دستگاه بسته بندی تخم مرغ

دستگاه بسته بندی تخم مرغ چیست؟

ایده ی بسته بندی تخم مرغ و روانه کردن آن به بازار، حداقل کاری است که یک مرغداری باید انجام دهد. زیرا مرغدار اگر بخواهد تخم مرغ های تولیدی خود را بدون بسته بندی مناسب به بازار عرضه نماید، نیمی از سود خود را از دست خواهد داد و افراد دیگری که در زمینه بسته بندی تخم مرغ ها مشغول به فعالیت  هستد، سود حاصل از این کار را عاید خود می کنند. وقتی برای تخم مرغ ها بسته بندی خاصی و زیبایی در نظر گرفته شود، این تصویر ذهنی را در مصرف کننده ایجاد می کند که تخم مرغ ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار و دست چین شده می باشند زیرا نام برند، تاریخ تولید و انقضا بر روی آن ها درج شده است و همین امر موجب خرید با حس اطمینان بیشتر از سوی آنها به خرید محصولاتتان می گردد که در نهایت سود بالایی را برای مرغداران یا افراد شاغل در حوضه بسته بندی تخم مرغ به همراه خواهد داشت.

کاتالوگ دستگاه بسته بندی تخم مرغ

بسته بندی تخم مرغ

دستگاه های مورد نیاز جهت بسته بندی تخم مرغ

از آنجا که تخم مرغ محصولی بسیار حساس و شکننده ای است، برای بسته بندی آن نیاز است از دستگاه های مخصوص استفاده گردد که دچار آسیب و شکستگی نگردد. برای راه اندازی خط بسته بندی تخم مرغ و گرفتن مجوز های لازم، تهیه دستگاه های زیر به صورت اجباری برای بسته بندی تخم مرغ ضروری می باشند که این دستگاه ها شامل موارد زیر می باشند:

  • دستگاه کندلینگ تخم مرغ: توسط این دستگاه می توانید تخم مرغ هایی که دچار شکستگی مویی هستند و با چشم قابل تشخیص نمی باشند را شناسایی نمایید و تخم مرغ سالم و ناسالم از یکدیگر متمایز می شوند.
  • دستگاه جت پرینتر تخم مرغ: مناسب جهت درج و چاپ تاریخ تولید، تاریخ انقضا، لوگو . نام برند بر روی تخم مرغ ها
  • لیفتر دستی: برای قرار دادت تخم مرغ ها بر روی ورودی خط بسته بندی 

اگر خواستار راه اندازی خط بسته بندی تخم مرغ به طور کاملا صنعتی و تخصصی به صورت توسعه یافته  هستید، می توانید دستگاه های زیر را نیز برای خط بسته بندی تخم مرغ خود تهیه نمایید:

  • دستگاه بلانچر: برای شست و شوی تخم مرغ استفاده می شود.
  • دستگاه فارم پکر: این دستگاه در 2 نمونه قابل ارائه می باشد. دستگاه فارم پکر با یا بدون دستگاه جت پرینتر قابل استفاده است و برای برداشتن تخم مرغ ها و قرار دادن آنها بر شانه های تخم مرغ در مرحله نهایی فرآیند به کار می رود.
  • دستگاه سورتر تخم مرغ: سورت کردن تخم مرغ های با ابعاد مختلف
  • لودر اتوماتیک: برای برداشتن تخم مرغ ها و قرار دادن آنها در دستگاه کندلینگ در ابتدای خط بسته بندی

البته در صنعت بسته بندی تخم مرغ می توانید از دو دستگاه زیر برای بسته بندی نهایی خود استفاده نمایید:

  • دستگاه لیبل زن فوقانی (تاپ لیبل)
  • دستگاه شیرینک پک: برای کشیدن سلفون به دور محصولات

جعبه بسته بندی تخم مرغ

در ادامه هر یک از دستگاه ها را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد:


دستگاه کندلینگ تخم مرغ

دستگاه نور بینی تخم مرغ

دستگاه کندلینگ یا نور بینی تخم مرغ، دستگاهی جهت بررسی تخم مرغ ها توسط اپراتور و جداسازی تخم مرغ های شکسته و دارای ترک مویی از تخم مرغ های سالم است. این دستگاه دارای کابینی است که از قسمت زیرین آن به تخم مرغ ها نور می تاباند که ترک ها برای اپراتور قابل تشخیص باشند و دارای یک آینه برای دید دقیق تر اپراتور می باشد. همچنین دارای 1 بخش ورودی و 1 بخش خروجی می باشد. وقتی که تخم مرغ ها به حالت چرخشی  به  صورت افقی از روی غلتک ها از داخل کابین عبور می کند اپراتور می تواند آنها را با دقت مشاهده نموده و تخم مرغ های معیوب را از خط بسته بندی خارج نماید. در صنعت غذایی رعایت بهداشت و سلامت محصولات بسیار پر اهمیت می باشد که این امر منجر به حفظ کیفیت برند شما در بازار رقابتی می گردد. گاهی ترک در تخم مرغ ها به صورت مویی است و توسط چشم دیده نمی شود برای این منظور نیاز است از دستگاه کندلینگ یا نور بینی استفاده شود. اگر این ترک های مویی شناسایی نشوند تخم مرغ ها سریعا فاسد می شوند و وجود این امر موجب تصویر ذهنی منفی از برند شما در ذهن مصرف کنندگان در بازار می شود و منجر به تبلیغات دهان به دهان منفی از برند شما شده و در نهایت شما را در بازار رقابتی با شکست مواجه خواهد نمود. دستگاه کندلینگ تخم مرغ هایپر صنعت فامکو تماما از جنس استیل 304 استنلس گرید غذایی می باشد.

شایان ذکر است استفاده از دستگاه کندلینگ الزام دامپزشکی است و برای گرفتن مجوز برای بسته بندی تخم مرغ حتما باید دستگاه کندلینگ را تهیه نمایید. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده ی دستگاه کندلینگ در 2 نوع یک اپراتور و 2 اپراتور می باشد که با توجه به سطح نیاز می توانید دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

دستگاه سورتر تخم مرغ

دستگاه گریدر تخم مرغ

این دستگاه می تواند تخم مرغ ها را از نظر اندازه و وزن بسیار دقیق مرتب سازی نماید. این امر منجر به یکسانی و یکنواختی تخم مرغ ها از نظر اندازه برای بسته بندی می گردد. در واقع این دستگاه اصطلاحا تخم مرغ ها را گرید بندی می نماید. تهیه این دستگاه برای گرفتن مجوز برای بسته بندی تخم مرغ ضروری اجباری نمی باشد. شرکت فامکو دستگاه سورتر گرید 4 که دارای 4 خروجی است را به مشتریان عزیز ارائه می نماید. این دستگاه تماما استیل 304 گرید غذایی می باشد.

دستگاه جت پرینتر تخم مرغ 6 هد 6 ردیفه

دستگاه تاریخ زن تخم مرغ

دستگاه جت پرینتر تخم مرغ عملیات چاپ یا پرینت روی تخم مرغ ها را انجام می دهد و دارای سرعت و کیفیت بسیار بالا بوده حتی می توان گفت دستگاه جت پرینتر تخم مرغ ارائه شده در فامکو برابر با نمونه های خارجی بوده ولی دارای قیمت بسیار مناسب تر می باشد. دستگاه جت پرینتر تخم مرغ مناسب برای چاپ لوگو، نام برند، تاریخ تولید، قیمت و تاریخ انقضا و غیره در 4 سطر بر روی تخم مرغ ها می باشد. از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرعت چاپ دستگاه جت پرینتر تخم مرغ ۴۵۰ کارتن در ساعت یا ۸۱۰۰۰ تخم مرغ در ساعت می باشد. 
  • این دستگاه قابلیت چاپ بر روی تخم مرغ در شانه های معمولی و فانتزی (۶ تایی،۹ تایی،۱۲ تایی،۱۵ تایی، ۲۰تایی،۳۰تایی) را دارد.
  • این دستگاه قابلیت چاپ با ۶ رنگ مختلف بر روی یک شانه تخم مرغ به طور همزمان را دارد.
  • تنها هزینه ای که برای کار با این دستگاه برای مدت طولانی نیاز است انجام دهید شارژ مجدد جوهر و یا تعویض با کارتریج جدید خواهد بود.
  • دستگاه جت پرینتر تخم دارای 6 ردیف یا 6 هد جهت چاپ محصولات می باشد.
  • دستگاه دارای 2 متر نوار نقاله برای حرکت تخم مرغ ها بر روی دستگاه بر روی شانه های تخم مرغ می باشند.
  • تماما از جنس استیل 304 استنلس

تاریخ انقضا تخم مرغ

شما می توانید دستگاه جت پرینتر تخم مرغ را به صورت جداگانه تهیه نمایید یا دستگاه فارم پکر دارای جت پرینتر تمام اتومات را سفارش دهید که در این صورت با خرید یک دستگاه عملکرد 2 دستگاه را به طور همزمان خواهید داشت. قیمت این دستگاه با توجه به کیفیت بالای چاپ و با توجه به قابل چاپ بودن کارتریج ها بسیار مناسب می باشد. سیستم دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به صورت هد های تعلیق بوده و این امر منجر به حفظ سلامت و عدم شکستگی تخم مرغ ها می گردد. تعداد هد های دستگاه قابل سفارش است. اگر تولید شما در سطح صنعتی است نمونه های 6 هد و 5 هد مناسب شماست. این دستگاه در نمونه های کوچکتر هم قابل ارائه می باشد. شایان ذکر است، تهیه دستگاه جت پرینتر تخم مرغ برای گرفتن مجوز برای راه اندازی خط تخم مرغ و اخذ مجوزهای لازم، ضروری می باشد.

لیفتر دستی تخم مرغ

لیفتر دستی کاری مشابه با لودر اتوماتیک انجام می دهد.

دستگاه های فرعی که با توجه به نیاز و افزایش سرعت و مکانیزه تر کردن هرچه بیشتر خط بسته بندی تخم مرغ مورد استفاده قرار می گیرند، شامل دستگاه فارم پکر و بلانچر می باشد که در زیر به شرح هر یک می پردازیم:

دستگاه فارم پکر تخم مرغ

فارم پکر تخم مرغ

فارم پکر بخش رباتیک خط بسته بندی تخم مرغ می باشد که در انتهای خط بسته بندی قرار گرفته و از تماس مستقیم اپراتور با تخم مرغ ها جلوگیری کرده و مانع آسیب و شکستگی در آنها می شود. طراحی دستگاه بسته بندی فارم پکر به گونه ای است که با قرار دادن تخم مرغ داخل شانه هیچ فشار یا تنش مکانیکی به تخم مرغ ها وارد نمی گردد. تمام قطعات این قسمت از جنس سیلیکون است تا با ظرافت تمام بتواند فرآیند قرار دادن تخم مرغ داخل شانه ها را بدون هیچ آسیبی انجام دهد.

دستگاه بلانچر تخم مرغ

بلانچر تخم مرغ

یکی از مهم ترین عوامل در افزایش فروش تخم مرغ ها ظاهر تمیز آنها می باشد، در صورتی که نیاز به دستگاهی جهت پاکیزه نمودن تخم مرغ های کثیف از نظر ظاهری دارید، می توانید از دستگاه بلانچر تخم مرغ استفاده نمایید، دستگاه بلانچر آلودگی سطحی تخم مرغ را تمیز می کند و و به مرحله ی بعدی برای بسته بندی می فرستد.

شست و شوی تخم مرغ

راه اندازی خط بسته بندی تخم مرغ به دو صورت می تواند صورت گیرد:

راه اندازی خط اتوماتیک

خط اتوماتیک بسته بندی تخم مرغ نیاز به بودجه بیشتری دارد. اگر نیازمند راه اندازی چنین خطی هستید، دستگاه های مورد نیاز خط کامل اتوماتیک شما به ترتیب شامل موارد زیر خواهند بود: 

  1. نوار نقاله ورودی جهت انتقال تخم مرغ ها به سمت لودر اتوماتیک
  2. دستگاه لودر اتوماتیک برای انتقال تخم مرغ ها از شانه های پلاستیکی بر روی دستگاه کندلینگ
  3. دستگاه کندلینگ
  4. نوار رولر به گیت ورودی
  5. جت پرینتر تخم مرغ
  6. فارم پکر جهت انتقال تخم مرغ ها به داخل شانه های تخم مرغ (ربات دستگاه)

راه اندازی خط بسته بندی تخم مرغ اقتصادی

اگر برای بسته بندی تخم مرغ بودجه کافی برای راه اندازی خط اتوماتیک را ندارید، نیاز نیست که تصمیمتان برای راه اندازی این خط را متوقف کنید بلکه برای استارت این کار می توانید کار را ساده تر آغاز نمایید. البته حتما به این نکته توجه داشته باشید که تهیه این خط هیچ منافاتی برای توسعه کارتان و تبدیل این خط به خط کاملا اتوماتیک کامل ندارد و در آینده با اضافه کردن دستگاه های دیگر نیز می توانید این خط را کامل نمایید.

برای راه اندازی خط بسته بندی تخم مرغ اقتصادی می توانید دستگاه های زیر را تهیه نموده و کار خود را استارت بزنید:

  • لیفتر دستی برای قرار دادن تخم مرغ ها بر روی نوار نقاله
  • دو متر نوار نقاله قبل از دستگاه کندلینگ
  • دستگاه کندلینگ
  • دو متر نوار نقاله بعد از کندلینگ که انتهای این نوار نقاله کامل بسته است که تخم مرغ ها نریزند. 
  • قرار دادن تخم ها به صورت دستی بر روی شانه های تخم مرغ  
  • قرار دادن شانه های تخم مرغ بر روی نوار نقاله دستگاه جت پرینتر که با عبور آنها از هد های دستگاه جت پرینتر، تاریخ، لوگو و نام برند شما بر روی محصولات درج خواهد.
faq

برای اخذ مجوز و تاییدیه راه اندازی خط بسته بندی تخم مرغ نیاز به تهیه دستگاه کندلینگ و دستگاه جت پرینتر می باشد. سایر تجهیزات را می توان در آینده برای توسعه خط بسته بندی تخم مرغ تهیه گردند.

تمامی ماشین آلات خط بسته بندی تخم مرغ از جنس استیل 304 استنلس ضد زنگ و ضد خوردگی ساخته شده اند.

بله، تمامی ماشین آلات بسته بندی تخم مرغ موجود در هایپر صنعت فامکو با بهترین کیفیت ممکن، همراه 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می گردند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا شکوری فرد
ارسال شده در : دوشنبه 07 اسفند 1402

سلام، وقت بخیر. بنده جهت احداث واحد بسته بندی تخم مرغ چه دستگاه هایی باید تهیه و چه مجوز هایی لازم دارم؟ ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

admin3@web24.ir
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 اسفند 1402

سلام جناب شکوری فرد عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

اقبالی
ارسال شده در : پنجشنبه 11 آبان 1402

سلام، صادرات تخم مرغ کار می کنم و دستگاه جدید و بروز می خوام خریداری کنم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 13 آبان 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی وحدتی
ارسال شده در : دوشنبه 01 آبان 1402

سلام، خسته نباشید. برای راه اندازی کارگاه بسته بندی تخم مرغ چه دستگاه هایی و در چند متر زمین و چه مجوزهایی لازم است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 14 آبان 1402

سلام جناب وحدتی عزیز، برای جت پرینتر تخم مرغ و کندلینگ حتما باید مجوز تهیه شود. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

حمزه کمالی
ارسال شده در : یکشنبه 23 مهر 1402

سلام، وقت بخیر. برای راه اندازی یک واحد تولید متوسط بسته بندی تخم مرغی چقدر هزینه دستگاه های اون می شه؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 25 مهر 1402

سلام جناب کمالی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

نورالدین سرگزی
ارسال شده در : پنجشنبه 30 شهریور 1402

با سلام، انشالله می خوام بسته بندی کوچک اقتصادی راه اندازی کنم، چه وسایلی می خواد؟ از کجا شروع کنم؟ لطفا راهنمایی کنید. با تشکر. نورالدین سرگزی زابل.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مهر 1402

سلام دوست عزیز، به دلیل نیاز به ارائه توضیحات کامل و طولانی برای پرسش حضرتعالی، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس گرفته و شما را به تفصیل راهنمایی می کنند.

مهدی صفا
ارسال شده در : چهارشنبه 15 شهریور 1402

سلام، لطفا قیمت خط با ظرفیت 25000 قطعه در ساعت رو بهم‌ بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 شهریور 1402

سلام جناب صفا عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

امیر توکلی
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام و خسته نباشید، جهت راه اندازی خط تمام اتوماتیک چه بودجه ای باید فراهم ساخت؟

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 06 شهریور 1402

سلام جناب توکلی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی احمدی
ارسال شده در : یکشنبه 01 مرداد 1402

سلام، برای مرغ بومی تخم گذار 500 قطعه ای، جمعا چقدر هزینه لازمه؟ ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 02 مرداد 1402

سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

امیرحسین صالحی
ارسال شده در : شنبه 03 تیر 1402

سلام، وقت بخیر. من یک سرمایه گذار در بخش بسته بندی تخم مرغ هستم. آیا کسی می تونه راهنمایی کنه من رو در جهت اینکه بتونم بازدید از خط تولیدها داشته باشم و با چگونگی کار دستگاه ها آشنا شم و بتونم شرکای کاری ام رو هم با این واحد آشنا کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. امیرحسین صالحی هستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 04 تیر 1402

سلام جناب صالحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

شمس
ارسال شده در : جمعه 22 اردیبهشت 1402

سلام، وقتتون بخیر. لطفا هزینه دستگاه بسته بندی تخم مرغ رو هم بگید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 23 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مهدی میرزایی
ارسال شده در : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402

سلام، می خوام خط تولید بسته بندی تخم مرغ راه اندازی کنم؟ می شه مشاوره بدید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402

سلام جناب میرزایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

جواد روحی
ارسال شده در : دوشنبه 28 فروردین 1402

سلام، لطفا با من برای مشاوره خرید دستگاه بسته بندی تخم مرغ تماس بگیرید. سپاسگزارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام جناب روحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

ایمان سلطانی
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

سلام، وقت شما بخیر. قیمت خط تولید بسته بندی تخم مرغ حدودا چقدر می شود؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 22 فروردین 1402

سلام جناب سلطانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

امیرحسین صالحی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 20 دی 1401

سلام و عرض ادب، در خصوص خط بسته بندی چند سوال داشتم. چه دستگاه هایی نیاز هست برای راه اندازی خط بسته بندی؟ هزینه ها چقدر می شود؟ ابعادشون چقدر هستش و چه مقدار فضا رو نیاز دارد؟ در این خصوص ممنون می شم تماس بگیرید و راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 08 بهمن 1401

سلام جناب صالحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مرتضی دشتی
ارسال شده در : یکشنبه 11 دی 1401

سلام، قیمت خط کامل بسته بندی تخم مرغ چقدره؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 دی 1401

سلام جناب دشتی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

سید حمید رضا خلیفه سلطانی
ارسال شده در : شنبه 03 دی 1401

سلام، قیمت دستگاه بسته بندی تخم مرغ را لطفا بگید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 03 دی 1401

سلام جناب خلیفه سلطانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

سعید دهقانی
ارسال شده در : چهارشنبه 09 آذر 1401

سلام و عرض ادب، می خواستم در رابطه با دستگاه بسته بندی تخم مرغ، قیمت و فضای مورد نیاز راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 12 آذر 1401

سلام جناب دهقانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

علی سبحانی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 08 آذر 1401

سلام، لطفا مشخصات فنی و قیمت دستگاه بسته بندی تخم مرغ و همچنین فضای مورد نیاز برای راه اندازی خط بسته بندی را اعلام نمایید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 12 آذر 1401

سلام جناب سبحانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

احمد ضیایی
ارسال شده در : شنبه 14 آبان 1401

سلام، برای خرید دستگاه بسته بندی تخم مرغ نیاز به مشاوره دارم لطفا.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 14 آبان 1401

سلام جناب ضیایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 09 شهریور 1401

سلام، لیست قیمت، ابعاد و مشخصات دستگاه بسته بندی تخم مرغ رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 09 شهریور 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

علیرضا نقدی
ارسال شده در : شنبه 22 مرداد 1401

با سلام و وقت بخیر. برای راه اندازی خط بسته بندی تخم مرغ نیاز به مشاوره دارم.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 22 مرداد 1401

سلام جناب نقدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سینا عصارنیا
ارسال شده در : پنجشنبه 05 خرداد 1401

سلام، لطفا لیست قیمت و مشخصات تجهیزات را برایم ارسال کنید. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 05 خرداد 1401

سلام جناب عصارنیا عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

حامد رشیدیان
ارسال شده در : شنبه 31 اردیبهشت 1401

سلام، وقت بخیر. بنده قصد راه اندازی واحد بسته بندی رو دارم. لطفا لیست قیمت و مشخصات تجهیزات را برایم ارسال کنید. ممنونم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 01 خرداد 1401

سلام جناب رشیدیان عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

احمد فخرایی
ارسال شده در : پنجشنبه 08 اردیبهشت 1401

سلام، می خوام یه واحد کوچک بسته بندی تخم مرغ و تخم بلدرچین احداث کنم. وسایل مورد نیاز لازم دارم. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 10 اردیبهشت 1401

سلام جناب فخرایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

سعید بنایی
ارسال شده در : دوشنبه 27 دی 1400

سلام، وقت بخیر. بنده قصد راه اندازی واحد بسته بندی و توزیع در آذربایجان شرقی را دارم. لطفا لیست قیمت و مشخصات تجهیزات را برایم ارسال کنید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 27 دی 1400

سلام جناب بنایی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.