فروش گیربکس سهند

گیربکس سهند در انواع گوناگون تولید می شود که در زیر مختصری به معرفی هر یک می پردازیم:

گیربکس سهند RS2

گیربکس سهند RS2

گیربکس سهند RS2 نوع دیگری از محصولات این شرکت است که با نام گیربکس صنعتی طرح روسی نیز شناخته می شود. این سری از گیربکس های سهند دارای شافت موازی و دارای 2 الی 4 محور هستند. راندمان بالای 90 درصد، طول عمر بالا، استقامت و تحمل بارهای اضافی از جمله مزایای این می باشند.

گیربکس سهند قورباغه ای GHP

گیربکس سهند قورباغه ای GHP

گیربکس سهند قورباغه ای GHP نوع دیگری از گیربکس های سهند است که دارای 2 الی 4 مرحله کاهش دور می باشد. این سری از گیربکس های سهند دارای 8 تیپ (از تیپ 150 الی 600) می باشد و گشتاوری بین 13 الی 54000 نیوتون متر دارد. گیربکس GHP سهند قادر است تا با الکتروموتور هایی با توان 1.5 تا 90 کیلووات کوپل شود.

گیربکس سهند RAN

گیربکس سهند RAN

گیربکس های سهند سری RAN دارای چرخ دنده ساده یا مارپیچ می باشند. این نوع از گیربکس ها در دو نوع شکل ظاهری چهارگوش (سری Ranc) و گرد (Ranw) ارائه می شوند. سری RAN دارای نسبت تبدیل بین 1:1 الی 1:5 بوده و دارای خاصیت تغییر جهت می باشد، از این رو با توجه به ابعادش می تواند در محیط هایی با فضای محدود مورد لستفاده قرار بگیرد.

مزایای گیربکس سهند
  • صدای کم
  • بدنه ای با کیفیت
  • انواع تیپ های مختلف
  • دارای رنج دور متفاوت
  • دارای خروجی های مختلف
  • گشتاور بالا
  • طول عمر بالا
  • مرقون به صرفه
  • ابعاد و اندازه مناسب

تاریخچه گیربکس سهند

شرکت اصفهان سهند دور، طي سال 1362 در شهر اصفهان شروع به فعالیت صنعتی نمود و هــمگام با شرایط خاص کشور و خیزش صنعتی جامعه ایران، به تولید گیربکس حلزونی پرداخت. خانواده سهند در ادامه فعالیت های خود با برپایی واحد طراحی، تحقیق و توسعه سعی كرد تا طراحی تولیدات خود را به سمت تحقق رسالت سازمانی که تولید محصول بر اساس اصول مهندسی و مهمترین آن يعني یکسان سازی بهبود یافته محصول بر اساس استانداردهای روز است، متمركز نماید.

لوگو گیربکس سهند

کارخانه تولید گیربکس سهند دور، دومین کارخانه سازنده گیربکس های حلزونی در ایران می باشد. از آنجایی که پویایی و ارتقاء کیفیت، سرلوحه تلاش این مجموعه بوده است، این شرکت با دریافت گواهینامه ISO 2009 از SGS سوئیس در سال 1378 جزء برترین های ایران قرار گرفت و در سال 1392 اقدام به تجدید و بروز رسانی و اخذ مدرک ISO 9001-2008 از BRS نموده است. تولیدات این شرکت به کشورهای سوریه، امارات متحده عربی، کویت و کشورهای جدا شده از روسیه ارسال می گردد.

جهت دسترسی به اطلاعات فنی، کاتالوگ و لیست قیمت گیربکس سهند، به صفحه مورد نظر مراجعه نمایید یا با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

faq

شرکت سهند انواع گیربکس صنعتی شامل گیربکس حلزونی، گیربکس صنعتی قورباغه ای، گیربکس شافت مستقیم و گیربکس هلیکال را تولید می کند.

انواع گیربکس سهند بر اساس استاندارد ISO 9001:2015 طراحی و ساخته می شوند و کیفیت بالایی دارند. ساخت گیربکس های سهند توسط کارشناسان خبره و با تجربه این صنعت انجام می شود که باعث جلب رضایت مشتریان و ارتقاء کیفیت محصولات شده است.

خروجی گیربکس سهند بر اساس نوع گیربکس تفاوت داشته و شامل انواع شافت دار و هالو شافت می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: