قطعات سردخانه

فروش انواع قطعات سردخانه

در طراحی و ساخت سردخانه از تجهیزات متفاوتی استفاده می گردد. برخی از قطعات مهم و کاربردی که در ساخت سردخانه مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر است.

آکومولاتور

یکی از دلایل اصلی خراب شدن کمپرسور ورود مایع به درون آن می باشد، بنابراین لازم و ضروری است که در سیکل تبرید قبل از کمپرسور از مخزن ذخیره آکومولاتور نیز استفاده شود، زیرا اصلی ترین وظیفه ی آن متراکم سازی گاز است و باعث جلوگیری از نفوذ مایع به درون کمپرسور می گردد.

آکومولاتور

پرشر سوئیچ

وظیفه ی اصلی پرشر سوئیچ در سیکل تبرید تنظیم میزان فشار، قطع و وصل کردن کمپرسور و جلوگیری از افزایش فشار کمپرسور می باشد. هنگامی که میزان فشار از حد نرمال بالاتر می رود، پرشر سوییچ باعث قطع شدن جریان مبرد و خاموش کردن کمپرسور می گردد و هنگامی که میزان فشار به حد نرمال می رسد، مجددا باعث روشن شدن کمپرسور می شود.

پرشر سوئیچ

سایت گلس

وظیفه ی اصلی سایت گلس نشان دادن میزان سطح و کیفیت سیال در سیکل تبرید می باشد که می توان توسط آن کیفیت مبرد و روغن را توسط نشانگر سایت گلس مشاهده نمود. معمولا سایت گلس در انتهای خطوط انتقال دهنده یا بر روی مخزن نیز نصب می گردد.

سایت گلس

اویل سپراتور

وظیفه ی اصلی اویل سپراتور جداسازی روغن از مبرد می باشد. هنگام متراکم سازی مبرد، روغن همراه با مبرد متراکم می گردد و وارد خطوط انتقال و دهش می گردد به همین جهت از اویل سپراتور جهت جدا کردن روغن و جلوگیری از ورود آن به سیکل تبرید استفاده می گردد.

اویل سپراتور

faq

برخی از این قطعات عبارتند از پرشر سوییچ، آکومولاتور، سایت گلس و اویل سپراتور.

خیر، قطعات سردخانه تفاوتی ندارند و تنها نوع کاربری متفاوت است و بر اساس میزان دما طراحی می شوند.

برندهای صابکول و دامون از برندهای معتبر تولیدکننده قطعات سردخانه می باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: