محصولات ابزار دقیق Rosemount Emerson

فروش ابزار دقیق روزمونت امرسون

در سال 1956 شرکت روزمونت فعالیت خود را در زمینه هوا و فضا با درخواست نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا مبنی بر ساخت سنسورهای دمایی آغاز نمود. روزمونت در سال های ابتدایی فعالیتش بصورت سفارشی کار می کرد. سال 1960 شروع به طراحی تجهیزات ابزار دقیق با دقت بالا در صنایع مختلف نمود. در سال 1966 روزمونت یک شرکت تابعه به نام Rosemount Partitions Inc را برای تولید پارتیشن‌های اداری متحرک (Rotopanels) ایجاد کرد. فعالیت شرکت بعدا به توید میز، فضا ذخیره سازی و انواع مبلمان اداری گسترش یافت. این شرکت با ایجاد شعبات دیگر فروش در آمریکا و اروپا کار خود را توسعه و تا به امروز ادامه داده است. 

انواع محصولات ابزار دقیق روزمونت امرسون

ترنسمیتر دما

ترنسمیترهای دمای روزمونت بصورت فیلد ارائه و عرضه می شوند. فرستنده ها که قادر به پذیرش سیگنال ها از تمام آشکارسازهای دمای مقاومتی استاندارد صنعتی (RTD) و ترموکوپل ها هستند، به اطمینان از دقت نتیجه حاصله کمک می کنند.

فلومتر

روزمونت انواع فلومترها مثل فلومتر اختلاف فشار، فلومتر کریولیس، فلومتر توربینی و غیره با رنج اندازه گیری و سایزهای مختلف لوله را تولید و ارائه می دهد. 

ترنسمیتر سطح

طیف گسترده ای از لول ترنسمیترهای روزمونت برای اندازه گیری مایعات و جامدات کل طیف را از تشخیص سطح نقطه پایه تا اندازه گیری سطح پیوسته چالش برانگیز، رابط و حجم پوشش می دهد.

مزایای تجهیزات روزمونت امرسون

  • دقت بالا
  • طول عمر بالا
  • ضبط فعالیت های دستگاه

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا عباسی
ارسال شده در : چهارشنبه 19 خرداد 1400

با سلام و خسته نباشید، این تجهیزات مورد نیاز می باشد. لطف بفرمایید پیشنهاد مالی و فنی را بفرمایید: ترانسمیتر فشار رزمونت 3051، دتکتور دودی فروسرخ فرابنفش رزمونت، دتکتور شعله رزمونت سری 975. با تشکر و سپاس فراوان.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 19 خرداد 1400

سلام جناب عباسی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.