قیمت :
20,000,000
تومان
قیمت :
105,000,000
تومان
قیمت :
22,000,000
تومان

فروش محصولات هیساکی

شرکت هیساکی از تولیدکنندگان ماشین آلات ساختمانی در کشور مالزی و در زمینه تجهیزات ساختمانی و کشاورزی و صنعت تولید غذا فعالیت می کند. شرکت هیساکی در سال 1976 به عنوان فروشنده ماشین آلات شروع به فعالیت کرد و با رونق کسب و کار و رشد توزیع محصولات در سال 1994 کار توزیع ابزار بادی و تجهیزات ساخت و ساز را آغاز نمود. این شرکت به تازگی شبکه تولید ماشین آلات زا در کشور مالزی شکل داده و علاوه بر این محصولات تولیدی را به کشورهای آفریقا، اروپا، خاورمیانه، آسیا و آمریکای جنوبی صادر کرده است.

انواع محصولات هیساکی

کمپکتور صفحه ای هیساکی

کمپکتور صفحه ای هیساکی با شاسی Hisaki مالزی با قیمت مناسب، کاربری آسان، بازده بالا و مکانیزم کاری مناسب ارائه می گردد. این کمپکتور دارای قابلیت کوبندگی 1.5 الی 2 تن می باشد که قدرت های آن با توجه به نوع و مدل دستگاه متفاوت است. کمپکتور صفحه ای هیساکی برای فشرده سازی خاک، شن، ماسه و آسفالت به کار می روند.

کمپکتور صفحه ای هیساکی

کمپکتور قورباغه ای هیساکی

شاسی کمپکتور قورباغه ای هیساکی  تحت لیسانس کشور مالزی تولید شده و یک محصول برتر در بازار می باشد، عملکرد مطمئن و راندمان بالای کمپکتور هیساکی باعث می شود در مکان هایی از آن استفاده شود که مسیر کمپکت کردن انتخابی و محدودیت کاری وجود دارد.

کمپکتور قورباغه ای هیساکی

ماله پروانه بنزینی هیساکی

ماله پروانه ای هیساکی یا ماله موتوری بنزینی با کیفیت بالا و کارآیی عالی جهت محیط های وسیع بعد از عمل شمشه کردن سطح به کار می رود که بتن را تسطیح کرده و از به وجود آمدن ترک در بتن جلوگیری می کند. ماله موتوری هیساکی در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارد.

ماله پروانه بنزینی هیساکی

مزایای محصولات هیساکی

شرکت هیساکی با تولید ماشین آلات با کیفیت و مقرون به صرفه، اعتبار بالایی را در این زمینه کسب نموده و با ارائه محصولات مرغوب اعتماد کاربران جهانی را جلب کرده است. این شرکت با بهره گیری از کارکنان ماهر و باتجربه در زمینه تولید، خدمات را به بهترین شکل به مشتریان ارائه می دهد.

faq

شرکت هیساکی انواع کمپکتور صفحه ای، کمپکتور قورباغه ای و ماله پروانه ای بنزینی را تولید و ارائه می کند.

محصولات هیساکی ساخت کشور مالزی می باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: