پاکت های بسته بندی و ملزومات مصرفی

پاکت های بسته بندی و ملزومات مصرفی چیست؟

امروزه با توجه به رشد و پیشرفت جهان در عرصه بسته بندی محصولات، این امر تبدیل به یک موضوع اساسی و مهم برای تولیدکنندگان شده است. بسته بندی، وظیفه شناساندن محصولات به مشتری، اطلاعات محصول، محافظت فیزیکی، ماندگاری، بازاریابی، ایمنی، حمل و نقل آسان تر محصولات، طریقه مصرف و از همه مهم تر وظیفه دیده شدن محصول در بازار را دارد.

کاتالوگ پاکت های بسته بندی و ملزومات مصرفی

وقتی محصولات شما دارای ظاهری منحصر به فرد باشند مشتری را به صورت ناخودآگاه به سمت خود جذب خواهند کرد و در واقع ظاهر زیبای بسته ها منجر به ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت از محصولتان در ذهن مخاطبان شما ایجاد خواهد شد، در نتیجه منجر به افزایش فروش و سهم بازار برای تولید کنندگان می گردد. از این رو بسته بندی خود یک تبلیغ کننده خاموش محسوب می گردد. چه بسا بسیاری از محصولات با کیفیت و مرغوب با قیمت هایی نازل به صورت فله ای به کشور هایی دیگر فروخته می شوند در حالی که همان محصولات مجددا با بسته بندی های خاص وارد بازار می شوند و با قیمت هایی بسیار بالاتر به فروش می رسند و سود حاصل از این کار به جای تولید کنندگان اصلی به جیب اشخاص واسطه می رود. از این رو به تولید کنندگان محصولات توصیه می شود که به بسته بندی محصولات خود اهمیت زیادی دهند که سود حاصل از کارشان هدر نرود و در راه تولید خود حداکثر بهره وری را داشته باشند.

همانطور که در اطراف خود مشاهده می کنید تمامی محصولات از اقلام غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، محصولات پتروشیمی و غیره دارای بسته بندی هستند و هر چقدر که بسته بندی محصولات خاص تر باشد افراد را برای خرید بیشتر به سمت خود جذب خواهد نمود.

از آنجایی که بسته بندی می‌تواند به کالا ظاهری زیبا و از لحاظ فنی نمایی برتر بخشد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این رو بسته بندی در جهان جایگاهی بسیار مهم و غیر قابل انکار را به خودش اختصاص داده است. بسته بندی محصول، ویترینی برای فروش محصول می باشد.

یکی از اهداف بسته ‌بندی، هویت بخشیدن به محصول می باشد. به عنوان مثال برند های معروفی چون Nutella را در نظر بگیرید، این برند برای مشتریان خود به راحتی قابل تشخیص می باشد و این محصول را به سمت شهرت جهانی خود هدایت می نماید. گاهی تمرکز بر هدف های بسته‌بندی محصولات هزینه ای بیش از تولید خود محصول دارد. این امر نشان دهنده اهمیت بالای بسته بندی در سهم بازاری که تولیدکنندگان به خود اختصاص می دهند می باشد.

اگر برای ورود محصولات خود به بازار به دنبال ظاهری شکیل تر هستید و می خواهید محصولاتتان در بازار هدف نظر مخاطب را به خود جلب نمایند، بهتر است بسته بندی خاص و منحصر به فردی را برای محصولات خود انتخاب نمایید.

پاکت بسته بندی

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده پاکت های بسته بندی آماده

گاهی تهیه دستگاه های بسته بندی تمام اتوماتیکی که وظیفه پاکت سازی توسط رول و پر کردن و دوخت را دارند به علت هزینه بالایی که دارند برای تولید کنندگان مقدور نمی باشد و یا اینکه تولید کنندگان خواستار بسته بندی محصولات خود در پاکت های آماده که شکل ظاهری خاص و منحصر به فردی دارند می باشند، از این رو هایپر صنعت فامکو پاکت های آماده را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. این پاکت ها قابل استفاده با ساده ترین نوع دستگاه ها با نمونه های دستی و نیمه اتوماتیک می باشند. از این رو برای تولید کنندگان محصولات بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. و منجر به افزایش تولید ملی میان مردم با هزینه کمتر می گردد و بسیار مناسب برای کسب و کار های خانگی، نوپا و کارگاهی می باشند.

واشر سیل القایی

صنعت بسته بندی در جهان جایگاه بسیار ویژه ای دارد، هر ساله نمایشگاه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی در سراسر دنیا برگزار می شوند که خود نشان دهنده اهمیت بالای این صنعت در فروش و ماندگاری محصولات شده است، بسته بندی محصولات می تواند به صورت خاموش خود یک وسیله بازاریابی بسیار پر قدرت برای شما باشد، سهم بازار و میزان فروشتان را به صورت شگفت انگیزی با افزایش روبه رو نماید در نتیجه منجر به افزایش درآمد حاصل از فروش محصولاتتان می گردد. جایگاه بسته بندی در ایران نسبت به کشور های پیشرفته هنوز فاصله ی زیادی دارد و تولید کنندگان در این زمینه هنوز نیز جای پیشرفت بسیار دارند.

تسمه بسته بندی

ویژگی پاکت های بسته بندی

پاکت بسته بندی محصولات باید استحکام کافی برای محافظت از آنها را داشته باشد و با زیبایی در طراحی و خلاقیت به کار رفته در آن توجه مشتریان را به سمت خود جلب کنند، به همین جهت صنعت بسته بندی نقش زیادی در رشد کسب و کار ها و بهبود چهره‌ برند تولید کنندگان دارند. صنعت بسته بندی هر روزه در زندگی روزمره ما دیده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. از مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالا های مصرفی روزانه کاری، خانگی، کالا های صنعتی و استراتژیک همه و همه برای ورود به بازار نیازمند یک بسته بندی هستند که هم محصولات را معرفی کنند، طریقه مصرف را بگویند، از محصولات محافظت نمایند و هم مشتری را به سوی خود برای خرید کالا جلب نمایند.

قیمت پاکت های بسته بندی و ملزومات مصرفی

شرکت فامکو علاوه بر انواع پاکت های بسته بندی ارائه دهنده انواع ملزومات مصرفی بسته بندی مانند واشر های سیل 4 لایه برای دستگاه سیل القایی دستی یا اتوماتیک در ابعاد مختلف یا انواع تسمه برای استفاده در دستگاه تسمه کش و غیره می باشد. شما می توانید جهت استعلام قیمت پاکت های بسته بندی و ملزومات مصرفی و دریافت مشخصات فنی محصولات با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

faq

پاکت ها در جنس های مختلف از جمله پلی اتیلن، متالایز، فویل آلومینیوم، کرافت و گلاسه قابل ارائه هستند.

برای انتخاب نوع پاکت بسته بندی خود نیاز است ابتدا به نوع محصول و حالت آن توجه داشته باشید. برخی از محصولات بهتر است درون پاکت دیده شوند و حس تازه بودن را به مخاطب القا نمایند اما در برخی محصولات نیازی به این موضوع نمی باشد. انتخاب سایز پاکت نیز با توجه به نوع محصول و وزن پر شده از محصول در هر پاکت توجه شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: