بالابر ساختمانی (مصالح)

بالابر ساختمانی چیست؟

بالابر ساختمانی را وسیله یا مکانیزمی گویند که از آن برای حمل، انتقال و جابجایی بار به ارتفاع های مختلف استفاده می کنند. نیروی بالابر در دستگاه های مختلف توسط انواع مکانیزم ها ایجاد می گردد. در هر کدام از بالابرها عواملی مانند قدرت، ظرفیت، قیمت تمام شده، محیط کاری، ایمنی و نوع کاربرد نوع مکانیزم را مشخص می کند. از بالابر ساختمانی و یا همان بالابر مصالح ساختمانی، همانطور که از نامش معلوم است برای جابجایی مصالح در راستای عمودی در جهت های بالا و پایین می باشد. در این نوع بالابر باکت حمل مصالح به سیمی متصل شده و با شروع کار الکتروموتور می توان عمل جا به جایی بین طبقات را انجام داد. نام دیگر بالابر ساختمانی، بالابر مصالح یا بالابر کارگاهی می باشد. بالابرهای ساختمانی دارای ظرفیت های متنوعی هستند و در انواع زیر ارائه می شوند:

  • بالابر ساختمانی 250 کیلویی
  • بالابر ساختمانی 350 کیلویی
  • بالابر ساختمانی 500 کیلویی
  • بالابر ساختمانی 750 کیلویی
  • بالابر ساختمانی 1000 کیلویی

فیلم معرفی بالابر مصالح (ساختمانی) و مشخصات فنی

کاتالوگ معرفی بالابر ساختمانی

لیست قیمت بالابر ساختمانی

علت ارائه بالابر ساختمانی با قیمت ارزان توسط برخی از تامین کننده ها چیست؟

دلیل ارائه بالابر ساختمانی ارزان قیمت توسط برخی از تامین کننده ها، استفاده از الکتروموتور 3000 دور می باشد که استفاده از آن، اصلا توصیه نمی شود. استفاده از الکتروموتور 3000 در بالابر ساختمانی باعث آسیب جدی به الکتروموتور و همچنین سرعت بیش از حد و تکان های ناگهانی هنگام انتقال مصالح می شود.

علت تفاوت قیمت بالابر ساختمانی با ظرفیت های بیش از 300 کیلوگرم استفاده از الکتروموتور های سه فاز 1400 دور، گیربکس ترمزدار، پایه های مقاوم و سیم بکسل فولادی نتاب می باشد. الکتروموتور 3000 دور در دقیقه فقط برای برق تکفاز قابل استفاده بوده و برای بالابرهای 500، 750 و 1000 کیلوگرمی کاربرد ندارد.

یکی از معایب الکتروموتور 3000 دور در دقیقه در بالابر 300 کیلوگرمی اختلاف وزن (حدود 10 کیلوگرم) با الکتروموتور 1400 دور در دقیقه است. همچنین سیم پیچی مسی کمتری در این نوع الکتروموتور استفاده می گردد.

الکتروموتور 3000 دور در دقیقه به علت گشتاور بالا در بالابر ساختمانی کاربرد ندارد و نیاز به پایین آوردن دور موتور با استفاده از تسمه و فولی می باشد که این کار باعث فشار مضاعف و آسیب جدی به موتور می شود. از الکتروموتور 3000 دور در دقیقه به علت گشتاور مناسب می توان در کمپرسورها و ویبراتورها استفاده نمود.

مشخصات فنی بالابر ساختمانی و مصالح

از بالابر ساختمانی یا مصالح بر که با نام های دیگری مانند بالابر مصالح و یا بالابر کارگاهی نیز شناحته می شود، برای بالا و پایین بردن مصالح جهت ساخت و ساز استفاده می گردد. عمل جابجایی مصالح در این دستگاه توسط نیروی تولیدی از یک الکتروموتور و سپس تغییر دور آن توسط یک گیربکس صورت می گیرد. لازم به ذکر است که بنا به درخواست استفاده کننده، امکان نصب ریموت کنترل از راه دور وجود دارد و همچنین به منظور تامین ایمنی بیشتر در هنگام حمل بار، بهتر است از بالابر ساختمانی دارای ترمز استفاده شود.

انواع بالابر

  • بالابر ساختمانی
  • بالابر مصالح ساختمانی
  • بالابر مغازه ای یا بالابر فروشگاه (حمل کالا)
  • بالابر صنعتی (جرثقیل صنعتی)
  • بالابر کارگاهی

بالابر ساختمانی

انواع بالابر ساختمانی

بالابر چیست؟ بالابر ساختمانی چیست؟ و انواع بالابر ساختمانی کدامند؟ بالابر را وسیله یا مکانیزمی گویند که از آن برای حمل، انتقال و جابجایی بار به ارتفاع های مختلف استفاده می کنند. نیروی بالابر در دستگاه مختلف توسط انواع مکانیزم ها ایجاد می گردد. در هرکدام از بالابر ها عواملی مانند قدرت، ظرفیت، قیمت تمام شده، محیط کاری، ایمنی و نوع کاربرد نوع مکانیزم را مشخص می کند. ساده ترین بالابر ها، بالابر های ساختمانی می باشد که از آن برای بالا و پایین بردن مصالح جهت ساخت و ساز استفاده می گردد. در این نوع از بالابر ها باکت حمل مصالح به سیمی متصل شده و با شروع کار الکتروموتور می توان عمل جا به جایی بین طبقات را انجام داد.

همچنین سرعت در بالابر ساختمانی معمولا 20 دور در دقیقه است، که به عنوان مثال برای پیمودن ارتفاع 20 متر، مدت زمان یک دقیقه لازم است.

  • بالابر ساختمانی تک فاز: نیروی مورد نیاز جهت جابجایی مصالح، بوسیله الکترو موتور تک فاز تا توان 3 اسب بخار تامین می شود که با برق 220 ولت شهری قابل استفاده است. در محیط ساخت و ساز شهری که برق تک فاز به سهولت در دسترس است، بالابر ساختمانی تک فاز کاربرد بالایی دارد. نکته مهم در مورد بالابر تک فاز این است که قابلیت جابجایی مصالح تا وزن 250 کیلوگرم را دارد و نسبت به بالابرهای سه فاز ارزان تر می باشد.
  • بالابر ساختمانی سه فاز: موتور بالابر ساختمانی سه فاز نسبت به بالابر ساختمانی تک فاز قدرتمندتر است که با برق سه فاز 380 ولت راه اندازی می شود و قابلیت جابجایی بار بیشتر از 250 کیلوگرم را دارد. این بالابر، بیشتر در فضای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل ذکر اینکه در صورت عدم دسترسی به برق سه فاز، با استفاده از اینورتور یا درایو می توان برق تک فاز را به سه فاز تبدیل نمود، ولی در استفاده از برق سه فاز بایستی شرایط ایمنی بصورت کامل تامین شود.

انواع کلید فرمان سیار بالابر مصالح

موتورهای الکتریکی قابلیت حرکت در دو جهت راست گرد و چپ گرد را دارند که برای سهولت در امر حرکت موتور، از این کلید استفاده می شود. نحوه کار این کلید ساده بوده و توانایی جابجایی بین فازها را دارد.

  • کلید فرمان سیار با سیم
  • کلید فرمان سیار بی سیم

مزایای بالابر ساختمانی یا مصالح بر
  • دستگاه دارای بازو ها و پایه هایی از لوله های ضخیم، با گوشت زیاد و یک تکه می باشد.
  • دستگاه قابلیت نصب ترمز و همچنین نصب ریموت کنترل را دارا می باشد.
  • بالابر های عرضه شده توسط شرکت فامکو دارای بهترین نوع الکتروموتور با سیم پیچی تمام مس دو خازن خشک و با کیفیت ترین نوع گیربکس با 6 ماه گارانتی تعویض می باشند.

