قیمت :
16,000,000
تومان
قیمت :
7,800,000
تومان

تخت بیمارستانی یا تخت بستری چیست؟

یکی از مهمترین تجهیزاتی که در آرامش بیماران در منزل، بخش های مختلف بیمارستان، آسایشگاه های سالمندان و توانبخشی، کلینیک ها، مراکز زیبایی و مراقبت های بهداشتی و غیره تاثیر می گذارد، تخت بیمار می باشد.

تخت های بیمار که به آنها تخت بیمارستانی، تخت بستری، تخت بیمار خانگی و بیمارستانی، تخت بستری بیمارستانی، تخت بیمارستانی خانگی و تخت بیمارستانی مناسب منزل نیز می گویند، از تجهیزات پزشکی هتلینگ می باشند و از آنجایی که برای استراحت و مراقبت بیمار به صورت موقت و دائم طراحی شده اند، ایمنی، کیفیت و دوام آنها حائز اهمیت است.

در ساخت تخت های بیمارستانی از مواد فلزی، پلاستیکی و تجهیزات الکترونیکی استفاده می شود، نسبت به تخت های معمولی ارتفاع بیشتری دارند، برای حمل و نقل آسان مجهز به چرخ هستند، قابلیت تحمل وزن های بالا را نیز دارند، دارای قابلیت های متنوعی مانند ارتفاع قابل تنظیم و شیب، ریل و حفاظ هایی در طرفین برای جلوگیری از افتادن بیمار، کنترل کننده برای تنظیم حرکت و حالت تخت توسط فرد یا اطرافیان و اعلام نیاز به پرسنل هستند که موجب اطمینان خاطر فرد، پرسنل بیمارستان و اطرافیان وی شده است.

کاتالوگ معرفی تجهیزات پزشکی فامکو

انواع تخت بیمارستانی

تخت های بیمار بر اساس نحوه عملکرد، تعداد شکن و کاربرد در انواع مختلفی دسته بندی می شوند.

انواع تخت بستری بیمار بر اساس تعداد شکن تخت (قابلیت تغییر زاویه)

  • تخت بیمارستانی تک شکن
  • تخت بیمارستانی دو شکن
  • تخت بیمارستانی سه شکن
  • تخت بیمارستانی چهار شکن

انواع تخت بستری بیمار بر اساس نحوه عملکرد

  • تخت بیمارستانی مکانیکی
  • تخت بیمارستانی نیمه برقی
  •  تخت بیمارستانی برقی

انواع تخت بستری بیمار بر اساس کاربرد

  • تخت بیمارستانی بستری
  • تخت بستری اطفال
  • تخت بیمارستانی زایمان
  • تخت بیمارستانی جراحی
  • تخت معاینه
  • تخت معاینه زنان
  • تخت بیمارستانی CPR
  • تخت اورژانس
  • تخت بیمارستانی ارتوپدی
  • تخت بیمارستانی ریکاوری
  • تخت بیمارستانی برقی تیلت
  • تخت بیمارستانی دیالیز
  • تخت بیمارستانی نوزاد
  • تخت بیمارستانی روانپزشکی
  • تخت بیمارستانی لگن خور
  • تخت بیمارستانی ICU/CCU
  • تخت بیمارستانی چشم پزشکی
  • تخت بیمارستانی شیمی درمانی
  • تخت بیمارستانی صحرایی
  • تخت ماساژ

تقسیم بندی تخت های بستری بیمار برای منزل و مراکز درمانی بر اساس تعداد شکن تخت (قابلیت تغییر زاویه):

تخت بیمارستانی تک شکن

تخت بیمارستانی تک شکن

تخت های بیمارستانی تک شکن که به آنها تخت یک شکن نیز می گویند، در منزل و مراکز درمانی استفاده می شوند، قابلیت تغییر زاویه در قسمت بالایی تخت (ناحیه زیر سری) را دارند و موجب راحتی بیمار حین مطالعه و غذا خوردن می شوند.

تخت بیمارستانی دو شکن

تخت بیمارستانی دو شکن

تخت های بیمارستانی دو شکن که به آنها تخت دو شکن نیز می گویند، برای استفاده در منزل و بخش های مختلف بیمارستان مناسب هستند. تخت بیمار دو شکن قابلیت تغییر زاویه در دو قسمت زیر سری و پای بیمار را دارد و پیشنهاد مناسبی برای استراحت و بستری افرادی که در ناحیه پا دچار شکستگی شده اند، می باشند.

تخت بیمارستانی سه شکن

تخت بیمارستانی سه شکن

تخت های بیمارستانی سه شکن که به آنها تخت سه شکن نیز می گویند، در منزل و مراکز درمانی استفاده می شوند، امکان تغییر زاویه در سه ناحیه زیر سری، پاها و مرکز تخت وجود دارد و انتخاب مناسبی برای بستری های طولانی مدت و افرادی که به صورت دائم لازم است در بستر باشند، می باشند.

تخت بیمارستانی چهار شکن

تخت بیمارستانی چهار شکن

تخت های بیمارستانی چهار شکن که به آنها تخت چهار شکن نیز می گویند، در منزل و بیمارستان ها استفاده می شوند، امکان تغییر زاویه در نواحی زیر سری، زیر پا و قسمت های میانی دارند، راحتی و ایمنی بیمار را فراهم می کنند و برای کلیه افراد به ویژه کسانی که لازم است استراحت مطلق داشته باشند، انتخاب مناسبی می باشند.

تقسیم بندی تخت های بستری بیمار برای منزل و مراکز درمانی بر اساس نحوه عملکرد:

تخت بیمارستانی مکانیکی

تخت بیمارستانی مکانیکی

تخت های بیمارستانی مکانیکی که به آنها تخت دستی، تخت پزشکی مکانیکی و تخت بیمارستانی ساده نیز می گویند، برای تنظیم ارتفاع قسمت های مختلف و تغییر حالت دارای دستگیره هایی بر روی تخت هستند و پرستار یا همراه بیمار با چرخاندن اهرم، فرد را در موقعیت مناسب قرار می دهند. تخت های دستی قابل شست و شو هستند، کیفیت و دوام خوبی دارند، امکان اتصال لوازم جانبی به تخت بیمارستانی مکانیکی وجود دارد، این تخت بستری ساده در انواع شکن ها وجود داشته و در منزل و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

تخت بیمارستانی نیمه برقی

تخت بیمارستانی نیمه برقی

تخت های بیمارستانی نیمه برقی که به آنها تخت بیمارستانی نیمه اتوماتیک نیز می گویند، به گونه ای طراحی شده اند که قسمتی از تخت بیمار (معمولا زیر سری و زیر پا) با استفاده از موتور و انرژی الکتریکی و قسمت دیگر (معمولا ارتفاع تخت) از طریق اهرم یا دستگیره به شکل مکانیکی برای تغییر حالت و تنظیم ارتفاع تنظیم و کنترل می شوند.

تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی برقی

تخت های بیمارستانی برقی که به آنها تخت الکترونیکی، تخت بستری برقی، تخت بیمارستانی فول اتوماتیک، تخت الکتریکی و تخت برقی بیمارستانی نیز می گویند، برای تنظیم ارتفاع تخت و تغییر موقعیت از طریق فرمان حاصل شده از کنترلی که در دسترس فرد یا همراه وی قرار می گیرد، استفاده می کنند. تخت های الکتریکی معمولا 1 تا 4 موتور DC دارند، کنترل کننده ها موجب حرکت موتور می شوند و حالت مناسب برای بیمار تنظیم می شود. تخت بستری بیمار برقی کیفیت و دوام بسیار خوبی دارند و در منزل و قسمت های مختلف مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

تقسیم بندی تخت های بستری بیمار برای منزل و قسمت های مختلف مراکز درمانی بر اساس کاربرد

تخت بیمارستانی بستری

تخت بیمارستانی بستری

تخت های بیمارستانی بستری که به آنها تخت بستری نیز می گویند، برای مراقبت های درمانی و نگهداری از بیمار در منزل و مراکز درمانی استفاده می شوند و در انواع مکانیکی، نیمه برقی و برقی به صورت تک شکن، دو شکن و سه شکن طراحی می شوند.

تخت بستری اطفال

تخت بستری اطفال

تخت های بستری اطفال که به آنها تخت اطفال و تخت بیمارستانی اطفال نیز می گویند، برای مراقبت و بستری کودک در منزل و مراکز درمانی طراحی شده است، تخت های بستری اطفال دارای نرده هایی برای حفاظت کودک و چرخ برای جابجایی هستند و در انواع شکن ها طراحی می شوند.

تخت بیمارستانی زایمان

تخت بیمارستانی زایمان

تخت های بیمارستانی زایمان که به آنها تخت ژنیکولوژی و تخت زایمان نیز می گویند، به صورت مکانیکی و الکتریکی عمل می کنند، در اتاق لیبر (زایشگاه) و عمل زایمان طبیعی، بستری بعد از زایمان، معاینه رحم برای تشخیص مشکلات و بیماری های رحم در بیمارستان و کلینیک های زنان و زایمان مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی آن به نحوی است که حالت های مورد نیاز برای زایمان طبیعی را ایجاد می کند، در راحتی و کاهش درد بیمار موثر بوده و علاوه بر حین زایمان، چند ساعت و گاهی چند روز بعد از زایمان هم از تخت ژنیکولوژی برای بستری و معاینه استفاده می شود تا نیازی به جابجایی بیمار با استفاده از برانکارد برای انتقال به میز زایمان نباشد و راحتی کامل بیمار و پرسنل فراهم شود.

تخت های زایمان از تکیه گاه، محلی برای نشستن، دراز کشیدن و قرار دادن پا تشکیل می شوند، دارای سیستمی برای تنظیم ارتفاع، ریل های جانبی و کنترل کننده هستند و در برابر اشعه ماوراء بنفش و مایعات شوینده مقاوم می باشند. همچنین بعضی از تخت های ژنیکولوژی قابلیت اضافه کردن تشک هوا، جای دست بیمار و ظرفی برای جمع آوری مایعات هستند که در راحتی بیشتر بیمار تاثیر دارند.

تخت بیمارستانی جراحی

تخت بیمارستانی جراحی

تخت های بیمارستانی جراحی که به آنها تخت جنرال و تخت جراحی نیز می گویند، در اتاق عمل بیمارستان برای انجام جراحی استفاده می شوند، قسمت های مختلف آن متحرک هستند تا ارتفاع تخت جراحی متناسب با نظر پزشک تنظیم شود و امکان تغییر حالت بدن وجود داشته باشد، قسمت بالایی آن به شکل مستطیل با جنس فلز، پلاستیک و غیره می باشد که بر روی پایه هایی ثابت یا چرخ دار بوده و می توان وسایل مختلفی را به تخت متصل کرد.

تخت معاینه

تخت معاینه

تخت های معاینه که به آنها تخت های ساده، تخت مطب، تخت زیبایی، تخت تزریقات و تخت پزشکی بستری تزریقات نیز می گویند، به منظور معاینه بیمار در سالن های زیبایی، مراکز پوست و مو، ماساژ و بخش های مختلف مراکز درمانی از جمله بخش تزریقات، درمانگاه ها و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرند، دارای پایه های فلزی ثابت، ثابت هلالی و تاشو همراه با سطحی از جنس فوم یا چرم هستند، وزن کمی دارند و حمل و نقل آن ساده است. در زمان معاینه، راحتی و ایمنی بیمار را تامین می کنند، معمولا دو شکن می باشند و به صورت کشو دار و همراه با محفظه ای برای قرار دادن رول ملحفه ساخته می شوند. درضمن برای معاینه کودکان می توان از تخت های معاینه در ابعاد کوچک تری استفاده کرد که اصطلاحا به آنها تخت معاینه اطفال می گویند و تخت های معاینه مورد استفاده در سالن های زیبایی و کلینیک های پوست و مو، تخت معاینه پوست و مو نامیده می شوند.

تخت معاینه زنان

تخت معاینه زنان

تخت های معاینه زنان که به آنها تخت ژنیکولوژی معاینه، صندلی معاینه زنان، صندلی معاینه ژنیکولوژی و تخت پزشکی معاینه زنان نیز می گویند، جهت انجام معاینه های قبل و بعد از زایمان و تشخیص بیماری های رحم در بخش های مربوط به زنان در مراکز درمانی مانند مطب پزشک زنان و کلینیک های مربوطه مورد استفاده قرار می گیرند.

تخت بیمارستانی CPR

تخت بیمارستانی CPR

تخت های بیمارستانی CPR که به آنها تخت CPR، تخت احیا و تخت پزشکی CPR نیز می گویند، در بخش اورژانس و مراقبت های ویژه بیمارستان علی الخصوص برای بیماران مبتلا به مشکلات قلبی که دچار ایست قلبی شده اند، استفاده می شوند، مقاومت، ایمنی و دوام خوبی دارند، نارسانای الکتریکی هستند و شرایط لازم برای انجام اقدام سریع در مواقع بحرانی مانند نیاز به تنفس مصنوعی و شوک قلبی را دارند.

تخت اورژانس

تخت اورژانس

تخت های اورژانس که به آنها تخت آمبولانس و تخت اورژانس بیمارستانی نیز می گویند، در بخش اورژانس مراکز درمانی استفاده می شوند و برای جابجایی سریع بیمار مناسب هستند، برای حفظ سلامت فرد، محافظ هایی در طرفین تخت وجود دارد تا بیمار حین جابجایی دچار مشکل نشود، همچنین ممکن است تجهیزاتی مانند کپسول اکسیژن و کمربند برای نگهداری بیمار اضافه شود.

تخت بیمارستانی ارتوپدی

تخت بیمارستانی ارتوپدی

تخت های بیمارستانی ارتوپدی که به آنها تخت ارتوپدی نیز می گویند، به صورت دستی یا برقی کنترل می شوند، معمولا مجهز به سیستم تصویر برداری با اشعه ایکس هستند و تونل برای عبور اشعه ایکس دارند، در بعضی از تخت های ارتوپدی، قسمت بالایی تخت به شکل کشویی جا بجا می شوند و به این صورت شرایط لازم برای فلوروسکوپی بیمار را فراهم می کنند. تخت ارتوپدی برای عمل های جراحی ارتوپدی و تصویر برداری از اندام در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند و موجب حفظ ایمنی و برقراری آرامش بیمار می شوند.

تخت بیمارستانی ریکاوری

تخت بیمارستانی ریکاوری

تخت های بیمارستانی ریکاوری که به آنها تخت ریکاوری بیمارستان و تخت ریکاوری نیز می گویند، برای جابجایی بیمار در بخش های مختلف مراکز درمانی و استراحت در قسمت ریکاوری بعد از عمل استفاده می شوند.

تخت بیمارستانی برقی تیلت

تخت بیمارستانی برقی تیلت

تخت های بیمارستانی برقی تیلت که به آنها تخت تیلت، تخت برقی تیلت دار، تخت ایستا برقی، تیلت تیبل و تخت ایستا نیز می گویند، تختی برقی می باشند اما ممکن است عملکرد آن به صورت مکانیکی نیز باشد. اغلب برای استفاده در افراد دارای مشکلات نخاعی، اسکلتی، جانبازان و بیمارانی که مبتلا به MS هستند در منزل، مراکز درمانی و حین فیزیوتراپی استفاده می شوند، دارای کمربند هایی برای محافظت، حفظ تعادل و جلوگیری از افتادن بیمار در حالت ایستاده هستند و ایمنی فرد را تضمین می کنند.

تخت بیمارستانی دیالیز

تخت بیمارستانی دیالیز

تخت های بیمارستانی دیالیز که به آنها تخت دیالیز، صندلی دیالیز، صندلی انتقال خون، تخت خون گیری، تخت نمونه گیری و تخت انتقال خون نیز می گویند، در بیمارستان ها و مراکز درمانی دیالیز برای انجام دیالیز در افراد مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شوند، همچنین در آزمایشگاه ها، مطب ها و کلینیک ها برای خون گیری و مراکز انتقال خون مورد استفاده قرار می گیرند.

تخت بیمارستانی نوزاد

تخت بیمارستانی نوزاد

تخت های بیمارستانی نوزاد که به آنها کات نوزاد و تخت نوزاد نیز می گویند، در زایشگاه ها و بخش های مربوط به نوزادان در مراکز درمانی مانند NICU استفاده می شوند. تخت بیمارستانی نوزاد دیواره هایی برای حفاظت نوزاد دارند، معمولا امکان تغییر زاویه داشته و چهار چرخ هستند، سبک می باشند و حمل و نقل ساده ای دارند.

تخت بیمارستانی روانپزشکی

تخت بیمارستانی روانپزشکی

تخت های بیمارستانی روانپزشکی که به آنها تخت روانپزشکی نیز می گویند، در مراکز درمانی و آسایشگاه های مخصوص برای بستری افراد استفاده می شوند.

تخت بیمارستانی لگن خور

تخت بیمارستانی لگن خور

تخت های بیمارستانی لگن خور که به آنها تخت لگن خور بیمار و تخت بیمارستانی لگن دار نیز می گویند، دارای محلی برای قرار گرفتن لگن هستند و در تخت های مورد استفاده در منزل و مراکز درمانی استفاده می شوند.

تخت بیمارستانی ICU/CCU

تخت بیمارستانی ICU/CCU

تخت های بیمارستانی ICU/CCU که به آنها تخت های ICU و CCU، تخت ICU، تخت CCU، تخت مراقبت های ویژه، تخت بیمارستانی ICU، تخت بیمارستانی CCU، تخت معاینه ویژه CCU، تخت ویژه مراقبت های قلبی و مغزی و تخت معاینه بیمارستانی ICU و CCU نیز می گویند، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مانند SICU، MICU و CCU برای بستری و معاینه استفاده می شوند. درضمن تخت های ICU/CCU معمولا سه شکن هستند و تغییر زاویه ها به صورت مکانیکی، نیمه برقی و برقی انجام می شود.

تخت بیمارستانی چشم پزشکی

تخت بیمارستانی چشم پزشکی

تخت های بیمارستانی چشم پزشکی که به آنها تخت چشم پزشکی، تخت جراحی چشم پزشکی و تخت کلینیک چشم پزشکی نیز می گویند، در کلینیک ها و بخش های مختلف مراکز درمانی مرتبط با چشم استفاده می شوند و بیمار را در موقعیت مورد نظر پزشک قرار می دهند.

تخت بیمارستانی شیمی درمانی

تخت های بیمارستانی شیمی درمانی که به آنها، تخت آنکولوژی و رادیوتراپی، تخت شیمی درمانی و تخت آنکولوژی نیز می گویند، در بیمارستان ها، کلینیک ها و بخش های مربوط به شیمی درمانی در مراکز درمانی برای معاینه بیمار و شیمی درمانی استفاده می شوند.

تخت آنکولوژی

تخت بیمارستانی صحرایی

تخت بیمارستانی صحرایی

تخت های بیمارستانی صحرایی که به آنها تخت صحرایی نیز می گویند، در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه برای مداوای مجروحین در شرایط فوری، مناطق محروم و دور از امکانات استفاده می شوند. این تخت ها سبک هستند و حمل و نقل ساده ای دارند.

تخت ماساژ

تخت ماساژ

تخت های ماساژ در استخر ها و مراکز تخصصی ماساژ و ماساژ درمانی استفاده می شوند و به صورت ثابت و پرتابل هستند.

نکات مهم در خرید بهترین تخت بیمارستانی مناسب شما
  • در ابتدا لازم است محل مورد استفاده، شرایط بیمار از نظر جسمانی و میزان حرکت، مدت استراحت، ابعاد و وزن تخت، وزن بیمار و قابلیت تحمل وزن تخت بررسی شده و نحوه عملکرد تخت از نظر مکانیکی، نیمه برقی و برقی بودن و میزان شکن ها تعیین شود، سپس به خریدن تخت بیمار اقدام نمود.
  • ایمنی، راحتی، استحکام و کیفیت تخت اهمیت ویژه ای دارد، از این رو به استاندارد بودن آن توجه شود.
  • میزان IP (Ingress Protection) در موتور به معنای حفاظت الکتریکی موتور در برابر ورود آب و غبار می باشد و بهتر است به آن توجه شود.
  • در شرایطی که لازم است تخت جابجا شود، بهتر است تخت بیمار دارای چرخ های مقاوم باشد. همچنین وجود قفل چرخ برای ثابت ماندن چرخ ها و جلوگیری از صدمات احتمالی لازم است.
  • وجود قابلیت تنظیم ارتفاع تخت و تغییر زوایا یا شیب در راحتی فرد و اطرافیان وی تاثیرگذار است و بهتر است هنگام خرید در نظر گرفته شود.
  • وجود نرده ها یا ریل های جانبی که به آنها حفاظ های جانبی تخت نیز می گویند، در طرفین تخت در ایمنی و جلوگیری از افتادن بیمار موثر است، در صورتیکه بنابه شرایط و مشخصات بیمار، احتمال افتادن آن وجود دارد، پیشنهاد می شود از تخت های دارای حفاظ استفاده شود.
  • بعضی از تخت های بستری در منزل و مراکز درمانی، محفظه برای قرار دادن تجهیزات اضافه و قابلیت نصب وسایل و تجهیزاتی مانند پایه سرم، کیسه ادرار و غیره به تخت را دارند، در صورت نیاز لازم است به وجود آن توجه شود.
  • رویه های تخت قابلیت شست و شو و ضدعفونی داشته باشند، اشتعال پذیر نباشند و موجب آلرژی نشوند.
  • بعضی از تخت ها، دکمه ای برای اعلام نیاز به پرستار دارند که در رفع نیاز فوری تاثیرگذار هستند. همچنین وجود هشدار خروج از تخت نیز با افتادن بیمار به سرعت پرستار یا مراقبان را آگاه می کند و برای استفاده در افراد مبتلا به آلزایمر بسیار مناسب هستند.
  • بررسی معتبر بودن شرکت تولید کننده تخت بیمارستانی و وجود گارانتی و خدمات پس از فروش اهمیت بالایی دارد.

نکات مربوط به استفاده و نگهداری از تخت های بیمار

  1. نظافت و تمیز کردن تخت های بیمارستانی و تخت بیمار در منزل اهمیت بالایی دارد و پیشنهاد می شود از مواد شوینده ملایم و آب گرم استفاده شده و سپس خشک شوند. تخت های برقی بهتر است تا قبل از خشک شدن استفاده نشوند.
  2. جابجا کردن تخت و تغییر زوایا و ارتفاع به آرامی انجام شود تا سیستم حرکتی تخت بیمار دچار مشکل نشود.
  3. اجزا و قسمت های مختلف تخت به صورت مداوم بررسی شود و به محض مشاهده مشکل، لازم است کارشناس فنی مرتبط برای رفع آن اقدام کند.

اجزای تخت های بیمار

تخت های بیمار مورد استفاده در منزل و مراکز درمانی از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته می شوند، کمی بزرگتر از تخت های تک نفره معمولی هستند و دارای چرخ می باشند تا حمل و نقل راحتی داشته باشند.

اجزاء تخت بستری بیمار

کاربرد تخت بیمارستانی

  • در منزل، بیمارستان ها، آسایشگاه های سالمندان، مراکز روانپزشکی، مراکز توانبخشی، کلینیک ها، مطب ها و غیره برای معاینه و بستری کوتاه و طولانی مدت
  • در بیمارستان و بخش های ارتوپدی برای افرادی که در ناحیه ای دچار شکستگی شده اند و به استراحت نیاز دارند.
  • در بخش اطفال و نوزادان در مراکز درمانی برای معاینه و بستری 
  • در بخش زنان و زایمان برای تشخیص بیماری های مربوط به رحم و زنان و انجام عمل زایمان
  • در بخش اتاق عمل و ریکاوری برای انجام جراحی های مختلف و ریکاوری بعد از آن
  • در بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و مطب ها برای انجام تزریقات
  • در مراکز پوست و مو، سالن های زیبایی و مراکز ماساژ 
  • در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها مانند MICU، SICU و CCU برای بستری و تحت نظر بودن افراد 
  • در بخش دیالیز، شیمی درمانی، مراکز انتقال خون و مراکز تصویر برداری
  • در مناطق محروم و دور از امکانات برای معاینه و درمان

faq

  • محل استفاده از تخت
  • شرایط جسمی بیمار و مدت زمان استفاده از تخت
  • قابلیت تحمل وزن تخت
  • سیستم عملکرد تخت از نظر مکانیکی یا برقی بودن
  • تعداد شکن تخت
  • قابلیت تغییر ارتفاع
  • ابعاد و وزن تخت
  • وجود چرخ های قفل شونده
  • وجود بدساید یا حفاظ جانبی
  • معتبر بودن شرکت و وجود گارانتی و خدمات پس از فروش

به تخت های مکانیکی و الکتریکی که هر سه ناحیه قسمت زیر سری، میانی و زیرپایی قابلیت جابجایی داشته باشند، تخت سه شکن گفته می شود.

این بازه به صورت معمول حدود 40 تا 75 سانتی متر می باشد و تغییر ارتفاع می تواند به صورت الکتریکی از طریق ریموت یا به صورت دستی توسط اهرم صورت بگیرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: