دستگاه رنگ پاش ایرلس چیست؟

دستگاه رنگ پاش ایرلس یا پمپ ایرلس دستگاهی است که رنگ را به صورت یکنواخت و با فشار بالا پاشش می کند و برای سرعت بخشیدن و تسریع در عملیات رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های ایرلس نسبت به کمپرسورهای باد که برای پاشش رنگ استفاده می شوند، راندمان بالاتری داشته و به راحتی قابل حمل می باشند.

انواع رنگ پاش ایرلس

دستگاه رنگ پاش یا پمپ ایرلس در انواع زیر توسط هایپر صنعت فامکو ارائه می گردد:

  • دستگاه رنگ پاش ایرلس برقی
  • دستگاه رنگ پاش ایرلس شارژی
  • دستگاه رنگ پاش ایرلس بنزینی
  • دستگاه رنگ پاش ایرلس بادی
  • دستگاه رنگ پاش ایرلس هیدرولیکی

دستگاه رنگ پاش (پمپ ایرلس)

امروزه استفاده از تجهیزات پاشش رنگ حرفه ای در صنعت های مورد نیاز رنگ کاری می تواند به تسریع سرعت و کیفیت نهایی کار کمک شایانی نماید. یکی از این دستگاه ها، پمپ ایرلس رنگ کاری یا دستگاه رنگ پاش ایرلس است. دستگاه پاشش رنگ ایرلس با افزایش سرعت عملیات رنگ آمیزی، این امکان را برای کاربر فراهم می آورد که محصول خود را نه تنها سریع تر بلکه با کفیت بیشتری ارائه نمایند. در ادامه به بررسی انواع پمپ ایرلس خواهیم پرداخت:

دستگاه رنگ پاش ایرلس برقی

همانطور که اشاره شد محرک این پمپ ها برق می باشد. این نوع از پمپ های ایرلس در پروژه های ساختمانی استفاده می شوند که در کارهایی از قبیل پاشش انواع رنگ های روغنی، پلاستیک و اکریلیک قابل استفاده هستند. همچنین این دستگاه ها پرتابل و تکفاز بوده و به راحتی قابل حمل می باشند. پمپ ایرلس برقی از یک عدد پمپ پیستونی فشار قوی جهت ایجاد حرکت سیال استفاده می کند و روش کار آن به صورت ایجاد خلاء به خاطر حرکت پیستونی پمپ است که در قسمت موتور دستگاه قرار گرفته است. در واقع این حرکت باعث می شود رنگ مورد نظر درون شیلنگ مکش به حرکت در آمده و در نهایت به حالت کاملا یکنواخت بر روی سطح مورد نظر پاشش شود.

دستگاه رنگ پاش ایرلس برقی

دستگاه رنگ پاش ایرلس شارژی

پمپ ایرلس شارژی از جمله تجهیزات پاشش رنگ است که اغلب برای کارهای کوچک که باید سریع انجام شوند، استفاده می شود. پمپ ایرلس شارژی به راحتی قابل حمل است و به دلیل عدم نیاز اتصال مستقیم به برق شهری، منبع انرژی آن، باطری است. از جمله ویژگی اصلی پمپ ایرلس شارژی این است که موقع استفاده از آن هیچ نیازی به رقیق کردن رنگ نیست و در نتیجه می توان به راحتی سطح مورد نظر را فقط با یک لایه به صورت کامل پوشش داد.

دستگاه رنگ پاش ایرلس شارژی

دستگاه رنگ پاش ایرلس بنزینی

زمانی که به هر دلیل برق در دسترس نباشد یا تامین آن دشوار باشد از ایرلس های بنزینی استفاده می شود. به علت محرک بنزینی و تولید گازهای آلوده، این پمپ ها باید در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع عملکرد پمپ ایرلس بنزینی بسیار شبیه به عملکرد پمپ ایرلس پاشش رنگ برقی است با این تفاوت که از ایرلس بنزینی برای کارهای سنگین استفاده می شود.

دستگاه رنگ پاش ایرلس بنزینی

دستگاه رنگ پاش ایرلس بادی

پمپ ایرلس بادی یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه رنگ پاش مایع است. در واقع پمپ ایرلس بادی به صورت ثابت قرار می گیرد و نیازی به جابجایی آن نیست. امکان ایجاد فشار بالا و سند بلاست کردن قطعات بسیار در صنایع فلزی و کشتی سازی و استفاده در مکان هایی که نیاز به جابجایی پمپ را نداشته باشند از کاربردهای این محصول است.

دستگاه رنگ پاش ایرلس بادی

دستگاه رنگ پاش ایرلس هیدرولیکی

دستگاه رنگ پاش ایرلس هیدرولیکی از نظر نیروی محرکه به دو دسته برقی و بنزینی تقسیم می شود. موتور برقی یا بنزینی دستگاه پمپ ایرلس هیدرولیک را به حرکت در آورده و فشار روغن هیدرولیک مورد نیاز برای هیدروموتور خطی را تامین می کند. پمپ ایرلس هیدرولیک برای رنگ آمیزی پروژه هایی با متراژ کاری بالا کاملا مناسب است و تنها با اضافه کردن طول شیلنگ می توان از دستگاه به صورت ثابت استفاده کرد.

دستگاه رنگ پاش ایرلس هیدرولیکی

نحوه عملکرد دستگاه رنگ پاش ایرلس

ایرلس در لغت به معنای بدون هوا می باشد، یعنی پاشش رنگ و تبدیل رنگ به قطعات ریز، بدون هوا و به وسیله پمپ انجام می شود. پمپ، رنگ را با فشار بالا از یک نازل با سایز کوچک عبور داده و رنگ با سرعت بالا به سطح برخورد کرده و به آن می چسبد. در پمپ های ایرلس می توان دبی خروجی از نازل را با استفاده از فشار دستگاه ایرلس، کنترل کرد. عملکرد پمپ های ایرلس از نوع پیستونی می باشد که در زمان حرکت رو به عقب پیستون، سوپاپ ورودی سیال، باز شده و محفظه پر از سیال می شود و با حرکت رو به جلو پیستون، سوپاپ ورودی بسته شده و سوپاپ خروجی باز می شود و در نتیجه یک سیال با فشار بالا محصول این مکانیزم می باشد. محرک پمپ های ایرلس می تواند برقی، بنزینی یا بادی باشد.

اجزای دستگاه رنگ پاش ایرلس

اجزای دستگاه رنگ پاش ایرلس

  1. محفظه کنترل صدا یکپارچه
  2. تنظیم کننده فشار هوا
  3. شیر توپی
  4. موتور هوا
  5. ورودی هوای فشرده
  6. فلنج نصب
  7. جام عامل جدا کننده
  8. خروجی فلزی
  9. بخش مکش مایع
  10. ورودی فلزی
  11. اتصال به زمین

متعلقات پمپ ایرلس

نازل پمپ ایرلس

نازل ایرلس یکی از مهم ترین لوازم جانبی دستگاه رنگ پاش ایرلس است که از نظر فشار، تقسیم بندی می شود. برخی از نازل های ایرلس، فشار قوی هستند و می توانند تا فشار 700 بار را تحمل کنند که معمولا از این دسته نازل ها برای پمپ ایرلس قدرتمندی همچون انواع هیدرولیکی استفاده می شود. اما نوع متداول آن، نازل ایرلس با فشار کاری 300 بار است که در اغلب دستگاه های ایرلس برقی یا بنزینی به کار برده می شود.

نازل پمپ ایرلس

شیلنگ پمپ ایرلس

شیلنگ ایرلس یکی دیگر از لوازم جانبی ضروری در دستگاه پاشش رنگ ایرلس است. شیلنگ ایرلس وظیفه انتقال رنگ از پمپ به تفنگی دستگاه را دارد، لذا باید شیلنگ به کار رفته شده برای دستگاه مناسب باشد تا بتواند فشار بالایی را تحمل کند. معمولا شیلنگ ایرلس از جنس سیم یا نخ طراحی می شود که پوشش داخلی آن از تفلون است. همچنین سایز شیلنگ های استفاده شده برای انواع دستگاه پاشش رنگ ایرلس کاملا متفاوت است که متناسب با فشار کاری از 250 تا 700 بار در یکی از سه سایز ¼، ⅜ و ½ اینچ طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ پمپ ایرلس

گان پمپ ایرلس

گان پمپ ایرلس یا تفنگ پاشش رنگ، وسیله ای است که به کمک یک ماشه، جریان رنگ را قطع یا وصل می کند. معمولا گان های پمپ ایرلس از نظر نوع و فشار کاری دسته بندی می شوند. بعضی از آنها مجهز به نوعی فیلتر توری هستند که باعث می شود پیش از اینکه رنگ به سمت نازل حرکت کند، یک بار به صورت کامل فیلتر شوند. گان پمپ ایرلس معمولا از نظر فشار کاری برای 250 تا 700 بار طراحی شده که سایز ورودی حدود ¼ اینچ دارد.

گان (تنفگی) پمپ ایرلس

کاربرد دستگاه رنگ پاش ایرلس

در این دستگاه رنگ پاش امکان پاشش انواع رنگ های زیر وجود وارد:

  • پاشش انواع رنگ های روغنی، پلاستیک و اکریلیک
  • پوشش های نانو، انواع رنگ های نما، عایق های رطوبتی و حرارتی
  • پاشش انواع پلاستر و بتونه کناف
  • پاشش انوع فوم پوش، دیوار پوش، اپوکسی، پلایمر، سند بلاست و سمباده شنی

مزایای پمپ ایرلس
  • پرتابل
  • فشار بسیار بالا
  • محرک های متنوع
  • هزینه تعمیر و نگهداری پایین
  • کاربری های گوناگون
  • قابلیت پاشش انواع رنگ
  • امکان استفاده در ارتفاع
  • کاهش مصرف رنگ
  • افزایش سرعت پاشش رنگ
  • اجرای لایه رنگ بادوام و یکنواخت
  • امکان رنگ آمیزی سقفی، عمودی یا افقی

دستگاه رنگ پاش ایرلس دست دوم

خرید و فروش دستگاه رنگ پاش ایرلس دست دوم یا استوک شاید از لحاظ اقتصادی برای بعضی از پیمانکاران به صرفه باشد ولی از طرفی در صورت عدم آگاهی درباره سلامت دستگاه می تواند باعث کاهش راندمان و افت کیفیت نهایی کار گردد. لذا توصیه می شود جهت اطمینان خاطر با پرداخت مبلغی بیشتر، دستگاه پاشش رنگ ایرلس را به صورت نو همراه با گارانتی معتبر تهیه نمایید.

قیمت دستگاه رنگ پاش ایرلس

لطفا جهت استعلام قیمت خرید محصول مورد نظر روی لینک آن کلیک نمایید.

لیست قیمت پمپ ایرلس
ردیف شرح
1 قیمت پمپ ایرلس واگنر
2 قیمت پمپ ایرلس گراکو
3 قیمت پمپ ایرلس HVBAN

faq

پمپ ایرلس نوعی پمپ رنگ پاش است که عملکرد آن از نوع پمپ های پیستونی است. پاشش رنگ به وسیله پمپ ایرلس بدون هوا و با فشار بالا صورت می گیرد.

انواع پمپ ایرلس عبارت است از:

  1. پمپ ایرلس برقی
  2. پمپ ایرلس بنزین
  3. پمپ ایرلس بادی
  4. پمپ ایرلس هیدرولیکی

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهدوی
ارسال شده در : چهارشنبه 27 دی 1402

سلام، وقت بخیر. تو مازندران شعبه دارید؟ بنده نیاز به مشاوره دارم لطفا تماس بگیرید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : پنجشنبه 28 دی 1402

سلام دوست عزیز، هایپر صنعت فامکو در هیچ کجای ایران نمایندگی نداشته و کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد چمن زاده
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 07 آذر 1402

سلام، یک دستگاه ایرلس قابل حمل نیاز دارم، لطفا هر چه زودتر با من تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 08 آذر 1402

سلام جناب چمن زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نیکخواه
ارسال شده در : یکشنبه 05 آذر 1402

سلام، قیمت چنده؟ شرایط فروش دارین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 05 آذر 1402

سلام دوست عزیز، فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

قاسم شمسی
ارسال شده در : چهارشنبه 24 آبان 1402

سلام، با عرض خسته نباشید. لطفا در مورد قیمت دستگاه دست دوم و نوع سوال دارم و به راهنمایی شما نیازمندم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 25 آبان 1402

سلام، متاسفانه در زمینه قیمت محصولات دست دوم اطلاعاتی نداریم.

قلندر مازندارنی
ارسال شده در : دوشنبه 22 آبان 1402

سلام، سایتتون خیلی عالی بود.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 23 آبان 1402

سلام دوست عزیز، ممنون از نظر دلگرم کننده شما.

علی ذوالقدر
ارسال شده در : چهارشنبه 17 آبان 1402

سلام، لطفا طرز کار و قیمت رو بفرمایید. ممنون از شما.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 آبان 1402

سلام جناب ذوالقدر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

سالار احمدی
ارسال شده در : جمعه 12 آبان 1402

سلام، فروش اقساطی دارین؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آبان 1402

سلام جناب احمدی عزیز، فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است.

رضا داودی
ارسال شده در : یکشنبه 07 آبان 1402

با سلام، بنده داودی هستم. در زمینه خرید یک دستگاه ایرلس که بشه با اون تمام نیازها و فعالیت های زمینه رنگ و عایق کاری رو برطرف کرد، خواستم از شما راهنمایی بگیرم یعنی خواستم بدونم آیا دستگاهی هست که فقط با همان یک دستگاه بشه از پاشش رنگ تا بتونه کناف یا حتی عایق های استخر و مخازن رو انجام دهد یا باید برای هر موضوع از دستگاه جداگانه استفاده کرد؟ ممنون می شم بنده رو راهنمایی بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 09 آبان 1402

سلام جناب داودی عزیز، طراحی پمپ ایرلس برقی به نحوی است که می تواند کار با انواع رنگ های اکرلیک، رنگ های روغنی، رنگ های پایه آب، پرایمر، وارنیش و امولسیون را به خوبی تضمین نماید که انتخاب مناسبی برای پیمانکاران ساختمانی است.

محمدرضا شرفیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مهر 1402

درود بر شما، برای خرید نیاز به مشاوره دارم. با سپاس.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مهر 1402

سلام جناب شرفیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شمس الله امیدی
ارسال شده در : دوشنبه 24 مهر 1402

سلام، برای رنگ زدن یک سوله (اپوکسی) پمپ ایرلس برقی مناسب است؟ امکان مشاوره و راهنمایی جهت خرید وجود دارد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 مهر 1402

سلام جناب امیدی عزیز، برای پاشش رنگ های اپوکسی استفاده از ایرلس برقی به دلیل ایجاد خوردگی برای قطعات پکینگ پمپ توصیه نمی شود. پیشنهاد ما استفاده از پمپ های ایرلس پنوماتیکی هستند. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مصطفی امیدنژاد
ارسال شده در : دوشنبه 24 مهر 1402

سلام، ممنون از پاسخگویی شما، نیاز مشاوره در مورد نوع ایرلس دارم ممنون می شم تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مهر 1402

سلام جناب امیدنژاد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا طریقی
ارسال شده در : پنجشنبه 13 مهر 1402

سلام، من نیاز به مشاور دارم، لطفا مساعدت گردد. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 مهر 1402

سلام جناب طریقی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سجاد طالبی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 21 شهریور 1402

سلام، وقتتون بخیر. یه سوال داشتم، نسبت ترکیب رنگ برای کار با ایرلس چقدره؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 28 شهریور 1402

سلام جناب طالبی عزیز، ویسکوزیته یا گرانروی مقاومت مایعات یا سیال ها در برابر جاری شدن است که بر اساس دما و زمان بیان می شود. در دمای بالاتر، ویسکوزیته مایعات تغییر می کند و سریع تر جاری می شود. در عمل توصیه می شود حداقل گرانروی سیال عدد 21 باشد.

رضا گلستانی
ارسال شده در : یکشنبه 19 شهریور 1402

درود، برای خرید نیاز به مشاوره داشتم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 20 شهریور 1402

سلام جناب گلستانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ابوالفضل اژدری
ارسال شده در : شنبه 28 مرداد 1402

سلام، برای خرید دستگاه ایرلس نیاز به مشاوره دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 29 مرداد 1402

سلام جناب اژدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا فرزین
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 مرداد 1402

با سلام، نیاز به مشاوره جهت خرید دستگاه رنگ پاش ایرلس هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 18 مرداد 1402

سلام جناب فرزین عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا ابراهیمیان
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 13 تیر 1402

سلام، در خصوص لیست قیمت دستگاه ها و نوع انتخاب دستگاه رنگ پاش ایرلس اطاعات بیشتری می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 تیر 1402

سلام جناب ابراهیمیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

داود آقایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 30 خرداد 1402

سلام، برای نقاشی صنعتی و سوله نیاز به خرید ایرلس دارم. در صورت امکان از مشاورتون می خواستم استفاده کنم و بعد خریدم رو انجام بدم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 01 تیر 1402

سلام جناب آقایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

نبی اله احدی
ارسال شده در : دوشنبه 29 خرداد 1402

سلام، لیست قیمت دستگاه رنگ پاش ایرلس رو می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 01 تیر 1402

سلام جناب احدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی ارجمند
ارسال شده در : پنجشنبه 18 خرداد 1402

سلام، قیمت ها رو می شه بگید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 22 خرداد 1402

سلام جناب ارجمند عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

علی میرزائی
ارسال شده در : شنبه 30 اردیبهشت 1402

سلام، من کارم نقاشی است. یک پمپ ایرلس برای کارهای نقاشی متوسط می خواهم. ممنون می شم من را راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 خرداد 1402

سلام جناب میرزائی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

قربان غراوی
ارسال شده در : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402

سلام، قیمت دستگاه رنگ پاش ایرلس چقده؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402

سلام جناب غراوی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

حمید کردی
ارسال شده در : یکشنبه 03 اردیبهشت 1402

سلام، لیست قیمت دستگاه رنگ پاش ایرلس رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 اردیبهشت 1402

سلام جناب کردی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

امید نوروزی
ارسال شده در : جمعه 18 فروردین 1402

سلام، قیمت دستگاه دستگاه رنگ پاش ایرلس و مزیت آن نسبت به پیستوله های معمولی رو می خواستم بدونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

سلام جناب نوروزی عزیز، کاهش مصرف رنگ، یکنواختی پاشش و عدم شره رنگ از مزایای دستگاه های ایرلس نسبت به پیستوله های پاشش رنگ است. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

جعفری
ارسال شده در : شنبه 27 اسفند 1401

سلام، خسته نباشید. لیست قیمت ایرلس بادی رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 اسفند 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

محمد ابراهیم زنجانی
ارسال شده در : چهارشنبه 05 بهمن 1401

سلام و خسته نباشید. لطفا لیست قیمت فروش دستگاه رنگ پاش ایرلس رو ارسال فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 بهمن 1401

سلام جناب زنجانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما در ارتباط خواهند بود.

ذوالفقاری
ارسال شده در : دوشنبه 03 بهمن 1401

سلام، وقت بخیر. لطفا قیمت دستگاه رنگ پاش ایرلس رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 09 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

مرتضی مرادی
ارسال شده در : شنبه 03 دی 1401

سلام، وقت بخیر. قیمت پمپ ایرلس را می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 03 دی 1401

سلام جناب مرادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

رضوانی
ارسال شده در : چهارشنبه 30 آذر 1401

سلام، نیازمند مشاوره در زمینه خرید پمپ ایرلس هستم. تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 03 دی 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرهاد خلوتی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 آذر 1401

با سلام وعرض ادب، ببخشید بنده تابلو نویس هستم. می خواستم ببینم آیا دستگاه پمپ ایرلس برای تبلیغات جاده ای مناسب هست؟ در صورت امکان قیمتش چند هست؟ آیا پیستوله ای برای پاشیدن رنگ پودری دارید؟ ممنون می شم اگه جوابگو باشید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 08 دی 1401

سلام جناب خلوتی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

آریامنش
ارسال شده در : یکشنبه 29 آبان 1401

سلام، خسته نباشید. من پمپ برای پاشش عایق رطوبتی نیاز دارم. امکانش هست هم لیست قیمت هم مشخصات پمپ مناسب را برایم بفرستید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 30 آبان 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

سید علی صابری
ارسال شده در : دوشنبه 16 آبان 1401

سلام و عرض ادب. صابری هستم. برای خرید یک دستگاه پمپ ایرلس مناسب نقاشی ساختمان نیاز به راهنمایی دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 17 آبان 1401

سلام جناب صابری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی امان
ارسال شده در : دوشنبه 25 مهر 1401

سلام، برای سقف و دیوار نیازمند پمپ ایرلس برقی هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 مهر 1401

سلام جناب امان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی صالحی
ارسال شده در : دوشنبه 25 مهر 1401

سلام، فروش اقساطی دارید؟ مثلا در ۳ قسط پرداخت کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 25 مهر 1401

سلام جناب صالحی عزیز، فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است.

روح الله آقاجانی قمی
ارسال شده در : شنبه 23 مهر 1401

سلام، نقاش ساختمان و صنعتی هستم. تازه با پمپ ایرلس آشنا شدم. افسوس خوردم که چقدر تا الان اذیت شدیم و از قافله عقب موندیم. باورم نمی شه صبح تا ظهر 1500 متر رنگ سقف روغنی 36 اتاق رو تو گرمای جزیره پاشیدم. قیمت چنده؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 24 مهر 1401

سلام جناب آقاجانی قمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

فرزین اجلالی
ارسال شده در : یکشنبه 20 شهریور 1401

سلام، وقت بخیر. یک پمپ ایرلس می خواستم برای نقاشی سقف و دیوار، هم رنگ روغنی و هم پلاستیکی، لطفا تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 20 شهریور 1401

سلام جناب اجلالی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حامد پای فشرده
ارسال شده در : چهارشنبه 26 مرداد 1401

سلام، یک پمپ ایرلس می خواستم بگیرم. لطفا راهنمایی کنید که هم تو صنعتی قطعات فلزی به کار برود و هم برای ساختمان خصوصا روی گچ و سیمان استفاده کنم. از بندرعباس هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 27 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، برای معرفی پمپ مناسب نیاز به اطلاعات بیشتری می باشد. لطفا نوع رنگ های مورد استفاده و نوع پمپ (بادی یا برقی) مورد نیاز را ذکر بفرمایید.

سعید رمضانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مرداد 1401

سلام، لطفا برای راهنمایی خرید پمپ ایرلس تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 مرداد 1401

سلام جناب رمضانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رمضانی
ارسال شده در : یکشنبه 16 مرداد 1401

سلام، وقتتون بخیر. بنده نقاش ساختمانم. یک پمپ ایرلس می خوام تهیه کنم. آیا فروش شرایطی دستگاه ایرلس رو هم دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است.

علی خجسته
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

سلام، من یک پمپ ایرلس احتیاج دارم. لطفا راهنمایی کنید از کجا خرید کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 12 مرداد 1401

سلام جناب خجسته عزیز، شما می توانید به صورت حضوری از هایپر صنعت فامکو دیدار کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی برای راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

ابوالفضل نظری
ارسال شده در : چهارشنبه 29 تیر 1401

سلام، قیمت پمپ ایرلس چند هست؟

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 30 تیر 1401

سلام جناب نظری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

صمد شیرینی
ارسال شده در : دوشنبه 30 خرداد 1401

با عرض سلام، در مورد قیمت و کاربردهای دیگه پمپ ایرلس می خواستم سوال کنم. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 01 تیر 1401

سلام جناب شیرینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی عزیزی
ارسال شده در : دوشنبه 09 خرداد 1401

سلام، عرض ادب و خسته نباشید، درباره دستگاه ایرلس، می خواستم قیمت و مشخصات فنی رو بدونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 10 خرداد 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

حسن کاشانی
ارسال شده در : شنبه 20 فروردین 1401

سلام، من نیازبه یک دستگاه پمپ ایرلس دارم. در مورد انواعش و قیمتش مشاوره می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 20 فروردین 1401

سلام جناب کاشانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد جمشیدی
ارسال شده در : دوشنبه 02 اسفند 1400

سلام، 2 دستگاه ایرلس 70.1 لازم دارم. جهت خرید لطفا راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 03 اسفند 1400

سلام جناب جمشیدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدرضا لطف آبادی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 26 بهمن 1400

سلام، بابت قیمت سوال دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 27 بهمن 1400

سلام جناب لطف آبادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سید ستار حسینی
ارسال شده در : چهارشنبه 06 بهمن 1400

سلام، قیمت ایرلس بادی و برقی رو می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 06 بهمن 1400

سلام جناب حسینی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد اکبری
ارسال شده در : دوشنبه 04 بهمن 1400

سلام، من نقاش ساختمان هستم. یه پمپ ایرلس با قیمت مناسب و کیفیت خوب که زود خراب نشه. معرفی کنید چون هیچ اطلاعاتی ندارم. راجع به اینکه پمپ که ساخت کجاس و سوختش چیه می فرمایید؟ کلا راجع به کاراییش راهنمایی کنید. ممنون می شم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 04 بهمن 1400

سلام، پمپ ایرلس گراکو GX ساخت آمریکا به شما پیشنهاد می شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای توضیحات بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

کبیری
ارسال شده در : چهارشنبه 22 دی 1400

سلام، نقاش ساختمان هستم. یه دستگاه پمپ ایرلس خوب با قیمت مناسب و منصفانه می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 23 دی 1400

سلام جناب کبیری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید.ن
ارسال شده در : جمعه 26 آذر 1400

سلام، وقت بخیر. بنده برای تهیه یک پمپ ایرلس پرتابل یا برقی، نیاز به راهنمایی و اطلاع از قیمت تماس گرفتم اما متاسفانه موفق به صحبت نشدم. پذیرای تماس شما هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 27 آذر 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. شما نیز می توانید برای گفتگو با کارشناس مربوطه با شماره 02148000049 (داخلی 140 و 170) تماس بگیرید.

علی علیزاده
ارسال شده در : جمعه 21 آبان 1400

سلام، آیا پمپ ایرلس توان پاشش گچ یا بتونه ها را نیز دارا می باشد؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 آبان 1400

سلام جناب علیزاده عزیز، خیر، پمپ ایرلس برای این کاربری مناسب نمی باشد.

زهیر ابراهیمی
ارسال شده در : دوشنبه 17 آبان 1400

سلام، خسته نباشید. ما یه واحد تولیدی هستیم که برای رنگ زدن قطعات با رنگ اپوکسی از پیستوله و هوا استفاده می کنیم. می خواستم ببینم آیا ایرلس می تونه کیفیت کار و مصرف رنگ رو بهینه بکنه چون پرت رنگمون بالاست و یه مقدار هم آب تو رنگ میاد؟ اگه امکانش هست با تلفن ثابت تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 18 آبان 1400

سلام جناب ابراهیمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

مسعود آتشین
ارسال شده در : دوشنبه 15 شهریور 1400

سلام، ۳ عدد پمپ ایرلس بادی و ۶ عدد دسته پاشش اتوماتیک می خوام. لطفا راهنمایی فرمایید و قیمت بگید.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 16 شهریور 1400

سلام جناب آتشین عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن کمترین امتیاز ممکن به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ایراد، اصلاح گردد.