مشخصات فنی بالابر ساختمانی یا مصالح بر
مشخصات فنی بالابر ساختمانی یا مصالح بر
ظرفیت بالابر (کیلوگرم) توان موتور (اسب بخار) گیربکس بالابر سایز سیم بکسل
بالابر 150 کیلویی 2 86 8
بالابر 250 کیلویی 3 86 8
بالابر 500 کیلویی 5.5 110 8
بالابر 750 کیلویی 7.5 130 10
بالابر 1 تنی 10 150 10

* توصیه می شود در زمان استفاده از بالابر ساختمانی به منظور تامین جریان الکتریکی از تابلو برق استفاده شود تا در زمان نواسان و قطع برق، الکترو موتور دچار آسیب نشود.

نحوه انتخاب بالابر

سه مولفه مهم در انتخاب الکتروموتور بالابر

  1. توان یا قدرت الکتروموتور که در بالابر های ساختمانی از 2 تا 10 اسب بخار متغیر است.
  2. سرعت یا تعداد دوران الکتروموتور که دو نوع 1400 دور و 3000 دور در بالابر ها رایج می باشد.
  3. تک فاز یا سه فاز بودن الکتروموتور

نکته: الکتروموتورهای 3 اسب به صورت تکفاز و سه فاز قابل سفارش هست، اما الکتروموتور های بالاتر از 3 اسب بخار فقط به صورت سه فاز موجود می باشند.

الکتروموتور های مورد استفاده در بالابر
  • الکتروموتور موتوژن
  • الکتروموتور زیمنس
  • الکتروموتور الکو
  • الکتروموتور چینی

نکته: در بالابر های ساختمانی استفاده از موتور هایی با تعداد دور بالا توصیه نمی شود، زیرا این دسته از موتور ها سرعت جابجایی بالابر ها را بالا برده و کنترل آن را مشکل می نمایند. یکی از دلایل اصلی حوادثی که در استفاده از بالابر های ساختمانی روی می دهد، استفاده از موتور های با دور بالا می باشد.

اجزاء بالابر ساختمانی
  • استراکچر و خرپا
  • الکتروموتور (دینام)
  • گیربکس
  • باکت
  • قرقره (وینچ یا بالابر برقی)
  • شاسی

استراکچرها و خرپاها

لوله های به کار رفته در پایه های بالابر از لوله های نمره 6 و 8 گازی می باشند که به سفارش مشتری قابل تغییر و ارتقا می باشد و وظیفه نگهداری وزن دستگاه را بر عهده دارد.

گیربکس بالابر

گیربکس موجود در بالابر ساختمانی جهت انتقال دور از الکتروموتور به کار می رود. گیربکس به کار رفته در بالابر مصالح از نوع گیربکس حلزونی می باشد که قابلیت قفل کردن دارد که در هنگام بروز برای الکتروموتور بار، برگشت ناپذیر است.

گیربکس بالابر ساختمانی

الکتروموتور (دینام) بالابر

الکتروموتور موجود در بالابر ساختمانی جهت ایجاد نیروی محرک به کار می رود و باتوجه به توان بالابر ساختمانی در دو نوع تک فاز و سه فاز می باشد. دو مشخصه مهم در بالابر ها که کارکرد الکتروموتور را تحت تأثیر قرار می دهد، ظرفیت حمل بار بالابر و ارتفاع موثر حمل بار می باشد.

الکتروموتور بالابر ساختمانی

باکت بالابر

باکت موجود در بالابر ساختمانی وظیفه حمل مصالح و بار را بر عهده دارد و در ظرفیت های مختلف ساخته شده و به بازار عرضه می گردد. سایز استاندارد باکت به اندازه یک فرغون یا 22 لیتر است.

باکت بالابر ساختمانی

قرقره (وینچ) بالابر

قرقره موجود در بالابر ساختمانی جهت جمع کردن و هدایت سیم بکسل به کار می رود که بوسیله دو عدد فولی به خروجی گیربکس متصل است. همچنین موتور و گیربکس در قسمت قرقره قرار دارد. قرقره های معمولی تا 35 متر سیم بکسل را می تواند به دور خود جمع کند و برای بیشتر از این متراژ بایستی قرقره تغییر کند. همچنین، همانطور که اشاره شد در سیستم باربری بالابر ساختمانی (بالابر برقی یا وینچ) از ریموت کنترل و ترمز نیز می توان استفاده نمود. بالابر برقی به دلیل وزن کم و سهولت نصب، در فضای کارگاهی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بالابر بر اساس تعداد دور سیم پیچ می تواند یک سرعت (تک سرعته) یا دو سرعت (دو سرعته) داشته باشد و قابلیت نصب با استفاده از قرقره یا بدون اتصال قرقره را دارد.

قرقره یا وینچ بالابر ساختمانی

اجزاء بالابر برقی

  • موتور
  • درام
  • ترمز
  • گیربکس
  • قلاب
  • کابل
  • کنترلر

بالابر برقی یا وینچ

مشخصات فنی بالابر برقی
مدل سرعت بالابرنده (متر بر دقیقه) قدرت جابجایی (کیلوگرم) قدرت (کیلووات)
PA250A 5 تا 10 125 تا 250 0.5
PA400A 200 تا 400 0.75
PA600A 300 تا 600 1.05
PA800A 4 تا 8 400 تا 800 1.35
PA 1000A 500 تا 1000 1.6
PA 1200A 600 تا 1000 1.8
KX-500C 5 تا 10 250 تا 500 1.02
KX-800C 400 تا 800 1.3
KX-990C 500 تا 1000 1.8

* در همه مدل های فوق نوع جابجایی عمودی و ولتاژ 320-280 ولت می باشد.

سیم بکسل بالابر ساختمانی

سیم بکسل بالابر ساختمانی یا طناب فلزی جهت استفاده در انواع دستگاه های بالابر، جرثقیل ها و همچنین جهت بلند کردن و حرکت بار های مختلف به کار می روند. بسته به محل مورد نیاز و نوع ساختار، سیم بکسل دارای ضریب انبساط و انعطاف پذیری، طرح ها و قطر های مختلف می باشد. بالابر ساختمانی دارای 20 متر سیم بکسل می باشد که قابلیت افزایش آن در صورت نیاز مشتری وجود دارد.

سیم بکسل بالابر ساختمانی

نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی
  • قرقره دستگاه به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند سیم بکسل را به اندازه کافی بپیچاند و از پیچیده شدن سیم دور شفت گیربکس و بوجود آمدن حوادث جلوگیری نماید.
  • قلاب مورد استفاده در دستگاه، مقاومت مناسب جهت بلند کردن بار را با توجه به ظرفیت بالابر داشته باشد.
  • سیم بکسل مورد استفاده در دستگاه متناسب با وزن بالابر باشد و از لحاظ کیفیت و مقاومت در سطح مناسب و استاندارد باشد.
  • لوله ها و پایه های دستگاه که شاسی دستگاه را تشکیل می دهند مقاومت لازم جهت بار را داشته باشند.
  • کیفیت گیربکس مورد استفاده در دستگاه در سطح مطلوبی بوده و دنده های گیربکس از آلیاژ با کیفیت باشد تا ظرفیت مناسب را جهت حمل بار داشته باشد.
  • دارا بودن ریلی بلند که باعث ایجاد فاصله مناسب بالابر از ساختمان شود الزامی است، تا از گیر کردن مصالح به بدنه ساختمان جلوگیری بعمل آید.

نکته: در زمان انتخاب شاسی مناسب برای بالابر می بایست دقت لازم را به عمل آورد، زیرا شاسی می بایست مقاومت لازم را برای بار با ظرفیت تعیین شده داشته باشد. ساختار باکت باید به گونه ای باشد که ورق آن مقاومت لازم را داشته باشد و زیر فشار دفرمه نشود.

کاربرد بالابر کارگاهی و ساختمانی

از جمله کاربری های این نوع بالابر ها می توان به موارد زیر اشاه نمود:

  1. جهت بارگیری در ماشین آلات ساختمانی مانند کامیون
  2. در زمان ساخت و ساز برای جابجایی مصالح بین طبقات
  3. در بخش صنعت برای انتقال بار در کارخانجات و انبارها
  4. برای انتقال آب از داخل چاه

که در انواع جرثقیل کارگاهی، بالابر صنعتی، بالابر انبار، بالابر رستورانی، بالابر خانگی، بالابر کارخانه ای، بالابر چند منظوره می باشد.

نحوه نصب بالابر

نحوه نصب بالابر همانند خرید بالابر متناسب با پروژه از اهمیت بالایی برخودار است. شیوه نصب آن باید به نحوی باشد که ایمنی دستگاه هنگام جابه جایی بار و همچنین ایمنی افراد در حال کار در کارگاه حفظ شود. رعایت نکات زیر جهت نصب بالابر الزامی می باشد:

  1. تمام اجزای بالابر را به محل نصب (پشت بام) منتقل کنید.
  2. در ابتدا پایه های بالابر را به صورت برعکس در فاصله حدودا 3 متری (طول ریل بالابر) از یک دیگر مستقر کنید.
  3. سپس ریل را از انتهای سربسته آن در داخل پایه ها به طوری که جلوی پشت بام قرار گیرد جایگذاری کنید و پیچ های آن را محکم ببندید.
  4. به علت سنگین بودن بالابر هنگام جابه جایی جهت چرخاندن آن به سمت لبه پشت بام از کمک چند نفر استفاده کنید. (دقت کنید که عمل چرخاندن پایه ها و ریل باید به صورت همزمان صورت بگیرد.)
  5. وقتی که بالابر در جای خود مستقر شد اقدام به گذاشتن سنگ و پاکت مصالح بر روی پایه های بالابر کنید تا از خطر سقوط جلوگیری شود. (در صورت نصب بالبر به صورت دائمی توصیه می شود پایه ها به صورت کامل بر روی پشت بام جوش داده شود.)
  6. باکس موتور بالابر را درون ریل جایگذاری می کنیم. دقت کنید که باکس باید داخل ریل به نرمی حرکت کند و به هیچ وجه از ریل بیرون نیاید.
  7. جهت رفع خطر بیرون افتادن باکس از درون ریل توصیه می شود از یک خاموت یا میلگرد برای بستن انتهای ریل استفاده شود.
  8. پس از نصب بالابر به صورت کامل از کابل برق مناسب جهت تامین نیروی برق موتور استفاده شود.
  9. در انتها قبل از روشن نمودن دستگاه برای اولین بار از پر بودن روغن واسکازین گیربکس اطمینان حاصل کرده و سپس دستگاه را روشن نمایید. (روغن مناسب گیربکس واسکازین نمره 140 می باشد. همچنین ظرفیت مخزن روغن گیربکس حدود 1 لیتر است.)

تعمیر و نگهداری بالابر

برای افزایش عمر بالابربه نکات زیر توجه فرمائید:

  1. الکتروموتورهای استفاده شده در بالابر ها در برابر رطوبت و آب مقاوم نبوده و باید از ورود آب به داخل بخش برقی جلوگیری شود. همچنین موتور بالابر هر 3 ماه یکبار بازدید شود.
  2. گیربکس های مخصوص بالابری همواره باید تحت مراقبت بوده و روغن آن چک شود.
  3. همواره سیم بکسل مورد استفاده بازدید گردد و در صورت شکستگی و خرابی تعویض گردد.
  4. به هیچ وجه از سیم بکسل رشته رشته و شکسته استفاده نشود.
  5. قسمت انتهایی سیم بکسل به دلیل وجود قلاب خرابی بیشتری دارد که در موقع خرید بالابر متراژ سیم بکسل را بیشتر محاسبه کنید تا در مرور زمان بخش خراب را حذف کرده و قلاب را به قسمت سالم سیم بکسل ببندید.
  6. قسمت باکس، جعبه یا کلسکه را به آرامی حرکت داده تا با ضربات زیاد به بدنه ریل آسیبی وارد نشود.
  7. در آماده سازی اولیه کرپی و اتصالات را به خوبی محکم کرده و از این امر اطمینان حاصل نمایید.
  8. وزنه های تعادل مورد استفاده را به خوبی انتخاب کرده تا دچار مشکل نشود.
  9. واسکازین گیربکس بصورت دوره ای بررسی شود. اغلب واسکازین 140 مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت بالابر ساختمانی

جهت استعلام قیمت بالابر ساختمانی بر روی لینک مربوط به هر محصول کلیک کرده یا با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

faq

استفاده از الکتروموتورهای خارجی از نظر سیستم کلاچ، پلاتین و آلیاژ مورد استفاده در ساخت، قوی تر هستند و در نصب به عنوان بالابر ساختمانی توصیه می شوند. الکتروموتورهای ایرانی در این زمینه کارایی لازم را ندارند.

الکتروموتورهای 3 اسب بخار به صورت تک فاز و سه فاز قابل سفارش هست، اما الکتروموتور های بالاتر از 3 اسب بخار فقط به صورت سه فاز موجود می باشند.

بالابرهای ساختمانی از لحاظ ظرفیت حمل مصالح به 4 دسته بالابر ساختمانی 250 کیلویی، بالابر ساختمانی 500 کیلویی، بالابر ساختمانی 750 کیلویی و بالابر ساختمانی 1000 کیلویی تقسیم بندی می شوند.

بالابر ساختمانی، وسیله یا مکانیزمی است که از آن برای حمل، انتقال و جابجایی بار به ارتفاع های مختلف استفاده می کنند. بالابر مصالح ساختمانی، همانطور که از نامش معلوم است برای جابجایی مصالح در راستای عمودی به سیمی متصل شده و با شروع کار الکتروموتور می توان عمل جا بجایی بین طبقات را انجام داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
نظام بدری
ارسال شده در : جمعه 17 آذر 1402

با عرض سلام و خسته نباشید، قیمت بالابر 250 کیلویی می خواستم. لطفا قیمت را می فرمایید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 18 آذر 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

حامد مصطفائی
ارسال شده در : جمعه 14 مهر 1402

سلام، ممنون از اطلاعاتی که گذاشتید. لطفا قیمت بالابر ساختمانی 250 کیلویی بدون استراکچر و خرپا و باکت رو بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 17 مهر 1402

سلام جناب مصطفائی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

محمد حقیقی فر
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1402

سلام، من بالابر 250 کیلویی می خواستم، قیمت آن چقدر است؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1402

سلام جناب حقیقی فر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در صورت امکان دلیل دادن امتیاز کم به محتوای این صفحه را نیز بفرمایید تا در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد، اصلاح گردد.

نیک مرام
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402

سلام، قیمت بالابر می خواستم. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

حسین فریدونی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 19 اردیبهشت 1402

سلام، بالابر 250 کیلویی برای حمل مصالح می خوام. دینام و اجزای بالابر با دوام و سنگین و پرقدرت باشه. ممنون می شم راهنماییم کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402

سلام جناب فریدونی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عابد راعی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 05 اردیبهشت 1402

سلام، قیمت بالابر تک فاز با مشخصات قطعات رو می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402

سلام جناب راعی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حمیدرضا
ارسال شده در : دوشنبه 28 فروردین 1402

سلام، یک بالابر می خواستم برای استفاده در کندن چاه به عمق 30 متر، ممنون می شم اطلاع بدید.

مدیر سایت
ارسال شده در : چهارشنبه 30 فروردین 1402

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

رضا قوی نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 23 فروردین 1402

سلام، خسته نباشید. قیمت بالابر 250 کیلویی تک فاز رو می خواستم. ضمنا ارسال هم دارید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام جناب قوی نژاد عزیز، کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

یاسر الهامی
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

سلام، وقت بخیر. یک بالابر تک فاز 250 کیلویی برای بجنورد می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 21 فروردین 1402

سلام جناب الهامی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمدجواد نقوی
ارسال شده در : چهارشنبه 16 فروردین 1402

سلام، وقت بخیر. یه بالابر تک فاز 250 کیلویی می خواستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 17 فروردین 1402

سلام جناب نقوی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

عبداله خاطری
ارسال شده در : دوشنبه 15 اسفند 1401

سلام، وقت بخیر. مت بالابر 250 کیلویی با باکت می خواستم. قیمتش چند می شه؟ آیا ارسال هم دارید یا نه؟ از شهرستان هریس آذربایجان شرقی هستم. اگه تبریز نمایندگی دارید آدرس لطف کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 18 اسفند 1401

سلام جناب خاطری عزیز، هایپر صنعت فامکو در هیچ کجای ایران نمایندگی نداشته و کلیه اجناس از طریق دفتر تهران امکان ارسال به سراسر ایران را دارند. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

سامان کرمی
ارسال شده در : جمعه 05 اسفند 1401

سلام، یک بالا بر ساختمانی مناسب برای بالا بردن مصالح ساختمانی می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 06 اسفند 1401

سلام جناب کرمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی صادق نحوی
ارسال شده در : پنجشنبه 20 بهمن 1401

سلام، وقت بخیر. بالابر ساختمانی می خوام کیفیت خوب باشه تا 500 کیلوگرم، مثلا ضمانت داشته باشه. تماس بگیرید. ممنون.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 23 بهمن 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

امیر دادگر
ارسال شده در : جمعه 16 دی 1401

سلام، مشاوره برای خرید و ارسال بالابر انتقال ماسه و آجر ساختمانی با موتور برق تکفاز می خوام. برای خرید و ارسال به اهواز تماس بگیرید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 17 دی 1401

سلام جناب دادگر عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

علی چوپانی زاده
ارسال شده در : پنجشنبه 08 دی 1401

سلام، یک بالابر 250 کیلویی تک فاز با موتور و گیربکس خیلی خوب می خوام. قیمت و زمان ارسال آن را به خراسان جنوبی شهرستان قاینات را بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : پنجشنبه 15 دی 1401

سلام جناب چوپانی زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

محمد گرجی
ارسال شده در : دوشنبه 07 آذر 1401

سلام، بالابر حدود ظرفیت 500 کیلوگرم نیاز دارم ولی می خوام دینام سه فاز و ترمز دار باشه. ممنون می شم راهنمایی کنید.

مدیر سایت
ارسال شده در : دوشنبه 07 آذر 1401

سلام جناب گرجی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

محمود حیدری
ارسال شده در : شنبه 28 آبان 1401

سلام و خسته نباشید، بالابر ساختمانی مناسب 7 طبقه بالای پیلوت برای خرید نیاز می باشد. برای خراسان شمالی می خوام.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 29 آبان 1401

سلام جناب حیدری عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

حسین صرصرشاهی
ارسال شده در : جمعه 29 مهر 1401

سلام، یک بالابر ٢٥٠ کیلویی تک فاز با موتور با گیربکس خیلی خوب می خوام. قیمت و زمان ارسال آن را به کرمان را بفرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 30 مهر 1401

سلام دوست عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

عباس احمدی
ارسال شده در : جمعه 01 مهر 1401

سلام، ببخشید بالابر‌ ساختمانی می خواستیم تک فاز‌ قطعات خارجی با 25 متر سیم بکسل، قیمتش رو لطف می کنید؟

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 02 مهر 1401

سلام جناب احمدی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.