لوازم جانبی ماشین آلات ساختمانی

قیمت :
1,600,000
تومان
قیمت :
550,000
تومان
قیمت :
950,000
تومان

فروش انواع لوازم جانبی و یدکی ماشین آلات ساختمانی

ماشین آلات ساختمانی از قطعات مختلفی ساخته شده است که به دلیل انجام عملیات ساخت و ساز و در نتیجه اصطکاک بالا دچار فرسایش می گردد و نیاز به تعویض خواهد داشت از این رو تامین لوازم جانبی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. شرکت هایپر صنعت فامکو با ارائه انواع قطعات یدکی ماشین آلات ساختمانی با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان گرامی است.

کاتالوگ معرفی ماشین آلات ساختمانی و راه سازی

انواع لوازم جانبی ماشین آلات ساختمانی

تیغه کاتر آسفالت بر

در عملیات های راه سازی و تعمیرات برای برش آسفالت و بتن از کاتر آسفالت بر استفاده می شود که عملیات برش به وسیله تیغه کاتر انجام می شود. تیغه کاتر آسفالت بر برای دستگاه کاتر در سایزهای 35، 45، 60، 90 و 120 قابل عرضه است.

تیغه کاتر آسفالت بر

تیغه ماله پروانه ای

تیغه ماله موتوری، برای هموارسازی و تشکیل سطح صیقلی از دستگاه ماله پروانه استفاده می گردد که به وسیله سینی ماله پروانه این عملیات انجام می شود. سینی ماله پروانه در سایزهای 60، 75، 90 و 120 عرضه می گردد.

تیغه ماله پروانه ای

سینی ماله پروانه ای

از ابزارآلات جانبی ماله پروانه ای می باشد که جهت از بین بردن سطوح ناهموار استفاده می گردد. سینی ماله پروانه در سایزهای 60، 75، 90 و 120 در ضخامت های مختلف تولید می گردد.

سینی ماله پروانه ای

زمان تعویض قطعات جانبی ماشین آلات ساختمانی

زمان تعویض لوازم جانبی به نوع متریال، نحوه استفاده، شرایط و آب و هوایی بستگی دارد.

مزایای لوازم یدکی ماشین آلات ساختمانی
  • به راحتی در دسترس باشد.
  • از کیفیت قابل قبول برخوددار باشد.
  • مقرون به صرفه باشد.
  • نصب و راه اندازی آسان داشته باشد.

قیمت لوازم یدکی ماشین آلات ساختمانی

از عوامل تاثیر گذار در قیمت لوازم یدکی ماشین آلات ساختمانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. آلیاژ استفاده شده در قطعات: قطعا در این موضوع شکی نیست که هرچه آلیاژ استفاده شده در ساخت محصولات مقاوم تر و دارای کیفیت بهتر باشد قطعات طول عمر بالاتری نیز خواهند داشت.
  2. کیفیت ساخت: کیفیت ساخت قطعه در هر جای دنیا متفاوت است. کیفیت قطعه ای که توسط کمپانی های چینی تولید و روانه بازار می شود با کیفیت قطعه تولید شده توسط خود برند محصول قابل مقایسه با یکدیگر نمی باشد.

اگرچه قطعات برند و مرغوب تر، دارای هزینه بالاتری نسبت به قطعات معمولی در بازار می باشند ولی در طرف مقابل دارای طول عمر بیشتر می باشند و در کیفیت عملکرد دستگاه تاثیر گذار هستند. شاید در ابتدا هزینه بیشتری برای خرید قطعات مرغوب تر پرداخت نمایید ولی در انتهای کار از لحاظ هزینه اقتصادی و کیفیت نهایی کار برای پروژه شما سودمند خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: