فروش محصولات Delta

شرکت تایوانی دلتا با بیش از 52 سال سابقه فعالیت در زمینه تجهیزات صنعتی، قابل ارائه محصولات PLC، HMI، کنترلر، CPU، ماژول توسعه، منبع تغذیه، لوازم جانبی و مبدل ارتباطی می باشد. این شرکت ارائه دهنده محصولات اتوماسیون صنعتی با قابلیت عملکرد و اطمینان بالا می باشد که شامل درایو ها، سیستم کنترل حرکت، کنترل صنعتی، ارتباطات، حسگرها و غیره می باشد. همچنین این برند قابلیت ارائه اطلاعات مانیتورینگ و مدیریت سیستم هایی مانند SCADA و EMS برای کارخانجات صنعتی و هوشمند می باشد.

انواع محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا

هایپر صنعت فامکو در زمینه تامین تجهیزات صنعتی فعالت داشته و از این رو انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی برند دلتا را به شرح زیر ارائه می نماید:

پی ال سی دلتا

کنترل کننده منطقی یا PLC (مخفف کلمه Programmable Logic Controller) یک سیستم کنترل با استفاده از عملکرد الکترونیکی می باشد. در واقع PLC، واحد اصلی یک سیستم یا فرآیند می باشد که تمام تصمیمات و عملکردها در داخل آن اتفاق می افتند. PLC توانایی کنترل ورودی و خروجی یک پروسه را داشته و حتی می تواند همزمان چندین ورودی و یا خروجی را کنترل کند. پی ال سی دلتا از چند بخش منبع تغذیه، واحد پردازش (CPU)، ماژول ورودی و خروجی و غیره تشکیل شده است و همچنین بر اساس نوع کاربری، دارای منبع تغذیه 36 الی 480 وات و سی پی یو دارای 4 الی 40 کاناله می باشد.

پی ال سی دلتا

اچ ام آی دلتا

پنل لمسی HMI (مخفف کلمه Human Machine Interface)، تجهیزی است که نقش رابط میان کاربر و تجهیزات صنعتی را ایفا می کند. پنل HMI دارای پورت های ارتباطی مختلف می باشد که ارتباطات سریع و کنترل راحت سیستم را فراهم می کند. اچ ام آی دلتا در انواع پیشرفته، استاندارد و بیسیک موجود می باشد که از ویژگی های بخصوصی برخوردار می باشند. از ویژگی های اچ ام آی پیشرفته می توان به باریک بودن قاب و صفحه نمایش عریض آن اشاره کرد که با داشتن یک تابع ورودی چند زبانه، استفاده از را آن آسان کرده است. اچ ام آی نوع استاندارد با دارا داشتن 2 پورت COM و پورت اترنت می تواند اتصالات سریع با سایر تجهیزات را ارائه ده. مدل دیگر اچ ام آی که بیسیک نام دارد که نصب بسیار آسانی داشته و دارای درجه حفاظت IP55 است و مناسب محیط های سخت می باشد.

اچ ام آی دلتا

کنترلر دما دلتا

کنترلرهای دما، تجهیزاتی هستند که جهت اندازه گیری دما استفاده می شوند و به دو نوع ورودی ترکوپل و RTD تقسیم می شوند. این تجهیزات با استفاده از سنسورهای ورودی، دما را حس کرده و آن را به صورت اعداد دیجیتال یا آنالوگ در نمایشگر، نشان می دهد. تعدادی از کنترلرهای دما دلتا هم موجود می باشند که به صورت PID کنترلر بوده و از پروتکل Modbus پشتیبانی می کنند.

کنترلر دما دلتا

سی پی یو دلتا

سی پی یو اصلی ترین تجهیز در PLC می باشد که به آن واحد پردازش مرکزی نیز گفته می شود. عملکرد این واحد به این صورت است که بر اساس برنامه داده شده به آن، مقادیر ورودی و خروجی را دریافت کرده و طبق آن سیگنال هایی را ارسال می کند. یکی از مزایای سی پی یو دلتا، نامحدود بودن برنامه ریزی آن می باشد و همچنین قابلیت اجرا در سیکل های طولانی را هم دارد. سی پی یو دلتا در مدل های DVP-MC ،DVP-PM ،DVP-SX ،DVP-SA2 و غیره قابل ارائه بوده و دارای تعداد ورودی و خروجی 4 الی 48 تایی می باشد و همچنین نوع خروجی آن بستگی به نوع کاربری در انواع رله ای، ترانزیستوری و آنالوگ قابل انتخاب می باشد.

سی پی یو دلتا

ماژول توسعه دلتا

ماژول های توسعه دلتا در واقع کارت های ورودی و خروجی می باشند که در کنار CPU قرار می گیرند. این ماژول ها بر اساس مدل دارای تعداد ورودی و خروجی های متفاوتی می باشند. ماژول های دلتا را می توان به دو بخش آنالوگ و دیجیتال تقسیم کرد و در انواع 4 کاناله، 8 کاناله و غیره قابل ارائه می باشد.

ماژول توسعه دلتا

منبع تغذیه دلتا

منبع تغذیه یکی از اصلی ترین تجهیزات در تمامی صنایع به شمار می رود. منبع تغذیه دلتا در انواع ریلی، پانلی و در مدل های DRL ،DRP ،DRU ،DVP ،PMC و PMT قابل ارائه بوده و بر اساس نوع کاربری دارای توان های 24 الی 480 وات می باشد.

منبع تغذیه دلتا

لوازم جانبی دلتا

لوازم جانبی دلتا که شامل کابل اتصال، ترمینال و ماژول بک آپ می باشد جز لوازم جانبی PLC بوده و در مدل ها مختلف قابل عرضه می باشند. کابل های پروگرام دلتا در مدل های ADP ،DVP و UC و ترمینال مدل UB و ماژول بک آپ مدل DV قابل ارائه می باشند.

لوازم جانبی دلتا

مبدل ارتباطی دلتا

مبدل ارتباطی دلتا تجهیزی است که می تواند سیگنال ورودی را به یک سیگنال مشخص با ولتاژهای مختلف تبدیل کند. سیگنال های خروجی از این دستگاه عاری از نویز بوده و با توجه به مدل دستگاه، نوع استفاده از آن متفاوت می باشد. مبدل ارتباطی دلتا دارای توان 1 الی 3 وات بوده و قابلیت پشتیبانی از شبکه های Ethernet و Modbus را دارند.

مبدل ارتباطی دلتا

تایمر، شمارنده و دورسنج دلتا

این تجهیز قادر به دریافت سیگنال ورودی خارجی بوده و می تواند زمان، فرکانس و سرعت را محاسبه کند. تایمر، شمارنده و دورسنج دلتا می تواند شمارش کلی، کنترل موقعیت، سرعت چرخش، اندازه گیری طول، زمان بندی دقیق و غیره را اعمال کند و دارای تنظیمات آسان و کاربردی می باشد که توسط استاندارد بین اللمللی CE و UL تایید شده است.

تایمر، شمارنده و دورسنج دلتا

کاربرد محصولات دلتا

تجهیزات اتوماسیون صنعتی دلتا از جمله محصولاتی می باشند که بسیار کاربردی بوده و در تمامی صنایع دنیا از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، دارویی و بهداشتی، غذایی، ماشین سازی، کشاورزی، بسته بندی و غیره کاربرد دارند. شرکت دلتا یکی از بزرگترین تولید کننده های تجهیزات صنعتی بوده و یکی از شناخته ترین برند ها در تمامی صنایع می باشد.

تاریخچه دلتا

شرکت دلتا الکترونیکدر سال 1971 میلادی در شهر شین جیانگ تاسیس شد. اولین تولیدات این شرکت سیم پیچ های تلویزیون، اجزای قطعات الکترونیک، سیم پیچ های مغناطیسی بودند. همچنین شرکت دلتا تامین کننده اجزای خنک کننده نیز بود. دفتر اصلی این شرکت در تایوان قرار دارد و حدود 8 درصد از سود سالیانه خود را روی تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند که این توسعه را در کشورهای دیگر جهان از جمله چین، اروپا، ژاپن، سنگاپور، تایلند و آمریکا گسترش داده است. شرکت دلتا یکی از با سابقه ترین شرکت ها بوده که توانایی رقابت با برند های اروپایی را دارد و از محصولات آن می توان به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات دنیا یاد کرد. این شرکت علاوه بر داشتن کیفیت بالای محصولات، بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای راندمان کیفی است.

قیمت محصولات Delta

قیمت انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی دلتا بر اساس پارامترهای متفاوتی مانند رنج اندازه گیری، نوع ورودی، تعداد ورودی و خروجی، مقدار توان، مقدار خروجی و غیره تعیین می شود. شما می توانید برای دریافت مشاوره فنی و لیست بروز قیمت محصولات دلتا با کارشناسان فنی هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: