موتور برق بی صدا (سایلنت)

قیمت :
35,000,000
تومان
قیمت :
10,000,000
تومان
قیمت :
16,500,000
تومان
قیمت :
14,000,000
تومان
قیمت :
8,100,000
تومان
قیمت :
4,950,000
تومان
قیمت :
15,000,000
تومان
قیمت :
33,700,000
تومان

موتور برق بی صدا (سایلنت) چیست؟

موتور برق بی صدا که با نامهای سایلنت، مسافرتی، اینورتری یا کیفی نیز شناخته می شود، یکی از انواع موتور برق ها می باشد که از لحاظ شکل ظاهری شبیه به کیف دستی بوده و وزن بسیار کمتری نسبت به دیگر موتور برق ها دارند. سوخت اکثر موتور برق های کیفی بنزین می باشد و وزن آن ها به 20 کیلو گرم می رسد.

نام دیگر موتور برق های بی صدا یا کیفی، موتوربرق های اینورتری است. به دلیل نوسان ساز الکترونیکی قدرتمند است که نام آن را اینورتر قرار داده اند.

موتور برق بی صدا (سایلنت، مسافرتی، اینورتری و کوچک)

انواع موتور برق اینورتری بی صدا

اینورتر یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین ابزار هایی است که می تواند برق DC یعنی جریان برق مستقیم را به AC جریان برق متناوب تبدیل کند. این نکته حائز اهمیت است بدون اینکه از سرعت موتور کاسته شود می تواند این کار را به نحو احسنت انجام دهد. دلیل این امر یعنی تبدیل جریان برق مستقیم به جریان برق متناوب که توسط آلترناتور انجام می شود و برق خروجی با کیفیت تر و کمترین میزان تغیر ولتاژ و فرکانس را دارد. این توانایی برای موتور برق بی صدا بوده که اکثرا زیر 3 کیلووات و با سوخت بنزین هستند.

موتور برق کیفی به چه معناست؟

موتور برق ها با تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی خروجی برق می دهند. موتور برق های کیفی یا مسافرتی با ابعاد کوچکی که نسبت به موتور برق های معمولی دارند، خروجی با کیفیت تری ارائه می هند. این دسته از موتور برق ها چون دارای صدای کمتر و ابعاد کوچکی بوده و ظاهری شبیه به کیف دارند به موتور برق کیفی معروف شده اند.

مکانیزم عملکرد موتور برق اینورتری

مکانیزم عملکرد موتور برق اینورتری یا کیفی را می توان این گونه توضیح داد که توان خام تولید شده توسط ژنراتور را می گیرد و از طریق یک ریز پردازنده مخصوص، برای تسویه توان خام در طی یک فرایند چند مرحله ای استفاده می کند.

در مرحله اول برق متناوب چند فاز ولتاژ بالا که توسط دینام ژنراتور تولید می شود از برق AC به DC تبدیل می شود. سپس توسط اینورتر برق DC به برق AC تبدیل می شود. برق خروجی به دست آمده توسط اینورتر بسیار صاف و تمیز و دارای کیفیت بالایی می باشد که یک ریز پردازنده تمام فرایند اتفاق افتاده و مهم تر از همه سرعت موتور را کنترل می کند.

یکی از عمده تفاوت های بزرگی که در موتور برق های اینورتری دیده می شود کنترل دور نسبت به بار مصرفی است. برای مثال یک ژنراتور قابل حمل معمولی را در نظر بگیرید، در این ژنراتور دور موتور در 3600 دور در دقیقه ثابت است و همیشه با همین سرعت کار می کند.

اما در یک موتور برق اینورتری قابل حمل سرعت متغیر است تا بتواند انرژی مورد نیاز را تامین کند. این موتور برق اینورتری با افزایش بار مصرفی دور موتور را افزایش و با کاهش بار مصرفی دور موتور را کم می کند. در نتیجه یک موتور برق اینورتری قابل حمل از سوخت، به طور کار آمد تری استفاده می کند که با همه این صحبت ها یک موتور برق اینورتری قابل حمل دارای توان یک کیلو وات در مدت زمان چهار ساعت یک لیتر مصرف بنزین دارد.

کنترل پنل موتور برق کیفی

صفحه کنترل موتور برق کیفی

  1. کلید روشن و خاموش
  2. قطع کننده مدار اصلی
  3. دکمه استارت
  4. حالت راندمان
  5. پورت شارژ باتری
  6. اتصال پروپان
  7. هشدار کمبود روغن / اضافه بار / چراغ های نشانگر
  8. پنج ولت DC جهت شارژ
  9. تنظیم بار
  10. نشانگر میزان کارکرد موتور
  11. پورت موتزی
  12. مدار قطع کن
  13. خروجی 120 ولت AC با 20 آمپر
  14. خروجی 120 ولت AC با 30 آمپر

مزایای موتور برق اینورتری

معمولا موتور برق های بی صدا (کیفی) به صورت یکپارچه ساخته می شوند که تاثیر فوق العاده ای نسبت به موتوربرق های معمولی بنزینی دارند. به چند مزایای موتور برق کیفی یا سایلنت می پردازیم:

کنترل دور نسبت به بار مصرفی

  • دور موتور در یک موتور برق بنزینی معمولی 3600 دور در دقیقه است که همیشه با این سرعن کار می کند. اما در موتور برق بی صدا یا موتور برق کیفی سرعت با توجه به انرژی مورد نیاز متغیر است. یعنی با افزایش بار مصرفی در موتور نیز افزایش و با کاهش بار مصرفی دور موتور برق هم کاهش می یابد.

صدای کم

  • مهمترین گزینه که موتور برق های کیفی را به نسبت دیگر موتور برق ها متمایز کرده است صدای کم آن می باشد.
  • طراحی بسزایی که این دسته از موتور برق ها دارند استفاده از صدا خفه کن های ویژه و فن آوری کاهش صدا برای جلوگیری از صدای بیش از حد موتور برق نیز است.
  • سطح نویز بیشتر موتور برق های معمولی از 68 دسیبل (DB) شروع شده و با افزایش بار و کارکرد موتور برق صدای بیشتر تا 75 دسیبل (DB) را دارند.
  • اما این دسته از موتور برق ها به دلیل صدای کم معروف شده اند که نویز این موتور برق های بی صدا به 53 دسیبل نیز می رسد.
  • علت کاهش صدای موتور برق های بی صدا (کیفی) وجود یک برد الکترونیکی (اینورتر) در سیستم موتور برق بی صدا نیز می باشد که قدرت و سرعت های متناوب را تولید و باعث کاهش صدا و و مصرف سوخت کمتر نیز می شود.
  • همین امر باعث طول عمر مفید موتور برق و کیفیت برق تولیدی می باشد.

تولید جریان پایدار

  • تکنولوژی ای که در موتور برق های اینورتری به کار رفته است باعث تولید جریان برق پایدار نسبت به دیگر موتور برق ها نیز شده است. این جریان پایدار جهت استفاده برای تجهیزاتی است که نسبت به نوسانات جریان برق حساس ترند.
  • مانند لپ تاپ و کامپیوتر و تجهیزات استریو این موتور برق بی صدا نیز بسیار ایده آل می باشد.

کاهش مصرف سوخت

  • به دلیل وجود تکنولوژی به کار رفته در موتور برق بی صدا یا موتور برق اینورتری، باعث شده که مصرف سوخت به شدت کاهش یابد. موتور برق بی صدا معمولا برای نوع سوخت و کوچک بودن آن برای مناطق دور از شهر که به سوخت دسترسی ندارند و کم پیدا می شود، کارایی بسزایی داشته باشند.
  • میزان سوختی که موتور برق بی صدا مصرف می کند در مدت زمان 4 ساعت حدودا 1 لیتر سوخت مصرف داردیعنی در یک ساعت 0.25 لیتر مصرف دارد.

طول عمر (دوام بالا)

  • این موتور برق های بی صدا با توجه به باری که متحمل می شوند سرعت آن ها نیز تغیر پیدا می کند. همین امر باعث می شود که طول عمر موتور برق های بی صدا افزایش پیدا کند.

تفاوت موتور برق کیفی با موتور برق معمولی

عمده تفاوت موتور های بی صدا با موتور برق های معمولی در دو مورد اساسی است. مورد اول کم مصرف و کم صدا بودن آن است. این به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای است که در ساخت موتور برق های اینورتری یا موتور برق های بی صدا قرار داده اند.

