تجهیزات پزشکی هتلینگ

تجهیزات پزشکی هتلینگ چیست؟

تجهیزات پزشکی هتلینگ که به آنها تجهیزات هتلینگ بیمارستانی نیز می گویند، در مراکز درمانی، آسایشگاه ها و بیماران تحت مراقبت در منزل مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات معمولا با دوام هستند و به نحوی ساخته می شوند که علاوه بر استحکام بالا، راحتی و اطمینان را نیز برای بیماران تامین کنند. توجه به کیفیت تجهیزات هتلینگ در بیمارستان ها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا علاوه بر تشخیص پزشکان و تمیز بودن بیمارستان، راحتی و کیفیت تجهیزات هتلینگ نیز در ذهن بیماران و همراهان باقی می ماند و در صورت انتخاب تجهیزات مناسب، موجب رضایت آنها خواهد شد.

کاتالوگ معرفی تجهیزات پزشکی فامکو

انواع تجهیزات هتلینگ

مهم ترین تجهیزات پزشکی هتلینگ عبارتند از:

تخت های بیمارستانی

تخت های بیمار برای استفاده در منزل و مراکز درمانی کاربرد دارند و در انواع تک شکن، دو شکن و سه شکن با عملکرد برقی و مکانیکی طراحی می شوند.

برانکارد

برانکارد ها در بخش های مختلف بیمارستان، مراکز امدادی، آمبولانس و بهداری شرکت ها جهت جابجایی مصدومین و بیماران مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات هتلینگ جانبی

این تجهیزات شامل پایه سرم، پاراوان، پله کنار تخت، صندلی، میز بیمار، کمد، تابوره و غیره هستند که در قسمت های مختلف مطب، کلینیک و بیمارستان ها برای تامین آسایش و رفع نیاز بیمار، همراه و پزشک قرار دارند.

کاربرد و مزایای تجهیزات پزشکی هتلینگ
  • این تجهیزات در کلیه قسمت های مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر بیمار، نیاز همراه بیماران بستری در بیمارستان هم رفع می کنند.
  • در بهداری کارخانه ها، آمبولانس و مراکز امدادی برای تامین رفاه بیمار و پزشکان
  • برای جابجایی و استراحت افراد در منزل و مراکز درمانی کاربرد دارند.
  • تامین آسایش و راحتی افراد و جداسازی بخش های مختلف در قسمت بستری از طریق پاراوان
  • جهت امدادرسانی در هنگام وقوع تصادف و حوادث ناگهانی

faq

هنگام خید باید به کاربری و محل استفاده، کیفیت و دوام، تامین راحتی و رفع نیاز و معتبر بودن شرکت سازنده توجه کرد.

در مراکز امدادی و آمبولانس ها از تجهیزات هتلینگ پرتابلی که فضای کمی را اشغال می کنند، استفاده می شود اما در بیمارستان و بخش های بستری از حالت ثابت استفاده می شود و تجهیزات گسترده تری از جمله کمد، تابوره، پاراوان و غیره را شامل می شوند.

برای تجهیز کردن مطب نیاز به تجهیزاتی همچون صندلی، تابوره، کمد، میز و کمد، پاراوان و غیره می باشد و اگر برای بخش تزریقات باشد، پایه سرم هم به آن اضافه می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: