قیمت :
52,000,000
تومان
قیمت :
40,000,000
تومان
قیمت :
31,000,000
تومان
قیمت :
11,500,000
تومان
قیمت :
11,600,000
تومان
قیمت :
40,000,000
تومان
قیمت :
18,000,000
تومان

محصولات شرکت BT

شرکت تولید کننده ماشین آلات ساختمانی در بلژیک می باشد، این برند اروپایی که دفتر مرکزی آن در کشور بلژیک واقع شده است دارای محصولات با کیفیت در زمینه صنعت ساختمان می باشد، این محصولات شامل انواع ماله پروانه ای، کاتر های آسفالت و بتن، شمشه بنزینی، انواع شیلنگ ویبراتور و شمشه موتوری می باشد.

انواع محصولات شرکت BT

در ادامه به شرح انواع محصولات شرکت بی تی می پردازیم:

کاتر آسفالت بر بنزینی BT

کاتر آسفالت بر بنزینی شرکت BT دارای قابلیت نصب تیغه برش آسفالت و بتن تا سایز 45 سانتیمتر می باشد. از ویژگی های این تجهیز می توان به موتور 9 و 13 اسب بخار آن اشاره نمود.

ماله پروانه ای سرنشین دار BT

ماله پروانه ای سرنشین دار BT دارای قابلیت هدایت توسط اپراتور می باشد. و در عرض های کاری 154 تا 254 سانتیمتر ارائه می شود. در این تجهیز از موتور بنزینی هوا خنک هوندا 5.5 الی 13 اسب بخار استفاده شده است البته مدل های دیزلی این دستگاه دارای موتور آب خنک می باشند. این تجهیز در سایز های 60، 90 و 120 سانتیمتر ارائه می شوند. در صورتی که ماله پروانه ای سرنشین دارای موتور دیزلی 4.7 الی 10 اسب می باشد. و در سه سایز 75، 90 و 120 ارائه می شود.

شمشه بنزینی شرکت بلژیکی BT

شمشه بنزینی BT دارای طراحی منحصر به فرد با عرض عملیاتی 2 تا 2.5 متر می باشد. موتور بکار رفته در این شرکت موتور هوندا است. شمشه بنزینی BT کار شمشه کشی سطح بتن را در هنگام بتن ریزی آسان، روان و با سرعتی قابل توجه انجام می دهد.

شیلنگ ویبراتور بلژیکی BT

شیلنگ ویبراتور شرکت بلژیکی BT دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از فرکانس 12750 لغزش در دقیقه تا 14000 لغزش در دقیقه را فراهم می سازد. و در دو نوع بادی و برقی استفاده می شود:

  • شیلنگ ویبره بادی BT با کیفیتی مطلوب از پوکر فولادی جهت انجام ویبره استفاده می کند و تامین کننده مقدار فرکانس از 10000 لغزش در دقیقه تا 18000 لغزش در دقیقه می باشد.
  • شیلنگ ویبراتور برقی BT دارای مبدل فرکانس بوده و برای ویبره در فرکانس های بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای محصولات شرکت BT

  • کیفیت بالای محصولات ساخته شده از بهترین متریال
  • طراحی منحصر به فرد و زیبا در کلیه محصولات
  • راحتی و سادگی کار با دستگاه در تمامی مدل ها و ماشین آلات تولید این شرکت
  • سطح بالای ایمنی و استاندارد درستگاه های ساخت BT
  • سبکی و قابل حمل بودن تجهیزات جهت انتقال به پروژه های ساختمانی

تاریخچه BT

شرکت BT در کشور بلژیک تاسیس و در کشور های کانادا و فرانسه دارای نمایندگی های فعال می باشد. شرکت بلژیکی BT دارای محصولات با کیفیت در زمینه ماشین آلات ساختمانی می باشد. کلمه BT بر گرفته از کلمه Beton Trowel است.

faq

محصولات شرکت بلژیکی BT شامل انواع ماله پروانه ای، کاتر های آسفالت و بتن، شمشه بنزینی، انواع شیلنگ ویبراتور و شمشه موتوری می شود.

در محصولات BT عمدتا از موتور های بنزینی هوا خنک و دیزلی آب خنک استفاده شده است. توان این موتور ها بر حسب اسب بخار متنوع بوده و بسته به کاربرد دستگاه و میزان قدرت مورد نیاز توسط شرکت سازنده انتخاب می شود.

محصولات BT مطابق با استانداردهای اروپایی طراحی شده اند و کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند. محصولات این شرکت از نظر ایمنی کاربر به گونه ای طراحی شده اند تا هنگام استفاده، فاصله کاربر از دستگاه حفظ شود و خطری وی را تهدید نکند. به دلیل وزن کم ماشین آلات ساختمانی BT، کاربر می تواند به طور مداوم برای مدت زمانی طولانی با این تجهیزات کار کرده و کمترین خستگی ممکن را احساس کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: