ماشین آلات ساختمانی تکنوفلکس چیست؟

شرکت تکنوفلکس اسپانیا یکی از تولیدکنندگان ماشین آلات ساختمانی با تخصص و تجربه بالا محصولات باکیفیت را عرضه می نماید. این شرکت در ارائه خدمات و تلاش برای تولید کالای مرغوب جایگاه مهم جهانی را بدست آورده است. شرکت تکنوفلکس با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها با گواهینامه ایزو 9001 و بروزترین فناوری تولید از نوع LEAN اطمینان مشتری از کیفیت محصول را دو چندان نموده است. این شرکت مونتاز و نظارت بر دستگاه ها را روش های نواورانه انجام می دهد که در طی سال های طولانی به عنوان یک برند معتبر در پروژه های ساخت و ساز مورد توجه قرار گرفته است.

انواع ماشین آلات ساختمانی تکنوفلکس اسپانیا

کمپکتور صفحه ای تکنوفلکس

کمپکتور صفحه ای Technoflex با وزن 64 تا 106 کیلوگرم قابلیت کوبش تا عمق 20 تا 30 سانتیمتر را دارد. این مدل کمپکتور با موتور بنزینی (برند هوندا) و موتور دیزلی (برند هاتس) امکان کوبش 3500 تا 4000 کیلوگرم را فراهم می سازد.

کمپکتور صفحه ای تکنوفلکس

کمپکتور قورباغه ای تکنوفلکس

کمپکتور قورباغه ای Technoflex با موتور احتراقی 4 زمانه (برند هوندا یا روبین) دارای قدرت 3 تا 4 اسب بخار و گشتاور 3500 تا 3600 دور در دقیقه است. این مدل کمپکتور قورباغه ای با پرش 60 تا 85 میلیمتر و قدرت کوبش 1600 تا 1800 کیلوگرم جهت فعالیت متراکم سازی انواع پروژه های عمرانی قابل استفاده است.

کمپکتور قورباغه ای تکنوفلکس

کاتر آسفالت بر بنزینی تکنوفلکس

کاترآسفالت بر Technoflex در دو مدل برای استفاده در عمق برش های مختلف و با کیفیت مناسب قابل ارائه است. کاتر تکنوفلکس با قابلیت برش تا عمق 12.5 سانتیمتر جهت بریدن آسفالت و بتن مورد کاربرد دارد. در کاتر آسفالت بر تکنوفلکس از موتورهای بنزینی هوندا در دو مدل GX-160 و GX-390 و در قدرت های 5.5 و 13 بخار اسب بخار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاتر آسفالت بر بنزینی تکنوفلکس

ماله پروانه بنزینی تکنوفلکس

ماله پروانه ای بنزینی Technoflex قابل تولید در سایزهای 60، 90 و 120 سانتیمتر با استفاده از موتور بنزینی با قدرت های 5.5 تا 9 اسب بخار و جهت استفاده در عملیات تسطیح بتن با سرعت متغیر بین 70 تا 135 دور در دقیقه قابل ارائه می باشد. ماله پروانه ای تکنوفلکس دارای 4 تیغه ماله پروانه ای است که عملیات تسطیح را آسان تر می نماید.

ماله پروانه بنزینی تکنوفلکس

شمشه ماله برقی تکنوفلکس

شمشه ماله برقی Technoflex در مدل های شمشه ثابت و انعطاف پذیر با طول تیغه بین 1 تا 6 متر است همچنین شمشه برقی تکنوفلکس دارای موتور الکتریکی تکفاز به قدرت 2000 وات با برق مصرفی تکفاز (230 ولت شهری) قابل عرضه می باشد.

شمشه ماله برقی تکنوفلکس

شمشه ماله بنزینی Technoflex

شمشه ماله تکنوفلکس با موتور بنزینی استارتی 4 زمانه که نیروی گریز از مرکز تا 2000 نیوتن را تامین می نماید. ظرفیت مخزن سوخت دستگاه 0.55 لیتر است که درصورت کارکرد مداوم تا 1 ساعت کاری قابل استفاده می باشد.

شمشه ماله بنزینی Technoflex

مزایای محصولات تکنوفلکس

شرکت تکنوفلکس با بیش از 4 دهه سابقه تولید در امر ماشین آلات ساختمانی از اعتبار و جایگاه ویژه ای در بین کاربران و فعالان این صنعت کسب کرده است. از مزایای ماشین آلات تولیدی تکنوفلکس اسپانیا می توان به تولید محصول استاندارد و باکیفیت، ارائه خدمات پس از فروش، امکان تامین کالا با هزینه منطقی اشاره نمود همچنین این شرکت در مسیر تولید، توجه و حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود دانسته که موجب رضایتمندی مشتری شده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: