طراحی، نصب و اجرا سیستم آتش نشانی

طراحی، نصب و اجرا انواع سیستم آتش نشانی

طراحی و نصب سیستم های آتش نشانی فرآیندی بسیار مهم و حتما لازم است تا تحت استاندارد و تاییدیه های معتبر باشد که خود شامل مراحل زیر است:

بروشور راهنمای تجهیزات آتش نشانی

طراحی سیستم اعلام حریق

تمام اطلاعات لازم برای طراحی سیستم اعلام حریق تحت عنوان نقشه سیستم اعلام حریق جمع آوری می شوند که شامل انتخاب نوع سیستم متعارف، آدرس پذیر یا بی سیم که با توجه به کاربری و ابعاد ساختمان مورد نظر تعیین می شوند سپس انتخاب درست کنترل پنل به توجه به تعداد زون ها و حلقه ها، تعداد و نوع و محل قرارگیری دتکتورها مانند دودی، حرارتی، گازی و شعله ای یا ترکیبی همچنین انتخاب سایر اجزاء مثل شستی ها، آژیرها، فلاشر، تلفن کننده و پنل تکرار کننده که همگی باید تحت استاندارد و ضوابط مربوطه باشد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سیستم اعلام حریق مراجعه کنید.

طراحی سیستم اطفاء حریق

در طراحی سیستم های اطفاء حریق پس از مشخص کردن نوع کاربری قسمت های مختلف ساختمان مورد نظر از انواع سیستم های آبی، گازی و یا آیروسل انتخاب می شود که خود شامل مراحلی مانند تعیین تعداد و محل قرار گیری اسپرینکلرها، محاسبه فشار و دبی مورد نیاز پمپ و یا بوستر پمپ آتشنشانی، مسیر های لوله کشی، نوع و تعداد کپسول ها و جعبه های آتش نشانی، نوع گاز مناسب در سیستم های گازی و ... می باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه طراحی سیستم اطفاء حریق مراجعه کنید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی سیستم اطفاء حریق مراجعه کنید.

نصب و اجرای سیستم اطفاء حریق

برای نصب تجهیزات آتش نشانی از ضوابط استاندارد این کار استفاده می کنیم که شامل دستورالعمل هایی بر اساس کاربری ساختمان، مساحت محیط، فاصله دسترسی، نوع و وزن تجهیزات و غیره می باشد. تمام مراحل طراحی و نصب باید توسط افراد متخصص انجام شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه نصب و اجرای سیستم اطفاء حریق مراجعه کنید.

از جمله خدمات قابل ارائه تیم فامکو سرویس ما، طراحی انواع سیستم های آتش نشانی اعم از سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق می باشد که تحت نظارت مهندسی و کارشناسان خبره این مرکز صورت گرفته و مطابق با آخرین استانداردها و بروزترین تکنولوژی ها این خدمت به شما عزیزان ارائه می گردد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بهزاد مشعوف
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

سلام، بیش از 30 سال کار در زمینه ایمنی در برابر حریق دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 فروردین 1400

سلام، بسیار عالی، با آرزوی موفقیت برای حضرتعالی و همه صنعتگران.