فروش روغن Mobil

ExxonMobil مجموعه ای از کالا ها و محصولات کاربردی منحصر به فرد را تولید می کند که برای ایجاد تقاضای جهانی برای تولید و نگه داری تجهیزات اساسی، عناصر سازنده مورد نیاز است. موبیل با داشتن 37 پالایشگاه نفت در 21 کشور دنیا که ظرفیت تصفیه روزانه 6.3 میلیون بشکه ای آن را تشکیل می دهند، دارای بزرگترین تصفیه خانه در جهان است. پرسنل خدمات فروش و پشتیبانی مهندسی خبره آن نهایت تلاش خود را می کنند تا محصولات و خدمات مناسب نیاز های مشتری را شناسایی کنند.

روغن موبیل (Mobil)

روغن های موبیل دارای 3PIMS و QP&G دارای گواهینامه ExxonMobil و ISO 9001: 2008 دارای گواهی نامه Germanischer Lloyd (GL) است.

انواع روغن موبیل

  • روغن انتقال حرارت
  • روغن ترانسفورماتور
  • روغن توربین
  • روغن دنده یا واسکازین
  • روغن کمپرسور
  • روغن هیدرولیک

روان کننده های صنعتی Mobil اعم از روغن های بر پایه مواد معدنی یا مبتنی بر پایه مصنوعی (سنتیتک) با همکاری نزدیک با سازندگان برجسته تجهیزات دنیا تولید می شوند. روغن های موبیل عملکرد فوق العاده و متعادل مورد نیاز برای تجهیزات صنعتی امروزی را ارائه می دهند. روغن و گریس های صنعتی دارای کاربری های زیر می باشد.

  • حفاظت از تجهیزات صنعتی
  • عملکرد در دمای بالا و پایین
  • محیط های مرطوب و خورنده
  • محیط های تحت فشار و بار زیاد
  • کاربرد در فواصل طولانی تعویض روغن
  • در انواع دامنه های ویسکوزیته
  • درار ضریب نفوذ NLGI
  • افزایش عملکرد و بهره وری
  • کاهش هزینه تعمیر و نگهداری

روغن انتقال حرارت موبیل

روغن های انتقال حرارت موبیل بر پایه معدنی دارای مقاومت در برابر اکسیداسیون بالا و ضریب انتقال حرارت پایین، دارای مقاومت بالایی در برابر گرما، اکسیداسیون، تشکیل امولسیون و خاصیت عالی انتقال حرارت و حلالیت عالی در سیستم های گرمایی غیر مستقیم استفاده می شوند.

روغن انتقال حرارت موبیل

روغن های انتقال حرارت موبیل شامل روغن های سری 600 Mobiltherm، Mobiltherm32، Mobiltherm43 و SHC Cibus 32 HT هستند.

سری 600 دارای ویژگی های عالی می باشد که در کاربرد های سخت بسیار قابل اطمینان هستند. سری 600 شامل 603، 605، 610 و 611 می باشند.

Mobiltherm 32 یک روغن بر پایه پارافین تصیفه شده با حلال می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی در دما های بالای عملیاتی می باشد. همچنین به دلیل خواص انتقال حرارت خوب دارای عمر طولانی می باشد.

Mobiltherm 43 هم یک روغن برپایه پارافین می باشد که برای سیستم های انتقال حرارت بسته با هدایت گرمایی ویژه و انعطاف پذیری بالا تولید می شود. این روغ در دمایی پایین هم کار می کند و دارای مقاومت در برابر اکسیداسیون و ترک خوردگی و راندمان گرمایش بالا می باشد.

SHC Cibus 32 HT یک روغن کاملا سنتیتیک می باشد که در تاسیسات گرمایی و روان کننده های ثبت شده NSF H1 استفاده می شود. این روغن ها همچنین دارای مقاومت در برابر ترک خوردگی حرارتی و اکسیداسیون شیمیایی سمی باشد که منجربه عمر طولانی تر و تمایل کمتری برای تشکیل رسوب و لجن می شود. این روغن با گرانروی کم در دمای محیط سرد هم کاربرد دارد.

روغن های انتقال حرارت موبیل SHC Cibus 32 HT

روغن ترانسفورماتور موبیل

روغن های ترانسفورماتور موبیل با عمر بالا به صورت پایه نفتیک تولید می شوند. انواع روغن های ترانسفورماتور موبیل سری Mobilect با پایه معدنی با کیفیت بالا در دو کلاس 35 و 44 با خاصیت های دی الکتریک بسیار خوب و پایداری اکسیداسیون تولید می شوند.

روغن ترانسفورماتور موبیل

روغن توربین موبیل

روغن های توربیل موبیل برای انواع توربین های بخار، توربین های هیدروالکتریک و سیکل های ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند.

روغن های توربین موبیل Mobil DTE روغن هایی با کیفیت و قابلیت اطمینان بالا هستند که سری Mobil DTE 700 Series روغن های توربین بدون روی (ZN) به طوت ویژه برای کاربرد در توربین های گاز و بخار تولید شده است.

انواع روغن های توربین سری Mobil DTE
  • روغن توربین Mobil DTE 700
  • روغن توربین Mobil DTE 800
  • روغن توربین Mobil DTE 932 GT

روغن های توربین موبیل سری Mobil DTE700 دارای افزودنی ها، از جمله آنتی اکسیدان ها، مهارکننده های زنگ زدگی و خوردگی و عوامل ضد فوم می باشد. این اجزا مقاومت فوق العاده ای را در برابر اکسیداسیون و تخریب شیمیایی ایجاد می کنند.

روغن های توربین موبیل سری Mobil DTE800 با عملکرد قابل اطمینان و طول عمر بالا، برای توربین های گازی سیکل ترکیبی تولید شده اند. این روغن ها با خاصیت ضد خوردگی و آلودگی آب و عدم ایجاد رسوبات لجن در تجهیزات توربین ها از توربی ها محافظت می کنند.

روغن توربین Mobil DTE 932 GT با عملکرد بالا در توربین های بزرگ تحت شرایط کار طولانی و شدید تولید شده است. این روغن ها به طور ویژه جهت توربین های جنرال الکتریک فریم 3، 5، 6، 7 و 9 با یاتاقان مشترک و مخزن روغن هیدرولیک استفاده می شوند.

روغن واسکازین موبیل

روغن های دنده موبیل (واسکازین)، روغنی سنتیتیک می باشد که، با مقاومت عالی در کاربرد های تخریبی سبب افزایش عمر سیستم های گیربکس و دنده ها می شود. این روغن ها دارای تغییرات کم گرانروی در دماهای مختلف، شاخص ویسکوزیته بالا، ضد خوردگی و اکسیداسیون و خاصیت جدایی پذیری بالای آب از روغن هستند.

روغن واسکازین موبیل

سری Mobil SHC Gear روغن دنده موبیل با خاصیت های عالی باعث کاهش تعمیر و و حفاظت از گیربکس های صنعتی می کند. روغن دنده موبیل مصرف انرژی را 3.6 درصد در برابر روغن معمولی کاهش می دهند.

روغن های Mobil SHC Gear با گرید های 1500، 3200 و 6800 جهت انواع دنده های فولادی، چرخ دنده های بسته شده صنعتی، دنده های مارپیچی، با سرعت پایین و بار زیاد تولید شده اند.

روغن دنده های مصنوعی سری Mobil SHC 600 به دلیل تحمل و عملکر بالا در کاربرد های صنعتی زیادی کاربرد دارند. این روغن ها دردمای شدید و تحت بار های سنگین کار می کنند.

روغن حرفه ایی توربین بادی Mobil SHC Gear 320 WT کاملاً سنتیتیک است که برای محافظت از گیربکس های توربین بادی که در حالت کار شدید و دمای بسیار پایین یا زیاد و محیط های خورنده کار می کنند، تولید شده است.

روغن کمپرسور موبیل

روغن های Mobil SHC Rarus Series روان کننده کمپرسور هوا Supreme Performance برای کمپرسور هوای پیچ دوار و پره های سخت تولید شده اند. روغن های کمپرسور موبیل مدل SHC Rarus شامل سری های 1020، 800 و 400 می باشد.

روغن کمپرسور موبیل

روغن های کمپرسور Mobil Rarus SHC 1020 که کاملا سنتیتیک می باشد، روان کننده ایی با ایجاد شرایط ضد سایش و ضد اکسیداسیون و تخریب حرارتی تولید شده اند، که دارای کارکرد بهتری نسبت به روغن های معدنی دارند به ویژه خطر آتش سوزی و انفجار را کاهش می دهند و ایمنی تجهیزات را تضمین می کنند.

روغن های کمپرسور موبیل سری 800 Mobil Rarus برای روانکاری کمپرسور های سیلندر پیستونی رفت و برگشتی عادی و کمپرسور های هوا یک مرحله ای و چند مرحله ای و کمپرسور های رفت و برگشتی و چرخشی با درجه گرانروی پایین کاربرد دارند و در کمپرسور های هوای اکسیژن ساز مورد استفاده قرار نمی گیرند.

روغن های کمپرسور هوای بدون خاکستر Mobil Rarus 400 بر پایه مواد معدنی مرغوب جهت کمپرسور های با چرخ دنده و یاتاقان میل لنگ ها تولید شده اند و برای میل لنگ ها و تجهیزات کمپرسور های تحت شرایط کم کار تا دائم کار استفاده می شوند.

سری Mobil Glygoyle روغن های کمپرسور پیشرفته و برپایه کاملا سنتیتیک هستند که دارای مزایای بسیار بالایی از جهت کارایی، ماندگاری روغن و محافظت از کمپرسور ها تولید شده اند. این روغن ها از پلی آلکیلن گلیکول (PAG) تشکیل شده اند که استفاده در شرایط عملیاتی شدید را ممکن می سازد.

روغن هیدرولیک موبیل

روغن هیدرولیک DTE موبیل MOBIL با خاصیت ضد سایشی بالا خاصیت ضد نفوذ هوا در سیستم های هیدرولیک جهت سیستم های هیدرولیکی شامل شیر های سروو و سیستم هایی با زمان کم برای جلوگیری از آسیب کاویتاسیون و میکرو دیزل تولید می شوند.

روغن هیدرولیک موبیل

از انواع روغن های هیدرولیک موبیل روغن های سری Mobil DTE 10 Excel Series جهت تجهیزات های هیدرولیک مدرن، با فشار بالا، می باشند که با خاصیت ضد اکسیداسیون و پایداری حرارتی بالایی از تشکیل رسوب در سیستم های هیدرولیکی سنگین جلوگیری میکنند. این روغن ها همچنین دارای شاخص ویسکوزیته پایدار و برشی هستند که امکان محافظت از قطعات را در دمای پایین و بالا فراهم می کند.

روغن های هیدرولیک موبیل سری Mobil DTE 20 Ultra Series با عملکرد ضد سایش و عمر طولانی و فواصل تخلیه روغن در مقایسه با روغن های مشابه تا 2 برابر بیشتر جهت استفاده در پمپ های فشار بالا، خروجی بالا تولید شده اند.

روغن هیدرولیک موبیل سری Mobil SHC Cibus همچنین با کارایی بالا NSF H1 با خاصیت ثابت ماندن در دما های بالا و پایین و بارگذاری های مکرر، برای تجهیزات تولید صنایع غذایی بدون مشکل در برنامه های غذایی و بسته بندی مواد غذایی و آشامیدنی تولید شده اند.

روغن های سری Mobil SHC 500 با شاخص ویسکوزیته بالا، جهت کاربرد در دما های پایین ثابت شده و خاصیت ضد سایشی بالا و ضد رسوب برای اجزای پمپ های فشار قوی، پیستونی و دنده ایی و سیستم های هیدرولیک از پایه هیدرولیک با فشار و دمای بالا برای مدت کارکرد زیاد و تجهیزات فلزی تولید شده اند.

روغن هیدرولیک موبیل سری Mobil SHC Hydraulic EAL با پایه سنتیتیک و قابلیت تجزیه زیست تخریب پذیر به گونه ای تولید شده اند که در طیف دمایی گسترده، کارکرد در دمای پایین کنترل شده و خاصیت ضد سایشی قوی برای سیستم های هیدرولیک تحت شرایط کار فشار بالا کار می کنند.

سری Univis N روغن های هیدرولیکی موبیل با شاخص های ویسکوزیته و پایداری برشی بالا، در تجهیزات مداوم کارکرد در محیط های با فشار و حرارت بالا توصیه می شوند.

روغن های سری Nuto H هم با خاصیت ضد سایش بالا جهت تجهیزات با شریط کار معمولی که نیاز به پایداری شیمیایی دارند، استفاده می شوند. قابلیت عالی این روغن در کاربرد هایی با نشت روغن بالا و پمپ های دنده ایی و پیستونی و شعاعی که دارای نشت هایی در کار هستند این روغن ها را متمایز کرده است.

روغن های سری Mobil Hydraulic AW روغن های با عملکرد ضد سایشی و جلوگیری از فرسودگی قطعات سیستم های هیدرولیک و کاهش اثر رطوبت جهت تجهیزات یدرولیکی با شرایط کار متوسط استفاده می شوند.

Mobil Pyrotec HFC 46 روانکارهیدرولیکی مقاوم به آتش با سیال هیدرولیک آب گلیکول، که از تجهیزات در شرایط کارکرد شدید حفاظت می کند.

سری Mobil Pyrotec HFD-U روغن های هیدرولیکی مقاوم در برابر آتش هستند که با استاندارد DIN EN ISO 12922 تولید شده اند. ااین روغن ها که بر پایه سنتیتیک و افزودنی های با کیفیت بالا دارای خاصیت انعطاف پذیری بالا برای سیستم های هیدرولیک تولید شده اند. روغن هیدرولیک موبیل سری Mobil Pyrotec HFD-U با دو گرید 46 و 68 تولید می شوند.

انواع روغن هیدرولیک موبیل

تاریخچه روغن موبیل (Mobil)

شرکت تولیدی روغن های صنعتی موبیل یا همان اکسون موبیل یک شرکت نفتی و گازی آمریکایی می باشد که ادغام شده ی دو شرکت اکسون و موبیل است. شرکت موبیل بزرگترین تصفیه کننده محصولات نفتی و شیمیایی در جهان می باشد که در صنعت نفت و گاز بسیار پیشرو است. این شرکت هر ساله تلاش می کند با تغییر شرایط درخواستی جهان، محصولات تولیدی خود را بهبود بخشد. شرکت موبیل هشتمین شرکت بزرگ جهان برای تولید درآمد در جهان می باشد. این شرکت از یک پالایشگاه داخلی و توزیع کننده نفت سفید به یک شرکت بزرگ چند ملیتی تبدیل شد، که در هر سطح از اکتشافات نفت و گاز، تولید، پالایش و بازاریابی و تولید محصولات پتروشیمی فعالیت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: