فروش کمپرسور بیتزر

کمپرسور Bitzer ساخت کشور آلمان می باشد و توانسته با تولید و طراحی انواع محصولات برودتی برای سیستم های برودتی، سردخانه های زیر صفر و بالای صفر، سیستم های IQF یا تونل انجماد، سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و خانگی در صنایع تبرید و تهویه مطبوع نقش بسزایی داشته باشند.

از ویژگیهای کمپرسور Bitzer می توانیم به قابل اطمینان بودن، عمر طولانی، انعطاف پذیری، حفاظت از محیط زیست، استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت، قیمت مناسب، صدا و لرزش کم، مصرف انرژی پایین، نگهداری آسان، بهینه سازی برای کاهش اتلاف انرژی اشاره کرد. کمپرسورهای بیتزر که در بازار تحت عنوان موتور سردخانه بیتزر نیز شناخته می شوند از نوع کمپرسورهای باز یا نیمه باز هستند که به راحتی قابل تعمیر می باشند که همین امر موجب شده است که این موتور های سردخانه دارای خدمات پس از فروش مناسب باشند. کمپرسور بیتزر با انواع گازهای مبرد و روغن های روان کننده سازگاری دارد.

مشخصات فنی کمپرسور بیتزر

شرکت بیتزر کمپرسورهای خود را در سه دسته اصلی سمی هرمتیک، اسکرال و اسکرو تولید و به بازار ارائه داده است. هر مدل از کمپرسورهای بیتزر دارای توان برودتی متفاوتی هستند که توان الکتریکی آن ها از 1.5 تا 300 اسب بخار متغیر می باشد. وزن کمپرسور اسکرو بیتزر از وزن دیگر مدل های بیتزر بیشتر است. تمامی مدل های کمپرسور Bitzer قابلیت سازگاری با گاز R22 را دارا می باشد. کمپرسورهای پیستونی بیتزر با 2، 4، 6، 8 سیلندر و اسکرو بیتزر با استفاده از دو روتور عملیات فشرده سازی گاز مبرد را انجام می دهند. کمپرسورهای بیتزر برای مصارفی با برق مصرفی سه فاز و تک فاز بهینه سازی شده اند. لوله های شارژ و دیسشارژ تعبیه شده در کمپرسورهای بیتزر دارای سایز و اندازه های متفاوتی می باشد.

انواع کمپرسور بیتزر

کمپرسور بیتزر آلمان در چهار مدل ارائه می گردد، در ادامه انواع مدل ها را شرح خواهیم داد:

  • کمپرسور سمی هرمتیک بیتزر
  • کمپرسور دو مرحله ای بیتزر
  • کمپرسور اسکرال بیتزر
  • کمپرسور اسکرو بیتزر

کمپرسور بیتزر سمی هرمتیک

کمپرسور بیتزر سمی هرمتیک توسط پیستون های تعبیه شده در سیلندر عملیات فشرده سازی گاز مبرد را انجام می دهند. کمپرسور Bitzer سمی هرمتیک را برای کاربری های سردخانه زیرصفر و سردخانه بالا صفر، دستگاه های یخسازی، تهویه مطبوع، صنایع غذایی مورد استفاده قرار می دهند و از پرکاربردترین محصولات تولید شده شرکت بیتزر می باشد. این مدل کمپرسور ها از توان 1.5 تا 70 اسب بخار تولید و طراحی شده اند. کمپرسور سمی هرمتیک پیستونی بیتزر با انواع گاز های R22 ،R134A ،R404A ،R407C و R507 سازگار بوده و از انواع روغن های مینرال و پلی استر برای روان کاری استفاده می کنند. در سری جدید کمپرسور پیستونی سمی هرمتیک bitzer کارایی سیستم 12 درصد افزایش یافته که باعث کاهش اتلاف انرژی و افزایش راندمان شده است.

کمپرسور بیتزر سمی هرمتیک

کمپرسور بیتزر دو مرحله ای

کمپرسور بیتزر دو مرحله ای یا two-stage یا موتور دابل استیج دارای 4 و 6 سیلندر بوده، با توان 12، 15، 20، 25، 30، 40 تا 60 طراحی شده اند که با انواع گازهای R22, R134a, R404a, R507a, R407c سازگار هستند. در این مدل از کمپرسورهای بیتزر برای روان کاری از روغن پلی آل استر و مینرال استفاده می کنند. کمپرسور Bitzer دو مرحله ای عموما برای کسب کار های صنعتی بزرگ مناسب هستند. البته این مدل کمپرسور دارای وزن زیادی بوده، که جابجایی را مشکل می کنند. کمپرسورهای دو مرحله ای به دلیل فشرده سازی در دو مرحله دارای قابلیت اتصال به خنک کننده روغن خارجی، سیستم های مناسب برای حفاظت از حرارت موتور می باشند. کمپرسور بیتزر مدل دو مرحله ای برای سردخانه های زیر صفر، تونل های انجماد و سیستم IQF مناسب می باشند.

کمپرسور بیتزر دو مرحله ای

کمپرسور بیتزر اسکرو

کمپرسور بیتزر اسکرو با استفاده از دو روتور ماردونی شکل گاز را در درون خود محفوظ کرده و با حرکت مارپیچی آن را فشرده می نمایند. گازهای مناسب برای کمپرسور بیتزر اسکرو bitzer، R22, R134A, R404a, R407c بوده که از روغن BSE170, B320SH برای روانکاری و جلوگیری از سایش استفاده می کند. برای کاربرد های دمای بالا و پایین صفر درجه، انواع چیلر های تراکمی و سیستم های تهویه مطبوع در سایز بزرگ و سردخانه ها قابل استفاده می باشند. کمپرسور بیتزر مدل اسکرو از توان برودتی 50 تا 300 اسب بخار طراحی و ارائه می گردد.

کمپرسور بیتزر اسکرو

کمپرسور Bitzer اسکرال

کمپرسور بیتزر اسکرال برای کاربری های دما بالا و زیر صفر، سیستم تهویه مطبوع و پمپ های حرارتی کاربرد دارد. این مدل کمپرسور bitzer دارای توان برودتی 7.5 تا 15 اسب بخار می باشد. با انواع گازهای R22, R134a, R404a, R407c, R507A سازگار بوده و برای روان کاری از روغن B5.2 برای گاز R22 و روغن BSE35 برای بقیه گاز های مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های مهم این کمپرسور بیتزر مدل اسکرال نسبت به بقیه کمپرسورهای بیتزر وزن پایین، اشغال فضای کم و ظرفیت خنک کنندگی بالا است.

کمپرسور بیتزر اسکرال

پلاک خوانی کمپرسور بیتزر

با توجه به متفاوت بودن کد های مربوط به هریک از مدل های کمپرسور بیتزر جهت مشاهده پلاک خوانی به صفحه هر مدل ها مراجعه نمایید.

کمپرسور بیتزر دست دوم

کمپرسورهای بیتزر با توجه به کیفیت بالایی که دارند افراد بسیاری اقدام به خرید نمونه دست دوم آن می کنند اما عواملی همچون کاهش بهروری و کارایی همچنین تعدد دفعات مورد نیاز برای تعمیر و سرویس قطعات کمپرسور بیتزر موجب شده اکثر کارشناسان این حوزه توصیه کنند که کاربران اقدام به خرید محصول نو نمایند.

قیمت کمپرسور بیتزر

شرکت بیتزر انواع مدل های کمپرسور بیتزر را طراحی و تولید کرده است. باید بدانید چه نوع کمپرسوری مناسب صنایع شما می باشد. هر کمپرسور در هر نوع و مدل با هر ظرفیتی، دارای قیمت متفاوت است. اگر در هنگام خرید از نوع کمپرسور مورد نیاز خود مطلع نیستید، یا بین انتخابتان شک دارید، با مشاورین هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید تا شما را در انتخابتان راهنمایی کنند و از آخرین قیمت های روز بازار شما را مطلع سازند.

تاریخچه بیتزر

بنیان گذار شرکت بیتزر مارتین بیتزر بود که شرکت بیتزر را در سال 1934 در آلمان تاسیس کرد. گروه تخصصی بیتزر توانست محصولات و خدمات نوآورانه ی خود را بیش از 86 سال، در جهان ارائه دهد. گروه بیتزر توانسته است با استفاده از مهارت های تخصصی مهندسین و ماشین آلات و توسعه خود در بیش از 90 کشور (آمریکا، پرتغال، برزیل، انذولزی و غیره) و 72 مکان نمایندگی داشته باشد و برای بیش از 3800 نفر کارمند کارآفرینی نماید. در نخستین سال های فعالیت اولین محصولات این شرکت اکسپنشن ولو و کمپرسور رفت و برگشتی با دو سیلندر بود که خیلی سریع توانستند جایگاه مناسبی در جهان کسب کنند.

درسال 1961 اولربچ شوفلر جانشین مارتین بیتزر شد. شرکت بیتزر یکی از سرمایه گذارن بزرگ در کشور های آمریکایی و اروپایی می باشد. محصولات خود را کاملا سازگار با محیط زیست قرار داده است. تمامی محصولات ارائه شده توسط بیتزر دارای استاندارد و گواهی نامه های جهانی می باشند. شرکت bitzer با شعار (ممکن است تولیدات ما را در هر جایی مشاهده نمایید، ولی حتما می توانید حضورشان را حس کنید.) توانسته است پیشرفت کند و با قدرت و انرژی به مسیر خود ادامه دهد.

یکی از کشور های خاورمیانه، که از محصولات بیتزر حمایت می کند، کشور ایران است. بیتزر در چند سال اخیر توانسته در ایران جایگاه خوبی را بین مردم کسب نمایید. ویژگی های منحصر به فرد، کارایی بالا و قیمت مناسب از دلایل بسیار مهم مصرف کنندگان ایرانی برای استفاده از برند بیتزر می باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مجتبی قاسمی
ارسال شده در : یکشنبه 30 مهر 1402

با سلام، می شه لطفا در مورد اختلاف قیمت کمپرسور بیتزر موجود در ایران با نمایندگی شرکت آلمانی این موتور در کشور امارات توضیح دهید؟ آیا موتورهای موجود در ایران به عنوان مثال در شرکت شما، های کپی هستند یا اصل هستند؟ از آنجایی که این شرکت به دلایل تحریم ها در ایران نمایندگی ندارد، چطور این موتورها در ایران به وفور یافت می شوند؟ مگر می شود قیمت این موتور در ایران از قیمت خود نمایندگی های آن پایین تر باشد؟ به عنوان مثال موتور مدل 4PE-15 در امارات 190 میلیون قیمت دارد ولی در ایران 90 میلیون قیمت دارد. من پولم را با زحمت و بدبختی بسیار به دست آورده ام و حاضر نیستم آن را بی هوا تلف کنم. لطفا من را راهنمایی کنید. متشکرم.

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402

سلام و عرض ادب جناب قاسمی عزیز، کلیه محصولاتی که در هایپر صنعت فامکو عرضه می شوند اورجینال هستند. همانطور که در بالای لیست قیمت مربوطه مشاهده می فرمایید قیمت ها مربوط به قبل بوده و برزرسانی نشده اند. متاسفانه به دلیل حجم تغییرات دائمی نرخ ارز، امکان بروزرسانی لیست قیمت ها به صورت دائمی وجود ندارد و امیدواریم نرخ ارز ثابت شود تا قیمت دقیق در سایت درج شود.

صالح محمدزاده
ارسال شده در : جمعه 31 شهریور 1402

با سلام، اگر امکان دارد لطفا مشخصات فنی کمپرسور که شامل وزن و ابعاد کلی 70 اسب بخار یا با توان های متفاوت باشد را اعلام فرمایید.

مدیر سایت
ارسال شده در : شنبه 01 مهر 1402

سلام جناب محمدزاده عزیز، لطفا بفرمایید چه مدل و برندی از کمپرسور را نیاز دارید.

علی مهرابی
ارسال شده در : چهارشنبه 18 آبان 1401

سلام، کمپرسور بیتزر مدل 4DES_7_40S چند اسب است؟ قیمت نو آن چند است؟ کجا می توانم جهت تعمیر بفرستم.

مدیر سایت
ارسال شده در : یکشنبه 22 آبان 1401

سلام جناب مهرابی عزیز، کمپرسور مورد نظر شما دارای توان 7.5 اسب بخار می باشد. همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت و راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

حسن فاتحی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

سلام، قیمت کمپرسور بیتزر 5 اسب رو اعلام کنید لطفا؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

سلام جناب فاتحی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت با شما تماس خواهند گرفت.

محمدی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

سلام، پسوند Y در کمپرسورهای بیتزر نشان دهنده چه پارامتری می باشد؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

سلام دوست عزیز، پسوند Y در کمپرسورهای فوق بیانگر کارکرد آن ها با گاز R134A می باشد.

محمد رسولی
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

سلام، روز بخیر. من برای سیستم تونل انجماد از کدام مدل کمپرسور بیتزر می تونم استفاده کنم؟

مدیر سایت
ارسال شده در : ﺳﻪشنبه 11 مرداد 1401

سلام جناب رسولی عزیز، استفاده از کمپرسور دو مرحله ای بیتزر توصیه می شود.