فروش فن زیلابگ

هایپر صنعت فامکو آماده ارائه فن ها و هواکش های صنعتی زیلابگ در انواع فن آکسیال و سانتریفیوژ می باشد. این برند جهانی فن و تهویه مطبوع طرفداران بسیار زیادی دارد. از جمله تولیدات این برند می توان به انواع فن های آکسیال با طراحی ها و کاربرد های به روز و منحصر بفرد و همچنین انواع هواکش های سانتریفیوژ صنعتی اشاره کرد. جزئیات بیشتری از انواع فن زیلابگ قابل ارائه است که در ادامه به ذکر آن ها می پردازیم.

نمونه های مختلفی از هواکش زیلابگ در بازار های صنعتی داخلی عرضه می شود. با توجه به این که کشور در شرایط تحریم قرار دارد، وارد کردن محصولات با کیفیت و اصیل زیلابگ با دشواری های بسیاری همراه است. بنابراین برخی از فروشندگان فن زیلابگ اقدام به طراحی یا واردات نمونه های مشابه و تقلبی آن کرده و آن ها را با عنوان محصول اصلی به فروش می رسانند.

فن های با دوام و با کیفیت زیلابگ در دو نوع آلمانی و چینی در بازار های صنعتی عرضه می شوند. با وجود این که با کیفیت ترین نوع فن زیلابگ نوع آلمانی آن است، اما نمونه های چینی هواکش زیلابگ هم از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و مورد تایید استاندارد های مختلف جهانی می باشند. شما خریداران محترم فن زیلابگ برای اطمینان از خرید فن های با کیفیت و با دوام زیلابگ می توانید با کارشناسان فروش هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

معرفی انواع هواکش صنعتی Zilabeg

فن ها و هواکش های صنعتی زیلابگ در دو گروه کلی محوری و سانتریفیوژ طراحی و تولید می شوند. هر یک از این گروه ها دارای انواع مختلفی از فن های صنعتی و تاسیساتی هستند که هر کدام کاربرد و محیط مخصوص به خود را دارند. گروه بندی انواع هواکش زیلابگ بر اساس کاربری آن ها به ترتیب زیر است:

  1. فن زیلابگ آکسیال یا محوری

هواکش زیلابگ آکسیال در انواع مختلف صنعتی و تاسیساتی تولید می شود. هر یک از این هواکش ها با توجه به قدرت، میزان هوادهی، اندازه و سایر ویژگی های دیگری که دارند در فضا ها و محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله انواع فن زیلابگ آکسیال که می توانید از هایپر صنعت فامکو خریداری نمایید، شامل محصولات زیر می شود:

  • هواکش زیلابگ قابدار
  • هواکش زیلابگ سردخانه ای
  • هواکش زیلابگ گلخانه ای و مرغداری
  • فن زیلابگ رادیال سقفی
  • فن زیلابگ سیرکوله
  1. فن زیلابگ سانتریفیوژ یا گریز از مرکز

داشتن هواکش با کیفیت و متناسب با شرایط تولیدی و صنعتی، از ملزومات ضروری محیط هایی با شرایط ذکر شده است. با توجه به این که تهویه هوای داخلی در چنین فضا هایی نیاز به قدرت و دور موتور بالایی دارد، لذا شرایط کار با این فن ها نیز باید به صورتی باشد که بتوان از آن ها در زمان های طولانی و مداوم استفاده کرد.

هواکش زیلابگ سانتریفیوژ علاوه بر داشتن طراحی مناسب و کیفیت بالا، از توان و قدرت بالایی در هوادهی برخوردار است. مواد و آلیاژ های به کار رفته در ساخت بدنه و قطعات این فن ها مقاومت و دوام زیادی دارند و این موضوع استفاده از فن زیلابگ گریز از مرکز در شرایط محیطی مختلف را به مدت طولانی تضمین می کند. انواع فن زیلابگ سانتریفیوژ که قابل تهیه از هایپر صنعت فامکو می باشند عبارتند از:

  • هواکش زیلابگ سانتریفیوژ سری LXFF
  • هواکش زیلابگ سانتریفیوژ سری LXFB
  • هواکش زیلابگ سانتریفیوژ استوانه ای سری YGF
  • داکت فن زیلابگ

انواع هواکش صنعتی زیلابگ

برای این که خریداران هواکش زیلابگ بتوانند خریدی مطمئن و متناسب با نیاز خود داشته باشند، بهتر است علاوه بر دریافت راهنمایی های لازم از کارشناسان فروش فامکو، از اطلاعات فنی و اولیه این محصولات نیز مطلع شوند. این مسئله به شما کمک می کند که محصولات انتخابی خود را از لحاظ کارایی و عملکرد با یکدیگر مقایسه کنید و با در نظر گرفتن شرایط مختلف مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایید.

در ادامه لیستی از انواع هواکش زیلابگ صنعتی و تاسیساتی ارائه شده است که برای راحتی در دسترسی به مشخصات فنی آن ها می توانید، موارد ذکر شده درباره هر یک از محصولات را مطالعه نمایید. در انتهای هر صفحه از انواع هواکش زیلابگ لیست قیمتشان نیز ارائه شده است که مبالغ ذکر شده در آن ها بر اساس آخرین تغییرات در زمان خرید می باشد. توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت های به روز فن زیلابگ و اطمینان از هزینه های آن ها با مسئولین فروش هواکش زیلابگ در هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

انواع هواکش زیلابگ صنعتی
هواکش زیلابگ قابدار هواکش زیلابگ سردخانه ای هواکش زیلابگ گلخانه ای و مرغداری
فن زیلابگ آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
فن زیلابگ آکسیال تاسیساتی 
مشخصات فنی
فن زیلابگ آکسیال صنعتی - کشاورزی
مشخصات فنی
فن زیلابگ رادیال سقفی فن زیلابگ سیرکوله فن زیلابگ سانتریفیوژ فوروارد سری LXFF
فن زیلابگ آکسیال 
مشخصات فنی
فن زیلابگ آکسیال صنعتی
مشخصات فنی
فن زیلابگ سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی
موتور پره بکوارد رادیال زیلابگ سری LXFB فن زیلابگ سانتریفیوژ استوانه ای سری YGF داکت فن زیلابگ
فن زیلابگ سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی
فن زیلابگ سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی
فن زیلابگ سانتریفیوژ صنعتی
مشخصات فنی

مشخصات فنی فن زیلابگ

اطلاع از مشخصات فنی هر یک از انواع هواکش زیلابگ، به شما در انتخاب مناسب ترین فن برای کاربری مورد نظرتان بسیار کمک خواهد کرد. در ادامه شرح مختصری از جزئیات فنی و مرتبط با مشخصات اصلی فن زیلابگ ذکر شده است که می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از آن ها را مطالعه نمایید.

هواکش زیلابگ قابدار

فن آکسیال قابدار زیلابگ مدل قابدار در دو نوع چهار گوش و گرد تولید شده است. در ساخت بدنه و پروانه این هواکش زیلابگ از مواد با کیفیت و مرغوبی استفاده شده است که باعث مقاومت آن در برابر آسیب های مختلف از جمله زنگ زدگی می شود.

هواکش زیلابگ (Zilabeg) قابدار

جنس بدنه و پروانه فن زیلابگ آکسیال قابدار از فلز مقاوم با پوشش رنگ الکترواستاتیک است. جهت چرخش پروانه این هواکش زیلابگ در جهت خلاف چرخش عقربه های ساعت است، بنابراین در گروه فن زیلابگ صنعتی مکنده قرار می گیرد.

درجه حفاظت موتور هواکش زیلابگ قابدار محوری IP54 است، که باعث مقاومت بالای موتور در برابر نفوذ گرد و خاک و رطوبت می شود. همچنین کلاس عایق بندی موتور این فن زیلابگ نیز از نوع کلاس F می باید و در انواع 900 و 1400 دور در بازار عرضه می شود. موارد استفاده از فن های آکسیال صنعتی قابدار زیلابگ عبارتند از:

  • استفاده در محیط های صنعتی، کارگاهی، تولیدی و غیره
  • استفاده در سیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند یونیت هیتر
  • استفاده به عنوان فن تهویه در محیط های پر رفت و آمد مانند استخر
هواکش زیلابگ سردخانه ای

هواکش زیلابگ سردخانه ای سری FTP، طراحی شده به صورت فن زیلابگ آکسیال بدون قاب است که تعداد پره های پروانه به کار رفته در آن حداکثر 9 عدد می باشد. درجه حفاظت موتور هواکش زیلابگ IP54 و کلاس عایق بندی آن نیز کلاس های F و B هستند.

هواکش زیلابگ سردخانه ای

این هواکش زیلابگ در دسته هواکش های مکنده قرار دارد و جنس بدنه و پروانه آن نیز از جنس استیل ضد زنگ با پوشش رنگ الکترواستاتیک است. نوع اتصال موتور در این هواکش زیلابگ آکسیال تاسیساتی به صورت اکسترنال روتور بوده و الکتروموتور آن نیز با توجه به توان آن، در دو نوع سه فاز و تکفاز می باشد. عمده کاربرد هواکش زیلابگ محوری سردخانه ای در موارد زیر است:

  • قابل استفاده در تهویه تابلو برق
  • فن خنک کننده کندانسور ها و اواپراتور ها
  • نصب در مبدل های حرارتی و سیستم های سرمایشی
هواکش زیلابگ گلخانه ای و مرغداری

به جریان انداختن هوای تازه در محیط های گلخانه ای یا پرورش طیور، از طریق هواکش آکسیال مناسب این محیط ها انجام می شود. فن زیلابگ آکسیال گلخانه و مرغداری با دمپر گریز از مرکز مناسب ترین انتخاب برای تهویه هوای چنین محیط هایی به شمار می رود.

هواکش زیلابگ گلخانه ای و مرغداری

این هواکش زیلابگ صنعتی – کشاورزی از بدنه و پروانه ای از جنس استیل گالوانیزه که خاصیت ضد زنگ دارد، ساخته شده است. برای محافظت بیشتر از این فن زیلابگ در ساخت آن از توری فولادی و دمپر گریز از مرکز نیز استفاده شده است که امنیت و دوام فن را تا حد زیادی افزایش می دهد.

اتصال الکتروموتور به پروانه در این هواکش زیلابگ محوری دایرکت درایو یا اتصال مستقیم بوده و الکتروموتور به کار رفته در آن نیز، هم از نوع تکفاز و هم سه فاز می باشد. کلاس عایق بندی موتور فن زیلابگ آکسیال گلخانه و مرغداری نیز کلاس F است. در محیط هایی می توان از هواکش زیلابگ گلخانه و مرغداری استفاده کرد که دارای کاربرد های زیر باشد:

  • سالن های پرورش مرغ و طیور
  • گلخانه های صنعتی
  • استفاده در انبار ها و غیره
فن زیلابگ رادیال سقفی

هواکش سقفی رادیال Zilabeg از سری هواکش های پرکاربرد طراحی شده توسط این برند است که علاوه بر محیط های صنعتی و تولیدی، در فضا های شهری و مسکونی نیز قابل نصب و استفاده می باشد. نکته قابل توجه درباره این فن ها این است که آن ها در هنگام نصب فضای زیادی از محیط داخلی را اشغال نمی کنند.

فن زیلابگ رادیال سقفی

در واقع حداکثر فضای اشغال شده در محیط های داخلی توسط فن زیلابگ رادیال به اندازه یک دریچه در سقف می باشد. چرا که محل قرار گیری این هواکش زیلابگ خارج از محیط و بر روی پشت بام خواهد بود. بدنه هواکش زیلابگ شعاعی سقفی از استیل گالوانیزه که با رنگ الکترواستاتیک پوشش دهی شده، ساخته شده است.

درجه حفاظت موتور این فن زیلابگ IP54 و کلاس عایق بندی آن نیز F است. پروانه ای که در این هواکش زیلابگ تعبیه شده است یک پروانه رادیال بکوارد با توان هوادهی بالاست که توسط کلاهک فن و توری فلزی اطراف آن محافظت شده است. عملکرد این فن زیلابگ به گونه ای است که آن را در گروه هواکش زیلابگ مکنده با میزان صدای تقریبا 65 دسیبل قرار می دهد. هواکش زیلابگ رادیال سقفی را می توان در محیط های زیر نصب کرد:

  • محیط هایی با کاربری صنعتی مانند کارگاه ها، تولیدی ها و کارخانجات مختلف
  • سوله ها و انبار های نگهداری از مواد، ابزار و غیره
فن زیلابگ سیرکوله

طراحی هواکش زیلابگ سیرکوله به صورت کانالی و قابل نصب بر روی سقف می باشد. این فن زیلابگ قدرت بالایی در تهویه هوای محیط و پرتاب هوا در محیط های پرورش گل و گیاه و دام و طیور دارند. جنس بدنه این هواکش زیلابگ کاربردی از استیل ضد زنگ بوده و جزو فن زیلابگ آکسیال به شمار می رود.

فن زیلابگ سیرکوله

نصب این فن زیلابگ از طریق قلاب های نصب شده بر روی آن به صورت آویز می باشد. هواکش زیلابگ کانالی با وجود ظاهر و اندازه بزرگی که دارد اما صدای کمی داشته و از لحاظ مصرف انرژی نیز بسیار کم مصرف است. کلاس عایق بندی این هواکش زیلابگ گلخانه ای از نوع کلاس F و درجه حفاظت موتور آن هم IP54 می باشد.

الکتروموتور نصب شده بر روی هواکش زیلابگ سیرکوله با توجه به توان و هوادهی مورد نیاز محیط در دو نوع تکفاز و سه فاز طراحی می شود. کاربرد و نوع استفاده از فن زیلابگ آکسیال کانالی تقریبا به صورت انحصاری است، به طوری که تنها در محیط هایی با ویژگی های زیر قابل استفاده خواهند بود:

  • مرغداری ها و سالن های پرورش طیور
  • گلخانه ها و محیط های صنعتی پرورش گل و گیاه
فن زیلابگ سانتریفیوژ سری LXFF

هواکش زیلابگ گریز از مرکز سری LXFF از سری فن زیلابگ صنعتی است که از پروانه خمیده به جلو یا فوروارد ساخته شده است. فن سانتریفیوژ فوروارد Zilabeg در اندازه ها و ابعاد مختلفی ساخته می شود و قابل استفاده در محیط هایی با شرایط جوی مختلف می باشد.

فن زیلابگ سانتریفیوژ سری LXFF

جنس بدنه و پروانه این هواکش زیلابگ از فولاد گالوانیزه و پوشش دهی آن ها با رنگ الکترواستاتیک است. هواکش زیلابگ سانتریفیوژ فوروارد سری LXFF از انواع یکطرفه فن های سانتریفیوژ فوروارد محسوب می شود که کلاس عایق بندی الکتروموتور آن نیز از نوع B و F می باشد.

درجه حفاظت موتور این هواکش زیلابگ صنعتی IP54 است که تضمین محکمی برای مقاومت موتور فن در برابر نفوذ رطوبت و گرد و خاک است. شرایطی که می توان در آن ها از هواکش زیلابگ سانتریفیوژ فوروارد استفاده کرد به شرح زیر است:

  • استفاده در محیط های مختلف صنعتی
  • کارخانجات با کاربری های مختلف تولیدی و صنعتی

موتور پره بکوارد رادیال زیلابگ سری LXFB

هواکش زیلابگ رادیال بکوارد از جمله فن های پرکاربرد صنعتی است که در سال های اخیر به گروه فن های سانتریفیوژ اضافه شده است. این فن زیلابگ صنعتی در واقع یک پروانه بدون بدنه است که در موارد مختلفی قابل استفاده خواهد بود.

موتور پره بکوارد رادیال زیلابگ سری LXFB

جنس پروانه بکوارد زیلابگ سری LXFB در سایز های کوچک تر از جنس پلی آمید و در ابعاد بزرگتر از جنس آلومینیوم است. الکتروموتوری که بر روی این فن زیلابگ نصب شده است از نوع استاتور گردان است و دارای درجه حفاظت IP54 و کلاس عایق بندی B و F است. از جمله مواردی که می توان برای تهویه و تثبیت جریان هوا از پروانه رادیال بکوارد زیلابگ استفاده کرد عبارتند از:

  • نصب به عنوان فن تهویه اتاقک آسانسور
  • استفاده در ساختار هود های مختلف خانگی، آزمایشگاهی، صنعتی و غیره

فن زیلابگ سانتریفیوژ استوانه ای سری YGF

فن تانژانت Zilabeg که به آن ها فن تانژانت هم گفته می شود، فن های سانتریفیوژ فورواردی هستند که برای یکسان کردن جریان هوا در کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. ولتاژ مصرفی توسط الکتروموتور این فن زیلابگ نشان دهنده آن است که موتور از نوع تکفاز حداکثر میزان هوادهی آن نیز 1600 متر مکعب در ساعت می باشد.

فن زیلابگ سانتریفیوژ استوانه ای سری YGF

جنس بدنه از استیل گالوانیزه و پروانه فن زیلابگ تانژانت از جنس آلومینیوم است و موارد مصرفی آن نیز عبارتند از:

  • نصب در سیستم ها و دستگاه های حرارتی و برودتی
  • استفاده در لوازم خانگی مختلف مانند یخچال
داکت فن زیلابگ

داکت فن بکوارد Zilabeg سری GF از مجموعه هواکش زیلابگ سانتریفیوژ است که داری پروانه بکوراد بوده و در بین فن های صنعتی به عنوان فن بین کانالی هم شناخته می شود. این هواکش زیلابگ صنعتی، بدنه ای از جنس گالوانیزه دارد و با پوشش دهی رنگ الکترواستاتیک در برابر آسیب های مختلف محیطی محافظت شده است.

داکت فن زیلابگ

درجه حفاظت الکتروموتور این هواکش زیلابگ IP54 است و کلاس عایق بندی آن نیز کلاس F می باشد. از جمله کاربرد هایی که می توان برای این فن زیلابگ صنعتی در نظر گرفت شامل موارد زیر می شود:

  • تهویه مطبوع مکان های عمومی و پر رفت آمد مانند هتل، سینما، رستوران و غیره
  • تهویه جریان هوای آشپزخانه های صنعتی

کاربرد فن زیلابگ

همان طور که در مطالب قبل عنوان شد، کاربری هواکش زیلابگ صنعتی بر اساس دو بخش کلی آکسیال و سانتریفیوژ دسته بندی می شود. فن زیلابگ آکسیال نسبت به فن های دیگر این برند از استقبال و طرفداران بیشتری برخوردار است. این محبوب بودن در میان برند های صنعتی مختلف به موارد زیادی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به نوآوری در طراحی و کاربرد هواکش زیلابگ محوری اشاره کرد.

تاریخچه برند زیلابگ

شرکت ایرانی زیلابگ با تاسیس در سال 1343، در طراحی و تولید انواع فن و هواکش محوری و سانتریفیوژ، گام بزرگی نهاد. کیفیت بالای تولید شرکت زیلابگ و در نظر گرفتن استاندارد های جهانی در تولید محصولات آن، باعث شد که این شرکت در طی سال های متمادی موفق به کسب گواهینامه های کیفی از جمله گواهینامه استاندارد ملی ایران، گواهی نامه ISO 9001، گواهی نامه ISO 10004 – ISO 10002، گواهینامه رسمی CE اروپا و همچنین تندیس برتر حمایت از مشتری ها، گردد.

هواکش زیلابگ صنعتی سانتریفیوژ و آکسیال از پرفروش ترین محصولات تهویه ای زیلابگ به شمار می روند و پرکاربردترین این محصولات فن های محوری تولید شده توسط برند زیلابگ هستند. ویژگی بارز محصولات تولید شده توسط برند زیلابگ کیفیت برتر به همراه راندمان بالا است و مهم ترین مسئله ای که در طراحی و ساخت محصولات زیلابگ در کنار سایر مزیت های دیگر، به آن توجه شده است، ویژگی سازگار با محیط زیست محصولات زیلابگ است.

این مشخصه به عنوان یک هدف در طراحی تولیدات این شرکت به شمار می رود که منجر به بروز نوآوری های بسیاری در طراحی محصولات زیلابگ شده است و با گذشت زمان، فناوری ها و کیفیت های به کار رفته در محصولات آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: