رادیو وایرلس میموسا

میموسا یکی از برندهای نو ظهور و با کیفیت در زمینه رادیو وایرلس می باشد. تنوع و قدرت بالا یکی از نقاط قوت این شرکت در زمینه رادیوهای وایرلس است. شرکت Mimosa با ارائه انواع رادیو وایرلس ها برای استفاده در صنایع و مشاغل کوچک تا بزرگ توانسته رضایت کاربران خود را جلب کند. انتقال دیتا با سرعت 1.5 Gbps یکی از مزیت های اصلی در برخی از مدل های این رادیوها می باشد.

کاتالوگ معرفی تجهیزات شبکه فامکو

رادیو وایرلس میموسا

انواع رادیو وایرلس میموسا

رادیو وایرلس های Mimosa به دو بخش اصلی تقسیم می شوند:

رادیو وایرلس PTP میموسا

از رادیو وایرلس PTP میموسا برای ارتباط نقطه به نقطه استفاده می شود.

رادیو وایرلس PTP میموسا B5

این مدل دارای قیمت پایین و نرخ انتقال بالا بوده و مناسب استفاده برای مسافت های کوتاه و متوسط تا 10 کیلومتر می باشد.

رادیو وایرلس PTP میموسا B5c

این مدل به گونه ای طراحی شده است تا کاربر بتواند با برد بلند، متوسط و کوتاه به صورت انتخابی از دستگاه بهره ببرد. این دستگاه دارای استاندارد IP67 می باشد که آن را در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاوم می کند.

رادیو وایرلس PTP میموسا B11

رادیو وایرلس B11 دارای قابلیت انتقال دیتا در حد فاصل بیش از 100 کیلومتر می باشد. این دستگاه دارای آنتن داخلی نمی باشد و باید بر حسب فاصله مورد نیاز، به آنتن متصل شود. نرخ انتقال داده در این دستگاه 1.5 گیگابیت بر ثانیه می باشد.

رادیو وایرلس PTP میموسا B24

از این دستگاه می توان برای ارتباطات حجیم و سنگین استفاده کرد.

رادیو وایرلس PTMP میموسا

از این رادیو وایرلس ها برای ارتباط برای ارتباطات یک نقطه به چند نقطه استفاده می شود.

رادیو وایرلس PTMP میموسا A5

مسافت پوششی این دستگاه تا 300 متر بوده و دارای عملکرد خوب در ارائه پهنای باند زیاد دارد.

رادیو وایرلس PTMP میموسا A5c

این رادیو بر بستر فیبر کار می کند و ویژگی متمایز کننده آن سرعت بالای انتقال تا 500 مگابیت بر ثانیه، همراه با دسترسی خوب می باشد.

رادیو وایرلس PTMP میموسا A5x

از خصوصیات بارز این دستگاه می توان به قابلیت کار در فرکانس 4.9 الی 6.4 اشاره کرد که برای استفاده به عنوان بخش مرکزی شبکه در ارتباطات PTMP گزینه مناسبی می باشد. این رادیو دارای قابلیت انتقال اطلاعات با نرخ 700 مگابیت بر ثانیه بوده و می توان به عنوان بخش مرکزی شبکه (AP) از آن استفاده کرد.

رادیو وایرلس PTMP میموسا C5c

این دستگاه برای ارتباطات PTP و PTMP قابل استفاده می باشد. این دستگاه آنتن داخلی ندارد ولی با اکثر آنتن ها سازگار می باشد.

رادیو وایرلس PTMP میموسا C5x

برای ارتباط در محیط های شلوغ و پر صدا بهترین گزینه می باشد. این رادیو قابل استفاده در ارتباطات PTP و PTMP می باشد. C5x دارای قابلیت نصب 4 آنتن چرخشی ماژولار می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: