لوازم جانبی میکروتیک چیست؟

شرکت میکروتیک در کنار ساخت و تولید انواع تجهیزات شبکه نظیر رادیو وایرلس میکروتیک، آنتن، سوئیچ، روتر، اکسس پوینت و غیره برای انواع محصولات خود انواع لوازم جانبی مورد نیاز کاربرانش را به طور جداگانه نیز عرضه می کند. لوازم جانبی این شرکت با توجه به نوع تجهیز مورد نظر دارای انواع گوناگونی می باشد. از لوازم جانبی پرمصرف این شرکت می توان به PoE و آداپتور میکروتیک اشاره کرد که به دلیل فرسودگی، عوامل مضر محیطی نظیر رطوبت و نوسان برق ممکن است دچار اشکال بشوند و نیاز به جایگزین داشته باشد که شرکت میکروتیک این تجهیزات را به صورت جداگانه نیز به بازار عرضه می کند.

کاتالوگ معرفی تجهیزات شبکه فامکو

لوازم جانبی و لوازم یدکی میکروتیک

انواع لوازم جانبی میکروتیک

برخی از لوازم جانبی شرکت میکروتیک عبارتند از:

کابل آداپتور RBPOE

کابل آداپتور RBPOE یکی از اقلام پسیو شبکه می باشد. از این کابل جهت انتقال دیتا و برق استفاده می شود. مزیت استفاده از این کابل، کاهش تعداد کابل های متصل به دستگاه و در عین حال تبادل اطلاعات و تامین برق مورد نیاز دستگاه می باشد.

آداپتور (Adaptor)

آداپتور یکی از تجهیزات شبکه می باشد که برای روشن نگه داشتن اقلام اکتیو شبکه مانند سوییچ، روتر و غیره از آن استفاده می شود.

براکت quickMOUNT

QuickMount یک براکت برای نصب آنتن می باشد که قابلیت چرخش تا 190 درجه را به آنتن می دهد. این براکت می تواند به صورت دیواری یا نصب روی میله باشد.

گوشواره رک (Rackmount ears)

گوشواره ی رک جهت نصب سوییچ و روتر شبکه درون رک مورد استفاده قرار می گیرد.

پیگتیل (Pigtail)
برای اتصال فیبر نوری به تجهیزات شبکه از پیگتیل استفاده می شود. پیگتیل تکه ای از فیبرنوری می باشد که یک سر آن قطعه اتصال بوده و سر دیگر آن به فیبر نوری فیوژن می شود.

منبع تغذیه داخلی (internal power supply)

این منبع تغذیه داخلی بوده و برق مورد نیاز دستگاه را تامین می کند.

کانورتر فیبر نوری (Fiber to Copper converter)

وظیفه کانورتر فیبر نوری، دریافت سیگنال از کابل مسی و تبدیل آن به سیگنال فیبر نوری می باشد.

ماژول (Module)
از ماژول های برای انتقال دیتا در شبکه های فیبر نوری استفاده می شود. با استفاده از ماژول، می توان مسافت انتقال اطلاعات را تا 10 کیلومتر افزایش داد. ماژول های میکروتیک را می توان به دستگاه های میکروتیک که قابلیت نصب SFP را دارند، متصل کرد. برخی از مدل های ماژول میکروتیک قابل استفاده برای سایر دستگاه ها با برند های دیگر می باشند.

به طور کلی از PoE برای اتصال آداپتور به رادیو و اتصال کابل شبکه، از آداپتور برای تامین برق تجهیز، از مانت به عنوان گیره برای انواع رادیوها، از گشواره رک برای اتصال سوئیچ یا روتر به درون رک، از پیگتیل برای ارتباط بین تجهیز و آنتن، از پاور داخلی برای تعویض پاور معیوب دستگاه، تبدیل کننده فیبر به مس و از ماژول برای اتصال به درگاه SPF استفاده می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: