پمپ نوید موتور

شرکت نوید موتور در سال 1375 در 35 کیلومتری شهر تبریز در شهرک صنعتی سلیمی تاسیس شد. این شرکت با هدف تولید الکتروموتورهای خانگی و صنعتی و سفارشی مشتری فعالیت خود را آغاز کرد.

در سال 1385 نوید موتور و پمپیران به منظور تولید پمپ های فشار قوی شروع به همکاری کردند. همچنین در سال 1386 شرکت نویدموتور با هدف ساخت و تولید الکتروپمپ و پمپ های سیرکولاتور خطی، همکاری خود را با شرکت پمپ سمنان انرژی آغاز نمود.

این دو شرکت به همکاری خود ادامه دادند و از سال 1389 شرکت صنایع نوید موتور کار تولید و ساخت محصولات سیرکولاتور برند سمنان انرژی را ادامه داد.

پمپ نوید موتور

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جعفر حسینی
ارسال شده در : چهارشنبه 08 فروردین 1403

سلام، من یه دینام دارم پمپ حلزونی می خوام می توانید راهنمایی کنید؟ ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 15 فروردین 1403

سلام جناب حسینی عزیز، سال نو مبارک. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدنژاد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 فروردین 1402

سلام، ممنون از سایت خوبتون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

امیر میجانی
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام، برای انتقال آب از رودخانه به استخر به ابعاد 10*10*1.5 متر چه الکتروپمپی مناسب است؟ اختلاف ارتفاع از رودخانه تا استخر بین 8 تا 10 متر است. فاصله رودخانه تا استخر 130 متر است. ممنون خواهم شد راهنمایی کنید. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 فروردین 1402

سلام جناب میجانی عزیز، لطفا نوع دسترسی به برق را ذکر نمایید.

سهیل پارسا
ارسال شده در : پنجشنبه 18 اسفند 1401

سلام، برای یک ساختمان 4 طبقه تک واحدی به اضافه پارکینگ که می شود 5 طبقه، آیا پمپ 1.5 اسب کافی است یا 2 اسب؟ ساختمان 20 سال ساخت می باشد.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 اسفند 1401

سلام جناب پارسا عزیز، حداکثر توان پیشنهادی ما، پمپ 1.5 اسب بخار می باشد.

حسین زرین مقدم
ارسال شده در : چهارشنبه 03 اسفند 1401

سلام، تقاضا دارم برای رفع مشکل فشار آب برای یک ساختمان 5 طبقه (4 طبقه تک واحدی و پارکینگ) با زیر بنای هر طبقه 65 مترمربع چه نوع پمپ کم صدایی را پیشنهاد می فرمایید؟ قبلا از محبت شما سپاسگزاری می نمایم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 اسفند 1401

سلام جناب زرین مقدم عزیز، استفاده از پمپ بی صدا سری 5ss05 توصیه می شود.

احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 04 آبان 1401

سلام، خسته نباشید. برای یک ساختمان 5 طبقه با هر طبقه 300 مترمربع به ارتفاع 23 متر دارای موتورخانه، چه پمپی مناسب هست؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 آبان 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عبدالله سالار
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 آبان 1401

سلام، قیمت پمپ 1 اینچ برگشت آب گرم را بفرمایید. ضمنا اینترنتی هم می فروشید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 05 آبان 1401

سلام و عرض ادب دوست عزیز، با توجه به اینکه کلیه کالاها نیازمند مشاوره فنی می باشد، پس از مشاوره و تاییدیه فنی کالا از سمت شما، جنس به هر کجا که شما تمایل داشته باشید ارسال خواهد شد و نیازی به حضور شما در مجموعه نیست، فروش اینترنتی در حال حاضر نداریم ولی در چند ماه آینده این سرویس راه اندازی خواهد شد. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حامد گلکار
ارسال شده در : جمعه 07 آبان 1400

با سلام خدمت شما. برای سیرکولاتور مدار شوفاژ یه واحد ۸۰ متری زیر همکف (در کل ۵۰ پره ایران رادیاتور) چه پمپی پیشنهاد می کنید؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام، در صورت وجود موتورخانه می توانید از پمپ سیرکولاتور ایرانی 1 اینچ استفاده نمایید. در صورت وجود پکیج، موضوع متفاوت خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسن نیک مرد منور
ارسال شده در : پنجشنبه 22 مهر 1400

با سلام و ادب، می خواستیم برای طبقه دوم و سوم منزل مسکونی پمپ تهیه کنیم. چند تا سوال داریم. یک پمپ می تواند همزمان دو طبقه را پاسخ دهد؟ پمپی هست که از نظر حجم زیاد جاگیر نباشد و با قیمت فعلی مناسب با نیاز ما باشد؟ ممنون از پاسخ شما و زحمت تماسی که خواهید گرفت.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 22 مهر 1400

سلام، لطفا بفرمایید که برای 2 واحد، یک کنتور مشترک وجود دارد یا از دو کنتور مجزا استفاده می شود.

محمد قربانی
ارسال شده در : پنجشنبه 10 مهر 1399

وقت بخیر، بنده مدیر یک فروشگاه پمپ داخل شهر قم هستم و پمپهای نوید از عمده ی محصولات داخل فروشگاهمون هست. ولی به تازگی قیمتش خیلی رفته بالا و دارم میرم سمت پمپهای دیگه. علت افزایش زیاد قیمتش چیه؟ ممنون

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 12 مهر 1399

وقت شما هم بخیر، جناب قربانی عزیز، هیچ تولید کننده و بازرگانی در کشور وجود ندارد که از افزایش قیمت ها خوشحال باشد. یک تولیدکننده هزینه ها ثابت و جاری دارد که همیشه باید تامین نماید مثل حقوق پرسنل، افزایش قیمت باعث کاهش قدرت خریدار شده و در نتیجه فروش محصول کاهش می یابد و تنها دلال ها هستند که از این افزایش قیمت سود می برند. تولید کننده چون بسیاری از مواد اولیه خود را از دیگر شرکت ها تهیه می کندو آن مواد اولیه افزایش قیمت دارند، به ناچار قیمت ها را افزایش می دهد و این مشمول کلیه برندها می باشد، نه تنها نوید موتور بلکه برندهای دیگر نیز افزایش قیمت چند برابری نسبت به سال های گذشته داشته اند. ما هم از صمیم قلب آرزو می کنیم که هر چه سریعتر قیمت ها کاهش یابد تا همه مردم ایران زمین در آسایش و رفاه زندگی نمایند و از این مشکلات رهایی یابند.