فروش انواع روتر میکروتیک

میکروتیک یکی از بزرگ ترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه در دنیا می باشد. این شرکت با توجه به نیاز بازار در زمینه های رادیو وایرلس، اکسس پوینت میکروتیک، آنتن، سوئیچ و روتر بورد با برند میکروتیک محصولات خود را عرضه می کند. به واسطه استفاده از تجهیزات شبکه میکروتیک شما می توانید صفر تا صد شبکه خود را به محصولات میکروتیک مجهز کنید.

کاتالوگ معرفی تجهیزات شبکه فامکو

مشخصات فنی سوئیچ میکروتیک

شرکت میکروتیک با توجه به نیاز کاربر یا مدیر شبکه دارای انواع مدل های متفاوت سوئیچ های خانگی تا سازمانی می باشد، که با توجه به سطح لایسنس آنها دسترسی های متفاوتی را به کاربر می دهد. کمترین سوئیچ میکروتیک دارای پنج پورت اترنت و بیشترین آن دارای 48 پورت اترنت به همراه سایر پورت هایی نظیر SFP. در بعضی از سوئیچ های میکروتیک از تراشه wifi استفاده شده است که می توان از آن دستگاه به صورت وایرلس نیز استفاده کرد. همچنین در برخی از سوئیچ ها با مجهز به لایسنس بالاتری می باشند قابلیتی با عنوان Dual Boot وجود دارد که می توان از سوئیچ در حالت های RouterOS یا SwOS استفاده کرد. کاربر برای استفاده معمولی از سوئیچ از حالت SwOS استفاده می کند و برای استفاده سوئیچیگ به همراه روتینگ یا مسیریابی از RouterOS می بایست استفاده کند.

سوئیچ میکروتیک

سوئیچ های میکروتیک از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و به وسیله نرم افزار Winbox به راحتی می توان آنها را مدیریت کرد.

انواع سوئیچ میکروتیک
  • سوئیچ میکروتیک RB260GS
  • سوئیچ میکروتیک CSS326-24G-2S+RM
  • سوئیچ میکروتیک CRS125-24G-1S-2HnD-IN

مزایای سوئیچ میکروتیک
  • قیمت مناسب
  • تنوع زیاد
  • کیفیت بالا

مشخصات فنی روتر میکروتیک

شرکت میکروتیک نیز همانند سوئیچ های خود برای کاربران روتر میکروتیک انواع متفاوتی روتر برد را در بازار ارائه می دهد. همچنین این شرکت روتر های خانگی تا سازمانی از 5 پورت تا 12 پورت همراه با پورت های SFP یا SFP+ را در بازار عرضه می کند که مطابق با نیاز کاربران از مدل های متفاوتی می توان استفاده کرد. بعضی از روتر های میکروتیک مجهز به wifi می باشند و کاربر را قادر می سازد تا به صورت بی سیم از آن استفاده کنید. یکی از قابلیت های برخی از روتر های میکروتیک استفاده از دو منبع تغذیه می باشد که با از کار افتادن یک ورودی برق به صورت اتوماتیک دستگاه از ورودی برق رزرو استفاده می کند تا از قطعی در شبکه جلوگیریی کند.

روتر میکروتیک

برای کنترل و مدیریت روتر های میکروتیک از نرم افزار Winbox استفاده می شود، به وسیله محیط گرافیکی این نرم افزار به راحتی قادر به مدیریت انواع روتر ها می باشید.

انواع روتر میکروتیک
  • روتر میکروتیک hEX
  • روتر میکروتیک RB2011UiAS-RM
  • روتر میکروتیک RB1100AHx4 Dude Edition
  • روتر میکروتیک CCR1016-12G
  • روتر میکروتیک RB3011UiAS-RM

مزایای روتر میکروتیک

از جمله مزایای سوئیچ میکروتیک که یکی از بهترین سوئیچ های موجود در بازار ایران می باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • توانایی بالا
  • کیفیت مناسب
  • مقرون به صرفه

faq

روترهای میکروتیک از لحاظ فیزیکی در دو مدل RM به معنای رکمونت یا مناسب برای استفاده در رک و IN برای استفاده خارج از رک ساخته می شوند.

با توجه به مدل روتر میکروتیک متلقات درون جعبه می تواند متفاوت می باشد اما در کل می توان به آداپتور، کابل برق، کابل OTG و گوشواره های رک اشاره کرد.

اغلب سازگاری دارند برای مثال ماژول های سیسکو با روترهای سری RB2011 کاملا سازگاری دارند.

این قابلیت به معنای دو ورودی برق به روتر می باشد تا در زمان قطعی پاور از یک طرف دستگاه بلافاصله از منبع دوم برق مورد نیاز خود را تامین کرده تا اختلالی در سیستم به وجود نیاید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد نیکفرجام
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400

سلام، متقاضی یک دستگاه روتر میکروتیک برای استفاده در خانه جهت فعالیت در بازار ارز دیجیتال (کریپتوکارنسی) هستم. لطفا در رابطه با کیفیت قیمت راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 03 آذر 1400

سلام جناب نیکفرجام عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.