هواکش دمنده چیست؟

انواع محصولات تولید شده در زمینه های صنعتی و خانگی برند دمنده قابل عرضه در هایپر صنعت فامکو می باشند. انواع این محصولات عبارتند از فن های تاسیساتی، صنعتی، ایلکا، هواکش های خانگی، هواکش های صنعتی آکسیال و فن های صنعتی سانتریفیوژ که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

مشخصات فنی فن دمنده

برای اطمینان بیشتر از اصل بودن محصولی که می خرید، بهتر است آن را از عرضه کنندگان معتبر و دارای سابقه خریداری کنید. هایپر صنعت فامکو با داشتن سابقه زیادی در فروش محصولات معتبر و با کیفیت داخلی و خارجی، آماده عرضه محصولات صنعتی برند دمنده در انواع آکسیال و سانتریفیوژ می باشد. در صورت نیاز به ارائه راهنمایی و مشاوره های بیشتر می توانید با متخصصین مجرب فروش محصولات فامکو تماس بگیرید.

معرفی محصولات برند دمنده

هواکش های دمنده در سه بخش اصلی صنعتی، تاسیساتی و خانگی تولید می شوند. این محصولات با توجه به نوع کاربردی که دارند در ابعاد و کیفیت های مختلفی ساخته می شوند. همچنین نکته قابل توجه در رابطه با هواکش های دمنده این است که این هواکش ها در متریال های مختلف از جمله استیل و پلی اتیلن ساخته می شوند، که شما می توانید بر اساس مشاوره های انجام شده و نیازی که دارید فن متناسب با فعالیت مورد نظرتان را خریداری نمایید.

در صورتی که نیاز به آشنایی کلی و اولیه با هواکش های دمنده داشته باشید می توانید اطلاعات مربوط به هر یک از هواکش ها را به همراه مشخصات فنی و قیمت آن ها، در صفحه مخصوص هر فن در وبسایت هایپر صنعت فامکو مشاهده نمایید . همچنین برای ذکر هرگونه سوال و دریافت راهنمایی می توانید از راه های مختلف ارتباطی از جمله تماس با واحد فروش اقدام نمایید.

انواع فن یا هواکش دمنده بر اساس کاربرد

هواکش ها و فن هایی که توسط برند صنعتی دمنده تولید می شوند، در بخش ها و فعالیت های مختلفی قابل استفاده هستند. اما باید توجه داشته باشید که هر یک از این محصولات کاربری خاص خودشان را دارند. یعنی نمی توانید انتظار داشته باشید که یک فن خانگی دمنده انتظارات شما را در زمینه های صنعتی هم برطرف نماید و یا بالعکس آن. برای آشنایی بیشتر با این محصولات به معرفی کوتاهی از هر یک از این محصولات می پردازیم:

  • فن دمنده آکسیال:

    • هواکش دمنده آکسیال تاسیساتی: این نوع از فن های تولید شده توسط برند دمنده در برخی محیط های صنعتی و تجاری و به عنوان خنک کننده در فعالیت های تاسیساتی از جمله کندانسور ها و اواپراتورها استفاده می شوند.
    • هواکش دمنده آکسیال صنعتی: فن های محوری صنعتی برند دمنده، در ابعاد و اندازه های مختلفی برای فعالیت های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. هواکش دمنده در انواع متنوعی ساخته می شود و شما حتی می توانید از آنها به عنوان فن های تهویه در دامداری ها، مرغداری ها و گلخانه ها استفاده نمایید.
    • هواکش دمنده آکسیال خانگی: برند دمنده در زمینه محصولات خانگی نیز تولیداتی داشته است که بسیاری از مشکلات مربوط به تهویه خانگی را برطرف کرده اند. این محصولات از مواد مرغوب و با کیفیتی ساخته شده اند و علاوه بر کارایی، زیبایی ظاهر آنها نیز مد نظر قرار گرفته است.
  • فن دمنده سانتریفیوژ:

    • هواکش دمنده سانتریفیوژ فوروارد: فن های فوروارد برند دمنده در سه مدل فوروراد یکطرفه، دوطرفه و دوطرفه سه سرعته ارائه می گردند که هر کدام از آنها ویژگی و مزیت خاص خودشان را دارند. شما با در نظر گرفتن شرایط محیط مورد نظر و مشورت با کارشناسان مربوطه می توانید مناسب ترین فن دمنده فوروارد را برای فعالیت خود انتخاب نمایید.
    • هواکش دمنده سانتریفیوژ بکوارد: نوع بکوارد فن دمنده سانتریفیوژ در حال حاضر دو نوع بکوارد یکطرفه و بکوارد حلزونی است که هر کدام کاربری کاملا متفاوتی با دیگری دارد. فن های سانتریفیوژ بکوارد دمنده در محیط های صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که نوع بدون حلزونی آن به عنوان فن خنک کننده و تهویه هوا در آسانسور استفاده می شود.
    • هواکش دمنده سانتریفیوژ رادیال: فن دمنده رادیال به طور معمول به عنوان فن انتقال مواد در نظر گرفته می شود، اما فن رادیال تولید شده توسط شرکت هواکش دمنده از نوع رادیال سقفی بوده و به عنوان فن مناسب تهویه و انتقال دما در نظر گرفته می شود.
    • هواکش دمنده سانتریفیوژ تانژانت: فن دمنده تانژانت نوع خاصی از فن است که برای انتقال دما به صورت یکسان استفاده می شود که قالب محیط هایی که از این هواکش دمنده استفاده می کنند مربوط به صنایعی مانند شیشه گری، کوره های صنعتی و غیره می شود.
  • فن دمنده کانوکشن: فن دمنده کانوکشن، فن استفاده شده در فر ها و مایکروویو های آشپزخانه است که نوع تولید شده این هواکش دمنده توسط برند دمنده با در نظر گرفتن استاندارد ها و مرغوبیت های لازم تولید شده است.

تمامی محصولات برند دمنده در یک نگاه

با توجه به این تنوع فن ها و هواکش های دمنده و تفاوت در کاربرد آن ها، در این قسمت اطلاعات لازم درباره این محصولات همچون مشخصات فنی و لیست قیمت آن ها ارائه شده است که با انتخاب هریک از آنها می توانید اطلاعات مربوطه را نیز مشاهده نمایید.

لیست قیمت فن دمنده ارائه شده در هر صفحه بر اساس آخرین اعلام قیمت محصولات در زمان خرید دسته بندی شده است،  بنابراین برای اطلاع از تغییرات ایجاد شده و اطلاع از قیمت های به روز و نهایی محصولات، بهتر است با کارشناسان فروش هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید تا در روند خرید خود دچار مشکل نشوید.

انواع مدل های فن دمنده
فن ایلکا فن آکسیال سیلندری فن پروانه استنلس استیل
هواکش آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
هواکش آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
هواکش آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
فن آکسیال سری DVMP فن سبک و سنگین فلزی فن طرح آلمان
هواکش آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
هواکش آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
هواکش آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
فن رادیال سقفی فن کانوکشن فن یوروونت
هواکش آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
هواکش آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
هواکش آکسیال تاسیساتی
مشخصات فنی
فن ترانس سیلندری فن خانگی فن بکوارد بدون حلزونی
هواکش آکسیال تاسیساتی
مشخصات فنی
هواکش آکسیال خانگی
مشخصات فنی
هواکش سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی
فن یک طرفه بکوارد فن بین کانالی لاین ونت بلوور فن کویل
هواکش سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی
هواکش سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی
هواکش سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی
فن تانژانت فن فوروارد پلاگ فن
هواکش سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی
هواکش سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی
هواکش سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی

انواع فن دمنده

در صورتی که مایل هستید خلاصه ای از اطلاعات و مشخصات فنی فن و هواکش های برند دمنده مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم موارد ذکر شده در این بخش را با دقت مطالعه نمایید. این اطلاعات به شما کمک می کند که با مقایسه محصولات و ویژگی های فنی آنها مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

فن دمنده ایلکا

فن دمنده ایلکا

فن دمنده آکسیال ایلکا در انواع مدل های با قاب فلزی معکوس، بدون قاب فلزی معکوس، دندانه اره ای و پروانه پلاستیکی که از هواکش های معکوس یا مکنده این برند هستند و فن دمنده ایلکا هفت پر فلزی صنعتی که فن نوع دمنده یا مستقیم این هواکش ها می باشد، قابل ارائه است.

بدنه و پروانه فن دمنده ایلکایی از جنس فولاد با پوشش الکترواستاتیک برای جلوگیری از آسیب و خوردگی است، البته به جز در مورد فن دمنده ایلکا پروانه پلاستیکی که پره های آن از جنس پلی اتیلن می باشد.

جهت چرخش فن های مکنده پادساعتگرد و فن های دمنده ساعتگرد است. دمای محیط قابل تحمل برای این هواکش ها حداکثر 40 درجه سانتیگراد است. این هواکش ها برای مصارف صنعتی، تجاری و تاسیساتی استفاده می شوند. همچنین نوع عملکرد الکتروموتور فن دمنده ایلکا دائم کار بوده و الکتروموتور آنها در برابر نفوذ رطوبت، گرد و خاک و ضربه کاملا محافظت شده است. کاربرد این هواکش دمنده برای مصارف صنعتی، تولیدی، تجاری و خدماتی می باشد که عبارتند از:

  • تهویه فضاهای متوسط و بزرگ صنعتی، تجاری، رستوران ها، پارکینگ ها و انبارهای صنعتی
  • سیستم های تاسیساتی، کندانسورها و اواپراتورها
  • تهویه فضاهای مختلف مانند صنعتی، تجاری، گلخانه ها، مرغداری ها، مزارع صنعتی، پارکینگ و انبارها

فن دمنده آکسیال سیلندری

فن دمنده آکسیال سیلندری

بدنه فن دمنده آکسیال سیلندری از آلیاژ فولاد و پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است که از فن در برابر آسیب هایی مثل زنگ زدگی یا رسوب محافظت می کند. جنس پروانه این هواکش از جنس آلومینیوم بوده و با روش دایکست یا آلومینیوم ریخته گری متصل شده است.

درجه حفاظت موتور IP55 است که نشان می دهد موتور این فن دمنده در شرایطی که ممکن است نفوذ گرد و غبار یا رطوبت صورت بگیرد، کاملا محافظت شده است. نوع عملکرد الکتروموتور فن دمنده آکسیال سیلندری از نوع دائم کار بوده و کلاس عایق بندی آن نیز از نوع کلاس F می باشد. این کلاس عایق بندی برای الکتروموتور هایی استفاده می شود که حداکثر حرارت ایجاد شده و قابل تحمل برای سیم پیچی اطراف آن ها 155 درجه و حداکثر دمای محیط 40 درجه سانتیگراد است. از جمله کاربرد های مربوط به این فن دمنده شامل موارد زیر می شود:

  • نصب در سیستم تهویه فضاهای تجاری متوسط و بزرگ
  • فضاهای صنعتی
  • کارگاه ها
  • هوای جبرانی پارکینگ ها و انبار های صنعتی

فن دمنده پروانه استنلس استیل

فن دمنده پروانه استنلس استیل

جنس بدنه فن دمنده آکسیال پروانه استنلس استیل از فولاد با پوشش رنگ الکترواستاتیک و پروانه آن نیز از آلیاژ فولاد ضد زنگ ساخته شده است. هواکش دمنده پروانه فولاد ضد زنگ از انوع فن های مکنده برند دمنده می باشد و جهت چرخش پروانه آن پادساعتگرد است.

الکتروموتور این هواکش دمنده دائم کار است و درجه حفاظت آن نیز IP44 می باشد. این درجه حفاظت برای شرایطی است که موتور فن در برابر برخورد اجسام سخت و یا نفوذ رطوبت حفاظت شده باشد. کلاس عایق بندی موتور هم از نوع کلاس B است که حداکثر دمای تایید شده برای سیم پیچی های اطراف موتور در این کلاس عایق بندی 130 درجه سانتیگراد است. از جمله کاربرد های فن دمنده پروانه استنلس استیل عبارتند از:

  • تهویه فضاهای مختلف
  • تهویه هوای فضاهایی با رطوبت متوسط مانند استخر

فن دمنده آکسیال سری DVMP

فن دمنده آکسیال سری DVMP

بدنه فن دمنده آکسیال سری DVMP از فولاد ضد زنگ با پوشش الکترواستاتیک ساخته شده و پروانه آن نیز به روش دایکست آلومینیوم طراحی و تولید شده است. هواکش دمنده آکسیال دایکست آلومینوم از مدل های فن معکوس و مکنده این برند است و جهت چرخش پروانه های این هواکش دمنده نیز خلاف جهت عقربه های ساعت می باشد.

کلاس عایق بندی موتور این هواکش از نوع کلاس F بوده و درجه حفاظت آن هم IP55 می باشد. عملکرد الکتروموتور این فن دمنده دائم کار بوده و قابلیت فعالیت به صورت شبانه روزی را دارد.

موارد استفاده از هواکش دمنده سری DVMP عبارتند از:

  • تهویه فضاهای مختلف
  • انتقال جریان هوای محیط هایی مانند فضا های صنعتی، تجاری، موتورخانه، پارکینگ و انبار

فن دمنده سبک و سنگین فلزی

فن دمنده سبک و سنگین فلزی

فن دمنده آکسیال سبک و سنگین فلزی از سری فن های صنعتی این برند بوده که جزء فن های مکنده به شمار می آیند. جنس بدنه و پروانه این هواکش دمنده از فولاد ضد زنگ با پوشش الکترو استاتیک است و در گروه فن های دائم کار قرار دارند.

تفاوت این فن ها به صورت ظاهری در تعداد و عرض پروانه آن ها است که در فن دمنده سبک تعداد پره ها 5 عدد و در فن دمنده سنگین 7 عدد و با پهنای کمتر است. درجه حافظت موتور این هواکش دمنده IP44 است و کلاس عایق بندی آن نیز در درجه B قرار دارد.

فن دمنده سبک و سنگین فلزی از لحاظ کاربرد نیز با یکدیگر متفاوت هستند که استفاده از آنها به ترتیب در محیط های زیر انجام می گیرد:

  • فن دمنده آکسیال سبک فلزی
    • فضاهای مختلف مانند موتور خانه ها
    • کاربرد های صنعتی
    • فضاهای تجاری
  • فن دمنده آکسیال سنگین فلزی
    • تهویه فضاهای مختلف
    • تغییر و تعویض جریان هوای محیط هایی مانند محیط های صنعتی، گلخانه ها، فضاهای تجاری و پارکینگ ها

فن دمنده طرح آلمان

فن دمنده طرح آلمان

فن دمنده آکسیال صنعتی طرح آلمان از مجموعه فن های مکنده یا معکوس دمنده با جنس بدنه و پروانه فولاد و پوشش الکترواستاتیک است که جهت چرخش پروانه آن به صورت پادساعتگرد می باشد. این فن دمنده از الکتروموتوری با درجه حفاظت IP54 و کلاس عایق بندی B تشکیل شده است که نوع عملکرد آن به صورت دائم کار است. مواردی که می توان از فن دمنده آکسیال طرح آلمان در آنها استفاده کرد عبارتند از:

  • تهویه فضاهای مختلف
  • تهویه هوای موتورخانه ها و فضاهای صنعتی

فن دمنده رادیال سقفی

فن دمنده رادیال سقفی

فن دمنده رادیال سقفی با بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ با پوشش الکترواستاتیک ساخته شده و جنس پروانه آن نیز از آلومینیوم است. درجه حفاظت الکتروموتور دائم کار آن IP45 با کلاس عایق بندی B می باشد که علاوه بر محیط های صنعتی در مصارف خانگی هم می توان از آن استفاده کرد. موارد مربوط به عملکرد و کاربرد فن دمنده رادیال سقفی عبارتند از:

  • تخلیه هواى فضاهاى خانگى
  • تهویه هوای محیط های صنعتى و تجارى
  • تهویه محیط های مختلف مانند سرویس هاى بهداشتى و حمام ها، آشپزخانه هاى خانگى، استخرها، سالن اجتماعات، فروشگاه ها و موتورخانه ها

فن دمنده کانوکشن

فن دمنده کانوکشن

فن دمنده کانوکشن در هیچ یک از دسته بندی های فن های آکسیال یا هواکش های سانتریفیوژ قرار نمی گیرند. این هواکش دمنده نوع خاصی از فن بوده که به منظور گردش جریان هوا و از بین بردن حالت ساکن آن استفاده می شود.

جنس پروانه این هواکش دمنده ویژه، از جنس فولاد گاوانیزه می باشد و در ابعاد 12 و 15 سانتی با الکترموتور تک فاز ساخته می شوند. کلاس عایق بندی موتور آن نیز از نوع H است و آخرین درجه از کلاس های عایق بندی است. این ویژگی نشان دهنده آن است که حداکثر دمای قابل تحمل برای سیم پیچی های اطراف الکتروموتور این فن دمنده 180 درجه سانتیگراد است. کاربری این فن دمنده برای برهم زدن و انتقال هوا و یکنواخت سازی دما در فرهای خانگی می باشد.

فن دمنده یوروونت

فن دمنده یوروونت

فن دمنده یوروونت طراحی شده بر اساس استاندارد های دقیق بوده و با بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ و با پوشش الکترواستاتیک تشکیل شده است. پروانه آن نیز از جنس دایکست آلومینیوم می باشد که از سختی و استحکام قابل توجهی برخوردار است.

جهت چرخش پروانه فن دمنده یوروونت ساعتگرد بوده و عملکرد آن به صورت مستقیم و دمنده است. کلاس عایق بندی موتور فن دمنده کلاس F و درجه حفاظت آن نیز IP54 است که نشان می دهد این هواکش دمنده در برابر نفوذ گرد و غبار و برخورد با اجسام سخت، حفاظت و استحکام کافی را دارد. نوع عملکرد موتور این فن دمنده از نوع دائم کار بوده و در کاربرد های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • نصب در سیستم های تاسیساتی
  • کندانسور ها و اواپراتور ها

فن دمنده ترانس سیلندری

فن دمنده ترانس سیلندری

فن دمنده ترانس سیلندری از گروه فن های سیلندری تاسیساتی این شرکت است که جنس پروانه آن از پلی آمید و بدنه آن نیز ساخته شده از فولاد ضد زنگ با پوشش الکترواستاتیک می باشد. عملکرد موتور آن به صورت دائم کار بوده و با کلاس عایق بندی F و درجه حافظت IP55 محافظت شده است.

کاربرد فن دمنده آکسیال سیلندری در مصارف زیر می باشد:

  • تهویه فضاهای کوچک و متوسط
  • گردش هوای گلخانه
  • نصب روی دستگاه ترانسفورماتور

فن دمنده خانگی

فن دمنده خانگی

هواکش های دمنده خانگی از سری محصولات خانگی این برند هستند که هم در جنس فلز و هم پلاستیک، طراحی و تولید می شوند. هواکش خانگی دمنده، مصرف خانگی دارد و برای دفاتر، اتاق ها، آشپزخانه ها و محیط های این چنینی استفاده می شود. علاوه بر این، نوع نصب فن دمنده خانگی معمولا در سه حالت نصب پنجره ای، نصب بر روی دریچه و تخلیه آزاد می باشد. از سری مدل های مختلف این هواکش های دمنده، هواکش خانگی آکسی لاین، آکسی لاین IP45، هواکش با دمپر برقی هایلوکس، هواکش با دمپر برقی اتولوکس، هواکش با دمپر اتوماتیک اتوایر، هواکش با دمپر دستی و کلید اتولوکس و هواکش خانگی فلزی می باشند.

ولتاژ مورد نیاز برای فن دمنده خانگی حداکثر 220 ولت می باشد و حداکثر دمای محیط قابل تحمل برای آنها نیز 40 درجه سانتیگراد است. این هواکش دمنده جزء فن های کم صدا و بی صدا به شمار می رود و کاربری آن ها به شرح زیر می باشد:

  • تهویه اتاق ها و محیط هایی با ابعاد متوسط و کوچک
  • سرویس های بهداشتی
  • آشپزخانه های متوسط و بزرگ
  • محیط های نمناک و مرطوب

فن دمنده بکوارد بدون حلزونی

فن دمنده بکوارد بدون حلزونی

فن دمنده بکوارد بدون حلزونی از طراحی خاصی نسبت به سایر فن های سانتریفیوژ این شرکت برخوردار هستند. اندازه در نظر گرفته شده برای این فن ها حداکثر 22 سانتی متر است. این فن دمنده مانند نامی که دارد بدون حلزونی و بدون محفظه طراحی شده است.

این مدل از هواکش دمنده به عنوان فن رادیال بکوارد طرح آلمان برند دمنده نیز شناخته می شود. کلاس عایق بندی موتور آن از نوع کلاس B بوده و درجه حفاظت موتور آن نیز از نوع IP45 می باشد. جنس این فن دمنده از نوع پلی آمید است و موتور آن نیز از نوع تکفاز و دو قطبی می باشد. با توجه به طراحی منحصر بفرد این هواکش دمنده کاربری خاصی برای آن در نظر گرفته شده است که مناسب تهویه هوای فضای اتاقک آسانسور می باشد.

فن دمنده یکطرفه بکوارد

فن دمنده یکطرفه بکوارد

فن دمنده بکوارد از فن های کاربردی و پر مصرف در صنایع مختلف به شمار می روند که نوع یکطرفه آن ها نیز توسط برند دمنده طراحی شده است. فن دمنده سانتریفیوژ یک طرفه بکوارد در مدل های مختلفی ساخته می شود که حداقل اندازه در نظر گرفته شده برای آن 25 سانتی متر و حداکثر 50 سانتی متر است.

کلاس عایق بندی این هواکش نیز از کلاس B بوده و درجه حفاظت موتور آن IP54 می باشد. این هواکش دمنده هم برای ساختمان های مسکونی و اداری و هم برای محیط های کارگاهی و صنعتی قابل استفاده می باشد. به این صورت که نوع 900 دور آن به علت صدای کمتر در محیط های مسکونی و 1400 دور آن با شرایط متفاوت تر برای محیط های صنعتی استفاده می شود. جنس بدنه فن دمنده سانتریفیوژ تک مکشه بکوارد از فولاد گالوانیزه و پروانه آن نیز آلومینیوم بکوارد است. مصارف در نظر گرفته شده برای این هواکش دمنده شامل موارد زیر می گردد:

  • تخلیه هوای محیط خانگی
  • تهویه هوای محیط های صنعتی و تجاری مانند سرویس های بهداشتی و حمام ها
  • آشپزخانه های خانگی
  • استخرها
  • سالن اجتماعات
  • فروشگاه ها
  • موتورخانه ها

فن دمنده بین کانالی

فن دمنده بین کانالی

فن دمنده بین کانالی لاین ونت نوعی از فن بکوارد به حساب می آید که هم کاربرد صنعتی و هم تجاری و خانگی دارد. بدنه و پروانه این هواکش دمنده از جنس پلی پروپیلن بوده و حداکثر اندازه در نظر گرفته شده برای آن 31.5 سانتی متر است.

این هواکش دمنده سانتریفیوژ به نام های فن این لاین یا داکت فن نیز شناخته می شود. موتور فن دمنده این لاین با کلاس عایق بندی B و درجه حفاظت IP44 بوده و تکفاز است. همچین این فن دمنده قابل استفاده به صورت دائم کار و شبانه روزی نیز هست. این هواکش دمنده برای استفاده در کاربری های زیر ساخته شده است:

  • تهویه فضاهاى کوچک و متوسط
  • تهویه هوای محیط های تجاری، سرویس های بهداشتی، اتاق ها و دفاتر کوچک

بلوور فن کویل دمنده

Damandeh-Fan-Coil-Blower

بلوئر فن کویل پروانه فوروارد دمنده از دیگر محصولات سانتریفیوژ این برند است که از بدنه ای با جنس پلی پرپیلن الیاف دار ساخته شده است. درجه حفاظت موتور این فن IP54 و کلاس عایق بندی آن از نوع B و دائم کار است. حداکثر اندازه ای که یک فن کویل دمنده می تواند داشته باشد 20 سانتی متر است، تا قابلیت نصب بر روی سیستم هاب سرمایشی گرمایشی را داشته باشد. طراحی این هواکش دمنده برای مصارف خاصی در نظر گرفته شده و استفاده از آن به صورت نصب در فن کویل هاى خانگى با ظرفیت هوادهى پایین می باشد.

فن دمنده تانژانت

فن دمنده تانژانت

فن تانژانت دمنده تقریبا در گروه فن های سانتریفیوژ دمنده قرار می گیرد، اما طراحی کاملا متفاوتی با دیگر فن های سانتریفیوژ دارد. فن دمنده تانژانت از نوعی پروانه فوروارد تشکیل شده و از پروانه و بدنه ای فلزی و کاملا ضد زنگ ساخته شده است. الکتروموتور این فن ها از نوع تکفاز بوده و کلاس عایق بندی آن نیز از نوع کلاس H می باشد. طراحی این هواکش های دمنده به گونه ای است که جهت یکنواخت سازی هوای محیط استفاده می شوند و در شرایط زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • نصب در لوازم خانگی جهت خنک کاری صفحات مدارهای الکتریکی
  • استفاده در کوره های صنایعی مانند شیشه گری

فن دمنده فوروارد

فن دمنده فوروارد

فن دمنده سانتریفیوژ فوروارد در سه نوع یکطرفه، دوطرفه و دوطرفه سه سرعته در بازار های صنعتی عرضه می شود. هر یک از این انواع، قابلیت خاص خود را دارند اما به طور کلی بدنه ای که پروانه این فن ها را در خود جای داده است از جنس فولاد گالوانیزه و ضد زنگ است.

درجه حفاظت موتور هواکش دمنده فوروارد IP54 بوده و کلاس عایق بندی آنها نیز از نوع کلاس B است. این فن دمنده سانتریفیوژ با توجه به نوع طراحی و توانی که دارد در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب در سیستم های تهویه مطبوع جهت تامین هوای تازه فضاهایی مانند استخر، هوای تازه سالن اجتماعات، فشار مثبت راه پله و هوای جبرانی پارکینگ
  • نصب در فن کویل و کاربردهای تهویه مطبوع
  • نصب در سیستم های تهویه مطبوع جهت تامین هوای فضاهای کوچک و متوسط

پلاگ فن دمنده

پلاگ فن دمنده

پلاگ فن دمنده از سری فن های سانتریفیوژ این برند است که با بدنه ای از جنس فولاد با پوشش رنگ الکترواستاتیک درست شده است. جنس پروانه این هواکش دمنده صنعتی از آلومینیوم بوده و نوع عملکرد الکتروموتور آن به صورت دائم کار است.

کلاس عایق بندی موتور این هواکش دمنده کلاس F و درجه حفاظت آن IP54 است، که نشان می دهد موتور فن در مقابل نفوذ رطوبت و گرد و خاک محافظت شده است. این هواکش دمنده مناسب برای محیط هایی بوده که حساسیت نسبت به صدا و لرزش در آنها وجود داشته باشد. کاربرد های پلاگ فن دمنده با توجه به ویژگی هایی که گفته شد، شامل موارد زیر می شود:

  • قابل نصب در هواسازها
  • نصب در سیستم های تهویه مطبوع

تاریخچه دمنده

شرکت هواکش دمنده، تولید کننده انواع هواکش دمنده و الکتروموتور دمنده فعالیت خود را از سال 1346، با طراحی و تولید فن های صنعتی و خانگی آغاز کرد. کیفیت و دوام محصولات تولید شده توسط این برند و همچنین تایید این محصولات توسط استاندارد های جهانی، موجب شده است که صنعتگران و تولیدکنندگان بسیاری به سمت خرید محصولات برند دمنده روی آورند. تنوع محصولات برند دمنده و به روز بودن آنها باعث شده است که بسیاری از متخصصین در زمینه های تهویه و هواساز های صنعتی، محصولات این برند را قابل رقابت با انواع وارداتی آن ها بدانند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: