گیربکس ازتکفن (Oztekfen)

شرکت ازتکفن (Oztekfen) ترکیه بر روی گیربکس هایی با توان و گشتاور بالا کار می کند. تمامی محصولات تولید شده در شرکت ازتفکن دارای گواهی کنترل کیفیت ISO9001:2015 می باشند.

انواع گیربکس های ازتکفن

انواع گیربکس های ازتکفن ترکیه قابل ارائه در شرکت فامکو عبارت است از:

  • گیربکس حلزونی ازتکفن سری E
  • گیربکس شافت مستقیم یا هلیکال ازتکفن سری M
  • گیربکس کرانویل ازتکفن سری K
  • گیربکس آویز ازتکفن سری D
  • گیربکس آویز ازتکفن سری Q
  • گیربکس آویز ازتکفن سری T
  • گیربکس صنعتی ازتکفن سری Y
  • گیربکس صنعتی ازتکفن سری H

 گیربکس ازتکفن ترکیه یکی از شناخته شده ترین گیربکس ها در صنعت می باشد. این گیربکس قابلیت تحمل گشتاور بسیار بالا را دارد و در محدوده توان بالای الکتروموتورها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. ضمن اینکه تنوع گیربکس های شرکت ازتکفن به قدری است که امکان انتخاب آن ها در صنایع مختلف نیز وجود دارد و می توان به طور گسترده حتی از گیربکس های صنعتی این شرکت به وفور استفاده کرد. در ادامه مشخصات فنی هر یک از انواع گیربکس ازتکفن ترکیه توضیح داده می شود.

مشخصات فنی گیربکس ازتکفن ترکیه

در ادامه به شرح مشخصات فنی گیربکس ازتکفن می پردازیم و هر کدام از انواع موتور گیربکس های ازتکفن را جداگانه تشریح می کنیم.

گیربکس ازتکفن حلزونی سری E

گیربکس حلزونی ازتکفن سری E 

گیربکس های حلزونی به طور معمول از یک چرخ دنده ماردون و یک چرخ دنده برنجی حلزونی تشکیل شده اند. استفاده از این نوع گیربکس ها در مواردی که نیاز به نسبت تبدیل و گشتاور متوسط باشد، مطلوب می باشد. ضمن اینکه گیربکس حلزونی ESV ازتفکن ترکیه بسیار متراکم بوده و در مواقعی که نیاز به گیربکس کم حجم باشد نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. گیربکس های حلزونی ازتکفن ترکیه دارای پوسته یک تکه با موتور های استاندارد IEC به صورت فلنچ و نیم فلنچ دار هستند که می توانند به راحتی با موتور کوپل شوند. از ویژگی های مهم این نوع گیربکس ها عمر بالای یاتاقان ها و ترمز مغناطیسی آن می باشد.

گیربکس ازتکفن هلیکال سری M

گیربکس شافت مستقیم یا هلیکال ازتکفن سری M

گیربکس هلیکال ازتکفن سری M از دو یا چند چرخدنده هلیکالی تشکیل شده است که اصطلاحاً به این گیربکس، گیربکس شفت مستقیم نیز گفته می شود. در ساخت گیربکس هلیکال ازتکفن از تکنولوژی به روز گیربکس ها استفاده شده است. شبکه بندی دندانه های هلیکالی گیربکس یکی از مواردی است که در این نوع از گیربکس ها لحاظ شده است، ضمن اینکه دارای بازدهی و عملکرد بالایی نیز هستند. گیربکس های هلیکال ازتکفن سری M در هنگام کار بسیار کم صدا می باشند و در مواردی که نیاز به این ویژگی گیربکس ها باشد، استفاده از آن ها بسیار مطلوب خواهد بود.

گیربکس ازتکفن کرانویل پینیون سری K

گیربکس کرانویل پینیون (شافت بغل) ازتکفن سری K

گیربکس های کرانویل از یک یا چند چرخ دنده مخروطی تشکیل شده اند که باعث زاویه دار کردن جهت چرخش گشتاور می شوند، ضمن اینکه سبب متراکم تر شدن آن نیز شده است. استفاده از گیربکس های کرانویل زمانی معقول خواهد بود که نیاز به تحمل گشتاورهای بسیار بالا باشد. گیربکس شافت بغل ازتکفن از نظر کارکرد بسیار قدرتمند بوده و دارای محدوده زیادی از نسبت تبدیل و گشتاور هستند. این سری گیربکس به صورت دو و سه تکه نیز ساخته می شوند.

گیربکس ازتکفن آویز سری D

گیربکس آویز (شافت موازی) ازتکفن سری D

گیربکس های آویز ازتکفن یکی از بهترین محصولات شرکت ازتکفن می باشد. این گیربکس ها بسیار کم حجم بوده و می توانند در موارد بسیاری مانند تسمه نقاله مورد استفاده قرار گیرند. گیربکس های آویز یا شافت موازی ازتکفن DRM دارای بدنه یک تکه و حداقل 6 گزینه کاهش سرعت ورودی می باشد. این گیربکس ها می توانند همراه با موتور الکتریکی طراحی شده مخصوص به خود، عرضه شوند.

گیربکس آویز ازتکفن سری Q

گیربکس آویز (شافت موازی) ازتکفن سری Q

گیربکس آویز ازتکفن در 5 بدنه مختلف تولید می شود. سرعت خروجی در این گیربکس ها می تواند از 17 الی 270 دور در دقیقه طراحی شود و موتور قابل کوپل به این گیربکس از 3 الی 30 کیلووات می باشد.

گیربکس ازتکفن آویز سری T

گیربکس آویز (شافت موازی) ازتکفن سری T

گیربکس آویز ازتکفن سری T به شکل گلابی بوده و چرخ دنده های آن به صورت هلیکالی ساخته شده اند. طراحی این گیربکس آویز یک تکه بوده و در 10 سایز مختلف عرضه می شود. در این نوع از گیربکس های شافت موازی ازتکفن امکان نصب به صورت بازوی گشتاور نیز وجود دارد.

گیربکس ازتکفن صنعتی سری Y

گیربکس صنعتی ازتکفن سری Y

گیربکس های صنعتی، گیربکس های قدرتمندی هستند که در صنعت جهت استفاده در کار های سنگین از آن ها استفاده می شود. گیربکس های صنعتی YRH گیربکس هایی با راندمان بالا بوده و به صورت 2، 3 و 4 محوره قابل عرضه می باشند. همچنین این گیربکس ها در محل هایی که قدرت و سرعت متغیر وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرند.

گیربکس ازتکفن صنعتی سری H

گیربکس صنعتی ازتکفن سری H

گیربکس های صنعتی ازتکفن سری H به صورت افقی ساخته می شوند و جنس پوسته بدنه یک تیکه آن از آهن می باشد. در کارهای سنگین که نیاز به دقت بالا باشد از این گیربکس استفاده می شود.

تاریخچه شرکت ازتکفن ترکیه

شرکت ازتکفن ترکیه در سال 1964 تأسیس شده است. در کنار تولید گیربکس، این شرکت همچنین به فروش انواع موتورهای الکتریکی و مواد مربوط به آن ها می پردازد. تمام پرسنل کاری این شرکت با روحیه تیمی و آموزش دیده در حال بهتر کردن محصولات هستند تا با افزایش کیفیت محصولات و کاهش قیمت، خدمات بهتری را به مشتری عرضه کنند. شرکت ازتکفن ترکیه در پی این است که تمام احتیاجات مشتریان را در زمینه استاندارد سازی گیربکس ها، متغیر کننده ها و لرزاننده ها به خوبی انجام دهد و محصولاتش را در بالاترین کیفیت ممکن عرضه کند.

faq

کمپانی ازتکفن یک شرکت ترکیه ای می باشد که از سال 1964 در کشور ترکیه شروع به فعالیت نموده. در حال حاضر این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت گیربکس سازی در ترکیه به شمار می آید.

شرکت ازتکفن انواع گیربکس های صنعتی از جمله گیربکس حلزونی، گیربکس شافت مستقیم، گیربکس آویز، گیربکس صنعتی و کرانویل را طراحی و تولید می کند.

گیربکس های ازتکفن بر اساس تیپ و نوع گیربکس دارای طیف وسیعی از دورها و گشتاورها می باشند که می توانند در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: