قیمت :
18,400,000
تومان
قیمت :
17,000,000
تومان

پمپ محک پمپ

شرکت تولیدی و صنعتی محک پمپ نزدیک به 40 سال است که در زمینه تولید انواع شناور، کف کش و لجن کش سه فاز و تک فاز فعالیت دارد. محصولات محک دارای بدنه چدنی بوده که دارای مقاومت بالایی در برابر خورندگی سیالات، ناخالصی ها و غیره دارد.

انواع پمپ محک پمپ

در ادامه انواع پمپ محک پمپ به همراه جزئیات را برای شما شرح می دهیم تا شما را در انتخاب پمپ مورد نیاز همراهی نماییم. می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان هایپر صنعت فامکو ارتباط برقرار نمایید.

معرفی انواع پمپ محک پمپ
پمپ کف کش پمپ لجن کش
2 تا 6 اینچ
مشخصات فنی
3 و 4 اینچ
مشخصات فنی

مشخصات فنی انواع پمپ محک پمپ

در ادامه به بررسی انواع پمپ های محک می پردازیم.

پمپ محک پمپ

پمپ محک کف کش

پمپ کفکش محک از سری الکتروپمپ های كف كش مستغرق می باشد، که در سایز های 2 الی 6 اینچ طراحی و ساخته می شوند. پمپ کفکش محک در مصارف صنعتی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ کف کش محک مراجعه نمایید.

پمپ کف کش محک 2 و 3 و 4 اینچ

پمپ محک پمپ کف کش 2 اینچ

کف کش 2 اینچ محک به صورت خنک کاری توسط آب و حداکثر آبدهی 20 متر مکعب در ساعت و حداکثر ارتفاع 160 متر در بازار ارائه می گردد. توان نامی پمپ های کف کش 2 اینچ محک بین 5.5 تا 20 اسب بخار می باشد و تعداد پروانه های این کف کش ها 1 الی 6 پروانه است.

پمپ محک پمپ کف کش 3 اینچ

کف کش 3 اینچ محک به صورت خنک کاری توسط آب و حداکثر آبدهی 35 متر مکعب در ساعت و حداکثر ارتفاع 140 متر در بازار ارائه می گردد. توان نامی پمپ های کف کش 3 اینچ محک بین 5.5 تا 20 اسب بخار می باشد و تعداد پروانه های این کف کش ها 1 الی 5 پروانه است.

پمپ محک پمپ کف کش 4 اینچ

کف کش 4 اینچ محک به صورت خنک کاری توسط آب و حداکثر آبدهی 55 متر مکعب در ساعت و حداکثر ارتفاع 115 متر در بازار ارائه می گردد. توان نامی پمپ های کف کش 4 اینچ محک بین 10 تا 20 اسب بخار می باشد و تعداد پروانه های این کف کش ها 1 الی 4 پروانه است.

پمپ محک پمپ کف کش 5 اینچ

کف کش 5 اینچ محک به صورت خنک کاری توسط آب و حداکثر آبدهی 130 متر مکعب در ساعت و حداکثر ارتفاع 50 متر در بازار ارائه می گردد.

پمپ کف کش محک 5 اینچ

توان نامی پمپ های کف کش 5 اینچ محک بین 12 تا 20 اسب بخار می باشد و تعداد پروانه های این کف کش ها 1 الی 2 پروانه است.

پمپ محک کف کش پمپ 6 اینچ

کف کش 6 اینچ محک به صورت خنک کاری توسط آب و حداکثر آبدهی 140 متر مکعب در ساعت و حداکثر ارتفاع 50 متر در بازار ارائه می گردد.

پمپ کف کش محک 6 اینچ

توان نامی پمپ های کف کش 6 اینچ محک بین 12.5 تا 20 اسب بخار می باشد و تعداد پروانه های این کف کش ها 1 الی 2 پروانه است.

پمپ محک لجن کش

پمپ لجن کش محک از سری الکتروپمپ های كف كش مستغرق می باشد، که در سایز های 3 و 4 اینچ طراحی و ساخته می شوند. پمپ لجنکش محک در مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

لطفا جهت دریافت مشخصات فنی بیشتر و قیمت پمپ به صفحه پمپ لجن کش محک مراجعه نمایید.

پمپ محک پمپ لجن کش 3 اینچ

پمپ محک پمپ لجن کش 3 اینچ محک به صورت خنک کاری توسط آب و حداکثر آبدهی 50 متر مکعب در ساعت و حداکثر ارتفاع 140 متر در بازار ارائه می گردد.

پمپ لجن کش محک 3 اینچ

توان نامی پمپ های کف کش 3 اینچ محک بین 5.5 تا 20 اسب بخار می باشد و تعداد پروانه های این کف کش ها 1 پروانه است.

پمپ محک پمپ لجن کش 4 اینچ

لجن کش 4 اینچ محک به صورت خنک کاری توسط آب و حداکثر آبدهی 80 متر مکعب در ساعت و حداکثر ارتفاع 27 متر در بازار ارائه می گردد.

پمپ لجن کش محک 4 اینچ

توان نامی پمپ های کف کش 4 اینچ محک بین 10 تا 20 اسب بخار می باشد و تعداد پروانه های این کف کش ها 1 پروانه است.

تاریخچه پمپ محک پمپ

شرکت محک یک گروه صنعتی ایرانی است که تلاش کرده تا با کمک متخصصین با تجربه محصولاتی بی نقص را به بازار ارائه دهد. وجود سریال مشخص بر روی هر یک از این دستگاه ها که شامل اطلاعات فنی و شناسنامه آن می باشد پمپ های محک را از لحاظ هر گونه تقلب در ساخت و کپی برداری ضمانت می کند.

faq

شرکت محک پمپ تولید کننده انواع پمپ های شناور، کف کش و لجن کش می باشد.

از مزایای محک پمپ می توان به سابقه و تجربه طولانی در تولید پمپ و در دسترس بودن قطعات و خدمات و همچنین کیفیت بالای تولید اشاره کرد.

پمپ های محک پمپ تولید شده از چدن ساخته شده و مقاوم به خوردگی می باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: