فروش محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس

شرکت اتوماسیون صنعتی زیمنس بیش از 175 سال است که در کشور آلمان فعالیت خود را آغاز کرده است و به مرور زمان موفق شد بازارهای جهانی را به دست گیرد. در حال حاضر محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس شامل پی ال سی، اچ ام آی، منبع تغذیه و سرو موتور می باشد.

انواع محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس

شرکت زیمنس یک شرکت با سابقه و فعال در زمینه صنعت بوده که یکی از مهم ترین آن ها زمینه اتوماسیون صنعتی می باشد. این برند یکی از شناخته شده ترین برند ها در تمامی صنایع بوده و به دلیل راندمان بالا و قابلیت اطمینان بالا از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. شرکت زیمنس  دارای محصولات زیر می باشد:

  • اچ ام آی زیمنس
  • پی ال سی زیمنس
اچ ام آی زیمنس

HMI (Human Machine Interface) زیمنس که به اصطلاح به آن رابط ماشین انسانی گفته می شود یک تجهیز کارآمد برای مهندسی و یک تجهیز بصری برای عملیات می باشد. اچ ام آی در واقع یک راه حل مناسب برای فرآیند های پیچیده و سیستم های عملیاتی و نظارتی می باشد و می تواند به راحتی با سیستم های اتوماسیون ادغام شوند

پی ال سی زیمنس

امروزه PLC های زیمنس به عنوان یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی شناخته می شود که در واقع برای کنترل و اتوماسیون کردن فرآیند های تولید طراحی و ساخته شده اند. پی ال سی های زیمنس یک تجهیز بسیار قابل اعتمادی بوده که برای برنامه نویسی های ساده یا پیچیده و بدون خطا مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس

برند زیمنس از جمله برند های مطرح و شناخته شده ای در تمامی صنایع دنیا از جمله اتوماسیون صنعتی می باشد. می باشد که در پروسه های تولیدی از جمله نقت و گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی، غذایی و دارویی و غیره کاربرد دارند.

مزایای محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس
  • بازدهی بالا
  • پایدار و کارآمد
  • مقاوم در برابر ارتعاش و شوک
  • قیمت مناسب
  • مستحکم و دقیق

faq

محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس شامل سنسور القایی، PLC و HMI می شوند.

این تجهیزات برای اتوماسیون خط تولید و فرآیندهای تولیدی در نیروگاه ها و صنایع گوناگون نظیر نفت، گاز و پتروشیمی، فولادسازی، داروسازی، صنایع غذایی، و غیره به کار می رود.

تجهیزات اتوماسیون صنعتی زیمنس به داشتن راندمان بالا و قابل اطمینان بودن شناخته شده است. به جرئت می توان گفت تجهیزات اتوماسیون صنعتی این برند، بهترین کیفیت را در مقایسه با سایر برندها دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: