دستگاه بسته بندی پیلوپک

فروش دستگاه پیلوپک

نکته حائز اهمیت در مورد فروش محصولات تولیدی که روانه بازار می شوند، نوع بسته بندی آنها می باشد. زیرا بسته بندی با کیفیت و خلاقانه، فروشنده پنهان محصولات شما می باشد. پس اهمیت دادن به تهیه ماشین آلات بسته بندی با کیفیت امری مهم است. از این رو هایپر صنعت فامکو با ارائه بهترین مشاوره در امر تهیه ماشین آلات بسته بندی، بهترین نوع دستگاه ها که کاملا متناسب با کار و نوع محصولات شما هستند را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند که در نهایت این امر منجر به افزایش فروش و سهم بازار بالاتری از مشتریان برای شما را به ارمغان خواهد آورد. دستگاه پیلوپک یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی می باشد که مناسب برای بسته بندی یک نفره (تک عددی) معروف به بسته بندی بالشی یا بسته بندی افقی می باشد.

دستگاه پیلوپک مناسب برای محصولاتی است که قابلیت چیده شدن به صورت دستی را دارند و حتما باید حالت جامد داشته باشند. مانند انواع کیک، کلوچه، بیسکویت، لواشک پذیرایی، قطعات خودرو، پک های هواپیمایی و رستورانی، نان، ساندویچ آماده، پد استریل، فرآورده های گوشتی، دستکش، تجهیزات پزشکی، لوازم تحریر، قند حبه ای، نان پیتزا، ماکارونی، لازانیا، شکلات، لواشک، صابون و غیره می باشد. دستگاه پیلوپک در کارگاه ها با سطح تولید کم و متوسط و کارخانه هایی با سطح تولید بسیار بالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه دارای نوار نقاله برای حمل مواد مورد بسته بندی به سیستم دوخت و برش دستگاه می باشد. همچنین دستگاه مجهز به سیستم فک های گردان دوخت و برش می باشد. برای بسته بندی محصولات بزرگ مثل نان بهتر است سیستم فک های دوخت و برش دستگاه پنوماتیکی باشد. دوخت در دستگاه پیلوپک به صورت سه طرف دوخت یا چهار طرف دوخت می باشد. انتخاب دستگاه پیلو پک بستگی به نوع و شکل محصول، ابعاد که شامل طول، عرض، ارتفاع است، در نظر گرفته می شود. همچنین وزن محصول شما در انتخاب نوع دستگاه پیلو پک از اهمیت بالایی برخوردار است. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده دستگاه های پیلو پک در مدل های مختلف برای محصولات با ابعاد، شکل و وزن متفاوت است.

انواع دستگاه های پیلوپک قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو

  • دستگاه پیلوپک فول اتومات دوخت از بالا سه طرف دوخت، مناسب مواد غذایی و غیر غذایی که شکل منسجم دارند.
  • دستگاه پیلوپک مکانیکی کلاسیک (بدون PLC و HMI لمسی) دوخت از بالا، سه طرف دوخت، مناسب مواد غذایی و غیر غذایی که شکل منسجم دارند.
  • دستگاه پیلوپک فول اتوماتیک دوخت از پایین سه طرف دوخت، مناسب برای مواد غذایی و غیر غذایی که شکل منسجم ندارند مانند نان لواش، لباس و غیره
  • دستگاه پیلوپک فول اتوماتیک 4 طرف دوخت، مناسب تجهیزات پزشکی که نیاز به استریل دارند.

کاتالوگ دستگاه بسته بندی پیلوپک

رول یا لفاف مورد استفاده در دستگاه پیلو پک

انواع سلفون ترس بافون، متالایز، لمینت و کاغذ پلی اتیلن و سلفون صدفی در این دستگاه قابل استفاده است. دستگاه های پیلوپک مجهز به چشم فتوسل هستند که این امر برای استفاده از رول های چاپی به منظور تشخیص جای برش و دوخت می باشد. ظرفیت تولید دستگاه پیلوپک حدودا از 10 الی 150 بسته در دقیقه می باشد که تعداد بسته های تولیدی به اندازه محصولات و نوع دستگاه بستگی دارد و سرعت تولید آن قابل تنظیم می باشد. دستگاه بسته بندی پیلوپک که از انواع ماشین آلات بسته بندی بوده، در دو نوع فتوسل دار و غیر فتوسل دار قابل ارائه می باشد. نوع فتوسل دار دستگاه مناسب برای رول یا لفاف های چاپی است و می تواند با توجه به نیاز مشتری، به منظور تشخیص جای برش و دوخت مورد استفاده قرار گیرد و نوع بدون فتوسل دستگاه مناسب برای رول های ساده و بدون چاپ بوده و برای بسته بندی رگباری مورد استفاده قرار می گیرد. برق مصرفی دستگاه پیلوپک در نمونه های تکفاز و سه فاز متناسب با سفارش مشتری قابل ارائه می باشد. جنس بدنه دستگاه استنلس استیل 304 نگیر مرغوب و رنگ آن الکترواستاتیک است که زنگ نمی زند و خورده نمی شود که کاملا متناسب با قوانین سازمان غذا و دارو می باشد. دستگاه بسته بندی پیلوپک را می توان برای بسته بندی نهایی محصولات در پایان خط تولید نیز قرار داد. در صورت نیاز و سفارش مشتری امکان نصب دستگاه تاریخ زن یا جت پرینتر و همچنین تونل UV بر روی دستگاه امکانپذیر می باشد. دستگاه پیلوپک دارای موتور گیربکس با دور متغیر، به همراه اینورتر (تنظیم کننده سرعت دستگاه) است. همچنین سرعت نوار نقاله دستگاه پیلوپک قابل تنظیم می باشد.

دستگاه بسته بندی پیلوپک

عملکرد دستگاه بسته بندی پیلوپک چگونه می باشد؟

دستگاه پیلوپک به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد به گونه ای که اپراتور فقط وظیفه قرار دادن محصول بر روی نوار نقاله و خروج بسته از دستگاه را انجام می دهد. عملکرد دستگاه پیلوپک اتوماتیک به گونه ای است که ابتدا محصولی را که قصد بسته بندی آن را داریم را بر روی نوار نقاله دستگاه قرار می دهیم سپس رول مورد نظر دور تا دور محصول را می گیرد و توسط فک های دوخت و برش، محصول از سه طرف یا چهار طرف دوخت و برش می خورد و سپس توسط نوار نقاله، محصول پک شده از دستگاه خارج می شود. فک دوخت دستگاه قابلیت طراحی برای انواع محصولات، متناسب با طول و ارتفاع و قطر محصول را دارد. همچنین با توجه به ابعاد محصولات، شما ممکن است نیاز به صفحه یقه های مختلف برای کار خود داشته باشید. قابلیت تنظیم طول کشش سلفون در پیلوپک، متناسب با نیاز مشتری قابل سفارش می باشد. همه این موارد در هایپر صنعت فامکو نیز قابل ارائه به شما مشتریان عزیز می باشد.

ویژگی های دستگاه پیلوپک

کارایی بالا، استفاده آسان جهت بسته بندی محصولات، قیمت پایین دستگاه نسبت به کارایی آن از جمله مزایای دستگاه بسته بندی پیلوپک می باشد. مصرف انرژی دستگاه پیلوپک با توجه به کارایی آن پایین بوده و می تواند در کمترین زمان ممکن عملیات بسته بندی را انجام دهد. دستگاه پیلوپک دارای سیستم PLC و HMI لمسی برند دلتا برای کنترل، تنظیم عملکرد و تعیین طول بسته ها در قسمت دوخت می باشد. حداقل فضای مورد نیاز برای استفاده از دستگاه پیلوپک 10 متر در نمونه ی ساده دستگاه می باشد. برق مصرفی دستگاه متناسب با سفارش مشتری قابل تغییر بوده و می تواند سه فاز یا تکفاز باشد. نکته ای که در تهیه دستگاه پیلوپک باید به آن توجه داشت، این است که دستگاه پیلوپک باید متناسب با نوع محصول و نیاز شما با توجه به قابلیت های مورد انتظار از دستگاه سفارش و ساخته شود. این دستگاه صنعتی بوده و دستگاه پیلوپک کوچک یا پیلوپک خانگی نداریم. از این تجهیز به عنوان دستگاه بسته بندی خرما نیز استفاده می شود. دستگاه بسته بندی پیلوپک گز نیز در این دسته قرار می گیرد. مکانیزم این تجهیز به گونه ای است که با نام دستگاه بسته بندی تک قطعه ای پیلوپک شناخته می شود و قادر است بسته بندی های تک عددی را انجام دهد.

نمونه بسته بندی با دستگاه پیلوپک

تجهیزات قابل اضافه شدن به دستگاه

دستگاه پیلوپک می تواند با توجه به نیاز و سفارش مشتری مجهز به سیستم No Product No Pack باشد که این سیستم باعث می شود در شرایطی که محصول وجود نداشته باشد، عمل بسته بندی رخ ندهد. این سیستم از ضایعات احتمالی تولید شده توسط دستگاهتان جلوگیری می کند. همچنین این دستگاه بسته بندی قابلیت نصب فیدر جهت تغذیه اتومات دستگاه را دارد. افزودن اینورتر با توجه به نیاز مشتریان قابلیت انتخاب دارد که توسط آن می توان سرعت دستگاه را تنظیم نمود که با توجه به نوع بسته و کارایی دستگاه می باشد. امکانات قابل افزودن دیگر به دستگاه شامل دستگاه تاریخ زن حرارتی و چشم الکترونیک فتوسل می باشد.

مزایای دستگاه پیلوپک

  • پیلوپک اتومات دارای سیستم PLC و HMI برای تنظیم و کنترل عملکرد دستگاه است.
  • بسته بندی تک عددی و بهداشتی دارد. 
  • کاملا بدون دخالت دست بسته بندی می شود.
  • سرعت و ظرفیت تولید بالایی را ارائه می دهد. 
  • بسیار بی صدا عمل می کند.
  • جنس بدنه تماما از استنلس استیل 304 گرید غذایی و دارویی می باشد.
  • قابلیت اضافه نمودن صفحه یقه برای محصولات با ابعاد مختلف را دارد.

نحوه استفاده از دستگاه پیلو پک

جهت استفاده از دستگاه پیلوپک بعد از اتصال دستگاه به برق و EART آن در قدم اول باید دکمه power دستگاه را روی عدد 1 قرار دهید. بعد از گذشت چند ثانیه دکمه زرد رنگ روشن می گردد. بعد از روشن شدن چراغ زرد رنگ دستگاه، دکمه ON سبز رنگ را فشار می دهیم بعد از چند ثانیه صفحه مانیتور لمسی یا همان HMI برند دلتا روشن می گردد. اگر برای اولین بار است که از دستگاه استفاده می کنید، نیاز است در قدم اول اطلاعات اولیه و اصلی را به حافظه دستگاه بدهید و آنها را ثبت کنید. در صفحه نمایش دستگاه به راحتی می توانید نام هریک از محصولات خود را با ابعاد (طول، عرض، ارتفاع) وارد کنید. تعداد محصولاتی که می توانید در حافظه دستگاه وارد کنید 5 عدد می باشد.

برای درج اطلاعات و نام محصولات خود در صفحه نمایش لمسی دستگاه نیاز است، دکمه شروع به کار را بزنید. صفحه ای باز می شود که در آن می توان حافظه 5 عدد محصول را در آن وارد کرد. برای وارد نمودن نام محصول روی خانه زرد رنگ کلیک کرده و نام آن را برای مثال بیسکویت وارد می کنیم سپس دکمه ENTER را می زنیم. سپس روی دکمه آبی رنگ محصول بیسکویت کلیک می کنیم و صفحه ای باز می شود که اطلاعات دقیق تر و جزئی تری از محصول را می توان در آن وارد نمود که شامل تعداد در دقیقه، طول بسته برحسب به میلیمتر می باشد و از خال تا خال رول چاپی می باشد. دمای غلتک ودمای فک دوخت که بستگی به نوع سلفون مصرفی شما دارد که به صورت پیشنهادی عدد 150 را می توانید انتخاب کنید. نوع سلفون مصرفی که شامل بدون چاپ رگباری یا چاپدار خالدار می باشد. شمارنده تعداد بسته تولید شده و غیره می باشد. بعد از تنظیمات محصول خود باید صفحه یقه دستگاه را متناسب با ابعاد محصول خود توسط پیچ های تنظیم کننده تنظیم نمایید.

همچنین توسط پیچ ها کانال های ورودی محصول را نیز تنظیم نموده که محصول به راحتی بتواند از این کانال ها و صفحه یقه عبور نموده تا به بخش دوخت و فک های حرارتی برسد. نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که برای هر محصول صفحه یقه مختص خودش وجود دارد که از قبل باید سفارش داده شود تا طراحی و ساخته شود. صفحه یقه باید طوری تنظیم شود که به محصول و انگشتی نچسبد. دقت کنید از هر دو طرف باید یک فاصله 2 میلیمتری تنظیم گردد. بعد از تنظیم حتما پیچ ها را با آچار کاملا سفت کنید که در حین کار مشکلی ایجاد نشود. کانال های ابتدایی و انتهایی دستگاه باید کاملا در امتداد صفحه یقه دستگاه قرار بگیرد. برای انتخاب عرض مناسب برای تهیه سلفون مورد استفاده خود باید از فرمول زیر استفاده نمایید.

(عرض محصول*2 + ارتفاع محصول*2 + اورلب دوخت زیر پک 2 الی 3 سانتیمتر)

بعد از تنظیمات اولیه باید سلفون بسته بندی را در بخش قرارگیری سلفون جایگذاری نمایید. در تنظیمات عبوری سلفون باید به این نکته توجه نمود که سلفون باید دقیقا وسط صفحه یقه قرار گیرد. سلفون را از قسمت های عبوری مشخص عبور داده و در نهایت از زیر صفحه یقه عبور می دهیم. سپس با زدن دکمه JOG سلفون را تا بخش دوخت رسانده و عملکرد دستگاه را تست می کنیم. در نهایت دستگاه آماده تولید محصول نهایی می باشد.

دستگاه پیلوپک دست دوم

نکته ای که برای خرید دستگاه پیلو پک باید به آن توجه داشته باشید این است که هر یک از دستگاه های پیلو پک برای نوع خاصی از محصولات طراحی شده اند و شما نمی توانید برای هر نوع محصولی یک نوع دستگاه پیلو پک تهیه بفرمایید و این دستگاه سفارشی ساز خاص محصول شما خواهد بود. از طرفی دیگر دستگاه های پیلو پک به صورت اتوماتیک هستند و تنظیمات دستگاه باید متناسب با کار شما انجام گردد. همچنین مشخص نیست که کاربر قبلی که از دستگاه استفاده کرده است به چه نحوه با دستگاه برخورد داشته و سلامت دستگاه قابل تشخیص نمی باشد به همین دلیل هایپر صنعت فامکو پیشنهاد می نماید که اگر قصد تهیه دستگاه پیلو پک برای کار خودتان دارید دستگاه پیلوپک نو برای کارتان تهیه فرمایید.

قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک

عوامل مختلفی در تعیین قیمت این تجهیز تاثیر گذار هستند. یکی از مهم ترین این موارد به نوع سیستم دستگاه یعنی مکانیکی یا فول اتومات بودن آن وابسته است. همچنین نوع سیستم سلفون کشی دستگاه، سلفون از بالا، سلفون از زیر، 4 طرف دوخت و غیره از دیگر ملاک های تعیین قیمت این دستگاه می باشد. تعداد موتور، سیستم تاریخ زن، ابعاد محصول از عوامل مهم دیگر است.

faq

خیر، برای انتخاب دستگاه پیلوپک باید ابتدا ابعاد دقیق محصول را اعلام نموده و نوع محصول را مشخص نمایید. محصول ممکن است در حوزه پزشکی، صنایع و غیره باشد. هر محصول باید با سیستم خاصی بسته بندی شود. برای مثال اگر محصول از تجهیزات پزشکی است و نیاز به استریل بعد از بسته بندی دارد، دستگاه پیلوپک مناسب باید از نوع 4 طرف دوخت باشد، یا اگر محصول، غذایی یا غیر غذایی جامد باشد، نوع دو طرف دوخت مناسب است.

بله، در صورت خواست مشتری، هایپر صنعت فامکو کار نصب، راه اندازی و آموزش دستگاه را بعد از تحویل به صورت کامل انجام می دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مجید شعبانی
ارسال شده در : یکشنبه 20 آذر 1401

سلام، دستگاه لیبل زن هستش که روی دستگاه بسته بندی پیلوپک قرار بگیره؟ اگر می شه لیبل کاغذی زد یا نصب کرد روی دستگاه می شه راهنمایی کنید؟ ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 28 آذر 1401

سلام جناب شعبانی عزیز، خیر، امکان نصب دستگاه لیبل زن بر روی دستگاه پیلوپک وجود ندارد. زیرا دستگاه لیبل زن دستگاهی کاملا مجزا می باشد ولی امکان نصب جت پرینتر یا همان تاریخ زن بر روی دستگاه پیلوپک وجود دارد.

ابوالقاسم رحمتی
ارسال شده در : چهارشنبه 26 مرداد 1401

سلام، رحمتی هستم. با توجه به این که بیماری کرونا کم شده، نزدیکترین زمان برای آموزش در چه زمانی شروع می شود؟ در صورت اعلام اینجانب رو با خبر یا جز نفرات اولی اعلام و اطلاع دهید. با تشکر.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 26 مرداد 1401

جناب رحمتی عزیز سلام و عرض ادب، ضمن آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم، لطفا اعلام بفرمایید که در چه دوره ای مایل به شرکت هستید تا به لیست متقاضیان اضافه شوید و در موعد مقرر به حضرتعالی اطلاع رسانی گردد؟

ابوالقاسم رحمتی
ارسال شده در : دوشنبه 03 مرداد 1401

سلام، رحمتی هستم. من در شرکتی کار می کنم. در خواست داشتم برای آموزش برای تعمییر دستگاه پیلوپک چه کاری باید انجام دهم؟ چند وقتی به عنوان فنی کار رو دستگاه هستم اما با مشکلات زیاد روبه رو هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 04 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، در حال حاضر و با توجه به شرایط بیماری کرونا، هایپر صنعت فامکو هیچ گونه دوره آموزشی برگزار نمی کند.

مجتبی غلامی
ارسال شده در : پنجشنبه 30 تیر 1401

سلام، من قیمت دستگاه بسته بندی پیلوپک و شرایط فروش رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مرداد 1401

سلام جناب غلامی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حمزه بابایی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 بهمن 1400

سلام، اطلاعات کلی بود ولی مورد استفاده هست.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 بهمن 1400

سلام، ممنون از نظر حضرتعالی.

محمد امین خواجه ئیان
ارسال شده در : یکشنبه 12 دی 1400

سلام، وقت بخیر. در رابطه با دستگاه بسته بندی ساندویچ آماده مزاحم شدم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 13 دی 1400

سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.