مورد دوم قیمت آن می باشد که موتور برق های بی صدا نسبت به موتور برق های معمولی از قیمت بالاتری برخوردار هستند و در نتیجه کسانی که به دلیل قیمت و هزینه های نگهداری از موتور برق های بی صدا می گذرند باید این تفکر را تصیح کنیم که اگر به صورت درست و صحیح از این موتور برق استفاده کنیم بسیار قابل اعتماد بوده و هرگز به تعمیر نیازی نخواهد داشت.

کاربرد موتور برق کیفی

وابستگی شدید و نیاز مبرم مردم به جریان های الکتریسیته برای راه اندازی وسایل های برقی باعث نیاز به موتور برق های سبک و قابل حمل شده است. این دسته از موتور برق های کیفی با کاربرد و مزایایی که دارند باعث شده است جزو محبوب ترین دسته از موتور برق ها قرار بگیرند. 

این دسته از موتور برق ها به دلایل زیر برای یک سری از افراد مانند کوه نورد ها یا طبیعت گردها که مسیرهای طولانی ای را طی می کنند و امکان حمل وسایل سنگین را با خود ندارند بسیار مناسب است. 

  • وزن کم و قابل حمل بودن تا توان 3 کیلووات
  • مصرف سوخت بسیار پایین
  • صدای بسیار کم
  • خروجی برق بدون نوسان با کیفیت بالا

اگر اهل گردش و تفریح هستید و به یک منبع برق نیاز دارید تا هم سبک و قابل حمل باشد پیشنهاد ما به شما موتور برق های کیفی یا اینورتری می باشد. موتور برق های اینورتری تا توان 3000 وات موجود می باشند و طراحی به خصوص آن ها این گونه است که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشند.

موتور برق های بی صدا به دلیل خروجی بدون تلرانس برای مصرف کار های بسیار حساس مانند آزمایشگاه ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها، و تجهیزات ابزار دقیق و برای مکان هایی مانند کمپینگ های تفریحی مثل کوهنوردی، کویر گردی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از موتور برق ها به دلیل مصرف سوخت کم از نظر آلایندگی و زیست محیطی مناسب هستند.

نکته ای که باید در هنگام استفاده از موتور برق های اینورتری در نظر داشته باشید این است که در فضای بسته آن را قرار ندهید زیرا باعث مسمومیت ناشی از انتشار گاز های مونواکسید کربن می شوند.

انواع موتور برق کیفی موجود در بازار

موتور برق های کیفی یا مسافرتی در انواع مدل ها در بازار موجود می باشد. تفاوت انواع برند ها در شکل و طراحی ظاهر آن ها می باشد. معمولا برند های موجود در بازار با توان های مختلف موتور برق های کیفی خود را عرضه کرده اند. 

برای مثال موتور برق های کیفی هیوندای از توان 1 کیلووات تا 3 کیلووات موجود است و موتور برق کیفی لانسین از توان 1 کیلوات تا 6 کیلووات اینورتری نیز موجود است. معمولا تمامی موتور برق های موجود در بازار یک نوع خروجی را می دهند و کاربرد تمامی آن ها یکسان می باشد.

قیمت موتور برق کیفی

این دسته از موتور برق ها به دلیل نوع تکنولوژی به کار رفته در آنها و تفاوت های کار آمدی که نسبت به موتور برق های معمولی دارند و بسته به نوع برند از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند.

faq

به موتور برق های قابل حمل که ظاهری شبیه به کیف داشته و دارای ابعاد و وزن کوچک هستند، موتور برق کیفی گفته می شود.

سوخت موتور برق کیفی به دلیل نوع ساختار درونی آنها و وزن کم، بنزین می باشد.

معمولا قطعه اینورتری که در ساخت این موتور برق ها به کار رفته است، باعث خروجی بی نقص و بدون نوسان می شود. موتور برق های اینورتری به دلیل ابعاد کوچکی که دارند موتور برق کیفی نامیده می شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محسن عابدین
ارسال شده در : جمعه 24 فروردین 1403

سلام، برای راه اندازی سیستم های صوتی (پاور میکسر و بلندگو) چه موتور برقی پیشنهاد می کنید؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 فروردین 1403

سلام جناب عابدین عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 22 فروردین 1403

سلام و ادب، برای یک کولر آبی 3000 با 6 لامپ کم مصرف و ‌دو شارژر تلفن همراه موتور برق با چه توانی باید خریداری کنم؟ ممنون از سایت خوبتون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 25 فروردین 1403

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حمید همایونی
ارسال شده در : شنبه 26 اسفند 1402

سلام، انواع موتور برق های دیزلی 8 کیلووات سایلنت موجودی و قیمت می خواستم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 27 اسفند 1402

سلام جناب همایونی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

احمد عدگی پور
ارسال شده در : جمعه 25 اسفند 1402

سلام، موتور كيفی كه توانایی روشنایی 2 لامپ و پمپ شناور جهت استفاده در باغ لازم دارم.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 26 اسفند 1402

سلام جناب عدگی پور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد برزگر
ارسال شده در : جمعه 25 اسفند 1402

سلام، برای پیکور پیشنهادتون چیه؟ لطفا تماس بگیرید. ممنون.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 26 اسفند 1402

سلام جناب برزگر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کهن ترابی
ارسال شده در : یکشنبه 13 اسفند 1402

سلام، وقتتون بخیر. یک موتور برق بی صدا که 20 تا لامپ کم مصرف هر کدوم 12 وات و روشن نگه داره، چی مناسبه؟ قیمتش چنده؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 14 اسفند 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

جواد حقانی
ارسال شده در : چهارشنبه 02 اسفند 1402

سلام، بابت یک خونه روستایی 100 متری چه موتور برقی پیشنهادی دارین؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 03 اسفند 1402

سلام جناب حقانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سمیرا تورچی
ارسال شده در : پنجشنبه 19 بهمن 1402

سلام، برای قطعیه برق در تابستون، موتور برق می خوام برای اسپیلت 30 هزار خونه. چه مارکی توصیه دارین؟ لطفا راهنمایی نمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : یکشنبه 29 بهمن 1402

سلام جناب تورچی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا ایزدی
ارسال شده در : جمعه 22 دی 1402

سلام، وقت بخیر. آیا می شه چندتا موتور برق اینورتری را به نحوی موازی بست تا توان خروجی بالاتری را به دست آورد؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 دی 1402

سلام و عرض ادب، بله. توسط تابلو سنکرون می توانید خروجی بالاتری داشته باشید.

حسن شاهرخی
ارسال شده در : جمعه 22 دی 1402

سلام، شرکت کجاست؟ 20 عدد می خوام.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : دوشنبه 25 دی 1402

سلام و عرض ادب، شما می توانید برای بازدید حضوری از هایپر صنعت فامکو به نشانی تهران، کیلومتر 21 بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج)، روبروی پالایشگاه نفت پارس، پلاک 12 مراجعه نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا مرادی
ارسال شده در : یکشنبه 17 دی 1402

سلام، وقت بخیر. موتور برق سایلنت مخصوص موتور جوش 300 آمپر می خوام شما چه مدلی را پیشنهاد می دید؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 دی 1402

سلام و عرض ادب، توصیه می شود از موتور برق های دیزلی 8 کیلووات سایلنت استفاده شود.

ابوذر رجبی
ارسال شده در : جمعه 15 دی 1402

سلام، شرایط اقساط هم داره؟

admin3@web24.ir
ارسال شده در : شنبه 16 دی 1402

سلام و عرض ادب، فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است.

محمد اریا
ارسال شده در : شنبه 02 دی 1402

سلام، برای دستگاه اسپرسو ساز توان 1200 تا 3300 چه دستگاهی رو پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 دی 1402

سلام و عرض ادب، استفاده از 5.5 کیلووات برای شما مناسب است.

حسام الدین تقی نژاد
ارسال شده در : پنجشنبه 16 آذر 1402

با سلام و تشکر بابت حس مسئولیت پذیری و پاسخگویی جنابعالی، اینکه موتور برق های کیفی مناسب روشن کردن جارو برقی نمی باشند درست است؟ بنده جاروبرقی با ولتاژ 2000 وات دارم ولی از چند نفر پرسیدم گفتند استفاده از موتور برق های اینورتری به دلیل اینکه برد دارن مجاز نمی باشد. آیا این صحبت مورد تایید شما هست؟ چه برندی را در خصوص موتور برق پیشنهاد می دید که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم خدمات پس از فروش؟ اگر ممکنه چند برند را به ترتیب اولویت معرفی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 آذر 1402

سلام جناب تقی نژاد عزیز، بله، کاملا صحیح است زیرا آمپر اولیه باعث سوختن برد می شود و موتور برق اینوتری مناسب روشن کردن جارو برقی نیست. شما می توانید از موتور برق های معمولی در برندهای ویما، سان پاور یا جیانگ دانگ استفاده کنید.

مجتبی
ارسال شده در : یکشنبه 05 آذر 1402

سلام، من برای یک هیلتی و 5 عدد لامپ 100 موتور برق می خواهم، کدام گزینه رو پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 آذر 1402

سلام دوست عزیز، لطفا آمپر مصرفی هیلتی را ذکر نمایید.

طاهر اسکندری
ارسال شده در : یکشنبه 28 آبان 1402

سلام، آیا این موتر برق بی صدا کف کش را می چرخاند؟ چند تا لامپ روشن می کند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 آبان 1402

سلام جناب اسکندری عزیز، لطفا آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید.

علی یزدانی
ارسال شده در : یکشنبه 14 آبان 1402

سلام و وقت بخیر. موتور سایلنتی می خوام که یخچال و تلویزیون رو جواب بده. ممنونم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 15 آبان 1402

سلام جناب یزدانی عزیز، لطفا آمپر دستگاه هایی که موتور برق باید برقشان را تامین کند، ذکر بفرمایید.

حسن
ارسال شده در : شنبه 13 آبان 1402

سلام، موتور برق سایلنت مناسب موتور جوش 250 آمپر موجود هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 آبان 1402

سلام دوست عزیز، بله، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسن کشاورز
ارسال شده در : پنجشنبه 11 آبان 1402

درود بر شما، سپاس از توضیحات جامع و کامل و از اون مهم تر آفرین به پاسخ گویی با دقت و با حوصله. ممنون می شم جهت مشاوره و راهنمایی در خرید با بنده تماس بگیرید. سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آبان 1402

سلام جناب کشاورز عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

کیوان
ارسال شده در : پنجشنبه 04 آبان 1402

سلام، ببخشید قدرتش چطور هستش؟ زورش به هیلتی می رسه که بتونه هیلتی کار کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آبان 1402

سلام دوست عزیز، لطفا توان هیلتی را ذکر نمایید.

مجتبی کشاورز
ارسال شده در : جمعه 28 مهر 1402

با سلام، برای راه اندازی یک جفت اسپیکر اکتیو با توان مداوم هر کدام 700 وات، پیک صدا هر کدام 1400 وات و یک میکسر دایناکورد برای گروه موزیک بی صداترین گزینه چی پیشنهاد می دید؟ دو گزینه مد نظر هست، یکی لانسین 3500 و یکی هواسان 4500 از نظر عمر مفید و کارکرد و پایین بودن صدا کدام مناسبه؟ ضمن اینکه با موتور برق معمولی کیلو راتو راه اندازی کردیم و جواب گرفتیم. لطف کنید راهنمایی کنید آیا مثلا هوآسان 2.4 کیلو پاسخگوی ما هست یا گزینه دیگر مد نظر شماست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 مهر 1402

سلام جناب کشاورز عزیز، موتور برق کیفی با توان 6 کیلووات مناسب ترین گزینه برای کاربری مورد نظرتان می باشد و تهیه مدل LC7000i موتور برق لانسین توصیه می شود.

رضا ضیای
ارسال شده در : یکشنبه 26 شهریور 1402

سلام آقا، این موتور برق چند تا لامپ و تلویزیون رو می تونه روشن کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 شهریور 1402

سلام جناب ضیای عزیز، بله، موتور برق های اینورتری تا توان 1 کیلووات را می توانید تهیه بفرمایید.

محمد فرید
ارسال شده در : یکشنبه 12 شهریور 1402

سلام خدمت دوستان گرامی. واقعا دم خارجی ها گرم که اینقدر به دنیا خدمت می کنن و دم شما گرم که اینقدر اطلاعات مفیدی در اختیار عزیزان گذاشتین.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 22 شهریور 1402

سلام جناب فرید عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

زیبا
ارسال شده در : جمعه 03 شهریور 1402

سلام و وقت بخیر، برای ماینر با مصرف برق 650 وات، 1200 وات و 3200 وات از چه موتور برقی به صورت دائم می توان استفاده کرد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 شهریور 1402

سلام دوست عزیز، در حال حاضر موتور برق دائم کار در بازار موجود نمی باشد و حداکثر ساعت کارکرد موتور برق ها 6 ساعت است که لازم است پس از آن 4 ساعت از آنها استفاده نشود.

محسن آریا مهر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1402

سلام، موتور برق می خوام بی صدا و کم وزن که توان تولید برق هم 12 ولت بین 60 تا 100 آمپر باشه. برام کفایت می کنه.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب آریا مهر عزیز، خروجی برق DC تا 8.5 آمپر می باشد. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

محمد نور
ارسال شده در : دوشنبه 23 مرداد 1402

سلام، برای استفاده از یک چکش تخریب 1700 واتی باید از موتور برق کیفی با چه توانی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام دوست عزیز، امکان استفاده از این دسته موتور برق برای چکش تخریبی وجود ندارد. از موتور برق های معمولی توان 3 کیلووات یا بیشتر استفاده بفرمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

شهرام حق شناس
ارسال شده در : دوشنبه 23 مرداد 1402

سلام، من کولر درجایی رو ماشین نصب کردم ولی بعد از 2 ساعت برق کم میاره و خاموش می شه. می خوام ببینم موتور برق کیفی و سایلنت هست که باطری را شارژ کنه و برق 24 بهم بده؟ ممنون راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب حق شناس عزیز، بله، برای شارژ باتری می توانید از موتور برق های کیفی استفاده نمایید. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

مهرداد نامور
ارسال شده در : دوشنبه 23 مرداد 1402

سلام، آدرس و نمایندگی موجود در شیراز کجاست؟ من می خوام اسپلیت 9000 را روی کامیون روشن کنم. باید از چه موتور برقی و ولتاژی استفاده کنم که هم سایلنت باشه و جواب بده؟ لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام جناب نامور عزیز، برای تامین برق اسپلیت، استفاده از موتور برق های کیفی امکان پذیر نمی باشد. استفاده از موتور برق 3.5 کیلووات برای شما توصیه می شود.

علی زارعی
ارسال شده در : شنبه 21 مرداد 1402

سلام، موتور برق برای اسپلیت 9 هزار 24 ولت نصب کردم رو کامیون، شما چه موردی رو پیشنهاد می دین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 23 مرداد 1402

سلام جناب زارعی عزیز، استفاده از موتور برق 3.5 کیلووات توصیه می شود.

حسین پوررمضان
ارسال شده در : شنبه 14 مرداد 1402

سلام، وقت بخیر. چه موتور برقی جواب کولر گازی 24000 رو می دهد؟ برای تو اتوبوس می خوام. قیمتش رو هم لطف کنید بگید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب پوررمضان عزیز، در صورت اینورتری بودن کولر گازی از موتور برق 3.5 تا 3.8 کیلووات استفاده نمایید. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

جلال طاهری
ارسال شده در : جمعه 13 مرداد 1402

سلام، نیاز من به موتور برق کیفی برای کولر درجا کامیون هست که 10 ساعت مداومت داشته باشه و کولر درجای 24 ولت سقفی کامیون رو جواب گو باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب طاهری عزیز، موتور برق کیفی مناسب کاربری مورد نظرتان نمی باشد. لازم است موتور برق معمولی تهیه بفرمایید. لطفا نوع (اینورتری بودن یا نبودن) و ظرفیت کولر (چند هزار) را ذکر نمایید.

احد فعال خواه
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام، من یه موتور برق سایلنت برای کاروان کشنده که بتونه کولر گازی 12000 رو روشن کنه نیاز دارم. لطفا برای خرید راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب فعال خواه عزیز، موتور برق کیفی قابلیت راه اندازی کولر گازی را ندارد. شما می توانید از موتور برق معمولی با توان 3.5 کیلووات استفاده نمایید.

مرتضی محمدیان
ارسال شده در : پنجشنبه 12 مرداد 1402

سلام، با احترام. موتور برق کیفی می خوام که 5 تا لامپ کم مصرف را 8 ساعت روشنایی، تلویزیون کوچک ویخچال رو روشن کنه. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 مرداد 1402

سلام جناب محمدیان عزیز، موتور برق کیفی به دلیل اینورتری بودن، قادر به روشن کردن یخچال نیست. یک موتور برق 1 کیلووات مناسب شما می باشد.

حسین فولادی
ارسال شده در : شنبه 24 تیر 1402

سلام، بنده یه موتور برق بسیار کم صدا لازم دارم که بتونه 20 لامپ کم مصرف، یخچال و کف کش رو ساپورت کنه.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 25 تیر 1402

سلام جناب فولادی عزیز، لطفا آمپر مصرفی دستگاه ها را ذکر نمایید.

مجتبی جنتی
ارسال شده در : پنجشنبه 22 تیر 1402

سلام، من موتور برقی می خوام که 5 تا لامپ، پمپ آب و دستگاه جوش رو جواب بده، چه دستگاهی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 25 تیر 1402

سلام دوست عزیز، لطفا توان پمپ (اسب بخار) و نوع الکترود جوشکاری را ذکر نمایید.

بهادر شنبدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 تیر 1402

سلام، نیاز من به موتور برق کیفی برای کولر درجا کامیون هست که 10 ساعت مداومت داشته باشه و کولر درجای 24 ولت سقفی کامیون رو جواب گو باشه.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام جناب شنبدی عزیز، حداکثر ساعات کارکرد موتور برق های کیفی 5 ساعت است. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

عباس حسینی
ارسال شده در : جمعه 16 تیر 1402

سلام جناب، خسته نباشید. من یه موتور برق بی صدا واسه ویلا می خوام که بتونه یخچال، تلویزیون با پمپ نیم اسب آب با روشنایی محوطه حدود 20 لامپ کم مصرف را روشن کنه. البته بی صدا بودن موتور برق واسم مهمه. اگر امکان داره راهنمایی کنید. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 تیر 1402

سلام جناب حسینی عزیز، استفاده از ژنراتور 8.5 کیلووات توصیه می شود. مدل بنزینی تهیه بفرمایید زیرا دارای صدای کمتری است.

هادی باصری
ارسال شده در : شنبه 10 تیر 1402

درود بر شما عزیزان، نیاز بنده به موتور برق کیفی صرفا برای نصب کولر گازی بر روی تریلی هست. ممنون می شم بفرمایید کدوم مورد رو انتخاب کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 تیر 1402

سلام جناب باصری عزیز، لطفا توان مصرفی کولر را ذکر نمایید.

سعید زارعی
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

درود بر شما عزیزان. نیاز بنده به موتور برق کیفی صرفا برای نصب کولر گازی بر روی تریلی اسکانیا هست. ممنون می شم بفرمایید کدوم مورد رو انتخاب کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام جناب زارعی عزیز، لطفا توان مصرفی کولر گازی را ذکر نمایید.

سمیر حکیمی
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

سلام، برای اسپلیت 12000 گری تقریبا 5 آمپر، یک موتور کوچک اینورتری پیشنهاد می دهید؟ آیا مدل دیزلی هم دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 تیر 1402

سلام جناب حکیمی عزیز، امکان استفاده از موتورهای اینورتری برای شما وجود ندارد و لازم است از موتور برق های معمولی با توان 3 کیلووات استفاده نمایید.

حمید طرفی
ارسال شده در : پنجشنبه 25 خرداد 1402

سلام، یک عدد موتور برق سایلنت می خواستم برای کولر گازی 12000 که روی کابین کامیون نصب کنم که برای 8 ساعت مداوم کار کنه. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 01 تیر 1402

سلام جناب طرفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی شاهین زاده
ارسال شده در : پنجشنبه 18 خرداد 1402

سلام، برای یک پیکور بوش 1750 وات 220 ولت، چه موتور برقی را پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 خرداد 1402

سلام جناب شاهین زاده عزیز، استفاده از موتور برق 3 کیلووات توصیه می شود.

رضا
ارسال شده در : دوشنبه 15 خرداد 1402

سلام، آیا موتور برق کیفیت بدون صدا و آمپر بالا در حد 30 یا 40 آمپر وجود داره؟ اینا سه فازم دارن؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 خرداد 1402

سلام دوست عزیز، خیر، موتور برق های کیفی تا توان 3 کیلووات دارند که 15 آمپر است.

محمد جعفرآبادی
ارسال شده در : پنجشنبه 04 خرداد 1402

سلام، آیا می شه کنار موتور برق کیفی باتری گذاشت و این انرژی رو ذخیره کرد و از باتری خروجی گرفت؟ مثل باتری های پنل خورشیدی منظورم هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 خرداد 1402

سلام جناب جعفرآبادی عزیز، بله، این امکان وجود دارد.

یاسین اکبری
ارسال شده در : جمعه 15 اردیبهشت 1402

سلام، خسته نباشید. خیلی عالی ممنون از توضیحات کامل که دادید .فقط بنده نیاز به یدونه موتور برق سایلنت ارزان قیمت دارم که یک کف کش و 2 تا لامپ کوچک بخوام روشن کنم باهاش.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 18 اردیبهشت 1402

سلام جناب اکبری عزیز، لطفا قدرت موتور را ذکر بفرمایید.

مهران مددی زاده
ارسال شده در : پنجشنبه 07 اردیبهشت 1402

سلام، من یک موتور 1 کیلوواتی با کیفیت، سوپر سایلنت و سبک می خوام. بهترین گزینه چیه به نظرتون؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

سلام جناب مددی زاده عزیز، استفاده از موتور برق هوندا المکس کیفی به شما توصیه می شود.

نعمتی
ارسال شده در : چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402

سلام، وقت بخیر. یک موتور برق می خوام برای 12 ولت هم بتونم استفاده کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، خروجی تمامی موتور برق ها هم به صورت 24 ولت و هم به صورت 12 ولت می باشد.

مجتبی هراتی
ارسال شده در : شنبه 02 اردیبهشت 1402

سلام، برای استفاده از پمپ کف کش 2 اینچ، یخچال، تلوزیون و 30 عدد لامپ چه موتور برقی استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

سلان جناب هراتی عزیز، لطفا توان کف کش (اسب بخار) و ظرفیت یخچال (فوت) را ذکر نمایید.

منصور ابوالحسنی
ارسال شده در : شنبه 26 فروردین 1402

سلام، یک موتور برقی می خواهم که دستگاه جوش الکترود 3 را جواب بده و قیمت مناسبی داشته باشه. ممنون می شم راهنمایی کنید. موتور برق دست دوم هم دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام جناب ابوالحسنی عزیز، استفاده از موتور برق 7.5 کیلووات جیانگ دانگ توصیه می شود. تمامی محصولات ارائه شده در هایپر صنعت فامکو از برندهای خاص با تاریخ تولید مشخص و گارانتی معتبر می باشند، لذا امکان خرید و فروش کالاها و برندهای متفرقه و پراکنده وجود ندارد.

نادر اسمعیل زاده
ارسال شده در : جمعه 11 فروردین 1402

سلام، موتور برق کیفی می خوام که قیمت کمتری داشته باشه و فقط یک کف کش و 2 تا لامپ روشن کند. البته همزمان استفاده نمی شه.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 فروردین 1402

سلام جناب اسمعیل زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی محرمی
ارسال شده در : دوشنبه 07 فروردین 1402

سلام، برای استفاده از کف کش 2 و 3 اینچ نیاز به راهنمایی در مورد خرید موتور برق دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 فروردین 1402

سلام جناب محرمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد اکبری باصری
ارسال شده در : چهارشنبه 21 دی 1401

سلام، وقت بخیر. برای چکش تخریب با وزن 7.5، قدرت ضربه 20 ژول، توان موتوری 1300 وات و ولتاژ ورودی 220 ولت چه موتور برقی لازم می شه؟ البته اگه موتور برق کیفی باشه بهتره و به دستگاه ضرر نرسونه برام معرفی کنید ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 25 دی 1401

سلام دوست عزیز، استفاده از موتور برق کیفی 5.5 کیلووات توصیه می شود.

پیمان مصطفی زاده
ارسال شده در : جمعه 16 دی 1401

سلام و عرض ادب. برای بتن کن 16 کیلویی چه نوع موتور برقی کفایت می کنه؟ با احتساب اینکه بتن کن هر لحظه عمل استارت رو انجام می دهد.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 28 دی 1401

سلام جناب مصطفی زاده عزیز، لطفا آمپر مصرفی دستگاه را ذکر بفرمایید.

محمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 دی 1401

سلام، برای ماینینگ می شه از موتور برق کیفی استفاده کرد؟ مثلا در تراس خونه استفاده بشه. بی زحمت مشاوره می دید؟ یعنی یک موتور برق چند تا ماینر رو جواب می دهد؟ سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 دی 1401

سلام دوست عزیز، بله، با توجه به آمپر ماینرها می توانید موتور برق با توان مناسب را انتخاب نمایید.

محسن
ارسال شده در : دوشنبه 04 مهر 1401

سلام، وقت بخیر. برای هیلتی 15 کیلوگرمی چه نوع موتور برق سایلنتی باید تهیه کنم؟ با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 مهر 1401

سلام دوست عزیز، لطفا آمپر مصرفی دستگاه خود را ذکر نمایید.

اژدر طوطی
ارسال شده در : یکشنبه 27 شهریور 1401

سلام، برای خرید موتور برق نیاز به مشاوره دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 شهریور 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احمد احمدی پور
ارسال شده در : چهارشنبه 16 شهریور 1401

سلام، وقت بخیر. با تشکر از وقتی که برای پاسخگویی به سوالات می گذارید. قصد خرید یک موتور برق کیفی برای یک پمپ آب 750 وات و جریان 6.2 آمپر برای آبیاری را دارم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید که از کدام نمونه هایی که دارید می توانم خرید کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 شهریور 1401

سلام جناب احمدی پور عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حقی
ارسال شده در : چهارشنبه 09 شهریور 1401

سلام، برای یک ماشین کمپر کولر پرتابل گرفتم 710 وات و ۳/۲ آمپر هستش. چه موتور برقی دارید که هم کم صدا باشه و هم کولر رو جواب بده؟ سوال دیگم اینه که می خوام یک باکس روی درب عقب درست کنم. موتور رو داخلش بگذارم و قفل کنم. آیا اگر خروجی اگزوزش و ورودی برای هوا بدم مشکل داره که حین کار داخل باکس باشه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 09 شهریور 1401

سلام دوست عزیز، یک موتور برق بنزینی با توان 2 کیلووات مناسب خواهد بود. خیر، به دلیل بنزینی بودن موتور برق امکان قرار دادن آن در باکس مورد نظر وجود ندارد.

بهمن رضایی
ارسال شده در : یکشنبه 30 مرداد 1401

سلام و عرض ادب. از اطلاعات‌ دقیقی که ارائه دادید متشکرم. سوالی داشتم. موتور برق سایلنت می تواند برق کف کش را تامین کند؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 مرداد 1401

سلام جناب رضایی عزیز، بله، لطفا توان کف کش (اسب بخار) را ذکر نمایید.

مهدی واحدی
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مرداد 1401

سلام، چرا این موتورها صدای بالا دارند؟ یک خودرو با توان موتور 80 اسب بخار روشنه آدم کنارش واستاده به زحمت صداشو می شنوه. نمی شه یک اگزوز خوب براشون گذاشت صدا نداشته باشه یا حداقل صداش در حد خودرو سواری باشه نه بیشتر؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 31 مرداد 1401

سلام جناب واحدی عزیز، می توانید از انباره یا صدا خفه کن استفاده نمایید.

حسین مسعودی
ارسال شده در : جمعه 24 تیر 1401

سلام، چه مدل موتور برق کیفی، کم ترین صدا رو داره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 26 تیر 1401

سلام جناب مسعودی عزیز، توان و صدای موتور برق رابطه مستقیم داشته و هر چه توان پایین تر باشد، موتور برق صدای کمتری خواهد داشت.

داود روحانی
ارسال شده در : جمعه 10 تیر 1401

سلام، برای اسپلیت 12000 اینورتر موتور برق چند کیلووات لازمه؟ اگه اینورتر نباشه چند کیلووات لازمه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 11 تیر 1401

سلام جناب روحانی عزیز، یک موتور برق 14 آمپر درصورت اینوتری بودن مناسب است. در غیر این صورت آمپر مصرفی روی دستگاه درج شده که در برند ها و مدل های مختلف متفاوت است.

امیر عباسی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 تیر 1401

سلام، چه موتور برقی برای خونه باغ مناسب هست؟ کولر اسپلیت، یخچال کوچک، تلویزیون و لامپ دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 تیر 1401

سلام جناب عباسی عزیز، لطفا نوع کولر (اینوتری بودن یا نبودن)، ظرفیت یخچال (فوت) و آمپر مصرفی تلویزیون را ذکر بفرمایید.

مصطفی نریمانی
ارسال شده در : یکشنبه 05 تیر 1401

سلام، خسته نباشید. بنده ساکن خوزستان هستم. می خواستم موتور برق سایلنتی رو معرفی کنید که بشه باهاش در تابستان کولر 12000 اینورتر و در زمستان بخاری برقی را راه اندازی کرد‌. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 تیر 1401

سلام جناب نریمانی عزیز، یک موتور برق با توان 6.5 کیلووات مناسب خواهد بود. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

احسان زمانی
ارسال شده در : یکشنبه 29 خرداد 1401

سلام، من برای کار جوشکاری می خوام. موتور برقی که بتوان با اون جوشکاری کرد دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 29 خرداد 1401

سلام جناب زمانی عزیز، لطفا نوع الکترود جوشکاری را ذکر بفرمایید.

بهروز رحیمی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 خرداد 1401

سلام، من یک موتر برق می خوام که بتونم زمستان بخاری برقی روشن کنم. من راننده بیابان هستم. تابستان خوزستان گرم می شه و کولر اسپلیت 12000 بشه باهاش روشن کنم و مهم تر اینکه به صورت اقساطی هم هست یا نه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 19 خرداد 1401

سلام جناب رحیمی عزیز، در صورت اینورتری بودن کولر، یک موتور برق 3.5 کیلووات مناسب است. فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است.

محسن داودی
ارسال شده در : جمعه 06 خرداد 1401

سلام، بنده برای دستگاه سیستم صوت برای فضای باز می خوام. لطفا بگید چه موتور برقی از نظر وات خوبه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 07 خرداد 1401

سلام جناب داودی عزیز، لطفا آمپر مصرفی دستگاه را ذکر بفرمایید.

محمدرضا کاظمی فر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 اردیبهشت 1401

سلام، برای برق مصرفی منزل شامل کولر، کامپیوتر، 2 دستگاه یخچال، 2 دستگاه فریز، دستگاه تصفیه آب، چند عدد مهتابی و تلویزیون چه موتور برق بی صدایی و با چه قیمتی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401

سلام جناب کاظمی فر عزیز، لطفا ظرفیت یخچال (فوت) و کولر را ذکر بفرمایید و مشخص نمایید کولر اینورتری است یا خیر. بصورت کلی آمپر مصرفی را مشخص نمایید.

نوراله شاه محمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام، ممکنه بفرمایید آیا برای یک کف کش 2 اسب، موتور برق اینورتری جواب میده؟ اگر پاسخ مثبت هست، چه مدلی؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 اردیبهشت 1401

سلام، موتور برق اینورتری ممکن است پاسخگوی کف کش 2 اینچ باشد که بستگی به مدل و توان موتور برق دارد. اما یک موتور برق معمولی 3.5 یا 5 کیلووات مناسب خواهد بود.

احمد احمدی
ارسال شده در : چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401

سلام، موتور برق کیفی جهت روشن نگه داشتن 5 سیستم کامپیوتر چه مدل رو پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 اردیبهشت 1401

سلام، لطفا بفرمایید پاور سیستم های چند وات می باشد. اگر 300 وات در نظر بگیریم، برای 5 عدد سیستم یک موتور برق 2 کیلووات مناسب خواهد بود. اگر 600 یا 700 وات باشند، یک موتور برق 3 کیلووات به شما توصیه می شود.

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401

سلام، موتور برق 4 کیلوات سایلنت استارتی و ریموت دار دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 08 اردیبهشت 1401

سلام، خیر، در حال حاضر این مدل موجود نمی باشد.

مرتضی
ارسال شده در : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401

سلام، وقت بخیر. موتور برق (سه فاز) بی صدا، مخصوص ماینر می خوام. و اینکه پورت اتصال داشته باشه که ماینر بهش وصل شه.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ش. هاشمی
ارسال شده در : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401

با سلام و احترام، برای استفاده از یک دستگاه جوشکاری کوچک (خانگی) و همچنین یک کارواش 1400 واتی به شرطی که همزمان استفاده نشوند، آیا می توانم از یک موتور برق سایلنت کیفی 3000 واتی استفاده کنم؟ در صورت امکان نام مدل را معرفی نمایید. در صورت امکان موتور برق کیفی سایلنت بهینه را اعلام فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 07 اردیبهشت 1401

سلام، بله، موتور برق مورد نظر شما مناسب می باشد.

شهرام
ارسال شده در : دوشنبه 05 اردیبهشت 1401

سلام، نیاز به موتور برق کیفی سایلنت برای ویلا دارم که توان کافی برای روشن کردن روشنایی، گاهی کف کش، یخچال و گاهی کولر دستی را داشته باشد. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 06 اردیبهشت 1401

سلام، لطفا ظرفیت یخچال و توان مصرفی پمپ کف کش را ذکر بفرمایید.

محمد
ارسال شده در : یکشنبه 04 اردیبهشت 1401

سلام، یه موتور برق می خوام که کل شب تا صبح روشن باشه و ازش استفاده کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 05 اردیبهشت 1401

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فتاحی
ارسال شده در : شنبه 27 فروردین 1401

سلام، روز بخیر. من پیمانکار تاسیسات هستم. برای کار با دستگاه پیکور سنگین (تخریب) دریل 16 کیلویی، با قدرت 3000 وات به یک موتور برق قوی با خروجی 4000 وات نیازمندم. البته با کمترین صدا و بیشترین استفاده ساعتی در روز پیشنهاد شما چیه؟ بهترین و قدرتمندترین محصول رو می خوام. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 29 فروردین 1401

سلام، شما به یک موتور برق دیزلی 9 کیلووات نیاز دارید.

صمدی
ارسال شده در : دوشنبه 16 اسفند 1400

سلام، موتور برق 6.5 کیلووات اینورتری و بی صدا هم موجود دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 اسفند 1400

سلام، موتور برق لانسین LC7000i به شما پیشنهاد می شود.

صمدی
ارسال شده در : دوشنبه 16 اسفند 1400

سلام، برای استفاده از پمپ کف کش حفاری آب و گل و ماسه داب DIG 1100-2200 چه موتور برق اینورتری پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 16 اسفند 1400

سلام جناب صمدی عزیز، یک موتور برق 6.5 کیلووات برای شما مناسب است.

مهدی نوایی
ارسال شده در : شنبه 07 اسفند 1400

سلام، موتور برق برای یخچال و لامپ در یک سرایداری می خوام. چند وات لازمه و چه قیمته؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 08 اسفند 1400

سلام، یک موتور برق 4.5 کیلووات به شما توصیه می شود.

ابراهیم شالی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 بهمن 1400

سلام، برای موتور چاه هم استفاده می شود؟ چند تا لامپ را روشن می کند؟ شرایط خرید چگونه است؟ آیا ضمانت دارد یا نه؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 بهمن 1400

سلام، بستگی به توان موتور چاه دارد و اینکه موتور برق ها در توان مناسب قرار بگیرند. ضمانت دستگاه نیز بستگی به برند آن دارد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را در خصوص نحوه خرید راهنمایی خواهند کرد.

غلامعباس رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 13 بهمن 1400

سلام، ما تعداد حدودا 30 دستگاه از این موتور برقه ای کیفی RATO مدل 2000i از شما خریداری کرده ایم. الان به دو عدد قطعه نشانگر اضافه بار و هشدار کمبود روغن و چراغ های نشانگر نیاز داریم. ولی هرچه گشتیم پیدا نمی شه. لطفا راهنمایی کنید کجا پیدا می شه؟ هزینه اش مهم نیست.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 13 بهمن 1400

سلام جناب رضایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

میر منصور رضائی
ارسال شده در : دوشنبه 11 بهمن 1400

سلام، روز بخیر. موتور برقی لازم دارم که کرکره با عرض ۵ متر و ارتفاع ۶ متر، 2 عدد کامپیوتر، ۵ عدد کارت خوان، دی وی آر ۱۶ کانال و ۱۶ دوربین، ۷۰۰ وات لام روشنایی و یخچال بستنی همزمان برق رسانی کنه. موتور برق کم صدا با کیفیت خوب و جوابگوی نیازهای ما کدام است و قیمت چنده؟ اردبیل هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 12 بهمن 1400

سلام، یک ژنراتور 10 کیلووات مناسب می باشد.

مصطفی دهقان
ارسال شده در : چهارشنبه 06 بهمن 1400

سلام، درخواست مشاوره دارم. لطفا با بنده تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 بهمن 1400

سلام جناب دهقان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی
ارسال شده در : دوشنبه 27 دی 1400

سلام، ممنون می شم برای مشاوره با بنده تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 دی 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قدرت اله قندالی
ارسال شده در : یکشنبه 12 دی 1400

با سلام و احترام. برای اقامت های شبانه (گردشگری) چه موتوری پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 13 دی 1400

سلام جناب قندالی عزیز، در صورت استفاده برای روشنایی، یک موتور برق 1 کیلووات اینورتری مناسب خواهد بود.

احد
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام، موتور برق های اینورتری رو می شه بصورت موازی بکار برد تا توان بیشتری ازشون بگیری؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 04 دی 1400

سلام، به درستی متوجه منظور شما نشدیم. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

موسی قلیزاده
ارسال شده در : شنبه 20 آذر 1400

سلام، بنده برای خانه باغی که چهار لامپ کم مصرف و یک یخچال کوچک دارد موتور برق نیاز دارم. پیشنهاد شما چیه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 آذر 1400

سلام جناب قلیزاده عزیز، یک موتور برق 3.5 کیلووات برای شما کافی می باشد.

ابراهیمی
ارسال شده در : دوشنبه 15 آذر 1400

سلام، موتور برق برای ماینر با توان 1300 وات می خوام. البته چون روی پشت بام می خوام نگهداری کنم. صداش هم برام مهمه که کم باشه. چه مدلی پیشنهاد می دید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 آذر 1400

سلام، یک موتور برق اینورتری پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود حسین زاده
ارسال شده در : جمعه 12 آذر 1400

سلام، بنده می خوام موتور برقی باشه که یک پمپ آب 2 یا 3 اینچ را باهاش راه اندازی کنم، گاهی هم موتور جوش سبک. ساخت چین هم نباشه. لطفا حدود قیمت را هم بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آذر 1400

سلام جناب حسین زاده عزیز، در صورت استفاده از پمپ 3 اینچ، باید از موتور برقی با توان بیش از 5 کیلووات استفاده نمایید.

بهمن حبیبی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آذر 1400

سلام، من یه موتور برق دارم می خوام عوضش کنم. یه دونه بی صدا بخرم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 آذر 1400

سلام جناب حبیبی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی
ارسال شده در : پنجشنبه 04 آذر 1400

سلام، موتور برقی می خوام که توان برق دهی یک هیلتی و 2 عدد لامپ را داشته باشه. جناب شما چی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 آذر 1400

سلام، موتور برق 5.5 کیلووات مناسب است.

محمد
ارسال شده در : شنبه 29 آبان 1400

سلام، برای کافه سیار چه نوع موتور بر قی پیشنهاد می دهید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 آبان 1400

سلام، توان موتور برق به آمپر مصرفی دستگاه های شما بستگی دارد. اما حتما باید از موتور برق اینورتری استفاده نمایید.

مسعود غلامی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 آبان 1400

سلام، یک موتور برق می خوام برای خونه باغ، یخچال، موبايل، نور محوطه، كولر آبی و تلویزیون چی پیشنهاد می دین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 19 آبان 1400

سلام، یک موتور برق 7.5 کیلووات به شما پیشنهاد می شود. چنانچه توان یخچال را ذکر بفرمایید، قادر خواهیم بود راهنمایی دقیق تری به شما ارائه بدهیم.

آشتیانی
ارسال شده در : دوشنبه 17 آبان 1400

سلام، جریان مصرفی من 17 آمپر است. چه موتور برق کم صدایی را پیشنهاد می کنید که از شما تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 آبان 1400

سلام جناب آشتیانی عزیز، موتور برق اینورتری هیوندای با توان 3 کیلووات بعنوان یک موتور برق بی صدا به شما پیشنهاد می شود.

مجید قنبری
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 آبان 1400

درود بر شما، قصد استفاده از سنگ فرز رو همراه چند لامپ کم مصرف دارم. پیشنهاد شما چیه؟ سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 آبان 1400

سلام جناب قنبری عزیز، لطفا آمپر مصرفی سنگ فرز را بفرمایید. به طور کل اگر آمپر مصرفی کم باشد، یک موتور برق با توان 5 کیلووات مناسب است، اما اگر زیاد باشد، موتور برق 7.5 کیلووات توصیه می شود.

جواد سجادی
ارسال شده در : جمعه 07 آبان 1400

سلام و عرض ادب خدمت مهندس عزیز. بنده برای کاسبی در بازارهای بساطی نیازمند نور هستم. لطفا راهنمایی کنید چه نوع موتور برق بی صدایی مناسب هست برای شغل بنده، که قیمت بالایی نداشته باشد. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 آبان 1400

سلام، اگر تنها مورد مصرفی شما روشنایی می باشد، یک موتور برق 800 وات نیز پاسخگو خواهد بود.

سعید سیدی
ارسال شده در : جمعه 30 مهر 1400

سلام، درخواست مشاوره دارم. لطفا با بنده تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 آبان 1400

سلام جناب سیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی یاهویی
ارسال شده در : دوشنبه 19 مهر 1400

سلام، چطوری آمپر می تونه تولید کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 مهر 1400

سلام، سوال حضرتعالی بسیار کلی می باشد. در صورت امکان لطف کنید سوال را کمی جزئی تر مطرح نمایید.

مجتبی جمشیدی نیا
ارسال شده در : یکشنبه 18 مهر 1400

سلام، وقت بخیر. موتور برق کاملا بی صدا جهت استفاده در منطقه مسکونی می خوام. در عین حال بواسطه شغلم دستگاهی می خوام که بتوان برای روشن نمودن ابزارآلاتی مثل دریل، فارسی بر، دستگاه هیلتی و غیره استفاده نمود. لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاسگزار خواهم بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 18 مهر 1400

سلام جناب جمشیدی نیای عزیز، لطفا آمپر مصرفی دستگاه را ذکر نمایید و بفرمایید که از دستگاه ها همزمان استفاده می شود یا خیر.

جواد عزیزی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 مهر 1400

سلام، به یک موتور برق که جوابگوی دو سه لامپ، یک یخچال و موبایل در باغ باشد نیاز دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 14 مهر 1400

سلام، به جز یخچال باقی موارد یک موتور برق 1 کیلووات نیاز دارند. در مورد یخچال، به دلیل داشتن کمپرسور، لطفا ذکر بفرمایید که آمپر مصرفی چه میزان می باشد.

مجید بابایی
ارسال شده در : جمعه 09 مهر 1400

سلام، وقت بخیر. من یه کف کش 32 متری دارم که برای چاه با ارتفاع 20 متری استفاده می کنم. دنبال یه موتور برق کیفی سبک می گردم که جوابگوی کف کش باشه و حمل و نقلش راحت باشه. چه موتور برقی رو پیشنهاد می کنید؟ در حال حاضر یه موتور برق 3.5 کیلووات دارم ولی خیلی سنگینه و جابجایی اش سخته برام. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 مهر 1400

سلام، به شما یک موتور برق 5 کیلووات پیشنهاد می شود، اما افزایش توان با افزایش وزن همراه خواهد بود.

حمید عادل
ارسال شده در : پنجشنبه 25 شهریور 1400

سلام، موتور برق هوندا EU20 در حد صفر، که فقط یک باک ۳.۵ لیتری مصرف کرده، برای فروش دارم. قیمت اعلام می فرمایید لطفا؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 شهریور 1400

سلام جناب عادل عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

هادی منصوری
ارسال شده در : جمعه 19 شهریور 1400

سلام، برای پمپ آب 750 وات و یک کولر آبی 5000 چه توانی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 شهریور 1400

سلام جناب منصوری عزیز، به شما یک موتور برق 5.5 کیلووات پیشنهاد می شود.

امانی
ارسال شده در : جمعه 19 شهریور 1400

سلام، بورد موتور برق کیفی کجا گیرم میاد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 شهریور 1400

سلام جناب امانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر حسین حسنی منش
ارسال شده در : شنبه 13 شهریور 1400

با سلام خدمت شما. من یک پمپ آب اینچ 1 اسب دارم. با چه موتور برقی می تونم پمپ رو فعال کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 شهریور 1400

سلام، یک موتور برق 3.5 کیلووات مناسب می باشد.

شجاعی
ارسال شده در : چهارشنبه 10 شهریور 1400

درود بر شما. واسه کمپینگ، موتور برق مناسب می خوام برای روشنایی، شارژر موبایل، لپ تاپ و یخچال کوچک با قیمت خوب.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 10 شهریور 1400

سلام، به شما یک موتور برق 2 کیلووات اینورتری توصیه می شود. حتما می بایست از موتور برق اینورتری استفاده نمایید که با تنها 15 کیلوگرم وزن، سبک و قابل حمل می باشد.

همایون فرهنگدوست
ارسال شده در : یکشنبه 07 شهریور 1400

سلام، من در حال حاضر موتور برق یاماها دارم ولی به دلیل ایجاد صدا می خوام یک موتور برق کیفی سایلنت بخرم. اولا مدل مرغوبی که جوابگوی کار بنده باشد معرفی بفرمایید. دوما قیمت محصول را بفرمایید و سوما طریقه سفارش را. از وقتی که گذاشتید سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 07 شهریور 1400

سلام جناب فرهنگدوست عزیز، لطفا بفرمایید از موتور برق در چه زمینه ای استفاده می کنید. همکاران واحد فنی برای ارائه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

یوسف فیاضی
ارسال شده در : جمعه 05 شهریور 1400

سلام، خسته نباشید. من یه گلخانه کوچیک دارم که تقریبا ۶۰۰ وات پنل نور داره با یه رطوبت ساز. به نظر شما چه اینورتری باید بگیرم و چه توانی؟ اگر می شه قیمتش رو هم بگید. ممنون. فقط در مواقع قطع برق می خوام استفاده کنم، در حد ۲ تا ۳ ساعت در روز.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام جناب فیاضی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سینا
ارسال شده در : جمعه 05 شهریور 1400

سلام، من یه ژنراتور 50 وات می خوام، 5 ولت 10 آمپر. می شه پیدا کرد ارزونش رو؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

احد محمد علیزاده
ارسال شده در : پنجشنبه 04 شهریور 1400

سلام، ممنون از زحماتی که می کشید. چند تا سوال دارم که موقع تماس ازتون می پرسم اگه نتیجه داد.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 شهریور 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عباسعلی ایلقاری
ارسال شده در : جمعه 29 مرداد 1400

سلام، خسته نباشید. ضمن سلام، من می خواستم برای کرکره مغازه ام برای بالا و پایین کردن کرکره یک دستگاه موتور برقی اینوتر خریداری کنم. چند وات می تواند کرکره مغازه را بالا و پایین کند؟ زود زود برق مغازه می رود و ما نمی توانیم کرکره را بالا پایین کنیم. لطفا راهنمایی کنید. می خوام یک دستگاه موتور اینوتر را خریداری کنم. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مرداد 1400

سلام، لطفا جریان (آمپر) برق مصرفی کرکره را از روی کاتالوگ یا جدول درج شده روی موتور اعلام بفرماید.

محمد حسین
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام، نیاز به یک موتور برق کیفی و بی صدا داریم، که 2 کامپیوتر و چند عدد لامپ رو روشن کنه. چه مدلی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام، موتور برق کیفی هیوندای 1 کیلووات مدل 12.10 یا 2 کیلووات مدل 12.20 به شما پیشنهاد می گردد.

هادی سراج
ارسال شده در : شنبه 23 مرداد 1400

با سلام، برای نانوایی بربری با مصرفی دقیق ۶ آمپر چه ژنراتوری پیشنهاد می کنید و قیمتش چنده و چند روزه به دستم می رسه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام، اگر جریان مصرفی 6 آمپر باشد، می توانید از موتور برق تک فاز ۳ کیلووات استفاده نمایید. چنانچه کالای شما خاص و سفارشی نبوده و یا نیاز به ایجاد تغییرات فنی روی آن نباشد، همان روز به باربری ارسال گردیده و فردا به دست شما خواهد رسید.

منوچهر بدرلو
ارسال شده در : شنبه 23 مرداد 1400

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز. بنده یک موتور برق بی صدا یا کم صدا نیاز دارم برای مواقعی که برق قطع می شه. حداقل چند تا لامپ کم مصرف، یخچال، تلویزیون و پمپ آب خانگی رو روشن کنه. ممنون می شم راهنمایی کنید که چه موتور برقی و از کجا تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام، لطفا بفرمایید پمپ شما چند اسب می باشد.

سعید سیدان جعفری
ارسال شده در : جمعه 22 مرداد 1400

با سلام، سؤال دارم. آیا موتور های اینورتر دیزلی هم وجود دارد؟ اگر باشد توان آنها تا چقدر می باشد؟ در کل آخرین قدرت موتور های اینورتر چقدر است؟ با تشکر، سیدان جعفری.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مرداد 1400

سلام، خیر، موتور برق های اینورتری به دلیل ساختاری که دارند، اغلب بنزینی هستند.

محمودی محمد باقر
ارسال شده در : جمعه 08 مرداد 1400

سلام، یک موتور برق می خواستم هم نقش یک پمپ مکش به ارتفاع ۴ متری برای یک استخر جهت آبیاری باغ رو ایفا کنه و هم برای روشن کردن یک یخچال، یک تلویزیون و دو یا سه تا لامپ استفاده گردد. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 09 مرداد 1400

سلام، لطفا بفرمایید پمپ مکش مورد استفاده از چه نوعی بوده و چه توانی دارد. بدون در نظر گرفتن پمپ، یک موتور برق 6.5 کیلووات کافی می باشد.

هاشم زند شاهوار
ارسال شده در : چهارشنبه 30 تیر 1400

سلام، برای استفاده غیر همزمان از ۱- پمپ کف کش استخر یک اینچ ۲-پمپ آب برای پر کردن یک منبع ۱۵۰۰ لیتری در پشت بام ویلای یک طبقه ۳-روشنایی متعارف ۱۰-۱۵ لامپ ۲۰ وات و یک سیستم پخش صوت با وات مصرفی متعادل و یک لپ تاپ چه موتور برقی جواب میدهد؟ آیا از موتور برق کم صدا و اینورتر میشود استفاده کرد؟ تاکید می کنم که مصرف کننده های ۱ و ۲ و ۳ بصورت غیر همزمان استفاده خواهند شد.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 31 تیر 1400

سلام، یک موتور برق 7.5 کیلووات اسمی مناسب است که در موتور برق های اینورتری محدود میشوند به 1 تا 3 کیلووات که مناسب برای کار شما نیست اگر شما کم صدا بودن مد نظرتون هست پیشنهاد ما موتور برق های کاور دار (کانوپی دار) است.

سید محسن میرزایی
ارسال شده در : دوشنبه 28 تیر 1400

سلام، خسته نباشید. برای باغ، موتور برق بی صدا می خواستم که هم بی صدا باشه. هم بتونه دستگاه جوش، یخچال و لوازم خونه رو روشن کنه. چی پیشنهاد می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 29 تیر 1400

سلام، به طور کل باید گفت که موتور برق بی صدا وجود ندارد و تنها می توان از موتور برق کم صدا استفاده کرد. لطفا بفرمایید که دستگاه جوش حضرتعالی، چه الکترودی دارد. چنانچه الکترود 1 و 2 باشد، یک موتور برق 5 کیلووات و اگر بالای 2 باشد، موتور برق 7 کیلووات مناسب است. البته این در صورتی است که جداگانه از دستگاه جوش و سایر تجهیزات فوق استفاده شود، یعنی هنگام خاموش بودن دستگاه جوش، از یخچال و لوازم خانه استفاده بفرمایید.

سیداحسان حسینی
ارسال شده در : جمعه 25 تیر 1400

سلام، جهت روشن کردن اسپیلت 12000 چی پیشنهاد می کنید، به همراه قیمت؟ ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 26 تیر 1400

سلام جناب حسینی عزیز، به دلیل وجود کمپرسور در اسپلیت و همچنین اتومات کردن و آمپر کشیدن، چنانچه اسپلیت اینورتری باشد، به موتور برقی با توان حدود 4 کیلووات و 14 آمپر جریان خروجی نیاز می باشد.

رضا گلدوزیان
ارسال شده در : جمعه 18 تیر 1400

سلام، برای منزل دو واحدی دارای کولر آبی، یخچال ساید، تلویزیون و پمپ آب معمولی 2 اسب موتور برق بی صدا و استارتی لازم دارم. چه مشخصاتی لازم است؟ قیمت آن چقدر است؟ متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 19 تیر 1400

سلام، یک موتور برق 9 کیلووات به همراه کانوپی به منظور کاهش صدا، به شما پیشنهاد می گردد. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

آریا محمد
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

درود، وقت بخیر. برای کلینیک فیزیوتراپی نیاز به موتور برق داریم. مصرف حدود ۳۰ آمپر هست، برای دستگاه های فیزیوتراپی، لامپ های ال ای دی و کولر گازی حدود ۳۰000. ممنون می شوم راهنمایی کنید. کدوم مدل و چه موتوری می توانم تهیه کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 16 تیر 1400

سلام، برای کاربری مد نظر حضرتعالی، موتور برقی با توان حدود 20 کیلووات مناسب می باشد. به منظور محاسبه دقیق تر، لطفا بفرمایید که کولر گازی شما، پنلی می باشد یا ایستاده.

مهدی مقومی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام، وقت بخیر. برای یه اسپلیت و چنتا لامپ به صورت همزمان چه پیشنهادی دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 15 تیر 1400

سلام جناب مقومی عزیز، لطفا مرقوم بفرمایید که اسپلیت مورد نظر شما چند هزار می باشد.

محمد امین نادری
ارسال شده در : دوشنبه 14 تیر 1400

با سلام، من یه موتور برق کوچک می خوام برای مغازه، که هنگام قطع برق بتونم کرکره برقی مغازه رو بزنم و از اسپیلت استفاده کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 تیر 1400

سلام، چنانچه تنها کرکره برقی مغازه را در نظر بگیریم، یک موتور برق 3.5 کیلووات برای شما مناسب است. برای بررسی دقیق تر، لطفا بفرمایید که اسپیلت شما چند هزار می باشد.

غلامی
ارسال شده در : یکشنبه 06 تیر 1400

سلام، این موتور برق برای کولر گازی های کوچک پرتابل با مصرف ۶ آمپر مناسب هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 07 تیر 1400

سلام جناب غلامی عزیز، خیر، موتور برق های کیفی به طور کل برای کولر های گازی مناسب نمی باشند.

رحیم فتحی
ارسال شده در : شنبه 29 خرداد 1400

سلام، آیا گارانتی و خدمات پس از فروش دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 30 خرداد 1400

سلام جناب فتحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.

میثم دربان
ارسال شده در : دوشنبه 24 خرداد 1400

سلام، من یه موتور برق خانگی می خواهم که یه اسپلیت و یه کولر آبی را جواب بده. لطفا راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 24 خرداد 1400

سلام جناب دربان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا طورانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 خرداد 1400

سلام، وقت شما بخیر. برای دستگاه با مشخصات زیر کدوم موتور برق رو پیشنهاد می کنین؟ 230 ولت و 550 وات. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 خرداد 1400

سلام جناب طورانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رجبی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام و درود، لطفا تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 خرداد 1400

سلام جناب رجبی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر محمدی
ارسال شده در : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400

سلام، برای یک کف کش 2 اینچی چه موتور برقی با چه خصوصیاتی مناسبه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 خرداد 1400

سلام جناب محمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

بهزاد خاکپور
ارسال شده در : جمعه 24 اردیبهشت 1400

با سلام خدمت شما، یه سوال داشتم. روی منوی کنترل پنل، برق 220 ننوشتید. یعنی فقط 120 تولید می کنه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 25 اردیبهشت 1400

سلام جناب خاکپور عزیز، خیر، تصویر مورد نظر جهت نمونه در صفحه درج شده است. مدل های 220 ولت نیز موجود و قابل ارائه می باشند.

مهدی حسینی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 اردیبهشت 1400

سلام، لطفا برای خرید تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 اردیبهشت 1400

سلام جناب حسینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.