کابل ابزار دقیق عایق PVC

فروش انواع کابل ابزار دقیق PVC

کابل ابزار دقیق PVC باتوجه به ویژگی هایی که دارد کاربردهای مختلفی مانند سیم کشی های ثابت، تاسیسات انعطاف پذیر و غیره را می توان برای آن در نظر گرفت. این نوع کابل های ابزار دقیق در برابر نویز و تداخلات الکترومغناطیسی بسیار مقاوم هستند. کابل های ابزار دقیق را می توان از نظر ساختار به صورت زره دار و بدون زره تولید کرد همچنین هایپر صنعت فامکو آماده ارائه کابل ابزار دقیق با عایق PVC در مدل های زیر می باشد.

  • کابل ابزار دقیق عایق PVC بدون زره
  • کابل ابزار دقیق عایق PVC زره دار

لیست قیمت کابل ابزار دقیق PVC

مشخصات فنی کابل ابزار دقیق عایق PVC

کابل های ابزار دقیق دارای ویژگی های کلی می باشد که در جدول زیر مشاهده می کنید این نوع کابل ها را می توان با توجه به ساختار آنها دسته بندی کرد که در ادامه به شرح آن می پردازیم. در این نوع کابل بر روی هر زوج فویل آلومینیومی مناسبی در نظر گرفته می شود و برای حفاظت بیشتر یک نوار الکترواستاتیکی نیز به دور زوج های تابیده شده کشیده می شود.

مشخصات فنی کابل ابزار دقیق عایق PVC
جنس هادی مس کلاس 2 یا 5
جنس روکش PVC
سطح مقطع (میلیمتر) 0.5، 1، 1.5
جنس اسکرین PVC
محدوده دمایی 15- تا 75 درجه سانتیگراد
رنگ روکش معمولا خاکستری رنگ

انواع کابل ابزار دقیق عایق PVC

کابل ابزار دقیق با عایق PVC به دو دسته زره دار و بدون زره تقسیم می شود که در ادامه مطلب به معرفی هر دسته با توجه به ساختار و ویژگی هایشان می پردازیم.

کابل ابزار دقیق عایق پی وی سی بدون زره

کابل های ابزار دقیق با عایق PVC و بدون آرمور معمولا در محیط های داخلی کاربرد دارد، به طور کلی در فرآیند پردازش صنعتی، ارتباطات، انتقال داده ها، سیگنال های صدا و در مناطق مرطوب استفاده می شود. یکی از انواع پرکاربرد کابل های ابزار دقیق، کابل با اسکرین کلی و عایق PVC می باشد که این کابل ها دارای هادی مسی، عایق پی وی سی، اسکرین شامل فویل، سیم تخلیه و نوار پلی استر و روکش نهایی پی وی سی می باشند. کابل های ابزار دقیق بدون زره PVC طبعا دارای ساختار متفاوتی نسبت به نوع زره دار خود می باشد که با توجه توضیحات و تصویر زیر می تواند جزئیات این کابل را مشاهده کنید.

  1. هادی از جنس مس آنیل شده
  2. عایق PVC
  3. لایه محافظ برای جلوگیری از تاثیر امواج الکترومغناطیس اطراف
  4. لایه PETP 
  5. نوار آلومینیوم- پلی استر، در تماس با سیم تخلیه از جنس مس (قلع اندود)
  6. روکش بیرونی از جنس PVC


کابل ابزار دقیق عایق پلی اتیلن غیر مصلح

ممکن است در دیتاشیت ها یا برای خرید کابل بدون زره ویژگی های آن را به صورت Cu/ PVC/ ISCR/ OSCR/ PVC مشاهده کرده باشید برای درک صحیح آن ابتدا باید بدانید که ساختمان این کابل ها با اسکرین مجزا و کلی می باشد. CU در ابتدا جنس هادی را بیان می کند که از جنس مس می باشد سپس جنس عایق هادی که از نوع PVC است نوشته می شود بعد از آن با دو کلمه جدید ISCR و OSCR رو به رو هستیم، که ISCR بیانگر اسکرین زوجی و OSCR بیانگر اسکرین کلی می باشد.این نوع از کابل های ابزار دقیق برای اندازه گیری سیگنال های دیجیتال و آنالوگ به عنوان انتقال دهنده این سیگنال ها عمل می کنند. این کابل ها با عایق PVC و XLPE قابل تولید است.

کابل ابزار دقیق عایق پلی اتیلن مصلح

کابل ابزار دقیق عایق PVC زره دار

کابل های ابزار دقیق با عایق پلی وینیل کلراید و دارای محافظ مکانیکی به صورت زره بوده و دارای استاندارد BS 5308، Part 2 و Type 2 می باشد، برای استفاده در محیط آزاد و به صورت نصب در کانال و یا دفن مستقیم در زیر زمین مناسب است. کابل های زره دار به طور کلی هنگامی که خطر آسیب مکانیکی افزایش می یابد استفاده می شود، زره سیم مفتول (از جنس فولادی گالوانیزه) باعث محافظت از کابل می گردد. کابل های ابزاردقیق زره دار با اسکرین کلی و زوجی با مشخصه فنی Cu/ XLPE/ ISCR/ OSCR/ Bd/ SWA/ PVC تولید می شوند. این کابل ها ساختمان پیچیده تری نسبت به سایر کابل ها داشته و در انواع 1 زوج تا 50 زوج قابل تولید است. به دلیل تحمل دمای کاری پایین تر عایق PVC (70 درجه سانتیگراد) نسبت به عایق PE (90 درجه سانتی گراد) مطابق با استاندارد BS5803 در ساختار کابل با عایق PVC از سرب استفاده نشده از این رو فقط کابل های با عایق پلی اتیلن از نوع مقاوم در برابر هیدروکربن تولید می شود. با توجه به توضیحاتی که بیان شد می توانید ساختار این نوع کابل را در تصویر زیر مشاهده کنید:

کابل های ابزار دقیق با عایق پلی اتیلن و دارای آرمور

  1. هادی از جنس مس گرما دیده
  2. عایق پلی وینیل کلراید PVC
  3. لایه محافظ برای جلوگیری از تاثیر امواج الکترو مغناطیس پیرامونی
  4. لایه PETP
  5. نوار آلومینیوم-پلی استر، در تماس با سیم تخلیه از جنس مس قلع اندود
  6. لایه روکش داخلی مشکی از جنس پلی اتیلن
  7. آرمور سیم مفتول فولادی گالوانیزه
  8. روکش بیرونی از جنس PVC

برای کسب اطلاع از قیمت یا دریافت مشاوره رایگان در زمینه کابل ابزار دقیق PVC یا سایر انواع سیم و کابل با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

لیست قیمت کابل ابزار دقیق عایق PVC

کلیه قیمت ها بدون اطلاع قبلی قابل تغییر می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

تاریخ بروزرسانی: 1401/08/02

قیمت کابل ابزار دقیق PVC
ردیف شرح قیمت به تومان
1 قیمت کابل ابزار دقیق KNX سبز 0.8*2*2 16,400
2 قیمت کابل ابزار دقیق عایق PVC بدون زره تماس بگیرید
3 قیمت کابل ابزار دقیق عایق PVC زره دار تماس بگیرید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: