی باشه. منزل ویلایی هست، آب شیرین، ولی در منطقه گرمسیری ایرانشهر هستیم. سوال دیگم اینه که پرشر سوییچ بهتره یا کلید دیجیتال پمپ؟ سوال دیگم اینه که آیا میشه رادیات خودرو را با فن آن به پمپ نصب کرد و آب را خنک کند؟ چون در تابستان آب لوله جوش می شه و اصلا نمی شه استفاده کرد. چگونه هواکش رادیات را با پمپ آب هماهنگ کنیم که وقتی پمپ شروع به روشن شدن کرد، هواکش هم روشن بشه و آب را خنک کند؟ یعنی چه وسیله ای می خواد؟ ممنون از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آذر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهمن هاتف
ارسال شده در : چهارشنبه 03 آذر 1400

با سلام به استاد گرامی، من در یک بلوک 4 طبقه 8 واحدی هستم. از زمانی که پمپ آب نصب کردیم کنتور آب مقدار مصرف بسیار زیادی را نشان می دهد. آیا پمپ آب می تواند فشار پایین آب ورودی را با فشار بر کنتور آب و تغییر در عملکرد آن بر جا گذارد؟ آیا وسیله ای برای شکستن این فشار وجود دارد؟ سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 04 آذر 1400

سلام جناب هاتف عزیز، شما باید از مبدل HP-500 با ظرفیت 5000 لیتر استفاده بفرمایید که برای تعداد طبقات شما مناسب می باشد.

ابالفضل ناظری
ارسال شده در : چهارشنبه 19 آبان 1400

با سلام و احترام. آپارتمان ما ۱0 واحدی هست و در هر طبقه 2 واحد داره. پمپ ۲ اسب بخار داریم. می خواستم بدونم چه منبع انبساطی براش تهیه کنیم که آب به طبقه ۵ برسه؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 آبان 1400

سلام جناب ناظری عزیز، یک منبع انبساط 100 لیتری مناسب خواهد بود.

ضیا حسینی
ارسال شده در : جمعه 30 مهر 1400

سلام، واقعا عالی بود. کامل و مفید، متشکرم. یه سوال آیا منبع انبساط 25 لیتری همین مقدار هم آب می گیرد؟ بر چه اساسی متناسب بودن منبع و پمپ را محاسبه کنیم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام، برای هر واحد 15 لیتر نیاز می باشد. 25 لیتر تقریبا 2 واحد را جوابگو خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کارگر شریف
ارسال شده در : جمعه 19 شهریور 1400

سلام، خسته نباشید. می خواستم به جای منبع انبساط و شوفاژ که روی پشت بام است و کلی پرت حرارتی دارد، از پمپ فشار و مدار بسته آب استفاده کنم. ساختمان ما 4 طبقه است و هر طبقه 2 واحد 138 متری دارد. یک طبقه هم پارکینگ دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید از چه تجهیزاتی باید استفاده شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 21 شهریور 1400

سلام، منبع انبساط و شوفاژ با هم مرتبط نمی باشند. چنانچه بخواهید موتورخانه را جمع کنید و پمپ قرار دهید تا برای هر واحد، سیستمی مستقل مانند پکیج نصب کنید، شرایط تفاوت خواهد کرد. اما اگر شما بخواهید منبع انبساط را حذف کنید، باید بدانید این تصور که منبع فشار، وظیفه افزایش فشار را دارد اشتباه است. منبع فشار آب گرم شده توسط دیگ موتورخانه بر اثر حرارت منبسط می شود. با توجه به بسته بودن سیستم های حرارت مرکزی، در صورتی که این افزایش حجم در یک نقطه دفن نشود، باعث آسیب به تجهیزات و لوله کشی می شود.

امیر بن علی
ارسال شده در : شنبه 13 شهریور 1400

سلام، ما در ساختمان ۴ طبقه ۱۶ واحدی زندگی می کنیم. تیوب مخزن ۱۰۰ لیتری پمپ ۲ اسبی سوراخ شد. لذا تیوب تعویض شد. اما حالا طبقه چهارم از کمبود فشار شاکی هستند. علت چیست؟ متشکرم، بن علی.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 شهریور 1400

سلام، میزان کمبود فشار هیچ ارتباطی به منبع انبساط ندارد. این احتمال وجود دارد که در تنظیمات جدیدی که توسط کارشناس نصب انجام شده، اختلالاتی به وجود آمده باشد. برای مثال، ممکن است پمپ 2 اسب روی حداکثر راندمان بسته نشده باشد یا اینکه هنگامی که منبع سوراخ بوده و در حال کار کردن بوده، دچار مشکلاتی از قبیل خوردگی پروانه و غیره شده باشد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 04 شهریور 1400

سلام، برای یک مجتمع مسکونی چهار طبقه با 8 واحد ۶۰ متری پمپ آب می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام جناب محمدی عزیز، پیشنهاد ما یک پمپ 2 اسب 2 پروانه است که در حال حاضر در برند ابارا و برند های اروپایی قابل سفارش است.

كاظم پاشازاده
ارسال شده در : دوشنبه 18 مرداد 1400

سلام و خسته نباشيد. خواستم بپرسم برای ساختمان چهار طبقه هر طبقه دو واحد 80 متری مجموعا 8 واحد چه پمپ آبی را معرفی می فرمایید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 مرداد 1400

سلام، یک پمپ 2 اسب 2 پروانه برای شما مناسب می باشد.

میثم حسینی
ارسال شده در : پنجشنبه 14 مرداد 1400

سلام و خسته نباشید خدمت شما. ما در یک آپارتمان ۵ طبقه و ١٠ واحدی ساکن هستیم. مناسبترین منبع انبساط برای پمپ ٢ اسب که داریم چه لیتراژی می باشد؟ درضمن به علت قرار گرفتن در زیر پله نهایت ارتفاع قابل استفاده 80 سانت می باشد. ممنون میشم اگر که راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 16 مرداد 1400

سلام، سلامت باشید، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد قادریان
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

با سلام، در ساختمان دو طبقه هستیم. هر طبقه کنتور آب مجزا داره. به دلیل فشار کم آب می خواهم در طبقه دوم (داخل تراس پمپ آب خانگی) پمپ قرار بدهم. لطفا در مورد نوع، قدرت و برند مناسب برای واحد 120 متری ما راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام جناب قادریان عزیز، یک پمپ 0.5 اسب برای حضرتعالی مناسب می باشد.

مسعود خورشیدی
ارسال شده در : دوشنبه 31 خرداد 1400

سلام، بنده یک دستگاه کمپرسور باد دارم. سوالم اینه که می شه با خرید یک منبع و اتصال اون به کمپرسور باد ازش به عنوان سمپاش یا کارواش استفاده کنم؟ یا راهی برای ساخت یک سمپاش یا کارواش با استفاده از کمپرسور باد هست؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 تیر 1400

سلام جناب خورشیدی عزیز، در سیستم کارواش از کمپرسور باد استفاده می شود. برای سمپاش، کارواش یا هر سیستمی که شما استفاده می کنید، کمپرسور نیروی مکمل می باشد و می تواند نیروی محرک آن را تامین کند. شما می توانید مخزن کف پاش یا سمپاش را طبق هر ظرفیتی که مد نظرتان است، تهیه کرده یا بسازید و به کمپرسور متصل کنید و نیروی باد را از آن تامین نمایید.

لنگریزاده
ارسال شده در : شنبه 22 خرداد 1400

سلام، بسیار عالی ومفید. قیمت پمپ برای منزل 2 واحدی چند است؟ اگر براتون امکان داره می شه بگید قیمت پمپ وکیوم 6.8 متر چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 خرداد 1400

سلام جناب لنگریزاده عزیز، ممنون از حسن نظر شما. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد گودرزی
ارسال شده در : چهارشنبه 22 مرداد 1399

عالی بود توضیحاتتون. سپاس

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 مرداد 1399

ممنون از شما دوست عزیز...