قیمت :
680,000
تومان

فروش دوربین مداربسته HDCVI

تکنولوژی HDCVI یا High Definition Composite Video Interface قابلیت تصویربرداری با کیفیت بالا در بستر دوربین های آنالوگ می باشد. در دوربین های Analog استانداردهای تصویر به صورت PAL و NTSC با نهایت 0.6 مگاپیکسل بوده ولی با سیستم HDCVI کیفیت تصاویر از 0.6 مگاپیکسل تا چند مگاپیکسل فراتر رفته و کیفیت آن به مراتب افزایش یافته است.

دوربین مداربسته HDCVI

مشخصات دوربین مداربسته HDCVI

دوربین های HDCVI از ابتدا تاکنون پیشرفت های زیادی داشتند به طوری که اوایل در حد رزولوشن 720 تولید می شدند ولی امروزه دارای کیفیت 4K هستن و این امکان را دارند تا در کنار تصویر صدا را در بستر کابل کواکسیال انتقال دهند. از اجزای اصلی دوربین مداربسته HDCVI می توان به حسگر یا چیپ تصویر و لنز دوربین اشاره کرد و تفاوت در این اجزا باعث کارایی، کیفیت تصویر و همچنین قیمت متفاوت این دوربین ها می باشد. از مزایای این سیستم بروزرسانی سیستم های قدیمی آنالوگ به HDCVI بدون تغییر در ساختار مدار می باشد.

یکی از ویژگی هایی که در سال های اخیر به دوربین های HDCVI افزوده شده است، قابلیت استارلایت می باشد که باعث ارائه تصاویر رنگی در شب می شود. با استفاده از این ویژگی می توان به صورت 24 ساعته تصاویر را دریافت کرد البته باید به این موضوع توجه داشت که هر دوربین دارای یک میزان حداقل لوکس نوری برای ارائه تصاویر در نقاط کم نور می باشد که در هنگام خرید دوربین HDCVI استارلایت باید به آن توجه کرد.

تکنولوژی HDCVI به صورت انحصاری متعلق به شرکت داهوا می باشد.

نشان تکنولوژی دوربین مدار بسته HDCVI

انواع سری دوربین HDCVI
  • Pro Series: تمام دوربین های سری pro دارای قابلیت WDR (Wide dynamic range) و Starlight هستد.
  • Lite Series: سری لایت دوربین های HDCVI دارای کیفیت بالا و مقرون به صرفه هستند که برای فضاهای کوچک و متوسط مناسب می باشد.
  • Cooper Series: این سری، دارای کیفیت تضمین شده توسط استاندارد داهوا بوده و از عملکرد تصویر با کیفیت بالا برخوردار است.
  • Active Deterrence Series: این سری، قابلیت ارائه صدا، اطلاعات و زنگ هشدار به منظور بررسی خطرات احتمالی به همراه ویدیو را دارد.
  • Panorama Series: دوربین های سری پاناروما دارای بیش از یک لنز بوده که از با استفاده از این ویژگی می توان زاویه وسیع تری را پوشش داد. همچنین نصب و نگهداری سیستم را آسان می کند.
  • PoC Series: در سری poc، برق دوربین ها توسط دستگاه ضبط از همان کابل کواکسیال که ویدیو در آن منتقل می شود، تامین می شود. فاصله انتقال در این سیستم می تواند بین 200 تا 400 متر باشد.
  • Micro-size Series: دوربین های micro-size گزینه مناسبی برای پروژه هایی که نیاز به دوربین های کوچک دارند، می باشد.

دوربین های HDCVI مانند سایر سری های دوربین های مداربسته در سه شکل دام، بولت و اسپید دام در بازار یافت می شوند.

  • از دوربین های دام یا گنبدی شکل HDCVI در محیط های مسقف مثل اتاق، انبار، پارکینگ استفاده می شود.
  • از دوربین های بولت یا استوانه ای HDCVI در محیط های بیرونی مثل حیاط، نمای ساختمان، سوله یا انبارهای باز استفاده می شود.
  • از دوربین های اسپیددام یا به اصطلاح PTZ در محیط های باز و ارتفاع بالا استفاده می شود تا بتوان به طور کامل از توانایی کنترل 360 درجه ای و زوم نسبتا قوی آن استفاده شود.

مشخصات کلی دوربین های HDCVI
رزولوشن 720p و 1080p
بستر انتقال اطلاعات کابل کواکسیال
وجود تاخیر در تصویر ندارد
بیشترین طول انتقال با کابل 500
اطلاعات قابل انتقال با کابل تصویر، صدا، داده
نحوه نصب ساده
هزینه متوسط
شرایط بازار در حال گسترش

مزایای دوربین های HDCVI
  • دسترسی به کیفیت های 720P و 1080P و 4K
  • تبدیل آسان سیستم آنالوگ به HDCVI
  • عدم تاخیر در تصاویر دریافتی
  • نصب و راه اندازی سریع
  • انتقال تصویر تا 500 متر روی سیم کواکسیال
  • قابلیت ارائه تصاویر رنگی در نقاط تاریک و کم نور
  • هوش مصنوعی

برای راه اندازی سیستم مداربسته HDCVI نیاز به دوربین HDCVI، دستگاه ضبط تصاویر DVR یا XVR، حافظه جانبی، کابل کواکسیال و کابل برق یا کابل کواکسیال ترکیبی، آداپتور و کانکتور BNC می باشد. برق رسانی به دوربین HDCVI به وسیله آداپتور انجام می شود و برای این کار بهتر است از کابل های ترکیبی استفاده کنید در این کابل ها به موازات کابل کواکسیال کابل برق نیز تعبیه شده است.

faq

دوربین مداربسته HDCVI به شکل دوربین های آنالوگ می باشد با این تفاوت که کیفیت در این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ به مراتب بهتر شده و قابل قبول می باشد.

دوربین های مداربسته HDCVI بر بستر کابل کواکسیال می باشد و برای استفاده از آنها می بایست از دستگاه DVR یا XVR استفاده کرد.

دوربین های مداربسته HDCVI در کیفیت های متفاوتی از 2 مگاپیکسل تا 4k تولید می شوند.

HDCVI یا High Definition Composite Video Interface قابلیت تصویربرداری با کیفیت بالا در بستر دوربین های آنالوگ می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: