لوازم عمومی، اورژانسی و مواد مصرفی پزشکی

لوازم عمومی، اورژانسی و مواد مصرفی پزشکی چیست؟

مواد و وسایل مصرفی پزشکی که به آن ها تجهیزات پزشکی مصرفی نیز گفته می شود، یک بار مصرف یا چند بار مصرف هستند و در بخش های مختلف مراکز درمانی به منظور معاینه بیمار، تشخیص و کمک به درمان مورد استفاده قرار می گیرند.

کاتالوگ معرفی تجهیزات پزشکی فامکو

فروش لوازم عمومی، اورژانسی و مواد مصرفی پزشکی

هایپر صنعت فامکو انواع لوازم عمومی، اورژانسی و مواد مصرفی پزشکی را در برندهای گوناگون به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تجهیزات عمومی پزشکی

ابزار و وسایلی که در بخش های مختلف مراکز درمانی کاربرد دارند، لوازم عمومی مرتبط با آن بخش نامیده می شوند و معمولا قابل استریل هستند. استفاده از تجهیزات پزشکی مصرفی موجب بالا رفتن کیفیت، رعایت بهداشت و حفظ سلامت بیمار خواهند شد. امروزه استفاده از این وسایل در مطب ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و کلیه مراکز درمانی گسترش یافته است.

 وسایل و تجهیزات اورژانس، کمک های اولیه، امداد و نجات

وسایل امدادی در آمبولانس ها، بهداری شرکت ها و مراکز امداد و نجات به منظور یاری رساندن به افراد و پیشگیری از وقوع آسیب بیشتر پس از وقوع حوادث کاربرد دارند و وسایل ثابت سازی و حمل مصدوم را شامل می شوند. این وسایل در آمبولانس ها، مناطق محروم، کارخانه ها و محیط های پر رفت و آمد برای کمک رسانی به افراد در مواقع لازم استفاده می شوند.

وسایل و تجهیزات مصرفی پزشکی

لوازم مصرفی پزشکی در بخش های مختلف مراکز درمانی به صورت دائمی جهت معاینه و درمان مورد استفاده قرار می گیرند و به صورت یک بار مصرف یا چند بار مصرف هستند. وسایل و لوازم آزمایشگاهی: وسایل آزمایشگاهی از نیاز های اساسی تمام آزمایشگاه های دارویی، غذایی، پتروشیمی، طبی و غیره هستند و برای انجام آزمایش، جابجایی نمونه ها و نگهداری از آنها کاربرد دارند.

faq

کاربری و مکان استفاده از لوازم، سن و تعداد مراجعه کنندگان، توجه به یکبار مصرف یا چند بار مصرف بودن ابزار و وسایل، کیفیت وسایل و وجود قابلیت استریلیزاسیون از مواردی هستند که حین خرید این تجهیزات باید بدان توجه کرد.

این وسایل در بخش های مختلف مراکز درمانی شامل بیمارستان، بخش اورژانس، مطب، کلینیک و درمانگاه ها کاربرد دارند. همچنین در مراکز امداد و نجات، آمبولانس، بخش بهداری کارخانه ها، آزمایشگاه های مختلف و مکان های پر تردد همچون هتل ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

لوازم و وسایل آزمایشکاهی معمولا شامل شیشه آلات آزمایشگاهی برای انجام آزمایش و نگهداری نمونه هستند و اکثرا به صورت غیر یک بار مصرف و قابل استریلیزاسیون هستند، اما وسایل مصرفی پزشکی مورد استفاده در بیمارستان شامل آبسلانگ، آنژیوکت، سرنگ و غیره هستند که برای معاینه و کمک به بهبودی کاربرد دارند و اکثرا به صورت یکبار مصرف می باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: