قیمت :
4,400,000
تومان

فروش محصولات کینکو (Kinco)

کینکو یکی از تامین کنندگان پیشرو در راه حل های هوشمند تولید مستقر در چین است. تمرکز کینکو بر توسعه، تولید و فروش محصولات استاندارد اتوماسیون و محصولات سخت افزاری هوشمند است. از سال 1996، کینکو خط تولید جامعی از محصولات استاندارد اتوماسیون از جمله HMI، سیستم های سروو موتور و سروو درایو، سیستم های استپر، کنترل کننده PLC و غیره را راه اندازی کرد و اکنون تا به یک برند مشهور در دنیا تبدیل شده است.

انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتئی کینکو

پی ال سی کینکو

پی ال سی های کینکو در سری های مختلف دارای ماژول های افزایشی گوناگونی هستند. برخی از مدل های آن دارای فانکشن ماژول یا شمارنده های سرعت بالای خروجی هستند.

سروو موتورهای کینکو

سروو موتورهای کینکو در سری های مختلف و رنج توانی مختلف تولید می شوند و همچنین بصورت تک فاز و دو فاز ارائه می شوند.

استپرهای کینکو

توان استپر موتورهای کینکو از 1.5 نیوتون متر شروع می شود و با توجه به نیاز کاربر انتخاب می گردد. استپرهای Kinco در هایپر صنعت فامکو ارائه می شود.

اچ ام آی کینکو

مدل های مختلف اچ ام آی کینکو با پورت یو اس بی یا پورت اترنت و یا هر دو قابل ارائه می باشد.

قیمت محصولات کینکو

قیمت تجهیزات اتوماسیون صنعتی کینکو به نوع تجهیز مورد نظر، برند و مدل آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت محصولات اتوماسیون صنعتی کینکو به صفحه محصول مورد نظر مراجعه کرده یا با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

faq

تجهیزات اتوماسیون صنعتی کینکو ساخت کشور چین می باشد که از نظر کیفیت و تطابق با استاندارد روز دنیا با محصولات اروپایی رقابت می کند.

محصولات کینکو شامل تجهیزات اتوماسیون صنعتی مانند پی ال سی، اچ ام آی، کارت های توسعه، سروو موتور، سروو درایو، استپر موتور، استپر درایو و غیره می شوند.

بطور کلی از تجهیزات اتوماسیون صنعتی کینکو در صنایع بسیاری همچون نساجی، شیمیایی، دارویی، مواد غذایی، خودروسازی و غیره می توان استفاده کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: