پمپ Anshi

پمپ آنشی در انواع پمپ آب کف کش، لجن کش، خانگی، صنعتی و کشاورزی، تولید شده و دارای عملکرد بسیار مناسبی می باشد. این پمپ دارای مدل های متنوعی بوده و با توجه به دوام بالایی که دارد می تواند برای مدت زمان زیادی پاسخگوی نیازهای شما باشد. هایپر صنعت فامکو با داشتن سابقه بلند مدت در زمینه تامین و فروش انواع پمپ آب، تمامی مدل های پمپ آنشی را در ظرفیت های مختلف ارائه می نماید، لذا برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر یک از آنها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

تمام محصولات پمپ آنشی در یک نگاه

تنوع مدل های ارائه شده در مجموعه پمپ های آنشی کامل و بی نقص می باشد. به طوری که این پمپ آب تمامی مصارف مورد نیاز و مرتبط با پمپ ها را در بر گرفته و قابلیت نصب و استفاده در شرایط مختلف را دارد. شما می توانید با دریافت اطلاعات دقیق تر درباره انواع پمپ Anshi از کارشناسان فامکو، خرید مطمئن تر و انتخاب درست تری را برای خود رقم بزنید.

انواع پمپ آنشی
مدل  SH مدل SAH مدل SB مدل CH
مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی
مدل CS مدل Q DX مدل SHD مدل SPA6
مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی
مدل SPA2 مدل SPA6A مدل 100QJ مدل 4SK-SCM
مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی
مدل SPS مدل SWQD مدل WQ-WQK مدل V
مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی
مدل AHCP-AHCS-AHDS مدل AHFT1 مدل AHDC مدل WG
مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی مشخصات فنی

پمپ Anshi سری SH

پمپ آنشی سری SH دارای قیمتی اقتصادی بوده و قابلیت اعتماد و ایمنی مناسبی برای مصارف خانگی و تامین آب از چاه دارد. این پمپ در دو مدل ُSH 45 و SH 80 عرضه می شود که به ترتیب دارای قدرت 0.5 و 1 اسب و آب دهی 40 و 46 لیتر بر دقیقه می باشند.

پمپ Anshi سری SH

پمپ Anshi سری SAH

پمپ آنشی SAH با استفاده و نگهداری آسان و صرفه جویی در مصرف انرژی قابلیت تامین آبدهی و فشار بالا را دارند. این پمپ ها مناسب برای انتقال آب و سیالات غیرخطرناک و همچنین استفاده در مصارف کشاورزی بوده و با قدرت 1 و 2 اسب عرضه می شوند.

پمپ Anshi سری SH

پمپ Anshi سری SB

این پمپ ها به صورت سانتریفیوژ و مناسب برای انتقال آب های تمیز و سیالات غیر خطرناک هستند. پمپ آنشی سری SB را می توان در صنایع گوناگون نظیر سیستم های سرمایشی، دستگاه های اطفاء حریق، کشاورزی و باغبانی، انتقال آب خانگی و غیره استفاده کرد.

پمپ Anshi سری SB

پمپ Anshi سری CH

پمپ آنشی CH با قابلیت خروجی بالا مناسب برای مصارف صنعتی و کشاورزی است. این سری از پمپ های آنشی با توانایی انتقال آب های نسبتا کثیف، مناسب برای پمپاژ از رودخانه ها، دریاچه ها، چاه ها و غیره می باشد. پمپ آنشی سری CH با قدرت های 1.5 تا 3 اسب عرضه می شود.

پمپ Anshi سری CH

پمپ Anshi سری CS

پمپ Anshi مدل CS با توانایی انتقال حجم بالای آب و قابل استفاده در صنایع مختلف است. این پمپ به دلیل داشتن پروانه حلقوی، توانایی انتقال آب های نسبتا کثیف را داشته و در مدل های CS150 و CS200 با قدرت های 1.5 و 2 اسب عرضه می شود.

پمپ Anshi سری CS

پمپ کف کش Anshi سری QDX

پمپ کف کش آنشی QDX دارای انواع متنوع و فیلتر استنلس استیل، پیلت کف، پلیت کابلی و پیچ های ضد زنگ دارای چرخه عمر طولانی می باشد. این پمپ برای مصارف خانگی، آبیاری کشاورزی و باغ ها، صنایع ساختمانی، پرورش آبزیان و تخلیه آب صنعتی مناسب است.

پمپ Anshi سری QDX

پمپ Anshi سری SHD

پمپ آنشی SHD کوچک و قابل اعتماد برای پمپاژ آب تمیز و مایعات شیمیایی استفاده می شوند این پمپ نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد و با قدرت 2 اسب و حداکثر آبدهی 650 لیتر بر دقیقه عرضه می شود.

پمپ Anshi سری SHD

پمپ کف کش Anshi سری SPA6

این پمپ دارای سیل دو لایه و پروانه نیمه باز آلومینیومی مناسب برای انتقال آب و فاضلاب است. پمپ کف کش Anshi مدل SPA6 قابل استفاده در قایق ماهیگیری، هتل ها و رستوران ها، کشاورزی و باغبانی، صنعت و غیره می باشد این پمپ با قدرت 1.1 اسب و حداکثر آبدهی 270 لیتر بر دقیقه عرضه می شود.

پمپ Anshi سری SPA6

پمپ کف کش Anshi سری SPA2

پمپ کف کش آنشی سری SPA2 کوچک و سبک بوده و قابل استفاده در کشاورزی، پرورش آبزیان و مصارف ساختمانی می باشد. این پمپ در چهار مدل و قدرت های 0.75 تا 2 اسب تولید می شود و بیشترین آبدهی آن نیز 7.4 تا 7.9 متر مکعب بر ساعت می باشد.

پمپ Anshi سری SPA2

پمپ کف کش Anshi سری SPA6A

پمپ آنشی مدل SPA6A با ظاهر ظریف و کارایی بالا، توانایی انتقال آب تمیز و سیالات حاوی مواد جامد با حداکثر قطر 15 میلی متر را دارد. این پمپ مجهز به فلوتر آناتومیک برای خاموش کردن پمپ در سطوح آب پایین و جلوگیری از خشک کار کردن می باشد. همچنین پمپ کف کش آنشی SPA6A قابل استفاده در صنایع گوناگون نظیر ساختمان سازی، هتل، معدن، فاضلاب شهری، تخلیه چاه، آبیاری کشاورزی و باغ، انتقال خوراک مایع آبزیان و غیره می باشد.

پمپ Anshi سری SPA6A

پمپ شناور Anshi سری 100QJ

پمپ آنشی 100QJ، پمپی با بدنه و پروانه استیل بوده و دارای عمر طولانی و مناسب برای پمپاژ از چاه های عمیق می باشد. این پمپ شناور قابل استفاده در آبیاری زمین های کشاورزی و باغ ها، کارخانه ها و سوله های بزرگ صنعتی است و معمولا با قدرت 1 تا 3 اسب بخار تولید می شود.

پمپ Anshi سری 100QJ

پمپ شناور Anshi سری 4SK-SCM

پمپ شناور آنشی سری 4SK-SCM با قدرت های 1 تا 2 اسب بخار و حداکثر ارتفاع 100 متر با بدنه و پروانه استیل، قابل استفاده در چاه های عمیق و کشاورزی و باغبانی و کارخانه ها و سوله ها می باشد.

پمپ Anshi سری 4SK-SCM

پمپ کف کش Anshi سری SPS

پمپ آنشی سری SPS دارای پروانه ای از جنس استنلس استیل بوده و حداکثر قدرت آن نیز 3 اسب بخار می باشد. حداکثر هد این پمپ نیز 68 متر بوده و قابل استفاده در چاه های عمیق و کشاورزی و باغبانی همچنین سوله ها و کارخانه ها است.

پمپ Anshi سری SPS

پمپ لجن کش Anshi سری SWQD

پمپ های لجن کش آنشی سری SWQD دارای محافظ حرارتی بوده و آبدهی و مقاومت بالایی دارد. این مدل پمپ برای پمپاژ آب تمیز و سیالاتی حاوی مواد جامد تا حداکثر 15 میلی متر مناسب است. پمپ لجن کش Anshi SWQD، قابل استفاده در ساختمان سازی، هتل، رستوران، کشتی، معدن، فاضلاب شهری، تخلیه چاه، آبیاری باغ و زمین کشاورزی همچنین انتقال خوراک مایع آبزیان است. لازم به ذکر است که این پمپ با قدرت 1 اسب و حداکثر هد 16 متر تولید می شود.

پمپ Anshi سری SWQD

پمپ لجن کش Anshi سری WQ-WQK

پمپ لجن کش آنشی WQ-WQK دارای ساختار فشرده ای بوده و به راحتی قابل نصب و جابه جایی می باشد. این پمپ ها مقاومت بالایی در برابر کثیفی و آلودگی داشته و استفاده فراوانی در کشاورزی، ساخت جاده های روستایی، زیرساخت خانه ها، چراگاه ها و محل تخلیه فاضلاب دارند. همچنین حداکثر قدرت آنها نیز  5.5 اسب بخار می باشد.

پمپ Anshi سری WQ-WQK

پمپ لجن کش Anshi سری V

پمپ لجن کش آنشی سری V دارای محافظ حرارتی بوده و آبدهی و مقاومت بالایی دارد. این پمپ توانایی پمپاژ آب تمیز و مایعاتی با ذرات جامد با حداکثر قطر 15 میلی متر را داشته و قابل استفاده در صنایع ساختمان سازی، هتل ها، فاضلاب و کشاورزی را دارند با حداکثر قدرت 3 اسب بخار می باشد.

پمپ Anshi سری V

پمپ کف کش Anshi سری AHCP-AHCS-AHDS

پمپ کف کش آنشی سری AHCP-AHCS-AHDS برای باغبانی، سیستم های آبیاری کوچک، خالی کردن آب حوض و استخر مناسب است. این پمپ ها به صورت اتوماتیک و دقیقا مطابق با سطح آب به وسیله یک سیستم الکتریکی داخلی خاموش و روشن می شوند. سری AHDS برای آب کثیف هم مناسب بوده و با حداکثر توان 900 وات عرضه می شود.

پمپ Anshi سری AHCP-AHCS-AHDS

پمپ آبنما Anshi سری AHFT1

پمپ آبنما آنشی AHFT1 برای فواره، آبنما، باغبانی، آکواریوم و هر سیستم گردش آبی و همچنین برای پرورش گیاهان در زیر آب نیز کاربرد دارد. مکش این پمپ در سطح پایین و با صدای بسیار کم انجام می شود. این سری از پمپ های آنشی با حداکثر توان 90 وات عرضه می شوند.

پمپ آبنما Anshi سری AHFT1

پمپ Anshi سری AHDC

پمپ Anshi AHDC دارای بدنه استنلس استیل می باشد که دارای شیر بایپس طراحی شده در بدنه است و برای جابجایی گازوئیل مناسب می باشد. این پمپ دارای دو نوع 12 و 24 ولت و توان 600 وات و حداکثر ارتفاع 25 متر می باشد.

پمپ Anshi سری AHDC

پمپ Anshi سری WG

پمپ آنشی WG برای مصارف خانگی به کار می رود. پمپ آبگرمکن آنشی WG، دارای کلید اتوماتیک بوده و با جریان آب کنترل می شود. درساختار این پمپ وقتی شیر باز باشد، کلید به صورت اتوماتیک عمل می کند و فشار را بالا می برد. این سری در دو نوع 90 و 120 وات و با حداکثر ارتفاع 10 و 15 متر عرضه می شود.

پمپ Anshi سری WG

مزایای پمپ آنشی
  • ایمن و قابل اعتماد با قیمت های مقرون به صرفه
  • استفاده از تکنولوژی روز در طراحی و ساخت پمپ ها
  • دارای طیف وسیعی از مدل ها برای کاربری ها و صنایع گوناگون 
  • دارای سابقه طولانی حضور در بازار ایران

تاریخچه شرکت آنشی

آنشی برند معتبر چینی بوده و در سال 1993 در نینگبو واقع در استان چجیانگ تاسیس شده اسن. این شرکت با ساختمانی بیش از 6000 متر مربع، دارای مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته و امکانات آزمایشی فراوان است. اکثر محصولات این شرکت دارای گواهینامه های اروپایی CE, TUVو UL هستند و در سراسر جهان به فروش می رسند.

faq

برند آنشی تولید کننده انواع پمپ های سانتریفیوژ، کف کش، لجن کش، شناور و آبنما است.

پمپ های آنشی در کاربری های مختلف نظیر کاربری خانگی، ساختمان سازی، هتل، رستوران، کشتی، معدن، فاضلاب شهری، تخلیه چاه، آبیاری باغ و زمین کشاورزی و همچنین انتقال خوراک مایع آبزیان مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ آنشی از پمپ های با کیفیت ساخت کشور چین می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عبداله محمدی
ارسال شده در : شنبه 23 دی 1402

سلام، لطفا لیست قیمت برام می‌فرستید ممنون می شم ازتون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 01 اسفند 1402

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

اکبر مسعودیان
ارسال شده در : چهارشنبه 02 فروردین 1402

سلام، تعدادی پمپ آب آنشی بشقابی 1 اسب می خوام. چطور می تونم سفارش بدم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 09 فروردین 1402

سلام جناب مسعودیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا شکری
ارسال شده در : چهارشنبه 17 فروردین 1401

سلام، ببخشید می خواستم با واحد فنی تماس بگیرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 17 فروردین 1401

سلام جناب شکری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. شما نیز می توانید با شماره 02148000049 (داخلی 130، 132، 135، 150، 160 یا 180) تماس بگیرید.

امین ولو کلایی
ارسال شده در : چهارشنبه 06 بهمن 1400

سلام، موتور پمپ Anshi CS200 برای فروش موجود هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 07 بهمن 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی اکبر
ارسال شده در : چهارشنبه 02 تیر 1400

با سلام خدمت شما، قیمت پمپ می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 02 تیر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید طایی
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام، حدود ۲ ماه پیش یک پمپ آب آنشی نیم اسب مدل SH45 گرفتم. خواستم بدانم چطور پمپی است؟ با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 خرداد 1400

سلام جناب طایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فیاض رمشناس
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

سلام، قیمت پمپ آب یک اسب بخار آنشی 1 اینج چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 خرداد 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مجتبی سلطانی
ارسال شده در : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400

سلام، ۲ سال است پمپ های خانگی آنشی رو به فروش می رسانم. تقاضای خرید مستقیم و نمایندگی این برند رو دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400

با سلام، به درستی متوجه شما منظور شما نشدیم، همکاران واحد تعمیرات با شما تماس خواهند گرفت.

محسن چهاردولی
ارسال شده در : چهارشنبه 27 اسفند 1399

سلام درخواست نمایندگی فروش دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 28 اسفند 1399

سلام، متاسفانه و با عرض پوزش در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی اعطاء نمی شود. نام شما به لیست متقاضیان اضافه گردید و در صورت تغییر سیاست، با شما تماس گرفته خواهد شد.

سعيد لر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 بهمن 1399

سلام مدت يک سال هست كه از پمپ آنشی در فروشگاه استفاده و به فروش می رسانم چون از اين نمونه پمپ راضيم مايلم نمايندگی مجاز اين پمپ باشم لطفا همكاری فرماييد با تشكر

user1@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 08 بهمن 1399

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.